ČADCA: Cyklotrasa, o ktorej sa vtipy rozprávajú

• Опубликовано: 2 окт 2024

• @Ceder818
    @Ceder818 11 месяцев назад +3

Odbornici na slovo vzaty,z chodnika urobia cylkotrasy a zoberu z eurofondov na to miliony,pozatvarat ich ze cyklotrasa!!!

• @marosB
    @marosB Год назад +2

Bývam v podobnom meste ako Čadca. Nemáme tu ani náznak cyklotrasy cez mesto. Pokiaľ neprídem na polňačky, idem na biku po chodníkoch. Áno, je to trestuhodné ,ale, pred časom som prechádzal cez križovatku a zostrelil ma stíhač na octavii. Bola z toho peenka, rozbitý bike... na aute ani škrabanec.
    Pre mňa ponaučenie :
    Radšej sa budem ospravedlňovať chodcom ako sa pretláčať s autami!
    Takže, lepšia divná ciklotrasa cez mesto ako žiadna.

• @hadesjozko
    @hadesjozko Год назад +4

Najlacnejšia varianta spraviť z existujúcich chodníkov zároveň cyklotrasu...pritom pozdĺž rieky Kysuca by to bolo skvelé ale aj veľmi finančne nákladné...ale aspoň to navedie cyklistov po jednej trase aby nechodili hocijako po celom meste. My v Kysuckom Novom Meste nemáme ani takéto značenie a pomohlo by to minimalizovať nebezpečné situácie kým sa vybuduje cyklotrasa ktorá sa už rieši dlhé roky...

@sbuko1 Год назад

Okolo Kysuce by to bolo naozaj super. Najmä keď na horskom biku sa dnes dá prejsť vcelku pohodlne okolo Kysuce od Staškova až takmer na hranicu Čadce (Raková - u Sihelnika). Teda okrem krátkeho úseku v centre Rakovej popred kostol, kde treba vyjsť na hlavnú cestu (alebo prekonať riečku Raková brodením, či po železničnom moste). A aj od toho Sihelnika by sa dalo ísť okolo Kysuce ďalej, ale pred pár rokmi už zhnil drevený mostík čo tam bol cez potok a aktuálne vedie chodník po železničnom moste.

• @besiktas6261
    @besiktas6261 Год назад +1

Jezdívam rád na slovensko, přes Čadcu pouze projiždime muj cíl je stará lubovna,ale rád bych se podíval do Čadce

• @falcondj181
    @falcondj181 9 часов назад

Update ten "cyklochodnik " od Horelice pokračuje dalej po koniec Horelice ale ked chce ísť človek do Krásna hold musí prejsť ten kúsok po ceste no potom uz sa v Oščadnici napoji na cyklo

• @miroslavpoliak1088
    @miroslavpoliak1088 Год назад +1

zvonček na bicykel..v niektorých trasách s chodcami na nezaplatenie

@VladoTrojak  Год назад +1

Pravda. Ale aj hlasivky fungujú spoľahlivo ;)

• @robertsustek7653
    @robertsustek7653 Год назад +1

Treba to video poslať novemu primatorovi, alebo primatorke 😊 možno s tym čosi urobia😂😂😂

• @StanTee183
      @StanTee183 9 месяцев назад

Čadca má po rokoch konečne schopného primátora tak hádam sa vymyslí niečo lepšie.Okolo tej Kysuce by to nemuseli ani nejako asfaltovat ,pre MTB by to stacilo trochu upravit.

@sbuko1 Год назад +1

Pekná ukážka záludností cyklochodníka cez Čadcu. Pridám niekoľko mojich postrehov z tejto trasy:
    1. Cyklisti ten chodník od Lidlu až k vlakovej zastávke často ignorujú a jazdia stále po krajnici. Čo poteší najmä šoférov, ktorí tam stoja v kolóne a kvôli možnému prejazdu sanitiek stoja bližšie ku krajnici.
    2. Na námestí Slobody (od Ronexu k múzeu) ide cyklochodník z pohľadu videa doľava k Družbe a hneď sa lomí na druhú stranu Námestia Slobody - na zemi je namaľovaný zelenou. Tam sa záhadne končí a cyklista by mal až za múzeum (kde je opäť značka) ísť pešo po chodníku. Tak ako si to ukázal vo videu sa dá tiež, ale nie každý má odvahu vbehnúť na biku medzi tie autá počas špičky. Cez víkend je to väčšinou v pohode.
    3. Ak idem od Rakovej smerom na Horelicu, tak osobne Nábrežie a ulicu Pribinova až za podchod popod železnicu ignorujem. Po príchode na Májovú nejdem na druhú stranu a ďalej na Nábrežie, ale pešo prejdem most smerom k S1 Centrum, ako chodec prejdem svetelnú križovatku a ďalej pokračujem cez parkovisku okolo Kauflandu k Tescu. Od Tesca idem cez podjazd popod železnicu a hneď na to odbočím na Bukovský most. Cca 350 m po ulici a som opäť na paródii na cyklochodník. Je to síce asi dlhšie, ale nemusím trepať bike dolu a hore schodmi. Inak ten, kto ukončil cyklochodník bez toho, aby umožnil cyklistom zjazd / výjazd na chodník a prechod na druhú stranu ako je to v Horelici by zaslúžil metál.
    4. Na spiatočnej ceste to opäť hodím cez Bukovský most a okolo Tesca a Kauflandu, ale naviac pri Čadca - zast. odbočím cez železnicu k športovému areálu, prekľučkujem pomedzi jamy (prípadne si dám Drotárku) a späť na cestu vyjdem až pred nemocnicou. Obídem tak väčšinu úseku s chodcami. Ďalších cca 250 m sa tvárim že cyklochodník na druhej starne neexistuje a idem po krajnici (je relatívne široká a na rozdiel od opačného smeru sú kolóny na výjazde z mesta len výnimočne). Naviac na križovatke kde cyklochodník končí sa opakuje obdobný nezmysel ako v Horelici - tí čo idú po cyklochodníku a pokračujú na Rakovú by mali prejsť na druhú stranu cesty - ale nemajú ako. Takže sa tomuto problému vyhnem.

@VladoTrojak  Год назад

Ku tej 2) tam je zle umiestnená tabuľa, ktorej som sa držal a tá ma posielala po hlavnej doprava. Tieto zmätky potom spôsobujú, a ja sa tomu nedivím, že miestni cyklotrasu vo veľkej miere ignorujú.

@sbuko1 Год назад

@@VladoTrojak nebyť toho tvojho videa, tak o tej značke ani neviem. Pár krát som tade síce išiel, ale vždy mi do očí udrel ten zelene namaľovaný chodník vľavo.

• @ŠtefanKováč-x8c
    @ŠtefanKováč-x8c Год назад +1

Ten bike priviazaný o značku na začiatku videjka hľadali majiteľa v médiách , už ho našli? Ak nie nech sa nečudujú veď koniec cyklotrasy tak uviazal bike a šiel pešo !! Ten podjazd to zabil !!! Neviem či by som sa chcel najesť na brehu rieky s výhľadom na veľkoplošné reklamy za riekou ! Ale v Apolle by to šlo , u nás nieje žiadna cyklotrasa takže keď neprší aspoň kvaplo . Zdravím a radšej niečo z prírody aj keď do tej prírody treba nejako prejsť !!🚴🏻‍♂️

@VladoTrojak  Год назад +1

Príroda bude znovu v sobotu 😉

• @ŠtefanKováč-x8c
      @ŠtefanKováč-x8c Год назад

Už sa teším na sobotu ale najskôr idem konečne na Kraľovu holu a potom to videjko . Ďakujem za inšpiráciu !!🚴🏻‍♂️

• @michaldrahnak5488
    @michaldrahnak5488 Год назад +2

3:57 😂 ten golf @romanlobodas_7

• @jarmilahajdinova707
    @jarmilahajdinova707 Год назад +1

Zdravím, na mapách cz nemůžu najít Vaše espresso. Až někdy budeme mít cestu do Čadce tak se stavíme.

@VladoTrojak  Год назад

na mapy.cz nie je, ale na google mapách áno ;)

• @martinmcz
    @martinmcz Год назад +2

10:41 kdyz jedu na rohlednu Maruška (cz) tak na kopci Troják by to bylo stylovější, kdyby jsi tam obsluhoval v hospůdce 🙂

Tam som bol! :)

• @ohnetanakole
      @ohnetanakole Год назад

​@@VladoTrojakhele Vlado, existuje vůbec nějaké místo v Beskydech, Kysucich, Malé Fatře atpod., které si ještě nenavstivil? 🙂

• @martinmcz
      @martinmcz Год назад

@@ohnetanakole tak na kopec Troják musel přijet :-))

@VladoTrojak  Год назад +3

Ešte sa nejaké určite nájdu, ale ubúdajú :)

• @siigi
    @siigi Год назад

kup si zvonček je to vynikajúca vec

• @Vagabundi
    @Vagabundi Год назад

Super video. Som rad ze to takto robis.