Acoperișul României | Vf. Moldoveanu 2544 m | Vf. Viștea Mare 2527 m

contact@outtotrek.com
    / outtotrek
    Vf. Moldoveanu 2544m | Acoperișul României
    Weekendul acesta am urcat alături de un grup minunat până sus de tot!
    Am avut noroc de o vreme extraordinară, ne-am pus în mișcare de dimineață și pas cu pas am ajuns pe Vârful Viștea Mare 2527m!
    Am trecut toți cu grija prin spintecatura Moldoveanu, asistandu-i la fiecare pas pe toți cei care au avut trac de aceasta parte a drumeției.
    La scurt timp am ajuns pe acoperișul României, Vârful Moldoveanu 2544m, ne-am bucurat și am făcut o multitudine de poze 🙂
    La întoarcere am ales să mergem pe la Lacul Galbena, unde am întins o masă câmpenească demnă de ieșirile Out2Trek. După ce am mâncat pe saturate am coborât prin pădure direct la mașini!
    Când ne-am întors la Cabana Valea Bradului, gazdele ne-au așteptat cu pomana porcului cu mămăligă și un păhărel de țuică!
    A fost o ieșire de neuitat!
    Felicitări tuturor participanților și mulțumesc că ne-ați acordat încredere că vă vom duce în siguranță, fără să lăsăm pe nimeni în urmă!
    Vă îmbrățișez și vă aștept din nou alături de noi!