Mihal Gero
Bike Maraton Bielawa 2024 - MEGA
2 open, 51km 1950m up
Od startu wiedziałem, że po 3 kilometrach muszę być dość wysoko podczas wjazdu na singla, gdzie rok temu straciłem prawie minutę przez niemożliwość wyprzedzania - udało się wjechać na spoko pozycji. Podczas krótkiego zjazdu po błocie Mariusz trochę odjechał, ale jadąc równym mocnym tempem dogoniłem go do szczytu. Na około 16 kilometrze dogonił nas Piotr, a na 21 Michał i jechaliśmy we czwórkę. Na podjeździe do 3 bufetu podkręciłem tempo do szczytu, i zostaliśmy we dwójkę z Mariuszem. Ostatnie 17 kilometrów jechaliśmy wspólnie, starając się by nikt nie dogonił z powrotem. Przed samym finiszem czułem się bardzo dobrze, niestety zrzucając bieg pod obciążeniem tak ostro p...

Bike Adventure 2024 - STAGE 1 - 2nd (głównie start i finisz)
Środkowej części za bardzo nie nagrałem, bo kamerka świrowała. Od startu pojechałem swoim tempem (i tak trochę za mocno), co jest kluczowe na etapie z 40 minutowym podjazdem od początku, w 4 dniowym wyścigu. Większość jak widać lubi się zakwasić na pierwszym kilometrze 😆. Aerodynamika i jazda w grupie na takim etapie praktycznie nie ma znaczenia, dużo ważniejsze aby nie przekraczać bezsensownie...
Maraton MTB Chodzież 2024 - MEGA
1 open Wyścig "u siebie", trochę brakowało konkurencji na moim poziomie, ale sam maraton i organizacja bardzo udane. Podjazdy jechałem możliwie mocno, inne momenty nieco asekuracyjnie, żeby nie odwalić nic głupiego. Moce trzymałem w miarę ok, ale zdecydowanie nie czułem się idealnie, nogi jeszcze nie te po BA. Strava: www.strava.com/activities/11828791599 0:00 Start i do pierwszego szczytu 10:1...
Bike Adventure 2024 STAGE 2 - 2nd
53km, 1750m up Od startu jechało mi się bardzo dobrze i płynnie, pomagała także znajomość trasy, ponieważ była praktycznie identyczna z BM w którym dawniej startowałem. Na jednym ze zjazdów po 40 minutach Mariuszowi chyba spadł łańcuch, dalej jechałem prowadząc swoim tempem. Pod ścianki w stronę Michałowic na moich przełożeniach chcąc nie chcąc musiałem wjechać bardzo mocno, i dzięki temu powię...
Bike Adventure 2024 - STAGE 4 (2nd, GC - 1st 🏆)
Просмотров 1,3 тыс.28 дней назад
59km, ~1800m up Ostatni etap - obrona pierwszej pozycji w generalce. Miałem około 50sek przewagi, co w przypadku słabszej dyspozycji mógł bym stracić bardzo szybko. Na szczęście ciągle czułem się dobrze, i mimo że był to najmocniejszy dzień, to Mariuszowi nie udało się odjechać. Wjeżdżając drugi w singla przegrałem etap, ale to już nie było dla mnie kluczowe. Jak co etap znalazły się dość ciężk...
Maraton Chodzież - objazd sekcji Gontyńca
Wyścig odbędzie się 7 lipca. Super MINI: 10km, MINI: 24km - 600m. up, MEGA: 48km - ~1300m. up. W tym roku wszystkie zjazdowe sekcje będą w poprawnym kierunku - w dół. Podczas wyścigu większość przeszkód będzie oznaczona i możliwa do ominięcia. Niektóre momenty mogą się minimalnie różnić od mojego przejazdu. Trasa: connect.garmin.com/modern/course/272057727 Profil organizatorów: pro...
Solid MTB Bodzyniewo 2024 - MEGA
2 open Większość wyścigu jechaliśmy w 5 osobowej grupie, na zmianę prowadziłem głównie ja oraz Kuba, jednak do końca nie udało się nam nikogo oderwać na dobre. Ostatecznie wszystko rozegrało się na finiszu, Gracjan zdobył pewną wygraną, mi udało się wjechać na drugim miejscu. Mogę jedynie żałować, że nie miałem większej zębatki z przodu, bo przy 58kmh i 130 kadencji ledwo szło generować moc 🤣 S...
Bike Maraton Sobótka 2023 - MEGA
4 open Nagrana pierwsza połowa, dalej padła bateria. Wyścig krótki, więc za bardzo nie rozkładałem sił. Większość dystansu przejechałem za Konradem, cisnął na prawdę mocno, ale tego dnia pasowało mi to tempo. Na ostatnim podjeździe widzieliśmy jadącą przed nami dwójkę z około 40s przewagi. Po zjazdach, niecały kilometr do końca udało mi się dogonić Maksymiliana, przegrałem jednak na finiszu, ni...
KE MTB Wolsztyn 2023 - GIGA
2 open, 2 kat Od 25 minuty wyścigu po ataku Michała Paluty zawisnąłem pomiędzy nim a goniącą grupką. Przez ponad godzinę zastanawiałem się, czy dać się dogonić grupce, czy jechać swoje tak długo jak dam radę. Cały czas jednak trzymałem przewagę, więc stwierdziłem, że trzeba cisnąć do końca. Od 2 godziny po wjechaniu na trudniejszą część trasy zacząłem powiększać przewagę, goniąca grupka stracił...
KE MTB Zabór 2023 - GIGA
2 open, 2 kat Niestety nie nagrała się najciekawsza ostatnia godzina. Ogólnie mocno szarpany wyścig, albo jechaliśmy zgodnie przelotowym tempem, albo próbowaliśmy się pozrywać. O ile pomiar nie poświrował, to nigdy nie miałem wyższej znormalizowanej mocy. Na drugim okrążeniu spadł mi łańcuch, założenie zajęło kilkanaście sek. Szczęście dla mnie, że reszta porwała się na podjeździe zamiast współ...
Solid MTB Krzywiń 2023 - GIGA
Просмотров 42010 месяцев назад
1 open, 1 kat. Tętno powyżej 201 na filmiku to błąd pomiaru 😆. Pod koniec pierwszego kółka odjechaliśmy razem z Hubertem, i zgodnie jechaliśmy aż do ostatnich 10km. Zaatakowałem na krótkiej ściankowo-singlowej sekcji, i udało się zrobić kilkanaście sekund przewagi. Do ostatniego kilometra jechałem ile sił (22min na 196hr 😅), Hubert nie odpuszczał i ciągle był około 20sek za mną. Ostatecznie wyg...
KE MTB Zielona Góra 2023 - GIGA
1 open, 1kat Trochę spóźnione, ale wcześniej nie miałem jak zmontować, a szkoda wywalić do śmieci. Wyścig dość długi (prawie 3.5h) i w mocnym upale, jak na te warunki pojechany bardzo mocno. Pod koniec pierwszej rundy odjechaliśmy we dwójkę z Pawłem i współpracowaliśmy praktycznie do końca wyścigu. W ostatnich 30min łapały mnie skurcze, przez co jechałem dość pasywnie, jednak Paweł także zmęczo...
Solid MTB Wilkowice 2023 - GIGA
1 open, 1 kat Większość wyścigu jechaliśmy wspólnie z Hubertem i Michałem, na trasie brakło na prawdę ciężkich momentów, gdzie mogli byśmy się zerwać. Pod koniec trzeciej rundy spróbowałem ataku na dwóch podjazdach, jednak były zbyt krótkie aby wyrobić przewagę większą niż kilka metrów. Na plus bardzo fajny, prosty i szeroki finisz, na co pozostało nam czekać jadąc w stronę mety. Pobijając swój...
KE MTB Trzebania 2023 - GIGA (1 open)
1 open, 1 kat Wyścig na wymęczenie, mocny upał, i dość ciężka, singlowo-interwałowa trasa. Większość wyścigu nie czułem się za dobrze, okazało się jednak, że innym jest jeszcze ciężej. Na drugiej rundzie po przyspieszeniu Huberta oderwaliśmy się we dwójkę. Jadąc razem przez ponad godzinę powiększaliśmy przewagę nad resztą. Po rozpoczęciu końcowej sekcji singlii, około 30min do mety zauważyłem, ...
KE MTB Chodzież 2023 - GIGA
1 open, 1kat, 1 premia Przed wyścigiem zastanawiałem się, czy szarżować na premię (pierwsza osoba na szczycie po około 9km dostawała nagrodę), czy jechać bardziej zachowawczo aby się nie zamęczyć. Stwierdziłem jednak, że mając życiową formę trzeba to wykorzystać, a jeśli ujadę siebie, to resztę także. Od pierwszego dłuższego podjazdu zacząłem nadawać tempo, na "siedmiu górkach" prowadzących do ...
KE MTB Chodzież - GIGA, 1 open (ultra skrót)
KE MTB Polkowice 2023 - GIGA
Bike Maraton Sobótka 2022 - GIGA
KE MTB Świebodzin 2022 - GIGA
KE Nowa Sól - singiel i gleba
Bike Maraton Bardo 2022 (Mistrzostwa Polski XCM) - GIGA (cz.2)
Bike Maraton Bardo 2022 (Mistrzostwa Polski XCM) - GIGA (cz.1)
Bike Maraton Bardo 2022 (Mistrzostwa Polski XCM) - "skrót"
KE MTB Zielona Góra 2022 - GIGA

• @BartekUUU
    @BartekUUU 3 часа назад

Cześć Jakiej kamerki używasz?? Ilu baterii potrzebowales do tego nagrania??

• @M3ROWING89
    @M3ROWING89 15 дней назад

W jakim programie wskazniki

@mihalgero102 15 дней назад

Garmin virb, ale nakładki trochę sam poedytowałem, i nie używam go bezpośrednio (wiadomo jak jest pobugowany), tylko renderuję na green screenie. W samym programie do video zgrywam je w czasie z nagraniem, dodaję lekką przezroczystość itd. W ten sposób jest imo szybciej i dokładniej, tylko ciężko zachować kolory, ale też by się dało

• @agent4704
    @agent4704 17 дней назад

Pozytywnie pojebany :) 50km/h tam pod koniec "w stronę mety" robi wrażenie, oglądałem to dwa razy z rozdziawionymi oczami :) Ładnie :)

• @bazejkepa3042
    @bazejkepa3042 18 дней назад

Gratki! Żmij prawie wszedł na raz 💪💪💪

@mihalgero102 17 дней назад

No w tych mokrych warunkach całości raczej nie było szans przejechać, może na ultra niskim ciśnieniu. Ale i tak udawało się wjechać o wiele dalej, niż się wydawało widząc co nas czeka, tak samo na patykach w 57:12

• @Panda99693
    @Panda99693 18 дней назад

Widać, że gdyby nie but to była by wygrana. Graty 💪

• @cursarius3285
    @cursarius3285 18 дней назад

Gratki💪, wyścig dla mnie był dość trudny technicznie przez te warunki na trasie. Dużo błota, ślisko na zjazdach. Trasa fajna. Pozdro

@mihalgero102 17 дней назад

No warunki mocno utrudniły, ja na niektórych zjazdach czułem się bardzo niepewnie, w każdym momencie spodziewałem się uślizgnięcia. Sporo razy musieliśmy prowadzić rower, co np podczas całego BA zdarzyło mi się raz przez kilka metrów. Trasa i oznaczenie super, tylko te niektóre momenty traw i gałęzi mogli by bardziej ogarnąć, bo była przesada.

@mihalgero102 18 дней назад

Ogarnąłem nowy patent ze szmatką do okularów przy szelkach, i sprawdziło się to bardzo dobrze. Po każdym przetarciu obraz jest igła mimo mokrych i błotnistych warunków. Spocone i uwalone od żeli itd rękawiczki zazwyczaj bardziej psuły obraz niż pomagały

• @tom10crafted
    @tom10crafted 19 дней назад

I translated your description and have a different opinion. You been able to catch the front not because of conservative tactics - but because you are strong ;) The fact that you did not chased it from beginning barely did you any good, because in areas like ~4mins we been riding in a group pretty much resting with 0-200w, while you had to bounce back with 400w+, with HR being on a higher end as well (20+ than Biekša, just for reference!) That does not mean much, but still a difference worth pointing. Solo through the railway also wasn't something easy to pull alone. Anyways, nice riding! In S1 your camera angle was a bit too much downwards IMO, in others its better. Thus either its about rotation of it or straps (keep in mind they not only gets loose after usage, but looses elastic tension too, which later results in wobble)

@mihalgero102 19 дней назад

Sometimes my chest mount is loosing up and I realise it after the race while watching vid. My heart rate is not very good metric, it varies a lot, this year I had one race with 189 avg for 1.5hour lol. Yeah on this flatter asphalt section I was definitely losing some watts, but overall my first 25 minutes were pretty steady compared to first group that was doing some attacks, then resting up etc, which is def. not optimal (thus moments with 200 watts). Its visible on strava flyby compared to Biekša or Piotr. But my main point was how many guys there were in front of me on this first hill in town, while I was going even too hard for myself. They definitely felt too fresh and just went off to build lactate right from beginning 😅

Also it may be athlete-dependent, but I often struggle to get back to ride well, if beginning is very hard, and I build too much lactate. So I really try to avoid it, of course only on hilly races, where aero drag gains are marginal

• @wincent85
    @wincent85 19 дней назад

Michał gratulacje jesteś kozak 👏Napisz trochę o nowym rowerze, co to za sprzęt, czy nic nie zawiodło czy coś można było w nim poprawić? Ile żeli połknąłeś na etap? pozdro

@mihalgero102 19 дней назад

Dzięki. Brałem tak po 7 żeli, z czego przeważnie 1-2 mi zostawały. Do tego w bidonach dość słodkie picie. Jadąc kolejny raz BA założył był regulowaną sztycę, poza tym w rowerze wszystko było dla mnie ok. Ogólnie to rama Epic HT, widelec sid ultimate, koła Roval Control Carbon, a osprzęt prawie cały sram x01. Opony dwa Fast Traki 2.35, starych wersji za bardzo nie lubiłem, ale te nowe są na prawdę wytrzymałe, nie przebiłem jeszcze ani razu. Cały waży około 9.4kg. Trochę jeszcze można by go odchudzić, ale patrząc na koszt a zysk, to nie ma to sensu 😉

• @wincent85
      @wincent85 5 дней назад

@@mihalgero102 Zgadza się 9,4kg to super wynik., też już bym nie inwestował. Oczywiście masz mleko w oponach, a ile pompujesz przód/tył? Obstawiałem że latasz na Fullu a tu HT :) Z przodu pewnie 34 zęby? Napisz proszę czemu wolisz srama od shimano? Jakich żeli używasz? Od siebie mogę polecić beta fuel od SISa. pozdro

• @Zeronader
    @Zeronader 21 день назад

Od robienia otsa po wyścigi rowerowe. Prawdziwy człowiek renesansu ;)

XD

tej zimy niestety nie zaspokoiłem tibiarzy, bo trzeba było grać w lego fortnite i robić world rekordy w rocket racing

• @Zeronader
      @Zeronader 20 дней назад

@@mihalgero102 niech jeszcze zatęsknią to będą więcej grać :p

@mihalgero102 20 дней назад

@@Zeronader ta jeden sezon przerwy dla nich w sam raz

• @goralmtb8562
    @goralmtb8562 22 дня назад

Najlepsza miejscówka w okolicy z super trasą :)

• @MrMatadorka
    @MrMatadorka 22 дня назад

Dobra robota

@mihalgero102 22 дня назад

Filmik miał być kilka min dłuższy, ale skończyło się miejsce na dysku 🤣

• @asiofa0fp
    @asiofa0fp 26 дней назад

Gratulacje, taka jazda robi duże wrażenie. Co to za kamerka i jak nakładasz dane z czujników w ten sposób?

@mihalgero102 24 дня назад

Nagrywam gopro 9, a nakładki są robione w programie garmin virb, tylko nie używam go bezpośrednio, ponieważ od kilku lat nie jest wspierany i ciężko zgrać je z filmem itd. Generuję te nakładki z gps na green screenie (5h filmik z samym zielonym tłem), i później w programie do video usuwam to zielone, zgrywam z czasem i dopiero wycinam nudne fragmenty itd z nagrania

• @asiofa0fp
      @asiofa0fp 24 дня назад

@@mihalgero102 thx

• @bazejkepa3042
    @bazejkepa3042 29 дней назад

Jest ogień! 💪

@Zabros_bike Месяц назад

Panie, chyba muszę się na korki zapisać z panowania nad rowerem 😅

• @MrMatadorka
    @MrMatadorka Месяц назад

🎉🎉🎉

• @milansawicki
    @milansawicki Месяц назад

klasa

• @arturstrzala3857
    @arturstrzala3857 Месяц назад

Gratuluję i wielki szacun za perfekcyjny zjazd z dwóch mostów .Dla mnie początek bynajmniej nie do ogarnięcia .Pokazaliście z kolegą klasę .Super.

@mihalgero102 Месяц назад

No mnie początek zaskoczył i wypiął się but, ale później już poszło

• @GieniomaN
    @GieniomaN Месяц назад

Masz inny rower czy mi się wydaje? Gratulacje zwycięstwa 💪🏆

@mihalgero102 Месяц назад

Dzięki i tak, w tym roku dwa wyścigi przejechałem na starym, a reszta na nowym.

Etap praktycznie w całości, jako że na poprzednich były problemy z kamerką. Z drugiego dnia nagrane mam około 2 godziny, pierwszy i trzeci się przegrzewała i nagrane są głównie początki, ale coś się może uda poskładać.

• @tomaszmiklejewski3981
    @tomaszmiklejewski3981 Месяц назад

Dobry objazd , czekam na filmiki z Bike Adventure! Gratulacje !

• @dawiddembowy6171
    @dawiddembowy6171 Месяц назад

Hej. To była jedna z lepszych tras w Kaczmarku, której w tym roku nie ma niestety w kalendarzu, wielka szkoda. Pozdro

• @P_W97
    @P_W97 Месяц назад

To jest w 4:3 nagrane? jak to robisz ze nie masz tych czarnych pasków po bokach. Pytanie z innej beczki nie gonią cie tam po lesie ze robisz trase? 🙂 Bo ja juz z niepewnoscia jezdze i robie u nas (SOLID KÓRNIK) bo robią problemy o budowanie nowej sciezki. Ogolnie myślelismy ze zakaża prowadzenia tamtedy Solida ale jednak na razie cisza. Teren do latania to tam masz elegnacki 👊.

@mihalgero102 Месяц назад

Nagrywam w 4:3, tak trochę łatwiej ustawić kamerkę, bo nie obcina nic góra/dół, a z garmin virba te nakładki robię na green screenie, bo on właśnie odwala jakieś akcje z paskami itd. I wklejam je w edytorze video, gdzie później wycinam nudne momenty itd. 3 lata temu była u nas akcja, że leśniczy pozagradzali taśmami 3 dawne ścieżki, ale dzięki interwencji naszego towarzystwa rowerowego udało się dogadać i zalegalizować jedną ze ścieżek oraz dostać pozwolenie na budowę nowych na terenie Gontyńca. Dwie ze starych trzeba było porzucić i rozebrać na nich przeszkody, bo ich nie szło zalegalizować przez młodniki na ich działkach czy coś takiego.

• @XDECZKA
    @XDECZKA Месяц назад

imponujonce

@KOLEJ22DrogaPrzygody Месяц назад

Super , moc pozdrowień

@Zabros_bike Месяц назад

Widzę że cięzka noga od samego STARTU 😂

@mihalgero102 Месяц назад

Od teraz ponagrywam trochę częściej wyścigi, ogarnąłem sobie miejsce na dyskach, inny program do nakładek i pomiar mocy do wyścigowego roweru. No i będzie trochę ciekawszych startów, za tydzień Bike Adventure, trochę Bike Maratonów itd.

@dariuszbike9938 Месяц назад

No bo ja już się doczekać nie mogłem 😂. Gratulacje ! 🥳

• @robertsikora8449
      @robertsikora8449 21 день назад

Czyli Bodzyniewo taki trening...

@mihalgero102 20 дней назад

@@robertsikora8449 No wygrać czasem może być ciężko, ale na takich wyścigach poniżej 2h ja robię niższe obciążenia, niż czasem na normalnych treningach. Więc to faktycznie treningówki, często po powrocie dokręcam jeszcze 1-2h w tlenie, żeby się trochę dojechać. Jeśli wyścig ma bliżej 3h no to wtedy już mi wystarczy 😆

• @ukaszmiedziak4649
    @ukaszmiedziak4649 5 месяцев назад

Ogólnie współczuje temu pierwszemu ciągle w spalinach za motocyklem, osobiście powinni z tego gówna zrezygnować.

• @TomekThiel
    @TomekThiel 5 месяцев назад

graty wyniku. Tak z ciekawosci, ile wazysz ?

@mihalgero102 5 месяцев назад

Dzięki, większość sezonu około 73-74kg

• @bartekhudini5522
    @bartekhudini5522 8 месяцев назад

goliłem to na sztywniaku bez myk myka -sprowadzanie tam to kabaret

• @lesna__zjawa
    @lesna__zjawa 8 месяцев назад

Piękny teren, konkretne ściganie🔥🚴🏻‍♂️

• @jozefwroblewski9757
    @jozefwroblewski9757 9 месяцев назад

Szacun. W lesie widzę dalej sucho:(

@Zabros_bike 9 месяцев назад

Widzę że forma nadal dopisuje💪

• @konrad187
    @konrad187 9 месяцев назад

Pozdrawiam :) fajnie się jechało

• @cursarius3285
    @cursarius3285 9 месяцев назад

Jaka jest waga Twojego roweru?

@mihalgero102 9 месяцев назад

około 10.7, jak na hardtaila to szału nie ma, możliwe że w przyszłym sezonie zmienię ramę i widelec

• @znanyokon345
    @znanyokon345 10 месяцев назад

9 lat wcześniej 🤪 jechałem w Wolsztynie Kaczmarek elektric pozdro 😂❤

Nie ma co, WZORCOWY przejazd. 👍👏💪

@dariuszbike9938 10 месяцев назад

Gratulacje 🎉 bardzo udany sezon 🔥👌💪👏👏👏

@mihalgero102 10 месяцев назад

Dzięki, co roku lekki postęp i w tym już było naprawdę nieźle 😄

@dariuszbike9938 10 месяцев назад

@@mihalgero102 cierpliwość i praca wynagradza👌👏💪. Trzymam kciuki aby przyszły był jeszcze lepszy!

@Zabros_bike 10 месяцев назад

no nie mogłem siebie znaleźć na filmiku ale przejazd kozacki.

1:02:38 śmigło aż miło

• @AdamHreszczyk
    @AdamHreszczyk 10 месяцев назад

O, widzę, że nie tylko ja lubię 4/3

@mihalgero102 10 месяцев назад

A no, najlepiej to oddaje perspektywę w możliwe szerokim kącie widzenia, bez okrajania góra-dół i sztucznego rozciągania boków

@KOLEJ22DrogaPrzygody 10 месяцев назад

Super , moc pozdrowień

• @jogozilla
    @jogozilla 10 месяцев назад

co za silniczek masz doczepiony na te czerwone taśmy do ramy?

2 naboje co2 do pompki

• @Zabros_MTB
    @Zabros_MTB 10 месяцев назад

ładny przejazd 💪

• @huberthapka9677
    @huberthapka9677 10 месяцев назад

Siema. Mistrzu jakie masz gripy bo szukam jakis dobrych do xc

@mihalgero102 10 месяцев назад

2 rok jeżdżę na "sport 500" za 30zł z decathlonu, bo są dość grube i miękkie, tylko problem z nimi jest taki, że potrafią zjeżdżać i kręcić się na kierownicy. Najbardziej sprawdzone i najwięcej osób używa chyba piankowe gripy ESI