Biokovo Skywalk i vrh Sveti Jure - Biokovska cesta | FJR1300

• Опубликовано: 27 июл 2024
  • Vožnja motorom do vidikovca Skywalk i do najvišeg vrha Biokova Sveti Jure
    Biokovska cesta
    Najviši put u Hrvatskoj, vodi od ulaza u Park prirode Biokovo na oko 360 mnv do vrha Sveti Jure koji je sa 1762 mnv najviši vrh Biokova i treći najviši planinski vrh Hrvatske. Sa vrha se pruža fantastičan pogled na Makarsko primorje, ostrva i Zabiokovlje.
    Skywalk Biokovo
    Vidikovac Nebeska šetnica - Skywalk Biokovo nalazi se na predelu Ravna vlaška, na visini od 1228 metara nad morem, na 13. km biokovske ceste i neposredno uz info-centar. U sklopu vidikovca izgrađen je i geološki stub - trodimenzionalni prikaz preseka stena koje su formirale područje Biokova od njegovog postanka do danas, sa geološkom tablicom vremena i opisom starosti i vrsta stena. Uz vidikovac se nalazi sanitarni čvor i parkiralište.
    Vrh Sveti Jure
    Na samom vrhu nalazi se radio-televizijski odašiljač koji je 1965. godine izgradila tadašnja Televizija Zagreb. Za potrebe gradnje sagrađen je i put, koji je asfaltiran 1978. godine. Odašiljač je visok 90 metara, a vrh odašiljača je najviša tačka u Hrvatskoj, sa visinom od 1850 metara. Kapela Sv. Jure nalazi se sa druge strane odašiljača.
    Cena ulaznice u P. P. Biokovo je 60 kuna (8eur) po osobi.
    Automobilom se može desiti da čekate satima jer je ulaz ograničen na 25 vozila na sat zbog teškog i uzanog puta, dok motorom nema čekanja.
    12.06.2022.

Bravo

• @petrar.6061
    @petrar.6061 Год назад +1

Einfach gigantisch, es ist ein super tolles Erlebnis, erst die Fahrt zum Skywalk, den Skywalk erleben sowie die Weiterfahrt hinauf und zu Fuß bis zum Gipfel von Sveti Jure auf 1762 m. Schönes Biokovo!

• @leszekb9226
    @leszekb9226 Год назад +3

Super👍
    Pozdrowienia z Polski

@RobiMotoADV  Год назад +1

Thank you! Pozdrav iz Srbije! 😃

@user-xi2lh2mt6c 5 месяцев назад +2

Предивно! Импресивно! Свака част за авантуристички дух!

@marijoprofabosnjakmatic1275 3 месяца назад +2

Ti kao da hodas po hodniku. Hrabar si. Svaka čast

@RobiMotoADV  3 месяца назад +1

Tu je veći osećaj sigurnosti nego na Fortici iznad Mostara, tamo je bilo prilično neprijatno, iako nije ni blizu tako visoko (duvao je tada baš jak vetar) 😀

@marijoprofabosnjakmatic1275 3 месяца назад

@@RobiMotoADV svaka čast. Sretno u voznjama. Povremeno komentiram al sam tu.

• @Peter123BA
    @Peter123BA Год назад +2

Super video👏👍🇭🇷♥️🇸🇰

• @Bare36
    @Bare36 Год назад +2

Imenjače,imaš dobre videozapise, i svidja mi se sto i usput objašnjavaš 👍

@RobiMotoADV  Год назад +1

Hvala! Drago mi je da ti se sviđa, imam još puno snimaka, pa znači svaka podrška za dalje angažovanje oko sastavljanja novih videa🙂 Pozdrav! 👋😉

• @veselyjir
    @veselyjir 7 месяцев назад

Very nice movie, thanks, well done.

@RobiMotoADV  7 месяцев назад

Thanks, glad you enjoyed it!

• @sladjanalukic3846
    @sladjanalukic3846 2 года назад

Super 👍

@user-xi2lh2mt6c 5 месяцев назад

Судећи по мапи, то је баш испред Градца /12 км од Плоча према Макарској, пролази се поред Баћинских језера/. Хвала Вам пуно, желим Вам свако добро, уз велики поздрав из Мачве!👍

• @milospetrovic1757

Yamaha se pita "Gde me ovaj vodi?" 😄 Hvala 🙂

• @harrdelli234
    @harrdelli234 Год назад +1

Nothing in this world would make me drive that road.

@user-xi2lh2mt6c 5 месяцев назад +1

Хоћете ли ми рећи, колико је овај парк природе удаљен од Градца? Ту сам летовала 14 година и нисам могла претпоставити шта нуди Биоково. У име, за мене , неких лепих времена, велики поздрав!❤

@RobiMotoADV  5 месяцев назад

Pošto ne znam koji Gradac od dvadesetak koliko ih ima, ulaz je ovde: maps.app.goo.gl/LUDeLRvthxNeYgW97 a a inače je oko 5km od Makarske :) Ja sam iz Vojvodine, a celo moje detinjstvo (sedamdesete, osamdesete...) smo letovali na Makarskoj rivijeri, lepe uspomene... :) Pozdrav!

• @kovacevicdarko
    @kovacevicdarko 2 года назад +1

Odličan video. 👍
    Ja isto spremam Biokovo da izbacim jer mi nije stalo u prethodnu epizodu 😁

@RobiMotoADV  2 года назад +2

Hvala! Video sam, bilo mi malo bezveze što sam i ja izbacio sad baš taj, ali tako je ispalo.. Ali koliko vidim neće biti problem, kako ti je krenulo (kuc-kuc) uskoro se nećemo poznavati 🤪😁

• @123markovic
      @123markovic 2 года назад

Pozdrav Robi! Darko i ja smo bili na vrhu sa vama, parkirali smo dolje na parkingu, još sam gledao tko to vozi dron... :-) Odličan video! Pozdrav!

• @kovacevicdarko
      @kovacevicdarko 2 года назад

@@123markovic koje su šanse :)

@kovacevicdarko 2 года назад +1

@@RobiMotoADV taman posla, nisam u tom fazonu :)

@RobiMotoADV  2 года назад +2

@@123markovic @Darko Kovacevic Eto kako je ispalo, tako blizu a tako daleko 😂 Hvala i veliki pozdrav! Edit: probao duplo tagovanje, ne radi 🙃

• @marinaosijek4149
    @marinaosijek4149 Год назад +1

Lega moj lako je motorom.Video si rezao tako da ispada da si ovo išao u 6 ujutro kad nema zive duše tamo.Ja sam 2x bila gore i naužival se straha.Ajd ipak nisi bio u 6 ujutro.Sve u svemu zavidim ti na ovakvoj lijepoj vožnji do gore i hvala za video.

@RobiMotoADV  Год назад

Nije bilo jutro, tako rano ne ustajem :) Taj dan smo krenuli iz Trebinja sa moto skupa, i pošto radovi na putevima u parku još nisu bili završeni moglo je ući samo nedeljom, pa smo morali ići direktno gore, jer nije bila opcija neki drugi dan. Tako da je ovo bilo oko 16:30 kad smo ušli, a krenuli smo dole oko 18:30, ušli 10 minuta na Skywalk pre njegovog zatvaranja i onda kad su svi otišli prema izlazu, snimio sam još malo dronom. Taj deo sam u videu ubacio ranije, a zapravo smo samo prošli i otišli odmah gore do vrha :) I, da, lakše je motorom, ne čeka se na ulazu, lakše se mimoiđe itd. Hvala na gledanju, pozdrav!

• @marinaosijek4149
      @marinaosijek4149 Год назад

@@RobiMotoADV ovu tvoju voznju sam stavila kod mojeg Biokova u opis videa čisto da moji ljudi vide i jedne Slovake ili Čehe u autu.Pogledao te jedan koji je sa motorom iz Beograda obišao ove godine Grčku,Tursku i Bugarsku.Vas stil zivota toliko volim i žao mi je što nikad nisam imala prilike biti dio takve jedne ekipe.Želim tebi i svim tvojim curama i deckima puno jos kilometara i sigurne vožnje.🛵🌞

• @drazenkovacevic7383
    @drazenkovacevic7383 Год назад

Robi sve pohvale za ponovo odlican video.I ako moze mala digresija u vezi FJR-a,posto za iducu sezonu ozbiljno planiram da ga kupim.Unapred ti hvala.

@RobiMotoADV  Год назад

Pozdrav Dražene! Evo kopiraću jedan moj komentar od zimus, posle prve sezone na FJR, sve je ostalo isto i posle druge: "Posle TDM850 iz '91 koji sam vozio 13 godina ovo je nešto potpuno drugačije :) Sve je mnogo bolje, osim što sam bio iznenađen sa dve stvari: tvrdoća motora (na koju se niko inače ne žali, i koja je zapravo neophodna na tu snagu i težinu), ali je meni posle TDM to bio prvi utisak, i drugo - klirens, neprijatno sam se iznenadio gde sve ne mogu da idem (razni ivičnjaci itd). Ali navikne se na ograničenja... I još možda to, da sa TDM sam išao i na neke šumske puteve, zemljane staze i slično, a sa ovim, pa... ako baš bude moralo :) XT1200Z Super Tenere je primamljiva opcija, ali nedostajao bi mi zvuk motora i možda zaštita od vetra... Videćemo, ima dosta puteva koje treba i može proći i sa ovim ;) " Kao što rekoh na početku, i dalje samo dve opcije ako menjam, noviji FJR ili Super Tenera 1200. A nakon toliko mnogo novopostavljenih kamera i radara ove godine, i nakon još truckanja lošim putevima po okolini, malo se ipak pomerio tas na vagi u korist Tenere... Eto, srećna kupovina :)

• @drazenkovacevic7383
      @drazenkovacevic7383 Год назад +1

@@RobiMotoADV Hvala Robi puno.I neka te sreca prati kud god, i sa cim isao.Pozdrav.