Pokonałem 600 metrową Ścianę - Ferrata Johann pod Dachstein ZDOBYTA (Vlog

• Опубликовано: 18 окт 2024
  • Wchodzimy na Ferratę Johann, która znajduje się pod szczytem Dachstein. Jak już wiecie jesteśmy w Alpach w Austrii. Miejscowość Ramsau am Dachstein.
    Noc spędziliśmy w schronisku, które nazywało się Sudwandhutte. Wstaliśmy o 5:30, ale było jeszcze ciemno i w dodatku padał deszcz. Przeczekaliśmy zła pogodę i wyruszyliśmy w góry o 8:14.
    Pod ferratę Johann szliśmy 1:10 h. Początek wspinaczki dla niektórych może okazać się barierą nie do przejścia. Dwóch z czterech Czechów, którzy szli przed nami, zawróciło do schroniska. Nie byli wstanie pokonać poziomu trudności E.
    Nam na szczęście się to udało i mogliśmy iść dalej.
    Ferrata Jocham ma długość około 600 metrów i miejscami jest trudna do pokonania. Osoby z lękiem wysokości mogą mieć problem na tym szlaku.
    Po mniej więcej godzinie wspinania się, znalazłem odpowiednią półkę skalną do rozłożenia drona (model DJI Mavic Air). Ujęcia nie wyszły zbyt dobre z powodu silnego wiatru oraz chmur, które powodowały, że na dronie pojawiła się woda.
    Na filmie zobaczycie, jak wygląda życie nad przepaścią. Powiem wam, że na żywo jest o wiele więcej wrażeń. Polecam każdemu tam pojechać i się sprawdzić.
    Po kilku godzinach pokonaliśmy ściankę i znaleźliśmy się na lodowcu, który leży u stóp góry Dachstein.
    W schronisku wypiliśmy Coca-colę i chwilę odpoczęliśmy. Korzystając z okazji porzucaliśmy się śnieżkami i pobawiliśmy w śniegu.
    Druga cześć wyprawy to zdobycie szczytu Dachstein, ale to zobaczycie już w kolejnym vlogu.
    Do usłyszenia
    Kamil
    Twórzmy razem! Obejmij nas patronatem: patronite.pl/k...
    Strona:
    Facebook: / kiki.swiat
    Instagram: kikiswiat
    Przydatne linki:
    1. Strona z informacjami o ferratach w Ramsau
    www.ramsau.com...
    2. Szczyt Dachstein (3004 m), pogoda na nim, lodowiec, lodowe rzeźby, kolejka itp.