ازيك يا لوزا انا اسمي كوكي كنت في مره في الامتحان رحت دخلت لجنه مش لجنتي قعدت اتخانق مع البنت اللي كان مكانها الحقيقي والمدرسين ما كنوش فاهمين حاجه اكتشفت بعدها ثاني يوم ان انا في لجنه11 مش 9😂 محرج جدا
وانا كمان اه بس أنا لو مكان البنت دي أنا و بكل بساطة كل الي هعملو هو اني هاخد الولد ده و اضربه و ألبسة فستان و احطله مكياج و الصوره كم صورة حلوين كدة و اعيره بيها و اقول لي كل اصحابي أنه بنت و لي المدرسي و أصحابه كلهم 😊 بس كدة شفتي اد ايه أنا طويلة اه لو سقلتوني أنا ليه بحط ده في الردود أنا اليوتيوب مهنج عندي فا مش عارفه اكتب تعليق فا اعذروني 😅
اقول لك على قصتي المحرقه😅 لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂 ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅 وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂 ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂 ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة 😢
انا راح احكيلك قصة عمي في يوم من الايام راح عمتي مع بنت عمتي الاخر فلما كانو خارجين ما خبرو اهلهم فبقو حتى المغرب واهلهم محسبينهم مخطوفين فلموا الحارة باكملها فلما رجعوا للبيت ضربهم عمي ضرب ما ينساوه طول حياته😂 فلما سمعت بالقصة موت من الضحك😂😂😂❤😮
قصتي جدا محرجه بالنسبه الي😅 اني ادرس طب اسنان في جامعه مختلطه واني كثير شاطره والطلاب دايماً بدهم مني اغششهم فيوم من الايام قبل اسبوع تقريباً الدكتور اعطانا ان نكتب تقرير عن مرض يصيب الجسم وكنا ممتحنين كوز فالدكتور حكى ان كل طالب ياخذ الورقه تبعو ويطلع من القاعه مال المحاضره حتى انروح على غير محاضره المهم فعطاني الورقه تبعي وانا طلعت انا وصاحبتي فطلعنا من القاعه وبالشنا نمشي في المرر فأنا اسمع حدا وراي يحكي هبة( يلي هو اسمي😂) وانا مابرد فكرت انو من احد الطلاب بدهم اكتبلهم تقرير فهو يعطلي هبة دكتوره هبة وانا بقول بصوت عالي خلص زودتوها مابكتب لحدا شي لا حد يجي علي كل واحد يكتب لحالو والدكتور في هذا الاثناء انا وعم احكي هوه يعطلي هبة وانا ارجع اكرر من جديد وصلت المصعد وشفت الدكتور بوجهي متتتتت خجل كنت راح اموت والدكتور كان لساتو صغير فصوتو مابيميز المهم حكالي انت ماخذه سجل الدرجات معك انت ورايحه انا في هذا الاثناء كان راح يغمى علي من الخجل وهلق كلما يكون عنا محاضره في هذي المادي يطلع علي ويضحك وانا اموووت خجل😂 اتمنى تشوفيها❤ بحبك
انا اسمي نورين و أنا صغير وكامن عندي 8 سنين و الموقف ده كان مرعب جدا و كنت كيوت اوي و مره نيمت العرائس بتاعتي كلها جمبي و نمت على سريري و صحيت لقيت نفسي في سرير ماما وبابا و اختي ال مش هقول على إسمها ليديا 😂 و قالتلي انت صحيتي و رحتي تشربي بعد كده رحتي نمتي في سرير ماما وبابا و انا متاكد ان انا مصحتش اصلا 😢😢😢
كل القصص اللي انتي حكيتها كوم وهذه القصه كوم خالص 😂 انا مريم من الجزائر لما كان عمري خمس سنين كنت مشاغبه اوي و كانوا ينادولي المشاغبة الصغيرة ملاحضة انا كنت آخر العنقود مرة كان اخي الكبير و اخي الاوسط يلعبوا ملاحظه كنا في فصل الشتاء وانا قلت يعني ايش راح يصير لو حطيت ورقه في النار يعني النار تبع التدفئة وانا اسكت لا طبعا عملت هيك بعدين شفت الورقه اشتعلت نار فانا خفت كثير ورميتها في الارض ولو ما دخلتش امي لكان البيت راح واحنا رحنا 😂 وفي الاخير تعرفوا طبعا نهايتي كيف كانت😂😂😂.
الله يخليك الله يحفظك طلعي قصتي مرة كان حفل فل مدرسة وانا واقفة في الفصل وتفتح الحجاب في الفصل قدام الولد وبعدها خرجت في تمثيل وخربطت في الكلام وتخانقنا انا و زميلتي في الصف وجا الكل حتى عامل النظافة ولما خرجت من المدرسة تزحلقت و وقعت في الشارع لأن انا كنت لابسة كعب انا بحبك و بحب نصايح الدين استمري يا امورة 🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹
انا عندي قصتين الاولى/ مرة انا و اختي كنى جوعانين و اختي قررت تطلع مواهبها و بدأت تسوي اكل اغرب منه ما في و قامت جايبة الموز و حاطته في كوب و حطت عليه دب و ماء و حطت عليه جبن و قالت لي يلا كلي و انا ميتة خوف من المكونات الغريبة ذي بس اكلت و يا ريتني ما اكلت عشان بسببه تسممت حرفياً ________________________________________________________________________________________________________________ الثانية / في مرة كنت طالعة في حديقة بيت جدتي اطالع في السماء و اختي بدون سبب جت و معاها قطعة قماش و جت خانقتني فيها😂 و بعدين رح لماما ركض و بس شافت منضري انصدمت و قالت كيف سويتي كذا و انا مخنوقة لدرجة ما اقدر اتكلم و بعدها فكتليها بصعوبة و انا الى حد الحين بدي اعرف ليش كانت اختي تعمل فيني كذا 😂 ++ اتمنى تطلعي قصتي عشان ذي اول مرة اكتب فيها قصة لك و احبك كثيررررررررر ❤❤❤❤
انا بحبكككك اوي يا لوزا هقول قصتين قصيرين 😁 القصه الاوله انا عندي واحده صحبتي مش هقول اسمها اسمها رقيه وانا من النوع اللي بيكسف جدا من ابسط الحجات بس بجد اللي حصل ده مكنش بسيط انا رنيت على صحبتي ولسه بقول السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لقيت والدها بيرد علي وانا اتكسفت جداا وسالني انتي أمه الله ف انا اتلخبط اوي وقلت نعم🙈 بدل ما اقول اه او ايوه قلت نعم ومن ساعتها وصحبتي دي كل ما تشوف حد تقولو على الموقف😂😂😢 القصه الثانيه مع نفس صحبتي دي كنا في حصه الانجليزي وانا مش شاطره ابدا في الانجليزي والمس كانت عامله لنا زي جروب بتبعت لنا فيه الواجب المهم انا اليوم ده كنت خلصت كل الواجبات اللي عليا وكنت خلاص رايحه ارتاح شويه لقيت المس بعتت لنا الواجب واحنا يوم السبت كانو ضامين فصل 1/2 و 1/1 أولى اعدادي مش ابتدائي 😂 والمس وهي بسأل على الواجب بتقول انا كنت شايفه ناس حاطه ايموجي اللي بيبكي على الواجب ليه الواجب مش عاجبكم وسبحان الله المس ساعتها مفتكرتش غير اسمي وقالت بأعلى صوت وسهولة العسولة دي مين ملحوظه المس كانت عارفه اسمي أمه الله ومتعرفش اسمي التاني سهيله المهم صحبتي الزفته اللي انا لسه فاكره اللي عملته لحد دلوقتي قالت بصوت عالي دي أمه الله يا مس واحنا بنقولها سهيلة انا اتحرجت جدا لانه حتى مكنش فصلنا بس لا دول كانو ضامين الفصول وقعدت ابرر للمس ان انا وقتها كنت مخلصه كل الواجبات اللي عليا ولاقيت المس بعتت الواجب قلتلها بكل عفويه😂😂 وانا كنت حليت الواجب وممكن المس عدتلي الموقف عشان كده 😅 بعدها بشويه والمس بتشرح قالت كلمه شبه البوتيتو اللي هو اللي هو البطاطس وقالت حد يعرف معناها فراحت صحبتي رقيه قالت بصوت عالي بطاطس محمره والمس قالت لها لا مش كده 😏 وصحبتي اتحرجت شوي بس مش اوي لأنها مش حساسه اوي زيي انا مسمعتهوش لاني كنت مغطيه وشي وعني كانت هتدمع من الحزن وكنت ناويه اخاصم صحبتي دي لان اللي عملته ده مكنش ظريف ابدا😢 بعد الحصه ما خلصت لميت ادواتي وشلت شنطتي وكنت رايحه امشي فاا صحبتي جات تشوفني وقالت لي خلاص متزعليش والله انتي شكلك دعيتي علي لاني اتحرجت اكتر منك بكتير وهي بتضحك وانا كنت مش فاهمه حاجه ف هي حكتلي على اللي حصل معاها وانا فطست ضحك وقعدت اضحك اضحك عليها مع اني مكنتش سمحتها اوي يعني الكلام ده كان السنه اللي فاتت وفي آخر الترم الثاني
من المواقف المحرجة الي حصلت معيا :ف مرة كان بابا عندو موعد عن الدكتور ف راح هو ماما بعداه بساعات شفت راجل لابس زي بابا بلظيط فنا شفته اقلت ده بابا بعدها شفت شعرو شايب فقولت مستحيل يكون ده بابا بس رجعت ب قراري و رحت جري و انا فتحا ايديا علشان الفو و عينك متشوف الى النور طلع فعلا مش بابا فنا علشان كنت صغيرة سويت نفسي طياارة وكان منظري زييي الزفتتتت 😂😂😂😂بحبك يا لوزا الزوزة بليززززززز طلعيلي قصتي ف قصصك يا جماعة حطو لايك 🤍♾️🥺 عشان لوزا تشوف التعليق و تطلعلي قصتي 😂❤
انا بحبك اوي يا لوزة اجوكي طلعيني في السنه الي قبل كان عيد الفطر و انا كنت مواصلة و جت بنت عمي تقول عمنا جا خذي العيدية فدخلت غرفته لفيته منسدح في السرير ملاحظة انا مبسلمش على اولاد عميتي خالص فدخلت و حضنته احسبه عمي وهو طلع ولد عمتي الكبير لو احد دخل را يقول احبه اصلا يريته حلو 😅😅😂😂😂😂😂😂😂
لوزة دي المرة الخامسة مش عم تردي عليا انا بنت اسمي مريم في مرة وقت كنت صغيرة كان وقت الروحة على الحضانة وانا كان حجمي جداً صغير قصير كنت رايحة مع امي و وقت شافوني الأساتذة فضلوا يقولوا دي ازاي اتعامل معاها اخدوني و فتت على الصف بعد فترة امي جات علشان تاخدني و بطريقها جات علشان تشوف ازاي انا في الصف فلقتني قاعدة انضف الصف و ارتب الطاولة فامي و الأساتذة فضلوا يضحكوا عليا ملحوظ(انا كان عندي ٣ سنين ) الموقت التاني وقت كنت صغيرة كان عندي العضاضة بتاعت الاطفال و كنت احبها جداً فكان وقت التخلي عنها امي قررت ترميها و تقول ان القطة اخدتها و انا وقت عرفت طلعت لبرا فأمي استغربت طلعت و رايا لقتني جالسة اقول بيسي انت اخدتي الصاصا و كان بتصورني و هي فاطسه على نفسها من كتر الضحك و فرجتهو لكل العيلة 😂 بحبك لوزة
يا لوزا دي المرا المليون الي اقول القصه عشان تنزليه بس انتي متل تنزلينه ارجوك نزلي المره دي بليززز انا عندي اخو بس مش هقول ان اسمه معاذ عشان ما احرجه و اخوي. لما كان صغير كان يخاف كتير فكان ينام بغرفة امي و انا كان شعري طويل و انا صغيره فقلت ببالي ليه معملش مقلب باخويه و و المقلب كان انو احط شعري على وجهي و ادخل الغرفه بهدوء و اهمس فأذنه و اقول انا العفريت ف انتضرت عنذ الباب عشان امي تطلع من الغرفه و لما طلعت اخيراً دخلت الغرفه شوي شوي و اخوي كان نايم ف حطيت شعري قدام وجهي و همست فاذنه و قلت له انا العفريت و لما قام لف وجهه عندي و ضله يصارخ و يبكي و انا وقعت الاتجاه الثاني من كثر الضحك و لما امي دخلت راحت عند اخوي و اخوي الفتان اقلها كل حاجه و طبعاً انتو عرفين اني اخدت علقه محترمه من امي و ابوي معرفش ليه عطوني علقه انا عملت حاجه؟🧐🤭 انا من الامارات بس حاولت اتكلم مصري عشان تفهمي علي 🇦🇪🫶🏻🫶🏻🇪🇬
ي قصة خالتي لما كانت صغيرة كانت بتحب المقالب وفي مرة قررت تعمل مقلب هي تسكن في الطابق الاول واخوالها في الطابق الرابع والجيران في الطابق الثالث فالكل كان فوق عند اخوالها في الليل جابت حجاب جدتي ولبسته وغطت وشها وبقى شكلها مرعب وبدال ما تصعد الطابق الرابع تبع اخوالها صعدت الطابق الثالث وكانو شباب قاعدين ومعاهم ابن خالها ودول اصحابو المهم طرقت الباب فتحلها واحد منهم وانصدم واغمى عليه من كتر الخوف وسكرو الباب في وشها وهي ما انتبهتش انها غلطت وقالتلهم خلاص دي انا افتحولي الباب والشاب رعبته وكان قلبه هيوقف من الخوف ولما عرفت غلطها نزلت لبيتها وقعدت خايفة وابن خالها كان هيموت من كثر الضحك عليها وراح قاللهم كلهم وهي من يومها لما عرفت ان ممكن يوقف قلب شخص بسبب مقلب معملتش مقالب تاني
عايزة اقلك قصتي : كنت صف رابع وكانت في لعبه جديده اسمها تشارلي تشارلي في عندنا بنت متهورة الله يستر عليكي ينهايه جابو الورقه عشان نهاية متهورة جرحت نفسها وحطت نقطة دم من عندها بعدين قالوا تشارلي تشارلي ار يو هير انا نفخت على القلم وتحرك على كلمه yes البنت الي حطت نقطة دم نهايه خافت جدا والبنات الباقيات قعدو يعيطوا ويصرخوا . بجد بحبك يا لوزا متابعتك من فلسطين ❤
كثير حلوه احكي لي قصه كان عندي سمكه كانت عايشه فوقيها خمسه شهور فجاه باجي بيوم بلاقيها ميته😢 عصير اصيح اصيح اليوم الثاني بابا رجع سماعه 21 سمكه الله يحفظ لي بابا الله يخلي لي اياها❤ جاب لي 21 سمكه انا مصدومه انصدمت انصدمت انصدم في كان قصتي سلام❤
قصتي للمره المليونن: طبعا امي وابوي قالولي هي لما كان عندي ٤ سنين نبع الحنان كانت سيبني لحالي في الصالة فانا قلت ليش ما اغرق الصالة واسبح ورحت المطبخ اعبي كاستين مويه واكبها في الصالة ومرة ثانية كبيت حبر الكتابة في كل البيت طبعا مش هقلكم التهزئ الي انا اخذته 😢😢
هقول قصتي مرة كنت في المطبخ معى خالاتي لاثنين فبقول لخالتي قطعيلي رمان فهي مردتش عليا وبعدين شفت رمان على الطاولة وانا عارفه انها هي الي قطعته فجيت كل شوي باخد حبة فخلتي الثانية قالتي خلاص بقا قلتلها عادي دا بتاعي بعدين بتسال خالتي لأولى وبتقول ليها دا بتعاي ولا بتعها فقالت دا بتاعك فبقت تعطيني نظرات فأنا اتحرجت جدا وخرجت من لاوضة 😢 وبس دي قصتي
انا بحس انه هي اكثر من قصه محرجه انت حتقولي احنا كنا بحصه الانجليزي كان علينا امتحان قصير فبس خلصنا الامتحان كان listening الاستماع المعلمه قعدت على تليفونها اجت صاحبيتي الي مارح احكي اسمها حكت للمس انه مس يعني ما بدنا ناخذ امتحان reading اللي هو القراءه فانا فكرت انه Redingهو نفس Raeting اللي هو الكتابه انا رحت حكيت للمس مس ليش ما ناخذ Raetingمعلمه تحكي لي انت قد Raetingقلت لها ايوه انا الي اسبوعين بتدرب هي كانت معطيه الفقره نتدرب عليها ولا فجاه بتحكي طلع ورقه وقلم وانا صار وجهي احمر احمر احمر وكل البنات هجموا علي وكسروني لإنو نهائي بعديها المس حكت خلص يوم الخميس وانا غبت الخميس لما داومت الاحد المعلمه والطالبات ماتو ضحكوانا انحرجت زياده 😂😂😂 انا بحبك جدا +في كتير ناس بسرقو محتواكي الله يهديهم 😢😢 والمشكله انه تعبك😊
السلام عليكم بليز طلعي قصتي انا بنت عمري ١٢ سنه واناما البس الحجاب وفيوم من الأيام رحنا انا وعائله بابا الحديقه وكنا واصلين الحديقه قبلهم ولما جو رحت اسلم عليهم للمعلومه عندي ثلاث بنات عم وكلهم يلبسو حجاب إلا انا ولمارحت اسلم عليهم قالتلي عمتي البسي حجابك تراكي مو صغيره وكلهم سمعوها ولما قالتها بنبره غيض انصحيني التزم با الجاب❤❤
للمره المليون اقول لك ممكن تطلعين قصتي في مره انا كنت في المدرسه والكل عارف لما يدق جرس الفسحه والصرفه يكون زحمه على الدرج وانا من حظ النحس كنت في الدور الثالث نزلت الدور الاول عادي الثاني عادي الدور الاخير ولا اطيح على وجهي ما اوريك الفشله وقت افتكرت الفيديو اللي يقول عالكسفه اللي انت فيها يا حازم بنات حسبوا ان رجلي انكسرت بس الحمد لله جت سليمه احبك مره❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
هحكيلك موقف محرج جدا كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
كمليييي للعلم أنا كنت بحبش العلوم بس لما صرت في ثالث إعدادي صرت أحبه 🙂 بس ترا هو بجنن هو و الرياضيات المواد المفضله عندي . حتى اكبر مثال عندي يوم الأحد إمتحان ونا قاعد على فديوهات عندي الأحد إمتحان علوم إدعو لي 😭 إذا بزبط رح أكتب لكم قصه صارت معي قبل يومين عن امتحان الرياضيات 😂😂
اختي اسمها جود وبعمرنا ما حكينلها هالحكي بس مرات بنصير ننادي عليها جود يا بياعة الدود او كمان حسب المزاج اما بناديها جاجة لانه اخوي الصغير ما كان يلفظ اسمها جود كان يحكيلها جاجة واحنا لقطناها منه ومرات بناديها ولد لان صوتها صوت ولد😭😂😂😂😂
انا بت اسمي غفران و انا اختى لي مش هقول اسمها ومش بتصلي وانا بقولها صلي وبتقولي ملكيش دعوة مين لي هيدخل في قبري قمت ليوم التاني ونحنا منغسل المواعين قولتلها عارفة انا بحبك قد اي نهاردة شوفتك بلمنام وانتي ميته وبتتعذبي بلقبر وتقوليلي ياريتني كونت اصلي وان هيا كانت بتتعذب اوي بي لمنام وانا اصلا مشفتهاش ولا حاجة وانا كدبت عليها وهيا بقت تصلي كل يوم وانا اتمني من ربنا انه يسامحني على الكذبة دي 😢 استغغر الله العظيم 😢😢 ممكن تحطو لايك عشان تقول لقصة دي وبالاخير صلو على النبي 😊😊😊😊
احكيلك قصتي❤ انا اسمي ربى وعمري16سنه: عندي قصه ومحدش يقولي شيطانه: مره كنا ف كندا لانو بابا كان عندوا شغل اشترا لنا بيت دورين انا و اخواتي الدور الاول وماما وبابا والاخ الصغير عندهم في الدور التاني ومره قلت لاختي تعالي نسهر ووفاقت وانا كنت مخطته انو اعمل عليها مقلب😂😂😂 ولما شغلنا التيلفزيون وقلتلها بروح اجيب حاجه ناكلها و اختي همها بطنها ووافت قمت رحت مكان الكهربا😂 و اخدت الرزازه او الرزانه وقطعت الكهربا بس قبل ما اطفي الكهربا قمت اخدت زيت وحطتيو على بداية المطبخ وبعدها جبت بيض حطيتو تحت وهوا بدون قشرا وبعدها رحت عند المغسلة المطبخ حطيت عليه بيض و طحين وسكر 😅 واختي راحت المطبخ عشان قلقانه وبعد اول مشيه في اول المطبخ واختي تزحلقت زحليقه قويا جدا ووشها احمر و انفها خرج شوية دم و برجلها دقها شاكوش وحطتيوا عن قصد😂 واصلا كله دا وانا طفيت البيت كله واختي قاعده تصرخ وانا مطنشه ولا كانوا حاجه بتحصل في المطبخ 😂 بعد ما اختي صرخت امي وبابا نزلوا عشان يشوفوا ايش في ومن كتر الصدمه اختي مش قادره تتكلم 😅😂 وامي كانت بتهديها وبابا كان عاوز يلاقيني عشان هوا عارف انو انا الي عملت المصيبه دي 😂 وانا كنت فالته من الضحك وبابا لقاني وضربني ضرب عمري مهنساه😅 بحبك اوي يا لوزا❤
في اول يوم رمضان السنه اللي فاتت لا اللي قبلها كانت تيته لسه موجوده معانا ف هيا معودنا ان اول يوم رمضان لازم تجمعنا عمامي و عماتي موجدين و احنا عيله كبيره جدا بمعني الكلمه المهم احنا ك ولاد و بنات طلعنا الدور الاول اللي هيا شقتنا و عمامي وبابا و جواز عماتي علي الشارع و الستات بيعملو الفطار تحت ف احنا ك تجمع عائلي مينفعش نسكت ف جبنا خمس علب صوريخ و كل اللي تتخيليه من اي حاجه بتفرقع و طلعنا علي السطح و اي حد معادي اي حاجه بتفرقع وارمي و مش واحد داخل 25 صروخ 😂😂 و مقولكيش علي منظر الناس لغايط ما عمو شفنا و قال لي عماتي و اتهذئنا كبير و صغير و مش نسكت ازاي روحنا جبنا صوريخ تاني و ملينا شقه تيتا حرفيا المطبخ و الاوض و الانتريه و كل حته حرفيا و مدخل العماره و لما اتجمعوا علي الفطار روحنا مولعين الصوريخ من غير ما حد ياخد بالو و صوت الفرقعه خلي العيله 😂😂😂 منظرهم استغفر الله و طلعنا نجري من الشقه علي الشارع و عمامي و بابا يجرو وارنا 😂😂 والجيران تتفرج و تضخك علينا 😂و ماما و عماتي يصورونا و بعد شويه هبل من دا دخلنا فطرنا و بعد ما فطرنا روحنا جبنا صوريخ و سلك موعين و ولع ي معلم 😂😂😂 و الجيران تضحك علينا 😂 و بابا و عمامي يصورو وانا و العيال نجري وارا بعض و نرمي الصوريخ علي بعض و عملنا تيك توك كتير و احب اقول ان من اليوم دا بقا لقب العيله الكريمه هوا (عيله احمد فهمي المجنونه 😂) و دي حاجه بسيطه من اللي بنعملو 😂 دلوقتي تيته توفيت من سنه ف لو ينفع تدعلها 😢 الكلام دا متوسق بل التصوير 😂و كل ما نتجمع لازم حاجه من الحجات الاقمر دي 😂😂😂😂
والله كسفتي قلبي يا لوزة لما قلتي قصتين فرحت فقلت يمكن تكون تانية قصتي والله أنا زعلان منك جدا 😢😢😢😢 وآخر مرة أحكي قصتي يا لوزة ربي يدخلك الجنة إحكي قصتي أنا ولد عندي 11سنة ولماكان عندي 10سنوات كنت بحب وحدة مش هقول إسمها إسمها نورهان وكنا بنحب بعضنا جدا في عيد ميلادها أهديتها دفتر جميل وحضنتني بحب وفي نهاية العام الدراسي أخدت صور معها ولماعدت للبيت أخدت علقة محترمة من أمي 😢😢😢😢😢😢😢😢والله كل الي عملتيه فيا ولكنني بحبك
مش هتقولي قصتي بقا؟ انا و انا صغيره كنت شقيه حبتين تلاته اربعه خمسه كده و كنت دايما بسرق جدي علشانه كان طيب في يوم جدي اتخانق مع جدتي و كان يوم القبض و لما قالت له عايزه فلوس قال لها لا و بعدين دخل ينام جت عندي جدتي و قالت خشي هاتي محفظت جدك و انا قولت حاضر و دايما جدي كان بيحط المحفظه تحت المخده و انا دخلت و جدي كان نومه تقيل شويه و حطيت ايدي تحت المخده و لسه هسحب ايدي مسك ايدي و قال بتعملي ايه و انا هربت منه و جريت على البلكونه و هو جري ورايا و وفقت على الكرسي و قلت هاخد فلوس و اديك المحفظه قال لي لا هاتي المحفظه قمت رميتها من البلكونه و جدي طلع يجري علشان يجيبها و جابها و خاصمني بعدها ساعتين و اده جدتي الفلوس و عرف انه ما يتحدنيش تاني و وعدته اني معملهاش تاني و فضلت اسرقه علشان جدتي تديني ٢ جنيه ادعو لجدي و جدتي بالرحمه + بحبك جدا و بحب صوتك💗💗
لوزا حبيبة قلبي أنا أول مرة راح أروي قصتي بلييز طلعيني يا عمري أنا من شمال غزة وطبعا حنا هالحين في رفح بس قبل مانروح لرفح 😢😢كنا. في منطقتنا في خان يونس وكان القصف 😢😢 كتير.شديد وكنا بنام خايفيين وأنا مكنتش أنام أبدا من الخوف بس كان يزول عني الخوف لما أختي الكبيرة تحضني وتخليني على صدرها من كتر الأمان الذي كنت أحس فيه كنت أنام بعمق شديد وحتى صوت القصف بنص الليل مكان يفيقني وهذا الشيء تعودت عليه مع أختي الكبيرة يعني ما أنام حتى أكون في صدرها حتى أمي ماكنت أنام معاها ولا أي شيء كنت دائما مع أختي الكبيرة وطبعا أنا عمري 11 سنة وأختي عمرها 26 سنة كانت بدلعني بتجيبلي حاجات كثيرة رغم الظروف إلي نعيشها ومرة الأيام علينا وطلبوا منا النزوح ولما نزحنا قال بابا أنوا راح ننزح لرفح بتحديد وكان المكان كتير بعيد ورحنا نمشي طول تلك المسافة على أرجلنا كنا نزحنا أنا وماما وبابا وإخوتي الذكور وأختي الكبيرة كنت أمسك إيدها وما أفلتها أبدا عشان كنت بسمع صوت الصواريخ وبخاف وكنت أقول في نفسي أنو إذا سقط صاروخ علينا أو أطلقوا علينا الرصاص لازم أكون مع أختي الكبيرة عشان على قد ماكنت أحبها كنت أرغب أننا نموت مع بعض ولما وصلنا لقينا أنوا في كتير ناس نازحين على رفح وبعديها حاولنا نلاقي مكان ننصب خيمتنا ⛺⛺ وتعبنا كثير عشان نلاقي مكان بعديها لقينا مكان الحمد لله ونصبنا خيمتنا وكانوا الناس كتير كريمين وطيوبين ماشاء الله عليهم وكنا نعيش معاهم كجيران متحابين المهم مرة الأيام وكان يراودني هيك ما أدري شعور خوف 😢😢كبير وبذات على أختي الكبيرة وكنت من أي مكان تكون فيه أكون معاها ماكنت أفهم ذاك الشعور كنت أروح أحضن أختي وأبوس على إيدها فكل ثانية وكانت هي بتمسك إيدي بإيديها الرقيقتين وبتألي أنوا هي بتحبني كثير كثير ومش رح نبعد على بعض وفي يوم كنت حاسة بالبرد الشديد وما كنت أقدر أنام بس أختي نزعت الجاكيت تبعها وأعطتني إياها عشان ما أبرد وفذاك الوقت قشعر بدني أختي حبيبتي فضلت البرد على نفسها عشان مبردش أنا 😢😢😢🥹🥹🥹 وفي اليوم إلي بعدوا سمعت صوت ماما مع أختي الكبيرة وبتقول لها سلامتك يا بنتي سلامتك وأنا فذاك الوقت إستغربت ورحت إستخبيت عشان مايشوفوني يعني كنت أراقبهم من قريب وإصدمت من الشيء إلي شفتوا شفت أختي عم تمسك منديل أبيض مليان دم 😮😢😢😢حنيها حسيت أنوا قلب ❤️💓 راح يتوقف وحسيت بالخوف عليها كتير وسمعتها لما كانت تقول لماما ماتخبري أختي ريم ماتخبريها ماتخبري ريم مشاكل الحرب و الخوف إلي أصابها يكفيها مابدي تخاف علية وتشغل نفسها فيني أكثر بعدها لما جايين لعندي رحت أعدت مكاني وتضاهرت أني بتفرج على التليفون وأنا كاتمة دموعي 😢😢🥹🥹🥹😔😔😭😭 بعديها عشان أبدوا طبيعية أمامهم رحت جلست مع أختي الكبيرة (26سنة) وجلست أتغزل وأغازل فيها وأنا بقوللها بحبك ياروحي بحبك ياروحي ❤❤ وهي كانت تقولي أنا بحبك ياقلبي بحبك كثير كانت علاقتنا تزداد قوة يوم بعد يوم ❤❤ وبعدها قررنا أنوا نزور بيتنا فخان يونس بعد ماخف القصف شوية وكانت أختي بتتعب فالطريق كتير وكنت بشوفها وهي تبزق الدم وكنت أظاهر أنوا ما شفتها عشان هي مابدها ياني أعرف وأنا ماكان بدي ياها تعرف أني أعرف أنوا هي مريضة كثير لأني كنت بخاف تدهور صحتها أكثر من قلقها علية 😢😢 واصلنا.طريقنا وتعبنا كثير عشان الطريق كانت طويلة كثيرة وبعد وقت وصلنا ولما وصلنا كان في قصف قريب من بيتنا كثير ولما فقت لقيت نفسي تحت الأنقاض وصرت أصرخ بإسم أمي وأبي وأخي وماحدا جاوبني ولما شفت أمامي لقيت أختي ملقات قريبة مني وكنت أصحيها وأنا بقول لها يلا ياروحي يلا عمري إصحي بڨيت أڨوللها إصحي إصحي وبعدها بدءت تفتح عيونها ببطىء وكنت أقول الحمد لله بس هي كانت تقولي يا عمري إنتي هون هي فين ماما هو فين بابا وكان الدم بيسيل من فمها من كل الإتجاهات وكانت بتقول أنا بحبك كثيييييير بدي ياكي تسمعيني أنا بحبك ياقلبي بحبك ياروحي ماتزعلي مني إذا كنت صرخت عليك فيوم من الأيام وأنا مابصرخ عليك إلا المصلحتك ولايتي بحبك ياغاليتي وكانت بتقولي كذا وهي بلكاد تقدر تتنفس وتلفض أنفاسها الأخيرة وأنا ببكي وبقوللها : لاتسيبيني يا أختي أنا بحبك كثيييييير لاتسيبيني خليك معي خليكي جنبي ياعمري كنت بقوللها هاذ الكلام كلوا وأنا بصرخ وبعيط على ماما وفذيك اللحظة لقيت أختي بتحط إيدها على وجهي وهي تقولي سامحيني سامحيني إذا قصرت بحقك سامحيني بعدها ماتت وصرت أصرخ وببكي وأنا بقول ماقصرتي ياأختي كانت هذه الصرخة عالية جدا لدرجة أنوا هي لي دلت الإسعاف على مكاني أنا وأختي بعدها أخرجوني وعالجوا جروحي أما أختي ماتت وأما بابا وماما وأخي الحمد لله مآأصابهم شيء بس موت أختي حرق قلبنا وخلت من وراها جرح عميق جدا 🥹🥹😭😭😭😭😭😔🥹🥹ولازلت للحين أبكي عليها لم تتصوري يالوزة كيف كانت أختي حنونة معي وكانت هي أمي الثانية وكل شيء في حياتي إدعولها بالرحمة. لازلت لحد اللحد اللحظة حزينة على فراقها هي قطعة من قلبي إنفصلة عني 😢😢❤❤ 😭😭😭🥹🥹💔💔💔
لوزا انا بحبك جدا و قولي قصتي كل يوم بكتب قصتي و ما تشوفي تعليقي في مره كنت في المدرسه و المس قلتلي روحي نضفي الصف مع طلاب و هم قعدوا يلعبوا و يصوتوا و اجو مس و طلاب كبار و نزلونا للمديره قدام كل الطلاب و هم يبكوا و انا و صحبتي لي مش هقول على اسمك يا ميرا و احنا هربنا و ما شافتنا❤😂
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
قصة تانية😂😂 للتذكير انا ولد وعندي صديقين يحبون المزح ومرة اتفقنا انو نعمل حساب بنت وبلشت احكي اخويا منه وانا بحكيه عاساس اني بنت وبعد شهر تقريبا سالني ليش ما ارد احيانا عالرسائل وقلنلو انو الهاتف لامي وقرر يحوش ويشتريلي هاتف واشترالي ايفون 8 وبعته عشركة عشان الحوالات وكدا فمرة ونا بحكيه دقلي كاميرا وانا رديت بالغلط وشافني وفات عندي عالغرفة وكسرلي نفس الايد الي كسرها بابا لما كسرت رقبة المدير بس طبعا هذا الكسر اول كان البصيف بس بالاخير اخدت الموبايل 😂😂 لازم تطلع القصة باسرع وقت 😂😂❤❤
بليز يا لوزا طلعيني😢 انا كنت مرا قمت عشان اصلي الفجر ومن كتر التعب لما صليت نمت علي المصلية وبعدين اختي قامت الصبح عشان تشرب ولما شافتني وانا نايمة حسبتني ميتة وسوطت سويطه جمدة اوي صحت كل الشارع ولما صحيت لقيت كل الجيران متلمين فوق راسي ولما اخويا شافني وانا بصحي قال الحقو دي قامت من الموت😂😂😂
لما سافرنة على مصر ونحن من البنان ما كنا نعرف لهجات المصرية ولما وصلنا كان الخلاتي في مصر ولما رحنا انا وبنت خالتي كانت بنت خالتي ماشاءالله😂😂😂 بنت خالتي تعرف تحكي مصري وانا لما قلت للبياع انا عاوزة شبس وهو ما كان بيعرف لهججات اللبنانية وانا ضليت اقول عاوزة شبس عاوزة شبس بس هو ماكان فاهمان اي حاجة و😂😂😂😂بعدهابنت خالتي قالت انو انا عاوزة شبس واللبياع فهم وقال للاسف😅😅😅 مامعنة شبس في الدكان وانا ضليت اعيط وبعدها 😅 خالتي راحت على دكان قريب وفيه شبس وجابت شبس الي وشبس اله وبلاخيرة راجعت على الارض ومن يوم ورايح مش عاوزة اكل شبس وندمتندم شديد
السلام عليكم انا بتمني انك تقولي قصتي في فديو اسمي منة انا في تالته اعدادي و امتحاناتي قربت اوييي و نفسي اجيب مجموع يفرحني و افرح امي عشان هي تعبانة جدا معايا في المصاريف وفي كل حاجة حرفيا يريت الكل يدعيلي اني اجيب المجموع الي نفسي فيه و اني اطلع من أوائل الجمهوية عشان انا نفسي في كدا اوي +بحبك اوى يالوزا +ارفعو التعليق عشان لوزا تشوفو
هقلك قصه بس تنصحيني اعمل ايه انا وصاحبتي الي مش هقول اسمها ايه اسمها هنا😂كنت بجبها اوي وكانت المس الي مش هقول ان اسمها مايسه😂 بتديني املاء وامتحان وفمره كنت انا وصاحبتي مع بعض فغشت مني عشان قالتلي لو خبيتي مني هخاصمك كل مره تغش مني بس انا كنت بخبي في امتحانات نص السنه والمس كانت هتسحب ورقتها واول امبارح كنا في امتحان الدين وكانت بتغش وانا مش اخده بالي والمشكله انه دين قالتلي هجيبلك اخويا يضربك انصحيني يالوزا انا بموت فيكي ❤ انصحيني اعمل ايه لو قلتيلي متقعديش جانبها مجموعتي ميقدروش يمشو والمس مش هترضي لاننا مجموعه الاميرات وانا الرئيسه ولكن طلعيني انا بحبك❤
بليز طلعي قصتي اسمي مروه في يزم من الايام كانت عندنا عزيمه في بيت جدي فرحت انا ماما وبابا لبيت جدي رحت للحمام كان عند بيت جدي كلب وانا خارجه من الحمام ركص ورايا وانا بعيط وهو بيركض وامي وابوي وكل عمامي بيضحكو علي وبيصورو فيا وانا بقول ساعدونا هياكلني وفل اخير اخذا جدي ومن ساعتها وانا حرمت بروح لبيت جدي ❤❤❤❤ طلعي قصتي
ونسيت اقول حاجه كمان هي كانت قاعده في مصر قلت لها عادي ما فيش مشكله على فكره هي كانت قاعده في نص هدومها لاني قلت لما اكبر يوتيوبر مشهوره كلكم تكونوا عايزين تصوروا معي على فكره القصه دي حصلت معي بجد ممكن تنزليها🥹🥺
لوزا قولي قصتي دي محرجه لمى كان عمري 10 سنين كان عندنا خطوبه ولد خالتي فا جينا وكان في حلويات رحت باخذ طحت على العروسه بعدينه رحنه نسلم على خالتي وقاللتلي ان شاء الله نفرح فيك قلت له عقبالك ان شاء الله وقعدت تضحك وانا مستغربه
هحكيلك حكايه اتمنى تنزليها لي فيديو انا اسمي نورا كنت في الابتدائيه انا كان صوتي حلو وبعرف اغني فاكره في ميس عندنا بتاخدنا صفحه المدرسه وكان معايا اربع بنات صحابي بس على حصه الانجليزي مش هقول اسم المستر اللي اسمه مستر اشرف اول ما جينا ندخل لقيته بيضرب صحابي انت خارجه من الفصل وجري عشان ما تضربش ونزلت تحت في الحوش وانا مش عارفه اهرب ازاي ولقيت ترابيزه في الحوش كنت انت مستخبيه تحتها والمستر قاعد يدور عليه لحد ما فقد الامل ان هو يلاقيني وكان في عيال ثانيه تحت وضربوا برده وكنت في درس هو المكان بتاع الدرس مستر اشرف كان موجود فيه واول ما شفته استخبيت وسط العيال كده وبقيت بتسحب زي الحراميه بالضبط كل حاجه واخذت على محترمه
في مره كنت طالعه سلم المدرسه بعد الفسحه والمهم لقيت ولدين من فصلي اعدين أدام فصل فقلت بااااس هو ده الفصل ودخلته وقعدت على الدسك وفجأه لقيت الولدين بيبصولي باستغراب مهتماتش بيهم بس بعد اشويه لقيت ولدين غير الي شفتهم دخلين الفصل وقلولي انتي له اعده هنا 😮 بصيت على رقم الفصل وعرفت انه ده مش فصلي اصلا انصدمت وطلعت بره الفصل وانا في قمه الخجل ورحت فصلي وانا ساكته والمشكله انيو الفصل الي انا دخلته كان غريب خالص يعني انا ازاي ما لاحظت اه الهبل ده 😅ومن سعتها اول ما افتكر الموقف او اشوف الفصل او الولدين مبكنش عرفه أعيت ولا اضحك على نفسي😊❤😂😂😂😂
في مره كنا في مطعم و قلت ان انا دخله الحمام و بسم الله ما شاء الله محدش اخد بله اني دخلت حمام الرجاله 😂 طبعا دخلت و قعت اكلم في التلفون و اظبت حجابي و اتشيكت اخر شياكه 😂 و يا عيني في راجل كان داخل و اول ما شفني افتكر انه دخل حمام البنات و طلع بضهره بصرعه 😂انا استغربت علشان ده مكنش اول راجل يتخل و قلت خلاص و دخلت الحمام الي هو الي بنعمل في......خلاص وضحت 😂 بعد كده سمعت صوت رجاله بره و واحد منهم قال هو مش ده حمام الرجاله واحد رد منهم و قال ايه الهبل الي انت بتقوله ايوا طبعا 😂 انا هنا انصدمت 😂 فقاله لا عارف بس كان في بنت كانت هنا و تقريبا هي جوا هنا 💀 انا أبيت برفع رجلي علشان ميشوفونيش 😂 ولما يخبطو يما مبردش يما أرش مياه و احاول اقلد صوت راجل 😂 و قلت في سري اقسم بالله مش هطلع ألا لما الرجاله كلهم يخرجو 😂 و افتكرت ان معايا تلفون علطول فتحت الداده و بعت لخويا كل حاجه حصلت 😂 و اخويا فضل يضحك و يقلي لا خليكي هناك شويه 🙄 رحت قلتله تعال خدني ولا انا هحشر راسك في الكبانيه 🤣 قالي خلاص و فعلا جه يخدني و عرف يطلعهم كلهم و فتحت الباب و شكرته بس كان واضح من عنيه انه كان فتصان ضحك على نفسه 😂
أنا كتبتها اكتر من مره 😢 ممكن تطلعيني ❤ ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا وبحبك يا لوزا❤
دي قصتي ياريت تطلعيها وكمان تقولي اسمي (جوليا) 🥹💗 يا احلا لوزا مره كنت انا وصحبتي في المدرسه الاعداديه صحبي مش اقول اسمها كانت جايبه مبلغ فلوس كبير عشان ورها درسين وكانت خايفه علي الفلوس اوي اول مره تجيب مبلغ زي ده المدرسه واحنا واقفين وهيا مكلبشه علي الفلوس بئديها قالتلي امسكيها اروح الحمام واشتر اي كرتيه واجيلك قولتها ماشي هتيها راحت وطولت اوي وانا وقفه مستنيها وجتلي بت بتقولي لقيت فلوس واقعه اقولها لاء وتسئلت نفس السؤال من تلات بنات وصحبتي لسه مجاتش شويه ولقيت المدير ببلغ علي ان فلوس مش لاقينها وهنا كانت الصدمه صحبتي جاتلي وعنيها كلها دمعو وتقول انا انسانه غبيه اقولها في ايه تقولي الفلوس بتعتي وقعت دوري معايا ساعديني 🙂 وروحت عند طريق الحمام وعملت نفسي بجيبها وبقول بصوت عالي وبفرح لقيتها لقيتها وجات صحبتي شكرتني وافتكرت كمان انها اتدها ليا بس سكتت لانها عملت دوشه كتير اوي وانا وسط بنات كتير قدامهم كاني بطله وتاني يوم الاقي المدير بيكرمني علي امنتي وبيديني علبه الاوان 😁كمان وبعد الموقف ده عرفت ان صحبتي ذاكره سمكه 😂😂😂 +بحبك موت 😊❤
أنا فطست على نفسي من كتر الضحك في القصه الأولى 😂😂
والقصه التانيه اخوها مفتري بجد 😂😂😂
ازيك يا لوزا انا اسمي كوكي كنت في مره في الامتحان رحت دخلت لجنه مش لجنتي قعدت اتخانق مع البنت اللي كان مكانها الحقيقي والمدرسين ما كنوش فاهمين حاجه اكتشفت بعدها ثاني يوم ان انا في لجنه11 مش 9😂 محرج جدا
0:8@@koky-s9m
دي مش روزا😂@@koky-s9m
جيش محبين لوزا يجمعوا ❤😊
تدي قلبي من جوه❤❤❤❤❤
ما بحبهاش😂😂
مش بحبها لاني قلتلها قولي قصتي اكتر من عشر مرات ومش حططها😢
اناهنا انابحب لوزا❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
بحبك يا لوزا ❤❤
انا فطست على نفسي من كتر الضحك على القصة الاولى😂😂😂
أنا كمان
وانا كمان والله 😂😂😂😂😂
@@Cinderella-love 💟
وانا كمان اه بس أنا لو مكان البنت دي أنا و بكل بساطة كل الي هعملو هو اني هاخد الولد ده و اضربه و ألبسة فستان و احطله مكياج و الصوره كم صورة حلوين كدة و اعيره بيها و اقول لي كل اصحابي أنه بنت و لي المدرسي و أصحابه كلهم 😊 بس كدة شفتي اد ايه أنا طويلة اه لو سقلتوني أنا ليه بحط ده في الردود أنا اليوتيوب مهنج عندي فا مش عارفه اكتب تعليق فا اعذروني 😅
اقول لك على قصتي المحرقه😅
لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂
ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅
وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂
ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂
ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة 😢
انا راح احكيلك قصة عمي
في يوم من الايام راح عمتي مع بنت عمتي الاخر فلما كانو خارجين ما خبرو اهلهم فبقو حتى المغرب واهلهم محسبينهم مخطوفين فلموا الحارة باكملها فلما رجعوا للبيت ضربهم عمي ضرب ما ينساوه طول حياته😂
فلما سمعت بالقصة موت من الضحك😂😂😂❤😮
القصه الأولى بجد كيوت 😂❤
قصتي
جدا محرجه بالنسبه الي😅
اني ادرس طب اسنان في جامعه مختلطه واني كثير شاطره والطلاب دايماً بدهم مني اغششهم فيوم من الايام قبل اسبوع تقريباً الدكتور اعطانا ان نكتب تقرير عن مرض يصيب الجسم وكنا ممتحنين كوز فالدكتور حكى ان كل طالب ياخذ الورقه تبعو ويطلع من القاعه مال المحاضره حتى انروح على غير محاضره المهم فعطاني الورقه تبعي وانا طلعت انا وصاحبتي فطلعنا من القاعه وبالشنا نمشي في المرر فأنا اسمع حدا وراي يحكي هبة( يلي هو اسمي😂) وانا مابرد فكرت انو من احد الطلاب بدهم اكتبلهم تقرير فهو يعطلي هبة دكتوره هبة وانا بقول بصوت عالي خلص زودتوها مابكتب لحدا شي لا حد يجي علي كل واحد يكتب لحالو والدكتور في هذا الاثناء انا وعم احكي هوه يعطلي هبة وانا ارجع اكرر من جديد وصلت المصعد وشفت الدكتور بوجهي متتتتت خجل كنت راح اموت والدكتور كان لساتو صغير فصوتو مابيميز المهم حكالي انت ماخذه سجل الدرجات معك انت ورايحه انا في هذا الاثناء كان راح يغمى علي من الخجل وهلق كلما يكون عنا محاضره في هذي المادي يطلع علي ويضحك وانا اموووت خجل😂
اتمنى تشوفيها❤ بحبك
يا عل الخجل
انا بحبك اوي اوي 😘😘😘
مرحب انا بنت من سوريا😍😍
بحبك ❤❤❤❤❤
احبك يا لوزا 🩷🩷🌷
انا اسمي نورين و أنا صغير وكامن عندي 8 سنين و الموقف ده كان مرعب جدا و كنت كيوت اوي و مره نيمت العرائس بتاعتي كلها جمبي و نمت على سريري و صحيت لقيت نفسي في سرير ماما وبابا و اختي ال مش هقول على إسمها ليديا 😂 و قالتلي انت صحيتي و رحتي تشربي بعد كده رحتي نمتي في سرير ماما وبابا و انا متاكد ان انا مصحتش اصلا 😢😢😢
استمري فيديوهاتك حلوه❤ فيديوهاتك حلوه استمري انا بحبك قوي❤
بحبك قوي يا لوزه❤❤❤❤
لوزا احبكككك مرة🎀
ممكن تطلعيني في الفيديو الجاي احبكك🎀
كل القصص اللي انتي حكيتها كوم وهذه القصه كوم خالص 😂
انا مريم من الجزائر لما كان عمري خمس سنين كنت مشاغبه اوي و كانوا ينادولي المشاغبة الصغيرة ملاحضة انا كنت آخر العنقود مرة كان اخي الكبير و اخي الاوسط يلعبوا ملاحظه كنا في فصل الشتاء وانا قلت يعني ايش راح يصير لو حطيت ورقه في النار يعني النار تبع التدفئة وانا اسكت لا طبعا عملت هيك بعدين شفت الورقه اشتعلت نار فانا خفت كثير ورميتها في الارض
ولو ما دخلتش امي لكان البيت راح واحنا رحنا 😂 وفي الاخير تعرفوا طبعا نهايتي كيف كانت😂😂😂.
😂😂😂
والله لو مكانها اخويا ده مش هيرجع البيت تاني خالص خالص😂😂😂😂😂😂😂😂😂 والله العظيم انا اكثر واحده مفتريه
الله يخليك الله يحفظك طلعي قصتي
مرة كان حفل فل مدرسة وانا واقفة في الفصل وتفتح الحجاب في الفصل قدام الولد وبعدها خرجت في تمثيل وخربطت في الكلام وتخانقنا انا و زميلتي في الصف وجا الكل حتى عامل النظافة ولما خرجت من المدرسة تزحلقت و وقعت في الشارع لأن انا كنت لابسة كعب
انا بحبك و بحب نصايح الدين استمري يا امورة
🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹
ربنا يخليكي متل مابتضحكيني يالوزا❤
القصه الاولى : معلش ي اختي بقى ابسلوتي😂😂😂
القصة التانيه : ده اذا كان اخويا كان زماني موتو ضرب😃😂😂😂
انا عندي قصتين
الاولى/ مرة انا و اختي كنى جوعانين و اختي قررت تطلع مواهبها و بدأت تسوي اكل اغرب منه ما في و قامت جايبة الموز و حاطته في كوب و حطت عليه دب و ماء و حطت عليه جبن و قالت لي يلا كلي و انا ميتة خوف من المكونات الغريبة ذي بس اكلت و يا ريتني ما اكلت عشان بسببه تسممت حرفياً
________________________________________________________________________________________________________________
الثانية / في مرة كنت طالعة في حديقة بيت جدتي اطالع في السماء و اختي بدون سبب جت و معاها قطعة قماش و جت خانقتني فيها😂 و بعدين رح لماما ركض و بس شافت منضري انصدمت و قالت كيف سويتي كذا و انا مخنوقة لدرجة ما اقدر اتكلم و بعدها فكتليها بصعوبة و انا الى حد الحين بدي اعرف ليش كانت اختي تعمل فيني كذا 😂
++ اتمنى تطلعي قصتي عشان ذي اول مرة اكتب فيها قصة لك و احبك كثيررررررررر ❤❤❤❤
انا بحبكككك اوي يا لوزا هقول قصتين قصيرين 😁
القصه الاوله انا عندي واحده صحبتي مش هقول اسمها اسمها رقيه وانا من النوع اللي بيكسف جدا من ابسط الحجات بس بجد اللي حصل ده مكنش بسيط انا رنيت على صحبتي ولسه بقول السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لقيت والدها بيرد علي وانا اتكسفت جداا وسالني انتي أمه الله ف انا اتلخبط اوي وقلت نعم🙈 بدل ما اقول اه او ايوه قلت نعم ومن ساعتها وصحبتي دي كل ما تشوف حد تقولو على الموقف😂😂😢
القصه الثانيه مع نفس صحبتي دي كنا في حصه الانجليزي وانا مش شاطره ابدا في الانجليزي والمس كانت عامله لنا زي جروب بتبعت لنا فيه الواجب المهم انا اليوم ده كنت خلصت كل الواجبات اللي عليا وكنت خلاص رايحه ارتاح شويه لقيت المس بعتت لنا الواجب واحنا يوم السبت كانو ضامين فصل 1/2 و 1/1 أولى اعدادي مش ابتدائي 😂 والمس وهي بسأل على الواجب بتقول انا كنت شايفه ناس حاطه ايموجي اللي بيبكي على الواجب ليه الواجب مش عاجبكم وسبحان الله المس ساعتها مفتكرتش غير اسمي وقالت بأعلى صوت وسهولة العسولة دي مين ملحوظه المس كانت عارفه اسمي أمه الله ومتعرفش اسمي التاني سهيله المهم صحبتي الزفته اللي انا لسه فاكره اللي عملته لحد دلوقتي قالت بصوت عالي دي أمه الله يا مس واحنا بنقولها سهيلة انا اتحرجت جدا لانه حتى مكنش فصلنا بس لا دول كانو ضامين الفصول وقعدت ابرر للمس ان انا وقتها كنت مخلصه كل الواجبات اللي عليا ولاقيت المس بعتت الواجب قلتلها بكل عفويه😂😂 وانا كنت حليت الواجب وممكن المس عدتلي الموقف عشان كده 😅 بعدها بشويه والمس بتشرح قالت كلمه شبه البوتيتو اللي هو اللي هو البطاطس وقالت حد يعرف معناها فراحت صحبتي رقيه قالت بصوت عالي بطاطس محمره والمس قالت لها لا مش كده 😏 وصحبتي اتحرجت شوي بس مش اوي لأنها مش حساسه اوي زيي انا مسمعتهوش لاني كنت مغطيه وشي وعني كانت هتدمع من الحزن وكنت ناويه اخاصم صحبتي دي لان اللي عملته ده مكنش ظريف ابدا😢 بعد الحصه ما خلصت لميت ادواتي وشلت شنطتي وكنت رايحه امشي فاا صحبتي جات تشوفني وقالت لي خلاص متزعليش والله انتي شكلك دعيتي علي لاني اتحرجت اكتر منك بكتير وهي بتضحك وانا كنت مش فاهمه حاجه ف هي حكتلي على اللي حصل معاها وانا فطست ضحك وقعدت اضحك اضحك عليها مع اني مكنتش سمحتها اوي يعني الكلام ده كان السنه اللي فاتت وفي آخر الترم الثاني
اصحاب التواني ❤❤❤❤❤❤❤
انا لما ببقى نعسان وبروح المدرسه بصحصح لأن ببقى مع صديقاتي😂😂😂😂❤❤❤ لايك واحد والنبي😢😢
من المواقف المحرجة الي حصلت معيا :ف مرة كان بابا عندو موعد عن الدكتور ف راح هو ماما بعداه بساعات شفت راجل لابس زي بابا بلظيط فنا شفته اقلت ده بابا بعدها شفت شعرو شايب فقولت مستحيل يكون ده بابا بس رجعت ب قراري و رحت جري و انا فتحا ايديا علشان الفو و عينك متشوف الى النور طلع فعلا مش بابا فنا علشان كنت صغيرة سويت نفسي طياارة وكان منظري زييي الزفتتتت 😂😂😂😂بحبك يا لوزا الزوزة بليززززززز طلعيلي قصتي ف قصصك يا جماعة حطو لايك 🤍♾️🥺 عشان لوزا تشوف التعليق و تطلعلي قصتي 😂❤
انا بحبك اوي يا لوزة
اجوكي طلعيني في السنه الي قبل كان عيد الفطر و انا كنت مواصلة و جت بنت عمي تقول عمنا جا خذي العيدية فدخلت غرفته لفيته منسدح في السرير ملاحظة انا مبسلمش على اولاد عميتي خالص فدخلت و حضنته احسبه عمي وهو طلع ولد عمتي الكبير لو احد دخل را يقول احبه اصلا يريته حلو 😅😅😂😂😂😂😂😂😂
لوزة دي المرة الخامسة مش عم تردي عليا
انا بنت اسمي مريم في مرة وقت كنت صغيرة كان وقت الروحة على الحضانة وانا كان حجمي جداً صغير قصير
كنت رايحة مع امي و وقت شافوني الأساتذة فضلوا يقولوا دي ازاي اتعامل معاها اخدوني و فتت على الصف بعد فترة امي جات علشان تاخدني و بطريقها جات علشان تشوف ازاي انا في الصف فلقتني قاعدة انضف الصف و ارتب الطاولة فامي و الأساتذة فضلوا يضحكوا عليا
ملحوظ(انا كان عندي ٣ سنين )
الموقت التاني
وقت كنت صغيرة كان عندي العضاضة بتاعت الاطفال و كنت احبها جداً فكان وقت التخلي عنها امي قررت ترميها و تقول ان القطة اخدتها و انا وقت عرفت طلعت لبرا فأمي استغربت طلعت و رايا لقتني جالسة اقول بيسي انت اخدتي الصاصا و كان بتصورني و هي فاطسه على نفسها من كتر الضحك و فرجتهو لكل العيلة 😂
بحبك لوزة
يا لوزا دي المرا المليون الي اقول القصه عشان تنزليه بس انتي متل تنزلينه ارجوك نزلي المره دي بليززز
انا عندي اخو بس مش هقول ان اسمه معاذ عشان ما احرجه و اخوي. لما كان صغير كان يخاف كتير فكان ينام بغرفة امي و انا كان شعري طويل و انا صغيره فقلت ببالي ليه معملش مقلب باخويه و و المقلب كان انو احط شعري على وجهي و ادخل الغرفه بهدوء و اهمس فأذنه و اقول انا العفريت ف انتضرت عنذ الباب عشان امي تطلع من الغرفه و لما طلعت اخيراً دخلت الغرفه شوي شوي و اخوي كان نايم ف حطيت شعري قدام وجهي و همست فاذنه و قلت له انا العفريت و لما قام لف وجهه عندي و ضله يصارخ و يبكي و انا وقعت الاتجاه الثاني من كثر الضحك و لما امي دخلت راحت عند اخوي و اخوي الفتان اقلها كل حاجه و طبعاً انتو عرفين اني اخدت علقه محترمه من امي و ابوي معرفش ليه عطوني علقه انا عملت حاجه؟🧐🤭 انا من الامارات بس حاولت اتكلم مصري عشان تفهمي علي 🇦🇪🫶🏻🫶🏻🇪🇬
ولله انا بحب قصصك جداا ومملش منهم ❤
ي قصة خالتي لما كانت صغيرة كانت بتحب المقالب وفي مرة قررت تعمل مقلب هي تسكن في الطابق الاول واخوالها في الطابق الرابع والجيران في الطابق الثالث فالكل كان فوق عند اخوالها في الليل جابت حجاب جدتي ولبسته وغطت وشها وبقى شكلها مرعب وبدال ما تصعد الطابق الرابع تبع اخوالها صعدت الطابق الثالث وكانو شباب قاعدين ومعاهم ابن خالها ودول اصحابو المهم طرقت الباب فتحلها واحد منهم وانصدم واغمى عليه من كتر الخوف وسكرو الباب في وشها وهي ما انتبهتش انها غلطت وقالتلهم خلاص دي انا افتحولي الباب والشاب رعبته وكان قلبه هيوقف من الخوف ولما عرفت غلطها نزلت لبيتها وقعدت خايفة وابن خالها كان هيموت من كثر الضحك عليها وراح قاللهم كلهم وهي من يومها لما عرفت ان ممكن يوقف قلب شخص بسبب مقلب معملتش مقالب تاني
عايزة اقلك قصتي :
كنت صف رابع وكانت في لعبه جديده اسمها تشارلي تشارلي في عندنا بنت متهورة الله يستر عليكي ينهايه جابو الورقه عشان نهاية متهورة جرحت نفسها وحطت نقطة دم من عندها بعدين قالوا تشارلي تشارلي ار يو هير انا نفخت على القلم وتحرك على كلمه yes البنت الي حطت نقطة دم نهايه خافت جدا والبنات الباقيات قعدو يعيطوا ويصرخوا . بجد بحبك يا لوزا متابعتك من فلسطين ❤
كثير حلوه احكي لي قصه
كان عندي سمكه
كانت عايشه فوقيها خمسه شهور
فجاه باجي بيوم بلاقيها ميته😢
عصير اصيح اصيح
اليوم الثاني بابا رجع سماعه 21 سمكه
الله يحفظ لي بابا الله يخلي لي اياها❤
جاب لي 21 سمكه انا مصدومه
انصدمت انصدمت انصدم
في كان قصتي سلام❤
قسم بالله من اول وأنا. منتضره استغربت انك منزلتيه بسرعه😂
قصتي للمره المليونن: طبعا امي وابوي قالولي هي لما كان عندي ٤ سنين نبع الحنان كانت سيبني لحالي في الصالة فانا قلت ليش ما اغرق الصالة واسبح ورحت المطبخ اعبي كاستين مويه واكبها في الصالة ومرة ثانية كبيت حبر الكتابة في كل البيت طبعا مش هقلكم التهزئ الي انا اخذته 😢😢
استغفر ربك 🎀
المستر عنده حق يوقفك😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هقول قصتي مرة كنت في المطبخ معى خالاتي لاثنين فبقول لخالتي قطعيلي رمان فهي مردتش عليا وبعدين شفت رمان على الطاولة وانا عارفه انها هي الي قطعته فجيت كل شوي باخد حبة فخلتي الثانية قالتي خلاص بقا قلتلها عادي دا بتاعي بعدين بتسال خالتي لأولى وبتقول ليها دا بتعاي ولا بتعها فقالت دا بتاعك فبقت تعطيني نظرات فأنا اتحرجت جدا وخرجت من لاوضة 😢 وبس دي قصتي
واصلي يا ست الكل ❤❤❤❤
انا بحس انه هي اكثر من قصه محرجه انت حتقولي
احنا كنا بحصه الانجليزي كان علينا امتحان قصير فبس خلصنا الامتحان كان listening الاستماع المعلمه قعدت على تليفونها اجت صاحبيتي الي مارح احكي اسمها حكت للمس انه مس يعني ما بدنا ناخذ امتحان reading اللي هو القراءه فانا فكرت انه Redingهو نفس Raeting اللي هو الكتابه انا رحت حكيت للمس مس ليش ما ناخذ Raetingمعلمه تحكي لي انت قد Raetingقلت لها ايوه انا الي اسبوعين بتدرب هي كانت معطيه الفقره نتدرب عليها ولا فجاه بتحكي طلع ورقه وقلم وانا صار وجهي احمر احمر احمر وكل البنات هجموا علي وكسروني لإنو نهائي بعديها المس حكت خلص يوم الخميس وانا غبت الخميس لما داومت الاحد المعلمه والطالبات ماتو ضحكوانا انحرجت زياده 😂😂😂 انا بحبك جدا +في كتير ناس بسرقو محتواكي الله يهديهم 😢😢 والمشكله انه تعبك😊
أنا بحبك اوي يا لوزا ❤❤❤❤
السلام عليكم بليز طلعي قصتي
انا بنت عمري ١٢ سنه واناما البس الحجاب وفيوم من الأيام رحنا انا وعائله بابا الحديقه وكنا واصلين الحديقه قبلهم ولما جو رحت اسلم عليهم للمعلومه عندي ثلاث بنات عم وكلهم يلبسو حجاب إلا انا ولمارحت اسلم عليهم قالتلي عمتي البسي حجابك تراكي مو صغيره وكلهم سمعوها ولما قالتها بنبره غيض
انصحيني التزم با الجاب❤❤
القصه الولى قمه في الاحراج
للمره المليون اقول لك ممكن تطلعين قصتي في مره انا كنت في المدرسه والكل عارف لما يدق جرس الفسحه والصرفه يكون زحمه على الدرج وانا من حظ النحس كنت في الدور الثالث نزلت الدور الاول عادي الثاني عادي الدور الاخير ولا اطيح على وجهي ما اوريك الفشله وقت افتكرت الفيديو اللي يقول عالكسفه اللي انت فيها يا حازم بنات حسبوا ان رجلي انكسرت بس الحمد لله جت سليمه احبك مره❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بحبك يا لوزة 🌸🤍😊
مرحبا أنا مشتركة جديدة بقناتك وقبل ما إشترك كنت بشوف فيديوهاتك وأنا معجبة بيكي ومرة بحبك❤❤
احبك لوزا 😊❤❤
هحكيلك موقف محرج جدا
كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
كمليييي للعلم أنا كنت بحبش العلوم بس لما صرت في ثالث إعدادي صرت أحبه 🙂 بس ترا هو بجنن هو و الرياضيات المواد المفضله عندي . حتى اكبر مثال عندي يوم الأحد إمتحان ونا قاعد على فديوهات عندي الأحد إمتحان علوم إدعو لي 😭 إذا بزبط رح أكتب لكم قصه صارت معي قبل يومين عن امتحان الرياضيات 😂😂
القصة الاولى
انا زيك واللهي عندي 3اطفال تؤام اخوتي: قول ما شاءلله 🙂
تاني قصة
ازاي اصارحكم واقول لكم اسمي جود و بابا بيقولي كده
وانا صغيره طبعا 😂
كان بيهزر معايا ههههه
بحبك لوزااا💞💞💖💖❤
انا بحبك يا لوزه وبحبك وبحب القصص بتاعتك وبحبك ثواني مع لوزه 2 وثواني مع لوزه❤❤❤❤❤❤❤❤❤
اختي اسمها جود وبعمرنا ما حكينلها هالحكي بس مرات بنصير ننادي عليها جود يا بياعة الدود او كمان حسب المزاج اما بناديها جاجة لانه اخوي الصغير ما كان يلفظ اسمها جود كان يحكيلها جاجة واحنا لقطناها منه ومرات بناديها ولد لان صوتها صوت ولد😭😂😂😂😂
انا بت اسمي غفران و انا اختى لي مش هقول اسمها ومش بتصلي وانا بقولها صلي وبتقولي ملكيش دعوة مين لي هيدخل في قبري قمت ليوم التاني ونحنا منغسل المواعين قولتلها عارفة انا بحبك قد اي نهاردة شوفتك بلمنام وانتي ميته وبتتعذبي بلقبر وتقوليلي ياريتني كونت اصلي وان هيا كانت بتتعذب اوي بي لمنام وانا اصلا مشفتهاش ولا حاجة وانا كدبت عليها وهيا بقت تصلي كل يوم وانا اتمني من ربنا انه يسامحني على الكذبة دي 😢 استغغر الله العظيم 😢😢 ممكن تحطو لايك عشان تقول لقصة دي وبالاخير صلو على النبي 😊😊😊😊
احكيلك قصتي❤
انا اسمي ربى وعمري16سنه: عندي قصه ومحدش يقولي شيطانه:
مره كنا ف كندا لانو بابا كان عندوا شغل اشترا لنا بيت دورين انا و اخواتي الدور الاول وماما وبابا والاخ الصغير عندهم في الدور التاني
ومره قلت لاختي تعالي نسهر ووفاقت وانا كنت مخطته انو اعمل عليها مقلب😂😂😂
ولما شغلنا التيلفزيون وقلتلها بروح اجيب حاجه ناكلها و اختي همها بطنها ووافت قمت رحت مكان الكهربا😂
و اخدت الرزازه او الرزانه وقطعت الكهربا بس قبل ما اطفي الكهربا قمت اخدت زيت وحطتيو على بداية المطبخ وبعدها جبت بيض حطيتو تحت وهوا بدون قشرا وبعدها رحت عند المغسلة المطبخ حطيت عليه بيض و طحين وسكر 😅
واختي راحت المطبخ عشان قلقانه وبعد اول مشيه في اول المطبخ واختي تزحلقت زحليقه قويا جدا ووشها احمر و انفها خرج شوية دم و برجلها دقها شاكوش وحطتيوا عن قصد😂 واصلا كله دا وانا طفيت البيت كله واختي قاعده تصرخ وانا مطنشه ولا كانوا حاجه بتحصل في المطبخ 😂
بعد ما اختي صرخت امي وبابا نزلوا عشان يشوفوا ايش في ومن كتر الصدمه اختي مش قادره تتكلم 😅😂
وامي كانت بتهديها وبابا كان عاوز يلاقيني عشان هوا عارف انو انا الي عملت المصيبه دي 😂
وانا كنت فالته من الضحك وبابا لقاني وضربني ضرب عمري مهنساه😅
بحبك اوي يا لوزا❤
في اول يوم رمضان السنه اللي فاتت لا اللي قبلها كانت تيته لسه موجوده معانا ف هيا معودنا ان اول يوم رمضان لازم تجمعنا عمامي و عماتي موجدين و احنا عيله كبيره جدا بمعني الكلمه المهم احنا ك ولاد و بنات طلعنا الدور الاول اللي هيا شقتنا و عمامي وبابا و جواز عماتي علي الشارع و الستات بيعملو الفطار تحت ف احنا ك تجمع عائلي مينفعش نسكت ف جبنا خمس علب صوريخ و كل اللي تتخيليه من اي حاجه بتفرقع و طلعنا علي السطح و اي حد معادي اي حاجه بتفرقع وارمي و مش واحد داخل 25 صروخ 😂😂 و مقولكيش علي منظر الناس لغايط ما عمو شفنا و قال لي عماتي و اتهذئنا كبير و صغير و مش نسكت ازاي روحنا جبنا صوريخ تاني و ملينا شقه تيتا حرفيا المطبخ و الاوض و الانتريه و كل حته حرفيا و مدخل العماره و لما اتجمعوا علي الفطار روحنا مولعين الصوريخ من غير ما حد ياخد بالو و صوت الفرقعه خلي العيله 😂😂😂 منظرهم استغفر الله و طلعنا نجري من الشقه علي الشارع و عمامي و بابا يجرو وارنا 😂😂 والجيران تتفرج و تضخك علينا 😂و ماما و عماتي يصورونا و بعد شويه هبل من دا دخلنا فطرنا و بعد ما فطرنا روحنا جبنا صوريخ و سلك موعين و ولع ي معلم 😂😂😂 و الجيران تضحك علينا 😂 و بابا و عمامي يصورو وانا و العيال نجري وارا بعض و نرمي الصوريخ علي بعض و عملنا تيك توك كتير و احب اقول ان من اليوم دا بقا لقب العيله الكريمه هوا (عيله احمد فهمي المجنونه 😂) و دي حاجه بسيطه من اللي بنعملو 😂
دلوقتي تيته توفيت من سنه ف لو ينفع تدعلها 😢
الكلام دا متوسق بل التصوير 😂و كل ما نتجمع لازم حاجه من الحجات الاقمر دي 😂😂😂😂
والله كسفتي قلبي يا لوزة لما قلتي قصتين فرحت فقلت يمكن تكون تانية قصتي والله أنا زعلان منك جدا 😢😢😢😢 وآخر مرة أحكي قصتي يا لوزة ربي يدخلك الجنة إحكي قصتي أنا ولد عندي 11سنة ولماكان عندي 10سنوات كنت بحب وحدة مش هقول إسمها إسمها نورهان وكنا بنحب بعضنا جدا في عيد ميلادها أهديتها دفتر جميل وحضنتني بحب وفي نهاية العام الدراسي أخدت صور معها ولماعدت للبيت أخدت علقة محترمة من أمي 😢😢😢😢😢😢😢😢والله كل الي عملتيه فيا ولكنني بحبك
قناتك تجنن استمري 🍂💛
مش هتقولي قصتي بقا؟
انا و انا صغيره كنت شقيه حبتين تلاته اربعه خمسه كده و كنت دايما بسرق جدي علشانه كان طيب في يوم جدي اتخانق مع جدتي و كان يوم القبض و لما قالت له عايزه فلوس قال لها لا و بعدين دخل ينام جت عندي جدتي و قالت خشي هاتي محفظت جدك و انا قولت حاضر و دايما جدي كان بيحط المحفظه تحت المخده و انا دخلت و جدي كان نومه تقيل شويه و حطيت ايدي تحت المخده و لسه هسحب ايدي مسك ايدي و قال بتعملي ايه و انا هربت منه و جريت على البلكونه و هو جري ورايا و وفقت على الكرسي و قلت هاخد فلوس و اديك المحفظه قال لي لا هاتي المحفظه قمت رميتها من البلكونه و جدي طلع يجري علشان يجيبها و جابها و خاصمني بعدها ساعتين و اده جدتي الفلوس و عرف انه ما يتحدنيش تاني و وعدته اني معملهاش تاني و فضلت اسرقه علشان جدتي تديني ٢ جنيه
ادعو لجدي و جدتي بالرحمه + بحبك جدا و بحب صوتك💗💗
ولد اسمو جود😂؟؟
اخوك فاهم الحياة غلط😂
ينفع قصتي ❤❤❤في الشورت الي فات بليس ❤❤❤انا فعلا بحبك كتير و نفسي انك تعمليها بليس
القصة الأولى كيووت ❤❤
القصة التانية 🤨🤨
يا لوزه انا بحبك لاكن ليه مبتقوليش قصتي 😢😢 بحبك
لوزا حبيبة قلبي أنا أول مرة راح أروي قصتي بلييز طلعيني يا عمري أنا من شمال غزة وطبعا حنا هالحين في رفح بس قبل مانروح لرفح 😢😢كنا. في منطقتنا في خان يونس وكان القصف 😢😢 كتير.شديد وكنا بنام خايفيين وأنا مكنتش أنام أبدا من الخوف بس كان يزول عني الخوف لما أختي الكبيرة تحضني وتخليني على صدرها من كتر الأمان الذي كنت أحس فيه كنت أنام بعمق شديد وحتى صوت القصف بنص الليل مكان يفيقني وهذا الشيء تعودت عليه مع أختي الكبيرة يعني ما أنام حتى أكون في صدرها حتى أمي ماكنت أنام معاها ولا أي شيء كنت دائما مع أختي الكبيرة وطبعا أنا عمري 11 سنة وأختي عمرها 26 سنة كانت بدلعني بتجيبلي حاجات كثيرة رغم الظروف إلي نعيشها ومرة الأيام علينا وطلبوا منا النزوح ولما نزحنا قال بابا أنوا راح ننزح لرفح بتحديد وكان المكان كتير بعيد ورحنا نمشي طول تلك المسافة على أرجلنا كنا نزحنا أنا وماما وبابا وإخوتي الذكور وأختي الكبيرة كنت أمسك إيدها وما أفلتها أبدا عشان كنت بسمع صوت الصواريخ وبخاف وكنت أقول في نفسي أنو إذا سقط صاروخ علينا أو أطلقوا علينا الرصاص لازم أكون مع أختي الكبيرة عشان على قد ماكنت أحبها كنت أرغب أننا نموت مع بعض ولما وصلنا لقينا أنوا في كتير ناس نازحين على رفح وبعديها حاولنا نلاقي مكان ننصب خيمتنا ⛺⛺ وتعبنا كثير عشان نلاقي مكان بعديها لقينا مكان الحمد لله ونصبنا خيمتنا وكانوا الناس كتير كريمين وطيوبين ماشاء الله عليهم وكنا نعيش معاهم كجيران متحابين المهم مرة الأيام وكان يراودني هيك ما أدري شعور خوف 😢😢كبير وبذات على أختي الكبيرة وكنت من أي مكان تكون فيه أكون معاها ماكنت أفهم ذاك الشعور كنت أروح أحضن أختي وأبوس على إيدها فكل ثانية وكانت هي بتمسك إيدي بإيديها الرقيقتين وبتألي أنوا هي بتحبني كثير كثير ومش رح نبعد على بعض وفي يوم كنت حاسة بالبرد الشديد وما كنت أقدر أنام بس أختي نزعت الجاكيت تبعها وأعطتني إياها عشان ما أبرد وفذاك الوقت قشعر بدني أختي حبيبتي فضلت البرد على نفسها عشان مبردش أنا 😢😢😢🥹🥹🥹 وفي اليوم إلي بعدوا سمعت صوت ماما مع أختي الكبيرة وبتقول لها سلامتك يا بنتي سلامتك وأنا فذاك الوقت إستغربت ورحت إستخبيت عشان مايشوفوني يعني كنت أراقبهم من قريب وإصدمت من الشيء إلي شفتوا شفت أختي عم تمسك منديل أبيض مليان دم 😮😢😢😢حنيها حسيت أنوا قلب ❤️💓 راح يتوقف وحسيت بالخوف عليها كتير وسمعتها لما كانت تقول لماما ماتخبري أختي ريم ماتخبريها ماتخبري ريم مشاكل الحرب و الخوف إلي أصابها يكفيها مابدي تخاف علية وتشغل نفسها فيني أكثر بعدها لما جايين لعندي رحت أعدت مكاني وتضاهرت أني بتفرج على التليفون وأنا كاتمة دموعي 😢😢🥹🥹🥹😔😔😭😭 بعديها عشان أبدوا طبيعية أمامهم رحت جلست مع أختي الكبيرة (26سنة) وجلست أتغزل وأغازل فيها وأنا بقوللها بحبك ياروحي بحبك ياروحي ❤❤ وهي كانت تقولي أنا بحبك ياقلبي بحبك كثير كانت علاقتنا تزداد قوة يوم بعد يوم ❤❤ وبعدها قررنا أنوا نزور بيتنا فخان يونس بعد ماخف القصف شوية وكانت أختي بتتعب فالطريق كتير وكنت بشوفها وهي تبزق الدم وكنت أظاهر أنوا ما شفتها عشان هي مابدها ياني أعرف وأنا ماكان بدي ياها تعرف أني أعرف أنوا هي مريضة كثير لأني كنت بخاف تدهور صحتها أكثر من قلقها علية 😢😢 واصلنا.طريقنا وتعبنا كثير عشان الطريق كانت طويلة كثيرة وبعد وقت وصلنا ولما وصلنا كان في قصف قريب من بيتنا كثير ولما فقت لقيت نفسي تحت الأنقاض وصرت أصرخ بإسم أمي وأبي وأخي وماحدا جاوبني ولما شفت أمامي لقيت أختي ملقات قريبة مني وكنت أصحيها وأنا بقول لها يلا ياروحي يلا عمري إصحي بڨيت أڨوللها إصحي إصحي وبعدها بدءت تفتح عيونها ببطىء وكنت أقول الحمد لله بس هي كانت تقولي يا عمري إنتي هون هي فين ماما هو فين بابا وكان الدم بيسيل من فمها من كل الإتجاهات وكانت بتقول أنا بحبك كثيييييير بدي ياكي تسمعيني أنا بحبك ياقلبي بحبك ياروحي ماتزعلي مني إذا كنت صرخت عليك فيوم من الأيام وأنا مابصرخ عليك إلا المصلحتك ولايتي بحبك ياغاليتي وكانت بتقولي كذا وهي بلكاد تقدر تتنفس وتلفض أنفاسها الأخيرة وأنا ببكي وبقوللها : لاتسيبيني يا أختي أنا بحبك كثيييييير لاتسيبيني خليك معي خليكي جنبي ياعمري كنت بقوللها هاذ الكلام كلوا وأنا بصرخ وبعيط على ماما وفذيك اللحظة لقيت أختي بتحط إيدها على وجهي وهي تقولي سامحيني سامحيني إذا قصرت بحقك سامحيني بعدها ماتت وصرت أصرخ وببكي وأنا بقول ماقصرتي ياأختي كانت هذه الصرخة عالية جدا لدرجة أنوا هي لي دلت الإسعاف على مكاني أنا وأختي بعدها أخرجوني وعالجوا جروحي أما أختي ماتت وأما بابا وماما وأخي الحمد لله مآأصابهم شيء بس موت أختي حرق قلبنا وخلت من وراها جرح عميق جدا 🥹🥹😭😭😭😭😭😔🥹🥹ولازلت للحين أبكي عليها لم تتصوري يالوزة كيف كانت أختي حنونة معي وكانت هي أمي الثانية وكل شيء في حياتي إدعولها بالرحمة. لازلت لحد اللحد اللحظة حزينة على فراقها هي قطعة من قلبي إنفصلة عني 😢😢❤❤
😭😭😭🥹🥹💔💔💔
بحبك اوي اوي❤❤❤❤❤❤
والله ضحكتني في القصة الاولى 😂😂😂
لا عادي جود اسم بنت مو ولد
أحبك يالوزا ان شاء الله توصلين مليون مشترك ❤❤. متابعتك من السعودية 🇸🇦💚
لوزا انا بحبك جدا و قولي قصتي كل يوم بكتب قصتي و ما تشوفي تعليقي
في مره كنت في المدرسه و المس قلتلي روحي نضفي الصف مع طلاب و هم قعدوا يلعبوا و يصوتوا و اجو مس و طلاب كبار و نزلونا للمديره قدام كل الطلاب و هم يبكوا و انا و صحبتي لي مش هقول على اسمك يا ميرا و احنا هربنا و ما شافتنا❤😂
بحبك اوي اوي يا لولوزتي القمر❤❤❤
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
😂
النعال ناطر أحد يضرب في واحد😂😂😂😂
أنامن الجزائر عمري 7٧❤❤❤❤أحبك كثيرا حبيبتي الغالية
اديلو المين واديلو بشبشب 😂😂😂😂
بحبك اوووووووووي يا لواز❤❤❤
جيش ثواني 👇🏻
قصة تانية😂😂
للتذكير انا ولد وعندي صديقين يحبون المزح ومرة اتفقنا انو نعمل حساب بنت وبلشت احكي اخويا منه وانا بحكيه عاساس اني بنت وبعد شهر تقريبا سالني ليش ما ارد احيانا عالرسائل وقلنلو انو الهاتف لامي وقرر يحوش ويشتريلي هاتف واشترالي ايفون 8 وبعته عشركة عشان الحوالات وكدا فمرة ونا بحكيه دقلي كاميرا وانا رديت بالغلط وشافني وفات عندي عالغرفة وكسرلي نفس الايد الي كسرها بابا لما كسرت رقبة المدير بس طبعا هذا الكسر اول كان البصيف بس بالاخير اخدت الموبايل 😂😂
لازم تطلع القصة باسرع وقت 😂😂❤❤
بليز يا لوزا طلعيني😢
انا كنت مرا قمت عشان اصلي الفجر
ومن كتر التعب لما صليت نمت علي المصلية وبعدين اختي قامت الصبح عشان تشرب ولما شافتني وانا نايمة
حسبتني ميتة وسوطت سويطه جمدة اوي صحت كل الشارع ولما صحيت لقيت كل الجيران متلمين فوق راسي ولما اخويا شافني وانا بصحي قال الحقو دي قامت من الموت😂😂😂
لما سافرنة على مصر ونحن من البنان ما كنا نعرف لهجات المصرية ولما وصلنا كان الخلاتي في مصر ولما رحنا انا وبنت خالتي كانت بنت خالتي ماشاءالله😂😂😂 بنت خالتي تعرف تحكي مصري وانا لما قلت للبياع انا عاوزة شبس وهو ما كان بيعرف لهججات اللبنانية وانا ضليت اقول عاوزة شبس عاوزة شبس بس هو ماكان فاهمان اي حاجة و😂😂😂😂بعدهابنت خالتي قالت انو انا عاوزة شبس واللبياع فهم وقال للاسف😅😅😅 مامعنة شبس في الدكان وانا ضليت اعيط وبعدها 😅 خالتي راحت على دكان قريب وفيه شبس وجابت شبس الي وشبس اله وبلاخيرة راجعت على الارض ومن يوم ورايح مش عاوزة اكل شبس وندمتندم شديد
القصه الأولى تضحك و القصه الثانيه لو أنا مكنه كنت راح احلق شعره و ارميه من البلكونه 😂❤😊
القصة ١ زيي
القصة٣ اكان دلوقتي في القبر
جود لا تزعلي انا بسبب صوتي كانو ينادولي حسون او حسن صبي 😂
لا إله إلا الله محمد رسول الله
السلام عليكم انا بتمني انك تقولي قصتي في فديو اسمي منة انا في تالته اعدادي و امتحاناتي قربت اوييي و نفسي اجيب مجموع يفرحني و افرح امي عشان هي تعبانة جدا معايا في المصاريف وفي كل حاجة حرفيا يريت الكل يدعيلي اني اجيب المجموع الي نفسي فيه و اني اطلع من أوائل الجمهوية عشان انا نفسي في كدا اوي +بحبك اوى يالوزا +ارفعو التعليق عشان لوزا تشوفو
هقلك قصه بس تنصحيني اعمل ايه انا وصاحبتي الي مش هقول اسمها ايه اسمها هنا😂كنت بجبها اوي وكانت المس الي مش هقول ان اسمها مايسه😂 بتديني املاء وامتحان وفمره كنت انا وصاحبتي مع بعض فغشت مني عشان قالتلي لو خبيتي مني هخاصمك كل مره تغش مني بس انا كنت بخبي في امتحانات نص السنه والمس كانت هتسحب ورقتها واول امبارح كنا في امتحان الدين وكانت بتغش وانا مش اخده بالي والمشكله انه دين قالتلي هجيبلك اخويا يضربك انصحيني يالوزا انا بموت فيكي ❤ انصحيني اعمل ايه لو قلتيلي متقعديش جانبها مجموعتي ميقدروش يمشو والمس مش هترضي لاننا مجموعه الاميرات وانا الرئيسه ولكن طلعيني انا بحبك❤
بحبك 🎀🐥
اضرب بوكس اخليه صابون لوكس😅😅😅 انا بريئه خالص
بليز طلعي قصتي اسمي مروه في يزم من الايام كانت عندنا عزيمه في بيت جدي فرحت انا ماما وبابا لبيت جدي رحت للحمام كان عند بيت جدي كلب وانا خارجه من الحمام ركص ورايا وانا بعيط وهو بيركض وامي وابوي وكل عمامي بيضحكو علي وبيصورو فيا وانا بقول ساعدونا هياكلني وفل اخير اخذا جدي ومن ساعتها وانا حرمت بروح لبيت جدي ❤❤❤❤ طلعي قصتي
ونسيت اقول حاجه كمان هي كانت قاعده في مصر قلت لها عادي ما فيش مشكله على فكره هي كانت قاعده في نص هدومها لاني قلت لما اكبر يوتيوبر مشهوره كلكم تكونوا عايزين تصوروا معي على فكره القصه دي حصلت معي بجد ممكن تنزليها🥹🥺
لوزا قولي قصتي دي محرجه لمى كان عمري 10 سنين كان عندنا خطوبه ولد خالتي فا جينا وكان في حلويات رحت باخذ طحت على العروسه بعدينه رحنه نسلم على خالتي وقاللتلي ان شاء الله نفرح فيك قلت له عقبالك ان شاء الله وقعدت تضحك وانا مستغربه
والله ممكن يكون في الرعاية المركزة
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
هحكيلك حكايه اتمنى تنزليها لي فيديو انا اسمي نورا كنت في الابتدائيه انا كان صوتي حلو وبعرف اغني فاكره في ميس عندنا بتاخدنا صفحه المدرسه وكان معايا اربع بنات صحابي بس على حصه الانجليزي مش هقول اسم المستر اللي اسمه مستر اشرف اول ما جينا ندخل لقيته بيضرب صحابي انت خارجه من الفصل وجري عشان ما تضربش ونزلت تحت في الحوش وانا مش عارفه اهرب ازاي ولقيت ترابيزه في الحوش كنت انت مستخبيه تحتها والمستر قاعد يدور عليه لحد ما فقد الامل ان هو يلاقيني وكان في عيال ثانيه تحت وضربوا برده وكنت في درس هو المكان بتاع الدرس مستر اشرف كان موجود فيه واول ما شفته استخبيت وسط العيال كده وبقيت بتسحب زي الحراميه بالضبط كل حاجه واخذت على محترمه
في مره كنت طالعه سلم المدرسه بعد الفسحه والمهم لقيت ولدين من فصلي اعدين أدام فصل فقلت بااااس هو ده الفصل ودخلته وقعدت على الدسك وفجأه لقيت الولدين بيبصولي باستغراب مهتماتش بيهم
بس بعد اشويه لقيت ولدين غير الي شفتهم دخلين الفصل وقلولي انتي له اعده هنا 😮
بصيت على رقم الفصل وعرفت انه ده مش فصلي اصلا انصدمت وطلعت بره الفصل وانا في قمه الخجل ورحت فصلي وانا ساكته
والمشكله انيو الفصل الي انا دخلته كان غريب خالص يعني انا ازاي ما لاحظت اه الهبل ده 😅ومن سعتها اول ما افتكر الموقف او اشوف الفصل او الولدين مبكنش عرفه أعيت ولا اضحك على نفسي😊❤😂😂😂😂
بمسكه بشد شعره منزل في ضرب😅😅
اشتقت لفيديوهاتك❤يا لوزة احبك
أنا طلعت في التلفزيون 😂😂😂😂❤
قبل جود😢
بعد عود 😂😂😂😂😂😂😂
في مره كنا في مطعم و قلت ان انا دخله الحمام و بسم الله ما شاء الله محدش اخد بله اني دخلت حمام الرجاله 😂 طبعا دخلت و قعت اكلم في التلفون و اظبت حجابي و اتشيكت اخر شياكه 😂 و يا عيني في راجل كان داخل و اول ما شفني افتكر انه دخل حمام البنات و طلع بضهره بصرعه 😂انا استغربت علشان ده مكنش اول راجل يتخل و قلت خلاص و دخلت الحمام الي هو الي بنعمل في......خلاص وضحت 😂 بعد كده سمعت صوت رجاله بره و واحد منهم قال هو مش ده حمام الرجاله واحد رد منهم و قال ايه الهبل الي انت بتقوله ايوا طبعا 😂 انا هنا انصدمت 😂 فقاله لا عارف بس كان في بنت كانت هنا و تقريبا هي جوا هنا 💀 انا أبيت برفع رجلي علشان ميشوفونيش 😂 ولما يخبطو يما مبردش يما أرش مياه و احاول اقلد صوت راجل 😂 و قلت في سري اقسم بالله مش هطلع ألا لما الرجاله كلهم يخرجو 😂 و افتكرت ان معايا تلفون علطول فتحت الداده و بعت لخويا كل حاجه حصلت 😂 و اخويا فضل يضحك و يقلي لا خليكي هناك شويه 🙄 رحت قلتله تعال خدني ولا انا هحشر راسك في الكبانيه 🤣 قالي خلاص و فعلا جه يخدني و عرف يطلعهم كلهم و فتحت الباب و شكرته بس كان واضح من عنيه انه كان فتصان ضحك على نفسه 😂
كنت هموت اخوها😂😂😂😂😂😂
انا بحبك يا لوزا❤
هاي لوزه
بحبك اوياتمنى تقولي قصتي
انا الكبيره ف لما كنت صغيره كنت الوحيده في البيت وكنت دلوعه ماما وبابا ف لما بقى عدي ٣ سنين امي جابت اخويا الي اصغر مني وكنت اغار منه اوي وكنت اروح لأمي واولها بابا اخذ اخويا ولالا واذا قالت ليا ايوه كنت بروح واضرب اخويا واتعصب على بابا وكانو بيقولو عليا شيطانه هو انا شيطانه ي لوزا
بحبك اويييي متابعتك من السعوديه❤
بحبك اوي ❤❤❤❤❤❤❤
أنا كتبتها اكتر من مره 😢
ممكن تطلعيني ❤
ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا
وبحبك يا لوزا❤
دي قصتي ياريت تطلعيها وكمان تقولي اسمي (جوليا) 🥹💗 يا احلا لوزا
مره كنت انا وصحبتي في المدرسه الاعداديه صحبي مش اقول اسمها كانت جايبه مبلغ فلوس كبير عشان ورها درسين وكانت خايفه علي الفلوس اوي اول مره تجيب مبلغ زي ده المدرسه واحنا واقفين وهيا مكلبشه علي الفلوس بئديها قالتلي امسكيها اروح الحمام واشتر اي كرتيه واجيلك قولتها ماشي هتيها راحت وطولت اوي وانا وقفه مستنيها وجتلي بت بتقولي لقيت فلوس واقعه اقولها لاء وتسئلت نفس السؤال من تلات بنات وصحبتي لسه مجاتش شويه ولقيت المدير ببلغ علي ان فلوس مش لاقينها وهنا كانت الصدمه صحبتي جاتلي وعنيها كلها دمعو وتقول انا انسانه غبيه اقولها في ايه تقولي الفلوس بتعتي وقعت دوري معايا ساعديني 🙂 وروحت عند طريق الحمام وعملت نفسي بجيبها وبقول بصوت عالي وبفرح لقيتها لقيتها وجات صحبتي شكرتني وافتكرت كمان انها اتدها ليا بس سكتت لانها عملت دوشه كتير اوي وانا وسط بنات كتير قدامهم كاني بطله وتاني يوم الاقي المدير بيكرمني علي امنتي وبيديني علبه الاوان 😁كمان وبعد الموقف ده عرفت ان صحبتي ذاكره سمكه 😂😂😂 +بحبك موت 😊❤
انا ضحكت اوي علي القصه الاولي انا لو منك كنت مسكت اخويا تحنطو😂😂😂😂❤❤❤