Gytis Sirgedas
Saaremaa ir šis tas pakeliui (Klintis, Virtsu, Muhu)
Pakeliui aplankėme Klintis Latvijoje. Netikėtas atradimas Muhu saloje - arkliai jūroje prie Uugu uolos.
Saarema buvome tik dvi dienas ir tai tikrai per mažai, nes yra kas pamatyti. Gyvenome Kuresarė, kurioje yra graži pilis ir jaukus mažas senamiestis. Pasidarėme 12 km žygelį iki Kipsarės švyturio, aplankėme aukščiausią Panga uolą (berods 22 m aukštis) .

Mauritius (Mauricijus) 2023
Mauritius - rojus Indijos vandenyne.] Vykome keturiese iš Varšuvos per Amsterdamą ir Nairobį, o grįžome per Nairobį ir Paryžių. Nuomotu automobiliu apkeliavome visą salą, ėjome vaizdingais maršrutais, keliavome per džiungles, lipome į kalnus, maudėmės vandenyne ir kriokliuose, plaukėme į vandenyną ir salas. Gyvenome La Gaulette, visai šalia Le Morne (Mauricijaus atvirutė), ir iš savo vilos "Luk...
Italija Kroatija
Trumpas vasaros prisiminimas į Lietuvą atėjus pirmiesiems rudeniniams orams. O oras tikrai buvo geras. Italijoje aplankytas Triest ir nuostabioji Venecija. Kroatijoje aplankyta Rijeka, Opatija, Zadaras ir Trogiras. Pora žygių po Trogiro apylinkes: www.wikiloc.com/hiking-trails/trogir-in-croatia-113722107 www.wikiloc.com/hiking-trails/trogir-panorama-113810222
Guatemala - Mexico 2022
Kelionė į Gvatemalą, aplankant Meksiką (Quintana Roo). Kelionė prasidėjo įdomiai blogąja prasme - skrydžių atšaukimai, keitimai ir pan. Netikėtai susipažinome su Berlynu, dėl vėluojančių skrydžių pabėgiojome Frankfurto oro uoste, ir spėjome tik dėl to, kad ir sekantis skrydis vėlavo. Pačiame oro uoste pasirodė, kad vyksta kažkokios bėgimo su kuprinėmis ir lagaminais varžybos. Meksiką pasiekėme ...
Mallorca
Maljorka 2022 m. balandžio mėn. Kadangi dėl Covid negalėjau tęsti kelionės į Peru, 10 dienų teko izoliuotis Italijoje, o tada nutariau 5 d. praleisti Maljorkoje. Keletas žygių: 1. www.wikiloc.com/hiking-trails/gr-221-port-dandtratx-sarraco-101074716 2. www.wikiloc.com/hiking-trails/santa-ponsa-port-adriano-101128425 3. www.wikiloc.com/hiking-trails/valldemossa-deia-101193112 4. www.wikiloc.com/...
Meksika (Jukatanas) 2020
Pervažiavome visą Jukataną, berods virš 2000 km. Gal kiek per daug važiavimo dviem savaitėms. Pati kelionė dar buvo iššūkis dėl išvykus prasidėjusio vos ne visuotinio karantino. Atšaukinėjami skrydžiai ir panašiai. Iš Kankūno išskridome paskutiniu Air Canada reisu, į kurį spėjome pasikeisti savo atšauktą reisą, kuris turėjo vykti už kelių valandų ir nuskraidino per Monrealį tik iki Frankfurto, ...
Panama 2019 keliauja lietuviai
Trumpa ekskursija po Panama city ir aišku aplankyti šliuzai Miraflores (lankėmės per du kartus, nes pirmą kartą nebuvo jokių laivų - gerai kad bilietas galioja dieną). Tada vykome į el valle de Anton. Nuostabios slėnis ir puikus trail la India Dormida, po kurio atsigaivinome upelyje. Sekantis taškas - las Lajas. Beveik laukinis tamsaus smėlio Ramiojo vandenyno paplūdimys, kuris per potvynius su...
Singapore - Malaysia 2017 (lietuvio akimis)
-Singapūras praleidome vieną parą. Nuostabus miestas, kažkokia virtuali realybė ir neįtikėtina švara, tačiau dieną buvo stiprus karštis. Nukulniavome nemažai kilometrų -Džochar Baru (Malaizija) Vykome autobusu ir matėme tik pro autobuso langą. -Kuala Lumpūras. Atskridome. Didelis miestas iki kurio iš oro uosto ilgai važiavome autobusu ir ilgai jame neužtrukome - buvome tik pačiame centre prie P...
PERU 2016
Kelionė po Peru. -Lima. Pamatėme tik naktinę ir tik prie oro uosto. Pasirodė kiek nesaugi, naktinis gyvenimas vyko rimtas. -Kusko. Nuostabus miestas su nuostabia architektūra, turgumi, kuriame prekiauja indėnai. Aplankėme šalia esančius senovės architektūros paminklus bei miestelius (Chinchero - Tambomachay - Salineras de Maras - Moray). Nepamirškite kramtyti kokos lapų ir gerti kokos arbatos (...
Vietnam 2015
Sa Pa, Ha Long įlanka ir kt. Vietnamo egzotika
Colombia 2021 (Kolumbija lietuvio akimis)
-Bogota -Salento. Gražus tradicinis, turistinis miestelis apsuptas gamtos. Praėjome Valle del Cocoro, kuriame grožėjomis nuostabiomis vaškinėmis palmėmis (www.wikiloc.com/hiking-trails/valle-del-cocoro-77338946) -Quibdo. Jau kita Kolumbija - Departamento del Choko. Pilna ginkluotų karių ir policininkų. Indėnų ir pagrinde juodaodžių gyvenamas skurdesnis kraštas, bet prie Ramiojo. Nors nuo Salent...
Combodia 2014 (Kombodža)
Pirmas bandymas filmuoti. Daug kas nepateko į kadrą.
Baltas Miškas (Minčia 2021-01-30)