La Faradda 2020, a Zent'Anni!

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 18 окт 2024
  • Un'annu sena Faradda: sa festa prus importante de sa tzitade de Tàtari - naschida dae sa promissa de is tataresos pro sa liberatzione dae sa peste - ocannu no at a èssere tzelebrada, pròpriu pro more de una pandemia.
    Un anno senza Faradda: la festa per antonomasia della città di Sassari - nata dal voto dei sassaresi per la liberazione dalla peste - quest'anno non verrà celebrata, proprio a causa di una pandemia.
    Est partu oportunu a si firmare a riflètere e a iscurtare is boghes de chie sa Faradda dda bivet dae intro e rapresentat sa Tzitade in s'eventu suo prus nodidu, gasi de mudare una situatzione de pèrdida in una ocasione de riflessione e de informatzione.
    È sembrato opportuno fermarsi a riflettere e ascoltare le voci di chi la Faradda la vive da dentro e rappresenta la città nel suo evento più iconico, così da trasformare una situazione di perdita in occasione di riflessione e informazione.
    In un'annu in su cale no intendimus is tamburos sonare dae foras a is guturinos de su tzentru, ascurtade is boghes de gremianti e portadores, collidas pro bois·àteros dae @Ans Sassari. Torramus gràtzias a @Alessandro Derrù chi at fatu su presentadore.
    In un anno in cui non sentiamo i tamburi risuonare dalle campagne ai vicoli del centro, ecco le voci e le immagini di gremianti e portatori, raccolte per voi da @Ans Sassari. Sì ringrazia @Alessandro Derrú per la conduzione.
    A Zent'Anni! 🕯

Комментарии •