Это видео недоступно.
Сожалеем об этом.

ZAWRAT od Gąsienicowej...POLECAM

• Опубликовано: 14 сен 2018
  • Zawrat wąska przełęcz w długiej wschodniej grani Świnicy w Tatrach Wysokich, oddzielająca Zawratową Turnię od Małego Koziego Wierchu. Jest jednym z dwóch skrajnych punktów szlaku Orlej Perci (zachodnim).
    Na Zawrat od Doliny Gąsienicowej - niebieski szlak znad Czarnego Stawu Zawratowym Żlebem na przełęcz i dalej zboczami Kołowej Czuby do Doliny Pięciu Stawów.

• @stanex86
    @stanex86 Год назад +2

Brawo! Świetny film! Piękna trasa! Szacunek! Pozdrawiam

@bogusawpawlikowski4031  Год назад +1

Dziękuję. Trasa jest super w sumie już trzy razy ją przeszliśmy tak nam się spodobała ;-) Pozdrawiam.

• @martazajaczkowska4210
    @martazajaczkowska4210 Год назад +1

Zrobione. Zejście do piątki. Jedyna trudność to zagonienie szlaku. Dziękuję panu który mnie sprowadził na dobrą drogę.

@bogusawpawlikowski4031  Год назад

Brawo, gratulacje. To teraz jeszcze raz na Zawrat z Gąsienicowej i z Zawratu na Świnicę...

• @Profes79
      @Profes79 Год назад +1

@@bogusawpawlikowski4031 Miałem taki ambitny plan ale szybko go zweryfikowałem :) Niemniej jednak Zawrat od strony Gąsienicowej zdobyty - m.in dzięki filmikowi wiedziałem co mnie czeka (a i tak pod samym szczytem udało się szlak zmylić...)

• @micdziwina
    @micdziwina 3 года назад +2

Witam !
    Macie państwo najlepsze filmiki. Najlepiej odzwierciedlają trudność szlaku , pokazujecie Państwo to co istotne na danym szlaku, dzięki temu łatwo ocenić trudność a to wszystko w bardzo dobrej jakości.
    Pozdrawiam 💪

@bogusawpawlikowski4031  3 года назад

Dziękujemy, takie jest nasze założenie pokazać jak najlepiej, żeby widz mógł ocenić trudność szlaku i potrafił ocenić czy warto, czy dam radę. Myślę, że w tym filmie to nam się udało. Jeszcze raz dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.

• @jarosawkuzniak9167
    @jarosawkuzniak9167 4 года назад +1

Wielki szacunek dla Państwa. Wybieram się w tym roku. Przepiękny filmik i muzyka. Dziękuję.

• @sylwiajankowska3819
    @sylwiajankowska3819 4 года назад +2

Jesteście wspaniali♥️ dzięki wam mam odwagagi na sierpiniowa wypad dozobaczenia na szlaku♥️♥️♥️♥️♥️♥️

@bogusawpawlikowski4031  4 года назад

Dziękujemy. Życzymy miłych wrażeń z górskim pozdrowieniem hej. Do zobaczenia na sierpniowym szlaku ;-)

• @majster3012
    @majster3012 5 лет назад +7

Od Zmarzłego Stawu do Zawratu to mój najulubieńszy kawałek Tatr.
    Pozdrawiam . Janusz.

• @jarosawkonieczny500
    @jarosawkonieczny500 3 года назад +1

Piękne nagranie. Tatry - ehhh coż tu napisać, szkoda słów, lepiej patrzeć i podziwiać 😀
    Szczerze zazdroszczę wszystkim, którzy zdobywają takie szlaki. Mój lęk wysokości robi swoje. Niby na ściance wspinaczkowej jest w miarę, ale w górach.... szkoda gadać.
    Pozdrawiam wszystkich górołazów 😀

@bogusawpawlikowski4031  3 года назад +1

Dziękuję. Skoro na ściance jest w miarę ok. to spróbuj zawalczyć z lękiem małymi kroczkami, a na pewno się uda.Trochę więcej wiary w samego siebie...trzymam kciuki dasz radę. Pozdrawiam serdecznie z górskim pozdrowieniem "hej"

• @EugeniuszDelbowski
    @EugeniuszDelbowski 5 лет назад +5

Świetny film Bodzio. Pięknie pokazałeś trudności jakie tam panują. Ulka wspaniale się wspina.
    Koziczki też dopisały więc było super. 👍
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie - Geniu.

• @jasiubiesok2679
    @jasiubiesok2679 4 года назад +2

Bardzo miło się oglądało ten film, muzyka ujęcia , widoki , super !:)

• @Zimnylech
    @Zimnylech 4 года назад +2

Byłem wczoraj, dużo śniegu. Za klamrami miałem blokadę. Co do 15:55 my zaparliśmy się tyłkami o skałę i jakoś to poszło. Celem była Orla Perć ale odpuściliśmy.
    Super film.

• @MarekBury
    @MarekBury 4 года назад +3

No żeby dźwignąć filmem ta muze to przydało by sie na osmiotysięcznik wejść :D Ale fajny film :D Pozdrawiam

@bogusawpawlikowski4031  4 года назад

Dzięki. Hmm na dobrą sprawę to jesteśmy blisko, bo w tym przypadku wdrapujemy się na wysokość 7083ft ;-) Pozdrawiam.

@zax1346 4 года назад +8

Nie wiem czy mi się wydaję ale chyba czasami kamera zaostrza trudność, w momentach prawie płaskich tu widać jakby były przaktycznie pionowe

• @nataliamarszaowicz3491
      @nataliamarszaowicz3491 4 года назад +1

Człowieku, swoim komentarzem dałeś mi nadzieję, że się tam kiedyś odważę wejść ;)

@zax1346 3 года назад +1

Oficjalnie dla wszystkich taterników. Pokonałem ten szlak bez trudności. Każdy człowiek sprawny fizycznie nie jakoś super po prostu bez problemu tam wejdzie.

• @marekwichniarek268
      @marekwichniarek268 3 года назад +1

@Sylwester C Nie pieprz głupot.

@@nataliamarszaowicz3491 Powodzenia, ale tam są trudniejsze momenty i jak się odpadnie od planszy, to można polecieć kilkadziesiąt metrów w dół i wtedy raczej game over. Nie straszę, bo rzeczywiście te kamerki wyolbrzymiają wrażenia, ale jest to taka pionowa ściana pod górę przez ostatnie 20 minut podejścia, w niektórych momentach trzeba bardzo uważać i, generalnie, zawsze myśleć, jak się chce podejść do konkretnej skały/łańcucha. Czytałem opinie, że niższym osobom jest trudniej na tym odcinku.

• @marekwichniarek268
      @marekwichniarek268 3 года назад +1

@@nataliamarszaowicz3491 Oczywiście, można też wejść na Zawrat od Doliny 5 Stawów, wtedy są kamienne schody pod górę, zero trudności technicznych. I zejść tą samą drogą. To polecam wszystkim, dla których takie łańcuchy, ekspozycje i wdrapywanie się na szczyt to nie ich bajka. A widok z Zawratu ten sam ;-)

• @annajastrzebska7127
    @annajastrzebska7127 2 года назад +1

Szłam w tym roku. Świetna trasa.
    Super film w calokształcie.

• @jaro3925
    @jaro3925 Месяц назад +1

Mi się dłonie pocą od patrzenia 😔 chyba nigdy się nie odważę. Zobaczymy.

@bogusawpawlikowski4031  11 дней назад +1

Pamiętaj że film nie oddaje rzeczywistości, a jest jedynie wskazówką jak jest na szlaku. Powodzenia i jakby co to trzymamy kciuki 🙂

• @Wymiataczxp
    @Wymiataczxp 3 года назад +3

Schodzenie tym szlakiem to chyba ultra hard core.

• @justil9207
      @justil9207 3 года назад +2

Schodziłam z Zawratu na Gąsienicową 29 lipca. Żeby było "ciekawiej", była mgła. Zeszliśmy szczęśliwie, ale gacie pełne i naprawdę jestem szczęśliwa, że wszyscy byliśmy na dole w jednym kawałku 😲😆 Zapamiętam ten odcinek do końca życia. Pozdrawiam!

• @jarekaugustyn4598
      @jarekaugustyn4598 3 месяца назад

tak, właśnie podczas zejścia na tym szlaku zdarzają się wypadki śmiertelne, np. dziennikarz Józef Szaniawski tak zginął, aż dziwne że także na tym odcinku nie zdecydowano o jednokierunkowości szlaku...

• @artmaiami9089
    @artmaiami9089 2 года назад

Mój plan na ten rok to Świnica:) ale jak na razie nie ma z kim iść .zostawiam👍oraz suba pozdrawiamy

• @mtblinds2720
    @mtblinds2720 Год назад

do zobaczenia. Cześć. :)

• @michawiercinski926
    @michawiercinski926 3 года назад +1

Witam. Piękne widoki i szlak. Jak nazywa się ostatni utwór na nagraniu? ten ze skrzypcami. Pozdrawiam.

• @patryksojka2857
    @patryksojka2857 5 лет назад +2

Bardzo dobra relacja

• @arporom
    @arporom 4 года назад

Filmik "klasa", podobnie jak wszystkie pozostałe. Pozdrawiam

• @tomandmountains
    @tomandmountains 5 лет назад +3

Dawno już tam nie byłem. Pamiętam tylko, że 15:55 to najtrudniejszy moment. Łańcuch który za bardzo odbija w lewo. Nie szedłem jeszcze nigdy odwrotnie.

@bogusawpawlikowski4031  5 лет назад

Tak to jeden z najtrudniejszych momentów, ja próbowałem po prawej bez łańcucha było ok. ale dla takich niskich osób jak my to takie małe wyzwanie z odrobiną adrenaliny heh.

• @carolinacarolina4993
      @carolinacarolina4993 5 лет назад +5

Nie wiem jak można tego nie poprawić. Niestety utknęłam tam. Facet za mną dostał lekkiej paniki. Ja to samo, nie mogłam złapać łańcucha. Strach. Kilka minut oswajania się i szukania wyjścia z tej sytuacji. Ludziom powiedziałam, że przepraszam, ale jestem mała i muszę poszukać rozwiązania i że muszą czekac. Nie wiem jak ludzie tam w trampkach czy sandałkach chodzą. Byli tacy idąc z naprzeciwka. Najgorsze jest to, że na mapie, która mieliśmy nie było ani słowa, że tam jest taki krytyczny moment. Nie jestem alpinistka, boje się takich szlaków, dla mnie to przykre doświadczenie. Po wejściu na górę musiałam odreagować. Niestety od tamtej pory nie byłam w górach. Zaraz po nas facet spadł na tym szlaku i zginął na miejscu. Zastanawiał się też jakbyśmy szli od drugiej strony jak bym próbowała zejść w dół nie mogąc niczego złapać. Po nocach mi się to śni. Potem zaczęłam czytać ile ludzi spadło i zginęło w tatrach. Tym razem wracam, z dziećmi, ale pospacerować. Nie kreci mnie nawet Giewont, na którym byłam ze 3 razy.

• @robertraptor5516
      @robertraptor5516 4 года назад

@@carolinacarolina4993 Z takim podejsciem ps

@robertraptor5516 4 года назад +3

@@carolinacarolina4993 Sory ale niechcacy wyslala mi sie czesc komentarza.Nie wiem dlaczego wybiera sie pani w gory z tak negatywnym nastawieniem do swoich mozliwosci.Napewno to nie pomoze w przelamaniu oporow co do przemiezania szlakow wiecej optymizmu.

• @cokrates7531
      @cokrates7531 4 года назад +1

@@carolinacarolina4993 15:55 - nie ma obowiązku trzymać się łańcuchów. jako, że w tym miejscu bardzo długo zalega śnieg, dlatego łańcuch jest poprowadzony trochę wyżej, i wtedy jest nader pomocny. jeśli zaś śniegu ni ma, to ścieżka na tyle obfituje w chwyty i stopnie, że przejście nie stanowi problemu, a łańcuch jest tylko dekoracją.

• @Christof44
    @Christof44 11 месяцев назад +1

Ja nie polecam .Bylem wczoraj . Oznakowania na tabliczkach są dla wyczynowców a nie nowicjuszy .Dodatkowo szlak jest wymagający i warto w opisie to zaznaczyc ,zeby ktos poczatkujacy sie nie kusil na tego typu szlak .Ja wczoraj zrobilem wycof i pare osob tez..Przy podejsciu na szczyt jest dosyc stromo,trzeba wspomagac sie rekami. Ktos kto ma słabe kolana i kondyche niech lepiej sie tam nie zapuszcza.

@bogusawpawlikowski4031  11 месяцев назад +1

No cóż my wyczynowcami nie jesteśmy, ale szacun za podjęcie decyzji o wycofie, może innym razem uda się to zrobić. Pozdrawiam i życzę więcej wiary w samego siebie. Do zobaczenia na szalku.

• @Christof44
      @Christof44 11 месяцев назад

@@bogusawpawlikowski4031 Dziękuję.

• @krzysztofarndt207
    @krzysztofarndt207 2 года назад

Ja na Zawrat wchodze bez chwytania za łańcuchy jak dla mnie to wygodniej i bezpieczniei ale zaznaczam ,że zawsze trafiłem na b.dobre warunki brak śniegu,oblodzeń,opadów a byłem tam 6 czy 7 razy...

• @piotrek_-hw2rp
    @piotrek_-hw2rp 4 года назад

Bardzo fajny film teraz dopiero znalazłem Pana kanał , mogę zapytać czym Pan nagrywa i robi zdjęcia ?

@bogusawpawlikowski4031  4 года назад

Dziękuję. Film kręciłem głównie kamerą Sony HDR-PJ410B 9,2 z aktywną stabilizacją obrazu oraz kamerą SJCAM SJ6 LEGEND a zdjęcia aparatem Sony α55

• @dominikagorska6161
    @dominikagorska6161 2 года назад

W dniu wczorajszym miałam plan aby z 5tki zejść przez Zawrat do Murowańca, taką wybrałam drogę powrotną.. byłam pewna że będzie super w połowie drogie na Zawrat, dzięki turystom dowiedziałam się jak wygląda właśnie zejście i zawróciłam.
    dziękuję tym Paniom dzisiaj bo z moim lękiem wysokości z którym walczę za każdym razem gdy jestem w górach, zakwasami oraz zerowego doświadczenia z łańcuchami, spanikowała bym i na pewno to byłaby dla mnie tragiczna decyzja. Oglądając Pana filmik podziwiam Panstwa, chodząc po górach pracuje za każdym nad swoimi słabościami z dnia wczorajszego kolejna lekcja aby zdobyć zawsze jak najwięcej informacji, zanim wybiorę kolejną drogę do pokonania 😌

@bogusawpawlikowski4031  2 года назад

Droga Dominiko bardzo proszę zwracać po imieniu, a najprościej po prostu Bodzio.Jestem przekonany, że niebawem i Ty przezwyciężysz swój lęk. Nam się to udało może n ie do końca, ale za każdym razem jest coraz lepiej. Zawsze jest lepiej i łatwiej wejść jak zejść. Moa propozycja to spróbuj wejść na Zawrat od Gąsienicowej poznasz trasę i w tedy zdecydujesz czy dasz radę zejść. Życzę miłego wędrowania i zdobywania kolejnych szczytów, oby wspomnienia po takich wędrówkach były jak najmilsze. Pozdrawiam Bodzio.

• @martazajaczkowska4210
      @martazajaczkowska4210 2 года назад

wejsc nie jest tak trudno jak zejść

• @mietkosmietkos7674
    @mietkosmietkos7674 Год назад

Czy tam jest śmiertelnie niebezpiecznie dla amatora? Ale Giewont zaliczyłem trzy razy choć nachy miałem pełne 😬

• @xxxpila
      @xxxpila Год назад

Ja właśnie wszedłem ta trasą na Zawrat będąc pierwszy raz w życiu w górach, zrobiłem to nieświadomie bo nie wiedziałem co mnie czeka 2-3 razy zastanawiałem się czy zawrócić, gacie pełne chwilami.

• @czarnaperla415a
    @czarnaperla415a 6 лет назад +1

Super ! W tym roku pogoda bardziej Wam sprzyja niż nam. W ubiegły weekend wybraliśmy się na Świnicę, ale musieliśmy zawrócić, bo pogoda była fatalna, a wcześniej plany wejścia na Krzyżne też się nie powiodły przez kaprysy pogody :/ Ale w górach często tak bywa...po prostu szczyty do powtórzenia. Ale Wam gratuluję, widoki piękne ! :)

@bogusawpawlikowski4031  6 лет назад

Dzięki. Pogoda była dość kapryśna, ale udało się wbić w okno pogodowe. Świnice mamy w planie w przyszłym roku to będzie nasza trzecia próba, poprzednie dwie burza i odwrót, zmiana planów to są niestety góry, które i tak poczekają na nas ;-) Pozdrawiam.

• @alfajet777
    @alfajet777 3 года назад

Dzięki za film, nigdy nei przepadałem za Tatrami, ale mam ochotę zrobić Zawrat dzięki Wam wiem czego można się psodziewać jeden z lepszych filmów tego typu

@bogusawpawlikowski4031  3 года назад

Dziękuję, polecam z całym serduchem Zawrat od Gąsienicowej to jest coś wspaniałego, życzę przemiłych wrażeń. Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.

• @jxcialsa
      @jxcialsa 2 года назад +1

@@bogusawpawlikowski4031 czy ten szlak jest ciężki do zrobienia? Chce go zdobyć w styczniu.

@bogusawpawlikowski4031  2 года назад +1

@@jxcialsa zimowy szlak na Zawrat jest z boku, wymagane raki i czekan. Proponuję obejrzeć filmik Patricka Żerkowskiego on pokazuje zimowe wejście. Pozdrawiam.

• @piotrekxdollfieiwn5576
    @piotrekxdollfieiwn5576 4 года назад +2

👍

• @anetajanczak8646
    @anetajanczak8646 3 года назад

Super relacja. Bardzo lubię Państwa filmy. Ile km liczy ta trasa?

• @Pawel_Agro
    @Pawel_Agro Год назад

Byłem na szpiglasowym wierchu, giewoncie i zawracie od strony doliny 5 stawów. Czy wejdę na Zawrat od Hali Gąsienicowej ? Planuję pomału :)

@bogusawpawlikowski4031  Год назад

Myślę że tak, dasz radę ale zawsze trzeba być ostrożnym. Powodzenia i do zobaczenia na szlaku.

• @oliweczka1948
      @oliweczka1948 11 месяцев назад +2

Jako około 11 letni dzieciak weszłam na zawrat od hali gasienicowej także sadze ze dasz radę ;)

• @Pawel_Agro
      @Pawel_Agro 11 месяцев назад

@@oliweczka1948 byłem... piekne uczucie :) i poszedłem dalej na Świnicę. Każdy kto ma sprawność fizyczną i odpowiednią wagę powinien wejść.

• @teresastyn6290
    @teresastyn6290 5 лет назад +1

Cudownie ❤❤❤ w tym roku to mój nr 1... mam nadzieję że się uda 😏🙂 ile czasowo mniej więcej zajmuje cała trasa, aż do 5 stawów?

• @magorzatak4037
    @magorzatak4037 Год назад

Piękny film. Ale trasa to czyste szaleństwo. Masakra.

• @glommyspy
    @glommyspy 5 лет назад +2

Wczoraj zaliczone! Przepięknie, ale portki pełne :D

• @larsnilsson7106
      @larsnilsson7106 4 года назад

Bardzo miły filmik. Gratuluję zaliczenia, ale z tymi portkami bym nie przesadzał, to przecież zwykła turystyczna trasa, prawie spacerowa. Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.

@wojpal 3 года назад

O właśnie już wcześniej pisałem, że można wziąć oprócz tego hełmu, pampers. Jak się zabezpieczać to się zabezpieczać.

• @barteknowak7720
    @barteknowak7720 3 года назад

Świetny szlak do którego chce się wracać

• @TamiTu
    @TamiTu 3 года назад

👍👍👍

• @damianpostek5888
    @damianpostek5888 5 лет назад +1

Trasa z kuźnic-gąsiennicowa-murowaniec-zawrat ?? :)

• @patrrryk
    @patrrryk 4 года назад +2

a gdyby isc od doliny 5 stawow do czarnego stawu byloby latwiej?

• @HybrydaLudzkichLosow
    @HybrydaLudzkichLosow 2 года назад

Gasienicowa hala to gdzie to jest

• @witsie5309
    @witsie5309 5 лет назад +1

Film OK. Jestem ciekaw jak to Wam wyszło czasowo bo wygląda na to że tempo było dobre.

@bogusawpawlikowski4031  5 лет назад

Dzięki. Łącznie 13 godzin z filmowaniem robieniem zdjęć i przeczekanie burzy w D5SP, na filmie tego nie ma ale przy podejściu na Zawrat już na łańcuchach, pomagaliśmy zejść młodej dziewczynie też nam troszkę czasu urwało, ale spoko.

• @silverfox7604
    @silverfox7604 3 года назад

Uwaga grubasy na szlaku! I cała kolejka stoi. Chociaż na tym filmiku dziadki dają radę, brawo.

• @Pannaschwarz483
    @Pannaschwarz483 3 года назад

Super szlak. Dla mnie niestety pozostanie marzeniem.

@bogusawpawlikowski4031  3 года назад

Szkoda, że tylko marzeniem mam nadzieję, że to marzenie troszkę się spełniło choć by za sprawą tego filmiku. Serdecznie pozdrawiam.

• @lucynasotysik8242
    @lucynasotysik8242 4 года назад

Patrząc teraz na ten film to nie dowierzam, że to przeszłam :) Moment 15.55 zapamiętałam chyba najbardziej, poszłam wtedy na prawo, bo łańcuch niestety był poza moim zasięgiem :( zamiast łańcucha złapałam jakąś kępę trawy i tym sposobem poszłam wyżej :)

@bogusawpawlikowski4031  4 года назад +1

Stojąc przed obliczem niepewności wyzwala się w człowieku instynkt samozachowawczy, robimy się bardziej czujni, uważni i na pewno było w tym przypadku. Ja starałem się pokazać w tym filmie całą drogę, myślę że się udało. Pozdrawiam.

• @alfajet777

ludzie muzyka tutaj to Didiula z Grodna

• @pozaschematem8876
    @pozaschematem8876 5 лет назад

Dawno już mnie tam nie było🙄. Muzyka 👍 Graty !

Dziękuję.

• @pozaschematem8876
      @pozaschematem8876 5 лет назад

@@bogusawpawlikowski4031 To ja dziękuję 😉 Zostawiam suba👍! Wpadnę na kanał - kiedyś bardzo dużo chodziłam po górach (moja pasja). Góry darze szczególnym sentymentem 🙂. No i faktycznie trochę tęsknię bo dawno mnie tam nie było...🙄

• @egdsrhdhd9321
    @egdsrhdhd9321 6 лет назад

ciekawa trasa i pomyśleć że szłam tą nudną ścieżką z piątki ;) :D muzyczka trochę na wyrost jak na podejście na przełęcz... :) chociaż ładna,rodem z filmów Patryka :)

@bogusawpawlikowski4031  6 лет назад

Tak trasa jest super, a co do muzy z pewnością masz rację chyba troszkę mnie poniosło ;-) serdecznie pozdrawiam.

@wojpal 3 года назад +1

Oprócz kasku można było założyć jeszcze pampersa. Na wszelki wypadek też by się przydał.

@bogusawpawlikowski4031  3 года назад

Rozumiem, że Ty chodzisz bez kasku ale z pampersem tak na wszelki wypadek...

@wojpal 3 года назад

@@bogusawpawlikowski4031 ja biorę jeszcze nocnik i ochraniacze na zęby, jak Cię to już interesuje.

• @dominikagorska6161
      @dominikagorska6161 2 года назад

@ Wojciech Pałuska
      Tego typu komentarze to powinien Pan rzucać najlepiej w swoim otoczeniu? Każdy z nas zabezpiecza się według własnej woli więc Pan jak dla mnie powinien po takiej gadce, chodzić po górach na bosaka 🙂

• @jakubcwik6330
    @jakubcwik6330 4 года назад +1

Technika używania łańcuchów dramatyczna, ciągniecie szarpanie, po co to ? Nie trzymamy się łańcucha dwoma rękami bo jesteśmy mało stabilni jedna ręka na skalę druga na łańcuch. Nie trzymamy się kurczowo łańcucha można go na szlaku obejść i być bezpiecznym i pokonywać teren szybciej.

@zax1346 4 года назад +1

Jakub Ćwik niby tak ale często człowiek robi swoje i wykonuję ruchy które wydają się dla niego bezpieczne

• @krzysztofw.893
    @krzysztofw.893 5 лет назад

a ten kask to gdzie pani kupiła??

@zax1346 4 года назад

Planuję się wybrać na zawrat z hali gąsienicowej a z zawratu na Świnice.

@bogusawpawlikowski4031  4 года назад

Dobrze jest sprawdzić czy szlak na Świnice z Zawratu jest już otwarty, po tym jak były tam dwa obrywy skalne na Niebieskiej Turni było to w 2018r. Przyjemnego wędrowania.

@zax1346 4 года назад +1

Szlak jeszcze jest zamknięty ale mam nadzieje że go otworzą. Dziękuję za informacje. Na zamknięty szlak tak jak niektórzy ludzie nie będę się pchać

• @anulaania3811
      @anulaania3811 4 года назад

TeamSeVeN. Ja rowniez z mezem mam takie plany☺. Wybieramy sie w polowie lipca. Do zobaczenia na szlaku👍.

@zax1346 4 года назад +1

anulaania Niestety wątpie aby otworzyli ten szlak. Ale za to pójdę na Orlą.

@bogusawpawlikowski4031  4 года назад

@@zax1346 Szlak Zawrat Świnica zamknięty do odwołania.

• @katamaranx67
    @katamaranx67 4 года назад +1

po co wrzucać film z gór a oglądam .. Panią ?

• @Marcela861
    @Marcela861 3 года назад +1

jak dlugo panstwo chodza po górach

• @GrzegorzK_gg
    @GrzegorzK_gg 5 лет назад

Z kaskami genialny pomysł. Ja się nawet kiedyś zastawiałem ile mniej by było śmiertelnych wypadków gdyby ludzie a trasach tego typu mieli kaski i uprzęże i przypinali się do tych łańcuchów. Pewnie trochę mniej.

@bogusawpawlikowski4031  5 лет назад

Zdecydowanie mniej, kask w takim miejscu jak najbardziej to jest tylko dla naszego bezpieczeństwa...