Tsiklitega Saaremaalt Horvaatiasse 1. osa - Ettevalmistused

• Опубликовано: 9 сен 2024
  • See on reisisari, mis räägib loo kuidas 2 Saaremaa meest sõitsid 30 aastaste mootorratastega koroonaviiruse kiuste Saaremaalt Horvaatiasse.
    Sarja 1. osas teeme nipet-näpet ettevalmistusi. Kuna meie rattad on ülihästi vastu pidanud, siis midagi suurt teha ei olnudki. Siim vahetas tagumise rehvi, filtrid ja sai omale uued peeglid. Madis võttis samuti filtrite vahetuse ette ja parandas veidi plastikuid. Lisaks keevitas ümber oma eelmisel aastal tehtud küljekottide raamid, et tõsta kotte veidi kõrgemale.
    Marsruut Eesti - Läti - Leedu - Poola - Slovakkia - Ungari - Horvaatia - Sloveenia - Austria - Tšehhi - Poola - Leedu - Läti - Eesti.
    Meie reisi pikkuseks tuli 4960 km ja 11 päeva. Pikim sõidupäev oli reisi viimane ehk 11. päev ja siis sõitsime 650 km. Ületasime 13 korral riigipiire ja külastasime kokku 9 välisriiki. “Koroonapassi” taheti näha vaid 1 korra, Ungari-Horvaatia vahel.
    Keskmine kütusekulu 4,3 liitrit sajale, mis teeb kogukuluks 213.28 liitrit bensiini. Tankisime keskmiselt 8,5 liitri kaupa, mis ümardades teeb 25 korda tankimist. Ööbisime 4 ööd hotellis/hostelis ja 6 ööd telgis. Täiesti ilma vihmata päevi oli 1, paaril päeva sadas vaid hetke.
    Kõrgeim tipp Predné Solisko 2 093,5 m (High Tatras, Slovakkia), sellel päeval tegin ka enim samme - 19 129 ja jalutasin 17,4 km. Kahe peale kulus 200 g tatart, 7 erinevat konservi ja 6 3in1 kohvi.
    Kasutasin 10,4 GB mobiilset internetti. Reisi jooksul olen teinud 826 pilti ja videosid ~500 klippi. Tsiklitel 0 tehnilist probleemi ja tööriistakotti ei pidanud kordagi lahti tegema.