Filmy, które oceniłem 10/10
HTML-код
- Опубликовано: 27 авг 2024
- Horrory 9/10: • Ulubione / Najlepsze H...
Facebook: / horror1life
Snapchat: galeria_horroru
Grupa Galeria Horroru:
/ 235893573454932
Grupa Fani Horroru:
/ 1468683670011447
Masz pytanie?
Napisz prywatną wiadomość na fanpage Galeria Horroru.
1-Skazani na Shawshank (1994)
2-Gra o honor (1998)
3-Nietykalni (2011)
4-Django (2012)
Dawaj polskie horrory! Będzie beka hahha
będzie taki odcinek, spokojnie ;)
Galeria Horroru ❤❤
Galeria Horroru kiedy? 😅
jak nagram(y) :PP
Galeria Horroru
😋💘
Moje dziesiątki to :
Incepcja
Wyspa Tajemnic
ja podam moje dyszki : Piraniokonda , Atak krwiożerczych Donatów , Atak Krwiożerczych Pająków, Super rekiny kontra więźniarki , Inwazja krwiożerczych pijawek i pora mroku. Moim ulubionym reżyserem jest Jim Wynorski po prostu najlepszy reżyser!!!111111 nie no żartuje xD
AmazingKBZN a sharknado? :/ jak mogles nie dodać ich n listę... I mordercza opona..
dałem im tylko 9.9 a tamtym 10 wieć wiesz :/
Ja morderczej oponie dalem 11/10 wiec tez by mi sie w takiej liscie nie zmiescila :P
jest jeden film który wszystkie te kładzie na łopatki i na nie robi na zadko, Zombie Asu trzeba miec mocne nerwy zeby cale obejrzec polecam
jest ok :P ja tak moje typy to tak zacnego grona do top 10 ..... Władca lalek . ..... żywe Trupy 2 ..... dracula 1960 tutaj to klasyk ale beka o jej ....... Anakonda........ mrówki mutanty
Moje dziesiątki:
-Ciche Miejsce
-Jestem legendą
-Strażnicy cnoty
Na tym ostatnim cały film cislem beke
to nie wiem ile masz lat, ale mnie rozbawił może raz ;p
5:40 nie dziwię się też kocham ten film
Widać po nicku, haha :D
Jezeli chodzi o film chappie to die antwoord sie nie musialo promowac filmem bo to raczej film zaslynal dzieki nim :-) oni sa znani i zagrali w filmie dla doswiadczenia a nie lansu:-) ich nie trzeba promowac a film chapie gdyby nie oni to nie bylby taki zajebisty :-)
A tam goovno prawda.Film zayebisty taki inny a co do aktorów to dzięki filmowi dowiedziałem się ,że Ci aktorzy to muzycy mimo iż mam 35 lat.
A co z "Incepcja" Christophera Nolana? Mnie urzekł, skradł moje serce, a Leonardo DiCaprio w roli głównej był dopełnieniem mojego szczęścia
Zgadzam się co odnośnie filmu „Chappie” jest to cudny film, można się wzruszyć.
Ja głównie filmy od Marvela oceniam na 10/10. Oceniam głównie z powodu fabuły i aktorów (którzy są cudni *-*) Oceniłam jeszcze ostatnią cześć Jurrasic World z powodu aktorów oraz zakończenia.
Kilka moich dziesiątek: Do utraty sił, Rocky, Zielona mila i skazani na shawshank :)
Chappie jest świetny! Miałam mocne wow po obejrzeniu
Dawno to było w moim przypadku i dawno nie wstawiłem dyszki więc czas odpalić filmweb i zobaczyć ( chwila klika w klawisze przerywnik na mnożenie 2X58=116) Filmy które ocenilem na 10/10 to Fight Club z względu na niezwykłą kreacje Trójki aktorów głównych Edwarda, Brada, Helen Rękopis znaleziony w Saragossie z powodu samej historii oraz kreacji aktorskiej Zbigniewa Cybulskiego, Rain Man i Dustin Hoffmann, Lśnienie i genialny Stanley Kubrick, Milczenie Owiec Anthony Hopkins, Ojciec Chrzestny za ujęcia i historię Coppoli, Zapach kobiety za historię oraz kreację Ala Pacino, Tańcząc w Ciemnościach i genialna muzyka oraz Bjork. To moja dziesiątka fakt że nie ma w niej horroru jako takiego no może oprócz Lśnienia pokazuje że w większości przypadków horrory są dosyć często mało ambitne.
U mnie osiem dziesiątek (kolejność losowa):
1. Mały Otik - specyficzne kino, bo czeskie i do tego surrealistyczne, ale bardzo ponadczasowe.
2. K-PAX - dramat człowieka, który w przeszłości przeżył traumę (czuję, że to bardzo płytka interpretacja, ale po prostu trzeba ten film zobaczyć i wszystko stanie się jasne)
3. Pozwól mi wejść (Szwecja) - bardzo wzruszający film o samotności, moralnym upadku, braku pomocy ze strony innych ludzi; polecam też książkę! No i w ogóle to chyba mój film nr 1 ;)
4. Labirynt Fauna - pierwszy poważny film, jaki obejrzałam, ale nadal wzbudza we mnie podobne odczucia, co za pierwszym razem, kiedy miałam 13 lat ;)
5. Piękny umysł - klasyk, świetny!
6. Zielona mila - jak wyżej :D
7. Milczenie owiec - klasyka, bardzo lubię.
8. Mechaniczna pomarańcza - KOCHAM Kubricka, film rewelacyjny, a książkę czytałam w oryginale, bardzo dobra :)
Moje dyszki: Pulp Fiction, Django, Milczenie Owiec.
Mam jeszcze jeden serial któremu dałam 10, Supernatural/Nie z tego świata (nie wiem czy słyszałeś).
Karolina Pucek O taaak, supernatural 4ever :D Fajnie zrobiony, dużo odcinków jednak nie nudziłam się na żadnym. Polecam każdemu, kto lubi trochę horroru i potworów.
Co do tego pierwszego tytułu to zgadzam się w 100% , dałbym nawet 100/10 jakby się dało . Nie dość że film prezentuje faktyczne zdarzenia to jeszcze opowiada o tym w wspaniały sposób. Mimo tego że jestem dosyć odporny i rzadko się wzruszam, to pod koniec tego filmu uroniłem łzę . Piękny film
Interstellar, Jungla, Wiezień labiryntu lek na śmierć, Marsjanin, Witamy we wczoraj. Wszystkie te filmy wzbudziły we mnie duże emocje i ciężko mi było dojść do siebie, wiele przemyslen po filmie :)
Masz wspaniałego kota. Możesz coś polecić o kotach coś strasznego? Co do ocen horrorów to jak dla mnie są dwie serie. "Ludzka Stonoga" oraz "Bez litości" (ten horror o zgwałconych kobietach).
chyba nie masz na myśli, że dałeś im 10? XDD
jak chcesz coś strasznego o kotach, to sobie obejrzyj Smętarz dla zwierzaków (1989)
Tak te horrory uważam za najmocniejsze. Jestem wrażliwy na cierpienie kobiet. A w pierwszej części "Ludzka Stonoga" oraz we wszystkich częściach "Bez Litości" jest ukazane cierpienie kobiet na tle seksistowskim. "Smętarz dla zwierzaków" drętwy jest. I uprzedzając "Constantine" siedzący na krześle z nogami w miednicy trzymającego czarnego kota na kolanach też znam.
@@MichalTnie dziwie się że galeria horroru nue odpowiedział te horrory ukazują cierpienie kobiet i kurcze co z tego są poprostu słabeeeeeeeeeeee bez klimatu słaba obsada aktorska i to że uwielbiasz te filmy sprawiło cierpienie kobiet? śmieszny jesteś po cholere oglądasz galerie horroru jak się na nich a ni trochę nie znasz filmy te są poprostu chujowe i uwielbiasz je za kobiety które w nim cierpiały boże rozsmieszyłeś przynajmniej galerie horroru i tych którzy to przeczytali mnie też
Wiem że miesiąc temu ale też bardzo podobał mi się film przełęcz ocalonych
Remember 10/10 Dron10/10 Przełęcz Ocalałych 10/10 Wróg numer 1 10/10 John Wick 10/10
Revolver 2005r
Początek 2014r
21 gramów 2003r
Thale 2012r
Pachnidło: Historia mordercy 2006r
Aaa i zapomniałem o Świetej Górze z 1973 roku, to chyba mój ulubiony :D ale nie do oglądania więcej niż 2 razy w roku heh
Tyle, a z Twoimi ocenami zgadzam się.. wyłącznie z ostatnią ;/ jakoś nmg przetrawić Quentina
Ode mnie też "Pachnidło. Historia mordercy" otrzymało 10/10
Ja oceniłem 7 filmów na 10 :)
Obiektywnie to chyba tylko Park Jurajski (No zasłużył)
Subiektywnie:
-Dwie pierwsze części Strasznych filmów (Super parodie, pastisze tych klisz horrorowych, oglądałem wiele razy - I nie raz się śmiałem podczas oglądania pierwszej części Krzyku, którą nadrobiłem wiele lat po obejrzeniu Scary Movies, w głowie ciągle miałem sceny z parodii
-Poultrygeist: Noc kurczęcich trucheł - No to juz mega subiektywnie, zachwyciło mnie to gore i śmieszność
- Człowiek z blizną - No tez mega. Muzyka, historia, teksty, zakończenie.
- Pulp Fiction - Najlepszy film Tarantino
- Fight club - Muszę sobie jeszcze raz obejrzeć, pamiętam tylko o czym był i i ten twist, większość zapomniałem.
Dla mnie Forest Gump to 11:10
moim ulubionym filmem który bez wątpienia zasługuje nawet 12/10 to ,,V jak Vendetta'' z 2008
The Dark Knight/Mroczny Rycerz
Matrix
The Dark Tower/Mroczna wieża
Mam jeszcze więcej, ale to już filmy superbohaterskie i jakieś od Nolana lub katastroficzne :P
No i też SF
Ja na 10 oceniłam:
> Kobieta Kot (2004) - sentyment, film mojej młodości
> Trzy Billboardy Za Ebbing Missouri
> Ojciec Chrzestny 2
> Milczenie Owiec
> Pulp Fiction
Ta przełęcz ocalonych ksiadz nam puszczał na religii xD
6:06 A jaka nazwa muzy?
patryk wieczorek poszukaj DIE ANTWOORD
"Pulp Fiction" oczywiście! Ale "Forest Gump" "Tańczący z wilkami" "Władca pierścieni" Polecam nawet kaca . Wszystkie filmy Tarantina są unikalne, z niecierpliwością czekam na następne jego dzieło.:)
moje dwie dyszki:
WHO AM I: Możesz być kim chcesz
Mroczny Rycerz
Dokładnie jak moje 10 :) XD
Moje 10tki: Trainspotting, Lot nad kukułczym gniazdem, skazani na shawshank
NIEMOŻLIWE, ŻE JAKIEŚ FILMY DOSTAŁY 10/10
Ten film z miniaturki to Chappie co nie?
tak
Ja osobiście uwielbiam nietykalnych , zieloną miłe i wyspe tajemnic. Mogę je oglądać kilkanaście razy i nigdy się nie znudzą
przełęcz ocalałych skończyłem oglądać 5 minut temu bardzo wzruszający film dziękuje za polecenie
moje dziesiątki to :
1. Skazani na Shawshank ( 1994 )
2. Zniewolony ( 2013 )
3. Wilk z Walll Street ( 2013 )
4. Kamerdyner ( 2013 )
5. Interstellar ( 2014 )
Widzę że lubisz filmy o tematyce gangsterskich robotach :)
nom :D
Ja z horrorów mam tylko dwa ocenione na 10/10: Coś (1982) i Obcy: Ósmy pasażer Nostromo. 9/10 to już 9 filmów. Nie szafuję tymi ocenami. Muszą się postarać by zdobyć u mnie max
maxter69 moje ulubione horrory to tez Alien i Thing! Pozdro
Z tych co mówiłeś tylko "Sędzi" nie oglądałem a zapowiada sie na fajny film, będę musiał obejrzeć. Najbardziej zgodzę się z "Przełęczą Ocalonych", genialny film, tak to polecam ci obejrzeć "Championa 1,2,3", "Ip Mana" i "Szeregowca Ryana", z czego ten 3 zapewne najbardziej ci się spodoba.
sędzia najelepszy z nich wszystkich
U mnie na 10 gwiazdek:
-Pulp Fiction
-Django
-Han Solo (tak te dopiero nowe,ale to najlepsza space opera i na żadnej sie tak nir bawiłem)
-Batman Początek (najlepszy film superbohaterski...podchodzi po dramat ale no sztosss)
Jestem legendą 10/10
Bartek Szwaja
Michał Godek tak? :D
no to jest naprawdę dobry film, oby więcej takich
Kurde dokładnie 10 na 10
u mnie to jestem Legendą ma 10/10 Połączenie ma 10/10 a "TO" to był mój pierwszy horror w kinie i się bałem i oceniam go fabularnie na 10/10
Wyspa tajemnic 10/10
Ten z Dicaprio
Nosferatu Herzoga, Drabina Jakubowa, Miasto Boga, Ojciec Chrzestny
Jak zobaczylem aktorke z Chapie to wlasnie o Die Amtwoord;p
*n
Na 224 filmy tylko dwa oceniłem 10/10. Jest to Life Cycles, zapewne mało znane kinomaniakom ale bardzo bliskie roweromaniakom. Oraz Leon Zawodowiec, czyli najlepszy film mojej młodości :).
224 hmm... ja na 1400, to trochę miałem szerszy zakres :D
Moje top 6 to
1.Zjawa
2.Prawo Zemsty
3.Wyspa Tajemnic
4.Przełęcz Ocalonych
5.Intruz
6.Marsjanin
Z tego 10/10 to "Zjawa" "Marsjanin" i "Prawo Zemsty"
Moje 10:
Interstellar
Infinity war
Quiet place
John Wick
Braveheart, Forrest Gump, Zielona Mila, Niezwykły Przypadek Benjamina Buttona, Efekt Motyla, Skazani na Shawshank.
Część moich dyszek: Persona, Samotność liczb pierwszych, A Ghost Story, Wiosna, lato, jesień, zima... i wiosna, Milczenie, Ofiarowanie, Spragnieni miłości, Mad Max na drodze gniewu, Szepty i krzyki, 2001 Odyseja kosmiczna, Urodzeni mordercy. Przykro mi, ale Przełęcz oceniłam na 6, Gibson był na wyżynach w Apocalypto, tu niestety bardzo słabiutko. Odnośnie horrorów, żaden nie zasłużył na 10, 9 dostało Piekło z 1960, Mother!(choć to akurat koło horroru nie leżało nawet;)), Kwaidan, Co robimy w ukryciu :D Godzina wilka, O dziewczynie, która wraca nocą sama do domu, Tylko kochankowie przeżyją, Obcy. Ogólnie 25 okazałych 10 na 1659 ocenionych, nie licząc tych w klasyfikacjach pominiętych ;) PS: Sędzia zacny film, świetnie pokazana relacja ojciec-syn, warto zobaczyć.
Moje 10: Zielona Mila, Kruk, Siedem, Carrie('76), Chłopaki nie płaczą, Nie lubię poniedziałku, Na żywo, Szklana pułapka, Speed: Niebezpieczna szybkość
Siemka, co do Twoich filmów to:
1- oglądałam i dałam 7,trochę nudny na początku, a potem akcja super.
2- lubię, oglądałam już parę razy, dla mnie na 8
3- nie znam, niebawem obejrzę
4- oceniłam na 4,nie podobał mi się.
Natomiast moje 10 to:
Iluzjonista, Prestiż, Incepcja, Piła V, Kill BiIl 2, The Terminal, Dziewiąte Wrota, Święci z bostonu,Cast Away, Przekręt i Ojciec Chrzestny..i jeszcze trochę, ale za dużo by pisać;p
Incepcja,Wyspa Tajemnic,Braveheart,Django,Piraci z Karaibów-Klątwa Czarnej Perły,Skrzynia Umarlaka i Na Krańcu Świata
u mnie:
full metal jacket
zbaw nas ode złego
fanatyk
dzień niepodległości
dzień świra
poranek kojota
wszyscy jesteśmy Chrystusami
władca pierścieni
Ja oceniłem 20 filmów na 10/10 może to dużo ale dla mnie każdy z nich był niesamowity "arcydziełem" :
-Gran Torino
-Incepcja
-Efekt motyla
-Gra
-Labirynt
-Wilk z Wall Street
-Jestem Bogiem
-Przełęcz ocalonych
-W pogoni za szczęściem
-Nietykalni
-Forrest Gump
-Lot nad kukułczym gniazdem
-Skazaniec
-Interstellar
-Cube
-Przebudzenia
-Gladiator
-Colonia
-Blow
-Prawo zemsty
Filmy które oceniłeś na 10 ja oceniłem na 9 , tylko Przełęcz ocalonych na 10 .
Myślę że każdy z tych filmów jest godny uwagi choć lista dość duża.
Gran Torino to coś co kocham
dobre filmy dużo moich ulubionych
Szacuneczek za Twój gust filmowy. Wielkie piwko dla Ciebie. ;)
Brakuje tylko Zielonej Mili
skazani na showshank
moje dziesiątki unfriendet dark web to lost friend naznaczony 1 i 2 raz dwa trzy zginiesz ty tragedia na przełęczy diatlova
Zielona Mila, Gladiator, Titanic, Incepcja, Troja i Green Street Hooligans :D
Forest Gump, Zielona mila, Mroczny rycerz, Vinci, Przełęcz Ocalonych, wszystkie Gwiezdne Wojny, Seksmisja i Najlepszy 10/10
Ja oceniłeś 10/10 Pacyfic rim rebelia i naznaczony
Ja oglądałem wczoraj Lament i ten horror wraz z Autopsją Jane Doe cenię wysoko. Natomiast Annabelle Narodziny Zła, Obecności i wszelkie horrory oparte na faktach- uważam że są przereklamowane... Widz w pierwszych minutach wie co grane, taki lament czy autopsja, bawi się z tobą i dopiero pod koniec wiesz o co chodzi (autopsja nawet pod koniec jest nie jasna)moja opinia jest taka, że za sam napis oparte na faktach, widzowie dodają +5...
Niezwykłe intro :) bardzo mi się podoba
Filmy jakie oceniłem na dychę? Straszny film 4 i Straszny film 5 xd naprawdę polecam te dwa czarne komedie
Ps. Strasznie dużo nawiązań do innych horrorów (w piatej części są nawiązania do 11 horrorów)
Mroczny to juz trójka byla duzo lepsza:p najlepsza z serii
Oo tak, ale oglądałem ją tak dawno że nie pamiętam całej. Tak, była bardzo fajna :D
Moje filmy ocenione na 10
-Trylogia Hobbita
-nie pamiętam
-Czarna Pantera(Prócz tego że to jebany ruch antyratowski ( ͡° ͜ʖ ͡°))
-Chappie
-Jango
-Avengers Bitwa bohaterów (tak wiem że to nie avengers a kapitan ameryka ...)
-Van Helsing
Jeśli ktoś uważa że te filmy są chujowe to wielki bolec mu w ucho ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kot. Znowu. Jest cudowny.
A filmik i tak świetny:))
Przekręt z Bradem Pitem mega film
Zawód szpieg i Braterstwo broni.Polecam wszystkim.
Django bardzo fajny był, ale daleko mu do Pulp Fiction czy Bękartów wojny. Przełęcz ocalonych to dobry film, ale jednak od Gibsona wole bravehearta. Chappie to nwm za co można mu dać 10, a sędziego nie widziałem. Co do wystawiania dużej ilości 10 to nic dziwnego. Ciężko takie filmy, jak Ojciec Chrzestny, Pewnego razu na dzikim zachodzie, Odyseje kosmiczną oceniać niżej :P sam mam ocenionych ponad 4000 filmów, a 10 dałem ok 20 :) ale nie ma nic dziwnego, w wystawianiu 10 bo powstało wiele arcydzieł.
masz swoje zdanie doceniam to i szanuje ale w mój gust trafiłeś raz
na pierwszym miejscu był by Efekt motyla lub zielona mila ( mam tu mieszane uczucia ) na drugim miejscu też mam trzy filmy tylko nie pamiętam tytułów pierwszy jest o samotnej matce wychowującej samotnie dwóch synów jeden jest geniuszem ( starszy brat ) a młodszy jest normalnym dzieciakiem ( nie chcę tu opisywać całego filmu ale matkę grała christina applegate ) drugi film na drugim miejscu którego też tytułu nie pamiętam to opowieść o wuju który ma siostrzenice wybitnie uzdolnioną matematycznie którą wychowuje sam więcej nie napisze trzeba zobaczyć może ktoś zna tytuły i poda a trzeci film niekoniecznie jako ostatni moim zdaniem jest interstellar mega mnie rozwala jak oglądałem go pierwszy raz miałem takie same oczy gdy dziecko dostaje swój wymarzony prezent tylko zamienić radość z prezentu na ciekawość filmu mega początek a koniec to bomba atomowa dla ludzi którzy mają jakiekolwiek uczucia a zapomniał bym filmie z brusem willis-em szósty zmysł dobra nie szukam już w pamięci bo drugie miejsce będzie miało dwadzieścia podpunktów lece do trzeciego praktycznie cała saga ( jeśli ją się tak nazywa ) szklanej pułapki od 1 do 4 niestety 5 nie przypadła mi do gustu i nie wiem czy ten film powinien być tutaj czy dwa oczka wyżej war of warcraft fani mnie zabiją że dopiero tutaj napisałem zanim mnie zmnieszacie z błotem jestem fanem tego filmu i mam nadzieję że będzie druga i kolejna i kolejna odsłona nie mogę zapomnieć o WŁADCY PIERŚCIENIA mega naprawdę mega produkcja czy PIRACI Z KARAIBÓW odnosząc się do ostatnich trzech tytułów zawsze się zastanawiam czy reżyser lub tak jak to było w matrix dwóch reżyserów nie mogli fabuły pociągnąć dalej na czwartym miejscu nie koniecznie ostatnim znajdują się filmy residen evill ( mega ) DOOM ( i ta scenka z pierwszej osoby i muzyka a wisienką na torcie jest to że film wyreżyserował POLAK jeśli dobrze pamiętam ) sorrki że tak się rozpisuje ale własnie sobie przypomniałem o filmie obecność 1 i 2 bo 3 to słaba jest i zastanawiam się czy nie dać jej pierwsze miejsce ( tak OBECNOŚĆ na pierwszym miejscu ) a teraz piąte miejsce bo piątka to moja ulubiona liczba tego dnia się urodziłem i piątego miesiąca więc to nie są filmy które są ostatnie które nie warto zobaczyć ( napiszę polska wymowę nie oryginalny tytuł bo jest już po 22 a do pracy trzeba wstać niestety ) piąte miejsce jako pierwsze film zaplątani mega śmieszna anima drugie szrek każda część egzekwo na tym samym miejscu epoka lodowcowa człowiek demolka ( klasyk ) zakazane piosenki ( polski klasyk ) czterej pancerni i pies stawka większa niż życie krzyżacy potop pan wołodyjowski ( lubię filmy gdy nasza nasza husaria nacierała nie było na nią mocnych i jako jedyne wojska polski zdobyły kreml i przez 125 lat nigdy nie przegrały walki i to jest piękne a teraz co wiem że czasy się zmieniły ale kuźwa ja ty i inni jesteśmy polakami ratowaliśmy świat przed turkami niemcami całą europe a i pamiętajcie o tym że jako jedyny naród w europie stawiliśmy im opór i proźba do tych co co nie umieją uszanować tradycji niech trochę poczytają lub jeśli mają dostęp do internetu ludzie wiem że nie ma z kim walczyć nie ma uchodźców bić saracena aż ducha wyzionie nie oto chodzi argela merkel żąda od naszego narodu by przyjąć 100000 uchodźców dlaczego nie jestem za tym by pomóc tym biednym ludziom damy im jeść spać ale jak zostanie jedna polka skrzywdzona tzn gwałty czy sabotaże za jedną ofiarę powinno zginąć 10 brudasów a najlepsze że widziałem filmik z niemiec gdzie jeden brudas wypowiadał się że mieszka tu trzy może więcej lat i była niemiecka demostracja przeciowko im muslim ale jak polak zadawał pytania to już im się to nie podobało mamy tzw psedo kibiców którzy się leją między sobą na tzw ustawkach mnie to ani nie ziębi ani nie parzy ale moim zdaniem jak stanie się krzywda jednemu polakowi lub polce staną w szeregu i ruszą na ta dzicz a media nie będą pokazywać zabitego przez brudasów polaka czy zgwałconej dziewczyny tylko wpier.dol jaki otrzymują islamiści i jak to idzie gwałt za gwałt wiem że te dziady mają po trzy żony może więcej brać wszystkie ile by ich nie było mam nadzieję że wśród naszych polskich kiboli bo gdzie szukać reszta to piz.dy latem chodzi w szaliku by na gardło nie zachorował a nawet nie wie że skończy tak samo jak ja czyli w piachu dla mnie to pizdusie ah och ech jestem ciekaw czy naszych granic bronią tacy sami pizdusie czy faceci z jajami )
Moje dychy:
Przełęcz ocalonych
Seria straszny film
Pacyfik
Band of brothers
Helikopter w ogniu
Czas wojny
Jeden z nielicznych filmów które ocenia 10/10 To Terminator 2. No mistrzostwo świata.
Chappie zasługuje na 11/10.
Dokładnie zgadzam się :)
mileczenie owiec maistersztyk mam ksiazke polecam :)))
na jakiej stronce oglądacie filmy ???
www.helios.pl
Ja bym ocenił na 10...Kasyno,Chłopców z Ferajny,Wichry Namiętności,Wielki Gatsby
Oglądałem Django parę razy i nadal zajebiste Leonardo to mój ziomek
Filmy z 10 na 10. Harry Angel. Przekręt. Buntownik z wyboru. Memento. Pluton.
1. Interstellar 2. Million Dollar Baby 3. Drive 4. Terminator 2, 5. The Fountain Polecam
Fajny kotek moim ulubionym horrorem jest ring 2
Generalnie na dyche oceniłem ZombieLand :) i Taxi 4 ale ja standardowy człowiek xD
Też wam ten gościu przypomina rzodkiewkę?
Twoja mama mówiła, że truskaweczke
Też Django oceniam na 10/10
Atak krwiożreczych donatów 10/10...
-10/10
Pulp Fiction, Forrest Gump, Gladiator, To nie jest kraj dla starych ludzi, Milczenie owiec, Ex Machina, Wall Street, Pewnego razu na dzikim zachodzie i pewnie jeszcze kilka bym znalazł.
a moja 10 to:naznaczony 3 części ,30 dni mroku,komórka.it,sierociniec,mama,rings,klątwa...
Siedem dusz oglądałeś?
władca pierścieni 10
moja rada nie pokazuj twarzy tylko niech w tle leci coś zwiazane z tematem. ogólnie zajebiscie
1:20 super film, polecam :)
Lśnienie, Pulp Fiction, Wściekłe Psy, Dobry, Zły i Brzydki 🔫
Myślałem że wyspa tajemnic z di caprio oceniłeś wysoko ale chyba w żadnym odcinku twoim nie mówiłeś o tym filmie pozdro byku
Oceniłem na 9. Mówiłem o tym filmie ostatnio na żywo, jak tworzyliśmy listę najlepszych horrorów o psychiatryku, dorzuciliśmy Wyspę jako Thriller.
@@GaleriaHorroru a to super 👌 dzięki byku pozdro
Jestes daremny i widze ze na temat filmow nie masz wiedzy widze tylko nowe filmy z efektami a nie fabula jest wazna a to juz jest problem jesli chcesz byc "krytykiem" bo daleko Ci do nich i nie podam moich filmow gdyz pewnie nie kojazysz filmu "Siedem bram piekiel" ...
ale proszę Cię, weź mnie nie rozśmieszaj :D ja prowadzę kanał o horrorach, to zapewne jedyny odcinek, który widziałeś, jest zupełnie poza gatunkiem, który poruszam.
A to, że mnie te filmy wkręciły, to nie ma nic wspólnego z tym, czy ja się na czymś znam, czy nie. Nie jestem krytykiem, tylko mówię o swoich odczuciach swoim widzom.
To jest powierzchowny odcinek, nie żadna recenzja, a to, że wymieniłem inne filmy, niż Ty cenisz, no to trudno i tak, kojarzę "Siedem bram piekieł", oceniłem go na 5, jak większość moich znajomych, niektórzy nawet niżej. Nic wspólnego z moją topką ten film nie ma. Jeżeli interesuje Cię "fabuła", to obejrzyj jakikolwiek materiał, w którym skupiam się na swojej dziedzinie, czyli horrorach.
jak mozna "chappie dac 10 ? Przeciez to był knot jakich mało ? Osobiscie w kinie czułem sie zazenowany poziomem tego filmu. No ale sa gusta o ktorych sie nie mowi i nie ocenia.
Można dać Chappie 10 ;)
Z tym Django to strzał w 10 👍
Outsiderka / The Bad Batch (2016) - Mam prośbę... może mi ktoś wytłumaczyć o co chodziło w tym filmie jakiemuś naćpanemu autorowi? Fabuła filmu jest mocno porypana... totalnie zgłupiałem jak zobaczyłem ten film...
Skazani na Shawshank (1994), Ojciec chrzestny (1972), Dwunastu gniewnych ludzi (1957), Forrest Gump (1994), Siedem (1995), Władca Pierścieni: Dwie wieże (2002), Milczenie owiec (1991), Król Lew (1994), Gladiator (2000), Szeregowiec Ryan (1998), Prestiż (2006), Mroczny Rycerz (2008), Przeminęło z wiatrem (1939), Nie ma mocnych (1974), Rocky (1976), Joe Black (1998), Vabank (1981), Matrix (1999), Tato (1995), podejrzewam, że jeszcze bym trochę znalazł... Ty nic z tego na 10 nie oceniasz :D?
Chappie 10/10 ???? Rozumiem jako guilty pleasure, ale yyyy...
Przełęcz ocalonych zgadzam się ,Chappi OK zabrakło mi Ostatniego Samuraja.
6:00 W tym filmie jest Die Untrwood (nie wiem jak to się pisze dokładnie XD)
no wow
Die Antwoord to jest po bursku (Burowie to tacy Holendrzy z Pd.Afryki) - The Answer, czyli odpowiedź.
10/10 Edge Of Tomorrow, koncepcja filmu jak i wykonanie przeepickie.
Filmik jak zawsze konkret :)
Historia światowej kultury rozpoczyna się w roku 2012. Tragedia.