واحد من الناس - محمد وطني يرصد قصة الفنانة رغدة مع الراحل أحمد زكي

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 18 янв 2025

Комментарии • 8

  • @w59684
    @w59684 Год назад +3

    ‏الله يبارك لها يا رب ❤

  • @qamaralden1106
    @qamaralden1106 7 месяцев назад

    له يرحم الفنان احمد زكي كان انسان متواضع بسيط محبوب موهةب يستاهل اي حد يقدم له المساعدة رحمه الله واسكنه الجنة باذنه تعالى

  • @shazae4415
    @shazae4415 Год назад +3

    الخلاصه مش حب لكن كما قال محمد سعد عرفان منه بوقفتها جنبه .. وصد لكلام الناس .. هو بس وطني بحب يجامل ويتحفظ شويه

    • @w59684
      @w59684 Год назад +2

      ورغدة سبق وقالت نفس الكلام انه عرضه للزواج كان عشان يحميها من كلام الناس وهجوم بعض الصحافة عليها

    • @shazae4415
      @shazae4415 Год назад +1

      @@w59684 ايوه بس في بعض لقائاتها برضه في بعض الاحيان بتلف و تدور بتوصيف الصداقه اللي بينهم .. احس بتعمل كده لاعاده الكلام في الموضوع

    • @w59684
      @w59684 Год назад

      @@shazae4415 لا ابدا في كل لقاءاتها كانت واضحه بس الإعلام بيلمحو لقصة حب لانهم بيحبو هالنوع من المواضيع زي سعاد وحليم فهي دائما بتقول كانت علاقتهم وصداقتهم من نوع خاص حتى بدون ما يتكلم تفهم هو عايز ايه ودائما بتشتهد بقصة احمد مظهر ومريم فخر الدين لما كان مظهر بيتسند على مريم في مهرجان القاهرة ومش قادر يمشي قالها زكي شايفة فنانين زمان توعديني لما اكبر أو امرض تسنديني زي ما مريم ساندة مظهر.. وقالت لما طلبها للجواز كان عشان يحميها من كلام الناس وحتى الجرائد يلي هاجمتها وقتها كانوا بيقولو بصفتها مين قاعدة جنبه فهو موقف جدعنه من أحمد وهي كمان حبت يبقى اللي بتعمله من باب الصداقة مش لأنها مراته ومجبورة تعتني بيه .. اذا بتشوف عزاء احمد زكي ظهور رغدة قليل جدا وفضلت سنوات ترفض تتكلم في الموضوع وتشترط عدم التطرق له الا في السنوات الأخيرة لكن كان ممكن من البدايات تاخد اللقطة.. هي غايبه دلوقتي محمود سعد جاب سيرتها وحاليا وطني طبيعي لان كان لها الدور الابرز في المرحلة دي

    • @shazae4415
      @shazae4415 3 месяца назад

      ​​@@w59684 مع احترامي لك .. لا ابدا اسلوبها منذ البدايه جر عليه الكلام . ولو في اي اساءه او شخص اتهمه بسؤ هو متوفي. بسبب هذا الموضوع فللاسف بسببها.. اسلوبها. المتلاعب بالكلام .. تقول حب من نوع خاص بس مش روميو وجوليت . ومره تقول فيها ايه لو حبينا بعض طيب ما هو ما تزوجك ليه !! ومره ترجع تتكلم بواقعيه كما بينبغي واحترام له وتقول اخويا وأصحاب .. ثم ترجع تتكلم عنه كانه لها وضع خاص ومره كتاب ومره قصيده ومره تلف وتدور باللقاءات كتير .. كان من الاولى اصلا تضع الأمور في اطار محدد وما تتلاعب بالكلمات .. غير اصلا ان ذلك كله بسبب تصرف غلط منها من البدايه ! بتعمد ظهورها بصور الصحفيين وهو في غرفته مع الاطباء للعلاج .. تتعمد تظهر ترتدي مريله مطبخ وتظهر بالصور!! طبيعي تعرف ان تلك صور ستجر عليهم كلام.. واحمد يغضب ويتضايق من الوضع وبنفس الوقت هو في حاله ضعف نفسي كمريض مش عايز يكون عبء على أحد .. ولذا عرض هالعرض عليها لتعييده بعد ذلك باللقاءات وقد قالت ذلك قبل محمود سعد .. من سنوات وكثيرررر تتكلم عنه باللقاءات وتتعمد احيانا تحور وتتلاعب بالكلام رغم انه ببساطه اسلوبها هو من اساء له للاسف وجر عليه ولليوم سؤ الظن من البعض.

    • @w59684
      @w59684 3 месяца назад

      @@shazae4415 واضح انك مش متابع بلعكس السنوات الأولى كلها بعد وفاته كانت ترفض تتكلم في الموضوع شرط من شروطها في البرامج حتى في العزاء الوحيدة كانت بعيدة عن الكاميرا ولا عملت اي لقاء ولا حتى في فترة مرضه والصور يلي نشرت بالمريه مش هي نشرتها واصلا كانت صور خاصة عند عادل فودة وكم عدد هذه الصور؟ ظهرت في كل الصور كانت تقدر تصور كل يوم في السنة والشهرين ونحنا شفنا صورة وحدة فقط .. الأحاديث يلي ذكرتها كانت في السنوات الأخيرة وهو فعلا حب من نوع خاص مش كل الحب روميو وجوليت في حب اخوي وحب الصداقة واننا نفهم بعض بدون ما نتكلم حتى وهي لو عايزة تاخد اللقطة كانت اتجوزته ومحمود سعد قال انو احمد زكي قالوا انو حيتجوزها وكان عندها الفرصة وماقالت قبل محمود بالعكس كانت بتنفي كلام محمود اول كم سنة رجعت اكدته مع نيشان يمكن كان مر عشر سنين على وفاة احمد ومحمود كان ذكره من الألفين وخمسة ورجع قريب تكلم عنه عشان كده بقولك انت مش متابع وكل أصدقاء احمد طلعو وكتبوا وتكلموا عنه وأنت مستكثر عليها قصيدة كتبتها عن موقف صار بينهم ليش هي بالذات يلي ممنوع تتكلم عنه.. واهو حب نجلاء فتحي كم سنة حصل ايه مش مهم مين حب مين المهم مين وقف مع مين.. الإساءة مش موجودة غير في مخيلة الناس المريضة