Ventilator luik maken voor de T69!

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 12 сен 2024
  • Hey mensen, vandaag hebben we een aantal luikjes van de T69 aangepast en terug gemonteerd op de tank, ook hebben de body panelen van de Gaz M20 terug geplaatst.
    Onze sponsor HBM Machines: www.hbm-machin...
    Ons vaste CAD tekenprogramma Onshape; gratis, geen download, in the cloud:
    onshape.pro/We...
    Steun het kanaal en word Patron: / mastermilo
    Als lid van onze Patreon steun je in de eerste plaats ons kanaal zodat we nog toffere video's voor jullie kunnen maken. Maar er is meer;
    -Eerder toegang tot de vlog
    -Jouw naam in de aftiteling
    -Langskomen & kijken/helpen bij onze werkplaats
    -Toegang tot de vrijdagmiddag live borrel
    -Toegang tot de Discord
    Socials:
    Abonneer: / mastermilo82
    Dagelijkse video's: / werkplaatsvlog
    Facebook - @mastermilo82
    Instagram - @mastermilo82
    Post versturen;
    Mastermilo
    Postbus 151
    5110 AD
    Baarle-Nassau
    Email: info@mastermilo.com
    #Werkplaatsvlog #mastermilo

Комментарии • 146

  • @MaraDaCoriovallum
    @MaraDaCoriovallum Месяц назад +21

    🇩🇪 Zusammenfassung unten ⤵️
    🇬🇧 Summary translated by Google
    Today Robby and Sebastiaan are with Milo...Sebastiaan is outside plastering again and Robby and Milo are making the missing Type69 typical curved cover plate from a small cover plate for the larger fan on this type compared to the T55...to do this, this plate is cut up and two curved plate are inserted....the old rusted hinge pins are also knocked out...the hinges also have to be adjusted as they are no longer straight anyway....Milo draws the necessary parts of this curved insert on OnShape and presses the cover plates into shape and Robby welds everything together....of course it is not 2 cm armored steel but that is not a big deal....
    ....the two grille flaps to the left and right of this cover also have to be straightened and adjusted at the hinges....and after all that has happened, the three flaps are sandblasted and painted in the base color....and finally Milo takes the GAZ M20 Pobeda outside to put the body parts on so that they are no longer lying in a pile next to it....the question now is whether to preserve the car in the look it has now or to restore it properly.....Milo thinks the former is cooler....
    ....and right at the end Sebastiaan's paving and the ventilation flaps of the Type69 are inspected and Milo just tells us that the tank will be taken to Overloon Museum on August 3rd and there will be a demonstration of it there.....then the tank will stay there until August 17th and there will be another demonstration on that day and then the tank will be returned to the workshop....if you want to see the tank, you can come to the Overloon Museum....
    .....have fun watching this video and see you again tomorrow.....
    Mara
    🇩🇪 Zusammenfassung
    Heute sind Robby und Sebastiaan bei Milo....Sebastiaan ist draußen wieder am Plastern und Robby und Milo fertigen aus einer kleinen Abdeckplatte die fehlende Type69 typische gewölbte Abdeckplatte für den bei diesem Typ gegenüber dem T55 größeren Ventilator.....dazu wird diese Platte zerschnitten und eine gewölbte Platte eingesetzt.....auch werden die alten eingerosteten Scharnierstifte herausgeschlagen.....die Scharniere müssen auch angepasst werden, da sie eh nicht mehr gerade sind.....Milo zeichnet auf OnShape die nötigen Teile dieses gewölbten Einsatzes und preßt die Abdeckplatten in Form und Robby schweißt alles zusammen.....natürlich ist es jetzt kein 2 cm Panzerstahl aber das ist nicht weiter schlimm....
    ....die beiden Gitterklappen links und rechts von dieser Abdeckung müssen auch noch gerichtet und angepasst werden bei den Scharnieren.....und nachdem das alles passiert ist, werden die drei Klappen gesandstrahlt und in Grundfarbe lackiert....und zum Schluss holt Milo noch den GAZ M20 Pobeda nach draußen um die Karosserieteile dran zu tun, damit diese nicht mehr auf einem Haufen daneben liegen....die Frage ist nun, ob man den Wagen so konserviert in dem Look, den er nun hat oder doch ordentlich restauriert.....Milo findet Ersteres wohl cooler....
    ....und ganz zum Schluss wird Sebastiaans Pflasterwerk und die Lüfterklappen vom Type69 begutachtet und Milo erzählt noch eben, das der Panzer am 3. August nach Overloon gebracht wird und es da eine Vorführung damit geben wird.....dann bleibt der Panzer dort bis zum 17. August und es wird an dem Tag nochmals eine Vorführung geben und dann kommt der Panzer zurück zur Werkstatt....wer den Panzer sehen will, der kann dann zum Overloon Museum kommen....
    .....viel Spaß beim Anschauen von diesem Video und bis morgen dann mal wieder.....
    Mara

    • @keeshin1600
      @keeshin1600 Месяц назад +1

      @@MaraDaCoriovallum waarom niet in het Nederlands ?

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад

      @@keeshin1600 Goede vraag, dat mag jij dan doen als je daar zin in hebt. :)

    • @MaraDaCoriovallum
      @MaraDaCoriovallum Месяц назад +3

      @@keeshin1600 ik wil voor Milo wat Duitse kijkers binnenhalen......ben op verschillende manieren bezig dat te doen......er komt ook binnenkort een Duitse RUclipsr met 76.000 volgers, van wie het kanaal ook maar groter wordt, naar Milo, om daar opnames te maken.....en waarschijnlijk komt die dan ook vaker daarheen.....kijk, Nederland is klein en Duitsland is groter en we hebben in de analytics gekeken en sindsdien ik de Duitse samenvatting schrijf, is de groep kijkers uit Duitsland lichtjes groter geworden......en wees eerlijk, elk kanaal leeft van de kijkcijfers.....hoe meer geld van RUclips binnen komt, hoe gaver de projecten kunnen worden.....het kost natuurlijk ook allemaal bergen van geld.....het was eerst Robin's idee om voor de Engelstaligen een Summary te schrijven en toen dacht ik, waarom doen we dat niet ook voor de Duitstaligen.....en nouja, de laatste tijd heeft Robin het druk en red het vaak niet op tijd alles klaar te hebben en dan gooi ik mijn Duitse tekst even snel door Translate om alsnog een lap tekst voor de Engelstaligen klaar te hebben rond 16:00 elke dag......

    • @keeshin1600
      @keeshin1600 Месяц назад +1

      @@Smartzenegger dat gaat het niet worden , want ik ken alleen maar Nederlands !

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      @@MaraDaCoriovallum Ja, dat doe je goed Mara, je bent al onmisbaar. :)

  • @BasEerdenKeuning
    @BasEerdenKeuning Месяц назад +27

    Gaz M20 technische in orde maken en inderdaad goede blanke lak over de patina heen.

    • @mauzzz2418
      @mauzzz2418 Месяц назад +3

      dan wel een matte blanke lak.

  • @NovioSites
    @NovioSites Месяц назад +3

    Ik weet dat het enorm veel werk is en misschien niet tot in perfectie kan maar zo'n prachtig model als de Gaz M20 verdiend eigenlijk toch wel een grondige en zo volledig mogelijke restauratie.

  • @Tclans
    @Tclans Месяц назад +1

    Dat luik ziet er echt goed uit. Met hetzelfde kleurtje valt het niet op dat ie is aangepast. 💪🏼

  • @bart394
    @bart394 Месяц назад +13

    Toch blijft die GAZ-M20 een mooie wagen. Ik zou de carrosserie conserveren en de auto technisch rijdend maken.

  • @keeshin1600
    @keeshin1600 Месяц назад +5

    Ik heb de laatste dagen terug gekeken wat jullie in de afgelopen 2 jaar allemaal gedaan hebben , en dat is een hele berg . Van asbest eraf tot nu en dat is best heel veel , mooi opgeknapt. Ga zo door met filmen, en bedankt voor de mooie beelden !

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад

      Maarja, die bruine muren, hè?
      Dat kan ècht niet!
      😂😂😂

  • @FransvandenBergeMuziekschuur
    @FransvandenBergeMuziekschuur Месяц назад +3

    Wa heddegij toch een geweldige collegae. Die maakt net zo mooie dingen als de chef zelf.

  • @alexvdvelde
    @alexvdvelde Месяц назад +6

    Als je de Gaz M20 toch niet echt goed gaat restaureren zou ik hem zo mooi mogelijk schuren, grondverf erop en dan spuiten met krijtbord verf. Vinden de kinderen ook wel leuk denk ik. 😊

    • @Hjerte_Verke
      @Hjerte_Verke 19 дней назад

      Sometimes an old car is best left "as-is" (as it is) with the minimum amount of tidying up to prevent further decay. "Preserve, not restore"

  • @Ruben-Mazereeuw
    @Ruben-Mazereeuw Месяц назад +1

    Jahoor lekker, Robbie is er ook weer bij. Het is altijd fijn als hij in de video's helpt, want hij weet van alles en nogwat, van van alles en nogwat 👍😉👍

  • @oldmanhuppiedos
    @oldmanhuppiedos Месяц назад +3

    Het was weer een leuke vlog.

  • @MaraDaCoriovallum
    @MaraDaCoriovallum Месяц назад +25

    Eigenlijk had je die ruimte tussen die twee gebogen platen moeten vullen met die originele woestijnzand.....dan was die en ietsje zwarfer en klinkt niet zo hol....èn je hebt een ingebouwde Easter Egg....een pre voor de historie van die tank....😉

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад +2

      Jah, daar kommie nou mee!
      Hij is nou al dichtgelast en gespoten...

    • @Basti_2290
      @Basti_2290 Месяц назад +3

      awesome Idea 😀

    • @Scotty-kc1co
      @Scotty-kc1co Месяц назад +3

      kan alsnog in een van de dieseltanks !

    • @Dhrpedro
      @Dhrpedro Месяц назад +6

      Gaat hij in Australië door de scanner, denken ze dat er smokkelwaar in zit.

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад

      Die Australiërs zijn sowieso panisch voor alles wat kriebelt en kruipt. Ik denk dat ze die tank voordat ie het land in komt eerst uitgebreid uitzwavelen. Zand met de kans op beestjes zijn ze heel heel heel erg lastig mee.

  • @Cobaltjes
    @Cobaltjes Месяц назад +4

    Je kan er zo'n hotrod van maken. Raampjes 1/3 tot 1/2 lager.

  • @redtredt5809
    @redtredt5809 Месяц назад +6

    De Gaz is een perfecte basis voor een Ratcar!

    • @MaraDaCoriovallum
      @MaraDaCoriovallum Месяц назад +3

      @@redtredt5809 in principe is die dat al vanaf fabriek.....😉😂

  • @jasper7269
    @jasper7269 Месяц назад

    Robbie begint een beetje bij het meubilair te horen, dat is erg prettig. Leuk dat je er bij bent!

  • @rogierbuskens3304
    @rogierbuskens3304 Месяц назад +4

    Lekker die gaz zo laten goed met blanke lak of iets conserveren en technisch goed in orde maken

  • @mrdwd1898
    @mrdwd1898 Месяц назад +3

    Die gaz is mooi om het dak een paar centimeter te verlagen. Leuke hot rod kan dat worden.

  • @DaGauntlett
    @DaGauntlett Месяц назад +4

    Knap stukje 'metaalwerk' heren. Echt mooi opgelost zo.

  • @Smartzenegger
    @Smartzenegger Месяц назад +2

    Mooie Ventiluiker! :)

  • @KeesAlderliesten
    @KeesAlderliesten Месяц назад +30

    Thumbnail: *Beter dan*

    • @lucwousin
      @lucwousin Месяц назад +8

      Nee beter he

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад +2

      Zoals Johan Cruijff zou zeggen: nieuwe voetballer, en hun konden hem ook nog niet.

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад +5

      Aangepast! Goed bezig jongens!

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      ...nee... Beter!

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      @@tomn.1568 Wat stond er eerst dan?

  • @destructionnl8165
    @destructionnl8165 Месяц назад +7

    Toch zou ik die M20 proberen zo netjes mogelijk te maken, en dan eens kijken wat je ermee wil. In nette(re) staat brengt die auto misschien nog wel wat geld op als je er dan vanaf zou willen. Natuurlijk is het geen perfect gerestaureerde auto maar iemand die een auto van die leeftijd koopt weet (of moet weten) waar hij of zij (of wat daar tegenwoordig allemaal tussen zit...) aan begint.
    Plat rijden met de tank is zonde. Doe dat dan maar een keer als je weer een sloper van de Laat kunt krijgen.

    • @Dhrpedro
      @Dhrpedro Месяц назад +2

      Die auto brengt nooit op wat je erin stopt

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      @@Dhrpedro Nee, zelfs de benzine niet die je erin stopt. :P

    • @SanDer-eu7sb
      @SanDer-eu7sb Месяц назад

      @@Dhrpedro Daarom lijkt me dat toch ook meer een hobbybak. Maar dat is toch helemaal prima. Als je er zelf van hebt kunnen genieten tijdens het rijden is het ook echt niet zo pijnlijk om hem met ietwat verlies te verkopen aan iemand die er ook passie voor heeft.

  • @adriaanvankammen8375
    @adriaanvankammen8375 Месяц назад +3

    Grappig. Milo zegt een paar afleveringen geleden dat de Type 69 op een paar kleine dingetjes na, klaar is. Die pakken we even aan! Afijn....... One Eternity Later...... Het is altijd zo. De laatste kleine dingetjes nemen altijd veel TIJD. Vind het wel mooi om te zien!

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      Inderdaad.

    • @Werkplaatsvlog
      @Werkplaatsvlog  Месяц назад +10

      20% van het werk kost 80% van de tijd.

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад

      @@Werkplaatsvlog Dus 100% van het werk kost 400% van de tijd?

    • @SantfordNL
      @SantfordNL Месяц назад +1

      @@Smartzeneggernee, dat is een wetmatigheid voor de laatste 20%

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад

      @@SantfordNL Oh ja, de laatste klootjes wegen 't zwaarst. :)

  • @geertvandengoor8900
    @geertvandengoor8900 Месяц назад +2

    30:16 Dan moet je met een hamer er kleine deukjes in tikken zodat het er uit ziet als of het sterk geroest is geweest.

  • @geertvandengoor8900
    @geertvandengoor8900 Месяц назад +2

    24:20 Inderdaad NIET plat rijden, dat is zonde van zo'n leuk model. Conserveren en mee rijden. Ik denk dat er ook genoeg kijkers zijn die hem wel graag zouden willen hebben zonder dat hij plat is 😁😏

  • @garyphillips7993
    @garyphillips7993 Месяц назад +4

    I think it would be a good project to see the Gaz fully restored.

  • @maartenpennings1028
    @maartenpennings1028 Месяц назад +4

    Milo & Robbie, het dynamische duo, aka “men of steel”

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      Dan is Milo Batman en Robbie Robin. :)

    • @Hjerte_Verke
      @Hjerte_Verke 19 дней назад +1

      @@Smartzenegger PERFECT lol

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger 19 дней назад

      @@Hjerte_Verke Hoe zie jij Milo dan 't liefst? Als Adam West Batman of Michael Keaton of Christian Bale of Ben Affleck of Robert Pattinson Batman?

  • @job1503
    @job1503 Месяц назад +1

    De baas heeft altijd gelijk,...........ook al heeft ie het.

  • @tomn.1568
    @tomn.1568 Месяц назад +2

    Gelukkig heeft de quad nog wel een platte band, anders zou ik denken dat Milo zijn leven gebeterd heeft. Iets moet de eer hoog houden.

  • @v0ort
    @v0ort Месяц назад +2

    Gaz M20 als soviet ratcar zou heel bruut zijn!

  • @dennisvanderstar7861
    @dennisvanderstar7861 Месяц назад

    Echt wel tof zo die auto. Gewoon technisch in orde maken en voor de rest zo laten. Echt en een toffe red rot auto dan. Veel geld waar dan. 😘🤠🌞

  • @semr8567
    @semr8567 Месяц назад +2

    madmax auto van maken lekker je creatief er op los gaan is hij zeer geschikt voor lijkt me

  • @john20034
    @john20034 Месяц назад +1

    Ik zou van de M20 een Hot Rod van maken.

  • @ruudbremer
    @ruudbremer Месяц назад +2

    hij lijkt wel op de "loaner" van de film "the mask"

    • @ErwinBoogaard
      @ErwinBoogaard Месяц назад

      Hahaha ja, inclusief de veelzeggende wenkbrauwen

  • @ElmerJFudd-oi9kj
    @ElmerJFudd-oi9kj Месяц назад +5

    Ik meen me te herinneren dat de Gaz je trouwauto zou worden?

  • @yordiboy11
    @yordiboy11 Месяц назад +15

    Zeker geen tank voor de M20 apk waardig maken zodat je zelf veilig kan rondrijden. Blanke lak erop en niks meer aan doen. Lekker ruig

    • @Wazaarbazaar
      @Wazaarbazaar Месяц назад +1

      Geen apk nodig

    • @yordiboy11
      @yordiboy11 Месяц назад +3

      ​@@Wazaarbazaar Zoals ik zeg waardig zodat die veilig kan rondrijden 😋

    • @lieuwegreidanus1329
      @lieuwegreidanus1329 Месяц назад +1

      ​@@Wazaarbazaar APK waardig is wat anders 😮 dan een volledige APK.

  • @borchen0
    @borchen0 Месяц назад

    kan de GAZ M20 niet gekoppeld worden aan de dieselmotor van de trein? ; )

  • @altony91
    @altony91 Месяц назад +3

    Is Milo nog klant bij indi? Of is dat helemaal over?

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +4

      Het sponsorschap is al jaren voorbij... hij is denk ik nog wel klant daar, en waarom ook niet.

    • @altony91
      @altony91 Месяц назад +1

      Ah oké ik dacht al zoiets. Omdat ik nergens meer in de werkplaats of op zijn t-shirt indi zie staan.

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      @@altony91 Ach, HBM is veel liever voor Milo, dus alleen maar beter zo. :)

  • @marcolaluan4144
    @marcolaluan4144 Месяц назад

    Geheugensteuntje: Wanneer er een verschil is gebruik je ' DAN', bij gelijkheid 'ALS'. Voorbeeld: Mastermilo is handiger dan ik, maar ik ben net zo groot als TOM

  • @ferdinandmusch4826
    @ferdinandmusch4826 Месяц назад

    Buurman en buurman volop aan het werk :D. Niet te moeilijk denken en vooral praktisch.

  • @aguccia
    @aguccia Месяц назад

    Mooie opmerking in aflevering 1269: “ Die kan er weer een Golfoorlog tegenaan!” Waar haal je het vandaan Milo?🤣😂

  • @sander2396
    @sander2396 Месяц назад

    Maak er een sleeper van!

  • @rudelsharm3990
    @rudelsharm3990 Месяц назад +1

    maak er een mooie pickup truck van de gaz

    • @Dhrpedro
      @Dhrpedro Месяц назад

      Gaz-cabine op de toyota

  • @marc5460
    @marc5460 Месяц назад +3

    dank voor de video

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад +2

      Jij ook bedankt he. Ted Hankey.

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +2

      @@tomn.1568 En jij ook bedankt voor het bedanken. :)

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад +2

      Baas. Bedankt dat het je opgevallen is.

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад

      @@tomn.1568 Baas?

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад

      @@tomn.1568 Baas?

  • @harrygroen69
    @harrygroen69 Месяц назад

    Hebben ze in Overloon geen potje over om hem over te kopen?

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад

      Wat moeten die nou met een Golfoorlog-tank?

    • @harrygroen69
      @harrygroen69 Месяц назад +1

      @@TerrorTubbie666 Poosje tentoonstellen tot er een leuke ruildeal op het pad komt voor iets wat beter in de collectie past. Goeie handel lijkt mij zo.

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад

      @@harrygroen69 dat zou kunnen.
      Die tank is mogelijk waardevaster dan euro's (op de bank).

  • @koekum2142
    @koekum2142 Месяц назад +3

    Weer eens wat anders, een vakje straatwerk

  • @TerrorTubbie666
    @TerrorTubbie666 Месяц назад

    Heej, CarsAndCameras heeft een nieuwe video over hun Honda CR500, de 2takt versie van de XL500, die al bijna 30jaar niet meer gemaakt wordt, omdat ie f*cking dodelijke is.
    Ze gaan er een stapel nieuwe onderdelen tegenaan gooien.
    Zonder al te veel te verklappen:
    Gelukkig is het ding ook cool als ie aan de muur van je werkplaats hangt...😂
    Hou doe!

  • @PascalVanWaverenADVENTURE
    @PascalVanWaverenADVENTURE Месяц назад

    Die robbie weet wel wat staal is. ❤❤❤BAAS

  • @a.bakker64
    @a.bakker64 Месяц назад +3

    Bijzondere prio’s. Ik zou die jongen even helpen opperen op bij dat terras, kan hij m2 maken.

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад +1

      Tja, hij wilde dat voor Emile komen doen, dus ja... Veel plezier!
      Aan de andere kant:
      Volgens mij knal je zo'n stukje straat er makkelijk in een half uur in, ALS 2 mensen even helpen met stenen aangeven.
      Ik weet niet hoe lang ie nu precies in z'n eentje bezig is geweest om nog niet tot de helft te zijn, maar uhm...
      Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
      Dan heb ik alweer genoeg gezegd.
      Al zeg ik het zelf.

    • @wvt-bv2gi
      @wvt-bv2gi Месяц назад

      Staat er een eindtijd voor het straatwerk ?

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад

      @@wvt-bv2gi niet dat ik weet.
      Behalve dat het wel zo handig is, als het erin ligt vóór er aan het gat tbv de deur begonnen wordt.
      Maar dat kan nog wel een paar weken duren, duss...

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад +1

      Ik heb vaker met een bevriende hovenier gestraat. Zodra de ondergrond goed is (wit zand, aangetrild en goed waterpas), dan gaat het keihard. Maar het is net als spuitwerk: voorbereiding kost de meeste tijd. Met zijn tweeën leg je dat stuk in een uur dicht mits de ondergrond goed is.

    • @MaraDaCoriovallum
      @MaraDaCoriovallum Месяц назад +1

      @@a.bakker64 eigenlijk had je het MasterMilo Logo in kunnen verwerken in die bestrating.....

  • @korwolf472
    @korwolf472 Месяц назад

    17 aug is mijn vriendin jarig hoop dat je je haar ff in het zonnetje wil zetten. ze word 76 jaar Ze heet Nel Doorn. en ik geniet van jullie werkvlogs ga zo door groet van Kor Wolf uit Drenthe (Roden Noordenveld)

  • @marcoblokker
    @marcoblokker Месяц назад

    dat je dat gaas niet vervangt met een spiraal van een beden bodem

    • @Werkplaatsvlog
      @Werkplaatsvlog  Месяц назад +4

      Daar heb ik toevallig nog even voor gekeken, want we hebben zo'n bedbodem zelf nog staan. Maar dat is toch wel echt wat anders. Dat zijn dunnere draden die ook dubbel naast elkaar liggen. Verder zit het ook redelijk lastig vast. Het zou dan al beter zijn om die hele roosters opnieuw te maken. Dus dan hou ik het toch liever origineel en dan maar wat beschadigd, dat geeft het voertuig ook wel wat karakter.

    • @marcoblokker
      @marcoblokker Месяц назад +1

      @@Werkplaatsvlog 👍dat is ook weer zo

    • @MaraDaCoriovallum
      @MaraDaCoriovallum Месяц назад

      @@Werkplaatsvlog die beddenbodens van de bedden in de 4 nieuwe fortificaties rond Luik komt er beter overeen met die van de Type69.....in Tancremont, Battice en in Aubin Neufchateau staan nog zat bedden met zo'n mash op.....en ze zijn na 80 jaar in een vochtige omgeving vaak nog niet eens doorgeroest....ik heb er vaker op gezeten toen ik urenlang door deze fortificaties ben gewandeld buiten de openbare bezoektijden......

  • @josbeld
    @josbeld Месяц назад

    Gewoon met de t69 naar overloon rijden als er zo een wagentje voor gaat rijden dan kent milootje 1 richting das rechtdoor ze gaan vanzelf wel asn de kant.

  • @kaysliep2135
    @kaysliep2135 Месяц назад +1

    Knap die gaz m20 nou gewoon helemaal op zoiets zie je nou nooit helemaal gereviseerd

    • @tomn.1568
      @tomn.1568 Месяц назад +1

      Maar het ding is dan nog steeds helemaal niets waard....😢

  • @Stuivie1961
    @Stuivie1961 Месяц назад

    Wat voor werk doe Robbie

  • @sjoerdjonguh7496
    @sjoerdjonguh7496 Месяц назад

    Rij die gaz en panda's plat! #15

  • @ocintataable
    @ocintataable Месяц назад

    Zit veel teveel water in die bak, niet nodig.

  • @Bram_van_Munster
    @Bram_van_Munster Месяц назад

    Die GAZ M21......... Wat dacht je van een restomod dragracer? Verstop een Hellcat onder de motorkap, anders minimaal een LS7... ummm... hier en daar verstevigen... 0 tot 300 km/u in

  • @martin1984..
    @martin1984.. Месяц назад

    M20 klaar maken voor de autocross milo 🤣🤣🤣

  • @lexeindhoven
    @lexeindhoven Месяц назад

    M20 schenken aan iemand die hem echt wil opknappen, het is een frikandel.. ook niet heel tof voor de videos. Kun je beter een ander militair voertuig opknappen dan een auto die nooit echt spannend gaat worden

  • @tomn.1568
    @tomn.1568 Месяц назад +1

    Aaldert

  • @KurvedRK
    @KurvedRK Месяц назад

    M20 zo laten, wat ze vaak doen is dit soort auto’s en tractoren in een mix van Owatrol en (uitgekookte?) lijnzaadolie zetten. Blanke lak komt er vanaf die olie poets je er eens in de zoveel tijd weer op.

  • @KurvedRK
    @KurvedRK Месяц назад +5

    Kleine opmerking, thumbnail moet zijn “beter dan” verder als vanouds!!

    • @AlphonsvanOers
      @AlphonsvanOers Месяц назад +1

      Niks mis mee, vriendelijke vriend. Beschouw deze constructie maar:
      "Hoe sla jij je bestanden beter op, als kopie of als origineel? Beter als origineel."

    • @TerrorTubbie666
      @TerrorTubbie666 Месяц назад +1

      ​@@AlphonsvanOers😂😂😂
      Ja, in die context wèl, ja.
      Als wel.

    • @KurvedRK
      @KurvedRK Месяц назад +1

      Haha ja zo inderdaad

    • @Smartzenegger
      @Smartzenegger Месяц назад +1

      @@AlphonsvanOers Leuk alsternatief. :)

    • @AlphonsvanOers
      @AlphonsvanOers Месяц назад +1

      @@Smartzenegger Dan-k, vriendelijke vriend.