Pokljuka, družinski izlet po planinah | Rudno polje | Uskovnica | Zajamniki 3 dan

• Опубликовано: 8 сен 2024
  • Po precej dolgi krožni turi, ki sem jo naredil 2. dan mojega bivanja na planini Zajamniki, sem se 3. dan dogovoril za bolj ležerno potepanje po planinah.
    💥Na Pokljuko so prišli Ema, Katarina Ivo, Aleš, ter Emina prijateljica Andreja.
    Sam sem zjutraj "skočil" do Rudnega polje, ter se nato v družbi prijateljev napotil nazaj proti Zajamnikom. Po ogledu pravljične planine in mojega nekajdnevnega prebivališča smo se odpravili še do Uskovnice, še bolj natančno do tamkajšne planinske koče.
    💥Sicer sem imel 3. dan v planu, da se podam v dolino in si kupim še nekaj hrane, a je hrana "prišla" s prijatelji, tako da so me preskrbeli. Hkrati pa sem oddal tudi dojzdarje, saj sem vedel, da jih moj zadnji dan raziskovanja Pokljuke ne bom potreboval.
    💥Za konec tokratnega videa pa sem pononvo obiskal planino Javornica in tamkajšni studenček.
    💥Še več idej za izlete v okolici Bohinja pa najdete na spodnji povezavi:
    ⚡️vnaravo.si/kam...
    💥Prvi del mojega potepanja po Pokljuki pa najdeš tukaj:
    ⚡️ • Z vlakom na Planino Za... ⚡️
    💥Drugi del mojega potepanja po Pokljuki pa najdeš tukaj:
    ⚡️ • ZAJAMNIKI| 45 km krožn... ⚡️
    Četrti dan mojega potepanja po Pokluki bo na voljo tukaj:
    💥Karakteristike poti:💥
    ⚡️Izhodišče: Planina Zajamniki (46.312, 13.935)
    ⚡️Čas hoje: cca 8 ur
    ⚡️Višinski metri: cca 800 m
    ⚡️Zahtevnost poti: lahka označena pot
    ⚡️GPX:www.komoot.com...
    💥 Za nakup športnih izdelkov blagovne znamke Vnaravo (majčke, pohodniške hlače, trakove in kape) vas vabim na spletno stran ⚡️www.vnaravo.si⚡️, kjer boste našli vso aktualno ponudbo! Hvaležen vam bom za vsak nakup!
    ______________________________________________________________________________________
    💥V kolikor me želiš podpreti pri ustvarjanju in objavljanju izletov v naši lepi Sloveniji, lahko to storiš na platformi buy me a coffee:
    ⚡️www.buymeacoff...
    💥Barvna podoba kanala, logotip in design vseh izdelkov Vnaravo, ki jih najdete na spletni strani vnaravo.si so delo moje dobre prijateljice in nekdanje sošolke Mojce Košir, ki je neverjetna oseba, polna odličnih zamisli, znanja in me vedno znova navduši s svojimi predlogi! Najdete jo na njeni spletni stran ⚡️mk-allure.com/⚡️, pa tudi na družabnih omrežjih FaceBook in Instagram.💥
    ⚡️ / mkallurepatterns
    💥Pri mojih snemanjih me podpira tudi podjetje odlično.si s svojim bogatim repertuarjem suhega sadja, semen, oreščkov... Ker pa tudi vam privoščim odlično energetsko hrano za potepanja po naravi, si lahko vse stvari, ki jih imajo na voljo na spletni strani priskrbite 15% ceneje, na blaganji vpišite kodo "vnaravo" in WALAAAA :D💥
    ⚡️www.odlicno.si/sl
    Vsakršno kopiranje in nepooblaščeno prenašanje video in/ali avdio vsebine ter nalaganje na druge socialne medije ali televizijske hiše je prepovedano! Vsebino tega kanala ni dovoljeno uporabljati ne za komercialne ne za nekomercialne namene. Vsaka uporaba gradiva iz tega videa brez licence za komercialne ali nekomercialne nemene bo sankcionirana. Za vse informacije o pravicah in vprašanja glede licenciranja in pridobitve dovoljenj za uporabo, se lahko obrnete na moj elektronski naslov.