De TRANSFORMATIE van ANGST naar LIEFDE | SVEN -AKE HULLEMAN OVER ZIJN ROUWPROCES | VT23

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 21 окт 2024

Комментарии • 233

  • @theraheemskerk9498
    @theraheemskerk9498 7 месяцев назад +125

    Ben 82 jaar, niet geprikt, ook nooit getest. Ik heb zelfs geen greintje angst gekend. Bijna vanaf het begin wist ik dat we op een gruwelijke manier werden bedonderd. Mensen om me heen waarschuwen, had geen enkele zin; zo sluw zat het plan in elkaar. Ik ben veel mensen kwijtgeraakt, maar ook heel veel mooie mensen leren kennen, o.a. op dit kanaal. Dank voor dit mooie en verhelderende gesprek!

    • @Giebelsilure2045
      @Giebelsilure2045 7 месяцев назад +7

      Hier precies hetzelfde ben 56 en het had inderdaad geen zin ze geloven alles wat de tv zegd.
      Hebben ze al sorry gezegd? Nee he veroordeeld maar geen excuus.
      Ga je goed strijder 🫡

    • @mividaloca3832
      @mividaloca3832 6 месяцев назад +3

      Respect

    • @srinagarpakistan3627
      @srinagarpakistan3627 2 месяца назад

      ​@@Giebelsilure2045Ga jij maar eerst berouw tonen, daar je als een wandelende ziektebron anderen mensen besmet hebt.

  • @elsjedevroye251
    @elsjedevroye251 7 месяцев назад +127

    Voor Sven Hulleman ben ik op mijn fiets gesprongen tijdens lockdown en een verwijzing naar zijn info heb ik in honderderden brievenbussen in Vlaanderen bedeeld! Moge ik er toch een aantal mensen mee blij gemaakt hebben en uit de corona-angst gehaald. Dank jullie wel, jullie zijn prachtig en samen zijn we sterker!

    • @woutervansoest1087
      @woutervansoest1087 7 месяцев назад +13

      Je kunt beter voor iemand op de fiets springen, dan voor iemand op de loop gaan...een 👍pje waard!

    • @willemgroen8710
      @willemgroen8710 7 месяцев назад

      Door Sven(mede) ben ik mijn huis uitgezet, en toen ik op zijn deur klopte deed hij niet open.
      Dat deze `strijder`nog verpakt zijn mening mag geven en dat nog als waarheid gezien wordt vindt ik raar.
      Net zoals Jort Kelder bij vi, ze spinnen de beeldvorming en blijkbaar zijn er mensen nog niet wakker dat ze dat herkennen.
      Ook al onderbouw je feitelijk het èèn en ander, mensen/deze maatschappij,
      is zo ver afgedwaald van de waarheid, dat ze dat niet herkennen.
      Het gaat in de blur van de rest, mede omdat ze het te druk hebben met hollen om stil te staan, anderzijds omdat men het materiele`eigen`verkiest boven het leven.
      Sven komt aardig over, ik heb niets op hem tegen.
      Maar wat hij pretendeerd te zijn is hij niet, hij roept mensen op tot een volks opstand, tot burgelijke ongehoorzaamheid, en lacht mensen uit die daardoor in problemen komen.
      Waarschijnlijk met jort, vriend van rutte :) besproken, Want de elite heeft geleerd van de franse revolutie, je moet de opositie niet zijn gang laten gaan, die moet je controleren.
      Maar blijkbaar zijn dit soort waarheden niet interessant genoeg, omdat het een andere ervaring geeft in je wereld van status en gewoontes en je werkelijk voor je zelv moet denken.
      mea culpa
      :)

    • @keepcreationprocess
      @keepcreationprocess 7 месяцев назад

      dan schud ik uw hand.

    • @marijkeharsevoort8054
      @marijkeharsevoort8054 7 месяцев назад +2

      Wat fijn om Sven hier te zien.

    • @elsjedevroye251
      @elsjedevroye251 7 месяцев назад

      En weet je wat ook zo leuk was? Toen ik tegen 20 u terugfietste naar huis, reed ik door wijken met aan beide kanten van de straat mensen die 'handje klap' deden,. Ik wist niet waarom en vermoedde ook niet dat het me nog vele dagen te beurt zou vallen! Wel grappig hoe ik het welverdiend onthaalde en dus onmiddellijk een beloning kreeg voor mijn inzet om mensen af te leren naar de TV te kijken! Dank voor luisteren hier! Fijne dagen!@@woutervansoest1087

  • @hedwichkamphuis2823
    @hedwichkamphuis2823 7 месяцев назад +8

    ❤❤❤, heel blij met deze fantastische alomvattende inhoudelijke uitzending. Ga deze uitzending delen en zeker nog vaker luisteren omdat deze uitzending zoveel diepgang, inzicht, kennis, liefde etc etc bevat voor de mens. De mens - ‘de beren en de schapen’ die durft vast te houden en mee te bewegen in BEWUSTZIJN. Voorbeeld: Zelf heb ik al jaren een systeem dat mijn drinkwater zuivert van bijv. Microplastics enz en mineralen toevoegt en is uitzonderlijk lekker om te drinken. Maar de uitdaging om te leven zonder zorgen is er niet minder om. Deze uitzending helpt daarbij. 🙏

  • @BERTDISCO
    @BERTDISCO 7 месяцев назад +22

    Ik volg Sven al al lang, HEERLIJK om naar hem te luisteren!!!

    • @keepcreationprocess
      @keepcreationprocess 7 месяцев назад

      En wat ga jij ermee doen dan ? Weer nog een verrader of uit een familie van verradersfamilie komt. LUI ALS EEN VARKEN stinkende BEK DICHTHOUDEN. GA JIJ OOK MAAR OP EEN BIECHTSTOEL.

  • @vanessaestoppey1081
    @vanessaestoppey1081 7 месяцев назад +50

    Niemand kan dit toch mooier verwoorden dan Sven! Ik heb hem ontmoet op de eerste samenkomst op het Malieveld voor de slachtoffers van ritueel misbruik, hij had zelfs toen ik hem net volgde nog zijn mobiele nr op zijn kanaal staan, zodat je hem kon bellen. Hij is zo echt en begaan dat de wappies die hem controlled noemen beter onderzoek moeten doen om ooit een snappie te worden 😅 complimenten uiteraard voor beiden mooie zielen in dit fijne behapbare gesprek waarin het de kunst is alle kennis zo te verwoorden dat het politiek correct blijft ❤ chapeau!

    • @richellevankleef1065
      @richellevankleef1065 7 месяцев назад +1

      En die mafklapper svenny heeft toch ook een bsn nummer die svenny heeft schulden bij al die zielige figuren op dat Malieveld waar ze mekaar afslachten omdat ze geen spuit wilde de domkoppen

    • @richellevankleef1065
      @richellevankleef1065 7 месяцев назад +1

      Die Sven is het uitschot van de maatschappij

    • @mirrormirroronthewall-ls5it
      @mirrormirroronthewall-ls5it 6 месяцев назад

      Sven is een oplichter en psychopaat, maar de meeste mensen zijn helaas nog niet in staat om dit te zien. Hij misbruikt zelf mensen.

  • @pienclaassen3526
    @pienclaassen3526 7 месяцев назад +6

    Wat een heerlijke mix tussen no nonsense en humor erbij...echt mooi om met aandacht bij te blijven.
    Jullie allebei,grote schatten...met liefdevolle woorden en luisteren...
    Troostend ook in deze mallotige wereld! Dank...voor verbinding!

  • @klc_mens
    @klc_mens 7 месяцев назад +2

    Veel dank Sven en Tim voor dit boeiende gesprek 🙏💚👍

  • @anjaputs9447
    @anjaputs9447 7 месяцев назад +19

    Indrukwekkend ..wat nn kennis...🎉🎉

  • @emmanuellecommandeurvanpan2261
    @emmanuellecommandeurvanpan2261 7 месяцев назад +3

    Dank je Sven en Tim !!

  • @karinessers6376
    @karinessers6376 7 месяцев назад +1

    WAT een prachtige wijsheid. Ik ga t zeker nog een keer beluisteren en doorgeven. Wat heerlijk om zonder angst te kunnen leven!!!

  • @carolinegoethals2634
    @carolinegoethals2634 7 месяцев назад +14

    Wat een mooie duidelijke reportage, Sven een man naar mijn hart. Bedankt !!!!

  • @elsjedevroye251
    @elsjedevroye251 7 месяцев назад +52

    Het was leuk om Macron te zien lopen als een angsthaas toen de Franse boeren hem zochten op de landbouwbeurs deze zaterdag

  • @debewustezaak7788
    @debewustezaak7788 7 месяцев назад +8

    Wat een TOP gesprek.loved it!!! Dankjewel, moge dit honderduizenden meer beren bereiken en t liefst natuurlijk ook nog wat angsthazen omzetten in hazen 🙌🏼

  • @sophiet7617
    @sophiet7617 7 месяцев назад +13

    Dankjewel wat een prachtig gesprek! ❤️❤️❤️

  • @08feliz
    @08feliz 7 месяцев назад +3

    Thanks heren voor deze mooie en verhelderende boodschap!

  • @guushuysdens6013
    @guushuysdens6013 7 месяцев назад +13

    Zo verhelderend en leerzaam ❤

  • @stepz1983
    @stepz1983 7 месяцев назад +10

    Meesterlijk gesprek! Bedankt allebei❤

  • @Orweliannightmare
    @Orweliannightmare 7 месяцев назад +10

    Erg mooi, bedank Sven.

  • @aquarius42
    @aquarius42 7 месяцев назад +14

    Dank jullie wel voor dit mooie gesprek..

  • @joostmuller1447
    @joostmuller1447 7 месяцев назад +31

    Holy Cow wat is die Hulleman weer scherp. Ook echt op iedere vraag een inhoudelijk doordacht antwoord. Een aanwinst deze man voor ons land en hoopvol. Door Sven ook 'wakker' geworden in eind voorjaar/begin zomer 2020 door zijn podcast.

    • @errolbadenbroek9594
      @errolbadenbroek9594 7 месяцев назад +4

      Sven heeft het allemaal door …deze intelligente en vol met liefde voor zijn medemens man in het eeuwig trouwe groen haha is een held. ✌🏾We strijden samen voor vrijheid

  • @katootjek1623
    @katootjek1623 7 месяцев назад +10

    Sven❤❤❤ ik bewonder jou kennis en inzichten. Dank je wel.

  • @rikabrandwagt2868
    @rikabrandwagt2868 7 месяцев назад +11

    Heerlijk dit Jip en Janneke taal . En de volle waarheid

  • @nellekeoomens2447
    @nellekeoomens2447 7 месяцев назад +5

    Wat is Sven toch een prachtig mens ik kan vele uren naar hem luisteren, stop hier nooit mee 🤗👌

    • @mirrormirroronthewall-ls5it
      @mirrormirroronthewall-ls5it 6 месяцев назад

      Sven is een oplichter en psychopaat, maar de meeste mensen zijn helaas nog niet in staat om dit te zien.

  • @scheepskat
    @scheepskat 7 месяцев назад +3

    Dank jullie wel, Sven en Tim!
    Altijd fijn om naar Sven te luisteren! ❤

  • @lindalieverse9587
    @lindalieverse9587 7 месяцев назад +9

    Genoten van jullie open gesprek! 🤩🥰Ik heb op Sven gestemd de afgelopen verkiezingen! Mooi hoe Sven over zijn proces verteld.
    Ik heb een leestip voor Tim: de Nag Hammadi geschriften. Deze dateren van onmiddellijk na Jezus overlijden. De strekking is: ‘God is in en om je heen.’ De RK is ontstaan in 325 na Christus, tezamen met de ( gecensureerde) bijbel. Strekking: ‘God is buiten jou.’ De Kataren leefden naar de Naghamaddi geschriften en dit nam de RK (angsthazen) hen niet in dank af (kruistochten en inquisitie).
    De twee vertalers van de Naghammadi Geschriften zijn Jacob Slavenburg en Willem Glaudemans (Cursus in Wonderen!!!). Beide heren zijn, wat mij betreft, dikke aanraders voor je podcast! ❤❤

  • @170Hendrik
    @170Hendrik 7 месяцев назад +7

    Goed verwoord door onze Hulleman.

  • @jaaphelder7983
    @jaaphelder7983 7 месяцев назад +2

    Interessant gesprek ❤

  • @emwee5877
    @emwee5877 7 месяцев назад +1

    Enorm genoten van deze podcast. Met zijn metaforen kan Sven je doen glimlachen om de meest negatieve boodschap. Elke vergelijking met het dierenrijk klopt en je ziet het voor je. En Tim: je doet het geweldig. Levenskunst haal je sowieso niet uit boeken.

  • @Troelala63
    @Troelala63 7 месяцев назад +12

    Sven is voor mij een topper en hoe hij het verwoord is precies zoals ik het ook beleef ❤️

  • @PinoGietermaai
    @PinoGietermaai 7 месяцев назад

    Het werd mij op den duur iets te abstract maar het blijft altijd wel boeiend om naar Sven te luisteren.

  • @ingrideekers4454
    @ingrideekers4454 7 месяцев назад +5

    Heel veel LIEFDE EN LICHT VOOR JULLIE ❤️❤️❤️❤️

  • @WappieTv
    @WappieTv 7 месяцев назад +2

    Prachtige en tevens diepgaande filosofische uitspraken.... wat een genot om naar te luisteren...
    Oude wijsheid en kennis overdracht aan zei die onwetend zijn... en realiseer mezelf dat ik feitelijk niets weet van dat wat ooit was!!! 😘👍🏻

  • @vpnconsult
    @vpnconsult 7 месяцев назад +2

    Een vrije geest is een gezonde geest met de juiste voeding. ❤

  • @jimmyluchese9801
    @jimmyluchese9801 7 месяцев назад +2

    Goedgekeurd 👍

  • @kenny6238
    @kenny6238 7 месяцев назад +22

    nou ik zit klaar voor dit gesprek altijd oke als sven praat

  • @ilseneeskens3386
    @ilseneeskens3386 7 месяцев назад

    Prachtig gesprek heel motiverend dankjewel

  • @pascalemartina2955
    @pascalemartina2955 6 месяцев назад +1

    Volgens mij zijn wij geen vleeseters, we willen niet doden, klopt, maar we walgen ook bij het zien van een kadaver, ik heb dan zeker niet zoiets van "hmmm lekker, daar neem ik nu een hapje van, rauw en wel, samen met de maden en vliegen die erop zitten".😂
    Verder wil ik wel zeggen dat ik Sven zeer bewonder en ik graag naar hem luister. 99% ben ik het met hem eens.
    Dankjewel Sven voor je geweldige bijdrage aan een betere wereld.
    Leven zonder zorgen maar met kracht en daadkracht. That's it. Maak je geen zorgen maar zorg voor de aarde.

  • @hyattrach763
    @hyattrach763 7 месяцев назад +2

    Wat een geweldige ziel die Sven! WAUW!!!

  • @nathalie6545
    @nathalie6545 7 месяцев назад +3

    Goede uitleg, het voelt kloppend.

  • @miekegaliart4230
    @miekegaliart4230 7 месяцев назад +5

    Tim blijf bij jezelf ieder zijn reis ❤❤

  • @vasja838
    @vasja838 7 месяцев назад

    Dank sven en Tim

  • @GertVanVliet-l6u
    @GertVanVliet-l6u 7 месяцев назад +2

    Top gesprek, bedankt.👍

  • @rachidawongso1611
    @rachidawongso1611 7 месяцев назад +6

    Er ontbreken idd delen uit de bijbel of verkeerd vertaalde verzen. Belangrijk is te weten dat je de Heilige Geest nodig hebt om de bijbel te begrijpen. Er staan veel geheimenissen in die je met je normale verstand niet kan begrijpen. We hebben een hoopvolle toekomst ❤

  • @flyingbird9591
    @flyingbird9591 7 месяцев назад +18

    Sven Hulleman zie ik als een soort van Kameleon. Ik weet niet wat ik met die man moet, hoeft ook niet natuurlijk. Hij is bijzonder, dat zeker, maar wat of wie is hij? Geen idee. Vriendjes met die Yort Kelder, die samen met Rutte op zo'n Waddeneiland zit, ik weet het niet.. desalniettemin hoor ik hem graag 😂 , dus hij heeft wel wat, wat dat is, dat weet ik niet...hij praat te ingewikkeld, in die zin, je kunt er alle kanten mee op maar toch ook weer niet, bijzondere man.

    • @Marion51268
      @Marion51268 7 месяцев назад

      Inderdaad, ​@@eveline9030Allemaal afleiding van onszelf. En de kans is groot dat dit soort kritiek verwijderd wordt door t team van univibes...

    • @Hailala1
      @Hailala1 7 месяцев назад

      Rutte maakt geen onderdeel uit van de Texiteers groep die je beschrijft.. Jort heeft samen met Mark bij de jongerenafdeling gezeten van de vvd toen ze studeerden in Leiden geloof ik.

  • @lennielabeur9034
    @lennielabeur9034 7 месяцев назад +7

    dank je wel Sven en Tim, nu snap ik de afgelopen jaren, het was een rouwproces. Omg en een koude emmer(s) water op mijn kop.
    Ik ben dankbaar voor je inzicht en metaforen, klopt allemaal. Als je het eenmaal hebt gezien kun je niet meer niet zien.
    Heb wel een waterfilter sinds ik zijn podcast zag over het water. Ik probeer wel mensen wakker en bewust te maken, maar voor veel is het te schokking denk ik. Die doen aan de struisvogel methode 🤷🏼‍♂️❤️

    • @rinakil
      @rinakil 7 месяцев назад

      Wat voor waterfilter?

    • @lennielabeur9034
      @lennielabeur9034 7 месяцев назад +2

      @@rinakil een pallas enjoy cool watersysteem, ik heb een kraantje op mijn aanrecht naast de gewone kraan, als je dat gewend bent wil je niet anders meer

    • @lennielabeur9034
      @lennielabeur9034 7 месяцев назад +3

      wat je ook kan doen, die heeft mijn dochter een berkey die moet je vullen met water en heeft een tapkraantje past evt op het aanrecht, ook erg goed 😊 succes

    • @EugenieMacGillavry
      @EugenieMacGillavry 7 месяцев назад

      Ik heb beide. Een filter aan de kraan om het water levendiger te maken EN een Berkey waarmee je b.v. ook slootwater tot drinkwater kunt filteren. Zo zetten "ze" mij niet gauw zonder goed drinkwater. 😊

  • @maxmiddelbosch1294
    @maxmiddelbosch1294 7 месяцев назад +24

    Het klopt. Je hebt veel schapen maar ook steeds meer rammen, en die beuken steeds meer terug. Dat glas breekt vanzelf , de kunst is te weten wat te doen met de ruimte daarna

    • @petersmans7075
      @petersmans7075 7 месяцев назад

      Bereid je nu al mentaal voor. Het zal u stevig doen wakker schudden, maar hierna zal u mentale weerbaarheid sterk doen toenemen.

    • @srinagarpakistan3627
      @srinagarpakistan3627 2 месяца назад

      ​@@petersmans7075Laat je vaccineren joh, vuile ziektebron.

  • @WillemDeering
    @WillemDeering 7 месяцев назад +3

    Topaflevering

  • @Elisa-Beth
    @Elisa-Beth 7 месяцев назад +2

    Super geprek met Sven 👍💪

  • @patriciavis1729
    @patriciavis1729 7 месяцев назад +1

    Mooi gesprek. Ik ga dat jupiter verhaal is bekijken. ❤

  • @JacobyHartgers
    @JacobyHartgers 7 месяцев назад +14

    Sven is getransformeerd, geweldig!!!

    • @GAINZonWHEELS
      @GAINZonWHEELS 7 месяцев назад

      kijk dit bedoel ik Eveline van opstal, en jij vind je zelf slim? Als je goeie argumenten hebt en het beter weet dan Sven hoor ik ze graag, heb het gewoon met je te doen zulke op de man gespeelde domme antwoorden, waarom volg je weltsmetz btw ook om zulke kinderachtige antwoorden te geven? Zei al siert je niet, en je zet je zelf echt voor dom neer … zonde

  • @GAINZonWHEELS
    @GAINZonWHEELS 7 месяцев назад +6

    Sven is rustiger dan maanden geleden, respect man dat je er rust in kan vinden.

    • @GAINZonWHEELS
      @GAINZonWHEELS 7 месяцев назад

      @@eveline9030 raar antwoord Eveline van Opstal, misschien wil jij nog ooit kinderen en lukt het niet denk dan aan deze opmerking, en mensen die hem geloven zijn dom zeg je bij iemand in een antwoord, mag je natuurlijk vinden maar jij mocht bidden dat jij zo slim was als Sven vooral met een uitspraak als deze, of wil het kleine roodharige meisje even stoer mee praten.. siert je niet sorry

  • @jokeveldt73
    @jokeveldt73 7 месяцев назад +13

    Ik word er niet rustig van, met alle respect. Ik krijg meer moed als ik naar Hans Stolp luister. Tim nodig Hans een keer uit of lees een boek van Hans. Dan gaat je hart open.

  • @ingrideekers4454
    @ingrideekers4454 7 месяцев назад +3

    Ook de intentie is belangrijk met wat je doet Ook het universum weet hier van alles heeft bewust zijn

  • @elsjedevroye251
    @elsjedevroye251 7 месяцев назад +10

    ik heb jarenlang gezworven en mijn grote luxe was dat ik geen sleutels moest bijhouden en inderdaad kon ik soms in een hotelkamer gewoon wakker liggen omdat ik de vers gesteven lakens zo heerlijk vind en in een huis ka je wandelen, in een tent moet je steeds kruipen maar je bent wel lekker dicht bij de natuur en geen wifi

  • @martijnbrand3603
    @martijnbrand3603 7 месяцев назад +5

    Geweldig die Sven Auke Hulleman. Geweldige fijne gast.

  • @connycrazy7027
    @connycrazy7027 7 месяцев назад +8

    Delen delen❤

  • @wilmaolthof3058
    @wilmaolthof3058 7 месяцев назад +6

    fijn om Sven weer te horen. Tja wat willen de angsthazen van ons? Ons licht want ze kunnen dat zelf niet naar zich toehalen.

  • @209suz
    @209suz 7 месяцев назад

    Bosbessen. Heel toepasselijk. Momenteel uit voorraad. 😢

  • @ellenvanmerode7610
    @ellenvanmerode7610 7 месяцев назад +3

    Geweldig gesproken wauw

  • @charlottevermeiren2026
    @charlottevermeiren2026 16 дней назад +1

    Blijf uit u angst alles is karma ,,geloof in jezelf ,je heb zelf voor dit leven gekozen❤

  • @henripruik209
    @henripruik209 7 месяцев назад +3

    Prachtige uitleg van Sven. Tijdens de coronagekte meerdere malen deelgenomen aan initiatieven van hem! Kom eens bij ons op het Franse platteland kijken...altijd "welkom"

  • @harmzijlstra3786
    @harmzijlstra3786 7 месяцев назад +17

    Veel wat hij zegt klopt alleen ik voel lage energie bij hem. 🤔

    • @esterm.8370
      @esterm.8370 7 месяцев назад

      Herkenbaar.. ik vind de gesprekken altijd heel boeiend en verhelderend. Maar hier had ik geen gevoel bij.. met alle respect

    • @inemienemutte
      @inemienemutte 7 месяцев назад +1

      Ja klopt! Stront, grond en water! 😊 Wat had je dan gewild? 😂
      Maar ik vond het heerlijk om naar te luisteren. Wat een droge humor! Beter dan Lubach.

    • @nestterhaak2277
      @nestterhaak2277 7 месяцев назад

      Vriendje van Mark Rutte.Doe je onderzoek.

    • @Jenzinh0
      @Jenzinh0 6 месяцев назад

      @@nestterhaak2277 Hij kent Mark Rutten, hij is een vriend van Jort Kelder die dan weer bevriend is met Mark Rutten, maar om hem dan gelijk te dekwalificeren gaat mij wat ver.

  • @boukjetiemersma5715
    @boukjetiemersma5715 7 месяцев назад +4

    Hij verdwaald wel een beetje in zijn eigen metaforen. Iets te weinig ruimte voor alles wat we nog niet weten. En iets teveel een monoloog in plaats van een gesprek.
    Ik wilde de podcast helemaal af luisteren voor ik er iets over zou zeggen, stel dat er nog een verrassend deel zou komen. Maar dat kwam toch niet echt. Ook mooie stukjes tussen maar teveel vanuit het hoofd, teveel boekenkennis wat mij betreft. Wat dan ingezet wordt om je punt te maken. Waar heb ik dat toch eerder gezien in de geschiedenis. Laten we vooral zelf blijven voelen en nadenken!

  • @dinyverweij5967
    @dinyverweij5967 7 месяцев назад

    Fantastisch uitgelegd hoe dit grote spel in deze wereld wordt gespeeld. En hoe je er ook instaat, je bent ook in dit spel en moet erin mee spelen. En dan het liefst zonder angst en in Liefde. Weet ook zeker dat de Waarheid alleen in God ligt. En dat is Liefde en wij zijn allemaal met elkaar verbonden in Liefde en kinderen geschapen naar het evenbeeld van God ,dus ook God. ❤❤❤

  • @goedzomeisje
    @goedzomeisje 7 месяцев назад

    Bijzonder interessant weer, dankjewel jullie allebei, hier kan ik weer een tijdje op kauwen🙏🏽
    Mijn spirituele leraar sprak vorig jaar voor zijn overgang naar de andere wereld de volgende woorden:
    "We zijn allemaal kinderen van God, ook de Schorpioen en de Slang en je moet niet boos zijn op een Krokodil omdat ie een Hert opeet, want hij is een Krokodil, maar je hoeft hem niet in huis te nemen. En je moet ook niet proberen om hem te overtuigen van die Hertjes af te blijven, want het is een Krokodil, maar het is wèl een kind van God.
    Maak je vooral geen zorgen, want dan hèb je ze! Die zorgen mag je aan de Heilige Antonius geven en vertrouwen dat de Heilige Antonius het voor je regelt. Wees je wel van tevoren bewust dat de uitkomst anders kan zijn dan je hoopte.
    Je moet ook niet bidden tot God om mensen maar spinazie te laten lusten, want misschien is dat helemaal niet wat ze nodig hebben. Het draait erom dat je op weg moet gaan vanuit je Hart en dat delen met mensen die dezelfde taal spreken en genieten van de Schepping".
    Het is wat het is, we hebben ermee te dealen en we mogen ervan genieten. Uiteindelijk wint de Liefde altijd en zullen de slimste mensen alles overleven, zodat ze de iets minder slimme mensen kunnen steunen in slim worden.

  • @elsjedevroye251
    @elsjedevroye251 7 месяцев назад +1

    ok, heb opnieuw ingelogd en nu geluid danke!

  • @1282louise
    @1282louise 7 месяцев назад +20

    Ik vraag me af of Sven ooit concreet antwoord kan geven op een vraag. Het is altijd metaforen en Latijnse les. Vind het best interessant maar soms denk ik, je kan ook gewoon een keer ditect antwoord geven ipv altijd Romeinen en Latijn en Jupiter en beren en angsthazen erbij te halen. Maar goed , het is zijn stijl dan.

    • @SanneRozenboom
      @SanneRozenboom 7 месяцев назад

      Haha 😉

    • @SanneRozenboom
      @SanneRozenboom 7 месяцев назад +1

      Breedsprakig

    • @jonhagedoorn4874
      @jonhagedoorn4874 7 месяцев назад

      ​​@@eveline9030Als je dan toch te vinden bent, op dit soort kanalen, waar de gast je kennelijk niet aanstaat, dan ben je toch zelf ook een sukkel.
      In de thumbnail staat namelijk duidelijk wie de gast is.

    • @Marion51268
      @Marion51268 7 месяцев назад

      Na 15 minuten afgezet, kon t niet meer aanhoren. Gewoon geloven in jezelf, ​@@eveline9030 En niets buiten je ❤

    • @memmosatas7429
      @memmosatas7429 7 месяцев назад +2

      Veel zaken kun je ook niet direct antwoorden of is er geen exacte waarheid maar is er nuance/beleving.
      Tis allemaal Psychologie haha.

  • @hannahrood2008
    @hannahrood2008 7 месяцев назад +1

    Zo duidelijk Sven, zo gepassioneerd, dus ook dit interview. Mooi en dank. Tip voor een nieuwe gast voor Tim zou zijn Michael Nehls, auteur van ' The indoctrinated mind'.

  • @miaadriaanse-kerssens6799
    @miaadriaanse-kerssens6799 7 месяцев назад

    Spannend hè Sven dit stuk tijd waarin we rond lopen! Tja Jupiter .....dank voor de aanvulling!

  • @18ad84
    @18ad84 7 месяцев назад +1

    Volgens mij was het 30 jaar geleden dat ik al dacht en me afvroeg waarom krijg je altijd na het 20:00 journaal op verschillende zenders een speelfilm.Zodat je geen tijd hebt om over het nieuws na te denken omdat ze je afleiden met een mooie film,en dan snel naar bed want om 5:00 gaat de wekker weer .

  • @anitasoede7572
    @anitasoede7572 6 месяцев назад

    Bedankt , wat een prachtig verhelderend gesprek. Wat is waarheid?

  • @hansvdmey3647
    @hansvdmey3647 7 месяцев назад +3

    Sven die het durfde om € 150,- te vragen voor een occulte lunch. Gelijk klaar mee. Sven is louter secundair, gedreven door een externe gebeurtenis en daardoor immer gelinkt aan het ego, vergankelijkheid en een enige vorm van leed.

  • @dcabooter
    @dcabooter 7 месяцев назад +8

    @Sven Correctie. Het is niet "when Jupiter aligns with venus" in "Aquarius/Let the Sunshine In". Het is "when Jupiter aligns to Mars".
    When peace will guide the planet and love will steer the stars.

  • @kampbos
    @kampbos 7 месяцев назад +1

    lekker bezig

  • @anabeimers8044
    @anabeimers8044 7 месяцев назад

    ❤ DANK ❤

  • @josevanopstal8523
    @josevanopstal8523 7 месяцев назад +2

    Nee Sven, we zijn vergeten wie we zijn!!

  • @carina5592
    @carina5592 6 месяцев назад +1

    Super boeiend ! Maar Sven laat de ander soms ook even uitpraten !!!!!!

  • @kimpelders4996
    @kimpelders4996 7 месяцев назад +5

    Oooeh Sven 🔥😘

  • @TamyVonHagelkreutz
    @TamyVonHagelkreutz 7 месяцев назад

    Dit is de eerste vibestalk waardoor mijn trilling lager word. Ik geloof dat dit niet is waar Tim naar toe wil.
    Hoe spreekt Sven hier over de mens? We zijn smerig en dom zegt hij. Zijn dat woorden die liefde uitstralen?
    Ik weet niet wie Sven is, een Beer of een schaap? Of misschien een wolf in schaapskleren?
    Vanaf nu ga ik in elk geval weer mijn aandacht vestigen op liefde eenheid compassie zachtheid verbinding en vertrouwen.

  • @ingrideekers4454
    @ingrideekers4454 7 месяцев назад +1

    Niemand mag bepalen wanneer een rouw proces afgelopen moet zijn

  • @MsPamelz
    @MsPamelz 7 месяцев назад +2

    Mooi verhaal en zeker op veel punten ook interessant, echter beste Svennie..."Wij" als moslims zijnde gaan ons niet "helemaal te buiten" na zonsondergang, juist niet! Kan trouwens ook niet als je een hele dag hebt gevast. Dus ja we eten en drinken, echter hoort dit sober te zijn en zo doen we dit al een aantal jaren en steeds meer moslims zijn zich hiervan bewust. Ga je daar dan ook maar eens in verdiepen want in dat opzicht praat je gewoon poep, ook wat de Ka'aba betreft. Vasten is evenals bidden heilzaam voor lichaam en geest. De 1 noemt het mediteren, de ander richt zich rechtstreeks tot God, het blijft allemaal liefde. ❤

  • @sanderooij
    @sanderooij 7 месяцев назад +1

    Prachtig interview. De uitspraken van Meneer Hulleman vallen ook nooit tegen:
    7:04
    “Corona was natuurlijk voor heel
    veel mensen,voor sommige een koud washandje voor anderen een keiharde
    wekker en voor anderen een emmer koud water”. Sven Hulleman.

  • @saskiakist
    @saskiakist 7 месяцев назад

    Sven is ❤ 🙏🏼

  • @mismoon7596
    @mismoon7596 7 месяцев назад +3

    22:56 Een schaap met bewustzijn is in veel gevallen een schaap die zich veel moeilijker laat vangen. ;)

    • @marleengeel2586
      @marleengeel2586 7 месяцев назад

      Dat is goed gezegd dat een schaap.met bewustzijn moeilijker te vangen zijn Daarom.is bewustzijn zo belangrijke waarheid zal.je vrijmaken.Angst maakt dat je je bewustzijn verloren hebt

  • @Troelala63
    @Troelala63 7 месяцев назад +1

    Welke versie van dat nummer speelt er nu in het begin als Sven begint te praten ? Die is zo mooi ❤️

    • @univibes9182
      @univibes9182  7 месяцев назад +4

      We have all the time in the world

    • @Troelala63
      @Troelala63 7 месяцев назад +1

      @@univibes9182 dank je wel 😊 gevonden ruclips.net/video/qLXGmFkl7UA/видео.htmlfeature=shared

    • @annekehandgraaf2848
      @annekehandgraaf2848 7 месяцев назад +2

      Zo mooi! Ik beluister het en realiseer me dat dit op mijn moeders op crematie gedraaid werd…..🙏🏼 ik vond t toen ‘truttig’, maar nu… er rolt een traan over mijn wang 😢❤

  • @BerendChroom
    @BerendChroom 7 месяцев назад

    Voor Sven, mijn taal voorstel is Taami de diplomatieke galactische taal die in ons melkweg stelsel wordt gesproken. En als bonus telepathie erbij

  • @wendykeeven345
    @wendykeeven345 7 месяцев назад +1

    Vwb het grondwaterpeil, blckbx heeft daar een aflevering over gemaakt, gaat dat zien, boeiende materie.

  • @hennyjagersma7159
    @hennyjagersma7159 7 месяцев назад +5

    Nou Swen dan kun je volgens mij helemaal geen dieren eten. Want onze medeschepselen hebben geen dierwaardig leven meer. Dus spoor mensen niet aan om dieren te eten, het is een en al stres bij de dieren. 💚
    Groetjes van een groot dierenvriendin 🐔🐣🐄🐖

    • @paulienvandergoot1728
      @paulienvandergoot1728 7 месяцев назад +4

      Je moet goed luisteren .Draai dat stuk terug en luister het nu nog eens . wat zegt ie ?

    • @keepcreationprocess
      @keepcreationprocess 7 месяцев назад

      Ja luisterren, erst

  • @ingrideekers4454
    @ingrideekers4454 7 месяцев назад +2

    Wat de top niet weet is dat God nooit zal toe staan om de vrije wil te niet gedaan wordt

  • @amarenskedejong5537
    @amarenskedejong5537 7 месяцев назад

    Op de een of andere manier zie ik een gelijkenis tussen Sven Hulleman en Taco Dibbits ( directeur van het Rijksmuseum ). Zouden zij familie of vrienden zijn ?

  • @ingrideekers4454
    @ingrideekers4454 7 месяцев назад

    Vlak gedachten kracht niet uit de sterkste kracht op aarde en het universum

  • @_st33f
    @_st33f 7 месяцев назад +1

    'Sleepwet' moet je eens in het Engels uitspreken

  • @morriskoppenaal8384
    @morriskoppenaal8384 7 месяцев назад

    SVEN4PRESIDENT

  • @astriddegroot7438
    @astriddegroot7438 7 месяцев назад

    Iove

  • @gertjanvanhethof4503
    @gertjanvanhethof4503 7 месяцев назад +1

    Ik heb toch echt wel bedenkingen bij dit verhaal. Hij komt met geen enkele onderbouwing.
    Ik vind dit verhaal te zwart-wit. Wijzen naar zij zijn fout en wij zijn goed.
    Ja, er is veel manipulatie en veel wordt niet verteld. Ik zie dit meer in een doorgeschoten hebzucht van een groep super rijken.

  • @jajaed5946
    @jajaed5946 7 месяцев назад

    Veiligheid ? Daarom moeten we veel vluchtelingen opvangen. Chaos. 😅

  • @maggyklatte
    @maggyklatte 7 месяцев назад

    Hoe kunnen "ze" moestuinen verbieden...?

  • @HenrikVisser
    @HenrikVisser 7 месяцев назад

    Het is net welke Bijbel je koopt Sven Hulleman. Je kunt ook een Bijbel kopen waar de apocrieve boeken instaan zoals Thomas, makabeen en Henoch etc.
    Feit is wel dat authenticiteit van bijvoorbeeld het boek Thomas sterk in twijfel wordt getrokken. De oorsprong ligt in de 6e eeuw en is geschreven in Spanje waarschijnlijk door een groep van afvallige monikken. Er staan ook diverse historische onjuistheden in vermeld. Ik denk dat dat de boodschap van de Bijbel duidelijk genoeg is: Heb God lief, heb je naaste lief, doe Zijn geboden en aanvaard het offer van Zijn Zoon Jezus als een volkomen genoegdoening voor jouw zonden en ontvang eeuwig leven. De filosofie van Sven met planeten en andere Christussen als God vereren is puur heidens.

  • @JacobyHartgers
    @JacobyHartgers 7 месяцев назад +2

    Ben 76 jaar en weet mijn hele leven al dat we in een leugen leven. Ik heb mij altijd afgevraagd ' wat doe ik hier' en zie de woede, haat en afgunst. Aan de herhalingen in mijn leven ontdekte ik dat ik de acteur was in mijn film. Hier heb ik wat te leren en dat is niet gemakkelijk. Zit al 7 jaar in een rouwproces.

    • @keepcreationprocess
      @keepcreationprocess 7 месяцев назад

      En dat zeg je nu pas ? Waarom heb je dit nooit eerder geschreeuwd ?

    • @JacobyHartgers
      @JacobyHartgers 7 месяцев назад

      @@keepcreationprocess tegen wie? en wanneer?

    • @keepcreationprocess
      @keepcreationprocess 7 месяцев назад

      @@JacobyHartgers kijk, daar ga je weeerrr de fout in. Dus ik heb het bij het juiste eind. Dus je bent gewoon n klootzak. Met als de zoveelste in een dozijn. Zo ken ik wel duizenden........😲🤬😡

    • @srinagarpakistan3627
      @srinagarpakistan3627 2 месяца назад

      ​@@JacobyHartgersGa maar gauw joh, ongevaccineerde, vunzige, wandelende ziektebron.

  • @karlienkuperus4054
    @karlienkuperus4054 7 месяцев назад

    Oh dat rouwen, precies dat ja!