لا حول و لا قوة إلا بالله العلي العظيم .. ده في مثل مغربي بيقول: (بعد من دمك لا يطليك) يعني لا يصيبك .. و عشان كده بلاش تجبروا أولادكم على الجواز ضد إرادتهم و سيبوا لهم حرية الاختيار و ما تكسروش بخاطرهم ... 💔
قصة حلوه بس لاسف لما تخربوا الدنيا وضيعوا مستقبل ولادكو بالاخير بتندموا اي بنت اختي او بنت اخوي ياجماعه سيبوا ولادكو يختارو يلي عاوزينها انا كمان حماه عندي ولاد بس ولادي هم يلي اختارو شريكة حياتهن الحمدلله ما عنا هاي الشغلات نضغط على اولادنا ونكرهن حياتهن لانه بالنهاي خراب بيوت
والله البنت استحملت من اول موقف انا لو منها ما كملتش اصلا اول الطريقه وان هي باينه بنت واضح ان هي كانت بتدي فرص بس ربنا نجدها لان هي مش هتتجوز جوزها بس هي هتتجوز عيله كامله لو مامته كانت فضلت كده هي عارفه نهايتها كانت بدري نيجي بقى لنقطه انا ما حبتهاش رده فعل بنت خالته بعد جمله خالتها انا هطفش قالت لها تعمليها ازاي ازاي بنت تقبل على بنت تانيه غيرها كده انت مش بتوجع قلبك عليها او ان انت ممكن تتحط في نفس الموقف بتاعها اعتقد اللي بيحب حد بيتمنى له الخير حتى لو مع غيره ده اللي بيحب بجد وبيحب بصدق بيحب النقاء غير كده بالنسبه لي مش حب انصح بقى ابنها ركز مع مراتك هي دلوقتي اللي بقت حلالك اعتقد ان انت لو مش حبيبي ما كنتش خلفت منها عندي دلوقتي ما بينكم اطفال حاول تنسى الحب ده ان انت كده بتشيل ذنب ده هياثر علي علاقه مع مراتك خليك مش هتحبها طالما انت شايفه اختك بدل ما تظلمها مع ان انا عندها شايفه ده رد حق البنت الغلبانه اللي كانوا بيحاولوا يطفشوا على غيرها ان هي تحط موقف زي ده كان ممكن يكسر قلبها فللاسف حصل لها نفس الحاجه داين تدان بس اهم حاجه استغفر ربنا وحاول تحب امراتك علي اقل عشان طفل اللي بينكم
يعني الحين صار قلبك يتقطع على ابنك ومقهوره سبحان الله ! حسبي الله ونعم الوكيل فيك وبأمثالك حتى لو ندمتي وحسبي الله ونعم الوكيل بعد ببنت اختك عديمة الكرامه اللي سمعت كلامك وانك مقرره تخربين عليه وسكتت وكان عاجبها الموضوع
نريد قصه كل ساعه❤❤
قصه حلوه من قبل ما اشوفها ❤❤❤
7:42 الصراحه المفروض ان الاب هو الي لازم يركب قدام و هي وراء مع خطيبته🙂
الاب كان ذوووق عشان كدا ركب ورا ، كان عاوز خطيبة ابنو تركب جنبو ..
@
معك حق ، بس لما شاف زوجته نزلت العروس المفترض ينهي الموضوع و ينط هو قدام😂
@@yasminchan5729
صحححح 🤣
حسبنا الله ونعم الوكيل فيكي بستهلي يبعد عنك
❤❤❤❤❤
استمريييييييي
لا حول و لا قوة إلا بالله العلي العظيم .. ده في مثل مغربي بيقول: (بعد من دمك لا يطليك) يعني لا يصيبك .. و عشان كده بلاش تجبروا أولادكم على الجواز ضد إرادتهم و سيبوا لهم حرية الاختيار و ما تكسروش بخاطرهم ... 💔
قصة حلوه بس لاسف لما تخربوا الدنيا وضيعوا مستقبل ولادكو بالاخير بتندموا اي بنت اختي او بنت اخوي ياجماعه سيبوا ولادكو يختارو يلي عاوزينها انا كمان حماه عندي ولاد بس ولادي هم يلي اختارو شريكة حياتهن الحمدلله ما عنا هاي الشغلات نضغط على اولادنا ونكرهن حياتهن لانه بالنهاي خراب بيوت
والله البنت استحملت من اول موقف انا لو منها ما كملتش اصلا اول الطريقه وان هي باينه بنت واضح ان هي كانت بتدي فرص بس ربنا نجدها لان هي مش هتتجوز جوزها بس هي هتتجوز عيله كامله لو مامته كانت فضلت كده هي عارفه نهايتها كانت بدري نيجي بقى لنقطه انا ما حبتهاش رده فعل بنت خالته بعد جمله خالتها انا هطفش قالت لها تعمليها ازاي ازاي بنت تقبل على بنت تانيه غيرها كده انت مش بتوجع قلبك عليها او ان انت ممكن تتحط في نفس الموقف بتاعها اعتقد اللي بيحب حد بيتمنى له الخير حتى لو مع غيره ده اللي بيحب بجد وبيحب بصدق بيحب النقاء غير كده بالنسبه لي مش حب انصح بقى ابنها ركز مع مراتك هي دلوقتي اللي بقت حلالك اعتقد ان انت لو مش حبيبي ما كنتش خلفت منها عندي دلوقتي ما بينكم اطفال حاول تنسى الحب ده ان انت كده بتشيل ذنب ده هياثر علي علاقه مع مراتك خليك مش هتحبها طالما انت شايفه اختك بدل ما تظلمها مع ان انا عندها شايفه ده رد حق البنت الغلبانه اللي كانوا بيحاولوا يطفشوا على غيرها ان هي تحط موقف زي ده كان ممكن يكسر قلبها فللاسف حصل لها نفس الحاجه داين تدان بس اهم حاجه استغفر ربنا وحاول تحب امراتك علي اقل عشان طفل اللي بينكم
حطيتي عقلك في كف الشيطان ودمرتي ابنك وجايه تقولي يا ريتني؟؟؟ أهي يا ريتني دي عمرها ما ح تيجي..
يعني الحين صار قلبك يتقطع على ابنك ومقهوره سبحان الله ! حسبي الله ونعم الوكيل فيك وبأمثالك حتى لو ندمتي وحسبي الله ونعم الوكيل بعد ببنت اختك عديمة الكرامه اللي سمعت كلامك وانك مقرره تخربين عليه وسكتت وكان عاجبها الموضوع
وليه عقربه 😢
نريد قصه جديد يوم
⚘️🔷️⚘️🔷️⚘️🔷️⚘️🔷️⚘️
تحففففه من غير مااكملها ❤
❤❤❤❤👏
الله ينتقم منك يا ام محمود ويقهر قلبك
لكن محمود غلطان عشان طاوعك ورضى
يتزوج بنت أختك
ربي إني مسني الضر وانت ارحم الراحمين يارب 🤲🏻
نريد قصه جديد يؤم
🤍🤍
قصص وحكايات ميرو ياريت تتبعوني