Saint Tropez - Czy warto tam jechać? Francja Kamperem. Lazurowe Wybrzeże.

• Опубликовано: 3 май 2024
  • #kamper #naszkarawaning #francjakamperem
    Kolejny odcinek z serii Francja kamperem i Lazurowe Wybrzeze.
    Wybieramy sie do Saint Tropez, przepiekne miasteczko na Lazurowym Wybrzeżu.
    Ciezko byloby wjechac tam kamperem wiec robimy sobie 10 kilometrowa wycieczke rowerowa. Mariusz odwiedza muzeum zandarma z Saint Tropez, to jest cos, co mial na swojej liście, zaliczone!
    Pogoda tez sie poprawiła, wiec i na kempingu panuje lepsza atmosfera, robimy nawet grilla na zewnatrz.
    Saint Tropez zdecydowanie nasz klimat i bardzo tam zapraszamy!
    Jesli chcecie byc na biezaco z naszymi podrozami to zapraszamy takze na naszego instagrama:
    / mencels_on_the_go
    Dziękujemy że jesteście i pozdrawiamy

• @CamperGo
    @CamperGo 2 месяца назад +2

Super na żywo zobaczyć to legendarne miejsce gdzie kręcono Sierżanta z San Trope ale co oni się tak boją tych kamperów… masakra. Bramek nawalili jak szaleni. Jednak Hiszpania, Włochy pod tym względem biją Francję na głowę. Pozdrawiamy

@mencelsonthego  2 месяца назад

Na szczęście tylko Lazurowe jest tak nieprzychylne, i to bardzo. Szok dla mnie na prawdę, do tej pory nie wierzę, że wcześniej we Francji tak nam się super podróżowało kamperem a teraz oooo. Pozdrawiamy

• @MKMhobby
    @MKMhobby 2 месяца назад

No kurcze... Luis Define to mistrz.
    Francja a właściwie mieszkańcy to stan umysłu, doświadczyliśmy i nie koniecznie mamy ochotę na powtórkę. Są zdecydowanie lepsze miejsca na świecie. Szkoda, że tak piękne miejscówki są niszczone przez jakieś dziwne zasady.
    Generalnie nasza mapa ma sporo pinezek w tym kraju, ale powstrzymują nas nasze wcześniejsze doświadczenia.
    Z innej beczki, fajna z Was rodzinka, super vibes, dzięki za piękne vlogi, mimo, że okoliczności czasem nie sprzyjają.

@mencelsonthego  2 месяца назад

Żałujemy bardzo, że pchaliśmy się na Lazurowe Wybrzeże, cała reszta Francji dla nas to raj dla kamperow, wszędzie gdzie chęciliśmy to zawsze mogliśmy wjechać i zwiedzić. Podczas tego wyjazdu zaliczyliśmy Prowansję i to właśnie tam powinniśmy byli jechać zamiast na przereklamowane Lazurowe Wybrzeże… no nic człowiek uczy się całe życie, dziękujemy że wpadliście i pozdrawiamy Was serdecznie 😍

• @inaisewa
    @inaisewa 3 месяца назад

O, posluchaliscie mnie z napisami 😉.
    Milo mi.
    Fajny odcinek.

@mencelsonthego  3 месяца назад +1

A wiesz że to przypadek wyświetliło nam się gdzie wcześniej nie widzieliśmy tej opcji dostępnej! I szczerze nawet nie wiemy czy dobrze tłumaczyło bo nie mieliśmy czasu nawet przejrzeć tego materiału 😱 ledwo złożyliśmy na czas 😍

@przyczepa.rodzinsonada 2 месяца назад

My w tych uliczkach trafiliśmy na super wokalistę, który tak czarował śpiewając. Wszystko się niosło po tych uliczkach. Świetnie wspominamy to miasteczko. Ale byliśmy wieczorkiem. Wieczorkiem to inny klimat jednak.

• @katarzynalu8379
    @katarzynalu8379 Месяц назад

Jak mówi mój chłopak do Saint Trope nie przyjeżdża się na plażę tylko lans...byłam tak jak wy miesiac temu deszcz i słońce ...parady Strzelnie na starówce..polecam ogólnie piękny klimat

@mencelsonthego  Месяц назад

Bardzo nam się podobało, szczególnie że w tym okresie był jeszcze spokój i za dużego lansu nie było haha urocze miasteczko 👍😊

• @malgorzatablonska9820
    @malgorzatablonska9820 2 месяца назад

bez wzgledu na pogode, tego co zobaczyliscie nikt Wam nie odbierze! ja jak zwykle zachwycona

@mencelsonthego  2 месяца назад

Zgadza się, trochę nie trafiliśmy z pogodą i ogólnie Lazurowe to był zły pomysł kamperem ale i tak są super wspomnienia.

• @violettawisniewska2650
    @violettawisniewska2650 3 месяца назад

Witajcie.Super sa waze filmy .Dzis w Gdansku 27C ciepła.Jestescie bardzo sympatyczni ,Zmartwiilam sie bo planowałam kiedys pojechac na ten campong z tymi ladnymi domkami w palmach???A tu prosze zobaczyłam koszmar plaze >!!!!!Na stronie internetowj taki domek w lipcu to 15 ._ 20 tys za tydzien,masakra !!!! Pozdrawiam z Gdanska i zycze szczesliwej podrozy .Badzcie Zdrowi .

@mencelsonthego  3 месяца назад +1

Tak te domki i ta roślinność tam jest przepiękna no i lokalizacja cudna. W sezonie na pewno plaże są posprzątane i wszystko wygląda jak na broszurach 😍 potem tam odsunęli ten syf bliżej brzegu że choć ludzie mieli pod domkami czystą plaże tylko do brzegu by nie doszli ale w sezonie była znajoma i było prześlicznie jak z obrazka 😍 dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy oraz zazdrościmy pogody. My już w UK akurat dzisiaj mamy pogodę cudowna (jak na nasze standardy) haha pozdrawiamy

• @lubisia
    @lubisia 3 месяца назад

Czekam na filmik z gór - oby pogoda dopisała ✊🌞 Pozdrawiam 👋

@mencelsonthego  3 месяца назад +1

Dziękujemy, dalsza część podróży już nas nie rozczarowała, to na pewno 😍😍

• @vratel8937
    @vratel8937 2 месяца назад

jebłem - normalnie jebłem :-) pierwszy kadr - Mariusz można rzec delikatnie - że bez uśmiechu ! Przypomniał mi Dextera z serialu "Dexter" - gość był spokojny, ale jak ktoś mu nie podpasował - ćwiartował ! i tak właśnie Mariusz - wychodzi z kampera - kolejny dzień na lazurowym pada deszcz - mina jego wskazywała na ... no trzeba kogoś poćwiartować :-) - dobrze że chociaż na koniec trochę słońca mieliście ! Pozdrawiamy !

• @Wloczykijewde
      @Wloczykijewde 2 месяца назад

😂😂 ale skojarzenie

@mencelsonthego  2 месяца назад

Hahaha prawda taka że ja ledwo to przeżyłam 😉🤣 poćwiartowanie było blisko, dobrze, ze nie było odpowiednich narzędzi, jak to dobrze widać Mencla nastrój, nawet przez TV!

• @vratel8937
      @vratel8937 2 месяца назад +1

@@Wloczykijewde Dexter to pozytywny bohater :-) -> i w przypadku Mariusza jest identycznie - same pozytywy - nie ma grania - w życiu każdego z nas są momenty niezadowolenia i zwątpienia 🙂 nie lubimy grania i "zdjęć pod palmą" - na tym kanale - mamy realne podejście - jak jest dobrze to jest dobrze jak jest źle to też nie ma owijania w sreberka !

• @tomaszkraska8841
    @tomaszkraska8841 2 месяца назад

Widok z drona, rewelacja 😊
    Pozdrawiamy 😊

@mencelsonthego  2 месяца назад +1

Port Grimaud z powietrza robi jeszcze większe wrażenie, to na pewno! Udanego tygodnia dla Was kochani 😍

• @tomaszkraska8841
      @tomaszkraska8841 2 месяца назад

@@mencelsonthego Dziękujemy I wzajemnie 😀

• @grasm3108
    @grasm3108 2 месяца назад

Początek lutego byłam to bylo ok bardzo cieplo słonecznie ale w marcu były ulewne 3 dniowe deszcze i wiatry nałamało drzew woda porywała wszystko co na drodze bylo pelno gałęzi - w kwietniu wracałam do Polski jeszcze nie pospszatane bylo
    Jestem z les issambres polecam plaże saint aygulf jest duza plaza
    Saint raphaël
    Saint maximin

@mencelsonthego  2 месяца назад

Hej, do Saint Maxim dojechaliśmy w tym odcinku rowerem. W Saint Raphael bylilismy w okolicach, nie daliśmy rady zaparkować kamperem. Wydaje mi się że ogólnie sprzątają takie poboczne plaże dopiero przed sezonem, w miastach pewnie częściej. 👍👌 pozdrawiamy

• @LukaszMedrekVLOG
    @LukaszMedrekVLOG 2 месяца назад

Też miałem podobnie tydzień temu na Mallorce , deszcz deszcz , a później jak wyszło słońce 🌞 było mega fajnie . Pozdro zapraszam również do mnie 💪🙋‍♂️

@mencelsonthego  2 месяца назад

Trafiliśmy kiepsko z pogodą ale cóż na to nic się nie poradzi. Mallorca kamperem, fajnie by było! Może kiedyś 🤞 pozdrawiamy

• @InstaVanLife
    @InstaVanLife 2 месяца назад

Ta wasza podróż to prawdziwy survival, jest ciekawą przygodą 😊

@mencelsonthego  2 месяца назад

Hahah nie ma to jak pojechać na „wakacje” i trafić na najgorszą zimę/wiosnę ostatnich lat we Francji 😅

• @InstaVanLife
      @InstaVanLife 2 месяца назад

@@mencelsonthego nasze hasło na taką okoliczności to #ahojprzygodo

• @Hubson1295
    @Hubson1295 Месяц назад

Te wasze fotele to sztos. Dajcie jakiś namiar 🙂

@mencelsonthego  Месяц назад +1

Hej, fotele są marki HiGear. Musisz wygooglować czy są dostępne tam gdzie mieszkacie. Coś takiego, pozdrawiamy
      amzn.to/45zzFiN

• @highway79
    @highway79 12 дней назад

Musicie kiedyś pojechać w sezonie - bo tak to miasto latem nie wygląda :)) albo zatrzymajcie się w Hotelu to będziecie jak ludzie żyć/ no a tak to tak jak lud koczowniczy, więc nie narzekajcie

@mencelsonthego  12 дней назад

@@highway79 my lubimy kiedy nie ma tłumów i St TROPEZ nam się bardzo podobało.

• @jerzymajzner7187
    @jerzymajzner7187 2 месяца назад

❤❤❤

@przyczepa.rodzinsonada 2 месяца назад

My teraz wróciliśmy i też niestety było deszczowo. Tych desek sedesowych to nie ma, bo i tak nikt nie używa. Wszyscy na narciarza LOL. Ot uroki podróżowania. Dziwi mnie tylko, że ludzie dają znać co poprawić, ale i tak wszyscy mają w d... dlatego uważam, że trzeba kręcić i mówić jak jest. Choć jak ja tak robię, to często słyszę, że marudzę.

@mencelsonthego  2 месяца назад +1

Dokładnie, wychodzi na to, że marudzimy zamiast się cieszyć, że ktoś mówi jak jest. Dla mnie brak toalet w miejscach, gdzie jeżdżą ludzie z namiotami i generalnie są dzieci to jest obrzydliwe. Wiadomo że dziecko na Małysza nie zrobi bo ledwo sedesu sięga…

Pogoda jest masakryczną całą zimą/wiosne, najgorsza odkąd pamiętamy 🤷‍♀️

@przyczepa.rodzinsonada 2 месяца назад

@@mencelsonthego Dlatego jednak wolę własną toaletę ze sobą zabierać hehe.

@@mencelsonthego zieleń nie jest za darmo. Następnym razem będzie lepiej!

@mencelsonthego  2 месяца назад +1

@@przyczepa.rodzinsonada też prawda z tą zielenią, u nas jest bardzo zielono, booo dużo pada 😀😍

• @przemysawpokrzywniak8449
    @przemysawpokrzywniak8449 3 месяца назад

Pozdrawiamy

@mencelsonthego  3 месяца назад

Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie 👌

• @lazurower
    @lazurower 3 месяца назад +1

To była najgorsza pogodowo wiosna na Lazurowym od kilkudziesięciu lat. Co chwila obfite opady, liczne rzeczki niosły z gór kłody, drzewa i tak dalej. Podtopienia, zalane drogi, osuwiska, drzewa wyrywane z korzeniami - tak zle dawno nie było. Podejrzewam, ze Francuzi czekają po prostu az sie na dobrze wypada, i tak malo kto z plaz korzysta o tej porze roku, wiec posprzątali jak sie wiecej nazbiera. A tak ogolnie - Lazurowe wciaz jawi sie w oczach Polaków jako magiczna kraina mlekiem i miodem.... a tak naprawdę czas zatrzymał się tu w latach 80/90 :D Polska jest 10x lepiej rozwinięta w wielu sferach :) Ale mimo to czuję się tu doskonale. Po prostu trzeba pamiętać, że Lazurowe to nie tylko Monako i Cannes, ale i po prostu normale zycie i problemy. Krajobrazy cudowne, natura pi´kna, ale czasem bezlitnosna. Wpadnijcie raz jeszcze. St. Tropez - znane z tego, ze jest znane. nie warto.

@mencelsonthego  2 месяца назад +1

Hej, niestety ta pogoda była co raz bardziej nieprzewidywalna wszędzie i co raz częściej zaskakuje. Sama jestem ciekawa jakie będzie nadchodzące lato bo zima, bynajmniej u nas była straszna, najgorsza odkąd przeprowadziliśmy się do UK. Nam się bardzo podobało St. TROPEZ lubimy małe miescinki, Menton było cudowne, Monaco specyficzne ale też fajne. Największym problem poza pogoda, na którą nie mieliśmy wpływu jest niestety nieprzychylność dla kamperow, nigdzie w całej Francji nie spotkaliśmy się z taką ilością bramek i zakazów. Myślę, że jeśli wrócimy to samolotem i wynajmiemy samochód, wtedy wszędzie wjedziemy. 😃😉 pozdrawiamy serdecznie

• @damiandragowski
    @damiandragowski 2 месяца назад

chyba w sezonie te bilety sa droższe, bo pamietam jakies 10€ od osoby. Dobrze ze sie wam poprawiła pogoda, ale i tak cały urok tego miejsca chyba warto zobaczyc w sezonie, bo z takimi plazami to mozna miec mieszane uczucie, a akurat plaże tam byly fajne :). BTW, nie macie problemów przy np. zamawianiu jedzenia picia? bo wszystkich nie francusko jezycznych traktuja bardzo "slabo", czy to tylko takie moje doswiadczenia byly :)?

@mencelsonthego  2 месяца назад +1

Hej, no mieszane uczucia mamy bardzo, choć nawet gdyby była pogoda piękna i plaże czyste to niestety kamperem tam jest mordęga. Cała Francja to dla nas kamperowy raj, wiele pięknie usytuowanych, bezpiecznych parkingów, gdzie chcieliśmy to wjeżdżaliśmy zawsze a tu nagle bramka za bramką. Nie spodziewaliśmy się tego. Jakiś wielkich problemów w restauracjach nie ma, ale na pewno nie czujemy się tam podbitym względem tak samo jak np w Hiszpanii ❤️ pozdrawiamy

• @beataanna4806
    @beataanna4806 3 месяца назад

👍👍👍👍👍

@waldeknarloch 3 месяца назад

Ja tam nie wiem jakie dalsze plany, zamiary. Ale ta seria idzie w kierunku - kup sobie kampera i się pochlastaj.

@mencelsonthego  3 месяца назад +1

Haha no na prawdę, gdyby to był nasz pierwszy wyjazd to byśmy się pukali w czoło. Lazurowe na pewno nie jest przyjazne kamperom, pogoda się nie udała ale to akurat nie Francji wina, kamperem tam na pewno nie wrócimy 😉🙈

@waldeknarloch 2 месяца назад

@@mencelsonthego Bo już zacząłem "wolniej" oszczędzać na zakup kampera. Pozdrawiam.😀👍

@mencelsonthego  2 месяца назад +1

@@waldeknarloch hahaha spójrz na odcinki z Dolomitów, Szwajcarii i Hiszpanii oraz Portugalii na zachętę. Tylko Lazurowe nieudane

@@waldeknarloch pozdrawiamy 😀

@waldeknarloch 2 месяца назад

@@mencelsonthego Subskrybuję Was już dobry rok. Także trochę żartuje przecież.😀

• @arye2457
    @arye2457 3 месяца назад

Poludniowe wybrzeże Francji pod względem zadbania zostało znacznie zredukowane z powodu nielegalnego napływu ludzi z Afryki. Mowa tutaj o lekarzach i inżynierach z drugiej strony Morza Śródziemnego. 😂

@mencelsonthego  2 месяца назад

Nie wiem jak to działa ale rozczarowanie było bardzo duże, no trudno, nauczka dla nas, że poza sezonem wszystko może wyglądać w niektórych miejscach inaczej niż na Internecie. 🤦‍♀️

• @damianw4990
    @damianw4990 2 месяца назад

Dzieciaki które lubią mule🤔 naprawde szacun😉👍

@mencelsonthego  2 месяца назад

Tylko jedno 🤣🤣🤣 drugie za to, to hardcore jedzeniowy w odwrotną stronę 🤦‍♀️

• @damianw4990
      @damianw4990 2 месяца назад

Nigdy nie zapomne jak jeździliśmy z dzieciakami na all inclusive a one przez 2 tygodnie jadły frytki i spaghetti😂😂 dostawałem białej gorączki😂😂

@@damianw4990 hahaha, widzę to jak nic 😍

• @barbarawitos100
    @barbarawitos100 3 месяца назад

o rany taki deszcz potrafi zniszczyć humor do reszty,powodzenia

@mencelsonthego  3 месяца назад

Już na szczęście najgorsze było za nami ufff pozdrawiamy 😍

• @gallardo195
    @gallardo195 3 месяца назад +2

A to morze śmierdzi a to papieru nie ma. A deszcz pada. VANLIFE pełną gębą widzę. A jak auto padnie. 🤔🤔🤔🤔👎 podejście super 🧐

@mencelsonthego  3 месяца назад +4

Jeżeli uważasz że vanlife to tylko tęcza na niebie, piękna pogoda i widoki to musisz oglądać vlogi innych RUclipsrs, którzy nagrywają każdą scenę po 5 razy i nigdy nie pokażą jak jest na prawdę. Pozdrawiamy

• @gallardo195
      @gallardo195 2 месяца назад +1

@@mencelsonthego nie chodzi o to. Byłem tam razy kilka i pogoda była super. Plaża rammatuele super na całej długości. Byłem camperem na polu. Papier każdy miał swój. byłem w domku. Nie było pościeli. Tylko
      Jakaś szmatka do przykrycia. Co kraj to obyczaj a nie że vanlife to miód

@mencelsonthego  2 месяца назад +2

@@gallardo195 naszym pomysłem jest pokazywanie jak jest, tak, żeby ktoś tam jadąc wiedział, że poza sezonem plaża wygląda jak wygląda i nikt z tym nic nie robi, że na kempingu jest to czy tamto a coś innego nam się nie podoba. Pogoda się nie udała ale to nie wina Francji, choć akurat parcele powinny być na tyle proste aby nie zbierały wody na tyle że ludzie w namiocie musieli je wylewac wiaderkami. My szukaliśmy filmów z tego kempingu poza sezonem i niestety nic nie było, jakbyśmy trafili coś takiego to choć oczekiwania byłby inne.

• @murielrauno
      @murielrauno 2 месяца назад

do GALLARDO . noi tlum ludzi ,, a tak , tu wypoczywa cała europa , wszyscy się mieszczą , nikt nikomu nie przeszkadza , a porządek musi być .