Balatonkör biciklivel, 1 nap alatt

• Опубликовано: 12 сен 2024

• @flovro
    @flovro Год назад +6

gratulálok, ez nem rossz idő a bringaúton! tapasztalt bringatúrázóként és sokszoros balatonkörözőként én is adnék pár tanácsot ami még nem került szóba, ha szabad: Kriszti borzasztó nagy áttételt hajt, használni kéne a váltót, mert így konstans nagytányér-kónuszon tönkre fog menni a térde és nagyon sok fölös energiát pazarol. meg kéne szoknia egy (legalább) 80 körüli pedálfordulatot. Krisztián nem tudom hogy frissített, de pláne így nyáron nem ártana egy kulacs a keze ügyébe. bringásnadrágot nem látok senkin, pedig az a betét az ülepénél életet menthet egy hosszabb túra alatt/után (és a betéttől lesz bringásnadrág a bringásnadrág, nem a testhezállóságtól, illetve a bringásnadrág alá alsó se kell, így nem fog összegyűrődni és dörzsölni kényes helyeken). a pamutfelső sem túl praktikus, sokkal jobb a vízelvezetése/száradása/szellőzése miatt egy bringás mez. persze ezektől gyorsabb nem lesz senki, de nem mindegy, hogy másnap még rá tudsz-e nézni a biciklidre. :D

@mGb0616Official  Год назад

Köszönjük szépen! Továbbküldtem a többieknek, amit írtál és reagálok is: Kriszti: igen, váltani kell(ene). Bringásnadrág: Krisztinél volt, ahogy sisak is mindenkinél, de nagyon okosan nem vittük el az útra. A varrásmentes alsókról nem kell beszélnünk - 170km-nél már értettem a dolgot :) Krisztián sportedző, ő volt a legjobban képben már az elején, volt nála kulacs a táskában és nem félt használni sokszor. A pamutpóló a Balatonkör projektünk reklámja, azért volt az rajtam (és Krisztin is egy darabig) :) Két nap múlva már ültem a bringán megint (csak pár kilométert gurultam vele). Gyorsaság: semmi más nem volt tervben, mint az, hogy csináljuk meg, lehetőleg még világosban. Köszi a tanácsokat, beépítjük a következő projektbe (tervezetten a Tiszató lesz...)

• @krisztinagergely536
      @krisztinagergely536 Год назад +1

Szia! Rettentően nem bírom a kritikát sajnos, de ez nagyon építő volt!! Köszönöm!!! 🤗🤩

@andras3847 5 месяцев назад

​@@krisztinagergely536mindenképpen erdemes lenne kömnyebb fokozatban tekerni, nem kell 90-es pedalfoedulat, az a versenyzőknek való, de azért olyan 75-85 korulire jó lenne felhozni. Aliexpressről a cycplus cadence sensor par ezer ft, ra kell kotegelozni a hajtokarra, ezt tamogatja sok kerekparos computer de ha olyan nincs, a wahoo android alkalmazas is, ez is folyamatosan mutatja a pedalfordulatot(es stravara is szinkronizal ha kell) amit eszre fogsz venni hogy valamivel jobban fel fog menni a pulzusod ez természetes, mert konnyebbe váltva a keringest haszmalod inkabb viszont ha rendszeresen igy tekersz akkor megszokja a keringes es nem lesz gond, persze egy balatonkoron azért eleve leesik a pedalfordulat szam egy 5-10el ekkora tavnal nem csoda. megnezed most mennyivel tekersz es belovod a 70et,aztan elkezded apránként feljebb tornazni 80ra. Igy egesz napos tekeresen a labizmod nem fog fajni, es a dombokra marad erő🙂

• @centurion965
    @centurion965 Год назад +3

Szintén gratulálok! Egy kis kritika :) Ilyen távolságon már nem én viszem a hátamon a súlyt, hanem a bringa! Szóval ne hátizsákkal induljatok legközelebb. Ezen kívül bőven rejt annyi veszélyes helyzetet, útszakaszt, hogy minimum tenyérvédő és fejvédő kell az esetleges esésekhez...

@mGb0616Official  Год назад +1

Szia, köszönjük! Ezen az úton én voltam a serpa :) két oldaltáskával (a végén, a befutónál láthatod is), minden nagyobb cucc nálam volt. A sisakról írtam már, volt nálunk, de nem használtuk - ez hiba volt :( Szerencsére nem lett baj belőle. Rajtam volt kézvédő kesztyű.

• @tomika57
    @tomika57 Год назад +4

Szia ,én a héten csináltam meg a nagykört.Köszi az inspirációt.Utána 2 napig olyan izmaim is fájtak,amikről nem is tudtam,hogy létezik.

@mGb0616Official  Год назад

Gratulálok és szívesen! Csak két napig fájt...? Hát ez ilyen. Nagyon szép az út, de nagyon hosszú is - és az utolsó kilométerekről nem beszélünk :)

• @rozaliabiczo918
    @rozaliabiczo918 Год назад +2

Gratulálok ! Szép kör és szép teljesítmény volt ! Köszönöm élmény volt.🚴❤

@mGb0616Official  Год назад

Köszönjük, és azt is, hogy megnézted a filmet!

• @lacikovacs4111
    @lacikovacs4111 Год назад +2

Szép vállalás .😉De jár a leszúrás is! Kerékpáros Sisak, fejvédő hiánya miatt !!!

@mGb0616Official  Год назад +2

Köszönöm és igazad van; még ott is volt nálunk a sisak az induláskor, de végül nem vittük magunkkal… a következő projektre elviszem!

• @balinttoth54
    @balinttoth54 Год назад +2

Sziasztok!érdekes volt ez a videó!mi 3-an ma kezdjük a balaton körünket 4- nap alatt,utánunk a 1 tengelyes kis utánfutó rajta a teljes camping felszerelés(szék,asztal,sátor,hálózsák,víz,kb.30-kg,nekünk ez a kihívás és az élmény része,nem szabad ezt elkapkodni,meg kell állni minden büfében 1-jó hideg fröccsre,enni 1 ebédet ebbe így ahogy mi csináljuk minden belefér(fürdés is)Balatonvilágos a rajt és a cél,jó pihenést nektek!🎉

@mGb0616Official  Год назад

Köszönöm, hogy megnézted, jó utat nektek, sok fröccsöt :) Nekünk az 1 nap volt a cél - meg nem is volt más lehetőség rá, ezért így csináltuk meg. A vizet vegyétek ki a csomagból, azt lehet utántölteni, felesleges cipelni (sokat), máris kisebb a pakk. És minden faluban van temető, ott tuti van egy csap! Hajrá!

• @utonevvezeteknev6781
    @utonevvezeteknev6781 4 месяца назад +1

Pár tipp a következő túrához:
    1. SISAK mindenképp! (+ kesztyű)
    2. A hátizsák felesleges, biciklinként két kis váztáska bőven elég: egy a felsőcsőre "nasi-tasi" egy pedig a nyereg alá (szerszámok, elsősegély készlet... ha 3-an mentek, akkor elég 1 ilyen).
    3. Világos sportpóló, ami elvezeti az izzadtságot
    4. Kerékpáros nadrág + vazelin (szerintem érthető, nem mennék bele a részletekbe)
    5. Víz, 2 kulacs mindenképp
    6. Szerintem az ellenkező irány optimálisabb (A legtöbben abba az irányba mennek, így nem kell annyit kerülgetni.)
    7. Csak akkor álljatok meg, ha nagyon szükséges. Például én semmiképp nem álltam volna meg reggelizni. Ha nem állsz meg, akkor visz a lendület.
    +1 szerintem szerezz be egy csiptetős mikrofont. Sajnos elég rossz így a hangminőség.

@mGb0616Official  4 месяца назад +1

Szia! Először is köszi, hogy végignézted. A videó most lesz 1 éves és készülünk a második körre :) Az elsőben szerzett tapasztalatok és az elmúlt időszak ötletelése után:
      1. sisak van (akkor is volt, de nem vittük :(, kesztyű pedig volt rajtam.
      2. nem vittem hátizsákot, két oldaltáskányi cucc volt, ami az én bringámon van (a végén látszik, a befutónál), de most már ennyi cuccot sem viszek, 1 szett, ahogy írtad.
      3. sportpoló is lett azóta.
      4. a nadrággal nem volt bajom; egy extra gél ülés + gél huzat volt (van) rajta most is.
      5. víz volt nálunk hegyekben, most nem is viszünk annyit, minden faluban van temetó, ott meg kút...
      6. Az irányt tartjuk (óramutatóval ellentétes) de hétköznap megyünk (péntek).
      7. Siófokról indultunk - ahogy írtam, én nulla felkészüléssel - ezért 50km-es etapokat terveztem és Balatonfüred pont 50km-re van. (Utána Balatongyörök 110km, Balatonmáriafürdő 145km és Siófok 204km.)
      +1 mikrofon is megvan már :) a hangot telefonnal fogom felvenni, a képre meg marad a GoPro.
      +2 változatosabb zene kell :)
      Köszi mégegyszer.

• @andrasbojtos4850
      @andrasbojtos4850 2 месяца назад

@@mGb0616Official Szia! Várom a második körös videótokat!

@mGb0616Official  2 месяца назад

@@andrasbojtos4850 szia, egyelőre a tervezés fázisában van, de én már nagyon mennék :) LESZ, az biztos! És lesz róla videó!

• @dkarel
    @dkarel Год назад +3

Gratulálok a nagy körhöz! Mi a haverommal most tervezzük a kiskört megtenni a napokban.

@mGb0616Official  Год назад +2

Köszi! Három héttel a nagykör előtt megcsináltam a kiskört is; szóval hajrá! :)

• @gellerthollosy
    @gellerthollosy Год назад +2

Jövőre Giro Italia versenyen indulni kéne. 😂 Gratula és hajtás és hajrá.

@mGb0616Official  Год назад +2

Tavaly ilyenkor még nem is volt biciklim - szóval simán mehet a Giro! :) Köszi!

• @kiralyftab
    @kiralyftab 11 месяцев назад +1

Hajnal 03:00 körül szoktam indulni. Mire feljön a nap, már 1/4 megvan. Utánna szép nyugdíjas tempó. Estig vígan körbe lehet kirándulni a maradék 150 km-t.

@mGb0616Official  11 месяцев назад +2

Nálam a "szoktam" még erős túlzás, egykör után :) de készülök a második körre. Budapesti indulással (négy óra körül) Siófokról pedig 6:10 - 6:30 között is meg lehet csinálni (ahogy itt is láthattad), de akkor nincs fürdőzés, meg pihengetés...

• @istvankis9991
    @istvankis9991 Год назад +1

Hello király videó. Gratulálok mi is minden évben megcsináljuk a nagy kört ugyanígy megy nekünk is. Egyetlen negatívum a zene lehetett volna változatos. Köszi mégegyszer

@mGb0616Official  Год назад +1

Köszönöm! Én is tervezek még több kört is, nagyon megfogott a téma :) A zenét úgy kerestem, hogy legyen 1 órás, mert nehéz hasonlókat találni és összefűzni, de vettem a jelzést, köszi!

• @andrasbojtos4850

Respekt.

• @vfts1700
    @vfts1700 Год назад

Az igen tavaly En is körbetekertem igaz E bike- al de csak 100km után kapcsoltam be a rásegítést.Nem siettem igy lett az időm 11:37:12 206,57 Km 18 átlagsebességgel.Majd idén Országútival megyek,egy idős bringás bácsi azt mondta a Velencei tónál hogy a Balatont 6 óra alatt körbe lehet tekerni.😅😉

@mGb0616Official  Год назад +1

Akkor kb. ugyanannyit mentél azonos idő alatt, mint mi. 4:39 alatt is körbe lehet (ez a rekord), de az nem az én montimnak való :) Nekem elég, hogy megcsináltam…!

• @laszgesza8920
      @laszgesza8920 6 месяцев назад +1

országútival valóban lehet 6 óra alatt is, de az átlagsebesség kb 35km/h :D

• @FeherJani
    @FeherJani Год назад +1

klasz lehetett nagy gratula nektek😉

@mGb0616Official  Год назад

31:56-nál Balatonedericsen voltunk, nem Vonyarcvashegyen, ezt elírtam. (A fejezeteknél jelöltem)

• @khznet8717
    @khznet8717 Год назад

Kedves Gabor! Az alafesto zenenek az eredetet meg tudnad mondani esetleg? Elore is koszonom!

persze, itt van: ruclips.net/video/ltb1jJ5inhQ/видео.html

• @nahat78
    @nahat78 Год назад +1

A seggetek nem ment szét? 😅

@mGb0616Official  Год назад

A bevezető szöveget a narakeet.com/ oldalon generáltam, a videó végén rosszul írtam.

• @leventeboros8328
    @leventeboros8328 Год назад +1

A térkép animáció nagyon itt van…

@mGb0616Official  Год назад

Köszi! A Google Earth Pro alkalmazással egy meglévő GPX-ből készíthető ilyen - és valóban nagyon látványos eredményt ad.

• @khznet8717
      @khznet8717 Год назад

@@mGb0616Official Mivel keszitetted eredetileg a GPX fajlt? Garmin oraval?

@mGb0616Official  Год назад

​@@khznet8717 iPhone-nal, a SpeedTracker applikációval vettem fel az egészet, de Garminnal is megy, kaptam már Garminos GPX file-t, az van az Eurovelo6 SUP és a Holtág SUP videómban.

• @bertalanurr4765
    @bertalanurr4765 Год назад +1

Én is megcsináltam reggel 9:00 től este 9:00 ig Most értem haza

@mGb0616Official  Год назад

Gratulálok! (nekünk is 12 óra volt a terv eredetileg.)

@andras3847 5 месяцев назад

Ugyanaz a zeme végig azért elég borzalmas.. Lehetett volna azért más is 🥹

@mGb0616Official  5 месяцев назад

Ezek szerint végignézted; nagyon köszi :) (igen, tényleg lehetett volna változatosabb a zene, de így is 22 óra vágás van az anyagban - ennyi tellett tőlem) A következő jobb lesz!

@andras3847 5 месяцев назад +1

@@mGb0616Official tudom nagy melo, es tok jo végignezni mert elojonnek az emlekek direkt tetszik hogy nem rovidre vagott shortokat raktal be!