Székelyföldi túranapló 1.rész: "Négykézláb a Vargyas-szorosban" 2016./Erdély/ FullHD 1080p

• Опубликовано: 13 окт 2024
  • Erdély ,ezen belül Székelyföld, néhány emblematikus turisztikai látványosságának bemutatása egy túrafilm keretében, egyedi kommentárral megbolondítva.
    1. rész: "Irány a vadon"
    Útvonal:
    Tusnádfürdő/Svájci villasor-Gyógyösvény-Apor bástya-Ludmilla tető/
    Vargyas-szoros/Alsó vízkelet-Medve forrás-Félsziget-Nagy Kőgörgeteg-Lócsűr-Kőhát ösvény-Tatárlik-Kőhát-Csala tornya-Őzek ösvénye-Szoros ösvény-Homoródalmási bejárat-Urak ösvénye-Belvedere point 1-2.-Pipások dombja-Tatársánc-Tatárkápolna-Csudálókő-Orbán Balázs barlang-Farkas ösvény-Széchenyi szirt-Kőcsűr sziklakapu/-Barót-Nagybacon-Uzonkafürdő
    Fotoalbum:
    Honlap: www.cobranco.hu/
    Facebook: / cobranco.zoltan
    Kerékpár-alkatrész: www.bikediscou...
    Walkingtour in Transylvania 2015.
    Part 1: "Vargyas-canyon"
    Camera: Panasonic HX-WA30,DRIFT HD170
    More videos here: cobranco.hu/

@cobranco  3 года назад +2

Szeretném ismételten és nyomatékosan megköszönni, azoknak, akik aktív formában is támogatják a túráinkat. Ráadásul, aki nem szeret várni, ahogy igértem, az exklusív kör számára a videók premier előtt is láthatóak lesznek, sőt láthatóak is már.
    ruclips.net/channel/UCLWIjsOP2yWI7YX2szpbqsAjoin

• @pintergaborne7372
      @pintergaborne7372 3 года назад

🕍🕍🕍🇭🇺🇭🇺🇭🇺🕍🕍🕍🍫🍫🍫🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🥩🥩🥩🥩🥩🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺🇭🇺

• @eszterszabo5185
    @eszterszabo5185 Год назад

1:35:57 hát bakker nincs tériszonyotok,az biztos! Nagyon pöpec videó. Tetszett.

@cobranco  Год назад +1

Örülök, hogy tetszett, köszönöm a megtekintést!

• @ilonaorvos4712
    @ilonaorvos4712 6 лет назад +1

A bemutatott "színárnyalat" is nagyon sokszínű. Köszönöm a színvonalas videót.

• @erikakelemen6381
    @erikakelemen6381 7 лет назад

Egy újabb nagyszerű videó Cobranco!Szeretem nézni a feltöltéseidet,igazán szórakoztatóak.Nagy Erdély rajongó vagyok,én is sok helyet bejártam és ha készülök menni valahová előtte megnézem hogy Cobranco túrázott-e már arra!Kíváncsian várom a második részt.Idén voltunk Tusnádfürdőn is,de a gyalogtúrát a Szent Anna-tóhoz mellőztük a medvés figyelmeztető tábla miatt.....csak az Apor bástyáig merészkedtünk!

• @arpadocsai8650
    @arpadocsai8650 3 года назад

"Nem vagyok az a nyafogós típus,helyette inkább pofázok..." (Cobranco) :D :D :D Na, pont ezért nézzük!!!! Csak így tovább!!!

• @bmmagdi49
    @bmmagdi49 7 лет назад

Gyönyörű videó , sok értékes információval , egyedi kommentárral ! Köszönöm , hogy láthattam a Vargyas szorost teljes vadságában , gyönyörűségében ! Itt élek Csíkszeredában , de eddig nem láttam , nem jártam a Vargyasi szorosban...Hálás vagyok neked Cobranco , hogy az eléggé veszélyes , nehezen járható erdei utak , síkos sziklák megmászása közben elkészítetted ezt a videót ! Nagyon megérdemeltétek az esti sörözéssel összekötött fürdőzést a természetes Uzonka-fürdői "jacuzziban" , nem is beszélve a Vargyas -pataki csobbanásokról ! Szinte érezni lehetett a jéghideg víznek a sodrását ami végül kellemessé lubickolássá alakult . Már várom a második nap videóját ! Köszönöm !

• @krizsanicsmagda
    @krizsanicsmagda 7 лет назад +5

Nagyon vadregényes ez a túra is. Köszi a feltöltést !

@cobranco  7 лет назад +1

Köszönöm Magda! Látom többet is megnézett a feltöltésekből,örülök,hogy tetszenek a filmek és jó szórakozást a továbbiakban is!

• @Szilko1977
    @Szilko1977 2 года назад

Van létjogosultsága a trekking túrabotoknak.44 éves fejjel kezdtem el használni, Diósjenőről Csóványosra 10-15 perccel gyorsabban érek fel mint t.bot nélkül, felérve a derekam sincs kipurcanva.Havas, jeges, saras felfelékben és lefelékben kimondottan ajánlott, vagyis ajánlom.

@cobranco  2 года назад

Igazad van, nálam viszont a kamerázás miatt kivitelezhetetlen a használata. Itt a Vargyasban a sziklákon a két-kéz két-láb kombináció miatt a túrabot használat nehézkes volt.

• @annamariacsepeli6390
    @annamariacsepeli6390 7 лет назад

Köszönjük, csak ennyi, de ez minden....!

• @vojko74
    @vojko74 7 лет назад

Csatlakozom az elöttem szólókhoz én is vártam az új filmet.Szuper lett!

•  7 лет назад

Nagyon szép kalandos izgalmas videó fantasztikus a te megszokott élménydús beszámolóiddal fűszerezve

• @csabanagy6934
    @csabanagy6934 7 лет назад +1

Már nagyon vártuk köszi a feltoltest

•  7 лет назад

Szép vadregényes túra volt és a végén még a magyar focisták legjobb EB szereplését is láthattátok. Azóta már tudjuk, hogy rövid fellángolás volt csupán.

• @Balazs_M
    @Balazs_M 6 лет назад

Szia. Kellemes emlékek fűznek Vargyashoz, remek video. És a focival fűszerezett vacsora és remek lett! Grat.! Én is imadlak Székelyföld! Üdv, Balu

@cobranco  6 лет назад

Kösz!Láttam,mikor ott voltatok.Jó támpont volt,de a végén csak eltévedtünk :)

• @jozsefnemukli2567
    @jozsefnemukli2567 7 лет назад

Köszönöm a szép izgalmas videót ! Gratulálok a sokszor veszélyek helyek bemutatását !!

• @kovacsmiklos8048
    @kovacsmiklos8048 7 лет назад +1

A megszokott Cobranco-színvonal. Tetszett a kommentár, sok hasznosat megtudtam. Ugyancsak tetszett a szimpatikus túratárs együttműködési készsége és szerénysége. Az életveszélyes csúcsmászások látványától viszont megemelkedett a vérnyomásom. Borzongató látványnak kiváló az arra vágyóknak, én az élet felesleges kockázatának tartom. Persze én gyáva lennék hozzá.

• @istvantibortoth1406
    @istvantibortoth1406 5 лет назад +1

Cobranco fantasztikus jo lenne elszegodnel tura vezetonek gratulalok

• @ATIFILM
    @ATIFILM 7 лет назад +4

Tekintettel arra, hogy a név kötelez (!) még mielőtt indítanám e videót egy gratuláció előre is! Biztos vagyok benne, hogy sok minden elkerülte a figyelmemet a felsorolt tájakat járva... most biztosan szembesülök! A Tusnádi kaland nekünk még jó friss ( a videó fel is lesz töltve), sok minden azóta sem változott...azaz mégis, mert leszakadt a beugró híd a Csukás tavon így szezonban elég siralmas látvány, lényeg, hogy megy a kötélpálya...., az Apor bástya fel van teljesen újítva a kilátó alatt (a likban) történelmi fotók vannak kiállítva, természetesen lakat alatt, ami kell is ! Ludmilla kilátó,... ami nincs is, csak egy mobil adó-vevő torony.. stb, de legalább vadregényes és ciki, főleg, ha medvébe is botlassz :) ... 1 perc, 34 -ruclips.net/video/1PJFBTyhi5I/видео.html
    Ha lesz alkalmad a Vargyas szorost megtekinteni ősszel is, akkor mindenképp TEDD MEG! A színek különleges keverékvilága, egy teljesen más szorost tár a szem elé...Az Orbán Balázs barlang az egy külön szám , lényeg, hogy jól össze lehet keveredni a denevér trágyával, de a Nagyteremben kőasztalnál lehet kajálni és közben keresni, azaz kaparászni nem messze a medvecsont maradványokat...(mi kaptunk is)
    ruclips.net/video/omPxMLTDO7Q/видео.html Üdvözlettel ATI!

@cobranco  7 лет назад

"A név kötelez..." ez jó :) A medvétől egy kicsit paráztunk,egyik oldalról jó lett volna a film szempontjából,másik oldalról nyilván nem akartunk találkozni vele, még jön a második rész :)
      Azóta idén újra voltam Tusnádfürdőn,valóban egyre siralmasabb a valamikor szebb napokat látott Csukás-tó és környéke,reméljük a legjobbakat.Lehet a filmben nem hangzik el,de emlegettem,milyen lehet ősszel a szoros,és bár tervezek egy őszi Erdély kiruccanást,de ezúttal csak a Torockói hegységig merészkednénk.Talán majd egyszer!

• @tos73
    @tos73 4 года назад

voltam itt 2019.06 hóban valóban szuper mi voltunk másik barlangba is ahol sok denevér volt,de elég veszélyes a túra könnyen el lehet csúszni a köveken sziklákon

• @JacintSun999
    @JacintSun999 7 лет назад +1

Cobranco báttya megleptél a végén a jó zenével,ikon-i never wanted you. jó a zenei ízlésed is. a videó is nagyszerü volt.

• @danieldunai9613
    @danieldunai9613 2 года назад

Nálunk a kürtőskalács nagyon régóta van (szegeden)

• @isabelhuszka1321
    @isabelhuszka1321 3 года назад

én se használtam még ilyen botokat, de jól lehet vele kapaszkodni, ha jön egy kutya, el lehet vele zavarni, sőt légy- és egyéb rovarrajok elcsapására is jó. Azok a függőhidak már erőteljesen vonzanak engem is, aztán a patak. Hogy milyen képet vágtál meg a pap úr is, akinek első említésekor már nem értettem a nevét, már egészen a végén a filmfeliratból tudtam meg csak. Egy csoda a természet! - Ha a medvétől nem tudtok kitérni, engedjétek előzékenyen előre, bottal kissé rásegítve! olyan vastag a bundája, hogy esetleg még életben is marad odalent. - Cobranco, a tudnák - tudnék mindegyike helyes, ŐK TUDNÁK AZT- ÉN TUDNÉK EZT VAGY AZT CSINÁLNI (én-te-ő-mi-ti-ők). De, szerintem te ezt tudod is. Egyébként az a csodálatos a számomra, hogy szinte meztelenül másztok mindenfelé és sehol egy karcolás rajtatok, ráadásul ma egy kullancsot se fogtatok. Azt a szabadtéri jakuzzit nagyon el tudnám viselni én is! most még azt csodálom, hogy mindketten bősz természetjárók vagytok, feltehetően egy-két kiló le is megy, de szorgosan utánapótoltok. - Ezt a "gyökerektől gyökerekig" szisztémát tőlem tanultad? Én végignéztem, leszámítva az időnkénti muszájperceket oda ahova a király is gyalog jár. És én vagyok a 307,

• @laszlomate1847
    @laszlomate1847 6 лет назад +1

Fel kellene venni a kapcsolatot a Duna tévével , lehetne ezeket a videókat a tévébe is leadni

•  7 лет назад +2

Örvendek, hogy végre szülőfalum környékére is elvetődtél Cobranco. Látom a Zolyomi boltban még Fanta-t is vettél.
    Amikor a bevezetőben hallgattam, hogy egy nap alatt akarod bejárni Tusnádot, a Vargyas-szorost és Szent Annát kissé megszeppentem, hogy te jobban tolod mint aki ott született, mert én 2 napos programba vettem fel mindezt (igaz, hogy mi bringával voltunk). A végére aztán megnyugodtam és örvendek, hogy így alakult, hogy Uzonkába is feljutottatok. Én még emlékszem amikor a fateromék cége a fürdőt építette és kölyökként a meleg vizes benti kádakhoz használt kézi szivattyút még én is kezeltem.
    Ha jó borvizet akarsz inni a környéken, akkor kóstold meg a Magyarhermányit.

@cobranco  7 лет назад

Valóban elmértem egy kicsit a távolságokat,de tudod "messziröl jött ember" :)
      Szerencsére összejött a B-terv,... nem spoilerezek tovább,van még egy rész.Az Uzonkai éjszakai csobbanásnak a jeges vízben leírhatatlan hangulata volt,sajnos a fürdőház utolsó csatáját vívja az idő vasfogával és egyre jobban vesztésre áll.

• @emokeszekely7618
    @emokeszekely7618 6 лет назад

Én is imadlak Székelyföld!

• @ElvenMans
    @ElvenMans 7 лет назад

A wikipedia szerint Hungarikum lett a kürtőskalács: hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCrt%C5%91skal%C3%A1cs
    hu.wikipedia.org/wiki/Hungarikum_(jog)

@cobranco  7 лет назад +1

Köszi a naprakész kiegészítést.

• @winnerbooker5228
    @winnerbooker5228 7 лет назад +1

a bevezető zenének mi a címe?

@cobranco  6 лет назад +1

Unchain "Secret garden"

• @krisztiankiss9159
    @krisztiankiss9159 7 лет назад

Ez igeeen :))

• @SuperCsuka
    @SuperCsuka 7 лет назад

Kurtos kalacs keszitesel kapcsolatosan tedtem egy linket annak aki nem latott soha ehez hasonlot.

hol maradt a bicikli?

@cobranco  4 года назад

Nem volt annyira kerékpárbarát a terep :)

@szabogabor2949 4 года назад

@@cobranco ez igaz. Eddig szó volt róla, hogy egyszer nyáron Szovátán járva leugrunk a Vargyas-szorosba, de látom nem sok értelme lenne, nekem nem jön be a hely. Máskülönben 2013-ban a Szent-Anna tó mellett 50 méterre sátoroztunk az erdőben, másnap mondták, hogy járnak a medvék nagyon (bár nyomukat nem láttam se este, se reggel)

@cobranco  4 года назад

@@szabogabor2949 Télen menjetek, akkor nincs lombozat, sokkal látványosabb!

@@cobranco Jó ötlet...

• @pintergaborne7372
    @pintergaborne7372 3 года назад

Fantasztik🇭🇺🇭🇺🌷🕍🕍🕍

• @laszlopiko3142
    @laszlopiko3142 7 лет назад

sajnálom ,hogy nem egyezik a véleményem a többi hozzászólóéval,nekem ez nagyon unalmas akár a svájci túra,erőltetett,semmi eredetiség nincs benne,szerettem a videóidat,volt bennük humor,kimondtad az igazságot ,(talán amit szerettünk hallani),de ez elmult,maradt az unalom sajnálom,viszlát

• @byhofe
      @byhofe 7 лет назад

...Meg a kétkedés hol ebben hol abban..., ha több pozitív, realista, optimista megnyilvánulás jönne, akkor jobb lenne a kicsengése mindennek...!!!