رح احكيلك قصتي : انا بنت اغمز كثير بلا سبب يعني لما اتكلم اغمز وحدي في مره كنت اتسفح مع صحبتي الى مرحش اقول اسمها.اسمها اية و كنت اتكلم معها و كان في ولد حلو مقابلني و بعدها غمزت و انا اتكلم معها هو حسبني اغمزلو فهو غمزلي كمان و لاحظت هشي صحبتي فقالتلي ليه بيغمزلي قلتلها ما بعرف وكل ده و هو مو سامعني حتى اجا مد ايدو و سلم عليا و انا سلمت عليه و انا مو حاسه و بعدها مسكت ايد صحبتي و غادرت مكان و مرجعتلوش تاني المشكله ان كل الناس الي بعرفهم كانو موجودين 😂😂😂😂😂بحبك يا لوزه❤
انا دايما بكتب قصتي و يكون أول واحده و أنتي مش بطلعيني ليه بصي يا لوزا انا هحكيلك قصتي عشان انا معرفش ليه حصل معايا كده بصي و انا صغيره لما كان عندي 5 سنين رحت مع عيلتي الجنينه و بابا و ماما قعدو يتكلمو و انا و اخواتي لعبنا خلاويص لعبنا جيم ورا التاني لحد ما جاتلي فكره بريئه جدا اني استخبى في ابعد مكان في الجنينه رحت استخبيت اخواتي قعدو يدورو عليا في كل حته و ملاقونيش قالو لماما و بابا و هما كمان دورو عليا و ملاقونيش اكيد هتساليني ليه عملت كده عشان انا شايفه ان دي كده لعبه خلاويص الصح مينفعش لو حتى قعدو يدورو عليا فعشان كده مروحتش و فين و فين لما اخويا لقاني و بابا كان متعصب جدا و روحنا البيت انا طبعا قعدت اعيط شويه في الاخر صعبت عليهم و سامحوني ايه رايك انا بريئه صح يا لوزه 😂😂
يا لوزة يا ريت تطلعيني في فيديو لاني عايزة نصيحتك انا بنت يمنية مغتربة في مصر ولاني مش بطلع من البيت كتيير فمش بتكلم باللهجة المصرية كويس. السنة اللي فاتت كانت اسوء سنة في المدرسة كانوا الطلاب كلهم يتنمروا على كلامي وعلى شكلي وجابولي عقدة نفسية وانا كلما اشتكي لاهلي او للمدرسة الطلاب بيقعدوا يقولوا احنا بقالنا تسع سنين مع بعض ومحدش اشتكى علينا وانتي مستفزة وكلام وحش كتييير و بسببهم بدأت اهمل الدراسة واعمل حاجات مش كويسة مع اهلي مع اني ما كنتش كدا خالص. السنة دي نقلت لمدرسة تانية والحمدلله بقيت في الدراسة تمام بس لساتي بعامل اهلي بالطريقة نفسها وبدأت اخاف من المصريين كلهم فياريت تنصحيني اعمل ايه لاني فعلا عايزة حد ينصحني
رح احكيلك قصتي : لما كنت صغيره كنت مشاغبه جدا المهم في يوم سرقت كيس بالونات من عمي و رحت وزيت في راس اخوي و نفخنا البالونات و حطيناهم في كيس و بعدها نزلنا و صرنا نصرخ عشان نبيع البالونات و المشكله الحاره كلها عبلره عن قرايبنا و كان كل ما حد ييجي و يسألنا مين قلكم تبيعو كنا بنقول ماما هي الي قالت لنا نطلع نبيع مع العلم كان عمري 6 سنين بس المهم العبره من للقصه لا تخلو اولادكم يشوفو بائعه الكبريت 😂 عارف انو نص الحكي مش واضح بس حاولت احكي مصري
انا اسمي رهف وعندي قصه محرجه والقصه فيها ثلاث اشخاص الي انا مش حقول على اسمهم هم انا وجنى وجمانه كنا وقتها عاوزين نتوضا في المسجد والمسجد الي رحنا له مكنش فيه حمام لستات ولما كنا عاوزين نتوضا استاذنا من راجل عشان نخش الحمام انا وجمانه كنا عاوزين نخش الحمام اما جنى قررت تحرس لنا عشان ما حدا يفوت واحنا جوا عشان كنا بنتوضا هسه صاحبتي جمانه وانا كنا بنتكلم بصوت عالي بالحمام وبعديها كل الرجاله بقت تستنى فينا عشان تتوضا صاحبتي جنى بقت مكسوفه وحاولت تداري الموضوع وكان الرجال كل شوي يسالوها ايمتى هيطلعوا واحنا كنا بنتكلم بصوت عالي هسه صاحبتي من الكسوف تنقبت بالحجاب الشرعي والمشكله انه انا لما طلعت لقيت رجال بتستنانا وصاحبتي من الكسوف طلعت عالطابق الثاني في المسجد وانا ضليتني احرس وجمانه بتتكلم بصوت عالي معي من وراء الباب وطولت وهي بتتوضا فسبحان الله شفنا كل الناس اللي بدناش نشوفها كل اللي بنعرفهم شفناهم وصار كل شوي يحكوا متى حتخلصوا اه نسيت اقول لك انه صاحبتي جنى اللي كانت حرست لنا اول شيء بهدلت من راجل بهدله جامده وانا كنت كل شويه اتاسف لهم واقول لهم اسفه اسفه هسه بتطلع المشكله كان في كميه رجاله كبيره قوي ما كنتش عارفه اودي وشي فين😢😅 بس حبيت احكي لك وانا وجنى وجمانه من فلسطين بنحبك قوي حاولت احكي مصري❤❤
دي اكتر قصه محرجه في حياتي يوم من الايام اخويا جالي يلي ماكنش اسمو محمد خالص قالي قومي صاحبي جيلي و قومي روقي الاوضه يلي هيقعد فيها قلتلي ماشي و اخدني النت و قعدت اصفح في النت لحد ماوقضت على نفسي دخلت الاوضه بكل فخر و بغني و فيه ايدي الاوله ممسحه و الثانيه معطر و عمله ربطه على شعري و لبسه فستان تبع بيت متبهدل جدا و فجأ لقيت صحب اخويا قدامي قلب وجهي زي الطماطميه و من هذاك اليوم بمجرد مايقولي اخويا صحبي جاي عندنا اقوم بسرعه انضف قبل مايجي بحبك جدا بليز قولي قصتي انا دايما بكتبلك قصص حصلتلي و انت مابتقولهاش بليز احبري باخطري ❤❤❤❤😂😂😂😂😂
هحكيلك موقف محرج جدا كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
يا ريت ما تقولي اسمي اسمي اميرة مره كنت بتكلم مع صاحبتي و كنت لاعبه لعبه مريم و كنت بتكلم معها عن اللعبه على ضوء الشمعه و كنت في السرير قامت وقعت الشمعه و ولعت في السرير و انا كنت خايفة اوي من النار و ماما اكتشفت سعيتها اخد علقه محترمه😂😂 بليييز طلعيني بحبك اوي❤
انا عندي توام وعندي قصتين مع توأمي ميرا: القصة الاولى: في مرة كنا انا واختي مستيين باص المدرسة وكنا صباحي يعني منداوم الساعة 7 ونص وكان في قرد وكان في غراب بيلف في السماء واحنا كنا فاكرين انه دت يوم القيامة بس معرفش ليه 😂المهم بعديها راح الغراب والقرد كان حمامة لونها ابيض بس على راسها شوي لون بني وعلى بطنها شوي بني وكانت منزلة راسها وبعد ما رفعت راسها عرفنا انو دي حماامة 😂 وجا الباص وركبنا واحنا ميتين على نفسنا من الضحك القصة الثانية: في مرة كنا انا واختي نازلين نجيب حاجه من السوبر ماركت وكان في واحد لابس زي تيشيرت بابا 👕وكانت الدنيا تمطر فكان لابس طقية البيجامة وكنا فاكرين انو دا بابا وجرينا عنده وقلناله باباااا وكان معاه كيس في عيش 🍞واختي ميرا اخذت الكيس وانا حضنته 🫂 ولما بصيت على وشه عرفت انو دا مش بابا وهو كان مصدوم ورجعناله العيش 🍞وقلناله اسفين افتكرناك بابا😂😂😂😂😂
لوزه دي قصه محرجه فمره كان عندنا امتحان و انا جايه متاخره و كانت اول مره ادخل فيها امتحانات المهم طلعت الدور الي فيه الفصل و رحت عند اوضه قدام فصلنا و حاولت افتح الباب بس مش بيفتح و اخبط برضو مبيتحش المهم جت وحده اخت صحبتي الي مشهقول ان اسمها دعاء المهم قالتلي مبيفتحوش الحصه الاولى هنا بقا عيطت و مفكرتش اشوف اسم الاوضه دي ايه المهن قلتلها و انا بعيط انا عندي امتحان بعدين لقيتها بتقولي مش انتي زميله دعاء قلت لها اه بعدين خدتني ودتني فصلي و كل دا انا بعيط علي باب اوضه اسمها التحضير 😂 و بحبك يا لوزه
ما فهمت اولى ممكن تفهموني؟؟؟؟؟ واحبك يا لوزاي حبيبتي يرباني انا ☝🏻 والله انتي عسل 🍯 وابوكي وامك اللهم يديمهم و يديمك و لي احبابك و يحفظهما ويحفظك من كل شر والله كلام طالع من قلب لي 💓 ❤
امانة قولي قصتي امانة نبدأ في القصة قبل سنة رحت اتمشى مع خالي و بنت خالي الصغيره عندها 5-4 سنين و كنت اتكلم مع بنت خالي الصغيره راحت لمحل جذب انتباها المهم و ما كنتش واخذ بالي رحت جنب بنت تقريبا عندها من 15 إلى 18 سنة اعتقد و قمت اتكلم مع بنت و كنت اقولها تتذكرين الجمعة الي فاتت لما كنا في الاستراحة لعبنا و طرنا من الفرح و رحنا سوبر ماركت نجيب حاجة حلوة كان احلى يوم في حياتي إنشاءالله إذا تخرجتي من المدرسة هاجي و اتقدم لك البنت كانت تقول ايه يله بتقول ايه انا ماعرفكش و مين انتا و اول مره اشوفك في حياتي و ايه القرف ده كلام عن الحب امشي من هنا و كل ناس ميتة من الضحك و اقول مين انتي قالت انت الي مين و اتكستف اوي و محرج و وشي شبه الطماطمية ولا تقولي اسمي محمد 😂😂.
طب دي قصتي: عليشان تتعلمو انكم تسهرو لحتي الساعه اربعه في مره كنت ساهره علي فيديوهاتك و بعض فيديوهات تانيه فأنا مدخلتش الحمام فا انا بشوف الساعه لأيتها الساعه اربعه ونص فا انا بروح للحمام بالهدوء اخذت الحفا... ضه... 😢... ورحت للحمام بس الوقت ده ملاقش الشيطان إلا ويفظحني 😅والوقت ده عملت.... بيبي بصوت عالي هوا مش طلبه احراج اذا لو ما عرفتوش ايش هي البيبي بتعمل الصوت ايوه 😂المهم وكان الصوت قوي قوي ❤والوقت ده سمعت صوت حدا بيلعب كوره و انا من كثر الإحراج والخوف رحت دخلت الحمام و طلعت ونمت علي طول 😅واخذت قراري ان انام بكري تفتكرو نمت بكري اليوم التاني لأ 😂بس هالمره كنت فايقه حتي الساعه اربعه واربعه واربعين يعنى قربت الساعه خمسه وانا عزت اشرب ميه في الوقت الغلط تفتكرو صار زي الي صارلي في الأول لأ الحمدلله 😅بس ما لقيتش ملقو ميه او شيشه(قروره) ميه وكنت عوزه اشرب من الحنفيه بس هاتعمل صوت قوي تفتكور نسيت ونمت لأ طبعاً رحت شفت مشروب وانا رحت شربت المشروب بس مأخذش إلا جغمه واما بلاقي اخويه بيناظر فيه وانا سكرت قروره ورحت نيمه بالكميه الإحراج. تفتكرو اليوم انام بكري ولا انام مرتاحه. تفتكرو ايش رح يصير لو سهرت تاني😅😅 تعديل: علي فكره انا مريضه بالضعف عظام و كمان عندي مرض تبول غير إرادي وعلي فكره انا عندي 13سنه😢❤ارجوكم ادعولي بالنجاح والشفاء وليكم مني دعاء دائم وربنا يدخلكم الجنه الفردوس الأعلى اللهم آمين يارب العالمين رب العرش العظيم ❤❤
ده موقف مرعب😢 انا اسمي بسمله و عندي 12سنه انا ستي كانت في بيت وعزلت منه وانا رحت ازورها علشان طبعا هي راحت بيت جديد ورحت أبات معاها اسبوع ولما كنت قاعده ناس قرايبنا جم يباركون لتيتا وانا وابن خالي مش هقول اسمك يا اسر وقرايبنا اللي جم كان معاهم ولد قدنا انا وابن خالتي ومش هقول اسمك يا ميدو واحنا الثلاثه كنا قاعدين بنلعب في اوضه لوحدنا وساعتها انا كنت بقول لهم ان انا حلمت حلم ان في عفاريت في الشقه دين واسر قال لي لا طبعا طلعت اشرب مياه فلقتهم بينادونى رحت لهم قالوا لي الباب بتاع الدولاب اتفتح واتقفل لوحده وانا ابن خالي عمر ما كذب وحلفلي هوا وميدو وانا وهم خوفنا وبعد كده لقينا الباب بتاع الدولاب قفل مره ثاني رحت نطه علا السرير الي في آسر وميدو وقعت جنبهم و لزقنا في بعض من كتر الخوف سمعنا صوت مخيف في الاوضه وبعد كده لقينا النور والباب اتقفل لوحدهم واصلا ما فيش هواء في الاوضه دي بس كان في جنب الباب نور بردك واحنا كنا فاتحين النور اللي جنب الباب وانا من كتر الخوف عيطت عشان انا خوافه اصلا وهم كمان خوافين فضلنا نعيط ونصوت وفي الاخر رحنا فاتحين النور واحنا طالعين نجري وفضلنا نوقف بعضه فتحنا الباب وطلعنا نجري واحنا عمالين نعيط ورحنا لهم وهم فضلوا يقولوا مالكو في ايه اللي حصل واحنا عمالين نقول عفاريت عفاريت في الشقه وعمالين نعيط وهم مش فاهمين مننا حاجه فجاه لقينا اخويا الكبير جاي وعمال يضحك لنا واحنا بنبص له قام قال لنا انا اللي قفلت النور والباب بس ازاي ماحسناش بي وي حسيناه بيجدب عشان الضيوف ولو فعلا الكلام اللي هو قاله ده صح مين اللي فتح و قفل الدولاب ومن ساعتها ميدو اللي انا ما قلتش اسمه ما جاش من ساعتها وانا بروح بالعافيه وببقى خايفه لما بروح ممكن حد يفهمني ايه ده 😢
انا زعلانة منك لانك ما طلعتيني 💔😭 انا لارا و لما كنت رابع كنت مدمنة للرقص ف ب مرة كنت ارقص و كان وراي ولدين هما احمد و اسماعيل و انا برقص لقيت اسماعيل بيتطلع علي 😂و انا برقص ف وقفت رقص و كان بدي تنشق الارض و تبلعني 😂😂😂 ( ملاحظة : انا كنت برقص كوري مو عربي 😂 ) بحبك لوزاا ❤❤
للمرة الثانية : متابع جديد وهاذي قصتي فاتمنى تطلعيها ❤ انا عندي اخ مهوس نظافة وكان عنده حمام خاص فيه وفي مرة كنت قاعد بستحمم وبليف جسمي بصابون الغار وفجأة الصابونة انزلقت من ايدي ووقت في قلب التواليت واحنا عارفين التواليت بيتعمل فيه اي فبصيت كدا وقمت طالعتها وغسلتها ورجعتها لمكانها وغسلت ايدي وارجعت استحمم عادي وطبيعي وما قربتش من الصابونة تاني وبعد فترة اخوي مهووس النظافة طلب مني اعطي صابون غار فأنا عطيته تلك الابتسامة الشريرة ورحت معطي الصابونة يلي وقعت بالتواليت وهوا لحد النهارضة مش عارف حاجة 😂😂😂
مرة كنت مع اهلي و رحنا على المول و انا كنت مع ابي و امي راحت تجيب حاجة و انا مع ابي ابي قلي: روحي شوفي امك و انا قلتله: اوكي و رحت دور على امي و ضيعت ابي و امي و صرت لافه المول كله و ما كنت لاقي اهلي بعدين سمعت ابي عم يناديلي و انا كنت عم اتتبع الصوت و الحمد لله لقيت ابي بعدين لقينا امي😂😂😅😅 بليييززز طلعيني❤😊
انا لما كنت صغيره ماما كانت عارفه اني شيطانه وسوسه المهم في مره كنا عند جدتي من ناحية بابا ملاحظه انا اتعلمت المشي بدري يعني وانا عندي سنه كنت بمشي عادي نرجع للقصه لما رحنا عند تيته وجه الليل ماما كانت بتحاول تنيميني بس معرفتش فبابا كان بيعرف ينيمني بس هو ممكن ينام عادي في اهم المواقف من غير ما يحس فماما ادتني لبابا وبعد ما نيمني نام بس مكنتش نمت ده جزء من الخطه الشيطانية بعدين قومت من جنبه رحت دخلت المطبخ عشان اكسر بيض وادلق الحليب او اللبن لان دي هوايتي بس الثلاجه ايديها كانت طويله وثقيله فا معرفتش افتحها بس مستسلمتش فضلت ابص في المطبخ عشان اشوف هعمل ايه لقيت ازازتين زيت قومت فتحت الازازتين ودلقتهم وروحت رجعت تاني جنب بابا ولما جه الصبح مش لازم اقول ايه الي حصل يعني انتو اكيد عرفتو بس انا لسه عايشه الحمد لله 😂😂
قصتي : في مرة كنت بلعب لعبة اسمها فري فاير مع بنات خالتي و اختي فنا كنت عايرة اشرب ماي حطيت التلفون جنب اختي ورحت لما رجعت من المطبخ لقيت الشخصية عم تتحرك بس اختي ما كانت ماسك التلفون بليز يا لوزا قولي قصتي ان كل مرة بكتبها😢 تحية من المغرب❤❤
انا قصتي مرعبة وبتضحك واصيرة رحت انا وصحبتي الى بيت صحبيتي الثانية علشان سمعت انو ابوها عمل ليها ارجوحة بس كانت جنب الحمام اكرمكم الله هيا كانت بتلعب برا جنب البيت وكان الباب مفتوح فت انا وصحبتي الاولى على بيت صحبتي الثانية وفتنا وفضلت العب بالارجوحة وصحبتي بتنتظر دورها الا وفجأه بسمع صوت تخبيط في باب الحمام جامد اوي فطلعت من البيت انا وصحبتي من البيت ملاحظة: انا كان عمري 11 وهلأ 12 وتبت وحرمة افوت بيوت الناس متبعتك من الجزائر 😊❤
راح احكي لك قصتي بس ارجوك لا تضحكي علي❤😢 في يوم اخوي جيه اصدقائه على البيت😂❤ فانا كنت قاعده في الصاله واخويا فواتهم على اوضته😂❤ فانا اتزنقت ورحت الحمام مفاجاه دخل صديق اخوي😂 على الحمام فانا الحمد لله كنت قافله الباب😂 فضل يخبط على الباب وانا اخبط من جوا😂😂 صاحب اخوي قله لاخوي في حد في الحمام وفضل يزعق و انا جووا فطصانا على نفسي من كثر الضحك😂😂😂 بس ما بتطلع ولا اي صوت😂 جه اخويا وخرجه😂 وقله ثانيه واحده اشوف مين في الحمام😂😂😂😂😂 فانا طلعت من الحمام بعد ما راح😂😂😂 وانا فطصانا على نفسي من كثر الضحك😂 فديك اللحظه اخوي خد علقه مش محترمه خالص😂 من امي😂😂😂😂 وانا بشوفه فطست ضحك😅😅😅😅😅😅 وبس دي قصتي اتمنى تطلعها😢😢😢😢😢 احبك يا لوزه❤❤❤❤🎉
أنا كتبتها اكتر من مره 😢 ممكن تطلعيني ❤ ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا وبحبك يا لوزا❤
ممكن تطلعي قصتي في مره رحت المدرسه وفي بنت انا كنت مش احبها ملحوظه: هي متنمره جت عندي ضربتني باقوى ما عندها انا اسكت لا طبعا رحت شديتها من شعرها وضربتها اقوى وبعدين لما شفت المس جايه قلت لها عادي اروح الحمام وقالت لي طيب وقفلت على نفسي للنهايه الدوام ولما البنات نزلوا من الفصل اخذت شنطتي وقعدت امشي زي الحراميه و رجعت البيت وبعدها ما يحتاج اتكلم بحبك اوي انا من السعودية
عشان خاطري يا لوزا طلعيني ❤و والله العظيم القصه دي حقيقه »انا مش بعرف انام خالص جنب أخي أو بابا فلما كنت في كيجي كنت نايمه جنب ماما وقلقت الساعه ١او ٢بليل ولقيت اخي هو الي نايم جنبي فقلت لنفسي لو نمت على الأرض هيكون احسن فنمت على الأرض و وانا عيني خلاص بتروح في النوم فجأة حسيت ب ايد مسكت كتفي 😨 وخفت جدا جدا ولما فتحت النور لقيت اخي نايم فعلا ولقيت تلفون ماما على المكتب ملحوظه ( انا بيتي عباره عن شقتين الي بيفصل ما بنهم باب الشقه وباب خشب جوه الشقه)فكلمت اختي وفتحتلي الباب الخشب ومن سعتها وانا مش بعرف انام في الاوضه دي 🌝 ملحوظه كمان ( بحبك يا لوزا ❤❤❤❤)استمري
القصة الاولى كيوت والقصة الثانية تموت ضحك😂😂😂 هاي المرة التاسعة او العاشرة والله العظيم وانتي ما تطلعي قصتي يا لوزا طيب ليش😢 لما كنت صف سادس ابتدائي كنت اوصل للمدرسة بكير كثير انا وصديقتي الي اسمها ابدا مو اسكا،وكنا نروح نشتري اكلات من المحلات وراء المدرسة ونعمل مغامرات😁فمرة شفنا بناية مهجورة على قيد الانشاء فنحنا اكيييد اكييييد ما تركناها فحالها وجبنا صديقتنا الثالثة وابن عمها الي اسمائهم ابدا ابدا مو تينا وتيم،ورحنا على اخر طابق يعني السطح بعدما اكتشفنا كل البناية،والسطح كان بدون حواف وانا رحت عالجوانب وصرت ارفع ايدي واصيح ومعقول اذا اي حدا رفع راسو من المدرسة يشوفنا🙂ولما نزلنا شفنا اكثر من انسة عم يركضوا ومسكونا واخذونا للادارة واكلنا بهدلة محترمة،ووقفونا في الممر لمدة حصتين كاملتين وكل الطلاب والانسات شافونا وانفضحنا،واستدعوا اهالينا واخذت بهدلة ثانية ولما رجعت للبيت اكلت البهدلة الكبرى من امي وابي والمشكلة انا اكثر طالبة متميزة ومعروفة بكل المدرسة وكنت دافورة كثير🙂💔الشي الوحيد الي انا نادمة عليه هو وردة شفناها على البناية كانت كثير حلوة لكن رميناها من الخوف😂😂 بليز طلعي قصتي انا احبك واتابعك بس انتي ابدا ما تطالعيني🥲😢
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
لو سمحتي يا لوزا تطلعي قصتي والله اني صادقة: مرة كنا طبيعي بحصة الانجليزي معلومة صغيرة المعلمة فرفوشة ومنضحك ومنمزح بحصتها وهي معانا المهم مرة كنا مناخذ درس طبيعي وكان بيتكلم عن الموسيقى قامت المعلمة (اللي مش هقول ان اسمها ماجدة) سألتنا كيف اخترعوا الاغاني رحت قلت: في واحد كان بيمشي فبدأ يتكلم وطلعت معا اغنية راحت المعلمة قالت ايوا صح (من دافع المزح+السؤال ده ما الو ايد داعي) وبعد كدا كملنا الحصة طبيعي اليوم اللي بعدو (حسب ما اتذكر) راحت المعلمة سألت كيف اخترعوا المسيقى ولا حد جاوب راحت المعلمة قالت: في واحد شاف الشخص اللي كان يغني فما عجبوا راح اخترع الموسيقى انا بحبك كتير وبتابعك من فلسطين
انا مرة كنت في بيت جدتي وكان في مطر فطلعت ولقيت بركت طين فنطيت فيها ورحت للبيت واخت علقت موت من جميع الحاضرين على فكر كانت العيله الكريمة كلها هناك😅😅😅😅😅
أنا اسمي ريتال في تانية اعدادي ومحجبة العيد اللي فات كنت عند تيتا وكنت قاعدة بشعري وببجامة نص كم عشان كلنا هناك بنات وبعدين الجرس رن فافتكرته بابا لانه بيجي في الوقت ده فقمت افتح لقيته ابن خالة بابا هو ومراته فسبتهم على الباب وطلعت اجري البس حاجة 😂😂😂اتمنى تطلعي قصتي
يا لوزا ارجوكي ما تفضحني القصه في يوم كده كان في عنه امتحان تعبير انجليزي وانا مكنتش مذاكره فكتبت الكلام في العربي وحطيت بعد مخلصت انقر للترجمه الدكتور كتبلي نقرت بس التلفون معلق 😂😂😂 واخت صفر من الاخر طلعيني بليييييييييييييز
عشاننن خاطري اقول لك على قصتي المحرقه لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅 وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂 ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂 ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة
لووزا هذي المره الثانيه اكتبه بليز حطييه😢😢😢 لوزا هذي قصتي كنت انا رايحه بيت جدتي وانا اسلم عليهم سلمت على بنت خالت الي ما ابي اقول ان اسمها امجاد حبيت راسها باغلط وقتها كانو كل خالاتي وخوالي يضحكو علي انا تفشلت مرهه وكنت شوي ابكي من الموقف 😭😭😭😭😭😭😭😭 بس دي قصتي ودي اول مره اقول لك قصتي اتمنا تقوليها بس واحبككك لوزا❤❤❤ اف على الاحرااااااج😢😳 وعلى فكره مر على القصه ٣ سنوات تقريبا او ٢ وانا للحين اتذكرها ودي ادعس على وجهها وعي تضحك 😢 انا عمري ١١ومعتبرتك اختي الكبيره وانا احبك اكثر من اختي العفريته☺️
في مره كنا في حصة تكنولوجيا و مش هاقول على اسمك يا مستر هاني و هو كان بيقول محدش معاه مفاتيح علشان كان فيه مفاتيح ضايعه و انا سمعتها مناديل و كان معايا مناديل و رحت بكل فخر قدام الفصل كله و قلت له اتفضل يا مستر المنديل اهو قعد يضحك عليا و مرضاش يقولي أن هو كان بيقول مفاتيح 😂😂😊
لوزا ممكن تقري القص بليز😢 الموقف ده حصل معيا في اليوم كان في إمتحان العربي إلي بكر هو والتي المس قاللي روحي مكان آخر و روحت وسويت الإمتحان و خلاصت ولا ما خلاصت قلت المس بروح عدن صحبتي إلي ميش نقول أنها إسمها صورور وقللي روحي وجمعت أدوات تركت و انا في طريق قللي وين رحيحا و انا من كتر الحرج قليلة اخر مرا وقللي ولا ده ولا ده روحي و الفصل كلو بيدحك عليا و مين كتر الكسف روحت مكاني قولي هل أنا مضلوم و لا هوم إلي عندهم حق😢
لوزه انا هزعل لو مطلعتنيش لما كنت صغيره كنا ساكنين في بيت العيله فمره ماما قالت لمرات اخويا تخد بالها مني عشان كانت عايزه تنام فمرات اخويا وافقت وبعدها بشويه مرات اخويا راحت تشرب ميه فأنا استغلت الفرصه واقلعت هدومي ودخلت الحمام وبعدها فتحت الميه البارده ومليت السطل وأعدت في السطل ولما ماما اعدت تدور عليا فتحت الحمام لاقتني اعده في السطل ملاحظه احنا كنا في السعوديه وكانت الدنيا صيف فلو فتحت الميه السخنه كنت اتشويتت 😂😂😂 ارجوكي طلعيني
لما كنت في ثالثة اعدادي وقتها كنت هبلة وانا اتكلم مع صديقتي لقيت المعلمة تبع العربي وراي بس انا مكنتش عارفه ازاي اتصرف واما كنا نعمل في امتحان السنة انا نجحت بس المعلمة كانت فكراني اني غششت صحبتي عشان كانت جالية جنبي عشان اخذنا نفس الدرجة حتى المعلمة سئلتني قلتلها والله العظيم ما غششتها بس ماصدقتني واخذت استدعاء ولي امر و تخءت من ماما كف محترم احبك مررررة ❤❤❤❤❤❤❤
ممكن تحطي قصتي 😊 انا ااسمي خديجة من المغرب لما. كان عندي 4سنين كنت بحب سبيدرمان 😂وكنت باخد (الغراء) وبحطو على ايدي وطبقون على بعض علشان تطلع زي شبكة سبيدرمان 😂😂😂 ولما خلص (الغراء ) بتاعي رحت اخد تبع بابا الي اسمه مش جمال خالص فحطيته على ايدي (الغراء) كان قوي كتير ويديا مبيتفكوش فضليت اصرخ واصوت لحد ما اجا ابويا واعطاني كف غيبته بسببه😂😂😂 ولما قمت لقيت ايديا اتفكو وكنت بالمستشفى واكيد اخدت علقة مش محترمة من ابويا😂😂😂😂 (ملاحظة حطيت كلمة غراء بين قوسين علشان مش عارفة اتسموها ايه) قدروا تعبي بلايك ❤ بحبك كنير يا لوزة ❤❤
قصتي للمره المليونن: طبعا امي وابوي قالولي هي لما كان عندي ٤ سنين نبع الحنان كانت سيبني لحالي في الصالة فانا قلت ليش ما اغرق الصالة واسبح ورحت المطبخ اعبي كاستين مويه واكبها في الصالة ومرة ثانية كبيت حبر الكتابة في كل البيت طبعا مش هقلكم التهزئ الي انا اخذته 😢😢
في يوم انا كنت في السعوديه انا ومامتي وعيلتي كلها فكنا هناك فلقيت تليفون ايفون جديد وكان شكله حلو قوي قوي قوي قوي 🥰 فلما شفته كان في ست كانت بتقول للظابط في تليفوني فهو ما كانش بيرد عليه فاول لما شفته طلعت جريت عليه 😊 ماشي فايه اللي حصل فقعدت عشان ماما وبابا وكله دايمين مني فقعدت بيه وكنت كل اما الاقي حد بقى تقول له ده تليفونك فيقول لي لا بعد كده لقيت ماما وخالاتي جايين وكانوا بيعيطوا بقول لهم احنا كنا بندور عليك قلت لهم ماشي وفاجئين قعدنا قدام الكعبه وانا نمت بس صحيت ما لقيتش بعد صحيت ما لقيتش حد سال على التليفون رحت فاصله وحاطاه في الدراعي ان هو محدش شاف اللي انا عملت اي حاجه 😱 فبعد كده لا صحيت من النوم ما لقيتش التليفون فبقول لي دخلت فين التليفون راحت بتقول ايه يا حيوان انت قدام الكعبه قلت لها ما عملتش حاجه قالت لي لا فصلت التليفون وحطيتيه في جيب الجلابيه قلت لها ماشي عشان اعيده قالت لي لا وتفصليه فهتلعب بقى الست اللي كانت ضايع ضايع منها التليفون مصريه 😂😂😂😂
لوزا هذي قصتي كنت انا رايحه بيت جدتي وانا اسلم عليهم سلمت على بنت خالت وحبيت راسها باغلط وقتها كانو كل خالاتي وخوالي يضحكو علي انا تفشلت مرهه وكنت شوي ابكي من الموقف 😭😭😭😭😭😭😭😭 بس دي قصتي ودي اول مره اقول لك قصتي اتمنا تقوليها بس واحبككك لوزا❤❤❤
ممكن بعد اذنك تعملي فيديوهات بتاعتك كبيره عشان انا كل يوم ما بتفرج على التليفون مره واحده ووقت فانا حابه ان انا ان انا كل يوم اتفرج فيديوهاتك وتعملي فيديوهات كثير عشان انا حابه ان انا اتفرج فيديوهاتك انت بس ممكن❤
أنا لما كان عمري ٦ سنين كنت في الابتدائي و كان علينا أستاذ عربي في المدرسة فكان كل مرة لما يدن الظهر في حصتوا كان يعلمنا ازاي نتوضا و نصلي و كان يخلي الفصل كله يصلي جماعة و كل الفصل كان بيحب الاستاذ دة و دلوقتي الاستاذ بقا مدير المدرسة و أنا و زميلي بقينا في تانية إعدادي و بنعد نفكر بعض بالاستاذ دة و نقول هو الي علمنا الصلي و آخر مرة افتكرناه لما طلع ترند المدرسين لأن إحنا كنا إتفقنا و إحنا في ١ ابتدائي نعمله حفلة و كل الفصل جبلوا حلويات و في الآخر الاستاذ مرضاش ياكل منها و اعد يأكل كل الفصل مع العلم هو دايما كان بيجبلنا حلويات و يوزعها علينا كتحفيز علي الدراسة يعني أتمنا انك تنشوري القصة و بحب اقلك يا استاذ شكرا ليك علي كل الي عملتوا أنت كنت أفضل معلم ❤و مش هقول اسمك عشان الخصوصية
يا لوز ونبي طلعيني ونبي 😢❤ انا كنت في فرح خالي ف أحن خلاصنه الفرح وروحنه عند بيت خالي ف كنت تيته سكانه هناك رحنه انا وماما تقلع الفستان بعد كده ركبنه توكتوك ملحوظه بين خلي و احن مسفه مش صغيره امهم ركبنا انا و ابن عمتي و ماما و اخويه جنب السواق مره وحده طلعن فوق ونزلنه في التوكتوك صوت وضربت السواق 😂😂رحنه شوفان في ايه لقينه الكوتش بتاع التوكتوك اتفك و قعت اتاسف لي بتاع التوكتوك 😂😂 ادعيلي ونبي يا لوز وريه امتحان بكره😢❤ بحبك اوي
_____قصتي: مره روحت المسجد انا و قرايبي و جات وحده بتغير مني ديما عشان انا اجمل منها و معرفش انها هتيجي معانا المسجد و روحنا و حفظنا القرأن و كان في حفله و كنا بنجهز الحفله و بننفخ بلالين و لعبنا و البنت اللي بتكرهني كانت بتلعب بكوره بتاعت المسجد و جت عليه روحت ختها اشوفها يعني راحت المجنونه شدتني من شعري جامد اوي عشان طويل و هي شعرها سلك مواعين روحت انا سكت لا طبعا و هي بتشد شعري كنت مش شايفه حاجه كنت عايزه ادافع عن نفسي روحن خربشتها في وشها منغير قصد و راحت عند امها الجبانه و بتعيط و انا شعري ب منكوش و كلهم قعدين جمبها و بيغلطوني انا و مش شايفين شكلي و سكت طبعا لا خدت مكياج ماما و كأنها خربشتني في وشي و مفيش حد عبرني تاني قلولي من الغلطان انا ولا هي
ياريت تطلعي تعليقي مره كنت رايحه ع صحبيتي انا وصحباتي وكنا نلعب كره قدم وصحباتي نزلو يشترو وانا كنت العب مع اخو صحبيتي الصغير وكنا نلعب عاليه يعني لازم الكره تكون اعلى من الحارس وكسرت ضوء بيت صحبيتي 😭(اسمي سما )
انا هحكي قصتى دى عشان كل واحد يخلى باله من حاجته انا كنت رجعة على البيت و كانت حتا تلفوني فى جبى و كانت لسة دخلة الشارع بتاعنا لقيت واحد بيقولى تعالى فانا استغربت لاني اول مرة و بصراحه كان شكلة مرعب المهم رحت له لقيته بيقولي مينفعش تحتي التلفون كده قلت لنفسى عرف منين انى حتا التلفون فى جبى المهم قالى امى المفروض انى احت التلفون فى الشنطة و انا كنت لسه هحت التلفون فى الشنطة لقطة بيقولي لا مش كده و راح اخد التلفون عشان يحته فى الشنط لكن لقيطة بيدارى التلفون مش عارفه ليه يدوب لسه برمش لقطة لسة هايحط تلفوني فى جبه رحت مسكت اديه الاتنين واخت التلفون و الشنطة و مشيت كانت لسة مشيت شوية جه فى بلى انى اضربه لكن بابص وراية لقيته اختفى ملاحظة انا عندى 13سنة
لوزا أنا قصة حقول لك إياه مرة كنت في المدرسة بس أول ابتدائي و راحت راحت راحت صديقتي تزعل على أمي المعلمة ثلاثة وين المعلمة الثانية لا أنا نسيت اسمها وأمي ما راح أقول لكم انه اسمها أمي اللي ما راح أقول اسمها ومرضى فتحة وراح صديقتي معلمة نسيت اسمها انحرجت القصة الثانية مرة بأول صف ابتدائي بعدني أصلا أول ابتدائي المعلمة قالت لي اكتبي من الواحد للعشرة بالعربي ما قالت لي بالعربي فما كتبت بالعربي إنجليزي أكثر موقف محرج😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😊
ممكن احكي لك قصتي انا صغيره كنت رسامه اولاد عمي قرروا قطعوا لي الورقه قطعوا لي الورقه انا اسكت لا اعيط لا ابن عمي اجى شد من شعري روحت جبت ايدي ضربتها ببطنه وبنت عمتي كانت بدها تشدني بشعري من قدام وانا روحت مسكت شعرها ومسحته في بلاط ارض تهزات من ماما اوتيت وجدو كانت الدنيا رمضان ما قلت الاخير اللهم اني صائم ايش في😂❤❤❤❤❤❤❤❤😢😢😢 من زمان بتعبك ممكن تحكي لي هالقصه
هاي لوزه عندي موقف في مره كنت بالمدرسه وانا كنت غايبه فحضرت يوم الخميس فالبنات سألو عليه و بدأت حصه الرياضيات والا الاقي فيه صرصور يتصلق مريولي وقم صياح و الاستاده كانت بجنب صديقتي قامت راحت حته بعيده و انتشر الخبر بكل مكان😢😢🪳🪳
كل الناس بتقول ان انا غلطانه احنا كنا بنعلق زينه في الفصل انا واربع غيارات تاني لكن في ولد قاعد ومش راضي يقوم وكان قاعد يستفز فينا وبيضحك قمت انا مسكت من كتفه وطلعت بره الفصل هو انت ضربت نفسي في ايدي عشان تبقى كاتبه رحت للمدير واشتكيت واشتكيت الولد يتحقق هو انا غلطانه❤❤
انا اسمي نورة كان اخر يوم في المدرسه و انا كنت في سته ابتدائي كونت زهقانه و قولت للمس انا عوزة اروح الحمام بس مش عوزة اروح وتمشيت شويه في المدرسة و كنت بصور فروحت الفصل الي مكنش حد بيدخلوا وكان جمبه حمام ومكنش الباب بتاعه بيتقفل فروحت اشوفه ولقيت المس الي مش هقول ان اسمها مريم 😅ومن يومها اول ما اشوفها اجري على طول
احكيلك قصه حصلت معايا انا راجل متدين شغال في متجر الجواهر دخل عليا رجل ابيض اللون واللحيهوكان معه خاتم مكسور وقال لي اصلحه لي فدخل رجل وزوجته وقلت لهما انتظروا أن انتهى من تصليح خاتم هذا الرجل فخرجا مسرعين وبعد دقيقه جاء الي رجل وقلت لها انتظر انا اصلح الخاتم للرجل القاعد على المقعد فقال الرجل لا يوجد هنا رجل فتعجبت وقرات سريعا سوره الكهف فقال الي الرجل انا ملك الموت وجئت وجئت اليك بمنديل من الجنه يحمل رائحه الجنه وعندما كنت اشم المنديل اغمى علي وبعد ان استيقظت نظرت الى المحل لم اجد شيئا وكان المحل مسروقا😂😂😂😂😂😂
بصي يا لوزا أنا لبست الحجاب رده بارادتي محدش غلبني في ناااس كتير بتقولي انت لسة صغيرة اقلعيه مش هيحصل حاجة وأنا معنديش و خصوصا ان انا معنديش اخوات ولاد انصحيني وقليلي كلام يخليني أثق قي نقسي بليييز طلعيني
أنا كنت في يوم راحا لبنت جرنا مش هقول أسمك يامريم وكانت باسكن في حي فيه كثير أولاد كثير وكنت بحب واحد منهم فو أنا ريحا لقيت هالولد و كل الأولاد أمامي بس المصيبه اني كنت مبهدل كنت ريحا للمدرسة كان شعري مفتوح وهالمو وفي يادي موز والحقيبة مفتوحا والمصيبة أنو الشبشب كان مفتوح وسقط قدامهم وبعدان لمية شعري وربطة الشبشب وأكل الموز ورحت الصحبتي ولقيت أنو كان عندهم برتقال سقطة فوق دماغي😢😢😢أنابحبك بليز أعملي هالقصة
احبك اوي انا اسمي عاىشه دي قصتي: كنا رايحين انا و ماما ملاهي وكنت ابغا حمام قلت دي اخر لعبه بعدها بروح الحمام ماما كانت تقول انها بجلس هناك انا من غبائي متبهت ولا سمعتها وطلعت من العبه وكنت اكلم احد معرفهاش و اقول لها انا ابغا الحمام واسمع صوت ماما تضحك ورقضت عندها وكنت مخليه دموعي بعيني بس اتمنى تطلعين
انا اسمي تالين دي قصتي بيوم كنت تحت تأثير البنج جات عمتي وخالاتي وماما وبابا بصيت لعمتي وقلتلها يا حية وقلت لعمتي التانية يا حية من تحت التبن وقمت ضربتها قلام على وشها لحد ما نزلها دم ضربت ماما قلم وقمت ضربت الكل قلام وعضتهم وجا الدكتور وضربتو تلات قلام وضربت اختي الصغيرة وقلتلها يا دلوعة البابا وقلت لعمتي خدي بنتك الي زي البطيخة وطلعو برا ولما جاة الدكتور التاني فضلت اعاكس فية 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ارحوكي قولي قصتي مليون مرة كتبتها
القصه دي مش قصتي قصة ابن عمي الي مش هحكيلكو اسموا صهيب ابن عمي دا بعاني من عمي كل ماشوف بقل انتي ريماس الي هي انا صفك رابع انتا اسمك مصعب 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂انا بتمنا انك تحكي القصه ❤❤❤انا بحبك اوي❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ازاي لحقتوا تعلقوا؟التعليقات بالدقايق😭✨.
ايوة
هذي لوزا مو اي احد ❤
لوزاااا ممكن تبدي سلسله جديده عن قصص توهان حصلت لنا واحنا صغيرين🥹🌷
رح احكيلك قصتي :
انا بنت اغمز كثير بلا سبب يعني لما اتكلم اغمز وحدي في مره كنت اتسفح مع صحبتي الى مرحش اقول اسمها.اسمها اية و كنت اتكلم معها و كان في ولد حلو مقابلني و بعدها غمزت و انا اتكلم معها هو حسبني اغمزلو فهو غمزلي كمان و لاحظت هشي صحبتي فقالتلي ليه بيغمزلي قلتلها ما بعرف وكل ده و هو مو سامعني حتى اجا مد ايدو و سلم عليا و انا سلمت عليه و انا مو حاسه و بعدها مسكت ايد صحبتي و غادرت مكان و مرجعتلوش تاني المشكله ان كل الناس الي بعرفهم كانو موجودين 😂😂😂😂😂بحبك يا لوزه❤
هوَ أيه كان رد فعل صحبتك أية ألي مئلتيش أسمهَ 😂😊
@AliK-j4t بدات تضحك زي الهبله
انا دايما بكتب قصتي و يكون أول واحده و أنتي مش بطلعيني ليه
بصي يا لوزا انا هحكيلك قصتي عشان انا معرفش ليه حصل معايا كده
بصي و انا صغيره لما كان عندي 5 سنين رحت مع عيلتي الجنينه و بابا و ماما قعدو يتكلمو و انا و اخواتي لعبنا خلاويص لعبنا جيم ورا التاني لحد ما جاتلي فكره بريئه جدا اني استخبى في ابعد مكان في الجنينه رحت استخبيت اخواتي قعدو يدورو عليا في كل حته و ملاقونيش قالو لماما و بابا و هما كمان دورو عليا و ملاقونيش اكيد هتساليني ليه عملت كده عشان انا شايفه ان دي كده لعبه خلاويص الصح مينفعش لو حتى قعدو يدورو عليا فعشان كده مروحتش و فين و فين لما اخويا لقاني و بابا كان متعصب جدا و روحنا البيت انا طبعا قعدت اعيط شويه في الاخر صعبت عليهم و سامحوني ايه رايك انا بريئه صح يا لوزه 😂😂
وانا كدة
واووو مصري اصيل 😂
@BaTooL-f9w7k 😂😂
@@Doddycahn7 😂😂🥹بيك خيط عراقي
لوزا عايزين قصص توهان ❤❤😊 بليس ارفعوا تعليقي
يبببب
انتي أجمل يوتيوبر و محترمة جدا بصراحة ❤❤❤ بس ممكن انك تطلعيني بالفيديو الجاي
والله يعني غشيته برده واحد من 20 واحد من 20 كنت خشيتي بلاش بلاش وهتاخدي واحد من 20😂😂😂😂😂😂😂😅❤
يا لوزة يا ريت تطلعيني في فيديو لاني عايزة نصيحتك انا بنت يمنية مغتربة في مصر ولاني مش بطلع من البيت كتيير فمش بتكلم باللهجة المصرية كويس.
السنة اللي فاتت كانت اسوء سنة في المدرسة كانوا الطلاب كلهم يتنمروا على كلامي وعلى شكلي وجابولي عقدة نفسية وانا كلما اشتكي لاهلي او للمدرسة الطلاب بيقعدوا يقولوا احنا بقالنا تسع سنين مع بعض ومحدش اشتكى علينا وانتي مستفزة وكلام وحش كتييير و بسببهم بدأت اهمل الدراسة واعمل حاجات مش كويسة مع اهلي مع اني ما كنتش كدا خالص.
السنة دي نقلت لمدرسة تانية والحمدلله بقيت في الدراسة تمام بس لساتي بعامل اهلي بالطريقة نفسها وبدأت اخاف من المصريين كلهم فياريت تنصحيني اعمل ايه لاني فعلا عايزة حد ينصحني
انا بحبك اوي وبحب قصصك جدا ❤❤
رح احكيلك قصتي :
لما كنت صغيره كنت مشاغبه جدا المهم في يوم سرقت كيس بالونات من عمي و رحت وزيت في راس اخوي و نفخنا البالونات و حطيناهم في كيس و بعدها نزلنا و صرنا نصرخ عشان نبيع البالونات و المشكله الحاره كلها عبلره عن قرايبنا و كان كل ما حد ييجي و يسألنا مين قلكم تبيعو كنا بنقول ماما هي الي قالت لنا نطلع نبيع مع العلم كان عمري 6 سنين بس المهم العبره من للقصه لا تخلو اولادكم يشوفو بائعه الكبريت 😂
عارف انو نص الحكي مش واضح بس حاولت احكي مصري
بحبك اوي اوي اوي اوي بجد ❤❤
انا اسمي رهف وعندي قصه محرجه والقصه فيها ثلاث اشخاص الي انا مش حقول على اسمهم هم انا وجنى وجمانه كنا وقتها عاوزين نتوضا في المسجد والمسجد الي رحنا له مكنش فيه حمام لستات ولما كنا عاوزين نتوضا استاذنا من راجل عشان نخش الحمام انا وجمانه كنا عاوزين نخش الحمام اما جنى قررت تحرس لنا عشان ما حدا يفوت واحنا جوا عشان كنا بنتوضا هسه صاحبتي جمانه وانا كنا بنتكلم بصوت عالي بالحمام وبعديها كل الرجاله بقت تستنى فينا عشان تتوضا صاحبتي جنى بقت مكسوفه وحاولت تداري الموضوع وكان الرجال كل شوي يسالوها ايمتى هيطلعوا واحنا كنا بنتكلم بصوت عالي هسه صاحبتي من الكسوف تنقبت بالحجاب الشرعي والمشكله انه انا لما طلعت لقيت رجال بتستنانا وصاحبتي من الكسوف طلعت عالطابق الثاني في المسجد وانا ضليتني احرس وجمانه بتتكلم بصوت عالي معي من وراء الباب وطولت وهي بتتوضا فسبحان الله شفنا كل الناس اللي بدناش نشوفها كل اللي بنعرفهم شفناهم وصار كل شوي يحكوا متى حتخلصوا اه نسيت اقول لك انه صاحبتي جنى اللي كانت حرست لنا اول شيء بهدلت من راجل بهدله جامده وانا كنت كل شويه اتاسف لهم واقول لهم اسفه اسفه هسه بتطلع المشكله كان في كميه رجاله كبيره قوي ما كنتش عارفه اودي وشي فين😢😅 بس حبيت احكي لك وانا وجنى وجمانه من فلسطين بنحبك قوي حاولت احكي مصري❤❤
لوزا بقولك ممكن تعملي فيديوهات طويلة فيها مجموعة قصص وملخوظة بحبك❤
دي اكتر قصه محرجه في حياتي يوم من الايام اخويا جالي يلي ماكنش اسمو محمد خالص قالي قومي صاحبي جيلي و قومي روقي الاوضه يلي هيقعد فيها قلتلي ماشي و اخدني النت و قعدت اصفح في النت لحد ماوقضت على نفسي دخلت الاوضه بكل فخر و بغني و فيه ايدي الاوله ممسحه و الثانيه معطر و عمله ربطه على شعري و لبسه فستان تبع بيت متبهدل جدا و فجأ لقيت صحب اخويا قدامي قلب وجهي زي الطماطميه و من هذاك اليوم بمجرد مايقولي اخويا صحبي جاي عندنا اقوم بسرعه انضف قبل مايجي بحبك جدا بليز قولي قصتي انا دايما بكتبلك قصص حصلتلي و انت مابتقولهاش بليز احبري باخطري ❤❤❤❤😂😂😂😂😂
هحكيلك موقف محرج جدا
كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
يا ريت ما تقولي اسمي اسمي اميرة مره كنت بتكلم مع صاحبتي و كنت لاعبه لعبه مريم و كنت بتكلم معها عن اللعبه على ضوء الشمعه و كنت في السرير قامت وقعت الشمعه و ولعت في السرير و انا كنت خايفة اوي من النار و ماما اكتشفت سعيتها اخد علقه محترمه😂😂 بليييز طلعيني بحبك اوي❤
في مره لقيت ورقه مكتوب فيها الله اكبر❤شوف كيف خليتك توخد اجر❤❤
انا عندي توام وعندي قصتين مع توأمي ميرا:
القصة الاولى: في مرة كنا انا واختي مستيين باص المدرسة وكنا صباحي يعني منداوم الساعة 7 ونص وكان في قرد وكان في غراب بيلف في السماء واحنا كنا فاكرين انه دت يوم القيامة بس معرفش ليه 😂المهم بعديها راح الغراب والقرد كان حمامة لونها ابيض بس على راسها شوي لون بني وعلى بطنها شوي بني وكانت منزلة راسها وبعد ما رفعت راسها عرفنا انو دي حماامة 😂 وجا الباص وركبنا واحنا ميتين على نفسنا من الضحك
القصة الثانية: في مرة كنا انا واختي نازلين نجيب حاجه من السوبر ماركت وكان في واحد لابس زي تيشيرت بابا 👕وكانت الدنيا تمطر فكان لابس طقية البيجامة وكنا فاكرين انو دا بابا وجرينا عنده وقلناله باباااا وكان معاه كيس في عيش 🍞واختي ميرا اخذت الكيس وانا حضنته 🫂 ولما بصيت على وشه عرفت انو دا مش بابا وهو كان مصدوم ورجعناله العيش 🍞وقلناله اسفين افتكرناك بابا😂😂😂😂😂
بعش ومانجحتش 😢😅😂
لوز اعملي سلسلة الاحلام الغريب
بحبك من الجزائر ❤❤
بحبك اوييي يا لوزة❤❤❤❤❤❤❤❤😊
عندي سوال وين اكتب القصص حقي؟❤
احبك لوزا❤❤
لوزه دي قصه محرجه فمره كان عندنا امتحان و انا جايه متاخره و كانت اول مره ادخل فيها امتحانات المهم طلعت الدور الي فيه الفصل و رحت عند اوضه قدام فصلنا و حاولت افتح الباب بس مش بيفتح و اخبط برضو مبيتحش المهم جت وحده اخت صحبتي الي مشهقول ان اسمها دعاء المهم قالتلي مبيفتحوش الحصه الاولى هنا بقا عيطت و مفكرتش اشوف اسم الاوضه دي ايه المهن قلتلها و انا بعيط انا عندي امتحان بعدين لقيتها بتقولي مش انتي زميله دعاء قلت لها اه بعدين خدتني ودتني فصلي و كل دا انا بعيط علي باب اوضه اسمها التحضير 😂 و بحبك يا لوزه
ما فهمت اولى ممكن تفهموني؟؟؟؟؟ واحبك يا لوزاي حبيبتي يرباني انا ☝🏻 والله انتي عسل 🍯 وابوكي وامك اللهم يديمهم و يديمك و لي احبابك و يحفظهما ويحفظك من كل شر والله كلام طالع من قلب لي 💓 ❤
لوزه ادعي لي علشان انا تعبانه جدا عندي جرثومه في بطني كل يوم بنام بسببها بالعياط
الله يشافيكي ويشافي كل مريض قولو إمين🤒
امانة قولي قصتي امانة
نبدأ في القصة
قبل سنة رحت اتمشى مع خالي و بنت خالي الصغيره عندها 5-4 سنين و كنت اتكلم مع بنت خالي الصغيره راحت لمحل جذب انتباها المهم و ما كنتش واخذ بالي رحت جنب بنت تقريبا عندها من 15 إلى 18 سنة اعتقد و قمت اتكلم مع بنت و كنت اقولها تتذكرين الجمعة الي فاتت لما كنا في الاستراحة لعبنا و طرنا من الفرح و رحنا سوبر ماركت نجيب حاجة حلوة كان احلى يوم في حياتي إنشاءالله إذا تخرجتي من المدرسة هاجي و اتقدم لك البنت كانت تقول ايه يله بتقول ايه انا ماعرفكش و مين انتا و اول مره اشوفك في حياتي و ايه القرف ده كلام عن الحب امشي من هنا و كل ناس ميتة من الضحك و اقول مين انتي قالت انت الي مين و اتكستف اوي و محرج و وشي شبه الطماطمية ولا تقولي اسمي محمد 😂😂.
طب دي قصتي:
عليشان تتعلمو انكم تسهرو لحتي الساعه اربعه في مره كنت ساهره علي فيديوهاتك و بعض فيديوهات تانيه فأنا مدخلتش الحمام فا انا بشوف الساعه لأيتها الساعه اربعه ونص فا انا بروح للحمام بالهدوء اخذت الحفا... ضه... 😢... ورحت للحمام بس الوقت ده ملاقش الشيطان إلا ويفظحني 😅والوقت ده عملت.... بيبي بصوت عالي هوا مش طلبه احراج اذا لو ما عرفتوش ايش هي البيبي بتعمل الصوت ايوه 😂المهم وكان الصوت قوي قوي ❤والوقت ده سمعت صوت حدا بيلعب كوره و انا من كثر الإحراج والخوف رحت دخلت الحمام و طلعت ونمت علي طول 😅واخذت قراري ان انام بكري تفتكرو نمت بكري اليوم التاني لأ 😂بس هالمره كنت فايقه حتي الساعه اربعه واربعه واربعين يعنى قربت الساعه خمسه وانا عزت اشرب ميه في الوقت الغلط تفتكرو صار زي الي صارلي في الأول لأ الحمدلله 😅بس ما لقيتش ملقو ميه او شيشه(قروره) ميه وكنت عوزه اشرب من الحنفيه بس هاتعمل صوت قوي تفتكور نسيت ونمت لأ طبعاً رحت شفت مشروب وانا رحت شربت المشروب بس مأخذش إلا جغمه واما بلاقي اخويه بيناظر فيه وانا سكرت قروره ورحت نيمه بالكميه الإحراج. تفتكرو اليوم انام بكري ولا انام مرتاحه. تفتكرو ايش رح يصير لو سهرت تاني😅😅
تعديل: علي فكره انا مريضه بالضعف عظام و كمان عندي مرض تبول غير إرادي وعلي فكره انا عندي 13سنه😢❤ارجوكم ادعولي بالنجاح والشفاء وليكم مني دعاء دائم وربنا يدخلكم الجنه الفردوس الأعلى اللهم آمين يارب العالمين رب العرش العظيم ❤❤
الله يشفيه والله ماتشوفي شر وعلى فكره قصتك تضحك ومحرجه😂الله يديم الشفاء لك ولنا يارب بس ممكن طلب منكم الي يشوف الكومينت دا يحط لي لايك ❤
ده موقف مرعب😢
انا اسمي بسمله و عندي 12سنه
انا ستي كانت في بيت وعزلت منه وانا رحت ازورها علشان طبعا هي راحت بيت جديد ورحت أبات معاها اسبوع ولما كنت قاعده ناس قرايبنا
جم يباركون لتيتا وانا وابن خالي مش هقول اسمك يا اسر وقرايبنا اللي جم كان معاهم ولد قدنا انا وابن خالتي ومش هقول اسمك يا ميدو واحنا الثلاثه كنا قاعدين بنلعب في اوضه لوحدنا وساعتها انا كنت بقول لهم ان انا حلمت حلم ان في عفاريت في الشقه دين واسر قال لي لا طبعا طلعت اشرب مياه فلقتهم بينادونى رحت لهم قالوا لي الباب بتاع الدولاب اتفتح واتقفل لوحده وانا ابن خالي عمر ما كذب وحلفلي هوا وميدو وانا وهم خوفنا وبعد كده لقينا الباب بتاع الدولاب قفل مره ثاني رحت نطه علا السرير الي في آسر وميدو وقعت جنبهم و لزقنا في بعض من كتر الخوف سمعنا صوت مخيف في الاوضه وبعد كده لقينا النور والباب اتقفل لوحدهم واصلا ما فيش هواء في الاوضه دي بس كان في جنب الباب نور بردك واحنا كنا فاتحين النور اللي جنب الباب وانا من كتر الخوف عيطت عشان انا خوافه اصلا وهم كمان خوافين فضلنا نعيط ونصوت وفي الاخر رحنا فاتحين النور واحنا طالعين نجري وفضلنا نوقف بعضه فتحنا الباب وطلعنا نجري واحنا عمالين نعيط ورحنا لهم وهم فضلوا يقولوا مالكو في ايه اللي حصل واحنا عمالين نقول عفاريت عفاريت في الشقه وعمالين نعيط وهم مش فاهمين مننا حاجه فجاه لقينا اخويا الكبير جاي وعمال يضحك لنا واحنا بنبص له قام قال لنا انا اللي قفلت النور والباب بس ازاي ماحسناش بي وي حسيناه بيجدب عشان الضيوف ولو فعلا الكلام اللي هو قاله ده صح مين اللي فتح و قفل الدولاب ومن ساعتها ميدو اللي انا ما قلتش اسمه ما جاش من ساعتها وانا بروح بالعافيه وببقى خايفه لما بروح ممكن حد يفهمني ايه ده 😢
انا زعلانة منك لانك ما طلعتيني 💔😭
انا لارا و لما كنت رابع كنت مدمنة للرقص ف ب مرة كنت ارقص و كان وراي ولدين هما احمد و اسماعيل و انا برقص لقيت اسماعيل بيتطلع علي 😂و انا برقص ف وقفت رقص و كان بدي تنشق الارض و تبلعني 😂😂😂
( ملاحظة : انا كنت برقص كوري مو عربي 😂 )
بحبك لوزاا ❤❤
للمرة الثانية : متابع جديد وهاذي قصتي فاتمنى تطلعيها ❤ انا عندي اخ مهوس نظافة وكان عنده حمام خاص فيه وفي مرة كنت قاعد بستحمم وبليف جسمي بصابون الغار وفجأة الصابونة انزلقت من ايدي ووقت في قلب التواليت واحنا عارفين التواليت بيتعمل فيه اي فبصيت كدا وقمت طالعتها وغسلتها ورجعتها لمكانها وغسلت ايدي وارجعت استحمم عادي وطبيعي وما قربتش من الصابونة تاني وبعد فترة اخوي مهووس النظافة طلب مني اعطي صابون غار فأنا عطيته تلك الابتسامة الشريرة ورحت معطي الصابونة يلي وقعت بالتواليت وهوا لحد النهارضة مش عارف حاجة 😂😂😂
مرة كنت مع اهلي و رحنا على المول و انا كنت مع ابي و امي راحت تجيب حاجة و انا مع ابي ابي قلي: روحي شوفي امك و انا قلتله: اوكي و رحت دور على امي و ضيعت ابي و امي و صرت لافه المول كله و ما كنت لاقي اهلي بعدين سمعت ابي عم يناديلي و انا كنت عم اتتبع الصوت و الحمد لله لقيت ابي بعدين لقينا امي😂😂😅😅 بليييززز طلعيني❤😊
انا لما كنت صغيره ماما كانت عارفه اني شيطانه وسوسه المهم في مره كنا عند جدتي من ناحية بابا ملاحظه انا اتعلمت المشي بدري يعني وانا عندي سنه كنت بمشي عادي نرجع للقصه لما رحنا عند تيته وجه الليل ماما كانت بتحاول تنيميني بس معرفتش فبابا كان بيعرف ينيمني بس هو ممكن ينام عادي في اهم المواقف من غير ما يحس فماما ادتني لبابا وبعد ما نيمني نام بس مكنتش نمت ده جزء من الخطه الشيطانية بعدين قومت من جنبه رحت دخلت المطبخ عشان اكسر بيض وادلق الحليب او اللبن لان دي هوايتي بس الثلاجه ايديها كانت طويله وثقيله فا معرفتش افتحها بس مستسلمتش فضلت ابص في المطبخ عشان اشوف هعمل ايه لقيت ازازتين زيت قومت فتحت الازازتين ودلقتهم وروحت رجعت تاني جنب بابا ولما جه الصبح مش لازم اقول ايه الي حصل يعني انتو اكيد عرفتو بس انا لسه عايشه الحمد لله 😂😂
يا لوزا ينفع تعملي فيديوهات طويله وتطلعي فيها كذا قصه بليييز علشان انا ليا كتير بكتب قصتي وحضرتك ما طلعتهاليش
قصتي :
في مرة كنت بلعب لعبة اسمها فري فاير مع بنات خالتي و اختي فنا كنت عايرة اشرب ماي حطيت التلفون جنب اختي ورحت لما رجعت من المطبخ لقيت الشخصية عم تتحرك بس اختي ما كانت ماسك التلفون
بليز يا لوزا قولي قصتي ان كل مرة بكتبها😢
تحية من المغرب❤❤
انا قصتي مرعبة وبتضحك واصيرة
رحت انا وصحبتي الى بيت صحبيتي الثانية علشان سمعت انو ابوها عمل ليها ارجوحة بس كانت جنب الحمام اكرمكم الله هيا كانت بتلعب برا جنب البيت وكان الباب مفتوح فت انا وصحبتي الاولى على بيت صحبتي الثانية وفتنا وفضلت العب بالارجوحة وصحبتي بتنتظر دورها الا وفجأه بسمع صوت تخبيط في باب الحمام جامد اوي فطلعت من البيت انا وصحبتي من البيت
ملاحظة: انا كان عمري 11 وهلأ 12 وتبت وحرمة افوت بيوت الناس متبعتك من الجزائر 😊❤
راح احكي لك قصتي بس ارجوك لا تضحكي علي❤😢 في يوم اخوي جيه اصدقائه على البيت😂❤ فانا كنت قاعده في الصاله واخويا فواتهم على اوضته😂❤ فانا اتزنقت ورحت الحمام مفاجاه دخل صديق اخوي😂 على الحمام فانا الحمد لله كنت قافله الباب😂 فضل يخبط على الباب وانا اخبط من جوا😂😂 صاحب اخوي قله لاخوي في حد في الحمام وفضل يزعق و انا جووا فطصانا على نفسي من كثر الضحك😂😂😂 بس ما بتطلع ولا اي صوت😂 جه اخويا وخرجه😂 وقله ثانيه واحده اشوف مين في الحمام😂😂😂😂😂 فانا طلعت من الحمام بعد ما راح😂😂😂 وانا فطصانا على نفسي من كثر الضحك😂 فديك اللحظه اخوي خد علقه مش محترمه خالص😂 من امي😂😂😂😂 وانا بشوفه فطست ضحك😅😅😅😅😅😅 وبس دي قصتي اتمنى تطلعها😢😢😢😢😢 احبك يا لوزه❤❤❤❤🎉
شبه البرص اوي 😂😂😂
أنا كتبتها اكتر من مره 😢
ممكن تطلعيني ❤
ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا
وبحبك يا لوزا❤
ممكن تطلعي قصتي
في مره رحت المدرسه وفي بنت انا كنت مش احبها ملحوظه: هي متنمره
جت عندي ضربتني باقوى ما عندها انا اسكت لا طبعا رحت شديتها من شعرها وضربتها اقوى وبعدين لما شفت المس جايه قلت لها عادي اروح الحمام وقالت لي طيب وقفلت على نفسي للنهايه الدوام ولما البنات نزلوا من الفصل اخذت شنطتي وقعدت امشي زي الحراميه و رجعت البيت وبعدها ما يحتاج اتكلم
بحبك اوي انا من السعودية
خسرانة دنيا و اخره 😂😂😂
عشان خاطري يا لوزا طلعيني ❤و والله العظيم القصه دي حقيقه »انا مش بعرف انام خالص جنب أخي أو بابا فلما كنت في كيجي كنت نايمه جنب ماما وقلقت الساعه ١او ٢بليل ولقيت اخي هو الي نايم جنبي فقلت لنفسي لو نمت على الأرض هيكون احسن فنمت على الأرض و وانا عيني خلاص بتروح في النوم فجأة حسيت ب ايد مسكت كتفي 😨 وخفت جدا جدا ولما فتحت النور لقيت اخي نايم فعلا ولقيت تلفون ماما على المكتب ملحوظه ( انا بيتي عباره عن شقتين الي بيفصل ما بنهم باب الشقه وباب خشب جوه الشقه)فكلمت اختي وفتحتلي الباب الخشب ومن سعتها وانا مش بعرف انام في الاوضه دي 🌝 ملحوظه كمان ( بحبك يا لوزا ❤❤❤❤)استمري
القصة الاولى كيوت والقصة الثانية تموت ضحك😂😂😂
هاي المرة التاسعة او العاشرة والله العظيم وانتي ما تطلعي قصتي يا لوزا طيب ليش😢
لما كنت صف سادس ابتدائي كنت اوصل للمدرسة بكير كثير انا وصديقتي الي اسمها ابدا مو اسكا،وكنا نروح نشتري اكلات من المحلات وراء المدرسة ونعمل مغامرات😁فمرة شفنا بناية مهجورة على قيد الانشاء فنحنا اكيييد اكييييد ما تركناها فحالها وجبنا صديقتنا الثالثة وابن عمها الي اسمائهم ابدا ابدا مو تينا وتيم،ورحنا على اخر طابق يعني السطح بعدما اكتشفنا كل البناية،والسطح كان بدون حواف وانا رحت عالجوانب وصرت ارفع ايدي واصيح ومعقول اذا اي حدا رفع راسو من المدرسة يشوفنا🙂ولما نزلنا شفنا اكثر من انسة عم يركضوا ومسكونا واخذونا للادارة واكلنا بهدلة محترمة،ووقفونا في الممر لمدة حصتين كاملتين وكل الطلاب والانسات شافونا وانفضحنا،واستدعوا اهالينا واخذت بهدلة ثانية ولما رجعت للبيت اكلت البهدلة الكبرى من امي وابي
والمشكلة انا اكثر طالبة متميزة ومعروفة بكل المدرسة وكنت دافورة كثير🙂💔الشي الوحيد الي انا نادمة عليه هو وردة شفناها على البناية كانت كثير حلوة لكن رميناها من الخوف😂😂
بليز طلعي قصتي انا احبك واتابعك بس انتي ابدا ما تطالعيني🥲😢
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
احبك 😊🌸🐢
لو سمحتي يا لوزا تطلعي قصتي والله اني صادقة:
مرة كنا طبيعي بحصة الانجليزي معلومة صغيرة المعلمة فرفوشة ومنضحك ومنمزح بحصتها وهي معانا المهم مرة كنا مناخذ درس طبيعي وكان بيتكلم عن الموسيقى قامت المعلمة (اللي مش هقول ان اسمها ماجدة) سألتنا كيف اخترعوا الاغاني رحت قلت: في واحد كان بيمشي فبدأ يتكلم وطلعت معا اغنية راحت المعلمة قالت ايوا صح (من دافع المزح+السؤال ده ما الو ايد داعي) وبعد كدا كملنا الحصة طبيعي اليوم اللي بعدو (حسب ما اتذكر) راحت المعلمة سألت كيف اخترعوا المسيقى ولا حد جاوب راحت المعلمة قالت: في واحد شاف الشخص اللي كان يغني فما عجبوا راح اخترع الموسيقى
انا بحبك كتير
وبتابعك من فلسطين
لوزا احبككك مرههه ابي قلب وتثبيت😭😭😭🩷🩷🩷🩷
من غشنا فليس منا❤❤❤❤
انا مرة كنت في بيت جدتي وكان في مطر فطلعت ولقيت بركت طين فنطيت فيها ورحت للبيت واخت علقت موت من جميع الحاضرين على فكر كانت العيله الكريمة كلها هناك😅😅😅😅😅
والله انك لزيزة❤❤❤❤❤
من غشنا فليس منا😊❤
اقلك على حاجه لا تغشين مرا تانيه😂😂😂😂😂
اول اعجاب واول تعليق❤❤
بحبككك اوي ينفع تطلعيني 🥹💗💗💗🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍💗💗💗💗💗
أنا اسمي ريتال في تانية اعدادي ومحجبة العيد اللي فات كنت عند تيتا وكنت قاعدة بشعري وببجامة نص كم عشان كلنا هناك بنات وبعدين الجرس رن فافتكرته بابا لانه بيجي في الوقت ده فقمت افتح لقيته ابن خالة بابا هو ومراته فسبتهم على الباب وطلعت اجري البس حاجة 😂😂😂اتمنى تطلعي قصتي
يا لوزا ارجوكي ما تفضحني القصه في يوم كده كان في عنه امتحان تعبير انجليزي وانا مكنتش مذاكره فكتبت الكلام في العربي وحطيت بعد مخلصت انقر للترجمه الدكتور كتبلي نقرت بس التلفون معلق 😂😂😂 واخت صفر من الاخر
طلعيني بليييييييييييييز
عطر فمك بالصلاه على النبي
عشاننن خاطري
اقول لك على قصتي المحرقه
لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره
ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅
وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂
ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂
ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة
لووزا هذي المره الثانيه اكتبه بليز حطييه😢😢😢
لوزا هذي قصتي
كنت انا رايحه بيت جدتي وانا اسلم عليهم سلمت على بنت خالت الي ما ابي اقول ان اسمها امجاد حبيت راسها باغلط وقتها كانو كل خالاتي وخوالي يضحكو علي انا تفشلت مرهه وكنت شوي ابكي من الموقف 😭😭😭😭😭😭😭😭
بس دي قصتي ودي اول مره اقول لك قصتي اتمنا تقوليها بس واحبككك لوزا❤❤❤
اف على الاحرااااااج😢😳
وعلى فكره مر على القصه ٣ سنوات تقريبا او ٢
وانا للحين اتذكرها ودي ادعس على وجهها وعي تضحك 😢
انا عمري ١١ومعتبرتك اختي الكبيره وانا احبك اكثر من اختي العفريته☺️
أنا متابع جديد وانا بحبك كثير كثير كثير ❤
اي دا هو مش اليتيم هو إلـ ابوه متوفي😮😂😂😂❤
في مره كنا في حصة تكنولوجيا و مش هاقول على اسمك يا مستر هاني و هو كان بيقول محدش معاه مفاتيح علشان كان فيه مفاتيح ضايعه و انا سمعتها مناديل و كان معايا مناديل و رحت بكل فخر قدام الفصل كله و قلت له اتفضل يا مستر المنديل اهو قعد يضحك عليا و مرضاش يقولي أن هو كان بيقول مفاتيح 😂😂😊
أنا مش عارفه اكتب كومنت ف اضطريط اكتبلك رد
ملاحظه: أنا اسفه 😊
@@arwakareem-n7u ما شاء الله المهم أن حضرتك كنت واثق اوي😂😂😂😂😂
❤
في ولاد كمان قال زي القصه الاول شكل مس مريم كانت بتدي العيال كلها😂
لوزا ممكن تقري القص بليز😢
الموقف ده حصل معيا في اليوم كان في إمتحان العربي إلي بكر هو والتي المس قاللي روحي مكان آخر و روحت وسويت الإمتحان و خلاصت ولا ما خلاصت قلت المس بروح عدن صحبتي إلي ميش نقول أنها إسمها صورور وقللي روحي وجمعت أدوات تركت و انا في طريق قللي وين رحيحا و انا من كتر الحرج قليلة اخر مرا وقللي ولا ده ولا ده روحي و الفصل كلو بيدحك عليا و مين كتر الكسف روحت مكاني قولي هل أنا مضلوم و لا هوم إلي عندهم حق😢
لوزه انا هزعل لو مطلعتنيش
لما كنت صغيره كنا ساكنين في بيت العيله فمره ماما قالت لمرات اخويا تخد بالها مني عشان كانت عايزه تنام فمرات اخويا وافقت وبعدها بشويه مرات اخويا راحت تشرب ميه فأنا استغلت الفرصه واقلعت هدومي ودخلت الحمام وبعدها فتحت الميه البارده ومليت السطل وأعدت في السطل ولما ماما اعدت تدور عليا فتحت الحمام لاقتني اعده في السطل ملاحظه احنا كنا في السعوديه وكانت الدنيا صيف فلو فتحت الميه السخنه كنت اتشويتت 😂😂😂
ارجوكي طلعيني
لما كنت في ثالثة اعدادي وقتها كنت هبلة وانا اتكلم مع صديقتي لقيت المعلمة تبع العربي وراي بس انا مكنتش عارفه ازاي اتصرف واما كنا نعمل في امتحان السنة انا نجحت بس المعلمة كانت فكراني اني غششت صحبتي عشان كانت جالية جنبي عشان اخذنا نفس الدرجة حتى المعلمة سئلتني قلتلها والله العظيم ما غششتها بس ماصدقتني واخذت استدعاء ولي امر و تخءت من ماما كف محترم احبك مررررة ❤❤❤❤❤❤❤
وطبعن أناجان اسمي جنى❤❤❤❤
ممكن تحطي قصتي 😊
انا ااسمي خديجة من المغرب لما. كان عندي 4سنين كنت بحب سبيدرمان 😂وكنت باخد (الغراء) وبحطو على ايدي وطبقون على بعض علشان تطلع زي شبكة سبيدرمان 😂😂😂 ولما خلص (الغراء ) بتاعي رحت اخد تبع بابا الي اسمه مش جمال خالص فحطيته على ايدي (الغراء) كان قوي كتير ويديا مبيتفكوش فضليت اصرخ واصوت لحد ما اجا ابويا واعطاني كف غيبته بسببه😂😂😂 ولما قمت لقيت ايديا اتفكو وكنت بالمستشفى واكيد اخدت علقة مش محترمة من ابويا😂😂😂😂
(ملاحظة حطيت كلمة غراء بين قوسين علشان مش عارفة اتسموها ايه)
قدروا تعبي بلايك ❤
بحبك كنير يا لوزة ❤❤
قصتي للمره المليونن: طبعا امي وابوي قالولي هي لما كان عندي ٤ سنين نبع الحنان كانت سيبني لحالي في الصالة فانا قلت ليش ما اغرق الصالة واسبح ورحت المطبخ اعبي كاستين مويه واكبها في الصالة ومرة ثانية كبيت حبر الكتابة في كل البيت طبعا مش هقلكم التهزئ الي انا اخذته 😢😢
1/20 ده انتي لو مغشيايش كان احسن😂
في يوم انا كنت في السعوديه انا ومامتي وعيلتي كلها فكنا هناك فلقيت تليفون ايفون جديد وكان شكله حلو قوي قوي قوي قوي 🥰 فلما شفته كان في ست كانت بتقول للظابط في تليفوني فهو ما كانش بيرد عليه فاول لما شفته طلعت جريت عليه 😊 ماشي فايه اللي حصل فقعدت عشان ماما وبابا وكله دايمين مني فقعدت بيه وكنت كل اما الاقي حد بقى تقول له ده تليفونك فيقول لي لا بعد كده لقيت ماما وخالاتي جايين وكانوا بيعيطوا بقول لهم احنا كنا بندور عليك قلت لهم ماشي وفاجئين قعدنا قدام الكعبه وانا نمت بس صحيت ما لقيتش بعد صحيت ما لقيتش حد سال على التليفون رحت فاصله وحاطاه في الدراعي ان هو محدش شاف اللي انا عملت اي حاجه 😱 فبعد كده لا صحيت من النوم ما لقيتش التليفون فبقول لي دخلت فين التليفون راحت بتقول ايه يا حيوان انت قدام الكعبه قلت لها ما عملتش حاجه قالت لي لا فصلت التليفون وحطيتيه في جيب الجلابيه قلت لها ماشي عشان اعيده قالت لي لا وتفصليه فهتلعب بقى الست اللي كانت ضايع ضايع منها التليفون مصريه 😂😂😂😂
انا مش هنسا الي عملتيه ليا 😢😢😢😢😭😭😭😭
لوزا هذي قصتي
كنت انا رايحه بيت جدتي وانا اسلم عليهم سلمت على بنت خالت وحبيت راسها باغلط وقتها كانو كل خالاتي وخوالي يضحكو علي انا تفشلت مرهه وكنت شوي ابكي من الموقف 😭😭😭😭😭😭😭😭
بس دي قصتي ودي اول مره اقول لك قصتي اتمنا تقوليها بس واحبككك لوزا❤❤❤
ممكن بعد اذنك تعملي فيديوهات بتاعتك كبيره عشان انا كل يوم ما بتفرج على التليفون مره واحده ووقت فانا حابه ان انا ان انا كل يوم اتفرج فيديوهاتك وتعملي فيديوهات كثير عشان انا حابه ان انا اتفرج فيديوهاتك انت بس ممكن❤
أنا لما كان عمري ٦ سنين كنت في الابتدائي و كان علينا أستاذ عربي في المدرسة فكان كل مرة لما يدن الظهر في حصتوا كان يعلمنا ازاي نتوضا و نصلي و كان يخلي الفصل كله يصلي جماعة و كل الفصل كان بيحب الاستاذ دة و دلوقتي الاستاذ بقا مدير المدرسة و أنا و زميلي بقينا في تانية إعدادي و بنعد نفكر بعض بالاستاذ دة و نقول هو الي علمنا الصلي و آخر مرة افتكرناه لما طلع ترند المدرسين لأن إحنا كنا إتفقنا و إحنا في ١ ابتدائي نعمله حفلة و كل الفصل جبلوا حلويات و في الآخر الاستاذ مرضاش ياكل منها و اعد يأكل كل الفصل مع العلم هو دايما كان بيجبلنا حلويات و يوزعها علينا كتحفيز علي الدراسة يعني أتمنا انك تنشوري القصة و بحب اقلك يا استاذ شكرا ليك علي كل الي عملتوا أنت كنت أفضل معلم ❤و مش هقول اسمك عشان الخصوصية
استمري و انا بحبك جدا ❤❤❤❤
يا لوز ونبي طلعيني ونبي 😢❤
انا كنت في فرح خالي ف أحن خلاصنه الفرح وروحنه عند بيت خالي ف كنت تيته سكانه هناك رحنه انا وماما تقلع الفستان بعد كده ركبنه توكتوك ملحوظه بين خلي و احن مسفه مش صغيره امهم ركبنا انا و ابن عمتي و ماما و اخويه جنب السواق مره وحده طلعن فوق ونزلنه في التوكتوك صوت وضربت السواق 😂😂رحنه شوفان في ايه لقينه الكوتش بتاع التوكتوك اتفك و قعت اتاسف لي بتاع التوكتوك 😂😂
ادعيلي ونبي يا لوز وريه امتحان بكره😢❤
بحبك اوي
يا لوزه يا لوزه حصل لي نفس الموقف ونرى في اختبار هذا العام😢😅❤❤
احم بابا يتيم الام والاب اروح المس شعر بابا وماما
حممممموووووووتتتتتتتت😊😊😊😊😂😂😂😂😂😂
واصلي يا ست الكل ❤❤❤❤❤
قصصك حلوه اوي الفيديو الجاي راح اقول قصتيي
_____قصتي: مره روحت المسجد انا و قرايبي و جات وحده بتغير مني ديما عشان انا اجمل منها و معرفش انها هتيجي معانا المسجد و روحنا و حفظنا القرأن و كان في حفله و كنا بنجهز الحفله و بننفخ بلالين و لعبنا و البنت اللي بتكرهني كانت بتلعب بكوره بتاعت المسجد و جت عليه روحت ختها اشوفها يعني راحت المجنونه شدتني من شعري جامد اوي عشان طويل و هي شعرها سلك مواعين روحت انا سكت لا طبعا و هي بتشد شعري كنت مش شايفه حاجه كنت عايزه ادافع عن نفسي روحن خربشتها في وشها منغير قصد و راحت عند امها الجبانه و بتعيط و انا شعري ب منكوش و كلهم قعدين جمبها و بيغلطوني انا و مش شايفين شكلي و سكت طبعا لا خدت مكياج ماما و كأنها خربشتني في وشي و مفيش حد عبرني تاني قلولي من الغلطان انا ولا هي
ياريت تطلعي تعليقي مره كنت رايحه ع صحبيتي انا وصحباتي وكنا نلعب كره قدم وصحباتي نزلو يشترو وانا كنت العب مع اخو صحبيتي الصغير وكنا نلعب عاليه يعني لازم الكره تكون اعلى من الحارس وكسرت ضوء بيت صحبيتي 😭(اسمي سما )
انا هحكي قصتى دى عشان كل واحد يخلى باله من حاجته
انا كنت رجعة على البيت و كانت حتا تلفوني فى جبى و كانت لسة دخلة الشارع بتاعنا لقيت واحد بيقولى تعالى فانا استغربت لاني اول مرة و بصراحه كان شكلة مرعب المهم رحت له لقيته بيقولي مينفعش تحتي التلفون كده قلت لنفسى عرف منين انى حتا التلفون فى جبى المهم قالى امى المفروض انى احت التلفون فى الشنطة و انا كنت لسه هحت التلفون فى الشنطة لقطة بيقولي لا مش كده و راح اخد التلفون عشان يحته فى الشنط لكن لقيطة بيدارى التلفون مش عارفه ليه يدوب لسه برمش لقطة لسة هايحط تلفوني فى جبه رحت مسكت اديه الاتنين واخت التلفون و الشنطة و مشيت كانت لسة مشيت شوية جه فى بلى انى اضربه لكن بابص وراية لقيته اختفى
ملاحظة انا عندى 13سنة
لوزا أنا
قصة حقول لك إياه مرة كنت في المدرسة بس أول ابتدائي و راحت راحت راحت صديقتي تزعل على أمي المعلمة ثلاثة وين المعلمة الثانية لا أنا نسيت اسمها وأمي ما راح أقول لكم انه اسمها أمي اللي ما راح أقول اسمها ومرضى فتحة وراح صديقتي معلمة نسيت اسمها انحرجت القصة الثانية مرة بأول صف ابتدائي بعدني أصلا أول ابتدائي المعلمة قالت لي اكتبي من الواحد للعشرة بالعربي ما قالت لي بالعربي فما كتبت بالعربي إنجليزي أكثر موقف محرج😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😊
ممكن احكي لك قصتي انا صغيره كنت رسامه اولاد عمي قرروا قطعوا لي الورقه قطعوا لي الورقه انا اسكت لا اعيط لا ابن عمي اجى شد من شعري روحت جبت ايدي ضربتها ببطنه وبنت عمتي كانت بدها تشدني بشعري من قدام وانا روحت مسكت شعرها ومسحته في بلاط ارض تهزات من ماما اوتيت وجدو كانت الدنيا رمضان ما قلت الاخير اللهم اني صائم ايش في😂❤❤❤❤❤❤❤❤😢😢😢 من زمان بتعبك ممكن تحكي لي هالقصه
لانه ما هذا أكملت إياها بأول ابتدائي بعدني المعلمة قالت لي أنا اكتب لواحد للعشرة بالعربي وما قالت لي بالعربي شو كتبت في الإنجليزي موقف محرج😂😂😂😂😂 😂
هاي لوزه عندي موقف
في مره كنت بالمدرسه وانا كنت غايبه فحضرت يوم الخميس فالبنات سألو عليه و بدأت حصه الرياضيات والا الاقي فيه صرصور يتصلق مريولي وقم صياح و الاستاده كانت بجنب صديقتي قامت راحت حته بعيده و انتشر الخبر بكل مكان😢😢🪳🪳
أنت دائما تخلينا فيديو للفيديو واحد ليش ما تخلينا ثلاثة فيديوهات😢😢
كل الناس بتقول ان انا غلطانه احنا كنا بنعلق زينه في الفصل انا واربع غيارات تاني لكن في ولد قاعد ومش راضي يقوم وكان قاعد يستفز فينا وبيضحك قمت انا مسكت من كتفه وطلعت بره الفصل هو انت ضربت نفسي في ايدي عشان تبقى كاتبه رحت للمدير واشتكيت واشتكيت الولد يتحقق هو انا غلطانه❤❤
انا اسمي نورة
كان اخر يوم في المدرسه و انا كنت في سته ابتدائي كونت زهقانه و قولت للمس انا عوزة اروح الحمام بس مش عوزة اروح وتمشيت شويه في المدرسة و كنت بصور فروحت الفصل الي مكنش حد بيدخلوا وكان جمبه حمام ومكنش الباب بتاعه بيتقفل فروحت اشوفه ولقيت المس الي مش هقول ان اسمها مريم 😅ومن يومها اول ما اشوفها اجري على طول
احكيلك قصه حصلت معايا انا راجل متدين شغال في متجر الجواهر دخل عليا رجل ابيض اللون واللحيهوكان معه خاتم مكسور وقال لي اصلحه لي فدخل رجل وزوجته وقلت لهما انتظروا أن انتهى من تصليح خاتم هذا الرجل فخرجا مسرعين وبعد دقيقه جاء الي رجل وقلت لها انتظر انا اصلح الخاتم للرجل القاعد على المقعد فقال الرجل لا يوجد هنا رجل فتعجبت وقرات سريعا سوره الكهف فقال الي الرجل انا ملك الموت وجئت وجئت اليك بمنديل من الجنه يحمل رائحه الجنه وعندما كنت اشم المنديل اغمى علي وبعد ان استيقظت نظرت الى المحل لم اجد شيئا وكان المحل مسروقا😂😂😂😂😂😂
جيت بدري بحبك جدا يا لوزهه
بحبك اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي ياروزا❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
القصة التاني على الاقل ما اختي 0من عشري على الاقل اختي واحد
انا بحبك اوي يا لوزا طلعيني ❤❤❤❤❤❤❤
بصي يا لوزا أنا لبست الحجاب رده بارادتي محدش غلبني في ناااس كتير بتقولي انت لسة صغيرة اقلعيه مش هيحصل حاجة وأنا معنديش و خصوصا ان انا معنديش اخوات ولاد انصحيني وقليلي كلام يخليني أثق قي نقسي
بليييز طلعيني
ينهار ازرق واحد من عشرين 😂😱
ممكن لو سمحتي ادعولي لماما علشان تعبانه اوي😢😢
أنا كنت في يوم راحا لبنت جرنا مش هقول أسمك يامريم وكانت باسكن في حي فيه كثير أولاد كثير وكنت بحب واحد منهم فو أنا ريحا لقيت هالولد و كل الأولاد أمامي بس المصيبه اني كنت مبهدل كنت ريحا للمدرسة كان شعري مفتوح وهالمو وفي يادي موز والحقيبة مفتوحا والمصيبة أنو الشبشب كان مفتوح وسقط قدامهم وبعدان لمية شعري وربطة الشبشب وأكل الموز ورحت الصحبتي ولقيت أنو كان عندهم برتقال سقطة فوق دماغي😢😢😢أنابحبك بليز أعملي هالقصة
احبك اوي انا اسمي عاىشه دي قصتي: كنا رايحين انا و ماما ملاهي وكنت ابغا حمام قلت دي اخر لعبه بعدها بروح الحمام ماما كانت تقول انها بجلس هناك انا من غبائي متبهت ولا سمعتها
وطلعت من العبه وكنت اكلم احد معرفهاش و اقول لها انا ابغا الحمام واسمع صوت ماما تضحك ورقضت عندها وكنت مخليه دموعي بعيني بس اتمنى تطلعين
انا اسمي تالين دي قصتي بيوم كنت تحت تأثير البنج جات عمتي وخالاتي وماما وبابا بصيت لعمتي وقلتلها يا حية وقلت لعمتي التانية يا حية من تحت التبن وقمت ضربتها قلام على وشها لحد ما نزلها دم ضربت ماما قلم وقمت ضربت الكل قلام وعضتهم وجا الدكتور وضربتو تلات قلام وضربت اختي الصغيرة وقلتلها يا دلوعة البابا وقلت لعمتي خدي بنتك الي زي البطيخة وطلعو برا ولما جاة الدكتور التاني فضلت اعاكس فية 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ارحوكي قولي قصتي مليون مرة كتبتها
القصه دي مش قصتي قصة ابن عمي الي مش هحكيلكو اسموا صهيب ابن عمي دا بعاني من عمي كل ماشوف بقل انتي ريماس الي هي انا صفك رابع انتا اسمك مصعب 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂انا بتمنا انك تحكي القصه ❤❤❤انا بحبك اوي❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤