Это видео недоступно.
Сожалеем об этом.

Tsiklitega Saaremaalt Horvaatiasse 8. osa - Jõuame tagasi koju

• Опубликовано: 20 дек 2021
  • Sarja 8. osas läbime kahe päevaga viimased 1262 km ja jõuame tagasi koju. Mida Saaremaale lähemale, seda kergemaks olemine läheb ja ärevus on umbes sama suur kui kodust lahkudes. Teeme reisist ka kiire kokkuvõtte.
    Minu blogi metsmaa.ee
    Marsruut Eesti - Läti - Leedu - Poola - Slovakkia - Ungari - Horvaatia - Sloveenia - Austria - Tšehhi - Poola - Leedu - Läti - Eesti.
    Meie reisi pikkuseks tuli 4960 km ja 11 päeva. Pikim sõidupäev oli reisi viimane ehk 11. päev ja siis sõitsime 650 km. Ületasime 13 korral riigipiire ja külastasime kokku 9 välisriiki. “Koroonapassi” taheti näha vaid 1 korra, Ungari-Horvaatia vahel.
    Keskmine kütusekulu 4,3 liitrit sajale, mis teeb kogukuluks 213.28 liitrit bensiini. Tankisime keskmiselt 8,5 liitri kaupa, mis ümardades teeb 25 korda tankimist. Ööbisime 4 ööd hotellis/hostelis ja 6 ööd telgis. Täiesti ilma vihmata päevi oli 1, paaril päeva sadas vaid hetke.
    Kõrgeim tipp Predné Solisko 2 093,5 m (High Tatras, Slovakkia), sellel päeval tegin ka enim samme - 19 129 ja jalutasin 17,4 km. Kahe peale kulus 200 g tatart, 7 erinevat konservi ja 6 3in1 kohvi.
    Kasutasin 10,4 GB mobiilset internetti. Reisi jooksul olen teinud 826 pilti ja videosid ~500 klippi. Tsiklitel 0 tehnilist probleemi ja tööriistakotti ei pidanud kordagi lahti tegema.