Egy laza nap Bangkokban és milyenek az ÁRAK?

• Опубликовано: 10 июл 2024
  • Ázsia Trip 2. rész
    Folytatódik a kaland Bangkokban.
    Mivel az előző nap végig látogattunk pár fontosabb látnivalót, akartunk egy kicsit lazább napot, amikor csak élvezzük a helyet. Így ezen a napon elmentünk egy menőbb városrészbe, amit Talan Noi-nak hívnak, és kipróbálgattuk az ottani kávékat. Sajnos több felvétel nem készült erről a napról, de így is lejártuk a lábunkat, ettünk jókat, élveztük a várost. Bangkok egy igazi lendületes jövőbeli város, egyszerre modern és öreg, kicsit olyan mint a cyberpunk stílusú filmekben. Nagyon megszerettük, és mivel ilyen központi hely Ázsiában, biztos visszatérünk még ide.
    Az Ázsia Vlog többi epizódját ezen a listán találod:
    • Ázsia Trip 2023
    Több infó Bangkokról:
    / @azenvilagom
    Időbélyegek
    00:00:00 - Bevezetés, reggeli felvételek
    00:01:22 - Mennyire drága Bankok?
    00:02:46 - Egy buddhista templom a környéken
    00:03:44 - Talat Noi
    00:05:25 - Pénzügyek
    00:06:09 - Bangkok összefoglaló
    ► Bankkártya utazáshoz:
    Ezt a bankkártyát használtuk mind a 19 országban ahol jártunk. 200 EUR-ig ingyenes ATM pénzlevétel (ezen túl is a hagyományos bangkoknál sokkal kedvezőbb), nincs havi díj (standard csomag esetén), nincsenek rejtett jöltségek.
    5 Euro ajándék neked is, és nekünk is, ha ezen a linken regisztrálsz:
    Ezt a bankkártyát használtuk, szerintünk a legkedvezőbb megoldás a külföldi pénzügyekhez.
    revolut.com/referral/?referra...
    ► Szállás:
    AirBnb: 10000 Ft kedvezmény, ha ezen a linken regisztrálsz: www.airbnb.hu/c/csabas494
    booking.com: 10% visszajár foglalásodból, ha ezen a linken regisztrász:
    A táska amivel bejárjuk a világot: amzn.to/2nAx1Fb
    360 fokos kamera: amzn.to/2z4NaJg
    ► A csatornánk:
    Elindultunk hátizsákos világ körüli útunkra, és úgy döntöttünk, hogy elindítjuk utazó vlog csatornánkat. Azt szeretnénk megmutatni, hogy milyen egy hátizsákos backpacker élete: milyen megálmodni, felkészülni, tervezni, megérkezni, meglepõdni, félni, örülni, csalódni, és újra meglepõdni. Ezen kivül praktikus információkkal is szeretnénk szolgálni.
    ► Egyéb oldalaink:
    Facebook / utastars
    Instagram / utastars
    ► hashtagek
    #utazás #utazas #ázsia #bangkok #thaiföld

• @KozmaOrsi-ys2lx
    @KozmaOrsi-ys2lx Год назад +20

Évek óta követlek titeket...én is és a családom is nagyon szeretjük az utifilmjeiteket!💖
    Remélem a jövőben Judó is fog még többet szerepelni a videókban, mert nagyon humoros, intelligens és szimpatikus személyiségnek ismerhettük meg az eddigi videók alapján.
    Remélem semmi olyan nem történt, ami miatt elment volna a kedve a szerepléstől, de ha esetleg igen szeretnénk megerősíteni abban, hogy igenis jó, ha benne van a videókban, mert ketten együtt még inspirálóbbak vagytok és úgy még jobb hangulata van a videóitoknak.
    Kívánom, hogy sose változzatok meg, mindig maradjatok ilyenen szimpatikus, egyedi és két lábbal a földön álló emberek, mert ez kincs a mai képmutató világban.
    Csak így tovább, járjátok be a VILÁGOT!!! 😊✈🌍

• @annaambrus2128
    @annaambrus2128 Год назад +4

Judit keveset látható, hiányzik kedves,aranyos lénye,mindemellett nagyon helyes ,okos is.Remelem,latjuk a későbbiekben.❤

• @inczebeata
    @inczebeata Год назад +4

Sziasztok,nagyon profin csináljátok a videókat,sokat lehet belőlük informálódni ,imádom nézni ,örülök,hogy folytatjátok.Aranyos pár vagytok!

• @tamasdemku4027
    @tamasdemku4027 Год назад +5

Lehetne hosszabb is a video szívesen nézném 👌🏼✌🏽😃

• @zofialengyelova2668
    @zofialengyelova2668 Год назад +3

Nagyon szeretem a videóitokat,egész nap tudnám nézni,örülök hogy újra itt vagytok 👍🙂

• @irenabraham7344
    @irenabraham7344 Год назад +2

Nagyon szeretem az általatok készített videókat.Örülök hogy újra làtlak bennetek.További sok szép élményt.Köszönöm.

• @Monika-pg8bg
    @Monika-pg8bg Год назад +1

Sziasztok!
    Imádom a videóitokat, jó újra látni benneteket! 😍

• @kingfisher597

Köszi a videot😊

• @Walking_in_the_nature
    @Walking_in_the_nature Год назад

a nép hosszabb videókat szeretne :)

• @richardkoposdi9054
    @richardkoposdi9054 Год назад +1

Sziasztok!Hát figyelj szerintem sokat mondtál a “fél árakkal” kapcsolatban!Igaz nekem Pattayán él egy pár ismerősöm nem Bangkokban nem tudom,hogy van e árban különbség,de míg itthon veszel egy normálisabb lakást 50-60 millióért ott kint abból veszel 2-őt és különbet és még pénzed is marad!A barátom aki kint él elmondása szerint 800$-nak megfelelő Bat-ból egész hónapban megél Pattayán úgy,hogy abban minden benne van lakás stb…Itthon lassan csak a boltba ott hagysz annyit mint amiből ott Keleten vígan megélsz!Erősen gondolkozunk is,hogy ki költözünk távol-keletre!Hozzá teszem itt M.O-on Januártól még rosszabb lesz!Egyébként jó videókat gyártasz tetszenek😊Vigyázzatok magatokra👆🍀😊🙏

• @azenvilagom
    @azenvilagom Год назад

A kártyás fizetès nem nagy divat Thaiföldön szerintem a thaiok körèben biztosan nem szerintem. Inkább telefonnal egy QR kód segitsègèvel fizetnek mèg a legkissebb boltokban is. Egyszerübb.
    Jók a videók. Csak igy tovább.

• @krisztinapeter5480
    @krisztinapeter5480 Год назад

Sziasztok! Nagyon köszönjük a beszámolót. 😃

• @katalinpetroczi6865
    @katalinpetroczi6865 Год назад

Sziasztok mar irtam nektek regebbi uzenetben el kellene jonnotok Kárpátaljara.Tudom hogy a háborús helyzet miatt ez most epp nem aktuális de tervezzetek be nagyon szep helyek vannak es a latvany vadregényes tajak finom ételek penztarcabarat arak nagyon ajánlom. Üdv Katalin Kárpátaljarol

• @mythailife1983
    @mythailife1983 Год назад +3

Az úszó piac az turista hely ne nagyon bánd, jópofa de a nem turistás úszó piac ami érdekes. Amúgy egybe lehet kötni a látogatást a vasúti piaccal, mert attól nincs messze így belefér egy fél napos programba. A vasúti piacról pont most tettem ki videót ha érdekel. Mondjuk ott is rettenetes mennyiségű turista van... Ayutthaya történelmi jelentősége miatt nagyon jó hely de arra érdemes 1 sőt inkább 2 napot rászánni és nem rohanni.
    Taxit nem kell alkudni, be kell kapcsoltatni a taxiórát az adja a legjobb árakat, a kaja pedig 40-60 baht. Oda menj enni ahol sok helyi van az a biztosíték a jó kajára. Amúgy minden ország drágább lett de azt is vedd figyelembe míg pár éve 1 baht 7ft most 10ft...
    Bangkokban heteket el lehetne tölteni ha minden jót látni akarnál.. Én már több, mint 1 hónapot töltöttem ott az elmúlt 6 évben és még megyek vissza. Bangkokot azok nem szeretik akik rossz helyekre mentek, turista lehúzásban volt részük, stb. Én például nem szeretem a városokat... Az árakról meg annyit, hogy én havi 60.000ft-ért bérelek egy 2 szobás házat, a rezsim mindennel együtt max 20.000 ft. A többi költségem pedig (motor tankolás, étkezés, bevásárlások, mozi, stb.) 150.000-180.000ft max. Szóval azért jóval olcsóbb mint Magyarország. De ezt csak ismerősöktől tudom én 11 éve külföldön élek...
    Kártyát elfogadják az összes boltban mint 7/11, Lotus, Big C, bevásárlóközpontok összes üzletében, gyorséttermekben, stb. Utcai árusoknál, piacokon nem (ritka kivétel ha igen) de úgy tudom annak is van valami költsége. A pénzfelvételnek pedig 220baht (2200ft) a költsége amit nem tudsz elkerülni így mindig érdemes a lehető legnagyobb összeget kivenni az ATM-ből.
    Jó szórakozást Vietnámban.

•  Год назад +1

Taxival kapcsolatban eszembe jutott egy sztori, amit nem osztottunk meg.
      Szóval mondott egy árat, ami egész okés, de nekünk nem tetszett annyira. Mondjuk neki, hogy legyen "taxi meter". Taxis mondja, hogy ok, taxi meter lesz . El is vitt, és örültünk mert taxi óra szerint valamivel tényleg olcsóbb volt, mint amit mondott.
      Erre jött a fekete leves, hogy úgy adott visszajárót, mintha az ő általl meghatározott ár szerint mentünk volna. Nem volt nagy különbség, párszáz forint, de akkor is mekkora szemét dolog ez. Nyílván vitáztunk vele, hogy taxi meterben állapodtunk meg. Ő nagyon erőszakosan mondogatta, hogy dugó van, és ez így van, annyi az ár. Mivel 3 napot voltunk, szűkös az idő, nem hiányzik az idegeskedés, hogy elrontsa a nyaralást, szóval mondtam a feleségemnek, hogy ezt engedjük el. Kiszálltunk és ennyi volt, a taxis győzött. Szóval ezután fogalmazódott meg bennünk, hogy nagyon lehúzósak.

• @mythailife1983
      @mythailife1983 Год назад

@UtasTárs Ez sajnos előfordul vannak ilyenek is, főleg a kiemelt turista helyeken mint Bangkok, Pattaya, Phuket. De nem ez az átlag. Nagyon rendesek és nem lehúzósak. Mondjuk nekem abból könnyebb hogy nagyon minimális szinten beszélek thaiul és így másképp kezelnek amikor megszólalok thaiul. De ha nem annyira frekventált helyen vagy akkor elkerülőd ezeket. Nem egyszerű, de ebből ne vonjatok le messzemenő következtetést 😉

• @BariZolika

Még, még, még...😂😂😂

• @stamas
      @stamas Год назад

…még, még, ennyi nem elég!

• @emb3rke
    @emb3rke Год назад +2

Jó videó :)
    A repjegy ára miért titok? Vmiféle dolgozói kedvezménnyel vettétek, ami titoktartási kötelezettséggel jár?

jól gondolod :)

• @janoskiss2709
      @janoskiss2709 Год назад

Ha jól emlékszem a legtöbb esetben Standby repjegyeket szoktak venni,ami azt jelent hogy nincs helyük a gépen csak ha nincs tele és van üres hely akkor férnek fel,és gondolom az olcsóbb

• @antalgabor
    @antalgabor Год назад +2

Jó újra nézni titeket! A régi főcím zene nagyon beleégett az agyamba, kicsit hiányzik is. Megkérdezhetem a címét?

•  Год назад +1

Sajnos már nem emlékszem. Valami jogdíjmentes zeneválogatásban találtam.

• @v.k.zsuzsanna861
      @v.k.zsuzsanna861 Год назад

@ Nekem is hiányzott/zik.

• @freebirdcsatornaja
    @freebirdcsatornaja Год назад

1 hete jöttem haza, 5 napot voltam Bangkokban, nekem nagyon tetszett. Nem használtatok Grab-et? mi egyszer sem utaztunk ilyen sárga-zöld taxival, mindig Grab-en hívtunk autót, de lehet ott tuktukot, robogós taxit is hívni. Robogós taxival közlekedtem Balin és az nagyon olcsóra jött így ki. (Grab egy alkalmazás, ahol autót is tudsz hívni, kaját is onnan rendeltünk, ha valaki nem ismeri, nagyon hasznos Thaiföldön és sztem más ázsiai országokban is)

•  Год назад +1

Ismerjük, néztük is a Grabet mindig, hogy kb mi a reális ár taxira, és kb fél perc alatt mindig sikerükt leinteni egy sárga taxit, ès sikerült olcsòbbra is alkudni, mint a grab ajánlata. Azt hiszem egyszer hasznàltuk a grabet bangkokban. Vietnámban meg szinte csak grabbel mentünk. Ott pròbàltuk a motoros taxit is, kettőnket is vittek egyszerre. Nagy élmény :)

Taxival kapcsolatban eszembe jutott egy sztori, amit nem osztottunk meg.
    Szóval a taxis mondott egy árat, ami egész okés, de nekünk nem tetszett annyira. Mondjuk neki, hogy legyen "taxi meter". Taxis mondja, hogy ok, taxi meter lesz . El is vitt, és örültünk, mert taxi óra szerint valamivel tényleg olcsóbb volt, mint amit mondott.

• @freebirdcsatornaja
      @freebirdcsatornaja Год назад

(ez kb a fenti kommentem folytatása:) Grab-en ez sincs, előre látod az árat, előre fizetsz alkalmazáson keresztül, nincs plusz költség, kivéve ha olyan útra visznek fel de azt mindig megkérdezték előtte, hogy rámenjünk e vagy legyen pl 20perccel lassabb.

• @gpx0887
    @gpx0887 Год назад

Kár, hogy rövid volt, még néztük volna.

• @Sensei-Blondie
    @Sensei-Blondie Год назад

Sziasztok!
    A zászlós ember mennyiert inti le a taxit? Neki kell szólni, ha taxival mennénk, vagy odajön, higy segít taxit szerezni? Vagy ez a szálloda szolgáltatása? Illetve ilyenkor is működik az alkudozás?🤔

•  Год назад +1

Hotel alkalmazottja, ugyanaz van mint bármikor máskor. Ragaszkodnak az előre kialkudott árhoz.

• @Sensei-Blondie
      @Sensei-Blondie Год назад

@ már mint kinél kell előre alkudozni, a taxisnál mielőtt beülsz?
      És ha nem tudtok megegyezni, akkor a zászlós ember leint egy másikat?

•  Год назад

A taxisnál kell alkudozni. Gondolom újra segítene. Nem akartunk időt pazarolni, szóval próbáltunk egy olyat kialkudni, hogy el is vigyen, és ne kelljen újra próbálkozni. Amúgy olyan is volt, hogy valakinél sikerült kierőszakolni a taxiórát, mert nem tetszet az általa ajánlott ár. És a végén úgy adott visszajárót, ahogy neki tetszett az ő által gondolt ár szerint. Hiába vitatkoztunk vele, nagyon erőszakosan mondta h ennyi az annyi, és ő ennyi visszajárót ad, kész :D Szóval itt így működik.

• @Bereal888
    @Bereal888 Год назад +1

Volt már olyan, hogy valahonnan Ázsiából ellopták a cipőd? 🤨🤔

•  Год назад +5

Egy buddhista templom kb a legbiztonságosabb hely a világon :)
      Azért kellett oda valami, mert ha nem mondok semmit, akkor kb 5 okoskodó kommentet kapok, hogy "le kellett volna venni a cipődet". Amit levettem, csak utána inditottam el a kamerát.
      Unalmas mondatok helyett gondoltam ezt a poént, de akkor ezek szerint ez se volt jó választás.

• @Bereal888
      @Bereal888 Год назад

@ abszolút tetszik, csak így tovább végre minőségi videók Ázsiából ✌️✌️

• @forsakensandor
      @forsakensandor Год назад

@ de, jó volt ;)

🙂👍👏

• @MGabor-mr6fm
      @MGabor-mr6fm Год назад

@ pedig ütött a poén... 🤣

• @TheGegeee1
    @TheGegeee1 Год назад

Szállás azért olcsóbb mint Európában, nem? Ha az étel már közelít is az itteni árakhoz… :)

•  Год назад

Igen, szerintem fele/harmada az itteni áraknak

• @justStevee83
      @justStevee83 Год назад +1

A szállás és étel is olcsóbb. 4-600ft egy tál étel amivel jól is laksz de max 1-1200ft-ért már tengeri herkentyűs étel is van... Szállás meg igénytől függ... az 1500ft-os hosteltől kezdve bármi van. De jó hotel, medencével már 5000ft-tól is simán van. De albérlet is 50.000ft-tól van már, de ha elviseled a nagyon thai életstílust akár 30.000ft-ért is. Én 60.000ft-ot fízetek egy 2 szobás házért, csendes környéken. Szóval az étel még csak a közelében sincs a magyar árakhoz. Itt élek szóval nem csak találgatok 😉

• @adamszecsi4753
    @adamszecsi4753 Год назад

Ez a 230e-s repjegy inkább 350e manapság, már ha nem 2-3 ásztállással és check-in bőrönddel tervezel.

•  Год назад

Rugalmasnak kell lenni az időponttal és simán megvan.
      www.kiwi.com/hu/kereso/results/budapest-magyarorszag/bangkok-thaifold/anytime/anytime?stopNumber=1%7Etrue
      En igy kerestem. Most jelenleg 240ezer KLM-el 12 napra, és ott van check in bőrönd is. A múltkor ha jól emlékszem valami kínai átszállásal voltak elég jó időpontok 230ért.

• @adamszecsi4753
      @adamszecsi4753 Год назад

@ nem rossz ez a kiwi-s megoldás, én eddig csak skyscannert néztem. Nekem mondjuk fordítva kell jegy (BKK-BUD), úgy lényegesen drágábbakat talál, mint a skyscanner.

• @417MO
    @417MO 10 месяцев назад

Miért van az embereken maszk? Már régen nincs a Covid cirkusz. Ott még mindig ezzel gyötrik az embereket?

•  9 месяцев назад

Márciusban volt. Pár ország akkor még kicsit szigorúbban vette. Most már szerintem más a helyzet.