Lol! 😂😂 bästa flabbet på nya året! Förutom buskishumorn du bjöd på så är dem här klippen där du varit på skroten och nu fixar till bilen skitbra! Det är ju sånt här man sitter och funderar på om själv inte skulle orka göra, men aldrig kommer till skott! Du inspirerar. Tack Stefan!
@@StefanBergman Haha sorry det står Filip på japanska, ja jag kunde inte svara dig på den typen av upplägg tydligen fanns bara "kommentera" utan en reply knapp. Men det var precis detta jag ville se haha!
Jag är ledig denna vecka ifrån jobbet så då kan man jobba lite med kanalen istället :) Men på lördag börjar jag jobba igen så då blir det ingen video på 1,5 vecka
bra video kolla även på passagerar sidan mellan matan och konsoll såg ut att bli en glipa där. och att dra skinnet fram och tillbaka är inget man ska underkskatta
Nya regplåtar hade gjort ett stort lift på bilen samt lacka listerna runt som i samma färg som bilen samt R grill och liten Volvo original vinge på bagageluckan är ju några tips.
Stefan Bergman Äger själv en S70 GLT Classic som jag lagt ner en hel del tid på, men så hade jag oturen att kylet gick sönder så just nu står den och väntar på att bli lagad, Vad har du för fälg idéer?
Det är ett vinterläge. Trycker man på den så växlar lådan bara ifrån 3:dje växeln för att förhindra hjulspinn. Den blir lite lugnare vid kickdowns också. Är väl inte så ekonomiskt att köra med det hela tiden men kan vara bra om det är extremt slirigt.
Har kikat lite på det men det kommer ju kosta lika mycket som jag gav för bilen och de pengarna lär man ju inte få igen. Det är ju inget som förlänger själva driften på bilen heller. Men visst har du gratis skinngrejer så tar jag gärna emot. 😊
Superbra video ! Behöver man säga mer, allt e så perfekt ! Har du möjlighet vid tillfälle att göra video om hur man demonterar en dörr och justerar gångjärn/byter gångjärn
Det blev ju gör bra stefan👍 du förklarar så jäkla detaljerat och bra🙂 funderar själv på att byta ut på min s80 från 99. Vet du om det funkar att göra det på min?
Ja just fan, måste åka köpa solfilm i morgon. Jag ska ju tona rutorna själv tänkte jag, får se hur det blir då. Lär ju inte bli nån instruktionsvideo i alla fall för jag kommer suga på det.
En film om "dra skinnet fram och till baka och i hålet bak i från" lol ha ha ha roligt med lite humor bra film, hur långt har "Råttan" gott? Har själv en v70 2,4T 32000mil och gör det mesta med den själv.
@@janandersson9652 Nej jag vet, den kommer ju gå det dubbla. Den har fullstämplad bok sen den var ny, tidigare ägaren har servat bilen på volvo sen den var ny varje år.
Gäller att läsa på innan, jag lär mig själv samtidigt som jag lär andra, det är det som är så kul. Jag vill hela tiden göra saker jag inte gjort förut.
Lol! 😂😂 bästa flabbet på nya året! Förutom buskishumorn du bjöd på så är dem här klippen där du varit på skroten och nu fixar till bilen skitbra! Det är ju sånt här man sitter och funderar på om själv inte skulle orka göra, men aldrig kommer till skott! Du inspirerar. Tack Stefan!
Ja ut och skruva nu! Det var så lite så. 😂
Rödhet i ansiktet och brukandet av grovt språk kännetecknar en bra mekaniker 😁 Bra resultat som vanligt!
Haha ja det börjar ta sig, sa pyromanen. Tackar JB!
Kul med humor :) du fick mej verkligen att skratta. Toppen bra video.
Kul att du gillade :)
@@StefanBergmanJa det var mycket fin snusk humor 8:04.😅
Sjukt bra video undrade om det verkligen var frid å fröjd när man byter till facelift konsolen med det var det ju icke!
Var det denna video du ville se? Det var dig jag prata om i videon. Kunde inte uttala ditt namn 😂😂😂
@@StefanBergman Haha sorry det står Filip på japanska, ja jag kunde inte svara dig på den typen av upplägg tydligen fanns bara "kommentera" utan en reply knapp. Men det var precis detta jag ville se haha!
Ok vilken tur du hade då :)
Bra jobbat igen och de blev fint. Trevlig humoria med allt skin...
Hehe konstigt att snusk är så roligt
Du é grym och har roliga och intressanta inlägg.
Tack 🙏🏻. Kul att jag roar dig.
Du gör riktigt bra video's, pedagoiska och "lugna".. kudoz :)
Tackar! Kul att du gillar.
Grymt!! Vilken skillnad!!
Ja det påminner lite om när jag sitter i den andra bilen.
Pedagogisk, bra filmat, snyggt jobbat och härligt resultat som vanligt 😀👍
Kul att ni gillar det. 😊
Klippen kommer ofta! Härligt
Jag är ledig denna vecka ifrån jobbet så då kan man jobba lite med kanalen istället :) Men på lördag börjar jag jobba igen så då blir det ingen video på 1,5 vecka
@@StefanBergman ös på ba :D
behöver man koppla bort airbag modulen om man har en manuel bil?
Vet inte hur det ser ut på en manuell.
@@StefanBergman ok tack ändå, men av vilket syfte kopplar man loss airbag modulen?
För att komma åt den tredje skruven till handbromsfästet.
@@StefanBergman ok tack så mycket! Ska nämligen göra detta imorgon på min bil så ville vara säker att jag inte gjorde något onödigt
bra video kolla även på passagerar sidan mellan matan och konsoll såg ut att bli en glipa där. och att dra skinnet fram och tillbaka är inget man ska underkskatta
Glipan är nog bara för att jag tagit bort panelen där. En handtralla är inte dumt, det bästa är att man får ju hela njutningen för sig själv.
Nya regplåtar hade gjort ett stort lift på bilen samt lacka listerna runt som i samma färg som bilen samt R grill och liten Volvo original vinge på bagageluckan är ju några tips.
Ja det är faktiskt sånt som finns på att göra listan
Stefan Bergman Äger själv en S70 GLT Classic som jag lagt ner en hel del tid på, men så hade jag oturen att kylet gick sönder så just nu står den och väntar på att bli lagad, Vad har du för fälg idéer?
Fälgar är svårt, men har gillat typ ocean cruise, grossen, imaz im3 typ av fälgar men varenda jäkel kör ju med såna så kanske ska prova nått annat.
vad betyder W på växelväljaren?
Det är ett vinterläge. Trycker man på den så växlar lådan bara ifrån 3:dje växeln för att förhindra hjulspinn. Den blir lite lugnare vid kickdowns också. Är väl inte så ekonomiskt att köra med det hela tiden men kan vara bra om det är extremt slirigt.
Sätt in helskin framstolarna och baksäte i den även facelift framlyktora
Har kikat lite på det men det kommer ju kosta lika mycket som jag gav för bilen och de pengarna lär man ju inte få igen. Det är ju inget som förlänger själva driften på bilen heller. Men visst har du gratis skinngrejer så tar jag gärna emot. 😊
Biologiläraren Stefan levererar som vanligt 😂😂👍👍snyggt jobbat🤗
Höhöhö
Superbra video ! Behöver man säga mer, allt e så perfekt !
Har du möjlighet vid tillfälle att göra video om hur man demonterar en dörr och justerar gångjärn/byter gångjärn
Fint som bara den igen. Ser fram emot följande video. Ha de bra , Bengan
Tack Raymond, ja det blev bra det där. Jag har tyvärr ingen dörr som är dålig 😢
@Bengt Stenman Ja det kommer väl nån video i dagarna :)
Det blev ju gör bra stefan👍 du förklarar så jäkla detaljerat och bra🙂 funderar själv på att byta ut på min s80 från 99. Vet du om det funkar att göra det på min?
Tackar! Jag kan tyvärr inte så mycket om S80 så vet inte vad som passar och inte. Vet inte ens om det har kommit en facelift till S80 heller.
Det blev snyggt bra jobbat
Tack Hugo! Är ju en gammal bil men gå för jävla bra
Stefan Bergman ska ge mig på att sätta solfilm på min bil samt bytta drivaxel det är en Volvo s40
Ja just fan, måste åka köpa solfilm i morgon. Jag ska ju tona rutorna själv tänkte jag, får se hur det blir då. Lär ju inte bli nån instruktionsvideo i alla fall för jag kommer suga på det.
Stefan Bergman ja det kommer jag också att göra men det är en kul grej
Jag gillar svårt :)
Bra video som vanligt Stefan 😊👍
Tackar!
En film om "dra skinnet fram och till baka och i hålet bak i från" lol ha ha ha roligt med lite humor bra film, hur långt har "Råttan" gott? Har själv en v70 2,4T 32000mil och gör det mesta med den själv.
Haha! Den har gått 41500 typ
@@StefanBergman Knappt in körd !!!!!
@@janandersson9652 Nej jag vet, den kommer ju gå det dubbla. Den har fullstämplad bok sen den var ny, tidigare ägaren har servat bilen på volvo sen den var ny varje år.
Riktigt bra video filmat
Som alltid. Såg bättre ut faktiskt
Sen fick man sig ett gott skratt 😂 på videon.
Ha de så gott Stefan.
Tackar 🙏🏻. Haha ja så kan det gå ibland. Ha de bra!
Har du fått din bsr än?
Ja den ligger i skafferiet
Snyggt Stefan!! 😎👍🏻
Tackar! 😘
Ser fram emot nästa video mannen! Facelift backspeglarna satt väl kvar på båda sidor, men saknades nog kåpor. Ett tips 😘
7:07.😅 Sitter och sjunger Eddie Meduza.
😄
Hahahaha.Jätte bra video Tack.,
Jaha ja, det var snusket som roade förstår jag (❁´◡`❁)
Bra video
Tack Olof!
Rolig video, höll på dö av garv haha =)
Snuskgubbe där! 😄
7:07. Du verkar gilla att dra i skinnet.😅
Jajjemen!
8:04.😅 Vadå snuskigt.
🙈
Stefan: jag har aldrig gjort detta innan.
Också Stefan: så här gör du, och sen gör du så, och glöm för all del inte att göra detta också.
Gäller att läsa på innan, jag lär mig själv samtidigt som jag lär andra, det är det som är så kul. Jag vill hela tiden göra saker jag inte gjort förut.
Får aldrig nog av dina videos 😃
Jodå, alla tröttnar till slut 😄
@@StefanBergman Tveksamt
jag har en liten fråga😁vad betyder facelift
Det kallas för facelift när tillverkaren gör en liten design förändring på samma modell.
Det blev snyggt samt ser lite modernare utseende. Gillas skarpt!
Javisst, det påminner om hur D4an ser ut men jalusi luckan
8:04. Snusk gubbe.😅
😂
Konstigt att videon inte blir gulmarkerad med tanke på det här snusket som du håller på med.😅
😂
haha livliga fantasier du har stefan :P haha
Blir så när man suttit ensam för länge 😂
Kanske en idé till en video? www.amazon.de/dp/B07VYTXR34/ref=pe_3044161_185740101_TE_item
Näe och det kommer du få se varför.
hahaha har man snuskig fantasi så :)
Ja vissa har det 😄
Hejsan stefan, jag följer dig nu
Oh va roligt. Välkommen!
Ha ha ha ha. Jag hör det lite Ediie Meduza över dig Stefan.. 4000kr för din bil var billigt
Ja jäklar vilken bra musik han gjorde.
Eddi meduza skinnet
Jao de ä fö jävla brah!
Aa riktigt jävla bra🙂