Questo ragazzo sta parlando il "Talian" una lingua parlata in una piccola parte del Brasile, un misto tra veneto e dialetti del Nord Italia. Questa lingua si è diffusa a seguito dell ' emigrazione di molti veneti in Brasile.
Dabon el "talian", che xe mejo ciamarlo vèneto de'l Braxil, el xe al 95% vèneto co un 4% de furlan e 1% de łonbardo, dónca el xe vèneto, e łe łéngoe padane no łe ghe intra.
sono stato spesso e spesso vado….quando sanno che sei veneto ti accolgono come un fratello e tutti hanno un racconto di un nonno che parlava loro di quella terra, lontana e meravigliosa. Questi parlano il veneto di cent'anni fa e il loro sogno è quello di toccare e vedere dal vivo la loro terra...il veneto. Grandi ...da loro ( da noi no) il veneto è riconosciuto e insegnato a scuola.
Graxie ca te preghi par noialtri. Te auguro de avere Dio sempre con ti e ca te gabi na vita piena de tante bee robe. Xe beissimo sentire ciacoare un brasilian in veneto. Grazie che preghi per noi. Ti auguro di avere sempre Dio con te e che tu abbia una vita piena di tante belle cose. È bellissimo sentire parlare un brasiliano in veneto.
Ricordatevi che il boom dell'emigrazione è avvenuto DOPO l'annessione al regno d'italia... il governo aveva tassato pesantemente i beni di prima necessità. Credo che nessuno dei loro bisnonni che sono partiti avrebbe mai detto: "Viva l'Italia". Queste persone sono partite in tante perché l'alternativa era morire di fame! Se non la conoscete, vi consiglio di leggere la poesia "I va in Merica" di Berto Barbarani. Qui c'è il link: vec.m.wikisource.org/wiki/I_va_in_Merica
@@Kalait1767 si però sono state fondate durante le emigrazioni del 1870, bisogna vedere ora quanto è rimasta la cultura italiana nella città o se il veneto è parlato solo nella famiglia di questo ragazzo
@@riccardopattarin Io ho conosciuto una ragazza che abita a Nova Trento ed è venuta a fare l'università a Trento. Diceva che non sarebbe mai arrivata in trentino se non fosse per chi conosce lì. (presumo italiani radicati in brasile quindi)
Grazie delle vostre preghiere e noi preghiamo per voi ,un struccon de cuor 🙏👍parli molto bene el Veneto bellissimo noi a casa abbiamo Angelo un brasiliano vive da tanto qui con noi in Italia parla come te simpaticissimo ,forza a tutti noi 🙏💞🌈
Alla fine ghe stava ben un.... "Tegnì duro che noiàltri preghemo par voiàltri." Col Signor nel cor semo nde na bote de fero! Gràssie par le bele parole! Gràssie par la vicinansa!
Grasie, xe veramente da tegnier duro purtroppo in sti dì cusi, vertiginosi e spasemanti. Te ringrasio par el messjo, e te dago ragion che sorattutto in sti dì dì xe da pregar sensa mai stancarse proprio parche xe dì del tutto negativi ma forse pregando la Vergine Santa se sta vicin. Comunque grazie par el mesajo E bona zornada e bona contoniazion de Vita a ti e a tutti voialtri
VENETO INDIPENDENTE. VIVA IL VENETO. VIVA ZAIA. Scherzi a parte, ho parenti in Brasile che hanno figli nati lì e parlano alla perfezione il dialetto veneto pur avendo il portoghese come lingua madre. È stato traumatizzante per me sentirli parlare tra di loro per poi rivolgersi a me e saltare fuori con “Eora, come steto ceo?”
Anca a nova veneza Santa Catarina si parla el veneto purtroppo noantri che ghemo la discendensa italiana non vien mia appressata in Veneto non semo altro che extracomunitari 😉invesse ghe riva uno del Veneto in Brasile ghe vien trattato come un dei nostri…
Comunque, fossi in voi veneti, io il fatto delle bestemmie continue non lo prenderei come un pregio. Mi stanno simpatici i veneti, ne conosco tanti, e mi fanno anche ridere le bestemmie, ma a prescindere dal fatto che uno crede o no bestemmiare é sbagliato.
El parla anca mejo de noi'altri veneti! 😂 Anca a scrittura! Go visto che i usa El alfabeto vero Veneto! Queo beo articoea Co lettare che no te cati da nessuna parte! Go tanta de che stima! ❤️ Bravo toso! El xe un fià carburà secondo mi... Ma va be... Xe Veneto! No me fasso de sti problemi! 😂
Forse te vołevi dir scarbonasso, cussì dixemo noantri a Padova, dopo no so ti da che parte del veneto sito. Però bianco o scuretto no ga importansa, semo tuti veneti e venete ciò! Che beo! 🤗
Grasie a ti a tuti i altri vèneti in Braxil! Preghemo anca nialtri. Sto cuà el xe un vèneto de'l Braxil: dapò l'invaxion tajana de'l Vèneto tanti vèneti i ga vùo da emigrar par motivasion poideghe e economeghe, tanti i xe ndài 'nte'l Sud de'l Braxil. 150/100 ani dapò i vèneti łà i xe senpre vèneti e i ga mantenjesto ła cultura e ła łengoa vèneta, sto toxo el né xe on exenpio. Viva el Vèneto, Viva San Marco!
Tuto el sud del Brasil l'è pien di veneti grassie a Dio. Qua, 'ntel sud del Brasile, che no xe mia picola sta region, la xe massa granda e la xe massa larga. I xe quei che parla veneto 'ntel Curitiba Paraná; i xe quei che parla talian 'ntel Rio Grande do Sul e Santa Catarina.
Aspetta, il Veneto lo ha invaso NAPOLEONE, POI GLI AUSTRIACI E POI I SAVOIA. Sarebbe dovuto esserci un federalismo italiano che ridava a Venezia una forma di indipendenza, sarebbe stato meglio.
Olá Lívia, aqui no sul do Brasil, a maioria das pessoas, inclusive jovens, ainda falam o veneto. Com meus pais e meus amigos de infância só falamos o Veneto. Se puder ajudar em algo no seu estudo, será um prazer.
Io sono dalla bassa veronese; "na mucia" si usa per esempio... "El sa rabià, e El ga dito na mucia de parole..". Diciamo che lo si usa in maniera leggermente diversa ma il senso è lo stesso. Na mucia = tantissimo
Dopo vardar questo tozeto, che nostalzia me ga vegnù 'nte me cor! Mi gò ricordà quando ero zovane e qua darent a ca mia tuti i parlea in dialet difarant, la signora Dora la parlea in trentin, la signora Catarina parlea in veneto, l'era proprio un bon tempo che non ritorna pü. Adess qua, nessun parla pi in dialet, che pecà. Gò truà questo video, cercando persone che ancor parlan in dialet.
Il 90% dei commentatori che dicono che non è un vero veneto perché non bestemmia.. ci scommetto che non sono veneti. È un prete, vi aspettate che bestemmi davanti a tutti per farsi scomunicare? 'Xè un brao toso' nato a 'Nova Bassano' creata dalla comunità di veneti emigrati 100 anni fa. Come ci sono veneti italiani, ci sono veneti sloveni e croati, ci sono anche veneti americani e brasiliani. Amate le culture e le tradizioni della terra vostra e altrui, e non fermatevi agli stereotipi.
@@iacopo1838 eh no forse mi hai capito male, io intendevo dire che allo stesso modo in cui ci sono i siciliani italiani e i siciliani americani.. ci sono veneti italiani, veneti croati, veneti brasiliani. Come cultura e appartenenza, non come nazionalità. Se un giorno riuscite a rifondare la Serenissima, magari riuscite ad annettere anche tutti i vecchi territori storici e pure le aree delle comunità in giro per il mondo.
Il fatto che nel Veneto si bestemmi con maggiore frequenza che da altre parti, non fa venir meno il fatto che il Veneto sia una regione con radici di profonda fede cattolica. Anzi il fatto che alle volte tu ti arrabbi o offendi qualcuno, anche se non giustifica il tuo atteggiamento, vuol dire che tu in quel qualcuno ci credi. Ho conosciuto molti uomini che bestemmiavano e pregavano.
Amadeus: "Pedro, come si chiamava la donna robot nel famoso film di Sordi dell' '80?" Pedro: "Soreta" -> a bassa voce:(non lo so..) Amadeus: "Caterina, ti prego" Amadeus: "Con quale sigla è più conosciuto il Polivinilcloruro?" Pedro: "La cipolla" Amadeus: "Stop al tempo, Stop.Allora questo non è un villaggio turistico quindi ti prego di rispondere in maniera seria per rispetto di chi hai anche in fianco e chi ti segue da casa, grazie" Pedro: "Per me è la cipolla" Amadeus: "Benissimo la risposta è errata. Quale paese vicino a Ferrara ha dato in Natali(cazzo dice qui, natali?) a Milva?" Pedro: "Passaparola" Amadeus: "Stop al tempo. *Occhi incazzati* : Credo che tu non faccia ridere Pedro" Pedro: "Faccio piangere, vien da piangere anche a me guarda te" Amadeus: "Figurati a me" Pedro: "Non vedo l'ora di andare a casa a mangiare la pasta e fagioli guarda" Amadeus: "Benissimo, fra pochissimo sarai pronto per essere di nuovo a casa ok?" Pedro: "Benissimo non vedo l'ora" Amedeus: ".. E ti prego comunque di stare calmo e torno a dirti che sei in una trasimissione televisiva" Pedro: "Mi vedi agitato??" Amadeus: "No,mi sto agitando io, quindi fra poco ti accompagno all'uscita" Pedro: "Puoi anche farlo subito, non è un problema" Amadeus: "Ok, grazie ciao" Pedro: "Ciao a tutti!" Amadeus: "Ciao, arrivederci."
Ma perché ho sto video in home? L’unica cosa che ho in comune con il Veneto sono le bestemmie e non mi pare che lui sia propenso a bestemmiare... RUclips è più confuso di Eva che si vede fuoriuscire da una costola
Tuti i vèneti che i gà imigrà par cuà i zera rełigiozi... i ghea da costruir tuto che i ghea na 'olta tel Vèneto da novo, e ła unjoła roba te ła cual i podarìa sosténjarse ła zera Dio
Ma è nato a Nova Bassano, una città nel sud Brasile fondata dalla comunità di emigrati veneti. Il veneto è la lingua che parlano dopo il portoghese. C'è pure Nova Trento
Beato tu bravo ragazzo che ci credi ,ma ricordati che i tuoi superiori ci hanno mentito sulle vere nostre origini ,in passato la religione di Stato,e lo stato stesso ha tenuto il popolo nella più forte ignoranza per secoli oggi studiosi delle antiche scritture come il Dottore Mauro Biglino fra i più illustri traduttori della Bibbia dall'ebraico (,vedi la Bibbia non parla di Dio) i dei il nostro Dio ,si sono esistiti solo che l'uomo non era ancora maturo per capire che erano esseri come noi ma molto più evoluti ,da dove venissero lascio a voi questo quesito ,perché i potenti della chiesa lo sanno perfettamente ,ma le è convenuto mentirci per secoli..... Saluti Angelo vedi su internet MAURO BIGLINO (Saggista esperto in lingue antiche, assiri , babilonesi, Annunaki, egizi, ecc.) Saluti
A Mauro Biglino dovrebbe essere data la damnatio memoriae, il mondo non ha bisogno del suo lavoro it.m.wikipedia.org/wiki/Damnatio_memoriae Fa più danni che altro, e mi dispiace per gli allocchi (anche quarantenni) che guardano i suoi video, comprano il suo materiale informativo e pagano per assistere ai suoi convegni... povera Italia 🤦🏻♂️
Anche la Chiesa si basa sulla fantascienza non ci sono prove di niente solo alcuni libri come i vangeli labibbi o altri testi ,poi modi ficati dall'uomo negli anni ci vogliono prove , è ora di finirla di raccontare balle ,oggi non siamo più ignoranti come 50 anni fa sono molti i laureati
Questo ragazzo sta parlando il "Talian" una lingua parlata in una piccola parte del Brasile, un misto tra veneto e dialetti del Nord Italia. Questa lingua si è diffusa a seguito dell ' emigrazione di molti veneti in Brasile.
Esiste anche Nova Trento in Brasile infatti :) Ho conosciuto un paio di ragazzi e sembra sappiano meglio i dialetti ! Tutto il mondo è paese
Dabon el "talian", che xe mejo ciamarlo vèneto de'l Braxil, el xe al 95% vèneto co un 4% de furlan e 1% de łonbardo, dónca el xe vèneto, e łe łéngoe padane no łe ghe intra.
Aea fine tra "talian" e "italian" ghe passa na "i"... Quindi ghe sta a pennello
Bellissimo il Talian
@@patriotaveneto1986 ma Vai a lavorare generazione mini
Te si pi veneto ti che tanti che sta qua in Veneto.
sono stato spesso e spesso vado….quando sanno che sei veneto ti accolgono come un fratello e tutti hanno un racconto di un nonno che parlava loro di quella terra, lontana e meravigliosa. Questi parlano il veneto di cent'anni fa e il loro sogno è quello di toccare e vedere dal vivo la loro terra...il veneto. Grandi ...da loro ( da noi no) il veneto è riconosciuto e insegnato a scuola.
@Il Joker joker, vr=verona
Infatti i vien tuti quà dio porco
Varda el me caro Everton! Grande vecio! Te go sempre in mente!
un esempio di fede incredibile! un 18 enne meraviglioso esempio)
Graxie ca te preghi par noialtri. Te auguro de avere Dio sempre con ti e ca te gabi na vita piena de tante bee robe. Xe beissimo sentire ciacoare un brasilian in veneto.
Grazie che preghi per noi. Ti auguro di avere sempre Dio con te e che tu abbia una vita piena di tante belle cose. È bellissimo sentire parlare un brasiliano in veneto.
Viva il Veneto,viva l’Italia,viva i nostri emigranti
O dio w l'itagia no credo , i xe ndai in brasil par scampar via daea tirania itaglica sinò i saria stai quà nea so tera....
W SAN MARCO
Con Le preghiere nn si fá un cazzo. La scenza é quello che cura. Madonna troia
Viva el Vèneto łibaro da'l Itaja!!
@@patriotaveneto1986 dio canon
Ricordatevi che il boom dell'emigrazione è avvenuto DOPO l'annessione al regno d'italia... il governo aveva tassato pesantemente i beni di prima necessità. Credo che nessuno dei loro bisnonni che sono partiti avrebbe mai detto: "Viva l'Italia".
Queste persone sono partite in tante perché l'alternativa era morire di fame!
Se non la conoscete, vi consiglio di leggere la poesia "I va in Merica" di Berto Barbarani. Qui c'è il link: vec.m.wikisource.org/wiki/I_va_in_Merica
Bravo fiol! Te ga da essar sempre orgoglioso dea to lengua Veneta! San Marco!
Straordinario. Deve essere una comunità veneta in Brasile presumo...
Una città! Esiste anche Nova Trento
Sono fondate da (la maggior parte preti) emigrati del nord italia o missionari
@@Kalait1767 si però sono state fondate durante le emigrazioni del 1870, bisogna vedere ora quanto è rimasta la cultura italiana nella città o se il veneto è parlato solo nella famiglia di questo ragazzo
@@riccardopattarin Io ho conosciuto una ragazza che abita a Nova Trento ed è venuta a fare l'università a Trento. Diceva che non sarebbe mai arrivata in trentino se non fosse per chi conosce lì. (presumo italiani radicati in brasile quindi)
Ghe xe un paese in Rio Grande Do Sul che xe ciama Antonio Prado, 15000 abitanti e col 90% de etnia veneta...xe parla veneto par tute le vie!!
Te si un grande. Saludeme i tosi veneti lì da ti. Un saludo da Vicenxa
Bravo, vorrei averti come sacerdote, saresti forte..👍💪
Ahahahaha... Strassada!! Quindi se mai andrò in Brasile, ma basta parlar venexian 🔝🔝🔝🔝🇮🇹♥️🇧🇷
Grazie delle vostre preghiere e noi preghiamo per voi ,un struccon de cuor 🙏👍parli molto bene el Veneto bellissimo noi a casa abbiamo Angelo un brasiliano vive da tanto qui con noi in Italia parla come te simpaticissimo ,forza a tutti noi 🙏💞🌈
Bravo vecio mio..te spetemo qua visin Venexia per bear tanti Spriz e cichetti boni..Forza Italia Forza Brasil..
Alla fine ghe stava ben un....
"Tegnì duro che noiàltri preghemo par voiàltri."
Col Signor nel cor semo nde na bote de fero!
Gràssie par le bele parole!
Gràssie par la vicinansa!
Go sperado tanto in un bel bestemion!
Matteo Labinaz ahahahaahah grandissimo
Anca mi dio
Ahahahaha anca mi
Anca mi Dio can
Anca mi dio porseo
È un modo di parlare Veneto di una volta... molto bello!
Video bellissimo da parte di uno splendido giovane uomo di Dio!
Peccato per quel manipolo di minus habens che hanno lasciato commenti osceni.
Da veneto che emosion sentir sto butel brasilian parlar così...❤👏👏👏
Vecio mio te si un grande continua cosi spero che un di sé vedemo e de Vegner li in te la to tera in brasil
Grasie, xe veramente da tegnier duro purtroppo in sti dì cusi, vertiginosi e spasemanti.
Te ringrasio par el messjo, e te dago ragion che sorattutto in sti dì dì xe da pregar sensa mai stancarse proprio parche xe dì del tutto negativi ma forse pregando la Vergine Santa se sta vicin. Comunque grazie par el mesajo
E bona zornada e bona contoniazion de Vita a ti e a tutti voialtri
Un baseto dala laguna a sto bravo fio💋
Già il futuro don con l'accento ciosotto, ma sentire che anche Cristo parlava ciosotto, non ga presso... Video bellissimo 🙏📿💙
Casso sito dri dir non parlava mia cussì el Cristo madonna putina
Carlo Cracco lui è la prova che esiste almeno un veneto credente
Toccante, grazie per la condivisione
VENETO INDIPENDENTE. VIVA IL VENETO. VIVA ZAIA. Scherzi a parte, ho parenti in Brasile che hanno figli nati lì e parlano alla perfezione il dialetto veneto pur avendo il portoghese come lingua madre. È stato traumatizzante per me sentirli parlare tra di loro per poi rivolgersi a me e saltare fuori con “Eora, come steto ceo?”
Meraviglioso!! Grazie vecio!
Anca cuela, saveva mia che sera cuá kkkk
Um strconassooo a tuti italiani!
Don! Un Abbraccio dall'Italia! Grazie per la Sua Fede e il suo Dono!
Questa cosa é stupenda.
Quando l'ha dita "dala nostra banda" e un "strucon", ho capì che l'è pi veneto de mi.
CHE STARIA NA BESTEMMIA 😂😂
MONA!!!
Anca a nova veneza Santa Catarina si parla el veneto purtroppo noantri che ghemo la discendensa italiana non vien mia appressata in Veneto non semo altro che extracomunitari 😉invesse ghe riva uno del Veneto in Brasile ghe vien trattato come un dei nostri…
Un grande!!
Grande 🙂
Non è Veneto, non c'è nessuna bestemmia
Va là mona!
Cossa sito drio dire! Vałà mona!
Un Veneto che non bestemmia. Da buon Veneto mi aspettavo tutt'altre parole sulla Madonna 😂😂
Comunque, fossi in voi veneti, io il fatto delle bestemmie continue non lo prenderei come un pregio. Mi stanno simpatici i veneti, ne conosco tanti, e mi fanno anche ridere le bestemmie, ma a prescindere dal fatto che uno crede o no bestemmiare é sbagliato.
@@Lu_918 non sono veneto ma porca madonna
@@donaldmeme8228 che maturità, avrai 10 anni
@@Lu_918 non voglio creare una polemica, te lo chiedo giusto per curiosità ma perché, anche se non si crede, è comunque sbagliato bestemmiare?
@@alep_7243 ma perché é una mancanza di rispetto, ma poi sentirsi importanti per le bestemmie...
El parla anca mejo de noi'altri veneti! 😂 Anca a scrittura! Go visto che i usa El alfabeto vero Veneto! Queo beo articoea Co lettare che no te cati da nessuna parte! Go tanta de che stima! ❤️ Bravo toso!
El xe un fià carburà secondo mi... Ma va be... Xe Veneto! No me fasso de sti problemi! 😂
Forse te vołevi dir scarbonasso, cussì dixemo noantri a Padova, dopo no so ti da che parte del veneto sito. Però bianco o scuretto no ga importansa, semo tuti veneti e venete ciò! Che beo! 🤗
El me par carbura' 😂😂😂😂😂vai prete beviiiiiiii
Ieri el papà el gà mensonà... 🔝
No sta mia ver paura 😂😂😂the ghe paura de morir ahahahah fioi
Grasie a ti a tuti i altri vèneti in Braxil! Preghemo anca nialtri. Sto cuà el xe un vèneto de'l Braxil: dapò l'invaxion tajana de'l Vèneto tanti vèneti i ga vùo da emigrar par motivasion poideghe e economeghe, tanti i xe ndài 'nte'l Sud de'l Braxil. 150/100 ani dapò i vèneti łà i xe senpre vèneti e i ga mantenjesto ła cultura e ła łengoa vèneta, sto toxo el né xe on exenpio. Viva el Vèneto, Viva San Marco!
Patriota Vèneto VENETO=ITALIA💚🤍❤️
Veneto≠Italia! W El leon de San Marco!
Tuto el sud del Brasil l'è pien di veneti grassie a Dio. Qua, 'ntel sud del Brasile, che no xe mia picola sta region, la xe massa granda e la xe massa larga. I xe quei che parla veneto 'ntel Curitiba Paraná; i xe quei che parla talian 'ntel Rio Grande do Sul e Santa Catarina.
Aspetta, il Veneto lo ha invaso NAPOLEONE, POI GLI AUSTRIACI E POI I SAVOIA. Sarebbe dovuto esserci un federalismo italiano che ridava a Venezia una forma di indipendenza, sarebbe stato meglio.
Mi stavo aspettando un "la prima, la seconda frenada te ga da andar pian perché dio can la va dreta"
Infatti me aspetavo un bestemmion che tirava so a statua dea madonna
Vero ahahah me parea stran veder un Veneto posà e devoto
Io già lo amo 😂
Ciao! è possibile sapere il nome del ragazzo? Sto studiando la relazione Veneto-Brasile e sarebbe bellissimo riuscire a contattarlo
ciao! è possibile sapere il nome di questo ragazzo? sto studiando la relazione Veneto-Brasile e sarebbe bellissimo riuscire a contattarlo!
Olá Lívia, aqui no sul do Brasil, a maioria das pessoas, inclusive jovens, ainda falam o veneto. Com meus pais e meus amigos de infância só falamos o Veneto. Se puder ajudar em algo no seu estudo, será um prazer.
Dove stanno i sottotitoli?
😘💓💓💓💓
Brao toxo che SAN MARCO TE DAGA TANTO DEL BEN.....
Me par Salvini del Brasile! Però se bravo, parte "na much" chel non go mai sentito.. :)
Io sono dalla bassa veronese; "na mucia" si usa per esempio... "El sa rabià, e El ga dito na mucia de parole..". Diciamo che lo si usa in maniera leggermente diversa ma il senso è lo stesso. Na mucia = tantissimo
Dopo vardar questo tozeto, che nostalzia me ga vegnù 'nte me cor! Mi gò ricordà quando ero zovane e qua darent a ca mia tuti i parlea in dialet difarant, la signora Dora la parlea in trentin, la signora Catarina parlea in veneto, l'era proprio un bon tempo che non ritorna pü. Adess qua, nessun parla pi in dialet, che pecà. Gò truà questo video, cercando persone che ancor parlan in dialet.
Anche se li nominiamo invano, loro sono con noi e chi li ama ci ama, pensiamoci bene la prossima volta prima di tirarne una ...
Si cazzo vengo anch'io da bassan
Ciao veneto
Il 90% dei commentatori che dicono che non è un vero veneto perché non bestemmia.. ci scommetto che non sono veneti.
È un prete, vi aspettate che bestemmi davanti a tutti per farsi scomunicare?
'Xè un brao toso' nato a 'Nova Bassano' creata dalla comunità di veneti emigrati 100 anni fa. Come ci sono veneti italiani, ci sono veneti sloveni e croati, ci sono anche veneti americani e brasiliani.
Amate le culture e le tradizioni della terra vostra e altrui, e non fermatevi agli stereotipi.
Tuto puito, parte ła roba de i vèneti tajani, semo vèneti mìa tajani
@@iacopo1838 eh no forse mi hai capito male, io intendevo dire che allo stesso modo in cui ci sono i siciliani italiani e i siciliani americani.. ci sono veneti italiani, veneti croati, veneti brasiliani.
Come cultura e appartenenza, non come nazionalità.
Se un giorno riuscite a rifondare la Serenissima, magari riuscite ad annettere anche tutti i vecchi territori storici e pure le aree delle comunità in giro per il mondo.
Non si riesce a sentire bene il nome del sacerdote mentre si presenta.
Emer Toconte?
Giampaolo F credo Everton (nome brasiliano molto diffuso) Conte
@@salahmiftah1146
Ok, grazie 👍
Viva la lengua veneta, speremo de revidalixarla ben intel fudur che al vien!
BRAVO GRANDE VENETO
Per me questo è bellunese o Conegliano-Pieve di Soligo.
Ma nessuno che nota un veneto in seminario?
Il fatto che nel Veneto si bestemmi con maggiore frequenza che da altre parti, non fa venir meno il fatto che il Veneto sia una regione con radici di profonda fede cattolica. Anzi il fatto che alle volte tu ti arrabbi o offendi qualcuno, anche se non giustifica il tuo atteggiamento, vuol dire che tu in quel qualcuno ci credi. Ho conosciuto molti uomini che bestemmiavano e pregavano.
Un strucon anca a tuti voialtri e Grassie par la to fede, se ne avessimo solo un mignolino sarebbe una grazia.
Ricordatevi di questo ragazzo diventerà Papa.
Co sto toso qua Papa, finirà tute ee scorte de vin del Vaticano
@@raff9219 😂😂😂😂
Raffaele Merlin 😂 dio can
Sì magari i sermoni in Veneto
un Veneto che studia la religion.. ah Maria
Femo un video insieme cuando te voi.
Semo drio pregar par valtri “GHESBORO”
Ma che figata
Un baso! ghemo da farte una statua!
Quando il nazionalismo italiano si intreccia con la cultura brasiliana.
Un Veneto nato in Brasile e pure prete..... Secondo me non è Veneto 😂
Non hai capito nulla!!
Mi o stimo perché se veneto... Ma te prego non sta andar drio a cesa
Per un Veneto questo é il colmo
Sei il primo ano della filosofia ah okey
Che dio maiale ti BENEDICA
Dio can come parla bene
Nessuno ha cercato questo video
ahahha
Bo.... grazie youtube 🤷♂️
Amadeus: "Pedro, come si chiamava la donna robot nel famoso film di Sordi dell' '80?"
Pedro: "Soreta" -> a bassa voce:(non lo so..)
Amadeus: "Caterina, ti prego"
Amadeus: "Con quale sigla è più conosciuto il Polivinilcloruro?"
Pedro: "La cipolla"
Amadeus: "Stop al tempo, Stop.Allora questo non è un villaggio turistico quindi ti prego di rispondere in maniera seria per rispetto di chi hai anche in fianco e chi ti segue da casa, grazie"
Pedro: "Per me è la cipolla"
Amadeus: "Benissimo la risposta è errata.
Quale paese vicino a Ferrara ha dato in Natali(cazzo dice qui, natali?) a Milva?"
Pedro: "Passaparola"
Amadeus: "Stop al tempo. *Occhi incazzati* : Credo che tu non faccia ridere Pedro"
Pedro: "Faccio piangere, vien da piangere anche a me guarda te"
Amadeus: "Figurati a me"
Pedro: "Non vedo l'ora di andare a casa a mangiare la pasta e fagioli guarda"
Amadeus: "Benissimo, fra pochissimo sarai pronto per essere di nuovo a casa ok?"
Pedro: "Benissimo non vedo l'ora"
Amedeus: ".. E ti prego comunque di stare calmo e torno a dirti che sei in una trasimissione televisiva"
Pedro: "Mi vedi agitato??"
Amadeus: "No,mi sto agitando io, quindi fra poco ti accompagno all'uscita"
Pedro: "Puoi anche farlo subito, non è un problema"
Amadeus: "Ok, grazie ciao"
Pedro: "Ciao a tutti!"
Amadeus: "Ciao, arrivederci."
Un veneto che studia per diventare prete è come un poliziotto che spaccia
No, come uno spacciatore che fa multe, blitz, sventa rapine, interviene per sedare le risse, posti di blocco o controlli vari
🤣🤣🤣🤣🤣
Ma come? Non c’è bestemmia in video di un veneto?
Ma perché ho sto video in home? L’unica cosa che ho in comune con il Veneto sono le bestemmie e non mi pare che lui sia propenso a bestemmiare... RUclips è più confuso di Eva che si vede fuoriuscire da una costola
Un Veneto che ha questa fede...?
Chi si aspettava una bestemmia?
Veneto... e neanche una bestemmia?
Mona!!
L'ironia è che è religioso🤣
Tuti i vèneti che i gà imigrà par cuà i zera rełigiozi... i ghea da costruir tuto che i ghea na 'olta tel Vèneto da novo, e ła unjoła roba te ła cual i podarìa sosténjarse ła zera Dio
Veneto nato in brasile prete.
Un veneto prete ..... quando mai ?
solo io mi aspettavo una bestemmia nel video
Un Veneto vestito da prete non si è mai visto.
Enrico Pasquale Pratticò 2
Con la differenza che non è terone
Bastava na bestema e semo apposto dio boe
Adoro i veneti e sono sposato con brasileira....son commosso
Sei raro
Pensavo bestemmiasse
Poteva bestemmiare nel finale
Io mi aspettavo tante di quelle bestemmie ho sprecato 3 minuti della mia vita 🍎
Oh ma porcoddio mona
Orca madonna che brao a a parlar Veneto par eser no stranier
Ma è nato a Nova Bassano, una città nel sud Brasile fondata dalla comunità di emigrati veneti. Il veneto è la lingua che parlano dopo il portoghese.
C'è pure Nova Trento
Parla talian non veneto. E c e pure nova belluno in brasile
Non stuprare i bambini però
Al massimo va a puttane che tanto in Brasile è pieno
Beato tu bravo ragazzo che ci credi ,ma ricordati che i tuoi superiori ci hanno mentito sulle vere nostre origini ,in passato la religione di Stato,e lo stato stesso ha tenuto il popolo nella più forte ignoranza per secoli oggi studiosi delle antiche scritture come il Dottore Mauro Biglino fra i più illustri traduttori della Bibbia dall'ebraico (,vedi la Bibbia non parla di Dio) i dei il nostro Dio ,si sono esistiti solo che l'uomo non era ancora maturo per capire che erano esseri come noi ma molto più evoluti ,da dove venissero lascio a voi questo quesito ,perché i potenti della chiesa lo sanno perfettamente ,ma le è convenuto mentirci per secoli..... Saluti Angelo vedi su internet MAURO BIGLINO (Saggista esperto in lingue antiche, assiri , babilonesi, Annunaki, egizi, ecc.) Saluti
Ma porco dio
A Mauro Biglino dovrebbe essere data la damnatio memoriae, il mondo non ha bisogno del suo lavoro
it.m.wikipedia.org/wiki/Damnatio_memoriae
Fa più danni che altro, e mi dispiace per gli allocchi (anche quarantenni) che guardano i suoi video, comprano il suo materiale informativo e pagano per assistere ai suoi convegni... povera Italia 🤦🏻♂️
Sicuramente interessante la storia degli annunnaki ma sono teorie che al momento rasentano la fantascienza, vi servono più prove
Anche la Chiesa si basa sulla fantascienza non ci sono prove di niente solo alcuni libri come i vangeli labibbi o altri testi ,poi modi ficati dall'uomo negli anni ci vogliono prove , è ora di finirla di raccontare balle ,oggi non siamo più ignoranti come 50 anni fa sono molti i laureati
@@donaldfuck attenzione a bestemmiare è un reato i miei ex colleghi possono facilmente rintrarti (a,a,ex Sovrintendente Polizia)
Solo io sono entrato sperando di sentire una bestemmia?