Karpacz Śnieżka Karkonosze Zamek Książ nocleg na dziko w kamperze w centrum Karpacza Kościół Wang

• Опубликовано: 15 сен 2024
  • Cześć.
    W filmie tym prezentuję zobaczycie w skrócie nasz kilkudniowy wypad do Karpacza w Karkonosze. W tym filmie pokażę piękne widoki z królowej Karkonoszy Śnieżki, na którą wybraliśmy się pieszo z miejsca gdzie staliśmy i nocowaliśmy na dziko naszym kamperem w samym centrum turystycznej miejscowości jaką jest Karpacz. Przeszliśmy trasę turystyczną, ponad 20 kilometrów z Karpacza, trasą czerwoną mijając Skocznię Narciarską Orlinek a potem Schronisko PTTK Nad Łomniczką, Wodospad Łomniczki, Symboliczny Cmentarz Ofiar Gór, Schronisko Dom Śląski by dotrzeć w końcu na szczyt Śnieżki 1603 m.n.p.m.
    Ze szczytu Śnieżki schodziliśmy szlakiem niebieskim do schroniska Dom Śląski a potem dalej granią i na dół do schroniska PTTK Strzecha Akademicka a później dalej do schroniska PTTK Samotnia, które jest nad jeziorem Mały Staw a potem skierowaliśmy się już prosto do Karpacza do naszego kampera gdzie spaliśmy na dziko.
    Kolejnego dnia udaliśmy się na wędrówkę pieszą po Karpaczu odwiedziliśmy świątynię, kościół Wang a następnie poszliśmy w kierunku zapory na Łomnicy, a potem do centrum Karpacza na obiad i z powrotem do kampervana. Długość tego spaceru wyniosła ponad 8 km.
    W następnym dniu wyjechaliśmy z Karpacza w drogę powrotną do domu. Stwierdziliśmy, że odwiedzimy Zamek Książ który planowaliśmy odwiedzisz od dość dawna bo bardzo nam się podobał. Dlatego skierowaliśmy się w stronę Wałbrzycha, obok którego leży Zamek Książ.
    I tym pięknym akcentem w postaci zwiedzenia zamku Książ zakończyliśmy naszą kilkudniową podróż karawaningową na dzikusa w Karkonosze.
    Zapraszam do naszej wideorelacji z wycieczki na Śnieżkę, Karpacza i Zamku Książ. Zapraszam na film.
    Namiary na parking gdzie nocowaliśmy na dziko w kamperem w Karpaczu:
    Karkonoska 8, 58-540 Karpacz
    GPS 50.774645, 15.734154
    Doskonała restauracja w Karpaczu, o której w filmie wspominam:
    Pod Jesionami
    Karkonoska 12, 58-550 Karpacz
    www.pod-jesiona...
    GPS 50.77390118847619, 15.733572629659445
    #karpacz #śnieżka #karkonosze #książ #zamekksiąż #kosciółwang #wang #kamper #kampervan #caravaning #biwakowanie #nadziko #wałbrzych
    Pozostałe filmy z mojego kanału @nielezymy są w playlistach :
    Jazda na nartach zimą, narciarstwo, narty, ośrodki i trasy narciarskie które odwiedziliśmy i które komentowałem zobaczycie tu:
    • Narciarstwo - czyli, g...
    Wszystkie filmy z budowy naszego kampera są na playliście:
    • Jumper - Kamper - budo...
    Oczywiście na moim kanale Nie Leżymy i playliście
    • Caravaning i podróże, ...
    są również dostępne filmy z naszego kamperowania, karawaningu i podróży, które już zrobiliśmy naszym kampervanem.
    Caravaning i Jumper Camper to nasza pasja.
    Podróżowanie i ciekaw miejsca turystyczne to też nasze hobby:
    • Turystka, podróże i re...