10 NAJLEPSZYCH SERIALI pierwszej połowy 2024 roku według Jakbyniepaczeć
HTML-код
- Опубликовано: 27 авг 2024
- Najlepsze seriale pierwszej połowy 2024 roku - jakie są Wasze typy? Piszcie w komentarzach.
Recenzja Fallout: • FALLOUT, sezon 1: bard...
Recenzja Shogun: • SHOGUN: zapomnijcie o ...
Recenzja Detektyw: Kraina nocy • Detektyw: Kraina nocy ...
Daj suba: www.youtube.co...
Instagram: / jakbyniepaczec
Tik Tok: / jakbyniepaczec_official
Patronite: patronite.pl/j...
Jakie są Wasze najlepsze seriale pierwszej połowy 2024 roku? Piszcie w komentarzach.
Yellowstone, zdecydowanie w top ☺️
Trzeci sezon "Sweet Tooth" tak cudownie zamknął ten serial, że zdecydowanie mi go turaj brakuje. :)
Zdecydowanie!
Na ten moment najbardziej spodobały mi się takie tytuły jak:
* Masters of the Air
* Tokyo Vice
* Formula 1: Drive to Survive
* Fallout
* Sugar
* Dark Matter
* Hitler and the Nazis: Evil on Trial
* The Whirlwind
mój nr 1 to Ripley! zazwyczaj szkoda mi czasu na powroty do rzeczy, które już widziałam, ale to była taka uczta dla oczu, że nie może się skończyć na jednorazowym seansie
O tak, Ripley jest przepiękne 😎
Kolejny absurdalnie kapitalny materiał w ostatnich dniach. Konkretnie , treściwie , z pomysłem.
Dzięki! ❤️❤️❤️
Fajne zestawienie! Dzięki ;)
Pozdrawiamy ❤️
Moi faworyci pierwszej połowy roku to Fallout i Ripley. Teraz oglądam drugą połowę 3 sezonu Abbott Elementary. Jest wspaniały i jestem ciekaw czy już nadrobiliście. Pamiętam, że po nagrodach Emmy byliście ciekawi tego serialu
No obejrzałem 1883,1923 i Yellowstone... Jednym ciągiem w tydzień 😁
👍
Macie jakies omowienie tych seriali@@jakbyniepaczec? Ja tez dopiero odkryłam i jestem zachwycona
Moje odkrycie tego roku to "the chosen". Serial jest kręcony od lat, ale trafilam na niego przypadkiem. Pierwsze 2 odcinki troche nudnawe, ale potem sie rozkręca. Polecam, jak lubicie seriale, w których jest duzo postaci, sporo sie dzieje. To o Jezusie btw. Fajnie go wykreowi. Postaci sa z krwi i kosci, z ktorymi idzie sie utozsamic, scenografia tez ładna. Jest kilka głupotek typu Józef rastafastafarianin, ale serio warto.
Dla mnie to też odkrycie. Polecam.
1 Chłopiec pochłania wszechświat
2 Szogun
3 Reniferek
4 Fallout
5 Ripley
6 Punkty zwrotne: bomba i zimna wojna(dok)
7 Hazbin hotel
8 Avatar ostatni władca wiatru
9 Zabójczy paradoks
10 Supersex
Bez rewelacji w tym pierwszym półroczu...
Severance dopiero w styczniu :/
Obejrzałem z tego zestawienia Fallouta i Sugara. Przy całym moim wykluczeniu z lore growego, ten pierwszy daje rozrywkę. Na scenariuszowe deus ex machina drugiego nie byłem gotowy i poczułem się wciągnięty i oszukany jak po ostatnich bardzo nieblackmirrorowych odcinkach Czarnego lustra.
Z tych rzeczy co się zaczęły w czerwcu to jeszcze leci Presumed Innocent, w którym fajnie wygląda Sarsgard.
Rodzina Soprano, Yellowstone, Reniferek i The Bear.. to moja tegoroczna topka! I dziękuję za film ❤️
Pozdrawiamy ❤️
Sugar to byłby najlepszy serial w tym roku. Gdyby nie ten kurwa twist.. zdenerwował mnie niesamowicie. A jeszcze bardziej tym, że do tego momentu byłem zachwycony. Eh
Ripleya nie oglądałem więc muszę nadrobić
Polecamy Ripley! 👍
miałem tak samo
Problem 3 ciał, Dark Matter, Criminal Record, Constellation, Under the bridge,
Od siebie dodałabym jeszcze, Nadzwyczajną kolejny serial , który u nas przechodzi bez echa, a jest zajebiście dobry. Kolejny sezon Hacks , Moja lady Jane i Dark matter.
U mnie na obecną chwilę wygląda to tak:
- Shogun
- Fallout
- Ninja Kamui
- Sugar
- Tokyo Vice
- Masters of the Air
- Dark Matter
- TWD: The Ones Who Live (chyba lepsze niż wszystkie sezony oryginału)
- Under the Bridge
- True Detective
D
Dla mnie zabrakło ''Problem trzech ciał''
Buntowniczka Nell,Moja Lady Jane,Fiasko,X-Men 97 :)
Nie wiem jaki wpływ mają na Fallaut Jonathan Nolan i Lisa Joy ale naprawdę miło by było gdyby dokończyli Westworld do końca i żeby wrócił ten serial na Max do obejrzenia.
Moje TOP 5 (6) atm:
1. HotD S02
2. Fallout
3. Hacks S03
4. Dark Matter
5. True Detective S04 / Fargo S05
Komentarz dla zasięgu. Film wyświetlił mi się w karcie "subskrypcje".
Super 👍 Dzięki! ❤️
Zgadzam się z pierwszym miejscem ❤️❤️ pozostałe też dobre. Ja mimo tego, że nieidealny to serial lubię i kibicuje też Problemowi trzech ciał.
Ja poza tym, że na bieżąco oglądam Ród Smoka i The Boys, to śledzę Wimbledon. Ale na pewno muszę obejrzeć Mr.&Mrs. Smith, bo nie udało mi się przy premierze. Najlepszy serial 1 półrocza 2024 to na pewno Fallout! Duuuużo mam do nadrabiania na pewno w to lato. Mam nadzieję, że mi się uda coś nadrobić 😁
Idę oglądać Exploding Kittens, bo zapomniałam, że miała obejrzeć, akurat oglądając ten materiał, sobie przypomniałam o tej animacji
No mnie bardzo brakuje Rojsta. Uważam, że to bardzo dobry serial
A kiedy jakaś recenzja Fundacji od AppleTV+? :D
nie moge sie napatrzeć na Twoje piekne, kolorowe włosy
Wiem, że The Boys jeszcze się nie skończyło,ale uwielbiam ten 4 sezon :)
To ja zupełnie inne odczucia co do the Boys. Wulgarny, agresywny, chaotyczny i gorszący. Scena latającej krowy i owiec przelała czarę obrzydzenia i rozczarowania. Nie dało się tego dalo oglądać
@@pmodrziSzanuję Twoje zdanie, może ten 5. który ma być podobno ostatnim bardziej Ci się spodoba :)
@@pmodrzi Dokładnie. Sezon czwarty mocno odstaje od trzech poprzednich. Aż nie chce się wierzyć, że to ta sama seria. I jeszcze ten homoseksualny romans wrzucony na siłę nie wnoszący nic ciekawego.
Mroczna materia i Sugar to moje ulubione premiery tego roku, jak na razie.
Niestety fallout mnie zawiódł ;/ (Nie jest to absolutnie zły serial, ale momentami nie dowiózł)
Z Falloutem na pierwszym miejscu się zgadzam. Ale zabrakło mi Rojst Millenium i przede wszystkim Dżentelmenów, i to strasznie! Rewelacyjny serial rozrywkowy, świetnie się bawiłem.
Czekam na The Bear 🐨
już jest
Fallout pozamiatał całą scenę serialowa. Doskonale zarysowane postacie, idealnie wpleciona w klimat muzyka, zręcznie nakreślony scenariusz spowodowały ogólne wrażenie głębokiego nienasycenia.
Matko, ja poza kilka pierwszymi odcinkami pan i pani Smith nie oglądałam nic z tegorocznych premier. Teraz oglądam jedynie ród smoka. Może uda się nadrobić Shoguna. Pozdrawiam
Polecamy Shoguna 👍
Dziękuje ❤
Pozdrawiamy! ❤️
True detective powinien się raczej znaleźć na liście top 10 największych rozczarowań
A ja czekam na Waszą recenzję: The Crowded Room. Rewelacyjny serial!
po co recka jak fajny serial
Naprawdę na liście jest serial Expats, który ani nie dostał dobrych ocen od krytyków czy widzów ani nie zdobył nawet najmniejszej popularności, a nie ma serialu Bodkin od Netflix albo Prosta Sprawa od Canal+?
jak z Fargo bo The Bear disney polska to inny swiat super seriale
Zgadzam się z Twoim wyborem w 100 % The best is.... Fallout i Shogun😁
Lenifelek najlepszy, a Replay jeszcze bardziej 😈
Szogun to moje osobiste największe rozczarowanie w tym roku, od 3 odcinka czekałem na wielką bitwę, budowanie napięcia było zacne, serial na najwyższym poziomie no i co z tego wyszło, dziadek sobie siedzi, tam typek mu mówi, że on go rozgryzł jak pestkę, będzie szogun z niego on enigmatycznie potwierdza - koniec. CO?! Tak nieudane zakończenie to chyba tylko przebija Tyrion co wbił na obrady możnych w kajdanach i mimo katastrofalnych w skutkach wcześniejszych decyzji rzuca, że no królem to będzie ten Bran dobrym fajnym takim północnym, wszyscy się zgadzają bez zastanowienia, a on na dzień dobry traci największe królestwo, potem se popyla na wózku i o niczym nie decyduje bo jest taki mądry
Pozdrawiam 😄
Ripley, Ripley, Ripley.
Ależ soczysta zieleń, pięknie Kaja! 💚
Dla mnie pan i pani smith to czołowy kandydat na roczarowanie.
miejsce 1 i 2 sie zgadzam bo tylko te jak na razie ogladal3m
Trochę wstyd, ale oglądałam tylko Mr & mr.s smith i Ekspatki, czas nadrobić!
Fallout ❤❤❤ ależ to było przeżycie , takie emocje czułam chyba tylko oglądając po raz pierwszy GOT 😂
(a przynajmniej w tej chwili kiedy to piszę tak myślę😂)
włączam dziś tego Ripleya, zachęciłaś, było co prawda wiele znaków wskazujących, że trzeba to obejrzeć ale Ty masz szczególne miejsce w moim starym ( starszym od twojego) serduszku i Ciebie najbardziej słucham 😂.
Ja wrzucam sobie na podium jeszcze problem 3 ciał, kto bogatemu zabroni.
Pozdrawiam, sukcesów ❤
House of The Dragon sezon 2 zostawia wszystko daleko w tyle. Fallout był na prawdę bardzo dobry. Największe rozczarowanie to fatalny 4ty sezon The Boys
Rojst.Millenium najlepsze z tego co oglądałem w tym półroczu - nie zawsze oglądam nowości odrazu. Reniferek szumny, ale ... nic mnie nie zaskoczyło, i nie zainteresowało mocniej. Detektyw 4 sezon - rozczarowujący.
Zabrakło wybitnego XMEN97 i zaskakującego The 8 Show
My Lady Jane
True Detective to największe rozczarowanie tego roku, tragedia ten sezon, odradzam marnowanie na to czasu.
Hinduski Made in Heaven jest genialny. Polecam
Dzień dobry 👍👍👍👍👍🥀
Dzień dobry ❤️
Masters of the air
Fallout
Boy swallows universe
The 8 show
Ripley
Shogun
Nie rozumiem fenomenu tego aktora z ripleya, czemu ludzie go tak lubią, już widziałem go w paru serialach i filmach ostatnio w all of us strangers i jakoś nie mogę go polubić i to że gra główną rolę w Ripley mnie nie zachęca mimo pozytywnych ocen. Zgadzam się że szogun jest bardzo dobry. Dzięki wam w takim razie obejrzę sugar
Polecamy Sugar! 😎
♥
❤️
Jestem fanką tych włosów ❤
❤️
Komentarz taktyczny dla zasięgów.
❤️
Detektyw strasznie słaby. Ród Smoka i The Boys tak samo. Moim zdaniem Prosta Sprawa na Canal+ to najbardziej niedoceniona perełka.
Pozdrawiam
Pozdrawiamy! ❤️
Nieee, true detective w tym sezonie był straszny 🙈
Yellowstone
no hej ładnej Pani :)
Dobrybranking
Szogun.
Caly czas ubolewam,ze skupiacie sie tylko na produkcjach amerykanskich. Troche wstyd
4/10 obejrzane nie tak źle
👍
A the Curse nie wyszedł w tym roku?
Nie wyszedł. Jest w naszym top 10 2023. Jego oryginalna data premiery to październik.
@@jakbyniepaczec Ok, ale w Polsce w styczniu 24
Shogun nie powinien znaleźć się w żadnej topce. Mocno rasistowska, stereotypowa i kompulsywna produkcja dla pokolenia TikToka. Ładny obrazek, ale co z tego, skoro miałka fabuła.
Fallout, toż to kupa roku :)