Via Transilvanica Maraton 2021 - Am alergat pe drumul care uneste | Race

• Опубликовано: 20 июл 2021
  • De când a fost anunțat Via Transilvanica Maraton am vrut să particip, așa că m-am înscris în prima zi de înscrieri, iar în cea de-a doua toate locurile au fost deja ocupate.
    Vineri, cu o zi înainte de competiție m-am simțit destul de rău, și am vrut să rămân acasă, dar până la urmă am decis să merg. Nu am reușit să dorm aproape deloc la cazarea pe care am avut-o, dar mi s-a mai întâmplat să nu dorm bine și să mă simt ok a doua zi la concurs.
    Am luat startul de la Tășuleasa Social, m-am simțit relativ ok până pe la km 3, când dintr-o dată mi s-a făcut rău, aveam impresia că se mișcă pietrele pe drum, iar câmpul vizual se tot îngusta. Pentru prima dată de când alerg m-am gândit serios să renunț la o competiție începută, dar am decis să mă duc până la primul punct de alimentare. Apoi până la următorul. Apoi până la următorul, și dintr-o dată m-am trezit că sunt pe la jumătatea competiției și că mi-am revenit destul de bine.
    Traseul a fost foarte frumos, pitoresc, bine marcat, cu excepția a 2 intersecții, când a trebuit să mă uit pe ceas. Voluntari voioși, puncte de hidratare/alimentare bine aprovizionate, iar zona de start/finish a fost de poveste.
    #TheRunderer
    Daca va plac video-urile mele, dati un subscribe si click pe clopotel, sa aflati din timp cand postez clip nou.
    5% reducere pe Lerato(www.lerato.ro/) cu codul promotional: Runderer
    Check out my band on RUclips: / scarsofastory

• @BiancaSchobel
    @BiancaSchobel 3 года назад +3

Cat de frumoooos! Minunat, felicitari pentru alergare. E tare fain pe acolo, abia astept sa vin in vizita. Urmaresc proiectul Via Transilvanica de multa vreme si cum am vazut primele borne, deja ma gandeam la o competitie. Ma bucur sa vad cateva borne si pe langa Medias, asa astept sa vin la o tura. Foarte fain ca te recunoaste lumea, e un feeling greu de descris (ca si alergator, apreciez orice sustinator/spectator, cateodata iti ofera exact energia de care mai ai nevoie sa termini). Suppper, spor pe mai departe!

@TheRunderer  3 года назад +1

Mulțumesc frumos! Și eu am fost cu ochii pe Via Transilvanica. Sunt curios cum o sa se dezvolte și această competiție pe viitor.

• @BiancaSchobel
      @BiancaSchobel 3 года назад +1

@@TheRunderer la anul sper sa fiu si eu acolo!

• @cristinapuscasu3766
    @cristinapuscasu3766 3 года назад +1

De acord cu tine....zona este superba si toata admiratia pt ce au facut cei de la Via Transilvanica. Nu am mai reusit sa prind loc la concurs, asa ca am fost sustinator la acest concurs si am reusit sa fac si o alergare usoara in zona. A fost o zi cu oameni frumosi si plini de energie! Te-am vazut si pe tine si la start si la finish....felicitari inca o data!

• @corneliuisopescu6868
    @corneliuisopescu6868 2 года назад +1

Musca prietena ta! A alergat si ea! Cum era fabula; musca la arat! ;-)

@TheRunderer  2 года назад +1

Puteam io s-o opresc? :))

• @corneliuisopescu6868
      @corneliuisopescu6868 2 года назад +1

@@TheRunderer ea a fost pe lacul 1'!!! Era pe camera ta de filmat in fața ta!

@TheRunderer  2 года назад +1

@@corneliuisopescu6868 a fost o luptă cinstită până la capăt.

• @PriVeghi
    @PriVeghi 3 года назад +1

Top! Ma bucur ca nu a fost dnf. Era pacat de traseul alergabil.🙌🏿

@TheRunderer  3 года назад +1

Da, și eu consider la fel.

• @agostonremus9877
    @agostonremus9877 3 года назад +1

cel mai frumos traseu !!!! Bravo !!! Asteptam urmatorul vlog😁😁

@TheRunderer  3 года назад

Mulțumesc frumos! E mai aproape decât ai crede.

• @agostonremus9877
      @agostonremus9877 3 года назад +1

@@TheRunderer Da da....lam vazut deja!!!! Felicitari ptr locul 4.....daca dormeai bine si ajungeai la.timp...un loc 2 zic eu !!!!! 😁😁😁🤘🤘🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

@TheRunderer  3 года назад +1

Nu se știe. Poate trăgeau și băieții mai tare.

@Alex-sv1tt 10 месяцев назад +1

din video pare un traseu foarte fain de alergat, pot doar sa imi imaginez cat de fain a fost la fata locului. idea asta mi-a adus in cap o intrebare (imi pare rau daca ai oferit deja un raspuns pentru asta undeva si nu l-am vazut). din toate cursele alergate de tine pe trail, care ti-a placut cel mai mult? si eventual si care ar fi cursa ta preferata de sosea

@TheRunderer  10 месяцев назад

Pffff, e foarte greu de ales o singură cursă.
      Pe trail pentru mine în principiu se împart în curse alergabile (diferență mică de nivel și fără porțiuni tehnice), și curse cu diferență mai mare și/sau porțiuni tehnice.
      De obicei cursele care sunt alergabile nu oferă o priveliște ieșită din comun, deoarece acestea sunt pe dealuri și prin păduri. Sunt frumoase, dar daca ai alergat 2-3, o sa vezi că restul sunt cam la fel. Acestea îmi plac mult că pot alerga cât de cât (și aici mi-e frică puțin să nu calc strâmb, dar sunt mai sigur pe mine). Din categoria asta mi-a plăcut mult Maraton Via Transilvanica, Sălciua Trail Run, Cugirace, și probabil mai sunt și altele care nu-mi vin în minte.
      Cele din a doua categorie, care nu prea sunt alergabile, pentru mine devin mai degrabă drumeții în pas alert. Aici sunt atent să nu calc strâmb, să nu mă accidentez, și profit de viteza lentă pentru a admira peisajul, care în 90% la asemenea concursuri e superb. Competiții de acest gen care mi-au plăcut ar fi: Retezat Mountain Run, Făgăraș Rocks, Retezat Skyrace, Maraton Apuseni, Buila Trail Race. Și aici, probabil ca și la categoria anterioară, sunt unele care mi-au scăpat.
      Cursa mea preferată de șosea e maratonul din Valencia, dar nu sunt departe de acesta nici Boston, Chicago, Berlin sau Paris. Sunt și altele care mi-au plăcut mult, cum ar fi Luxembourg, Barcelona, Malaga, Viena sau Roma, dar cele anterior menționate sunt peste acestea. Am alergat până acum 42 de maratoane de șosea (39 unice - am alergat de 3 ori la Valencia și de 2 ori la Malaga), și după fiecare din ele s-a lăsat cu amintiri frumoase.

@Alex-sv1tt 10 месяцев назад +1

@@TheRunderer incepusem sa mai scriu ceva dar am hotarat sa sterg pentru a nu iti influenta raspunsul. desi is incepator cu alergatul am multa experienta cu urcatul pe munte si de multe ori sunt intrebat "care e muntele tau preferat?" si de fiecare data dau ochii peste cap la intrebarea :)) "nu pot frate sa aleg un munte..."
      vara asta am alergat prima mea cursa montana pe Ceahlau (Cursa Dochia) si desi urcasem anterior Ceahlau de foarte multe ori (60-70 ori) am ajuns sa urasc muntele astea pentru ca mi-a terminat genunchii si nu am savurat alergarea deloc. in urma cu 2 weekenduri am alergat la Ciucas x3 (semimaraton) si pe urcare si platou m-am simtit bine dar pe coborare iar nu mi-a placut deloc (cred ca stii ce oribila e coborarea de dupa Cabana Ciucas) si incepusem sa cred ca pur si simplu nu imi place Trail Runningul si ar trebui sa ma rezum la sosea.
      Dar weekendul trecut am alergat un semi langa Iasi (Trail la Cabana), 600 metri diferenta de nivel si alergabil cea mai mare parte din el si m-am simtit fantastic. vazandu-ti video-ul asta mi-am dat seama ca asta e genul de cursa care mi-ar place sa o alerg momentan ci nu din cele mai tehnice. imi place cum ai impartit in 2 categorii cursele, clar o sa arunc o privire la cele pe care le-ai mentionat in prima categorie.
      referitor la sosea, am alergat unul singur, la Barcelona si mi-a placut enorm de mult, ma bucur ca ai de bine de zis si tu de el. acum ma faci sa iau in considerare si Valencia :D

@TheRunderer  10 месяцев назад

Nici mie nu-mi plac coborârile abrupte. Majoritatea se sperie de urcări, dar pe coborâri se întâmplă cele mai multe accidentări, și acolo îți folosești și îți forțezi cei mai mulți mușchi.
      De departe cel mai frumos, animat și bine-organizat maraton din Spania e cel din Valencia. Nu degeaba e și cel mai mare ca număr de participanți (undeva la 30-35000), și e singurul maraton Platinum Label din cadrul evenimentelor World Athletics din Spania.

@Alex-sv1tt 10 месяцев назад +1

@@TheRunderer am cautat si ti-am gasit un vlog de la Valencia. a fost a 2 a cafea pe care am baut-o azi in timp ce iti urmaream un video. intr-adevar fain video-ul si mai ales finalul a aratat superb. anul viitor in mai vreau sa alerg marathonul de la Edinburgh acum iau tare in considerare si Valencia (si asa sfarsitul lui noiembrie ar trebui sa ma prinda in Barcelona deci o sa fie usor.
      Multam pentru toata munca pe care o depui cu videourile astea, daca nu o stiai deja, iti spun eu: esti o sursa de inspiratie :D