Nálam Denis Villeneuve uralta ezt az évtizedet, de összességében valóban imádtam ez az időszakot. Még úgy is, hogy túlburjánzottak a képregényfilmek. Rengeteg olyan mesteri darabbal gazdagodtam, amik évtizedek múlva is hivatkozási alapok lesznek nálam. Persze ez a lista is a lehető legszubjektívebb, szóval biztos van közte olyan, amit más nem rakna bele, de ez a dolog szépsége. :) 1. Gravity 2. Locke 3. Mad Max: Fury Road 4. Blade Runner 2049 5. Arrival 6. Annihilation 7. Interstellar 8. The Raid 2 9. The Lighthouse 10. Suspiria 11. Midsommar 12. Hereditary 13. Incendies 14. Sicario 15. The Guilty 16. Jagten 17. Parasite 18. Whiplash 19. Black Swan 20. The Sunset Limited
Nagyon jó lista,igényes válogatás, öröm volt visszagondolni a filmekre. Én is kedvet kaptam egy ilyen listához, az enyém ez lett: 1.Manchester by the Sea 2.Három óriásplakát Ebbing határában 3.A szobalány 4.Eszeveszett mesék (Relatos salvajes) 5.A nő 6.Eredet 7.Életrevalók 8.Snowpiercer 9.Wall Street farkasa 10.Mad Max 11.Whiplash 12.A nagy dobás 13.Napos oldal 14.Csillagok között 15.Agymanók 16.Csúcshatás 17.Beasts of No Nation 18.Melankólia 19.Spotlight 20.Warrior
Nagyon nehéz egy ilyen listát összehozni. A te listád viszont tényleg jó lett, a nagy részével egyet is értek. Abba nem mennék bele, hogy a te kedvenceid közül én miket hagytam volna ki a listámról, mert tényleg ez az egyik legszubjektívabb lista, így nem erről szól, hanem arról, hogy melyek az egyéni kedvenceink. Én a Top 20-as listám most nem szeretném leírni, mert eddig nem szedtem össze és most rengeteg idő lenne mire sikerülne... :D Viszont leírom pár kedvencemet az évtizedből, amik a te listádra nem kerültek fel: Django elszabadul Fogságban Eszeveszett mesék Viharsziget Aljas nyolcas És ha már animációs filmet is említettél, akkor nekem az Így neveld a sárkányodat volt a kedvencem. Köszönjük a videókat amiket gyártasz nekünk, a sok filmkritikát, toplistát! Reméljük a következő évtizedben is legalább annyi jó film fog készülni, amiről majd jöhetnek a videók. 😉 Sikerekben gazdag, Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Csupa jó film van a listán, amiket én is nagyon szerettem. Nálam ez a szubjektív top 20 ebben az évtizedben (az eddig látott filmek alapján): 1.: Az ír 2.: A visszatérő 3.: A ház, amit Jack épített 4.: Joker 5.: A Wall Street farkasa 6.: Három óriásplakát Ebbing határában 7.: Fogságban 8.: Django elszabadul 9.: Whiplash 10.: Éjjeli féreg 11.: A vadászat 12.: Warrior 13.: Drive 14.: A nő 15.: Spotlight 16.: Green Room 17.: Volt egyszer egy... Hollywood 18.: A régi város 19..: Aljas nyolcas 20.: Csontok és skalpok
20. Holdfény királyság 19. Café Society 18. Camp X-Ray 17. Életrevalók 16. Neon Démon 15. Vadászat - Jagten 14. Birdman 13. Ex Machina 12. Her - A nő 11. Az élet fája 10. Adéle élete 1-2 fejezet 9. Blue Valentine 8. Drive 7. Élősködők 6. Sils Maria felhői 5. A némafilmes 4. Polisse 3. Enter the Void 2. Personal Shopper 1. Rozsda és csont
Nekem 10-est sikerült összedobni de ez is piszok nehéz volt. 1-Joker 2-Whiplash 3-Django elszabadul 4-A mocsok 5-Emlékezz! 6-Galaxis őrzői 2 7-Snowpiercer 8- Wall street farkasa 9- Prometheus 10-Viharsziget
Remek lista, ijesztoen hasonlo az izlesunk, a top 10 tol kb ugyanaz nalam is. Regota kovetem a csatornad, boldog uj evet, 2020 remelem legalabb lesz olyan eros mint 2019 filmek teren. Erdekes anomalia hogy a Drive mennyire kult kedvenc a filmrajongok koreben, beleertve engem is. Tulajdonkeppen az egyetlen olyan film ami kepes volt erre: "nostalgia - without memories" Nalam is top 1. Varom a kontenteket iden is; ideje lenne feldurrani a csatornadnak, sok filmrol beszelsz erdemben, aminek el kene jutnia tobb emberhez. Csaczzz ;)
Szubjektív? Szerintem zseniális lista, de 2 filmet (nyilván ízlések és pofonok) hiányoltam: ezek pedig az Interstellar és a Blade Runner 2049. Nálam mindkettő (minimum) top 10-5-ös (merthogy sci-fi buzi vagyok). Egyébként, ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy ez egy szubjektív lista, hát, azt kell, hogy mondjam, hogy talán ez volt az eddigi egyik legjobb (ha nem A legjobb) évtizedes lista, amit láttam. Nyilván ízlés kérdése, de a többi csomó szenny listához képest talán pont ez sikerült a legobjektívebbre. A sors iróniája.
Rendező szinten Villeneuve,Nolan,Fincher,Trier,illetve Tarantino uralkodott. Persze Chazelle filmjei is kívállóak voltak. Szinészek között meg Hardy, Gyllenhaal,Gosling,DiCaprio,Pheonix.
Nekem pont nem jött be ezek közül sok film, nekem olyan eseménytelenek, sok csalódás volt. A Holtodiglan tetszett. A holnap határa, Snowpiercer, Csillagok között.
Sajnálom. Azt hittem.. De erősen ajánlanám egy szinonima szótár sűrű és többszöri átolvasását. Nagyon szegényes a szókincsed. Bocsi, de le is iratkozom.
Nálam az évtized filmjei 1. Bosszúállók Végjáték 2. Mad max a harag útja 3. Deadpool 4. Mátrix 5. John Wick 6. Volt egyszer egy hollywood 7. Péntek 13 8. Amerika kapitány polgárháború 9. Star wars a sithek bosszúja 10. Wanted 11. Démonok között 12. Űrdongó 13. Star wars 8 14. Rampage tombolás 15. Halloween 16. Sikoly 17. Rémálom az elmutcában 18. Alien vs Predator 19. Joker 20. Wonder Women
Nálam Denis Villeneuve uralta ezt az évtizedet, de összességében valóban imádtam ez az időszakot. Még úgy is, hogy túlburjánzottak a képregényfilmek. Rengeteg olyan mesteri darabbal gazdagodtam, amik évtizedek múlva is hivatkozási alapok lesznek nálam. Persze ez a lista is a lehető legszubjektívebb, szóval biztos van közte olyan, amit más nem rakna bele, de ez a dolog szépsége. :)
1. Gravity
2. Locke
3. Mad Max: Fury Road
4. Blade Runner 2049
5. Arrival
6. Annihilation
7. Interstellar
8. The Raid 2
9. The Lighthouse
10. Suspiria
11. Midsommar
12. Hereditary
13. Incendies
14. Sicario
15. The Guilty
16. Jagten
17. Parasite
18. Whiplash
19. Black Swan
20. The Sunset Limited
Nagyon jó lista,igényes válogatás, öröm volt visszagondolni a filmekre.
Én is kedvet kaptam egy ilyen listához, az enyém ez lett:
1.Manchester by the Sea
2.Három óriásplakát Ebbing határában
3.A szobalány
4.Eszeveszett mesék (Relatos salvajes)
5.A nő
6.Eredet
7.Életrevalók
8.Snowpiercer
9.Wall Street farkasa
10.Mad Max
11.Whiplash
12.A nagy dobás
13.Napos oldal
14.Csillagok között
15.Agymanók
16.Csúcshatás
17.Beasts of No Nation
18.Melankólia
19.Spotlight
20.Warrior
Az évtized legjobb filmje számomra egyértelműen az Élet Fája.🏆
Remek lista!
Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet! 🤜🤛
Nagyon nehéz egy ilyen listát összehozni. A te listád viszont tényleg jó lett, a nagy részével egyet is értek. Abba nem mennék bele, hogy a te kedvenceid közül én miket hagytam volna ki a listámról, mert tényleg ez az egyik legszubjektívabb lista, így nem erről szól, hanem arról, hogy melyek az egyéni kedvenceink. Én a Top 20-as listám most nem szeretném leírni, mert eddig nem szedtem össze és most rengeteg idő lenne mire sikerülne... :D
Viszont leírom pár kedvencemet az évtizedből, amik a te listádra nem kerültek fel:
Django elszabadul
Fogságban
Eszeveszett mesék
Viharsziget
Aljas nyolcas
És ha már animációs filmet is említettél, akkor nekem az Így neveld a sárkányodat volt a kedvencem.
Köszönjük a videókat amiket gyártasz nekünk, a sok filmkritikát, toplistát! Reméljük a következő évtizedben is legalább annyi jó film fog készülni, amiről majd jöhetnek a videók. 😉
Sikerekben gazdag, Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Csupa jó film van a listán, amiket én is nagyon szerettem.
Nálam ez a szubjektív top 20 ebben az évtizedben (az eddig látott filmek alapján):
1.: Az ír
2.: A visszatérő
3.: A ház, amit Jack épített
4.: Joker
5.: A Wall Street farkasa
6.: Három óriásplakát Ebbing határában
7.: Fogságban
8.: Django elszabadul
9.: Whiplash
10.: Éjjeli féreg
11.: A vadászat
12.: Warrior
13.: Drive
14.: A nő
15.: Spotlight
16.: Green Room
17.: Volt egyszer egy... Hollywood
18.: A régi város
19..: Aljas nyolcas
20.: Csontok és skalpok
Végre van egy yoo TOPlista az évtized filmjeiről!!! Filmfreak király vagy!
20. Holdfény királyság
19. Café Society
18. Camp X-Ray
17. Életrevalók
16. Neon Démon
15. Vadászat - Jagten
14. Birdman
13. Ex Machina
12. Her - A nő
11. Az élet fája
10. Adéle élete 1-2 fejezet
9. Blue Valentine
8. Drive
7. Élősködők
6. Sils Maria felhői
5. A némafilmes
4. Polisse
3. Enter the Void
2. Personal Shopper
1. Rozsda és csont
A birdman zseniális nálam előréb van
Nekem 10-est sikerült összedobni de ez is piszok nehéz volt.
1-Joker
2-Whiplash
3-Django elszabadul
4-A mocsok
5-Emlékezz!
6-Galaxis őrzői 2
7-Snowpiercer
8- Wall street farkasa
9- Prometheus
10-Viharsziget
Remek lista, ijesztoen hasonlo az izlesunk, a top 10 tol kb ugyanaz nalam is. Regota kovetem a csatornad, boldog uj evet, 2020 remelem legalabb lesz olyan eros mint 2019 filmek teren.
Erdekes anomalia hogy a Drive mennyire kult kedvenc a filmrajongok koreben, beleertve engem is.
Tulajdonkeppen az egyetlen olyan film ami kepes volt erre: "nostalgia - without memories"
Nalam is top 1.
Varom a kontenteket iden is; ideje lenne feldurrani a csatornadnak, sok filmrol beszelsz erdemben, aminek el kene jutnia tobb emberhez.
Csaczzz ;)
Szubjektív? Szerintem zseniális lista, de 2 filmet (nyilván ízlések és pofonok) hiányoltam: ezek pedig az Interstellar és a Blade Runner 2049. Nálam mindkettő (minimum) top 10-5-ös (merthogy sci-fi buzi vagyok). Egyébként, ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy ez egy szubjektív lista, hát, azt kell, hogy mondjam, hogy talán ez volt az eddigi egyik legjobb (ha nem A legjobb) évtizedes lista, amit láttam. Nyilván ízlés kérdése, de a többi csomó szenny listához képest talán pont ez sikerült a legobjektívebbre.
A sors iróniája.
És hol maradnak a dél koreai filmek? csak azok közül is készültek jók pl Én még az i saw the devil-t meg a train to busan-t hiányolom
Sok jó koreai film volt, az Élősködők majdnem be is fért. Az I saw the devilt is nagyon szerettem.
Örülök hogy nem vagyok egyedül a social networköt illetően
Utóirat: nagyon jó a lista
Bár én beletettem volna az interstellart.
Rendező szinten Villeneuve,Nolan,Fincher,Trier,illetve Tarantino uralkodott. Persze Chazelle filmjei is kívállóak voltak. Szinészek között meg Hardy, Gyllenhaal,Gosling,DiCaprio,Pheonix.
Nekem pont nem jött be ezek közül sok film, nekem olyan eseménytelenek, sok csalódás volt. A Holtodiglan tetszett.
A holnap határa, Snowpiercer, Csillagok között.
Most nézem, hogy a Viharsziget is 2010-es... Így nekem pl. simán top 3-as.
Sajnálom. Azt hittem.. De erősen ajánlanám egy szinonima szótár sűrű és többszöri átolvasását. Nagyon szegényes a szókincsed. Bocsi, de le is iratkozom.
Mit is?
Egyetértek az első hellyel, és lehet hogy a jövőben megalkotom a saját listámat, persze nem hinném hogy ide youtubera 😀
Az oscaron az Agymanók nyerte a maga évében a díjat. De szerintem az When Marnie was there volt egy a sokkal felnőttebb és szebb alkotás.
Amúgy igen
Érdekes hogy az Oblivion ( feledés)
És az Interstellar ( csillagok között) kimaradt 😏
Miért érdekes? Az Obliviont nem is értem, korrekt film, de azért annyira nem nagy eresztés. Az Interstellar más, épp, hogy nem fért be.
@@ZsomborP Na igen, Interstellar..fú az is egy film te.
Nálam a 3 óriásplakát nyert.
Én simán beletettem volna a T2 trainspottingot mivel szerintem egész jól keverte a drámát és a fekete komédiát!
Django .... :(
Nálam az évtized filmjei
1. Bosszúállók Végjáték
2. Mad max a harag útja
3. Deadpool
4. Mátrix
5. John Wick
6. Volt egyszer egy hollywood
7. Péntek 13
8. Amerika kapitány polgárháború
9. Star wars a sithek bosszúja
10. Wanted
11. Démonok között
12. Űrdongó
13. Star wars 8
14. Rampage tombolás
15. Halloween
16. Sikoly
17. Rémálom az elmutcában
18. Alien vs Predator
19. Joker
20. Wonder Women
Hát ebböl a listából néhány azért nem ebben az évtizedben készült...