Lakóautós élményeink Galíciában

• Опубликовано: 18 окт 2024
  • Mindig is vonzott minket a lakóautós utazás és életforma, ezért két évvel ezelőtt egy jeles alkalomból kibéreltünk 10 napra egy lakóautót és különösebb előzetes tervezgetés nélkül elindultunk. Mivel Andalúzia után talán Galícia foglalja el a szívünk másik csücskét, ezért annyit tudtunk, hogy Galícia felé vesszük az irányt.
    Miután felvettük a szinte vadonatúj tágas lakóautót, Porto volt az első állomásunk. Korábban már többször jártunk Portoban, úgyhogy ez alkalommal csak egy kis ízelítőt vettünk a város esti hangulatából, majd kigurultunk az óceánpartra eltölteni az első éjszakánkat a lakóautóban.
    Porto után észak felé folytattuk utunkat, meglátogattuk Braga-t, majd a spanyol-portugál határt átlépve a Rias Baixas egyik kis szigetén töltöttük a második éjszakát.
    Ha még nem hallottatok erről a régióról, szívvől ajánljuk! A Rias Baixas Galícia délnyugati részén található széles, szerteágazó, alacsony vízállású folyótorkolatok, melyek lenyűgöző tájképet alkotnak. A régió híres kristálytiszta vízű öbleiről, fehér homokos strandjairól és friss tenger gyümölcseiről, melyeket tökéletesen kiegészít a híres galíciai albariño bor.
    Utunkat tovább folytattuk Finisterra és Muxia felé, ahol korábban többször jártunk már gyalogosan a caminoink során.
    Majd felfedeztük La Coruña-t is és meglátogattuk a római korból származó Herkules-tornyot.
    Az utazásunk csúcspontja azonban a “Katedrálisok strandja” (Playa de las Catedrales) volt, amely hatalmas boltíves sziklaképződményeiről kapta a nevét. Ezek a grandiózus boltívek és barlangok a víz és a szél munkájának eredményei, és naponta kétszer, apály idején lehet bejárni őket. Minket annyira lenyűgözött a látvány, hogy az esti és a délelőtti apálykor is bejártuk.
    Innen már dél felé vettük az irányt, mert utazásunk a végéhez közeledett. Az utolsó előtti éjszakát Salamancában töltöttük, ami szintén teljesen elvarázsolt minket, hiszen minden épületéből árad a történelem.
    Az utolsó éjszakánkat már a malagai otthonunkoz nagyon közel, az El Torcal naturpark közelében töltöttük, ahol reggel egy kedves birkanyáj kolompolása ébresztett minket.
    Felejthetetlen utazás volt, mind a meglátogatott helyek, mind pedig a lakóautós élmény miatt is. Egész idő alatt vadkempingeztünk, de a lakóautónk nagyon tágas és kényelmes volt, teljes értékű zuhanyzóval és külön WC-vel felszerelve, az első pillanattól kezdve komfortosan éreztük magunkat benne.
    Ha Ti is szeretnétek hasonló kalandra indulni itt Andalúziában, nyugodtan keressetek minket, szívesen megadjuk a lakóautó kölcsönző elérhetőségét, mi nagyon-nagyon meg voltunk elégedve az autóval és az ügyintézés minőségével is!
    #andaluzkalauz #spanyolország #spain #galicia #utazás #travel #travelvlog #Finisterra #Muxia #LaCoruña #PlayadelasCatedrales #Salamanca #Porto #Braga #motorhome #lakóautó