Βίλνιους-Λιθουανία | Ξεκίνησα για Ταξίδι και Βρέθηκα σε Ξένες Φυλακές | Travel Vlog

• Опубликовано: 17 окт 2024
  • / los.economics / dimitris.antonakis
    Γεια σας φίλοι! Στο σημερινό βίντεο θα σας πάρω μαζί μου σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο Βίλνιους της Λιθουανίας! 🇱🇹 Αποφάσισα να συνδυάσω εργασία και ταξίδι, διδάσκοντας εξ αποστάσεως ενώ εξερευνώ αυτή την υπέροχη πόλη. 📚✈️
    🔹 Μέρος 1: Από την Αθήνα στο Βίλνιους
    Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από το κέντρο της Αθήνας, παίρνοντας το νυχτερινό λεωφορείο προς το αεροδρόμιο. Η πτήση μας ήταν πρωινή, και φτάσαμε στο Βίλνιους έτοιμοι για περιπέτεια!
    🔹 Μέρος 2: Εξερεύνηση του Βίλνιους
    Μετά την άφιξη, επισκεφτήκαμε το σούπερ μάρκετ Maxima για τα απαραίτητα ψώνια και στη συνέχεια εξερευνήσαμε το κέντρο της πόλης. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες στάσεις μας ήταν το ανατριχιαστικό πολιτιστικό κέντρο Prison 2.0, μια παλιά φυλακή που έχει μετατραπεί σε χώρο τέχνης και εκθέσεων.
    🔹 Μέρος 3: Πολιτιστικές Ανακαλύψεις
    Ανεβήκαμε στην κορυφή του Gediminas Castle για να απολαύσουμε τη θέα και περάσαμε από το Vingis Park όπου γιορτάζεται το Coronation Day. Στην πορεία, βρήκαμε μια δημόσια βιβλιοθήκη με δωρεάν βιβλία και απολαύσαμε τοπικά λιθουανικά γλυκά.
    🔹 Μέρος 4: Καθημερινότητα και Εργασία
    Μετά από μια γεμάτη μέρα, επιστρέψαμε για να συνεχίσουμε τα εξ αποστάσεως μαθήματα με θέα την όμορφη πόλη. Παρά τον βροχερό καιρό, δοκιμάσαμε burger από το Meat Busters και απολαύσαμε την τελευταία μας μέρα στο Βίλνιους.
    Σας ευχαριστώ που ήρθατε μαζί μου σε αυτό το ταξίδι! Αν σας άρεσε το βίντεο, μην ξεχάσετε να κάνετε like, subscribe και να αφήσετε τα σχόλιά σας! 📹❤️
    💸 Κερδίστε 10€ άμεσα και υποστηρίξτε το κανάλι! 💸 Εγγραφείτε στην Payzy της COSMOTE μέσω του παρακάτω συνδέσμου και κερδίστε 10€ απευθείας στο πορτοφόλι σας! 🤑
    🔗 baf.payzy.gr/3...
    ⏳ Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, οπότε μην τη χάσετε!
    #travel #vlog #vilnius #lithuania #prison #europeantravel #TravelVlog #Vilnius #Lithuania #Prison20 #TravelAndWork #RemoteTeaching #Resurrection #Garage #Exploration #Culture #Adventure #βιλνιους #λιθουανια #βιλνιουσ #ελλαδα #λιθουανία