Tutaj FOKI spotkasz przy drodze - Nowa Zelandia #12

• Опубликовано: 2 окт 2024
  • W Nowej Zelandii foki można spotkać zatrzymując się przy głównej drodze. Sami się o tym przekonaliśmy jadąc z Picton do Kaikoura. Dopiero co zaczęliśmy przygodę i podróż po południowej wyspie a od razu trafiliśmy na kolejne miejsce z serii: tego jeszcze nie widzieliśmy. Doki, delfiny, wieloryby i pełno ptaków są w zasięgu ręki będąc w Kaikourze. Zapraszamy na filmową relacje.
    Wszystkie odcinki zestawione na jednej playlist. Miesiąc podróży po Nowej Zelandii - Playlist (Wyspa północna i południowa + shorts)
    • Nowa Zelandia
    Odwiedzone miejsca
    - droga wzdłuż wybrzeża gdzie występują foki w pobliżu Paparoa Point i Ohau Point
    - miasteczko Kaikoura
    - szlak pieszy Kaikoura peninsula walkway
    - seals colony lookout Kaikoura
    - Whalers bay
    - Kaikoura Beach
    Odcinek jest kontynuacją serii filmów o Nowej Zelandii, do której wybraliśmy się na miesiąc. Wynajmujemy samochód, zdobywamy sprzęt campingowy i ruszamy przez wyspę północną i południową w trasę która pozwoli nam zwiedzić najciekawsze miejsce a Nowej Zelandii. Nocujemy w samochodzie na campingach, gotujemy posiłki a dnie spędzamy na eksploracji tutejszych gór, jezior, wodospadów, ciepłych źródeł, obserwacji zwierząt i pokonywaniu trasy. Z wyprawy powstaje filmowa relacja bogata w informacje praktyczne, logistyczne, plan podróży i nasze przygody. Materiał nagrywamy nową metodą, zamiast dotychczasowo zabieranych w podróże aparatów fotograficznych i GoPro zdecydowaliśmy się na kręcenie telefonami komórkowymi marki iPhone a całość wzbogaca DJI Mavic Air. Filmy są montowane również na telefonach. Zobaczcie efekty. Zapraszamy - Maciek i Ola