لالا سيبك ابحسي عن صفحت سما وبسمه و توتا وحكيت جديتي وحكيات حسناء وكمان ابحسي عن قصه عشق الرعد هتعجبك اوي انا مخلصه كوله علي صفحت بسمه القصه حلقت هي بتكملهلنه احنه في حلقه 74بس القصه لو معجبتكيش اعملي الي انتي عوزه يا ست ❤❤❤❤😊😊😊
أنا عندي فكر لسلسلة جديدة ممكن تعاملي سلسلة "علا أكتر الأحلام الغريبة إلي إحلمناها" يا بنات لو عجبتكم الفكر حطو لايك👍⬇️ قصصك حلوة و محتواكي بجنن❤️ لوز لو شفت الكمنت جاوبيني عشان كتير مرات كتبت نفس الحاجة
يا لوزه المره الثانيه انا اطلب لك قصه بليز احكيها في يوم من الايام انا كنت مزنوقه وكنت عاوزه اروح للحمام وقلت للاستاذ انا عاوزه اروح الحمام فقال لي يلا روحي وانا من حظ النحس لقيت انه حمام البنات مسدود وحمام الاولاد مفتوح فشافتني المنظفه وقالت لي يلا ادخلي انا قلت لها شكرا شكرا دخلته عندما كنت خارجه من حظ النحس لقيته ولد اللي ما هقولش اسمك يا طه فهو بكتر صدمته فته ما سكروش فانا ما كنتش مستوعبه وقلت له hello ولما كنت راجعه استوعبت اللي حصل وبقيت اضحك وكنت عاوزه الارض تنشا وتبلعني طلعوها عشان تشوفوا روزا😂😂
هي هيا اكتر قصة مضحكة حصلت معي كنت بدرس سنة تانية متوسط وكان عندنا امتحان مفاجأ في مادة فرنسية وانا اصلا مش بعرف اتكلم ولا أفهم المهم دخلت لصف متأخرة وكان كل الفصل يشوف في وانا داخله قالت الاستاذه تفضلي لورقة فأنا من غبائي قلتلها لأ جبت كراسي 😂😂 قالتي ورقة الاختبار أنا جلست مصدومه 😊😊وبعدين رمت ورق بوشي وراحت فرحت احل مافهمت ولا شي حسيت هدا اختبار صيني ولا هندي 😂😂فأخذت قرار اني اخش اول مره في اختبارات هذيك سنة فاغشيت ولما غشيت اخذ علامة 1/20😂😂 اخر مرة اغش بحياتي متابعتك من الجزائر ❤❤
لوزه بدي اطلب منك طلب بدي اسالك عن اسئله بالفيديو الجاي احكي اذا بنفع نسالك اه ولا لا عشان تعملي سلسله عن الاسئله اللي احنا رح نسالك اياها والاسئله المحرجه اللي سالوا لنا اياها الناس وما عرفناش نجاوب وتلبكنا وهي هي قصتي تقريبا المره الرابعه اللي اطلب منك انه تحطي قصتي دائما بطلب من اليوتيوبر انه ينفذه هاي الاشياء بس ما بعملوها ممكن انه انت بس تجاوبيني الفيديو الجاي احكي انه لجين بنفع انه تحكي قصتك بليز بليز لوزه بحبك قوي❤❤❤❤❤
في أول ثانوي و من أول السنة كنت مشاغبة جدا، و كانت المس مش بتحبني و تحذر زميلاتي مني، بعد أول امتحان قفلت المادة و هي ماعرفتنيش عشان متعرفش اسمي، دخلت وزعت الأوراق و فضلت تبص و بعدين نادت اسمي و هي مش مصدقة نفسها، بس بعد كده صارت بتحبني و عرفت ان انا على قد دراستي عل قد مابحب اللعب بس ❤
راح اقول لك قصتي واتمنى انك تقولها في الفيديو الجاي انا اسمي رغد وفي مره كنت في المدرسه والكل عارف لما يدق جرس الفسحه او الصرفه يكون زحمه على الدرج فانا من حظ الناس كنت في الدور الثالث نزلت الدور الاول عادي الثاني هذه جيت الدور الاخير ولا اطيح على وجهه ما اوريك الفشله في بنات تحسبوا ان رجلي انكسرت بس الحمد لله جت سليمه احبك مره❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
قصتي بليز:انا عندي اخ وهو بيحب ينكد عليا و في مرة احنا مش طيان بعض و احنا بنحب ننام متاخر وانا بحب اغسل إيدي قبل ما انام فا اخوية قام قفل النور والباب وانا قعد اصرخ بصوت عالي جدا لدرجة ان العمارة كله صحيت واخيوية خد علاة محترمة وانا كنت سعيدا وقاتلو بهمس ابا نكد علية تاني😂طلعنييييييييي بليزززززززززز يا لوزااااا❤ بحببببببببببببك
ارجوك طلعيني القصه اللي ما طلعتيني هزعل منك دي اخر مره لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂 ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅 وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂 ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂 ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة
بدي اقول قصه وانا صغيره كان عمري ثلاث سنين ماما دخلت اختي اراحت سكرت الباب بالسحاب عليه مكان باب الدار مسكر وانا لما سكرت عليهم الباب نمت وانتم عارفين شو صار❤❤❤❤❤❤
مره كنت صغيره وكان عندي عم مش بحبه خالص وبعدين اتجمعنا في يوم عند تيته وبابا جابلنا عشر اكياس شيبسي عشان نأكلهم أنا واخواتي وابن عمتي وبعدين أكلناهم عالارض وبيت تيتا كان في حشرات فوقع شويه شيبسي عالارض والحشارات مشيت عليهم روحنا مجمعينهم في كيس أنا وابن عمتو وأديانهم لعمي ده وأكلهم ومحصلهموش حاجه وملحوظة أنا كان ساعتها عندي 7 سنين بس وبحب قصصك جدا😍❤️❤
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
بصي يا لوزا انا هحكيلك قصتي عشان انا معرفش ليه حصل معايا كده بصي و انا صغيره لما كان عندي 5 سنين رحت مع عيلتي الجنينه و بابا و ماما قعدو يتكلمو و انا و اخواتي لعبنا خلاويص لعبنا جيم ورا التاني لحد ما جاتلي فكره بريئه جدا اني استخبى في ابعد مكان في الجنينه رحت استخبيت اخواتي قعدو يدورو عليا في كل حته و ملاقونيش قالو لماما و بابا و هما كمان دورو عليا و ملاقونيش اكيد هتساليني ليه عملت كده عشان انا شايفه ان دي كده لعبه خلاويص الصح مينفعش لو حتى قعدو يدورو عليا فعشان كده مروحتش و فين و فين لما اخويا لقاني و بابا كان متعصب جدا و روحنا البيت انا طبعا قعدت اعيط شويه في الاخر صعبت عليهم و سامحوني ايه رايك انا بريئه صح يا لوزه 😂😂
أنا تلميدة متوفقة أو كنت متفوقة و سنة هادي نتيجتي مش أحسن حاجة و دا بيسببل لي مشاكر عائلية و نفسية... دعائكم لي بضهر الغيب و في صلواتكم لو تدكرتموني و لكم بالمثل إن شاء الله يا ريت تطلعيني يا لوزا وبحبك جدا جدا 🥰😘🥹😭
اعملو لايك هقلك قصه بس تنصحيني اعمل ايه انا وصاحبتي الي مش هقول اسمها ايه اسمها هنا😂كنت بجبها اوي وكانت المس الي مش هقول ان اسمها مايسه😂 بتديني املاء وامتحان وفمره كنت انا وصاحبتي مع بعض فغشت مني عشان قالتلي لو خبيتي مني هخاصمك كل مره تغش مني بس انا كنت بخبي في امتحانات نص السنه والمس كانت هتسحب ورقتها واول امبارح كنا في امتحان الدين وكانت بتغش وانا مش اخده بالي والمشكله انه دين قالتلي هجيبلك اخويا يضربك انصحيني يالوزا انا بموت فيكي ❤ انصحيني اعمل ايه لو قلتيلي متقعديش جانبها مجموعتي ميقدروش يمشو والمس مش هترضي لاننا مجموعه الاميرات وانا الرئيسه ولكن
هقول قصة محرجة اويييي 😂 مرة فالمدرسة كنت قاعدة جنب صحبتي والميس كانت بتشرح مسألة مهمة جدا هتجيبها بالامتحان الفاينل وفي بت قالت للميس : يا مس احذفي المسألة دي لأنها صعبة والميس قالت : اومال هتعملي ايه بالامتحان ؟ فأنا قلت بصوت عالي جدا : هترقصي وانا كنت قايلاها عأساس انه صحبتي تسمعها بس لكن الفصل كله سمعها والميس قالت : هترقصي يا حبيبة امك ؟ انا بحبك اوي وبتمنى تحكي قصتي ملاحظة : انا تكلمت مصري عشان تفهمي 👽👍
يا لوزا دي تاني مرة اقَلك قصة ليا بس محرجة جداااااااا أنا إسمي أفنان و عندي ١١ سنة و محجبة و في مرة كنت قاعدة في الصالة مع أخواتي عادي جدا 😅 فماما نادت عليا علشان افتح الباب علشان كان في حد بيخبط ورحت فتحت الباب و أنا شعري عامل زي سلك المواعين و كنت لبسة بنص كم في عز البرد 😂 و بعدين بقول مين سمعت صوت بابا بيقول أنا يا أفنان و فتحت عادي و فجأة شفت راجل ما شاء الله أطول من برج خليفة فأنا فضلت ٤ ثواني عل ما استوعب 😳 و بعدين رحت وَرِبْت الباب في وشوا و الراجل يا عيني كان محروج 😅 و بعدين سألني بابا موجود قلت لأ وقال أنا عاوز ادلوا حاجة و دا كلو وأنا موربا الباب 🙄 رحت مديت أيدي من ورا الباب فسمعت حاجة اتحطت علئ الأرض و بابا اتقفل 🚪 رحت قفلت بابنا و طلت على اختي إلي أصغر مني بسنتين والي مش هقول إن إسمها روان 😂 و دخلت اوضتي و استنيت بابا و أول ما جه حكتلوا عن كلوا حاجة طبعا هزقني باللسان وليس باليد 😂 و بابا سألني عن شكلوا و قلتلو و في الآخر طلع جارنا و كان جايبلنا شوكلاتة 🙄 بيرحب بينا علشان إحنا جران جداد 😭
انا بت اسمي غفران و انا اختى لي مش هقول اسمها ومش بتصلي وانا بقولها صلي وبتقولي ملكيش دعوة مين لي هيدخل في قبري قمت ليوم التاني ونحنا منغسل المواعين قولتلها عارفة انا بحبك قد اي نهاردة شوفتك بلمنام وانتي ميته وبتتعذبي بلقبر وتقوليلي ياريتني كونت اصلي وان هيا كانت بتتعذب اوي بي لمنام وانا اصلا مشفتهاش ولا حاجة وانا كدبت عليها وهيا بقت تصلي كل يوم وانا اتمني من ربنا انه يسامحني على الكذبة دي 😢 استغغر الله العظيم 😢😢 ممكن تحطو لايك عشان تقول لقصة دي وبالاخير صلو على النبي 😊😊😊😊
أنا كتبتها اكتر من مره 😢 ممكن تطلعيني ❤ ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا وبحبك يا لوزا❤
أنا أول مرة اطلب منك قصة مرة كنت في عزا عمي فكانت مرات عمي عمالة تصرخ وتقول اه ياني فراحت أختي الصغيرة قالت مش هعمل كده تاني ومتقوليش اسمي لأن أنا اسميج صبا ❤
ده موقف مرعب😢 انا اسمي بسمله و عندي 12سنه انا ستي كانت في بيت وعزلت منه وانا رحت ازورها علشان طبعا هي راحت بيت جديد ورحت أبات معاها اسبوع ولما كنت قاعده ناس قرايبنا جم يباركون لتيتا وانا وابن خالي مش هقول اسمك يا اسر وقرايبنا اللي جم كان معاهم ولد قدنا انا وابن خالتي ومش هقول اسمك يا ميدو واحنا الثلاثه كنا قاعدين بنلعب في اوضه لوحدنا وساعتها انا كنت بقول لهم ان انا حلمت حلم ان في عفاريت في الشقه دين واسر قال لي لا طبعا طلعت اشرب مياه فلقتهم بينادونى رحت لهم قالوا لي الباب بتاع الدولاب اتفتح واتقفل لوحده وانا ابن خالي عمر ما كذب وحلفلي هوا وميدو وانا وهم خوفنا وبعد كده لقينا الباب بتاع الدولاب قفل مره ثاني رحت نطه علا السرير الي في آسر وميدو وقعت جنبهم و لزقنا في بعض من كتر الخوف سمعنا صوت مخيف في الاوضه وبعد كده لقينا النور والباب اتقفل لوحدهم واصلا ما فيش هواء في الاوضه دي بس كان في جنب الباب نور بردك واحنا كنا فاتحين النور اللي جنب الباب وانا من كتر الخوف عيطت عشان انا خوافه اصلا وهم كمان خوافين فضلنا نعيط ونصوت وفي الاخر رحنا فاتحين النور واحنا طالعين نجري وفضلنا نوقف بعضه فتحنا الباب وطلعنا نجري واحنا عمالين نعيط ورحنا لهم وهم فضلوا يقولوا مالكو في ايه اللي حصل واحنا عمالين نقول عفاريت عفاريت في الشقه وعمالين نعيط وهم مش فاهمين مننا حاجه فجاه لقينا اخويا الكبير جاي وعمال يضحك لنا واحنا بنبص له قام قال لنا انا اللي قفلت النور والباب بس ازاي ماحسناش بي وي حسيناه بيجدب عشان الضيوف ولو فعلا الكلام اللي هو قاله ده صح مين اللي فتح و قفل الدولاب ومن ساعتها ميدو اللي انا ما قلتش اسمه ما جاش من ساعتها وانا بروح بالعافيه وببقى خايفه لما بروح ممكن حد يفهمني ايه ده 😢
ازيك يا لوزة انا عاوز اسالك و بتمنى تنشري قصتي عشان انا عوزة رأيك بسرعة. انا ابويا بيلحق نسوان و بيصرف على مدارس الحكومة اوي و ايام منشيل اللقمة من بؤنا (فمنا) عشان ندي المدرسة و امي طفح كلها معاه عشان احنا بقالنا اكتر من ١٠ شنين على الوضع دى و امي عاوزة تطلق بس مقاليتش لبويا لسا يعني انا و اخواتي بس الي نعرف انها عاوزة تطلق و هي لسا مترددة عشان هي مش عارفه تعمل ايه مع العلم ان ابويا دايما بيشتم اهل امي و بيكفر بربنا بسبب رفاق السوء بتاعو امي دايما بتنصحو و هو مبيستجيبش للنصيحة انشري قصتي لو سمحتي انا عاوز اسمع رأيك و رأي المتابعين بحب فيديوهاتك اوي و شكرا على المحتوى السكر بتاعك❤❤❤❤❤ اتمنى تنشري قصتي
أنا بحبك جدا و بحب قصصك❤ وانا النهارده هحكي قصتي في مره كان الجيران الي تحتنا مشغلين اغاني بصوت عالي وانا مبسوطه وعماله ارقص ف ماما قالتلي خشي البلكونه اقفلي الستاره وكان عندنا جيراننا الي جنبنا عندهم ولد كبير فلما دخلت قعدت ارقص و مبسوطه فجأه ببص جنبي لقيت جاري ده واقف بيتفرج عليا قمه الاحراج وانا دخلت من غير مأقفل الستاره وقعدت اعيط ملحوظه الستاره الي كانت في الجزء الي عند جارنا كانت مفتوحه من الهواء
لما كنت صغيره كنا ساكنين في بيت العيله فمره ماما قالت لمرات اخويا تخد بالها مني عشان كانت عايزه تنام فمرات اخويا وافقت وبعدها بشويه مرات اخويا راحت تشرب ميه فأنا استغلت الفرصه واقلعت هدومي ودخلت الحمام وبعدها فتحت الميه البارده ومليت السطل وأعدت في السطل ولما ماما اعدت تدور عليا فتحت الحمام لاقتني اعده في السطل ملاحظه احنا كنا في السعوديه وكانت الدنيا صيف فلو فتحت الميه السخنه كنت اتشويتت 😂😂😂😂
انا كنت صغيره وقتها كان عمري ٥ سنوات امي كانت حامل ب أختي الصغيره اول ما جات البيت وعرفت انها بنت رحت بست كراستي الي عليها هيلو كيتي وقلت شكرا هيلو كيتي حققتي حلمي طلعت بنت وكنت احسب امي جابت اختي من السوق ممكن تقولي قصتي انا احبك مررررره انا من السعوديه ارفعوا تعليقي ❤❤❤❤❤❤❤
لوزه انا بحبك جدا ممكن تدعيلي اني اجيب درجات حلوه في الامتحانات و اقفل ويكون الامتحان سهل عليا لاني مرعوبه والسنادي ضايعه خالص في المواد ويارب كل الي يدعيلي الامتحانات تكون سهله عليا واجيب درجه حلوه يكون له المثل و احسن 😭💗
بصي يا لوزه في ناس كثير قوي بتقلدك زي واحد اسمو محمود جعفر وواحد اسمو نينجا انا بس حبيت اعرفك علشان هما بيقلدوكي كتير اوي و نينجا بياخد كل الفيديوهات وبيعملها بصوتو😢 ياريت يا لوزا تاخدي بالك كويس اوي انا بحبك اوي يا لوزا❤ وعوزا مصلحتك يا لوزا❤❤❤❤❤
احكي لك موقف كثير بيضحك صار معي انا سوريه وقصتي انها ثلاثه ايام في يوم كنت انا وصاحبتي المصريه اللي اسمها مش جمانه شفتي ياجمانة ما حكيت اسمك كنا بمصر لانه انا بابا مصري وماما سوريه فرحنا مصر وكنت مع صاحبتي المصريه هذاك اليوم رحنا على محل ملابس وكانت صحبتي بتلف وبتلف وبتلف ومبين من الرجال اللي بيشتغل هناك انه كثير مزعوج منها فانا حكيتله قلعها فهو طلع فيي نظره بتخوف وبعدين صاحبتي اللي مش اسمها جمانه اجت تحكي له هي سوريه هي سوريه قصدها انه طلعني برا المحل يلا بس بس باي وهاد كان اسوء موقف محرج بحياتي وبس بحبك يا لوزا كتييير 😅😂😂
انا و ماما و أختي الكبيرة و الصغيرة بنام عند خالتي و بيوم كنا نايمين عندها و احنا لما نكون عندهن ابن خالتي الصغير يلي أكبر مني بثلاث سنين و نص ما بيرحش الشغل المهم هو كان ماشي في الكوريدور و انا ضاهرة من غرفة النوم و فجأة خبطنا ببعض و وقع على الأرض و أنا وقعت فوقو و يا عالإحراج وقتها وشي بقا أحمر من كتر الإحراج . على فكرة القصة دي وحياة ربنا حقيقية
قصتي للمره المليونن: طبعا امي وابوي قالولي هي لما كان عندي ٤ سنين نبع الحنان كانت سيبني لحالي في الصالة فانا قلت ليش ما اغرق الصالة واسبح ورحت المطبخ اعبي كاستين مويه واكبها في الصالة ومرة ثانية كبيت حبر الكتابة في كل البيت طبعا مش هقلكم التهزئ الي انا اخذته 😢😢
انا بحبك وبحبك قصص اللي انت بتحكيها وبعرف مع حالي وبقعد اسمعها قبل ما انام عايز نعرف نفس اليوم وكان بيجي لي فيديو وانا مش فاضيه له برده حتى لو انا مش فاضيه عشان انا بحبك وبحبك القصص بتاعتك من ساعه ما الفيديو بتاعك اتعرض وانا بقيت بشاهده انت فالحه بتاعك حلو برافو عليك فعلا فعلا بحبك I love you very very too much love love 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 وانا كمان بحب الماس
قصة من ذكريات الطفولة(كان جدي مريض بزهيمر و ماما راحت هي و جدتي و خالاتي و عمات ماما و جو ولاد و بنات خالاتي في بيتنا بس كلنا كنا مش فاطرين و بنت خالتي الكبيرة تعرف تطبخ بس انا قلت لها خليني انا اطبخ و طبعا انا كنت بكدب علا نفسي جبت البيض و سلقتوا و الحمد لله ما صارش حاجة و هما افتكروني اني اعرف اطبخ و كل حاجة ماشية تمام الين وصلت للحليب طبعا انا كنت عايزة اعمل فطور فيه بيض مسلوق و زبادي و بانكيك الحمد لله لقيتوا جاهز و حطيت عليه فراولة و عسل و مقرمشات خفيفة و فول سوداني و حليب ساخن و كورنفلكس لاخر العنقود الصوص المدمر و كنت مش عارفة حاجتين انا نسيت انو ولد خالتي صغير عندو حساسية من الفول السوداني و مكنتش اعرف اسخن الحليب بس ماما علمتني انو لو مكنتش اعرف اعمل حاجة اقولها لحد كبير يعملها و قلت لبنت خالتي بعدها حطيت الصحون و المعالق و السكاكين الصغيرة و حطيت الاكل و حطيت الصوص المدمر الكرنفلكس و اول ما وصل ولد خالتي للبانكيك و اخد حتة صغيرة فجاة بعد 4 دقائق بقا سخن و تعبان و قالت لي بنت خالتي انتي حطيت ايه في للبانكيك قلت لها فول سوداني و افتكرت انو عندو حساسية من الفول سوداني و كان عندنا دواء الحمد لله و لحقناه و طبعا لما جت ماما و خالاتي اخدت من ماما علقة محترمة من قرص و ضرب انا بس كنت عايزة اكون شاطرة في الطبخ😅ممكن تعملي فيد علا القصة دي انا تعبت و انا بكتب ممكن تقدري تعبي تعملي فيد علا القصة دي.
لوزا انا ح احكيلك قصتي و ياريت تقوليها❤❤ الفي يوم كنا خارجين ناكل ايس كريم😋 و طبعا كنت لابسه فستان احمر في احمر كبدي غامق كدا المهم كان معايه اخوي و ابن خالتي و خالتي و بنت خالتي و ماما طبعا ❤❤و احنا راجعين البيت مرينا بشارع كان فيه كلب مسعور😭😭💔 و كان الدنيا بليل و هو كان شافيني لحمه 😂 ف كان بيمشي وراي ببطئ "ملاحظه انا كنت ماشيه اخر وحده يعني وراهم) المهم انا لمحت بطرف عيني في حاجه بنيه بتمشي ورايه و شفت عينه و طبعا اكتر حاجه كنت بخاف منها الكلاب قمت عماله اجري و اصوت و في ثانيه وصلت الشارع السابع 😂 و اخوي اتقلب كلب و قعد يهوهو معاه و في واحد راكب موتر (دراجه ناريه بتاعه توصيل الاكل دي معرفش😅) و كان بيجري بسرعه اوي و ماما عماله تصوت هي و خالتي افتكرو ان انا الي اختطفني بتاع الموتر و في عربيه كانت بتمشي قدامنا 😂و من الصدمه و الصراخ بتوع العربيه نزلو يشوفو ايه الي حصل😂😅😅 افتكروني اختطفت كمان😅😅😅😅😅😅😅 و الكلب من الصدمه راح و شاف دربو و قالنا انتو في طريق و انا فطريق😭😭😭😭😭💔 بس كنت مرعوبه اويييي يا ريت يا لوزا تختصريها لان انا مبعرفش اختصر😂❤❤❤
طب اعملي الجزء الثاني بسرعه عشان انا متحمسه اسمع باقي القصة
وانا❤
ايوه صاح
لالا سيبك ابحسي عن صفحت سما وبسمه و توتا وحكيت جديتي وحكيات حسناء وكمان ابحسي عن قصه عشق الرعد هتعجبك اوي انا مخلصه كوله علي صفحت بسمه القصه حلقت هي بتكملهلنه احنه في حلقه 74بس القصه لو معجبتكيش اعملي الي انتي عوزه يا ست ❤❤❤❤😊😊😊
انا بتابع توتا و ماجي و بسمه و كمان ناس كتير وانا الحين بتابع عشق الرعد
@@Saso-n1b
@RyanmmAlgohani انتي كده حبيبتي انا بعشق قصه عشق الرعد بجد 🌹🌹🌹🌹🥳🥳🥳🥳
نفسي اكون بالشجاعة دي 😰👌🏻👌🏻👌🏻🏵️
أنا عندي فكر لسلسلة جديدة ممكن تعاملي سلسلة "علا أكتر الأحلام الغريبة إلي إحلمناها" يا بنات لو عجبتكم الفكر حطو لايك👍⬇️ قصصك حلوة و محتواكي بجنن❤️ لوز لو شفت الكمنت جاوبيني عشان كتير مرات كتبت نفس الحاجة
ايوه
بحبك اوي يا لوزا
ايوا فكرتكي حلو❤
@@حصةالجهني-ش1د شكرا😊
❤❤❤❤❤❤
لوزة نزلي الجزء الثاني بسرعة❤❤❤❤❤❤
الحجات جميلة جدا جدا ي حبيبتي ❤❤🎉🎉
الله علي قوة شخصيتك ❤
بحبك اوي ❤❤❤
انا بعشق قصتك يا قلبي وربنا يوفقك❤❤
لوزه بسرعه بدنا الجزء الثاني❤❤❤ بحبك قوي يا لوزه❤❤❤
لوزا الجزء الثاني بسرعععععة ❤❤❤❤❤❤
طب الجزء الثاني لو نزلته واللي حصل ايه طيب❤
المدرس:😱يلهويييييييي
البنت:ايوه كدا
انا: 😂😂😂😂😂😂😂😂
احبج كلش والله ❤
❤❤❤❤❤فيديوهات حلوه كتير كتير والله ❤❤❤❤❤
يا لوزه المره الثانيه انا اطلب لك قصه بليز احكيها في يوم من الايام انا كنت مزنوقه وكنت عاوزه اروح للحمام وقلت للاستاذ انا عاوزه اروح الحمام فقال لي يلا روحي وانا من حظ النحس لقيت انه حمام البنات مسدود وحمام الاولاد مفتوح فشافتني المنظفه وقالت لي يلا ادخلي انا قلت لها شكرا شكرا دخلته عندما كنت خارجه من حظ النحس لقيته ولد اللي ما هقولش اسمك يا طه فهو بكتر صدمته فته ما سكروش فانا ما كنتش مستوعبه وقلت له hello ولما كنت راجعه استوعبت اللي حصل وبقيت اضحك وكنت عاوزه الارض تنشا وتبلعني طلعوها عشان تشوفوا روزا😂😂
اول تعليق انا بتابعك من فلسطين يا لوزه❤❤❤😊
بحبكك كتير❤❤❤
اجوكي يالوزة طلعي قصتي ❤❤
لوزه بالله عليك بسرعه عشان مش قادره استنى❤❤
احبك اوي اوي اوي ❤❤❤❤
بحبك اوي احسن لوزه ❤❤❤🎉
والله اشجع من كدا ماشفتش❤❤😂😂
اللهم صل على محمد وآل محمد 😊❤
هي هيا اكتر قصة مضحكة حصلت معي كنت بدرس سنة تانية متوسط وكان عندنا امتحان مفاجأ في مادة فرنسية وانا اصلا مش بعرف اتكلم ولا أفهم المهم دخلت لصف متأخرة وكان كل الفصل يشوف في وانا داخله قالت الاستاذه تفضلي لورقة فأنا من غبائي قلتلها لأ جبت كراسي 😂😂 قالتي ورقة الاختبار أنا جلست مصدومه 😊😊وبعدين رمت ورق بوشي وراحت فرحت احل مافهمت ولا شي حسيت هدا اختبار صيني ولا هندي 😂😂فأخذت قرار اني اخش اول مره في اختبارات هذيك سنة فاغشيت ولما غشيت اخذ علامة 1/20😂😂
اخر مرة اغش بحياتي
متابعتك من الجزائر ❤❤
لوزه بدي اطلب منك طلب بدي اسالك عن اسئله بالفيديو الجاي احكي اذا بنفع نسالك اه ولا لا عشان تعملي سلسله عن الاسئله اللي احنا رح نسالك اياها والاسئله المحرجه اللي سالوا لنا اياها الناس وما عرفناش نجاوب وتلبكنا وهي هي قصتي تقريبا المره الرابعه اللي اطلب منك انه تحطي قصتي دائما بطلب من اليوتيوبر انه ينفذه هاي الاشياء بس ما بعملوها ممكن انه انت بس تجاوبيني الفيديو الجاي احكي انه لجين بنفع انه تحكي قصتك بليز بليز لوزه
بحبك قوي❤❤❤❤❤
في أول ثانوي و من أول السنة كنت مشاغبة جدا، و كانت المس مش بتحبني و تحذر زميلاتي مني، بعد أول امتحان قفلت المادة و هي ماعرفتنيش عشان متعرفش اسمي، دخلت وزعت الأوراق و فضلت تبص و بعدين نادت اسمي و هي مش مصدقة نفسها، بس بعد كده صارت بتحبني و عرفت ان انا على قد دراستي عل قد مابحب اللعب بس ❤
احبك احبك موت ❤❤❤❤
راح اقول لك قصتي واتمنى انك تقولها في الفيديو الجاي انا اسمي رغد وفي مره كنت في المدرسه والكل عارف لما يدق جرس الفسحه او الصرفه يكون زحمه على الدرج فانا من حظ الناس كنت في الدور الثالث نزلت الدور الاول عادي الثاني هذه جيت الدور الاخير ولا اطيح على وجهه ما اوريك الفشله في بنات تحسبوا ان رجلي انكسرت بس الحمد لله جت سليمه احبك مره❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
افظل قنات قصص❤😊
واصلي يا ست الكل ❤❤❤❤❤
الله اكبر ❤❤😂
بليز يا لوزه الجزء الثاني😭😭😭🌸
متحمسه🔥🔥🔥
اســـتمريييييييييي❤
قصتي بليز:انا عندي اخ وهو بيحب ينكد عليا و في مرة احنا مش طيان بعض و احنا بنحب ننام متاخر وانا بحب اغسل إيدي قبل ما انام فا اخوية قام قفل النور والباب وانا قعد اصرخ بصوت عالي جدا لدرجة ان العمارة كله صحيت واخيوية خد علاة محترمة وانا كنت سعيدا وقاتلو بهمس ابا نكد علية تاني😂طلعنييييييييي بليزززززززززز يا لوزااااا❤ بحببببببببببببك
لوزا بصراحه انتي شخصيه كيوت جدا و دمك خفيف❤
اعملي ثلاث قصص فيديو واحد بليزززززز❤
ارجوك طلعيني القصه اللي ما طلعتيني هزعل منك دي اخر مره
لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂
ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅
وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂
ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂
ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة
أنا من الجزائر 🇩🇿 ونتبعك ونحبك❤
يا لوزا الجزء الثاني بحبك اوى ❤
بحبك اوي يا لوزه بتمنى انك تنزلي فيديوهات يوميا لاني بحبك اوي والله😊
ارجوكي كملي وطلعيني ارجوكي
والله يا لوزا انا حلمت حلم انه صار يوم القيامة وانا دخلت الجنة ولما دخلت شفت الة غريبة وكان بيحصل اشياء غريبة معلومة: بس انا مش ملتزم
بحبك❤
بدي اقول قصه وانا صغيره كان عمري ثلاث سنين ماما دخلت اختي اراحت سكرت الباب بالسحاب عليه مكان باب الدار مسكر وانا لما سكرت عليهم الباب نمت وانتم عارفين شو صار❤❤❤❤❤❤
انا ما اعرف ليش بقيت احبك بحبك قوي قوي قوي قوي قوي يا لوزه❤❤❤❤😊
مره كنت صغيره وكان عندي عم مش بحبه خالص وبعدين اتجمعنا في يوم عند تيته وبابا جابلنا عشر اكياس شيبسي عشان نأكلهم أنا واخواتي وابن عمتي وبعدين أكلناهم عالارض وبيت تيتا كان في حشرات فوقع شويه شيبسي عالارض والحشارات مشيت عليهم روحنا مجمعينهم في كيس أنا وابن عمتو وأديانهم لعمي ده وأكلهم ومحصلهموش حاجه وملحوظة أنا كان ساعتها عندي 7 سنين بس وبحب قصصك جدا😍❤️❤
بحبك يا لوزه
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
بصي يا لوزا انا هحكيلك قصتي عشان انا معرفش ليه حصل معايا كده
بصي و انا صغيره لما كان عندي 5 سنين رحت مع عيلتي الجنينه و بابا و ماما قعدو يتكلمو و انا و اخواتي لعبنا خلاويص لعبنا جيم ورا التاني لحد ما جاتلي فكره بريئه جدا اني استخبى في ابعد مكان في الجنينه رحت استخبيت اخواتي قعدو يدورو عليا في كل حته و ملاقونيش قالو لماما و بابا و هما كمان دورو عليا و ملاقونيش اكيد هتساليني ليه عملت كده عشان انا شايفه ان دي كده لعبه خلاويص الصح مينفعش لو حتى قعدو يدورو عليا فعشان كده مروحتش و فين و فين لما اخويا لقاني و بابا كان متعصب جدا و روحنا البيت انا طبعا قعدت اعيط شويه في الاخر صعبت عليهم و سامحوني ايه رايك انا بريئه صح يا لوزه 😂😂
أنا تلميدة متوفقة أو كنت متفوقة و سنة هادي نتيجتي مش أحسن حاجة و دا بيسببل لي مشاكر عائلية و نفسية... دعائكم لي بضهر الغيب و في صلواتكم لو تدكرتموني و لكم بالمثل إن شاء الله يا ريت تطلعيني يا لوزا وبحبك جدا جدا 🥰😘🥹😭
اعملو لايك هقلك قصه بس تنصحيني اعمل ايه انا وصاحبتي الي مش هقول اسمها ايه اسمها هنا😂كنت بجبها اوي وكانت المس الي مش هقول ان اسمها مايسه😂 بتديني املاء وامتحان وفمره كنت انا وصاحبتي مع بعض فغشت مني عشان قالتلي لو خبيتي مني هخاصمك كل مره تغش مني بس انا كنت بخبي في امتحانات نص السنه والمس كانت هتسحب ورقتها واول امبارح كنا في امتحان الدين وكانت بتغش وانا مش اخده بالي والمشكله انه دين قالتلي هجيبلك اخويا يضربك انصحيني يالوزا انا بموت فيكي ❤ انصحيني اعمل ايه لو قلتيلي متقعديش جانبها مجموعتي ميقدروش يمشو والمس مش هترضي لاننا مجموعه الاميرات وانا الرئيسه ولكن
منوره اسراااء❤❤❤❤❤❤❤❤سرسوره❤❤❤❤❤❤❤❤
انا بحبك اوي طلعيني بليزز❤❤❤❤❤❤
هحكيلك موقف مضحك جدا
ماما كانت عايزه طلب مننا وانا كنت عايزه اشرب ميه واختي بتسرح شعرها فانا قلت لماما انا همشي اشرب ميه وبعدها اعملك الطلب و اختي قالت لها بعد ما اسرح شعري فجأ لقيت ماما بتشتم عليا انا واختي وفجأ لقيت ماما بتمدح في اختي (اختي الثانيه اللي مش بتسرح شعرها) فامي طلبت منها الطلب اختي قالت بعد شويه فجأ لقيت ماما بتشتم في اختي (اللي مش بتسرح شعرها) وفجاه لقيتها بتمدح فيا انا واختي وأنا وأختي متنا من الضحك😂😂😂
خ
٧غلاةاا
فلسطين تحررت و امريكيا احتقرت . تحيا فلسطين
بسررررررعة يا لوزا
هقول قصة محرجة اويييي 😂
مرة فالمدرسة كنت قاعدة جنب صحبتي والميس كانت بتشرح مسألة مهمة جدا هتجيبها بالامتحان الفاينل
وفي بت قالت للميس : يا مس احذفي المسألة دي لأنها صعبة
والميس قالت : اومال هتعملي ايه بالامتحان ؟
فأنا قلت بصوت عالي جدا : هترقصي
وانا كنت قايلاها عأساس انه صحبتي تسمعها بس
لكن الفصل كله سمعها
والميس قالت : هترقصي يا حبيبة امك ؟
انا بحبك اوي وبتمنى تحكي قصتي
ملاحظة : انا تكلمت مصري عشان تفهمي 👽👍
اعمليلنا فيديو طويل فيه تجميعة لفيديوهات البنج
LOVEuou❤❤❤😂😂
يلى الجزء الثاني ❤❤
يا لوزا دي تاني مرة اقَلك قصة ليا بس محرجة جداااااااا
أنا إسمي أفنان و عندي ١١ سنة و محجبة و في مرة كنت قاعدة في الصالة مع أخواتي عادي جدا 😅 فماما نادت عليا علشان افتح الباب علشان كان في حد بيخبط ورحت فتحت الباب و أنا شعري عامل زي سلك المواعين و كنت لبسة بنص كم في عز البرد 😂 و بعدين بقول مين سمعت صوت بابا بيقول أنا يا أفنان و فتحت عادي و فجأة شفت راجل ما شاء الله أطول من برج خليفة فأنا فضلت ٤ ثواني عل ما استوعب 😳 و بعدين رحت وَرِبْت الباب في وشوا و الراجل يا عيني كان محروج 😅 و بعدين سألني بابا موجود قلت لأ وقال أنا عاوز ادلوا حاجة و دا كلو وأنا موربا الباب 🙄 رحت مديت أيدي من ورا الباب فسمعت حاجة اتحطت علئ الأرض و بابا اتقفل 🚪 رحت قفلت بابنا و طلت على اختي إلي أصغر مني بسنتين والي مش هقول إن إسمها روان 😂 و دخلت اوضتي و استنيت بابا و أول ما جه حكتلوا عن كلوا حاجة طبعا هزقني باللسان وليس باليد 😂 و بابا سألني عن شكلوا و قلتلو و في الآخر طلع جارنا و كان جايبلنا شوكلاتة 🙄 بيرحب بينا علشان إحنا جران جداد 😭
أنتي عسل اوي❤❤❤
يا لوزاااااااااااااااااا ليه مطلعتي قصتي شوفيه والله بضحك 😢😢😢😢
انا بحبك اوي يا ق❤❤❤❤
أنا بحبك اوي والله اني احبك اكثر من مره بس انا مش عارف اعمل ايه طيب 😂😂😂😂🎉🎉🎉🎉
انا بت اسمي غفران و انا اختى لي مش هقول اسمها ومش بتصلي وانا بقولها صلي وبتقولي ملكيش دعوة مين لي هيدخل في قبري قمت ليوم التاني ونحنا منغسل المواعين قولتلها عارفة انا بحبك قد اي نهاردة شوفتك بلمنام وانتي ميته وبتتعذبي بلقبر وتقوليلي ياريتني كونت اصلي وان هيا كانت بتتعذب اوي بي لمنام وانا اصلا مشفتهاش ولا حاجة وانا كدبت عليها وهيا بقت تصلي كل يوم وانا اتمني من ربنا انه يسامحني على الكذبة دي 😢 استغغر الله العظيم 😢😢 ممكن تحطو لايك عشان تقول لقصة دي وبالاخير صلو على النبي 😊😊😊😊
أنا كتبتها اكتر من مره 😢
ممكن تطلعيني ❤
ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا
وبحبك يا لوزا❤
أنا أول مرة اطلب منك قصة مرة كنت في عزا عمي فكانت مرات عمي عمالة تصرخ وتقول اه ياني فراحت أختي الصغيرة قالت مش هعمل كده تاني ومتقوليش اسمي لأن أنا اسميج صبا ❤
انا بحب العربي و العلوم و الدرسات 😂😂
بحبك كتير
ده موقف مرعب😢
انا اسمي بسمله و عندي 12سنه
انا ستي كانت في بيت وعزلت منه وانا رحت ازورها علشان طبعا هي راحت بيت جديد ورحت أبات معاها اسبوع ولما كنت قاعده ناس قرايبنا
جم يباركون لتيتا وانا وابن خالي مش هقول اسمك يا اسر وقرايبنا اللي جم كان معاهم ولد قدنا انا وابن خالتي ومش هقول اسمك يا ميدو واحنا الثلاثه كنا قاعدين بنلعب في اوضه لوحدنا وساعتها انا كنت بقول لهم ان انا حلمت حلم ان في عفاريت في الشقه دين واسر قال لي لا طبعا طلعت اشرب مياه فلقتهم بينادونى رحت لهم قالوا لي الباب بتاع الدولاب اتفتح واتقفل لوحده وانا ابن خالي عمر ما كذب وحلفلي هوا وميدو وانا وهم خوفنا وبعد كده لقينا الباب بتاع الدولاب قفل مره ثاني رحت نطه علا السرير الي في آسر وميدو وقعت جنبهم و لزقنا في بعض من كتر الخوف سمعنا صوت مخيف في الاوضه وبعد كده لقينا النور والباب اتقفل لوحدهم واصلا ما فيش هواء في الاوضه دي بس كان في جنب الباب نور بردك واحنا كنا فاتحين النور اللي جنب الباب وانا من كتر الخوف عيطت عشان انا خوافه اصلا وهم كمان خوافين فضلنا نعيط ونصوت وفي الاخر رحنا فاتحين النور واحنا طالعين نجري وفضلنا نوقف بعضه فتحنا الباب وطلعنا نجري واحنا عمالين نعيط ورحنا لهم وهم فضلوا يقولوا مالكو في ايه اللي حصل واحنا عمالين نقول عفاريت عفاريت في الشقه وعمالين نعيط وهم مش فاهمين مننا حاجه فجاه لقينا اخويا الكبير جاي وعمال يضحك لنا واحنا بنبص له قام قال لنا انا اللي قفلت النور والباب بس ازاي ماحسناش بي وي حسيناه بيجدب عشان الضيوف ولو فعلا الكلام اللي هو قاله ده صح مين اللي فتح و قفل الدولاب ومن ساعتها ميدو اللي انا ما قلتش اسمه ما جاش من ساعتها وانا بروح بالعافيه وببقى خايفه لما بروح ممكن حد يفهمني ايه ده 😢
تكفين الجزء الثاني متحمسه
جزء. ثاني بلييز
انا بحبك اوي
ازيك يا لوزة انا عاوز اسالك و بتمنى تنشري قصتي عشان انا عوزة رأيك بسرعة. انا ابويا بيلحق نسوان و بيصرف على مدارس الحكومة اوي و ايام منشيل اللقمة من بؤنا (فمنا) عشان ندي المدرسة و امي طفح كلها معاه عشان احنا بقالنا اكتر من ١٠ شنين على الوضع دى و امي عاوزة تطلق بس مقاليتش لبويا لسا يعني انا و اخواتي بس الي نعرف انها عاوزة تطلق و هي لسا مترددة عشان هي مش عارفه تعمل ايه مع العلم ان ابويا دايما بيشتم اهل امي و بيكفر بربنا بسبب رفاق السوء بتاعو امي دايما بتنصحو و هو مبيستجيبش للنصيحة انشري قصتي لو سمحتي انا عاوز اسمع رأيك و رأي المتابعين بحب فيديوهاتك اوي و شكرا على المحتوى السكر بتاعك❤❤❤❤❤ اتمنى تنشري قصتي
انا اسمي زينب متابعتك من زمان واحب قصصك كتيرر كل فيديو تنزلي اروح اشوفوا وحط لايك واصدقائي خليتهم كلهم يشتركون في قناتك❤احبك❤
أنا بحبك جدا و بحب قصصك❤ وانا النهارده هحكي قصتي
في مره كان الجيران الي تحتنا مشغلين اغاني بصوت عالي وانا مبسوطه وعماله ارقص ف ماما قالتلي خشي البلكونه اقفلي الستاره وكان عندنا جيراننا الي جنبنا عندهم ولد كبير فلما دخلت قعدت ارقص و مبسوطه فجأه ببص جنبي لقيت جاري ده واقف بيتفرج عليا قمه الاحراج وانا دخلت من غير مأقفل الستاره وقعدت اعيط
ملحوظه الستاره الي كانت في الجزء الي عند جارنا كانت مفتوحه من الهواء
بسرعة الجزء الثاني
يا شاطرةةة
لما كنت صغيره كنا ساكنين في بيت العيله فمره ماما قالت لمرات اخويا تخد بالها مني عشان كانت عايزه تنام فمرات اخويا وافقت وبعدها بشويه مرات اخويا راحت تشرب ميه فأنا استغلت الفرصه واقلعت هدومي ودخلت الحمام وبعدها فتحت الميه البارده ومليت السطل وأعدت في السطل ولما ماما اعدت تدور عليا فتحت الحمام لاقتني اعده في السطل ملاحظه احنا كنا في السعوديه وكانت الدنيا صيف فلو فتحت الميه السخنه كنت اتشويتت 😂😂😂😂
احبك❤
شو يعني تئافل😂
قصدي اقفل الماده😂
الجزء التاني مش قادرة اتنفسسسس 💖💖💖
انا كنت صغيره وقتها كان عمري ٥ سنوات
امي كانت حامل ب أختي الصغيره اول ما جات البيت
وعرفت انها بنت رحت بست كراستي الي عليها هيلو كيتي وقلت شكرا هيلو كيتي حققتي حلمي طلعت بنت وكنت احسب امي جابت اختي من السوق
ممكن تقولي قصتي انا احبك مررررره انا من السعوديه ارفعوا تعليقي ❤❤❤❤❤❤❤
يا لوزا حد عمل الفيديو حصل معاه كده بيقول إن إنت سرقتيه بس دي مش حقيقه بحبك يا لوزا حب 🧡 كتير ❤❤❤❤❤
لوزه انا بحبك جدا ممكن تدعيلي اني اجيب درجات حلوه في الامتحانات و اقفل ويكون الامتحان سهل عليا لاني مرعوبه والسنادي ضايعه خالص في المواد ويارب كل الي يدعيلي الامتحانات تكون سهله عليا واجيب درجه حلوه يكون له المثل و احسن 😭💗
عدد محبين لوزا ❤
ينفع تحكي القصة دى مرة كنت فى السوبر ماركت بدال ما ادخل السوبر ماركت دخلت البيت من كتر الاحراج مشترتش ومشيت
بصي يا لوزه في ناس كثير قوي بتقلدك زي واحد اسمو محمود جعفر وواحد اسمو نينجا انا بس حبيت اعرفك علشان هما بيقلدوكي كتير اوي و نينجا بياخد كل الفيديوهات وبيعملها بصوتو😢 ياريت يا لوزا تاخدي بالك كويس اوي
انا بحبك اوي يا لوزا❤ وعوزا مصلحتك يا لوزا❤❤❤❤❤
في مره قلت لماما رايحه السوبر ماركت فقالتلي روحي بس ماتتاخريش فروت فلقيت واحد ست قالتلي تهالي يا بنتي بعطيك بطاطس وانا بحب البطاطس جدا فرحت فخطفتني ماما خايفه علبا حوالي الساعه12الليل الشرطه داهمت المكان وفي يوم امي راحت نفس السوبر ماركت فلقت الست نفسها الست قالت لماما تعالي يا بنتي بعطيك بطاطس وامي مش بنحبها امي قالت لست ومالي اجي عندك علسان تخطفني زي بنتي والست انثدمت😅😂
احكي لك موقف كثير بيضحك صار معي انا سوريه وقصتي انها ثلاثه ايام في يوم كنت انا وصاحبتي المصريه اللي اسمها مش جمانه شفتي ياجمانة ما حكيت اسمك كنا بمصر لانه انا بابا مصري وماما سوريه فرحنا مصر وكنت مع صاحبتي المصريه هذاك اليوم رحنا على محل ملابس وكانت صحبتي بتلف وبتلف وبتلف ومبين من الرجال اللي بيشتغل هناك انه كثير مزعوج منها فانا حكيتله قلعها فهو طلع فيي نظره بتخوف وبعدين صاحبتي اللي مش اسمها جمانه اجت تحكي له هي سوريه هي سوريه قصدها انه طلعني برا المحل يلا بس بس باي
وهاد كان اسوء موقف محرج بحياتي وبس
بحبك يا لوزا كتييير 😅😂😂
انا و ماما و أختي الكبيرة و الصغيرة بنام عند خالتي و بيوم كنا نايمين عندها و احنا لما نكون عندهن ابن خالتي الصغير يلي أكبر مني بثلاث سنين و نص ما بيرحش الشغل المهم هو كان ماشي في الكوريدور و انا ضاهرة من غرفة النوم و فجأة خبطنا ببعض و وقع على الأرض و أنا وقعت فوقو و يا عالإحراج وقتها وشي بقا أحمر من كتر الإحراج . على فكرة القصة دي وحياة ربنا حقيقية
قصتي للمره المليونن: طبعا امي وابوي قالولي هي لما كان عندي ٤ سنين نبع الحنان كانت سيبني لحالي في الصالة فانا قلت ليش ما اغرق الصالة واسبح ورحت المطبخ اعبي كاستين مويه واكبها في الصالة ومرة ثانية كبيت حبر الكتابة في كل البيت طبعا مش هقلكم التهزئ الي انا اخذته 😢😢
❤❤ I love you❤❤❤❤❤❤❤❤
انا بحبك وبحبك قصص اللي انت بتحكيها وبعرف مع حالي وبقعد اسمعها قبل ما انام عايز نعرف نفس اليوم وكان بيجي لي فيديو وانا مش فاضيه له برده حتى لو انا مش فاضيه عشان انا بحبك وبحبك القصص بتاعتك من ساعه ما الفيديو بتاعك اتعرض وانا بقيت بشاهده انت فالحه بتاعك حلو برافو عليك فعلا فعلا بحبك I love you very very too much love love 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 وانا كمان بحب الماس
بليز قصتي😢
❤❤❤❤😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
أطالب بكزء تاني
قصة من ذكريات الطفولة(كان جدي مريض بزهيمر و ماما راحت هي و جدتي و خالاتي و عمات ماما و جو ولاد و بنات خالاتي في بيتنا بس كلنا كنا مش فاطرين و بنت خالتي الكبيرة تعرف تطبخ بس انا قلت لها خليني انا اطبخ و طبعا انا كنت بكدب علا نفسي جبت البيض و سلقتوا و الحمد لله ما صارش حاجة و هما افتكروني اني اعرف اطبخ و كل حاجة ماشية تمام الين وصلت للحليب طبعا انا كنت عايزة اعمل فطور فيه بيض مسلوق و زبادي و بانكيك الحمد لله لقيتوا جاهز و حطيت عليه فراولة و عسل و مقرمشات خفيفة و فول سوداني و حليب ساخن و كورنفلكس لاخر العنقود الصوص المدمر و كنت مش عارفة حاجتين انا نسيت انو ولد خالتي صغير عندو حساسية من الفول السوداني و مكنتش اعرف اسخن الحليب بس ماما علمتني انو لو مكنتش اعرف اعمل حاجة اقولها لحد كبير يعملها و قلت لبنت خالتي بعدها حطيت الصحون و المعالق و السكاكين الصغيرة و حطيت الاكل و حطيت الصوص المدمر الكرنفلكس و اول ما وصل ولد خالتي للبانكيك و اخد حتة صغيرة فجاة بعد 4 دقائق بقا سخن و تعبان و قالت لي بنت خالتي انتي حطيت ايه في للبانكيك قلت لها فول سوداني و افتكرت انو عندو حساسية من الفول سوداني و كان عندنا دواء الحمد لله و لحقناه و طبعا لما جت ماما و خالاتي اخدت من ماما علقة محترمة من قرص و ضرب انا بس كنت عايزة اكون شاطرة في الطبخ😅ممكن تعملي فيد علا القصة دي انا تعبت و انا بكتب ممكن تقدري تعبي تعملي فيد علا القصة دي.
انا لمه با قفل في الامتحن بيتهموني ان انا غشيت لحد لمه اخؤيه الكبير و بابا دربؤ المدير بتع المدرسه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لوزا انا ح احكيلك قصتي و ياريت تقوليها❤❤ الفي يوم كنا خارجين ناكل ايس كريم😋 و طبعا كنت لابسه فستان احمر في احمر كبدي غامق كدا المهم كان معايه اخوي و ابن خالتي و خالتي و بنت خالتي و ماما طبعا ❤❤و احنا راجعين البيت مرينا بشارع كان فيه كلب مسعور😭😭💔 و كان الدنيا بليل و هو كان شافيني لحمه 😂 ف كان بيمشي وراي ببطئ "ملاحظه انا كنت ماشيه اخر وحده يعني وراهم) المهم انا لمحت بطرف عيني في حاجه بنيه بتمشي ورايه و شفت عينه و طبعا اكتر حاجه كنت بخاف منها الكلاب قمت عماله اجري و اصوت و في ثانيه وصلت الشارع السابع 😂 و اخوي اتقلب كلب و قعد يهوهو معاه و في واحد راكب موتر (دراجه ناريه بتاعه توصيل الاكل دي معرفش😅) و كان بيجري بسرعه اوي و ماما عماله تصوت هي و خالتي افتكرو ان انا الي اختطفني بتاع الموتر و في عربيه كانت بتمشي قدامنا 😂و من الصدمه و الصراخ بتوع العربيه نزلو يشوفو ايه الي حصل😂😅😅 افتكروني اختطفت كمان😅😅😅😅😅😅😅 و الكلب من الصدمه راح و شاف دربو و قالنا انتو في طريق و انا فطريق😭😭😭😭😭💔 بس كنت مرعوبه اويييي يا ريت يا لوزا تختصريها لان انا مبعرفش اختصر😂❤❤❤
انا بحبك
بحبك يا موهبة