Kościelec - Czarnym szlakiem 04.08.2024r. [2160p]

• Опубликовано: 16 окт 2024
  • W piękny niedzielny poranek czwartego sierpnia udaliśmy się w Polskie Tatry, aby zdobyć kolejny szczyt na, którym jeszcze nie mieliśmy okazji być. Wyprawę rozpoczęliśmy w Kuźnicach jeszcze przed świtem. Potem szliśmy przez Boczań, aby nad lasem podziwiać wschód słońca. Po dotarciu do Hali Gąsienicowej zrobiliśmy krótką przerwę na śniadanie i dalej ruszyliśmy szlakiem w stronę naszego celu. Po dotarciu na przełęcz Karb pozostał nam ostatni element wyjścia w górę, czyli dotarcie na szczyt Kościelca. Droga powrotna przebiegała obok Czarnego Stawu i następnie przez Hale Gąsienicową i Dolinę Jaworzynki. Przepiękna pogoda i wspaniałe widoki na szczycie. Spokojna trasa z kilkoma elementami wspinaczkowymi, bardzo ciekawa i atrakcyjna widokowo. Kolejny szczyt polskich Tatr udało się spokojnie zdobyć i dobrze spędzić niedzielę.
    🔹️x_balaz_x🔹️www.instagram....

@@my.pariasi4820 Dzięki za komentarz. Miło czytać taką opinie. Pozdrawiamy💪🔥⛰️

• @jaca1977
    @jaca1977 24 дня назад +1

oglądałem naprawde sporo filmów z Kościelca a po Twoim filmie widać że nie jest to arcy trudne jak mogłem wnioskować po innych produkcjach ,w końcu musze się odhaczyć na szczycie tej góry 😊
    pozdrawiam

@projekt_WKT  24 дня назад

@@jaca1977 trasa całkiem przyjemna po za kilkoma elementami odrobinę trudniejszymi. 2-3 progi, gdzie trzeba wykazać się sprawnością fizyczną.

• @thekogut776
    @thekogut776 Месяц назад +1

Nie no fajnie że wybrałeś się czarnym szlakiem. Innego na Kościelec nie ma...

@projekt_WKT  Месяц назад +1

@@thekogut776 zgadza się szlaku innego nie ma na ten Szczyt, ale wspinaczkowych dróg zapewne kilka jest dlatego tym razem wybraliśmy podstawowy wariant i taka też nazwa filmu...

• @jaca1977
      @jaca1977 24 дня назад +1

są ale trzeba wpisać się do księgi wyjść taternickich i niektórzy robią to bez asekuracji