Rodosz vlog 3. Rész - Anthony Quinn bay, Ladiko és Tsambika beach, Lindos Acropolis és Prasonisi

• Опубликовано: 10 сен 2024
  • A Rodoszon töltött nyaralásunkról szóló VLOG-sorozatunk 3. részében gyertek velünk a sziget déli részének felfedezésére. Autót béreltünk Rodoszon, és az első napon elutaztunk az Anthony Quinn öbölhöz és a vele szemben fekvő Ladiko beach-hez. Itt fürödni nem fürödtünk, mert azt a sziget legszebbjének tartott Tsambika beach-en akartunk, viszont megcsodáltuk a híres színészről, Anthony Quinn-ről elnevezett partszakaszt, és a kristálytiszta vízű, sznorkelezésre, palackos merülésre legmegfelelőbb Ladiko tengerpartot is.
    Ezután irány Tsampika, ahol a finomhomokos, lassan mélyülő tengerben fürödni kész felüdülés volt a 35 fokos forróságban. A strandolás után betértünk vacsorázni egy csodaszép görög tavernába, ahol isteni finom görög salátát ettünk frissen sült pitával, valamint souvlakit és grillezett csirkemellet.
    Másnap ellátogattunk a Lindosi Acropolis-hoz, amitől szebbet elképzeln i sem lehet. Lindos kanyargós kis szúk utcácskáin keresztül felsétáltunk az akropoliszhoz, ahonnan csodás kilátás tárult elénk a völgyre és a Lindos beachre. A fellegvár látogatása után elautóztunk a sziget legdélebbi részáre, Prasonisibe, ahol az égei tenger és a földközi tenger találkozik egymással. Megcsodáltuk a szörfösöket és a kite-osokat, ahogy a hullámokon lovagoltak, és megmártóztunk mindekét tengerben. Örökreszóló élmény marad.
    Instagram: eletunk_napjai_ / eletunk_napjai_
    Facebook: / eletunknapjai
    Küldjétek el észrevételeiteket, javaslataitokat, véleményeteket az alabbi e-mail-címre: eletunknapjaise@gmail.com