skulle kankse ha tagit ur sätet. men annors fin video!👍👍 själv har jag en 740 med b230 och funderar på att skaffa en maxx ecu i framtiden så tack för hjälpen
men vad roligt att höra och tack så mycket för att du tittat på videon!:D jag har tyvär inte gjort någon inkoppling av maxxecu på någon b230 men skicka mig ett pm antingen här på yt eller på min instagram svennars maskiner så kanske jag kan svara på det du eftersöker:D
Riktigt roligt att höra! Har en hel del inspelat så det kommer har tyvär haft lite problem med datorn för tillfället men det är åtgärdat nu så fler är på g😃
Hej jag har tyvär inte koll på det eftersom org kablarna är för klena ifall du ska köra med eftermarknads pump så jag byter ut dessa till 2.5 kvadrats kabel istället för 1.5 som är original tappade cirka 100whp i bänken med original kablarna på min egen t5a med walbro 455 intank pump 😀 dena bil i filmen körs med en eftermarknads pump till en Saab som ska vara snarlik walbro pumpen men betydligt billigare men kommer tyvärr inte ihåg vad den hette ☺️
@@Jakob-99 nej fick spänningsfall då dessa klenare kablar inte kan leverera samma mängd amp (längre stund) som eftermarknads pumpen behöver som då gör att pumpen inte kan leverera de mängd bränsle som den borde kunna ge när du går på grövre kablar blir liknande effekt som ifall du tar en vattenspridare och matar den med 10mm slang trycket kan du få men inte flödet(mängden) som ifall du tar en 20mm slang liknande effekt blir det på kablarna till pumpen ☺️
skulle kankse ha tagit ur sätet. men annors fin video!👍👍 själv har jag en 740 med b230 och funderar på att skaffa en maxx ecu i framtiden
så tack för hjälpen
Tack så mycket ☺️
Skitbra klipp, och så jäkla bra förklarat. Att du sen har den där genomtrevliga dialekten och framtoningen, gör ju inte saken sämre 🙂
Tack så mycket det är jättekul att höra! 😀
Har sett videon och har fått massor av tips. Skulle behöva lite mer råd och tips med inkopplingen av maxxecu sport till b230fk. Tack för en bra video
men vad roligt att höra och tack så mycket för att du tittat på videon!:D jag har tyvär inte gjort någon inkoppling av maxxecu på någon b230 men skicka mig ett pm antingen här på yt eller på min instagram svennars maskiner så kanske jag kan svara på det du eftersöker:D
Kör du med original svänghjulsgivaren? Funderar på köra med original tändspole. Hittar inte information om det går.
@@danieljensen9195 jajemen orginal 850 svänghjulsgivare andvänds här med orginal 601 tändspolar:D (mekonomen kopior av orginal)
Hur koppla du hastighetskabeln då? Är det fyra stift?
Sket bra video👍
riktigt roligat att höra!:D
Fin og detaljert video 👍hvor kjøpte du kitet fra? Vurderer å bygge om min 960 med T5 :D
Tack tack! Jag köpte det via mattias på sävar motor jag tycker du ska bygga på en t6 om möjligheten finns😉
👍👍👍
Du får jättegärna göra fler videos =)
Riktigt roligt att höra! Har en hel del inspelat så det kommer har tyvär haft lite problem med datorn för tillfället men det är åtgärdat nu så fler är på g😃
@@svennarsmaskiner1794 Underbart, kul att höra! 😘😊
Hej behöver hjälp. Vi får inte sprutet att hitta triggern har du någots tips och sen vilken map du startar den på?
Vad har du för växellåda till motorn?
Sitter en bmw lådan från en 320diesel som är omsvetsad sprängkåpa för att passa volvo vit motor med orginal lut ☺️
Lite Camarata-style där med motorsågen🤣
haha ja kanske det:D
Nu vill vi se filmen från bromsningen
Vilken kabel i org härvan är de som man ska ta som går till soppa pumpen?
Hej jag har tyvär inte koll på det eftersom org kablarna är för klena ifall du ska köra med eftermarknads pump så jag byter ut dessa till 2.5 kvadrats kabel istället för 1.5 som är original tappade cirka 100whp i bänken med original kablarna på min egen t5a med walbro 455 intank pump 😀 dena bil i filmen körs med en eftermarknads pump till en Saab som ska vara snarlik walbro pumpen men betydligt billigare men kommer tyvärr inte ihåg vad den hette ☺️
@@svennarsmaskiner1794 hur tappade du 100whp med för klena kablar? Började de brinna?
@@Jakob-99 nej fick spänningsfall då dessa klenare kablar inte kan leverera samma mängd amp (längre stund) som eftermarknads pumpen behöver som då gör att pumpen inte kan leverera de mängd bränsle som den borde kunna ge när du går på grövre kablar blir liknande effekt som ifall du tar en vattenspridare och matar den med 10mm slang trycket kan du få men inte flödet(mängden) som ifall du tar en 20mm slang liknande effekt blir det på kablarna till pumpen ☺️
@@svennarsmaskiner1794 okej tack
@@svennarsmaskiner1794 men hur fick du dom kablarna in i orginal armaturen?
fyfan vad jag älskar dina videos🤩
Tack så mycket fantastiskt roligt att höra!😍
Vet du ens hur man startar en motorsåg
Den startar ju förr eller senare😀😉
👍👍👍👍