لوزا أنا حب من زمان اقيلك دي الحاجة 😊 في ناس بتسرق قصصك😢 المشكلة مش هنا خالص المشكلة على انو الناس الي بتسرق قصصك في ناس بتسرق 😂 يعني حوالي ١٠فيديوهات او قنوات بينزلوا قصصك 😢+بحبك يالوزا ❤❤❤
يا لوزة يا ريت تطلعيني في فيديو لاني عايزة نصيحتك انا بنت يمنية مغتربة في مصر ولاني مش بطلع من البيت كتيير فمش بتكلم باللهجة المصرية كويس. السنة اللي فاتت كانت اسوء سنة في المدرسة كانوا الطلاب كلهم يتنمروا على كلامي وعلى شكلي وجابولي عقدة نفسية وانا كلما اشتكي لاهلي او للمدرسة الطلاب بيقعدوا يقولوا احنا بقالنا تسع سنين مع بعض ومحدش اشتكى علينا وانتي مستفزة وكلام وحش كتييير و بسببهم بدأت اهمل الدراسة واعمل حاجات مش كويسة مع اهلي مع اني ما كنتش كدا خالص. السنة دي نقلت لمدرسة تانية والحمدلله بقيت في الدراسة تمام بس لساتي بعامل اهلي بالطريقة نفسها وبدأت اخاف من المصريين كلهم فياريت تنصحيني اعمل ايه لاني فعلا عايزة حد ينصحني
والله يا قلبي انا بعتذر ليكي بدلا من ولاد الكلب دول و انا مصرية و اسفة جدا جدا و والله لو انا شفتك هدافع عنكي من ولاد الكلب دول و فكك منهم يا قلبي ذول غيرانين لانك من بلد ثانية
يا لوزا دي رابع مرة أقول قصة و هي محرجة جدا أنا إسمي أفنان و عندي ١١ سنة و محجبة و في مرة كنت قاعدة في الصالة مع أخواتي عادي جدا 😅 فماما نادت عليا علشان افتح الباب علشان كان في حد بيخبط ورحت فتحت الباب و أنا شعري عامل زي سلك المواعين و كنت لبسة بنص كم في عز البرد 😂 و بعدين بقول مين سمعت صوت بابا بيقول أنا يا أفنان و فتحت عادي و فجأة شفت راجل ما شاء الله أطول من برج خليفة فأنا فضلت ٤ ثواني عل ما استوعب 😳 و بعدين رحت وَرِبْت الباب في وشوا و الراجل يا عيني كان محروج 😅 و بعدين سألني بابا موجود قلت لأ وقال أنا عاوز ادلوا حاجة و دا كلو وأنا موربا الباب 🙄 رحت مديت أيدي من ورا الباب فسمعت حاجة اتحطت علئ الأرض و بابا اتقفل 🚪 رحت قفلت بابنا و طلت على اختي إلي أصغر مني بسنتين والي مش هقول إن إسمها روان 😂 و دخلت اوضتي و استنيت بابا و أول ما جه حكتلوا عن كلوا حاجة طبعا هزقني باللسان وليس باليد 😂 و بابا سألني عن شكلوا و قلتلو و في الآخر طلع جارنا و كان جايبلنا شوكلاتة 🙄 بيرحب بينا علشان إحنا جران جداد 😭
انا من اليمن و اسمي حفصه دي قصتي كنت باليمن و عملت مقلب بأختي الكبيره و مش هقولك علي اسمك يا فاطمه بعيدها لبست قناع مرعب و هي كانت في الاوضه بتساعد عمتي و بعديها تعلقت علي الشباك عشان كان قريب من الأرض و بعديها كنت انتظرها تبص عليا و لما بصت عليا اترعبت و اتخضت و اخدت القناع ومحدش من اهلي عرف و القصه برعايه بعديها 😂😂بحبك يا لوزا 🤍
لوزا انا بحبك اوي ❤ انا اسمي سما وعندي 13سنه كنت بكدب وبقول ان انا صليت وانا ما كنتش صليت اصلا وبعدها توبت وبعدها بقيت بحب الصلاه جدا 😊 وعلى فكره انا بتابع كل فيديوهاتك وبحبك اوي❤
يا لوزا انا عندي ليكي اقتراح بما اننا في ايام امتحانات اين رأيك تبدإ سلسلة مواقف الامتحانات المحرجة او المضحكة مع المراقبيين او مع اي حد😂 قوللي رأيك+بحبك جداً❤❤
ده موقف مرعب😢 انا اسمي بسمله و عندي 12سنه انا ستي كانت في بيت وعزلت منه وانا رحت ازورها علشان طبعا هي راحت بيت جديد ورحت أبات معاها اسبوع ولما كنت قاعده ناس قرايبنا جم يباركون لتيتا وانا وابن خالي مش هقول اسمك يا اسر وقرايبنا اللي جم كان معاهم ولد قدنا انا وابن خالتي ومش هقول اسمك يا ميدو واحنا الثلاثه كنا قاعدين بنلعب في اوضه لوحدنا وساعتها انا كنت بقول لهم ان انا حلمت حلم ان في عفاريت في الشقه دين واسر قال لي لا طبعا طلعت اشرب مياه فلقتهم بينادونى رحت لهم قالوا لي الباب بتاع الدولاب اتفتح واتقفل لوحده وانا ابن خالي عمر ما كذب وحلفلي هوا وميدو وانا وهم خوفنا وبعد كده لقينا الباب بتاع الدولاب قفل مره ثاني رحت نطه علا السرير الي في آسر وميدو وقعت جنبهم و لزقنا في بعض من كتر الخوف سمعنا صوت مخيف في الاوضه وبعد كده لقينا النور والباب اتقفل لوحدهم واصلا ما فيش هواء في الاوضه دي بس كان في جنب الباب نور بردك واحنا كنا فاتحين النور اللي جنب الباب وانا من كتر الخوف عيطت عشان انا خوافه اصلا وهم كمان خوافين فضلنا نعيط ونصوت وفي الاخر رحنا فاتحين النور واحنا طالعين نجري وفضلنا نوقف بعضه فتحنا الباب وطلعنا نجري واحنا عمالين نعيط ورحنا لهم وهم فضلوا يقولوا مالكو في ايه اللي حصل واحنا عمالين نقول عفاريت عفاريت في الشقه وعمالين نعيط وهم مش فاهمين مننا حاجه فجاه لقينا اخويا الكبير جاي وعمال يضحك لنا واحنا بنبص له قام قال لنا انا اللي قفلت النور والباب بس ازاي ماحسناش بي وي حسيناه بيجدب عشان الضيوف ولو فعلا الكلام اللي هو قاله ده صح مين اللي فتح و قفل الدولاب ومن ساعتها ميدو اللي انا ما قلتش اسمه ما جاش من ساعتها وانا بروح بالعافيه وببقى خايفه لما بروح ممكن حد يفهمني ايه ده 😢
بالله عليكي طلعي قصتي 😢😢 لوزا هحكيلك قصه بتضحك اوييي 😂😂 حكلو قصتي لما كنت في رابعه ابتدائي كنت بروح ل عمتي عشان اخد درس عربي عندها عشان هيا معلمه و كان مشوار بعيد شويه شويتين فكنت بروح بتوكتك مع ابن عمتي تانيه ف في مره و مروحين (ملحوظه ابن عمتي اكبر مني بسنه بس هو لغات و كنا مش بنتكلم خااااالص مع بعد في توكتوك 😂)نكمل واحنا مروحين بربط كوتشي عادي جدا و نزلت و احنا في نص طريق بسند ع شنطتي هوب لقيتها مش موجوده 😅😂😂طبعا خفت تكون طارت 😂😂فسكت بعد شويه افتكرت ان في واجب في شنطه 😂😂😮فعمو سواق كان بيتكلم في موبايل 😅 ف استنيته لحد ما خلص و اول ماخلص جيت اقول ل عمو شنطتي فين قالي انتي نسيتي شنطتك 😂😂قالت اه قالي فيها واجب يعني قلت اه فوداني درس تاني (ابن عمي يشاهد بصمت ) وصلنا و بنت عمتي الي مش هقول اسمها نور 😂😂 و ادتني شنطه و قالت لي يا مريضه و انا مش عرفا ليه قالت لي كده 😂😂و طول ما احنا مروحين انا و ابن عمتي مش بطلنا ضحك و تريقك علي 🙂 و دليل بنت المتخلفه الي في المدرسه بتاعته 😂😂😂 بحبك اوي يا لوزا 🍯❤️
لو سمحتي شوفي قصتي:امبارح كنت خرجه مع ماما ملاحظه انا اسمي لميس و اليوم كان كله متلخبط المهم لما خرجت مع ماما وروحنا محل في حجات حريمي وبناتي بس واكسسورات وتوك وكده يعني المهم لقيت اختي الصغيره جايبه بك صغير بلستك ملاحظه اختي عندها ٥ سنين وهي اصغر اخت وطبعا واخده الدلع كله المهم ماما وافقت ان هي تجيبه كالعاده وورتهولي وقالتلي جيبي بوك انتي كمان ماما بتقولك وانا جبت فعلا بس هي كانت جايبه اخر واحد وشكله حلو وفي حجات تانيه مش حلوه اوي وطبعا كل دا كان اطفالي فأنا جبت وخلاص المهم روحنا عشان نحاسب والكاشير كان فيه من ورا بوكات كبار وفي ب٦٠ جنيه وحجات حلوه فأنا افتكرت ان ماما هاتجبلي واحد عشان تراضيني علشان انا الأخت الكبيره اصلا ودخله في ال١١ سنه المهم كنت واقفه وبشوف معاها بس انا كنت متردده شويه وافتكرت ان هي ممكن كمان ما تجبليش وكده المهم لاقيتها بتقول للبنت الي واقفه على الكاشير هاتيلي حجات كتير عشان اختار فأنا ماعرفش ليه دماغي هبت ومسكت وفضلت اشوف معاها مع اني كنت متردده بس فضلت اشوف السوسته وافتحها وكده ولاقيتها بتقول مره واحده بتقول نقيلي حاجه لجدتك وانا ساعتها وشي بقا زي الطماطمايه من كتر الكسوف فأنا شوفت معاها والي خلاني افتكر ان هي هاتجبلي ان البوك كان صغير ورقيق وكده والموقف ده كان اكتر موقف محرج في حياتي بحبك او يا لوزا😊❤❤
طلعي قصتي لو سمحتي يا لوزا💗 القصه دي قصه محرجه و مضحكه في نفس الوقت😂😂💔 انا بكراش علي واحد معايا في المدرسه و مش هقول اسمه بس انا بسميه معتزه علشان التشفير و كده المهم ان انا و معتزه بناخد معظم دروسنا مع بعض ففي مره كان عندنا درسين في يوم واحد المهم اني رحت الدرس عادي فجأة هو يدخل من الباب و لابس نفس لون الجاكيت بتاعي مع العلم انه لابس هودي و كنا عاملين ماتشينج في نفس نوع و لون البنطلون بس قلنا ماشي حصل خير بس برضو منساش ان كل المجموعه بتاعتنا كانت بتتكلم علينا و تضحك حتي الميس كمان المهم اني رجعت البيت و قلت هلبس لبس تاني بس ماما زعقتلي وقالت احنا في الشتا هتلبسي لبس تاني ليه انتي مكملتيش الساعتين هناك بس انا وضحتلها الموضوع و قالت ماشي المهم اني رحت الدرس و كان درس ماث اما هو فكان ساينس المهم اني لقيته لابس نفس لون الجاكيت بتاعي مع العلم انا غيرت الجاكيت لواحد برتقاني و هو عنده نفس الون بس هودي علشان انا حظي جامد ساعتاها صحبتي و صحابه ماتوا من الضحك علينا و حتي و احنا مروحين الناس في الشارع مش سايبينا😂😂💔 اسفه علي القصه الطويله🙂✨️
لوزا انا عندي قصة انا بنت عمري ١٢ سنة انا بنت قوية ومحدش يقدر يعملي حاجة المهم مدرستي مدرسة مختلطة المهم فيوم وانا نازلة كان في ولاد عملين يرخمو عيه وكان معيا منشتر الاداة الي بتقطع الورق رحت جرحت الاول بيها وجبت شنطي ولبستها في وش التاني ورت كعبلت التالت على السلم والرابع ما عملتلوش حاجة بس عضيتو لدرجة يدو نزفت من العضة والسادس خرمت عينه بالمسطرة وبعد كل ده شتكيت عند المديرة والمديرة فصلتهم اسبوع وقلت لاب كل واحد منهم واضربو قدامي بالحزام وبالاخر ماما تقلي انتي فعلا قوية ومحدش يقدر على بس انا طيبة 😇
لوزا بتمنى اتطلعي قصتي انا من العراق اسمي ايه فمرا سويت عمليه ليدي انا كنت مشيطنه بصغري 😂بختصرها انو انا كسرت الزجاج بيدي وانجرحت جرح عميق جدا بحيث وصل لين العضم المهم فسويت عمليه وبعد فتره سويت عمليه فمستشفى خاصه وبنج عام وماشوف حدا 😂😂 المهم انو من طلعت من العمليه بشوف الدكتور اربعه والله حقيقي واقوله انت مين ولي بشوفك اربعه ف طلعوني من الغرفه لغرفه ثانيه فشفت ماما فقلت لها ماماا انتي شوو مين وليي انتي صايره 6 فماما قالت لي لي انا 6 انتي بتشوفي عكس فقلت لبابا كدا فقال نفس ماما فطلعت من المستشفى ومحدا اجى زارني ولا قالي الحمدلله على السلامة 😢😭💔
يا لوزه انت عمرك ما طلعتيني انا عارفه انا مستحيل: دايما وانا صغيره كان نفسي اقول اللي معايا في الحلم انا عارفه ان انا في حلم وفي بنت كده مش هقول ان اسمها فرح عشان الخصوصيه😊😂 اله ان في حاجه وحشه بس انا ما سمعتش كلامها😮 ونمت مره وفعلا عرفت انه انا بحبك😂هههه انه انا بحلم😂 في مباني طلعت والدنيا انا بالليل وفي ناس ما بين حته صغيره من وشها و بتبص لي من ورا المباني وناس عماله تجري ورايا وانا قعدت اقول تاني والله مش هعمل كده تاني والله 😂 وبعد كده صحيت وقلت يا لهوي يا لهوي يا لهوي مش هعمل كده تاني😂ههههه وكل احكي لحد القصه بخاف اقول له الجزء ده😂👍🏻 علشان عشان😂😂😂😂😂😂 😊 في تنمر😊 بحبك يا لوزه بليز طلعي تعليقي❤
خالتي لما كانت صغيرة كانت بتعشق المقالب وهي بتسكن في مبنى الطابق الاول بتسكن فيه والطابق الرابع بيسكن فيه اخوالها والجيران في الطابق الثاني والثالث وفي يوم عيلتها كلها كانت فوق فهي حبت تعمل مقلب جابت حجاب جدتي ولبسته ونكشت شعرها وغطت وشها وبقى شكلها مرعب وبدل ما تصعد الطابق الرابع صعدت الطابق الثالث😅 وكانو شوية شباب قاعدين وواحد منهم ابن خالها فهي طرقت الباب وفتحلها واحد منهم واتصدمو وواحد منهم اغمى عليه من كتر الخوف وقعد يصوت ويصرخ وسكرو عليها الباب وهي ما انتبهتش لغلطها وقعدت تطرق الباب وتقول خلاص دي انا ولما شالت الغطا عن وشها عرفت انها غلطت في الباب ونزلت تحت وهي خايفة ان الولد يكون مات من الخوف فنزلت بيتها وقعدت وابن خالها كان هيموت من الضحك وراح الفوق وحكالهم على اللي حصل وان الولد المسكين كان هيوقف قلبه من الخوف وهي من يومها معملتش مقالب تاني😂 يا لوزة طلعي قصتي
قصتي مره كنت امشي مع صديقتي هذا الشيء حدث في نهايه السنه كنت اتمشى معها الصديقه المفضله والله هكذا فقط كنت انا على الجوال وهي ما مسكت بي عندما اركز بالجوال لا ارى من حوالي دقيقه تركتني لكي تذهب الى ابوها وانا اصطدمت بالعماره التي تشعل الضوء اما سقطت والكل يبدا يضحك علي حتى صديقتي بدات تضحك علي قليلا ولكن ساعدتني قلت لها لماذا كنت تضحكين انني قلت لك ولا تتحركي دقيقه اذهب الى ابي انت لم تسمعيني وانا لم اسمعها وكانت مهزله امام الناس😂❤ وكل دعني انني ركزت على الجوال ملاحظة: كم اتفرج على فيديوهاتك😂❤. ان شاء الله يا ربي تقولي قصتي احبك
هحكيلك موقف محرج جدا كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
انا بتمنى تنزلي قصتي يا لوزه انا بحبك قوي. مره رحنا المول كبير قوي وانا تهت من اهلي وكنت بدور عليهم ولقيت رجل الامن قول لي اسمك ايه يا شاطره قلت له عيب انا مش هقول اسم الراجل وبعد محاولات كثيره قلت له اسمي في ودنه قلت له ما تقولش لحد اللي حاضر وبعدها قال اسمي في كل المول وسماهم اسمي وانا تعصبت وزعلت جدا هو مهما كان بيكلمني مش برد عليه وبعدها اهلي قم واخذوني وبعد ما حكيت لهم القصه فضلوا يضحكوا انا مش عارفه كانوا بيضحكوا على ايه😂😂
قصتي ارجوكي تطلعيني يا لوزة ❤ انا عندي ١٣ سنة لما كنت في سادتا ابتدائي كان عندي ميس ربنا يجازيها خير كانت بتحببنا في الصلاة❤ و انا فعلا حبيتها وبقيت بصلي😊 فا الميس دي كانت كل يوم لما بتدخلنا كانت بتسأل مين مصلاش الفجر و سعات كانت بتسأل مين صلى الفجر فيوميها هي سألت مين مصلاش الفجر فأنا سمعتها مين صلى الفجر فرفعت ايدي✋️ و كنت بطلع حجاتي من الشنطة و ملحوظة انا كنت طالبتها المفضلة🫶 فهي قالت معقول يا سلوى ليه مصليتيش فأنا قولتها مش حضرتك بتسألي مين اللي صلى الفجر بس كانت كسفة لأن كل الفصل كان بصص عليا 😶🌫️🫠ملحوظة تانية كنا في مدرسة مختلطة🏫 😅انا دلوقتى الحمد لله ملتزمة و محافظة على الصلاة ادعولي أفضل ثابتة عليها واقدر اصلي السنن الرواتب ❤
اولا انا بحبك اوي اوي اوي يا لوزة❤❤ دلوقتي هقول تلات قصص محرجه 😂 الاولى مرة كانت عندنا حصه انجلش قبل ماتيجي المس كنت واقفه عريفه ففي بنت مش هقول انا سمها هبه كانت تزعق عشان بمسح الصبورة انا مكنتش اعرف ان هيا بتكتب فزعقت عليها بصوت جعفر😂 بعد كدة رجعت تزعق وانا ازعق بلف وشي لأن زمايلي كلهم بقو ساكتين فجأة لقيت الميس إلي مش اسمها فاطمه بتقول انت غزل 😂😂 لإن اسمي غزل ملحوظه انا كنت أهدى وحدة في الصف 😂واكتر وحدة مش بعمل مشاكل 😂 تاني قصه كنت نزله الفسحة انا وزميلتي إللي مش إسمها لينا ابدا😂 وعمالين نركض والمديرة شافتنا وقالت إنو ممنوع ننزل غير لما المبنى كله ينزل إحنا معجبناش الكلام حاولنا اكتر من مرة نتخبى بين الطالبات وننزل وكل مرة تكشفنا 😂 لما المبنى كله كنا عمالين ننزل بسرعه وعند آخر عشر درجات آخدناها زحليقه والمديرة والميسات والطالبات عمالين يضحكو 😂😂 بعد كدة أحدنا تهزيق مايعلم بيه غير ربنا😂 القصه التالته لمامتي مش ليا بتقول إنها كانت طالعه من الشركه الشركة بابها شفاف ممتي يتفكرو بفتوح وهيا طالعه تقوم رازعه بالباب 😂😂 والناس عماله تضحك 😂😂 وبعد متحكي القصص دول يا لوزة هحكي الباقي❤❤❤. هقولها لتاني مرة انا بحبك اوي اوي يا أحلى لوزة❤
ازيك يا لوزه انا بصراحه كان نفسي من زمان اشارك بس انا وانا صغيره ما كان عندي مصايب بصراح وبرض هي مش مصيبه يعني هو بس موقف صار معي بسم الله انا اسمي ريم وانا من الاردن وهي القصه صارت معي عند دار جدي في يوم انا كنت سهران عندهم بعدين اجت جدتي تحكي لي روحي نامي فانا رحت جبت فرشتي وحطيتها بغرفه جدي وانا بصراحه بخاف من الظلام هو كان في ثلاجه بالغرفه وكنت اسمع صوت دقدقه وكنت ميته رعب واخر شيء ما قدرت اتحمل فرحت عند جدتي ووقتها كنت حابب اعمل جميله 🤣 وما اصحيهاش يعني ما اخلي تحس فيني فهي كانت فاتحه جزء من الباب وتسحبت زي الحراميه 😂 ودخلت ونمت اول ما حطيت راسي على المخده نمت لانه بصراحه كنت بدي اغمض عيوني وانام بس ما قدرتش من الخوف وانا هناك وبعدين جدتي قامت بس ما كانت حسي فيني يعني ما كنت حتى عارفه اني انا وراها وراحت تشوف انا وين ما لقيتنيش بغرفه جدي فراحت تشوف بالصالون برضه ما لقيتنيش ودورت علي بالبيت وبرضو ما لقتني وراحت صحت جدي هو كمان صار يدور علي وما لقانيش بعدين اتصلوا على خالي بدي ارجعها اتصل على خالي الثاني على شان يدوروا علي وما لقوني شو فكروني انخطفت 😂 بعدين اجا جدي دخل على غرفه جدتي واضا الضو ولا هم لاقيين هناك 😂 وتركوني نايمه والصبح صحيت وخبروني كل شيء اتمنى انك تطلعي قصتي بحبك كثير
لوزتي اخر مره لما حكيتي قصتي انا فعلا هزعل بجد بجد عشان انا بتابع من زمان قوي لو ما عملتش كده مش هتبقى ثاني خالص عشان انت تهتمين بيا خالص اقول لك على قصتي المحرقه لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂 ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅 وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂 ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂 ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة
أنا كتبتها اكتر من مره 😢 ممكن تطلعيني ❤ ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا وبحبك يا لوزا❤
انا بموووت فيك وكل يوم بتابعك 🤏🏻🎀 قصتي: موقفي محرج مره في مره كنت ماسكه يد صحباتي الثنتين الي مش حقول على اسمهم 😁 وكنا في الفسحه يعني في المدرسه وكنا نمشي فجأه اول وحده بدت تركض بسرعه والثانيه قاعده تركض معاها ومستمتعه وانا كان فاضلي شويه واطير وكنت اصرخ وقفو وقفو ومحد كان سامعني 😭 و وصلنا للفه كانت متعبيه بنات ولفو ومحدش طاح الا انا طحت ورجولي طارت للمريخ وهم وقفو وكانو يطالعو مصدومين بس الحمدلله اني كنت لابسه بنطلون طويل شوي وكانو البنات ميتين على نفسهم من كثر الضحك وانا قمت بسرعه ورحت اديت لثاني وحده من صديقاتي قلم قوي على وجها بس هي قالت والله مش انا وانا اعتذرت ورحت مديا الاولى قلم مافي اقوى منه وهي عصبت وادتني قلم تاني من قوته كنت حبكي بس سكتت وعدا يومنا على شبه خير 😭😭 متبعتك من السعوديه بس غيرت لهجتي علشانك🫶🏻🇸🇦
انا بت اسمي غفران و انا اختى لي مش هقول اسمها ومش بتصلي وانا بقولها صلي وبتقولي ملكيش دعوة مين لي هيدخل في قبري قمت ليوم التاني ونحنا منغسل المواعين قولتلها عارفة انا بحبك قد اي نهاردة شوفتك بلمنام وانتي ميته وبتتعذبي بلقبر وتقوليلي ياريتني كونت اصلي وان هيا كانت بتتعذب اوي بي لمنام وانا اصلا مشفتهاش ولا حاجة وانا كدبت عليها وهيا بقت تصلي كل يوم وانا اتمني من ربنا انه يسامحني على الكذبة دي 😢 استغغر الله العظيم 😢😢 ممكن تحطو لايك عشان تقول لقصة دي وبالاخير صلو على النبي 😊😊😊😊
لوزا أنا عندي 12 سنة وكنت مش بصلي أوي وكنت بضيع معظم الفروض 😢
ف في يوم صحيت الفجر وقلت أصلي صليت وقرأت جزء قرآن وسبحت وحسيت براحة نفسية وبقيت أصلي كل الصلوات والسنن الرواتب ❤
ruclips.net/user/shortsdJSySfWzF44?si=Unfyas_jOpLzhSqY
سرق منك القصة
بحبك أويييي يا لوزة ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤️💋💋💋💋💋
متزعليش اتءكدي انو اكثر من ١٠٠ الف شخص يحبك ❤❤❤😊
لوزا أنا حب من زمان اقيلك دي الحاجة 😊
في ناس بتسرق قصصك😢 المشكلة مش هنا خالص المشكلة على انو الناس الي بتسرق قصصك في ناس بتسرق 😂 يعني حوالي ١٠فيديوهات او قنوات بينزلوا قصصك 😢+بحبك يالوزا ❤❤❤
لوزا اعملي فيديو طويل ❤ وبحبك اوي وانت قمر❤
يا لوزة يا ريت تطلعيني في فيديو لاني عايزة نصيحتك انا بنت يمنية مغتربة في مصر ولاني مش بطلع من البيت كتيير فمش بتكلم باللهجة المصرية كويس.
السنة اللي فاتت كانت اسوء سنة في المدرسة كانوا الطلاب كلهم يتنمروا على كلامي وعلى شكلي وجابولي عقدة نفسية وانا كلما اشتكي لاهلي او للمدرسة الطلاب بيقعدوا يقولوا احنا بقالنا تسع سنين مع بعض ومحدش اشتكى علينا وانتي مستفزة وكلام وحش كتييير و بسببهم بدأت اهمل الدراسة واعمل حاجات مش كويسة مع اهلي مع اني ما كنتش كدا خالص.
السنة دي نقلت لمدرسة تانية والحمدلله بقيت في الدراسة تمام بس لساتي بعامل اهلي بالطريقة نفسها وبدأت اخاف من المصريين كلهم فياريت تنصحيني اعمل ايه لاني فعلا عايزة حد ينصحني
والله يا قلبي انا بعتذر ليكي بدلا من ولاد الكلب دول
و انا مصرية و اسفة جدا جدا و والله لو انا شفتك هدافع عنكي من ولاد الكلب دول و فكك منهم يا قلبي ذول غيرانين لانك من بلد ثانية
دول ناس متنمرين ابعدي عنهم و ردلهم الكلمه بعشره انا مصرية وبحب كل حد من اي بلد تانيه❤❤
يالوزه
انا احبكك اوي اوي اوي بحبكككككككككك انا متابعتك من العراق و امنيتي ازور مصر ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤تواني معا لوزا ❤❤❤
يا لوزا دي رابع مرة أقول قصة و هي محرجة جدا
أنا إسمي أفنان و عندي ١١ سنة و محجبة و في مرة كنت قاعدة في الصالة مع أخواتي عادي جدا 😅 فماما نادت عليا علشان افتح الباب علشان كان في حد بيخبط ورحت فتحت الباب و أنا شعري عامل زي سلك المواعين و كنت لبسة بنص كم في عز البرد 😂 و بعدين بقول مين سمعت صوت بابا بيقول أنا يا أفنان و فتحت عادي و فجأة شفت راجل ما شاء الله أطول من برج خليفة فأنا فضلت ٤ ثواني عل ما استوعب 😳 و بعدين رحت وَرِبْت الباب في وشوا و الراجل يا عيني كان محروج 😅 و بعدين سألني بابا موجود قلت لأ وقال أنا عاوز ادلوا حاجة و دا كلو وأنا موربا الباب 🙄 رحت مديت أيدي من ورا الباب فسمعت حاجة اتحطت علئ الأرض و بابا اتقفل 🚪 رحت قفلت بابنا و طلت على اختي إلي أصغر مني بسنتين والي مش هقول إن إسمها روان 😂 و دخلت اوضتي و استنيت بابا و أول ما جه حكتلوا عن كلوا حاجة طبعا هزقني باللسان وليس باليد 😂 و بابا سألني عن شكلوا و قلتلو و في الآخر طلع جارنا و كان جايبلنا شوكلاتة 🙄 بيرحب بينا علشان إحنا جران جداد 😭
انا من اليمن و اسمي حفصه دي قصتي كنت باليمن و عملت مقلب بأختي الكبيره و مش هقولك علي اسمك يا فاطمه بعيدها لبست قناع مرعب و هي كانت في الاوضه بتساعد عمتي و بعديها تعلقت علي الشباك عشان كان قريب من الأرض و بعديها كنت انتظرها تبص عليا و لما بصت عليا اترعبت و اتخضت و اخدت القناع ومحدش من اهلي عرف و القصه برعايه بعديها 😂😂بحبك يا لوزا 🤍
انا كمان اسمي فاطمه انشاء الله قصتك تطلع
لوزا انا بحبك اوي ❤
انا اسمي سما وعندي 13سنه كنت بكدب وبقول ان انا صليت وانا ما كنتش صليت اصلا وبعدها توبت وبعدها بقيت بحب الصلاه جدا 😊 وعلى فكره انا بتابع كل فيديوهاتك وبحبك اوي❤
❤❤بحبك اوي ❤❤
يا لوزا ❤❤❤❤❤
أنا مش بحب أكتب كومنتات بس أنا بحبك إوي بلوزه ❤
ملحوظه: في ناس بتسرق من قناتك 😢
فعلا أنا مبحبش الفتنه بس في واحده سارقه قناتك 😢
بحبك يا زوزو ♥️♥️♥️♥️♥️💗
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
يا لوزا انا عندي ليكي اقتراح
بما اننا في ايام امتحانات
اين رأيك تبدإ سلسلة مواقف الامتحانات المحرجة او المضحكة مع المراقبيين او مع اي حد😂 قوللي رأيك+بحبك جداً❤❤
الله ينجحك في حياتك❤❤❤😊😊
ان شاء الله
ده موقف مرعب😢
انا اسمي بسمله و عندي 12سنه
انا ستي كانت في بيت وعزلت منه وانا رحت ازورها علشان طبعا هي راحت بيت جديد ورحت أبات معاها اسبوع ولما كنت قاعده ناس قرايبنا
جم يباركون لتيتا وانا وابن خالي مش هقول اسمك يا اسر وقرايبنا اللي جم كان معاهم ولد قدنا انا وابن خالتي ومش هقول اسمك يا ميدو واحنا الثلاثه كنا قاعدين بنلعب في اوضه لوحدنا وساعتها انا كنت بقول لهم ان انا حلمت حلم ان في عفاريت في الشقه دين واسر قال لي لا طبعا طلعت اشرب مياه فلقتهم بينادونى رحت لهم قالوا لي الباب بتاع الدولاب اتفتح واتقفل لوحده وانا ابن خالي عمر ما كذب وحلفلي هوا وميدو وانا وهم خوفنا وبعد كده لقينا الباب بتاع الدولاب قفل مره ثاني رحت نطه علا السرير الي في آسر وميدو وقعت جنبهم و لزقنا في بعض من كتر الخوف سمعنا صوت مخيف في الاوضه وبعد كده لقينا النور والباب اتقفل لوحدهم واصلا ما فيش هواء في الاوضه دي بس كان في جنب الباب نور بردك واحنا كنا فاتحين النور اللي جنب الباب وانا من كتر الخوف عيطت عشان انا خوافه اصلا وهم كمان خوافين فضلنا نعيط ونصوت وفي الاخر رحنا فاتحين النور واحنا طالعين نجري وفضلنا نوقف بعضه فتحنا الباب وطلعنا نجري واحنا عمالين نعيط ورحنا لهم وهم فضلوا يقولوا مالكو في ايه اللي حصل واحنا عمالين نقول عفاريت عفاريت في الشقه وعمالين نعيط وهم مش فاهمين مننا حاجه فجاه لقينا اخويا الكبير جاي وعمال يضحك لنا واحنا بنبص له قام قال لنا انا اللي قفلت النور والباب بس ازاي ماحسناش بي وي حسيناه بيجدب عشان الضيوف ولو فعلا الكلام اللي هو قاله ده صح مين اللي فتح و قفل الدولاب ومن ساعتها ميدو اللي انا ما قلتش اسمه ما جاش من ساعتها وانا بروح بالعافيه وببقى خايفه لما بروح ممكن حد يفهمني ايه ده 😢
بالله عليكي طلعي قصتي 😢😢
لوزا هحكيلك قصه بتضحك اوييي 😂😂
حكلو قصتي لما كنت في رابعه ابتدائي كنت بروح ل عمتي عشان اخد درس عربي عندها عشان هيا معلمه و كان مشوار بعيد شويه شويتين فكنت بروح بتوكتك مع ابن عمتي تانيه ف في مره و مروحين (ملحوظه ابن عمتي اكبر مني بسنه بس هو لغات و كنا مش بنتكلم خااااالص مع بعد في توكتوك 😂)نكمل واحنا مروحين بربط كوتشي عادي جدا و نزلت و احنا في نص طريق بسند ع شنطتي هوب لقيتها مش موجوده 😅😂😂طبعا خفت تكون طارت 😂😂فسكت بعد شويه افتكرت ان في واجب في شنطه 😂😂😮فعمو سواق كان بيتكلم في موبايل 😅 ف استنيته لحد ما خلص و اول ماخلص جيت اقول ل عمو شنطتي فين قالي انتي نسيتي شنطتك 😂😂قالت اه قالي فيها واجب يعني قلت اه فوداني درس تاني (ابن عمي يشاهد بصمت ) وصلنا و بنت عمتي الي مش هقول اسمها نور 😂😂 و ادتني شنطه و قالت لي يا مريضه و انا مش عرفا ليه قالت لي كده 😂😂و طول ما احنا مروحين انا و ابن عمتي مش بطلنا ضحك و تريقك علي 🙂 و دليل بنت المتخلفه الي في المدرسه بتاعته 😂😂😂
بحبك اوي يا لوزا 🍯❤️
انا بحبك اوي اوي اوي اوي اوي اوي يا لوزا ❤❤❤❤
واحنا كمان بنحبك❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊
ما تزعليش دام ان احنا معاك حنا وصلت100,000
أحبك يا لوزا ❤❤❤
بحبك أوي يا لوزا ❤
واصلي يا ست الكل 😊❤❤❤❤❤
لو سمحتي شوفي قصتي:امبارح كنت خرجه مع ماما ملاحظه انا اسمي لميس و اليوم كان كله متلخبط المهم لما خرجت مع ماما وروحنا محل في حجات حريمي وبناتي بس
واكسسورات وتوك وكده يعني المهم لقيت اختي الصغيره جايبه بك صغير بلستك ملاحظه اختي عندها ٥ سنين وهي اصغر اخت وطبعا واخده الدلع كله المهم ماما وافقت ان هي تجيبه كالعاده وورتهولي وقالتلي جيبي بوك انتي كمان ماما بتقولك وانا جبت فعلا بس هي كانت جايبه اخر واحد وشكله حلو وفي حجات تانيه مش حلوه اوي وطبعا كل دا كان اطفالي فأنا جبت وخلاص المهم روحنا عشان نحاسب والكاشير كان فيه من ورا بوكات كبار وفي ب٦٠ جنيه وحجات حلوه فأنا افتكرت ان ماما هاتجبلي واحد عشان تراضيني علشان انا الأخت الكبيره اصلا ودخله في ال١١ سنه المهم كنت واقفه وبشوف معاها بس انا كنت متردده شويه وافتكرت ان هي ممكن كمان ما تجبليش وكده المهم لاقيتها بتقول للبنت الي واقفه على الكاشير هاتيلي حجات كتير عشان اختار فأنا ماعرفش ليه دماغي هبت ومسكت وفضلت اشوف معاها مع اني كنت متردده بس فضلت اشوف السوسته وافتحها وكده ولاقيتها بتقول مره واحده بتقول نقيلي حاجه لجدتك وانا ساعتها وشي بقا زي الطماطمايه من كتر الكسوف فأنا شوفت معاها والي خلاني افتكر ان هي هاتجبلي ان البوك كان صغير ورقيق وكده والموقف ده كان اكتر موقف محرج في حياتي بحبك او يا لوزا😊❤❤
صلوا على الرسول❤
طلعي قصتي لو سمحتي يا لوزا💗
القصه دي قصه محرجه و مضحكه في نفس الوقت😂😂💔
انا بكراش علي واحد معايا في المدرسه و مش هقول اسمه بس انا بسميه معتزه علشان التشفير و كده المهم ان انا و معتزه بناخد معظم دروسنا مع بعض ففي مره كان عندنا درسين في يوم واحد المهم اني رحت الدرس عادي فجأة هو يدخل من الباب و لابس نفس لون الجاكيت بتاعي مع العلم انه لابس هودي و كنا عاملين ماتشينج في نفس نوع و لون البنطلون بس قلنا ماشي حصل خير بس برضو منساش ان كل المجموعه بتاعتنا كانت بتتكلم علينا و تضحك حتي الميس كمان المهم اني رجعت البيت و قلت هلبس لبس تاني بس ماما زعقتلي وقالت احنا في الشتا هتلبسي لبس تاني ليه انتي مكملتيش الساعتين هناك بس انا وضحتلها الموضوع و قالت ماشي المهم اني رحت الدرس و كان درس ماث اما هو فكان ساينس المهم اني لقيته لابس نفس لون الجاكيت بتاعي مع العلم انا غيرت الجاكيت لواحد برتقاني و هو عنده نفس الون بس هودي علشان انا حظي جامد ساعتاها صحبتي و صحابه ماتوا من الضحك علينا و حتي و احنا مروحين الناس في الشارع مش سايبينا😂😂💔
اسفه علي القصه الطويله🙂✨️
حنا ايضا بنحبك يا لوزا كثييييييييييير❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊😊
اني اموت بقصصك يا روحي ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊❤❤😊❤
صوتك في القرآن❤❤❤❤❤ ماشاء الله 😊😊
❤❤❤❤
لوزا انا عندي قصة انا بنت عمري ١٢ سنة انا بنت قوية ومحدش يقدر يعملي حاجة المهم مدرستي مدرسة مختلطة المهم فيوم وانا نازلة كان في ولاد عملين يرخمو عيه وكان معيا منشتر الاداة الي بتقطع الورق رحت جرحت الاول بيها وجبت شنطي ولبستها في وش التاني ورت كعبلت التالت على السلم والرابع ما عملتلوش حاجة بس عضيتو لدرجة يدو نزفت من العضة والسادس خرمت عينه بالمسطرة وبعد كل ده شتكيت عند المديرة والمديرة فصلتهم اسبوع وقلت لاب كل واحد منهم واضربو قدامي بالحزام وبالاخر ماما تقلي انتي فعلا قوية ومحدش يقدر على بس انا طيبة 😇
ما تزعليش في ناس كثير قوي بتحبك منهم انا❤❤❤❤😊
لوزا بتمنى اتطلعي قصتي
انا من العراق اسمي ايه فمرا سويت عمليه ليدي انا كنت مشيطنه بصغري 😂بختصرها انو انا كسرت الزجاج بيدي وانجرحت جرح عميق جدا بحيث وصل لين العضم المهم فسويت عمليه وبعد فتره سويت عمليه فمستشفى خاصه وبنج عام وماشوف حدا 😂😂 المهم انو من طلعت من العمليه بشوف الدكتور اربعه والله حقيقي واقوله انت مين ولي بشوفك اربعه ف طلعوني من الغرفه لغرفه ثانيه فشفت ماما فقلت لها ماماا انتي شوو مين وليي انتي صايره 6 فماما قالت لي لي انا 6 انتي بتشوفي عكس فقلت لبابا كدا فقال نفس ماما فطلعت من المستشفى ومحدا اجى زارني ولا قالي الحمدلله على السلامة 😢😭💔
انا بحبك يا لوزة❤❤💓💗💞♥️💌😍🥰😘😘🥰😍
بحبك أوي يا لوزه❤😊
يا لوزه انت عمرك ما طلعتيني انا عارفه انا مستحيل: دايما وانا صغيره كان نفسي اقول اللي معايا في الحلم انا عارفه ان انا في حلم وفي بنت كده مش هقول ان اسمها فرح عشان الخصوصيه😊😂 اله ان في حاجه وحشه بس انا ما سمعتش كلامها😮 ونمت مره وفعلا عرفت انه انا بحبك😂هههه انه انا بحلم😂
في مباني طلعت والدنيا انا بالليل وفي ناس ما بين حته صغيره من وشها و بتبص لي من ورا المباني وناس عماله تجري ورايا وانا قعدت اقول تاني والله مش هعمل كده تاني والله 😂 وبعد كده صحيت وقلت يا لهوي يا لهوي يا لهوي مش هعمل كده تاني😂ههههه وكل احكي لحد القصه بخاف اقول له الجزء ده😂👍🏻 علشان عشان😂😂😂😂😂😂
😊 في تنمر😊
بحبك يا لوزه بليز طلعي تعليقي❤
صوتك بيديني طاقة إيجابية ❤
احبك يا لوزا ❤انا احب رياضيات و الإنجليزية ❤
انا اسمي ليان عبدالناصر ❤❤❤ بحبك يا لوزا
بحبك اوي يا لوزةة💗💗💗💗💗💗💋💋
😂😂😂😂 حبيبتنا يا لوزا كلنا بنحبك ❤
استمري يالوزه
انشاء الله المشاهدات مش هتنزل
بحبك يالوزه❤❤❤
خالتي لما كانت صغيرة كانت بتعشق المقالب وهي بتسكن في مبنى الطابق الاول بتسكن فيه والطابق الرابع بيسكن فيه اخوالها والجيران في الطابق الثاني والثالث وفي يوم عيلتها كلها كانت فوق فهي حبت تعمل مقلب جابت حجاب جدتي ولبسته ونكشت شعرها وغطت وشها وبقى شكلها مرعب وبدل ما تصعد الطابق الرابع صعدت الطابق الثالث😅 وكانو شوية شباب قاعدين وواحد منهم ابن خالها فهي طرقت الباب وفتحلها واحد منهم واتصدمو وواحد منهم اغمى عليه من كتر الخوف وقعد يصوت ويصرخ وسكرو عليها الباب وهي ما انتبهتش لغلطها وقعدت تطرق الباب وتقول خلاص دي انا ولما شالت الغطا عن وشها عرفت انها غلطت في الباب ونزلت تحت وهي خايفة ان الولد يكون مات من الخوف فنزلت بيتها وقعدت وابن خالها كان هيموت من الضحك وراح الفوق وحكالهم على اللي حصل وان الولد المسكين كان هيوقف قلبه من الخوف وهي من يومها معملتش مقالب تاني😂 يا لوزة طلعي قصتي
أنا بحبك أوي يا لوزه ❤❤ بحسك أختي الكبيره مع إني أكبر أخت 😊
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷 كمية حب مش قادره أوصفه 😊
احبك اوي ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
احنا بندعمك يا لوزه يا قمر بحبك جدااا❤❤😊
انا بحبك اوي اوي يا قلبي انا بعشقك والله ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بحبككككك يا لوزا❤❤❤❤
ادي جزات اللي بيسمعش كلام ماما تقولها❤😂🎉😂🎉😂🎉 بحبك اوي يا لوزه ❤❤❤❤❤❤❤❤
لابلز م توقفي،انا بحبك جدا 😥😥💓💓
وانا كمان بحبكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك يا احلى اخت في الدنيى❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بحبك اوي يا لوزا❤❤❤❤❤❤
بحبك اوي يا لوزا❤❤❤
بحبك يا لوزا❤❤❤❤❤❤❤❤❤
انا كمان بحبك يا لوزا 🩷🌷
واصلييي❤❤❤❤
بحبك يا عمري يا قلبي❤❤❤
بحبك يا لوزه كثير❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وانا كمان ما بحب الدرس العلوم😂😂😂😂😂
قصتي
مره كنت امشي مع صديقتي هذا الشيء حدث في نهايه السنه كنت اتمشى معها الصديقه المفضله والله هكذا فقط كنت انا على الجوال وهي ما مسكت بي عندما اركز بالجوال لا ارى من حوالي دقيقه تركتني لكي تذهب الى ابوها وانا اصطدمت بالعماره التي تشعل الضوء اما سقطت والكل يبدا يضحك علي حتى صديقتي بدات تضحك علي قليلا ولكن ساعدتني قلت لها لماذا كنت تضحكين انني قلت لك ولا تتحركي دقيقه اذهب الى ابي انت لم تسمعيني وانا لم اسمعها وكانت مهزله امام الناس😂❤ وكل دعني انني ركزت على الجوال
ملاحظة: كم اتفرج على فيديوهاتك😂❤.
ان شاء الله يا ربي تقولي قصتي احبك
انا بحبك اوي اوي يا لوزه❤❤❤❤
بحبك اوي يا لوزة❤❤
وعايززين نعرف اسمك الحقيقي ايه؟ وياريت متتهربيش زي كل مرة😅
لا يا لوزه متزعليش انا من متبعينك من زمان انا بحبك ❤جدا و الله العظيم تعرفي ان انا دلوقتي المفروض ان عليا امتحان عربي بس مستنيه الباص
هحكيلك موقف محرج جدا
كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
انا بتمنى تنزلي قصتي يا لوزه انا بحبك قوي.
مره رحنا المول كبير قوي وانا تهت من اهلي وكنت بدور عليهم ولقيت رجل الامن قول لي اسمك ايه يا شاطره قلت له عيب انا مش هقول اسم الراجل وبعد محاولات كثيره قلت له اسمي في ودنه قلت له ما تقولش لحد اللي حاضر وبعدها قال اسمي في كل المول وسماهم اسمي وانا تعصبت وزعلت جدا هو مهما كان بيكلمني مش برد عليه وبعدها اهلي قم واخذوني وبعد ما حكيت لهم القصه فضلوا يضحكوا انا مش عارفه كانوا بيضحكوا على ايه😂😂
بحبك يالوز❤❤❤
😊بصي يا لوزا انا عمري 9سنين صف الرابع كان عنا امتحانات وكان لازم اصحى بدري حتى اروح المدرسة ومر نمت وفقت على الساعة10وكنا نايمين وانا بعيط عشان راح علي المتحان فسءالت امي الساعة كم قالت لي10وانا كنت لسه فايقةوكنت ابكي واعيط وامي تقول ارجعي نامي احسلك وبعدين استوعبت انو لسة ليل بحبك يالوزا انا اسمي جمان وصحيت الصبح وصليت صلاة الفجر وقعدت الصبح قلت لامي
اروح اصلي ومي قالت لي يا هبلة يا انتي صليتي الفجر وقعدت امتحن نصف السنة وامي متعودة انو احكيلها الاسئلة وجيت لماما قلتلها جوعانة وامي قالت جاوبتي الاسئلة قلتلها نسيتهم وامي وامي قالت الزي انتي مش جاوبتي على الاسئلة❤❤❤❤❤❤❤😂😂😂وانا متت علئ نفسي من الضحك 😂😂
نحن ندعمك يا لوزة❤❤❤
بحبك اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي يا لوزا❤❤
❤ انا بحبك يا لوزا❤❤❤❤❤❤
استمري بجد بحب قناتك جداااا❤❤❤
قصتي ارجوكي تطلعيني يا لوزة ❤
انا عندي ١٣ سنة لما كنت في سادتا ابتدائي كان عندي ميس ربنا يجازيها خير كانت بتحببنا في الصلاة❤ و انا فعلا حبيتها وبقيت بصلي😊 فا الميس دي كانت كل يوم لما بتدخلنا كانت بتسأل مين مصلاش الفجر و سعات كانت بتسأل مين صلى الفجر فيوميها هي سألت مين مصلاش الفجر فأنا سمعتها مين صلى الفجر فرفعت ايدي✋️ و كنت بطلع حجاتي من الشنطة و ملحوظة انا كنت طالبتها المفضلة🫶 فهي قالت معقول يا سلوى ليه مصليتيش فأنا قولتها مش حضرتك بتسألي مين اللي صلى الفجر بس كانت كسفة لأن كل الفصل كان بصص عليا 😶🌫️🫠ملحوظة تانية كنا في مدرسة مختلطة🏫 😅انا دلوقتى الحمد لله ملتزمة و محافظة على الصلاة ادعولي أفضل ثابتة عليها واقدر اصلي السنن الرواتب ❤
لوزا يا ريت تطلعيني انا بنت واسمي مريام
ومعلومه عني انا اخر العنقود واخويا اكبر مني بسنه واختي ب5 واختي التانيه7 فالمهم ماما نزلت هي واخوتي وانا كنت صغير 4سنين بكتير واخويا كان معايا فرحت دخلت انا وهو البلكونه معلومه ماما هي الغلطانه عشان بتحت البسل والبطاطس فالبلكونه فداخلنا ومسكناهم هنعمل اي يا تري روحنا راميناهم ونرمي وناس قعده تقول ارموا ارموا😂 وانا فرحانه بساعد الناس وبرمي بسرعه 😂قبل م ماما تيجي واخويا يرمي بشوف ورايا لقيت ماما في وشي بس الحمد الحمدلله 😂كنا خلصنا وهي خدتنا قعدتنا علي الكنبه وميشيت هتقولوا لي احنا وش المصايب فمتعوده واحنا صعبنا عليها 😂😂😂😂
قصه تانيه كانت من اسبوعين وانا عندي11ماما دخلت المطبخ وعملت فشار وبعديها بيوم كنت عاوزه فشار وماما كانت في الشغل انا وخويا بس بردو واخواتي في دروس رحت دخلت بعمل راح اتحرق قلت عادي بعمل تاني حرقت المسفه عشان حتيتها علي النار 😅 وحلتين وقبليها كنت حرقا وحده تانيه عشان بعمل بيض 😂 فماما عرفت وقالت متحرقيش في البيت وانا شطورة واحنا عند تيته راحت جيبت كبريت وكنت متفقه مع بنت خالي تجيب تلج افراح وروحنا بس مكنتش لسه جبت الكبريت بردو رحنا نجيب بعد مجبنا كان في عمود بنت خالي الي مسمهاش مريم راجت رشت عليا وانا قلتلكوا شطوره😂رحت حركت في وماما وبابا شافوني وخدو كبريتين وانا كنت جايبه 3 وخد تلج الافراح و كنا فالعيد وبابا خد العيديه بس ماما رجعت تلج الافراح تاني بس بابا خده بردو😂😂😂😂
اولا انا بحبك اوي اوي اوي يا لوزة❤❤
دلوقتي هقول تلات قصص محرجه 😂
الاولى مرة كانت عندنا حصه انجلش قبل ماتيجي المس كنت واقفه عريفه ففي بنت مش هقول انا سمها هبه كانت تزعق عشان بمسح الصبورة انا مكنتش اعرف ان هيا بتكتب فزعقت عليها بصوت جعفر😂 بعد كدة رجعت تزعق وانا ازعق بلف وشي لأن زمايلي كلهم بقو ساكتين فجأة لقيت الميس إلي مش اسمها فاطمه بتقول انت غزل 😂😂 لإن اسمي غزل ملحوظه انا كنت أهدى وحدة في الصف 😂واكتر وحدة مش بعمل مشاكل 😂
تاني قصه كنت نزله الفسحة انا وزميلتي إللي مش إسمها لينا ابدا😂 وعمالين نركض والمديرة شافتنا وقالت إنو ممنوع ننزل غير لما المبنى كله ينزل إحنا معجبناش الكلام حاولنا اكتر من مرة نتخبى بين الطالبات وننزل وكل مرة تكشفنا 😂 لما المبنى كله كنا عمالين ننزل بسرعه وعند آخر عشر درجات آخدناها زحليقه والمديرة والميسات والطالبات عمالين يضحكو 😂😂 بعد كدة أحدنا تهزيق مايعلم بيه غير ربنا😂
القصه التالته لمامتي مش ليا
بتقول إنها كانت طالعه من الشركه الشركة بابها شفاف ممتي يتفكرو بفتوح وهيا طالعه تقوم رازعه بالباب 😂😂 والناس عماله تضحك 😂😂
وبعد متحكي القصص دول يا لوزة هحكي الباقي❤❤❤. هقولها لتاني مرة انا بحبك اوي اوي يا أحلى لوزة❤
أقسم بالله نفس القصه حصلت معايا 😂😂
-بحبك موت يا لوزتي الحلوة 💋🌷🎀😍✨️-
-يا رب توصلي مليار مشترك يا قمورتي💋❤-
إستمر يا لوزة أنا بحبك❤
أنا بحبك جدا جدا جدا جدا جدا يا لوزا❤❤❤
بحبك يا لوزة❤❤❤❤❤❤😊😊
بحبك يا لوزا بليز استمري❤❤❤❤❤❤😊😊❤️❤️🌹🌹🎀🎀🥰🥰
طبعا يا لوزا لازم ندعمك ❤❤❤❤❤❤
احبك اوي يا لوزا
ازيك يا لوزه انا بصراحه كان نفسي من زمان اشارك بس انا وانا صغيره ما كان عندي مصايب بصراح وبرض هي مش مصيبه يعني هو بس موقف صار معي بسم الله انا اسمي ريم وانا من الاردن وهي القصه صارت معي عند دار جدي في يوم انا كنت سهران عندهم بعدين اجت جدتي تحكي لي روحي نامي فانا رحت جبت فرشتي وحطيتها بغرفه جدي وانا بصراحه بخاف من الظلام هو كان في ثلاجه بالغرفه وكنت اسمع صوت دقدقه وكنت ميته رعب واخر شيء ما قدرت اتحمل فرحت عند جدتي ووقتها كنت حابب اعمل جميله 🤣 وما اصحيهاش يعني ما اخلي تحس فيني فهي كانت فاتحه جزء من الباب وتسحبت زي الحراميه 😂 ودخلت ونمت اول ما حطيت راسي على المخده نمت لانه بصراحه كنت بدي اغمض عيوني وانام بس ما قدرتش من الخوف وانا هناك وبعدين جدتي قامت بس ما كانت حسي فيني يعني ما كنت حتى عارفه اني انا وراها وراحت تشوف انا وين ما لقيتنيش بغرفه جدي فراحت تشوف بالصالون برضه ما لقيتنيش ودورت علي بالبيت وبرضو ما لقتني وراحت صحت جدي هو كمان صار يدور علي وما لقانيش بعدين اتصلوا على خالي بدي ارجعها اتصل على خالي الثاني على شان يدوروا علي وما لقوني شو فكروني انخطفت 😂 بعدين اجا جدي دخل على غرفه جدتي واضا الضو ولا هم لاقيين هناك 😂 وتركوني نايمه والصبح صحيت وخبروني كل شيء اتمنى انك تطلعي قصتي بحبك كثير
بحبك يا لوزة🎉🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤❤❤
ممكن يا لوزه تخلي المتابعين يدعو لماما علشان تعبانه اوى 😢😢😢
لوزتي اخر مره لما حكيتي قصتي انا فعلا هزعل بجد بجد عشان انا بتابع من زمان قوي لو ما عملتش كده مش هتبقى ثاني خالص عشان انت تهتمين بيا خالص
اقول لك على قصتي المحرقه
لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂
ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅
وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂
ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂
ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة
انا بقولك انا بحبك يا لوز❤❤❤❤❤
وانا بحببببببببك اوي ❤❤❤❤😊
بحبك قوي بجد😊😊😊
أنا بحبك اوى اوى يالوزا ❤❤❤❤❤
استمري الكل بيحبك وانا اعشق قناتك❤❤🌹🌹
واحنا كمان بنحبك يا لوزه❤
بحبك اوي يا لولو🎀🎀
أنا كتبتها اكتر من مره 😢
ممكن تطلعيني ❤
ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا
وبحبك يا لوزا❤
انا بموووت فيك وكل يوم بتابعك 🤏🏻🎀
قصتي:
موقفي محرج مره
في مره كنت ماسكه يد صحباتي الثنتين الي مش حقول على اسمهم 😁 وكنا في الفسحه يعني في المدرسه وكنا نمشي فجأه اول وحده بدت تركض بسرعه والثانيه قاعده تركض معاها ومستمتعه وانا كان فاضلي شويه واطير وكنت اصرخ وقفو وقفو ومحد كان سامعني 😭 و وصلنا للفه كانت متعبيه بنات ولفو ومحدش طاح الا انا طحت ورجولي طارت للمريخ وهم وقفو وكانو يطالعو مصدومين بس الحمدلله اني كنت لابسه بنطلون طويل شوي وكانو البنات ميتين على نفسهم من كثر الضحك وانا قمت بسرعه ورحت اديت لثاني وحده من صديقاتي قلم قوي على وجها بس هي قالت والله مش انا وانا اعتذرت ورحت مديا الاولى قلم مافي اقوى منه وهي عصبت وادتني قلم تاني من قوته كنت حبكي بس سكتت وعدا يومنا على شبه خير 😭😭
متبعتك من السعوديه بس غيرت لهجتي علشانك🫶🏻🇸🇦
انا بت اسمي غفران و انا اختى لي مش هقول اسمها ومش بتصلي وانا بقولها صلي وبتقولي ملكيش دعوة مين لي هيدخل في قبري قمت ليوم التاني ونحنا منغسل المواعين قولتلها عارفة انا بحبك قد اي نهاردة شوفتك بلمنام وانتي ميته وبتتعذبي بلقبر وتقوليلي ياريتني كونت اصلي وان هيا كانت بتتعذب اوي بي لمنام وانا اصلا مشفتهاش ولا حاجة وانا كدبت عليها وهيا بقت تصلي كل يوم وانا اتمني من ربنا انه يسامحني على الكذبة دي 😢 استغغر الله العظيم 😢😢 ممكن تحطو لايك عشان تقول لقصة دي وبالاخير صلو على النبي 😊😊😊😊
استمري محتواك عسللل❤❤🍯
أستمري بلوزة ويبحبك أوي وأنا السعودية ومرة تانية بحبك أوي وبحب الفيدهات البتنزليها❤️❤️👍
يا رب تستامري بحبك اوي يا لوزه ❤❤❤
بحبك اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي يا لوزا
انا بحبك اوي اوي يا لوزة
جيش محبين لوزا يجمعوا ❤😊
بحبك قوى يا لوزا❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉❤❤❤❤🎉🎉🎉❤❤❤🎉🎉🎉