Po trailech přes hory 2022 - Rabenberg

• Опубликовано: 11 окт 2024
  • V tomto dílu jsme opět vyrazili za hranice - tentokrát na západ do německého Rabenbergu, který je pouze třičtvrtě hodinky z Klínovce. Rabenberg je protkaný mnohakilometrovými traily, na které vyrazíme zítra. Při dnešní vyjížďce, která vede podél česko-německých hranic, míříme do Rittersgrünu, kde nás čeká další edukativní zastávka v muzeu úzkorozchodné dráhy. Dále pak cestou, necestou, po asfaltce i lesem, nelesem až k rašeliništi Kleiner Kranichsee, které je přírodní rezervací jak na české, tak i německé straně a zpět do Rabenbergu. A po cestě zjistíte, že Krušné hory jsou krásné jak z české strany, kterou jsme již prozkoumali, tak i z té německé.
    Rabenberg není typickým bikeparkem, je to prostě místo na vydatnou bajkovou projížďku s možností sklouznout se dolů po velmi rozmanitě členěných trailech. Můžete vybírat z rozmanitých terénů na celkem pěti trasách, které jsou rozděleny do 22-ti různých úseků, které můžete libovolně kombinovat bez výjimky jsou trailové cesty přírodního rázu o celkové délce 73 Km.
    Popis trasy:
    Z poměrně rozsáhlého sportovního centra Rabenberg na stejnojmenném vrcholu vyrážíme podél česko-německé hranice k Nebeské louce. V Rittersgrünu se chvilku zdržíme při prohlídce muzea úzkorozchodné železnice a pokračujeme přes Erlabrunn na vrchol Auersberg. Příjemný sjezd nás zavede k rašeliništi Kleiner Kranichsee a odtud se vracíme zpátky do Rabenbergu.
    Celková délka trasy 48 km, převýšení 1357m, čas 4 hodin
    Trasa: mapy.cz/s/lufu...

• @MartinHavelka
    @MartinHavelka 2 года назад

Moc pěkný videa. 100% like ale trochu mě mrzí ta propagace el. kol. Chápu, že někdo nemůže, jezdí s dítětem apod. Ale kdo je zdravý, vydejte se na tyhle úžasná místa na normálním kole. Jinak helma dolů klukům, parádní osvěta 👍🤞👌

• @DivisPetr
    @DivisPetr 2 года назад +2

Mno jel jsem přes Rabenberg Stonemana a traily byly dost vymletý. Já už teda po 120km taky...

• @gamex4759
    @gamex4759 2 года назад

Myslím, že rabenberg ukazoval už aj trail hunter, ale vy ste dvaja a to je super 👍

• @igorjicha3244
      @igorjicha3244 2 года назад +3

My delame neco jineho a jinak nez David, takze je mozne, ze nektere mista, kde byl navstivime take

• @michalkus509
    @michalkus509 2 года назад

Chlapi kdy bude ta Šumava? Nebo Novohradské hory?

• @jaroslavnovak9817
    @jaroslavnovak9817 2 года назад

No nevim,tolik mist v ČR a uz jsme v Německu🤨

• @gamex4759
      @gamex4759 2 года назад +1

🤨ku nám do Kálnice nech idú

• @jaroslavnovak9817
      @jaroslavnovak9817 2 года назад

@@gamex4759 presne,na Slovensku je,taky dost zajimavych,bikeparku,trailu

• @igorjicha3244
      @igorjicha3244 2 года назад +3

...no nevim, byli jsme uz na 12 mistech v ČR, na Slovensku v Myte pod Ďumbierem a Oko trails v Ziline. Jezdime kam chceme😂, a kde nás chteji. Konkretne v Kalnici nechteji👍..., Zadne strachy, ČR a Slovensko bude zase