Lol, zat even op jullie site te kijken, en zie dat jullie 1 golf hebben staan. Heeft bijna hetzelfde kenteken dan de mijne, en is van dezelfde dag. Die van mij is ook import, maar was 2 maanden oud toen ie geimporteerd werd. Ook een 1.5, maar dan een etsi. Grappig. Mooi exemplaar wat jullie hebben staan trouwens!
@@houseofcars-eindhoven Snap dat je jullie inkoopprijs niet prijs geven:). Wel gave content, lekker met Eindhovens accent. Ben liefhebber uit de buurt die vaak van (leuke) auto wisselt dus komen elkaar vast nog tegen ! Heb nog een m240i cabrio die in de verkoop mag...
Editor heeft er een feestje van gemaakt in ieder geval
Lol, zat even op jullie site te kijken, en zie dat jullie 1 golf hebben staan. Heeft bijna hetzelfde kenteken dan de mijne, en is van dezelfde dag. Die van mij is ook import, maar was 2 maanden oud toen ie geimporteerd werd. Ook een 1.5, maar dan een etsi. Grappig. Mooi exemplaar wat jullie hebben staan trouwens!
Hij begint echt vervelend te worden
Wel mooi maar waren volvos niet begrensd op 180kmpu
Ligt er aan welke bouwjaar, ik meen vanaf 2021
Begrenzer eruit en gaan denk?
@@Gladkutje kost ongeveer 500 euro bij een reguliere bedrijf en bij Heico zelf 1.284 euro 🙈
Heico heeft mijn auto ook een keer aangepakt, bijna 10k schade! Heico jonge, waarom nou. 😢
Cream Yellow Volvo 850 T-5R >>>
zeer netjes
Mijn s Cross is ook aangepakt
Alleen jammer dat de kleur niet overeenkomt
Ja precies dat
Door wie?!
Echt vet
Ik wellicht een V60 T8 polestar voor jullie te koop
Incl stickertuning+50pk
Wil je maximale veiligheid tijdens het vervoeren van je kinderen? Koop een volvoo 😂 💪
Heico pakket kost 5k geen bijna 10k
Dan heb je alleen de wielen. En de kofferbak spoiler misschien ^^
Cijfers van de site! 10k is incl tuning
Taxatie zonder bedrag?
Komt deze week online
@@houseofcars-eindhoven Snap dat je jullie inkoopprijs niet prijs geven:). Wel gave content, lekker met Eindhovens accent. Ben liefhebber uit de buurt die vaak van (leuke) auto wisselt dus komen elkaar vast nog tegen ! Heb nog een m240i cabrio die in de verkoop mag...
Heico heico heico heico heico heico
WIE?!?!?!
Haijkoo
Wie? hij ko
Die het ok geeddit. Ge wa?
Videotje in elkaar gedingest.