Dat is vreemd! Krijg je iets van een foutmelding? Of ziet hij simpelweg niets. Mocht je er niet uit komen zijn de contactgegevens van onze klantenservice hier: bit.ly/3mL3gR6 te vinden :).
Hey Leroy, balen dat de thermostaat geen verbinding maakt. Je kan best contact opnemen met onze klantenservice zodat we je kunnen begeleiden met wat je allemaal kan doen om dit op te lossen: www.coolblue.nl/klantenservice
Hoi, dat is bij dit model niet mogelijk. Wel zou je kunnen gaan voor de Lyric T6R. Dit is de draadloze variant waarbij je de thermostaat kan verplaatsen. Uiteraard moet je dan wel nog de adapter zelf bekabeld aansluiten. www.coolblue.nl/product/745038/honeywell-home-lyric-t6r-draadloos.html
Ik als monteur vind dit zo een onduidelijke uitleg 😂ik weet wel hoe het moet maar als dit filmpje bedoeld is voor consumenten die geen verstand van heeft, heeft dit video geen enkel zin
Ik zou een andere nemen als ik jou was. De app werkt totaal niet. Ik heb zeker wel 6 apps van Honeywell geïnstalleerd maar geen van allen doen het. Nu kan het enkel als een simpele thermostaat gebruiken. Zonde want het is best een duur thermostaat
Hey Lazgkhn en Kajeevandev, wat balen zeg dat jullie allebei problemen ervaren met de Honeywell apps. Zo mis je inderdaad de uitgebreide functies. Hebben jullie de thermostaat bij ons gekocht? Zo ja, dan raden we aan contact op te nemen met onze klantenservice. Mogelijk kunnen we jullie daar verder helpen of zelfs een omruiling aanbieden 🙂
@@lazgkhn Ik ook. Gelukkig nu na 5 dagen werkend gekregen door de router uiteindelijk maar naar een factory reset te zetten. Daarna de thermostaat opnieuw op de wifi te installeren en de router opnieuw op te starten. Opeens had ik verbinding. Werkt nu perfect. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren en de service van Honeywell/Resideo die al dagen belooft een firmware update via internet (hotspot) uit te voeren maar deze belofte niet nakomt...
Hey Karel, als je je T6 bij ons gekocht hebt en het lukt niet deze te programmeren, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice: www.coolblue.nl/klantenservice/contact-opnemen 👍
de thermostaat is geïnstalleerd klopt allemaal maar maakt geen contact met mijn GSM
Dat is vreemd! Krijg je iets van een foutmelding? Of ziet hij simpelweg niets. Mocht je er niet uit komen zijn de contactgegevens van onze klantenservice hier: bit.ly/3mL3gR6 te vinden :).
Hi! bij ons maakt de thermostaat geen verbinding meer met de ketel. Toevallig tips om dit op te lossen?
Hey Leroy, balen dat de thermostaat geen verbinding maakt. Je kan best contact opnemen met onze klantenservice zodat we je kunnen begeleiden met wat je allemaal kan doen om dit op te lossen:
www.coolblue.nl/klantenservice
Kan deze thermostaat ook via WiFi werken. Dus zonder bedrading zodat ik de thermostaat ook op een andere plek kan leggen.
Hoi, dat is bij dit model niet mogelijk. Wel zou je kunnen gaan voor de Lyric T6R. Dit is de draadloze variant waarbij je de thermostaat kan verplaatsen. Uiteraard moet je dan wel nog de adapter zelf bekabeld aansluiten.
www.coolblue.nl/product/745038/honeywell-home-lyric-t6r-draadloos.html
Werkt dit ook met stadsverwarming?
Hoi Ali, dat kan zeker. Ook wanneer je stadsverwarming hebt, is het mogelijk om te profiteren van het optimale comfort van een slimme thermostaat. 😊
Ik als monteur vind dit zo een onduidelijke uitleg 😂ik weet wel hoe het moet maar als dit filmpje bedoeld is voor consumenten die geen verstand van heeft, heeft dit video geen enkel zin
Bedankt voor je feedback. Dit product is nu jammer genoeg niet meer beschikbaar, maar voor een volgend filmpje nemen we je inzicht graag mee!
De T6 heeft niet altijd OpenTherm nodig, Aan/Uit werking gaat ook.
Hoi Bart, de T6 werkt nu inderdaad ook met aan/uit ketels. Op de productpagina staat het wel goed!
Ik ben zeker niet de enige die geen aansluiting op Android tel. kan maken. Andere apparaten werken wel op mijn mobieltje. Jammer.
Ik zou een andere nemen als ik jou was. De app werkt totaal niet. Ik heb zeker wel 6 apps van Honeywell geïnstalleerd maar geen van allen doen het. Nu kan het enkel als een simpele thermostaat gebruiken. Zonde want het is best een duur thermostaat
Ik ervaar precies hetzelfde! Waardeloos
Hey Lazgkhn en Kajeevandev, wat balen zeg dat jullie allebei problemen ervaren met de Honeywell apps. Zo mis je inderdaad de uitgebreide functies. Hebben jullie de thermostaat bij ons gekocht? Zo ja, dan raden we aan contact op te nemen met onze klantenservice. Mogelijk kunnen we jullie daar verder helpen of zelfs een omruiling aanbieden 🙂
@@coolblue nee, helaas ergens anders gekocht
@@lazgkhn Ik ook. Gelukkig nu na 5 dagen werkend gekregen door de router uiteindelijk maar naar een factory reset te zetten. Daarna de thermostaat opnieuw op de wifi te installeren en de router opnieuw op te starten. Opeens had ik verbinding. Werkt nu perfect. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren en de service van Honeywell/Resideo die al dagen belooft een firmware update via internet (hotspot) uit te voeren maar deze belofte niet nakomt...
@@kajeevandev Dat is goed om te horen. Welke app heb je gebruikt?
Het laatste stukje van de thermostaat programmeren, is niet duidelijk weer gegeven
Hey Karel, als je je T6 bij ons gekocht hebt en het lukt niet deze te programmeren, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice: www.coolblue.nl/klantenservice/contact-opnemen 👍
Draadloos is is mijn beleving zonder draad.... nu zit er nog steeds een kabel door de muur🫤
Slecht advies, je hoeft geen draden te splijten, ja kan gewoon een nieuwe draad van de ketelmodule naar de cv trekken
Ja maar dan moet je de oude draad bij de ketel losmaken en aansluiten aan de thermostaatkant van de ketelmodule. Dan kun je hem net zo goed splijten.
@@janpcs behalve dat niet-splijten je veel meer ruimte geeft voor de bevestiging van de bridge