Top 10: KEDVENC FILMJEIM
HTML-код
- Опубликовано: 24 июл 2024
- Ahogy ígértem itt a toplista a kedvenc filmjeimről. Ideje volt már rendbe szednem a dolgokat, de közel sem volt egyszerű menet, sok olyan filmet kellett kihagynom amiket imádok, de sajnos egy 10 lista erről is szól. Azért jó szórakozást és jöhetnek a ti kedvenceitek.
- Развлечения
A 10 kedvenc filmem:
10. Nagymenők
9. A 100 éves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt
8. Gran Torino
7. Annie Hall
6. A jó, a rossz és a csúf
5. Taxisofőr
4. Blöff
3. Kutyaszorítóban
2. A ház, amit Jack épített
1. Ponyvaregény
:)
10. Pink floyd- a fal
9. Becstelen brigantik
8. The royal tenenbaums
7. Nagy hal
6. A család kicsi kincse
5. Dr Strangelove
4. Oldboy
3. Rushmore
2. Harcosok klubja
1. Ed Wood
1.Drive
2.Trainspotting
3.Harcosok klubja
4.A wall street farkasa
5.A keresztapa
6.Amerikai Pszicho
7.Túl a fenyvesen
8.Blue Valentine
9.Fékezhetetlen
10.A fegyvertelen Katona
Nagyon jó ez a lista, ezek közül sok az én kedvenceim közt is szerepel, de valóban k**va nehéz összeszedni 10 legjobbat ha az embernek van legalább 50 kedvence. :D Ezek mindenképp a tetején volnának:
10. Eredet
9. Harcosok klubja
8. Ponyvaregény
7. Mátrix
6. Memento
5. Oldboy
4. Amadeus
3. Volt egyszer egy vadnyugat
2. Csillagok között
1. Mechanikus narancs
Csao
Nem tudod veletlen hogy, hol találom meg a Mechanikus narancsot szinkronosan/feliratozva?
1. A fuggetlenseg napja
2. Iteletnap
3. Becstelen brigantyk
4. Gladiator
5. Terminator 2.
6. James Bond: Skyfall
7. Hetedik
8. Star Wars: A Birodalom visszavag
9. Huliganok
10. Ponyvaregeny
10.Trópusi vihar
9. Zoolander
8. Argo
7. Vitathatatlan 2
6. 007 Skyfall
5. A profi
4. Rendesfickók
3. Taxisofőr
2. Harcosok klubja
1. John Wick
Végre írja valaki a Skyfallt! Legjobb Bond film all time. Szerintem.
A kedvenc azért jó mert sokkal hálásabb mint a legjobb,bár nálam az első helyezett ugyan az :).
10.Blöff
9.Veszélyes elemek (Menace II. Society)
8.Becstelen Brigantyk
7.Matrix 1-2
6.Truman Show - és Egy makulátlan elme örök ragyogása (itt nem tudok dönteni)
5.Henry és June
4.Dühöngő Bika
3.Aviator
2.Birdman
1.Keresztapa 1-2
Örülök neki, hogy vannak azért hasonlóságok a 10-es listánkban! Érdekes beszéd, ment a sub. Így tovább! :)
nagyon 1 hullámhosszon! Ezek nekem is kedvenceim(+ még az American Psycho és American History X)
Szerintem ez a lehetetlen küldetés filmes szempontból. Nálam talán úgy lehetne elválasztani a dolgokat a kedvenc és a legjobbnak tartottak között hogy a kedvenceket láttam a legtöbbször és a legjobbak hagyták a legnagyobb nyomot. Bár még így is összecsúszik egy kicsit a lista...Pl Tarantino esetében a kedvenc láttam vagy 20x az a ponyvaregény,de a legjobb filmje szerintem a Django elszabadul(6x) és a Becstelen Brigantyk(5x).
Scorsese esetében ez még durvább..Taxisofőr(3x) Casino(3x)Aviátor(5x)New York bandái(2x)Kundun(2x)Viharsziget(3x)Rettegés foka(2x)Nagymenők(5x)Komédia királya(2x)Dühöngő Bika(3x)Tégla(3x)A komédia királya(2x)Wall Street Farkasa(4(x) minden más filmjét 1X...lol...A kedvencem tőle : Talán a Nagymenők de számomra a dühöngő bika marad a legjobb filmje ahogy a Tégla a legrosszabb. Szóval iszonyat nehéz kérdés ez....sorrend nélkül valami ilyesmi lehetne az enyém: Ponyvaregény,Blöff,12 dühös ember,Mechanikus Narancs,Harcosok klubja,Keresztapa 1-2,Trainspotting,Veszélyes Elemek,Amerikai HistóriaX......ehhh Talán tényleg érdemesebb színészenként menni egy listával LOLLOLOLO
Igen, én is így próbáltam összeszedni őket, valahogy meg kellett találni a kontrasztot. Igaz, hogy a végére már kifolyt az agyam, de csak összejött. Tény, hogy sokat kell vele pepecselni, de látod, nem lehetetlen ;)
10.Ben Hur 9.Volt egyszer egy vadnyugat 8.Waterworld 7.Utánunk a tűzözön 6.Az ügyfél 5.Somersby 4.Django elszabadul 3.A szenvedélyek viharában 2.A rettenthetetlen 1.A hazafi Vigaszdíjasok A halálsoron, Tiszta románc,Kettős kockázat!
10. Zodiákus
9. Száll a kakukk a fészkére
8. Kiképzés
7. Szédülés
6. Forrest Gump
5. Birdman, avagy a mellőzés meglepő ereje
4. Játsz/ma
3. Csilalgok között (jee dupla Nolan)
2. otnemeM (hahaha Mementó)
1. Az élet csodaszép 1946
10: Sin City
Egy hihetetlenül tökös film, tele badass szereplőkkel. Közben mindent átitat az atmoszféra. Számomra ez a film a nagybetűs hangulat. Egyszerre idézi a klasszikus noir filmeket, és a 90-es évek/2000-es évek eleji kultfilmeket.
---
9: Zack Snyder: Igazság Ligája
Talán nem egy tökéletes film, de erős érzelmek kötnek hozzá, hiszen éveket vártunk arra, hogy megkapjuk az igazi filmet.
Mindent visszaad amit a legjobb Igazság Ligája képregényektől kaptunk valaha, minden karakter érdekes, fontos, és megkapja a maga szeletét, miközben Snyder stílusjegyei, mint a bibliai utalások, a hangzatos és epikus, de bölcs szövegek, és a hihetetlen látvány elegye a monumentális zenékkel, a csúcsra járatódnak. Képregény-rajongói szemmel filmtörténelmi jelenség.
---
8: Gonosz halott 2
Nem szeretem magát a vígjáték műfajt, de a horror-vígjátékokkal kapcsolatban egész más a véleményem. Az eszement, teljesen elborult horrorokat ugyanis imádom, és ha egy horrorba belevegyül a vígjáték, de nem felejt el tényleg horror maradni, akkor a komolytalanság sokszor a brutalitást egy magasabb szintre tudja emelni. A Gonosz halott 2. része ennek a leggyönyörűbb példája. És egy ízig-vérig '80-as évekbeli horror (amiből külön tudnék akár top 30-as listát összerakni úgy, hogy az első és a harmincadik helyezettet szinte majdnem egyformán szeretném).
---
7: Alkonyattól pirkadatig
Valahol ez a film egy bűnös élvezet, de valahol mégis megvan a filmművészeti értéke. Ha az első felét külön nézem, már az is király. A Robert Rodriguez neo-westernjeit átitató hangulatvilág, a road-movie történetvezetés, és Richie néha elmebeteg viselkedése önmagában is a kedvenc filmjeim közé helyezné az alkotást, de hogy EZ beletorkollik mindenidők egyik legnagyobb trancsír zúzdájába, az egyszerűen fasza.
---
6: A tégla
Nem a legnépszerűbb vélemény, de nekem ez a film a kedvenc Scorsese alkotásom. A karakterek és a színészek zseniálisak, a fordulatok ütősek, de ami igazán ide, erre a listára emeli számomra, azok a párbeszédek.
---
5: Harcosok klubja
Ha már a film fordulatát nézem, az is önmagában zseniális, de a társadalomkritika, amit gyakorol, az egyedülállóan mély és stílusos egyszerre. Nem szorul magyarázatra miért van itt.
---
4: Ragyogás
A tökéletes horrorfilm, aminek a nyomasztó, vérfagyasztó atmoszférája egy másodpercet sem öregedett több, mint negyven év alatt. Közben Nicholson és Duvall játéka mégijesztőbbé teszi az egészet.
Ha a Gonosz halott 2 számomra a tökéletes elrugaszkodott, komolytalan horror, akkor a Ragyogás a tökéletes komoly.
---
3: Gyűrűk Ura
Felesleges három felé szedni a Gyűrűk Urát, mert mindenki tudja, hogy ez "egy film". Szerintem ez a helyezet sem szorul magyarázatra.
---
2: Ponyvaregény
Közhely vagy nem, ez a film tökéletes. És nem a története miatt, mégcsak nem is a karakterei miatt. A párbeszédekre épít és olyan szinten teszi, hogy pusztán ez viszi el az egész filmet úgy, hogy egy percig sem érzi az ember, hogy unatkozna, sokadik nézésre sem. Én életem során ezt a filmet láttam legtöbbször szerintem.
---
1: Watchmen: Az Őrzök
Számomra ez a film kimaxol mindent. Egyszerre hozza a képregények és a szuperhősfilmek pátoszos epikusságát, miközben olyan gondolatokat pedzeget és olyan párbeszédeket sorakoztat fel, amik bármilyen komolyabb műfaj legjobb alkotásaira jellemzőek. És bár a képregény is elmondhatja ezt magáról, mindemellett Snyder stílusjegyei még emelnek is a téten.
Bár a Ponyvaregényt többször láttam, viszont a Watchmen egy jóval mélyebb, súlyosab darab, ezért nem tudom mindig elővenni. Míg a Ponyvaregényt bármikor előkapom, mondjuk pizzázáshoz is, a Watchmen sokkal nehezebben emészthető.
---
+1: Star Wars
A Star Wars azért nincs ott a tíz kedvenc filmem között, mert önmagában egyik filmet sem tudnám a fent felsoroltak mellé betenni. Viszont maga a Star Wars teljes egészében többet jelent nekem, mint a legtöbb film, még ezen a listán is. De ehhez kell az egész univerzum, és persze az eredeti trilógia felülmúlja az összes későbbi filmet és a sorozatok nagyrészét is, a Star Wars ereje mégis az elképesztő univerzumában van, ami számtalan élményt adott már. Előzményestől, Disney trilógiástól, animációs és élőszereplős sorozatostól, és mindenestől.
Figyu a Drive-os dzseki honnan van?
eBay-ről rendeltem anno.
Mostani kedvencem a Jud Süss.Igazi történelmi film. Régi film,de örök a téma.
10. Blöff
9. Gyalog galopp
8. Mechanikus narancs
7. 12 majom
6. Harcosok klubja
5. Ponyvaregény
4. Sebhelyesarcú
3. Száll a kakukk fészkére & Remény rabjai
2. Keresztapa 1-2
1. Hetedik
Amik még említésre méltóak: Becstelen brigantik, Django elszabadul, Gemini man, Alien, Cápa, Psycho, Nagymenők
Az én top 10-em:
10. Az utolsó léghajlító
9. Funktasztikus négyes (2015)
8. Az összes 50 árnyalat
7. Gotti
6. Battlefield Earth ( ez olyan sza... Mármint jó, hogy nem tom magyarul a címét)
5. Múvi negyvenhárom
4. Tvájlájt
3. Tvájlájt 2
2. Jack és Jill
1. A Tommy Wiseu által megnyert legjobb főszereplőnek járó oszkáros és legjobb filmes A szoba.
Xddd nekem van egy jobb listám:
10. Sárknédó összes rész
9. Tvájlájt 2
8. Dzsóz dö rivendzs
7. Epik múvi
6. Álom pont net
5. Betölfild ört
4. Az összes RetroShock kínvallató eszköz
3. Monsztör gó-gó!
2. Ölón in dö dárk
1. DIZESZTÖR MÚVI
Kongracsulésönz
Mennyire vagy DVD/Blu-ray gyűjtő?
Régebben eléggé bele voltam zombulva, akkor vásárolgattam bőszen, akad is pár olyan kiadvány amire büszke vagyok. De már pár éve nem vettem sajna semmit.
10. Ponyvaregény
9. Kutyaszorítóban
8. Truman Show
7. 12 Dühös Ember
6. Isten Városa
5. Casino
4. Az elveszett frigyláda fosztogatói
3. Forrest Gump
2. Nagymenők
1. Keresztapa
az en kedvenceim: 1.Drive 2. A wall street farkasa 3. Trainspotting 4. Harcosok Klubja 5. Amerikai Pszicho 6. A keresztapa 7. A 44. gyermek 8. Blue Valentine 9. Túl a fenyvesen 10. A sólyom vegveszélyben
Lesz azokról a filmekről is lista amiket a legjobbaknak tartasz?
Lehetséges, de az még biztos, hogy nem mostanában.
@@ZsomborP it's time! [:•]
1. No Country for Old Men
2.There Will be Blood
3. Michael Clayton (hihetetlen, hogy mind 2007-es filmek :D)
4. The Big Short
5. The Dark Knight
6. Mad Max: Fury Road
7. Sicario
8. Taxi Driver
9. Drive
10. Django Unchained
50 éves már a Taxisofőr :)
Még csak 44, ne öregítsd :P
@@ZsomborP 44, vagy 50, így is úgyis a legjobb marad :)
Szégyen olvasgatni a kommenteket ahogy mindenki leírja a saját listáját és nevetségesek de inkább szánalmasak xdddd deadpool, transformers, meg fák yú tanárúr stb. egy tizes listán?? xddd
Miért ne lehetne valakinek legkedvesebb filmje a Deadpool, vagy akár a Transformers? KEDVENC listáról van szó, nem esztétai szempontból írják le a legnagyobb filmeket...
Rohadt nehéz 10 filmet összeszedni, és szívem szerintem tuti van még legalább ötször ennyi, aminek helye lenne a 10-ben, de gyorsan összeszedek tizet:)
10. Az ötödik pecsét
9. Thelma és Louise
8. Amerikai szépség
7. Tiszta románc
6. A keresztapa
5. Trainspotting
4. A jó, a rossz és a csúf
3. Ponyvaregény
2. Hetedik
1. Volt egyszer egy Amerika
De tényleg legalább 5 teljesen másik top10-es listát is össze tudnék állítani amire azt mondtom hogy megállja a helyét:)
Amúgy tetszik a te top 10-ed is. Csupán 1 film van rajta amit tuti nem tennék bele a listámba, ez pedig a Drive. A többit akár be is cserélhetném valamelyikre a listámból.
Nekem mondod? Olyan belharcot vívtam magammal és úgy fájt a szívem 1-2 filmért amiket ki kellett hagynom, mintha valami vérre menő küzdelemben lettem volna :D
A Filmfreak Nagyon jó lett a videó!!
Leírnád azoknak a filmeknek a címét, amelyek majdnem bekerültek a legjobbak közé?
Nagy nehezen összegyűjtöttem 10-et és most megint kezdhetem elölről :D Nagyon sok "majdnem" van, úgyhogy tényleg ehhez elég sok idő kéne, de azért párat felsorolok a teljesség igénye nélkül: A keresztapa, Halálsoron, Remény rabjai, Szemtől szemben, A tökéletes trükk, Nagymenők, Casino, A nő, Sin City, Blöff, Amerikai szépség, Sebhelyesarcú, In Bruges, Annie Hall, Száll a kakukk fészkére. De írhatnék még vagy 30-40 másik filmet, ezeket is csak úgy random feldobtam, mert imádom őket. Örülök, hogy a videóba össze tudtam szedni a 10 kedvencet :D
A Filmfreak Látom te sem szereted az Erőszakik címet használni. Vérlázítóan gyenge magyar címet kapott
Nagyon egyezik az ízlésünk:) Amiket még pluszban felsoroltál kivétel nélkül nagyon szeretem én is.
A hetediknek kötelezönek kellene lennie az iskolákban
Örülök hogy nem csak szerintem kivalo film a Drive viszont a Taxi Driver az egyik leg tulértékeltebb film a történelemben. Unalmas, vontatott, szenvedös és szamomra semmit mondo a film.
A Taxisofőrt én is utálom, talán a legnagyobb csalódás volt, mert mindenki egekig magasztalja, minden idők egyik legjobb filmjének tartják. A Drive se tetszett... Az én listámon többnyire kevéssé ismert filmek lennének (pl. Dark City, de az még egy ismertebb sok máshoz képest), talán csak a Harcosok klubja és a Mátrix lenne benne, mint ismertebb film. Lenne benne több vígjáték, és még romantikus film is. Fura, hogy sok embernek csupa népszerű film a kedvence.