Zbieramy Figi prosto z drzewa!!! + Zachód słońca w Veli Rat!!! [Vlog #7]

• Опубликовано: 19 окт 2024
  • Witajcie w dzisiejszym vlogu.
    Jesteśmy po śniadaniu. Dzieci bawią się na placu zabaw, a my planujemy posprzątać namiot. Dzieci zauważyły balonika . Remik pokazuje patent na lepsze chłodzenie lodówki. Dzieci malują po kamieniach i wpadł nam do głowy pomysł stworzenia makiety Veli Rat i zabraliśmy się do dzieła. Gdy zrobiliśmy makietę postanowiliśmy podarować ją właścicielom kempingu i zanieśliśmy ją do recepcji . Gdy wybieraliśmy się na plaże zauważyliśmy, że inne dzieci z kempingu próbują swoich sił w sprzedaży ręcznie robionych pamiątek. Popołudnie spędziliśmy bawiąc się na plaży. Gdy wróciliśmy jemy obiad i postanowiliśmy ruszyć na poszukiwanie Figowców. Znaleźliśmy mnóstwo drzew figowych na które wcześniej nie zwracaliśmy uwagi. Dzieci nam zasnęły w aucie a my zbieraliśmy Figi prosto z drzew . W drodze powrotnej wjechaliśmy na szczyt z którego były piękne widoki. Wracając na pole kempingowe po drodze spotkaliśmy Francuzów którym postanowiliśmy pomóc i podwieźć na pole kempingowe. Wieczorną porą Remik poszedł pod latarnię morską z dronem żeby nagrać z góry. Później poszliśmy za kemping na zachód słońca który nas zachwycił .
    #kemping #camping #podróże #namiot #wakacje #polenamiotowe #namiotowe #dron #drone #djispark #spark #wycieczka #latarnia #morska #VeliRat #camp #Kargita #DugiOtok #przyczepa #camper #kamper #rodzina #przyczepa_kempingowa #CampKargita #Vlog #blog #przyczepa_kempingowa #namiot