Colombia 2021 (Kolumbija lietuvio akimis)

• Опубликовано: 30 ноя 2021
  • -Bogota
    -Salento. Gražus tradicinis, turistinis miestelis apsuptas gamtos. Praėjome Valle del Cocoro, kuriame grožėjomis nuostabiomis vaškinėmis palmėmis (www.wikiloc.co...)
    -Quibdo. Jau kita Kolumbija - Departamento del Choko. Pilna ginkluotų karių ir policininkų. Indėnų ir pagrinde juodaodžių gyvenamas skurdesnis kraštas, bet prie Ramiojo. Nors nuo Salento apie 280 km., tačiau kelionė truko tikrai virš 6 val. (dėl purvo nuošliaužų teko pastovėti, o ir Choko keliai prastesni)
    -Nuqui. Nors ir žemyninė dalis, tačiau pasiekiama tik skrendant, plaukiant arba galima bandyti brautis per džiungles. Skrydis su 19 vietų Beachcraft trunka apie 15 min. Įdomu tai, kad jei susirenka visi keleiviai, išskrendama anksčiau - mes išskridome 45 min. anksčiau
    -Temales. Taip pat žemyninė dalis, bet pasiekiama valtimis - apie 45-50 min. Gyventojų virš 200 išeivių iš Afrikos palikuonių. Gyvenome europietės prižiūrimoje pašiūrėje, kurioje elektrą tiekia saulės baterija - keletai silpnų lempučių ir pasikrauti įrenginiams užteko. Lyjant lietui keliavome po džiungles, kuriose matėme nuodingas varles, nemenką gyvatę, kurios vedlys su mečete nejuokais išsigando. Kaip sakė europietė, užmirškite visokius "fancy hiking" batus - tik guminiai, ir buvo teisi. Beje, tai berods antra lietingiausių vietų planetoje.
    -Jardin de Antioquia. 45 min. plaukimo, 15 min. skrydžio ir 184 km automobiliu. Tie 184 km truko 11 val. dėl prastų kelių ir purvo nuošliaužių. Kai kavos augintojas Corizales, pas kurį apsistojome, pamatė kokiu automobiliu mes atvažiavome (VW Voyage - kažkas panašaus į Polo), kraipė galvą ir sakė, kad tai neįmanoma (realiai vienu metu per purvą slydome dugnu). Čia apturėjome kalnų žygį į Cueva del Esplendor (www.wikiloc.co...) - nuostabus krioklys, kuriame vanduo teka per skylę uoloje, bet vandenėlis laaabai šaltas. Corizales "cafe organico" puiki.
    -Apartado. Tik nakvynei apsistojome.
    -Iš Turbo plaukėme į El Aguacate. Gyvenome bungaluose Karibų pakrantėje ir buvome vieninteliai gyventojai. Ėjome į didesnį miestą Capurgana (www.wikiloc.co..., kuriame jau yra net transportas (motoroleriai, arkliai) ir bandėme eiti į Panamą, tačiau paaiškėjo, kad siena kaži kodėl uždaryta. Taip at ėjome per džiungles į laukinį paplūdymį Amarilla (www.wikiloc.co....
    -Santa Fe. Gražus senoviškas miestelis, su bažnyčiomis ir aikštėmis. Gera atsipūsti, pasėdėti.
    -Honda. Mažas gražus miestelis, trampalaikiam apsistojimui.
    Kolumbija, bent kur mes keliavome turistai pagrinde vietiniai, anglų kalbos žmonės nemoka, tačiau labai paslaugūs ir mandagūs. Šalis kurioje dar liko daug nepamatyto ir į kurią norisi sugrįžti.