تقل دم غير طبيعي من شاهيناز يسبب cringe! أكتر حاجة سخيفة لما حد يقرر يقلد حد تاني و يستظرف. كانت بتحاول تبقى ميرهان بأي طريقة لكن مش لايق عليها و دمها يلطش من 0:24 لحد آخر الحلقة.
شاهيناز بالليل تكلمت عن ميرهان المقطع مو موجود وثاني يوم تقول لنادر عن البيانو انت قوي وبتنسى وماتسمح لشخص يلعب بمشاعرك كانت راح تموت ومنهاره من حب نادر لميرهان وكانت بتغير من ميرهان بالعموم ، حتى بالحلقات السابقه قالت لعبدالله احس ميرهان ماتحبني قال لها عبدالله حرام عليك البنت تحبك لكن هي سيئه ونفسيتها مو كويسه
@@rolaosama9276 فرحت انه مريهان خرجت وهتفضل هى البنت الوحيدة قام قامت حرب بلبنان ورجعوها على الاكادمى وخرجت هى ومريهان لوحدها فضلت لحد اخر اسبوع لا والشباب بهدلو شهيناز بعد كلامها على مريهان وسعد قال لها هيحدفوكى بالطماطم فى المطار وقويدر قاله لاء هيحدفوها بالزيتون ونادر هاجمها وقال لها انتى خليتى مريهان زعلت منى ومريهان لو كلمتيها هتقفل السكة فى وشك يعنى حتى اليومين اللى قعدتهم لوحدها قبل رجوع مريهان اكلت بهدلة من الشباب بدل ما يدلعوها😂😂على نوياكم ترزقون
فرحت انه مريهان خرجت وهتفضل هى البنت الوحيدة قام قامت حرب بلبنان ورجعوها على الاكادمى وخرجت هى ومريهان لوحدها فضلت لحد اخر اسبوع لا والشباب بهدلو شهيناز بعد كلامها على مريهان وسعد قال لها هيحدفوكى بالطماطم فى المطار وقويدر قاله لاء هيحدفوها بالزيتون ونادر هاجمها وقال لها انتى خليتى مريهان زعلت منى ومريهان لو كلمتيها هتقفل السكة فى وشك يعنى حتى اليومين اللى قعدتهم لوحدها قبل رجوع مريهان اكلت بهدلة من الشباب بدل ما يدلعوها😂😂على نوياكم ترزقون
انا ما احب شاهيناز بس احس الكلام كثير ظالمها. طبيعي بتتنطط و تتحرك لانها البنت الوحيده و الاضواء بتكون دبل الدبلات عليها 😅 تبغينها تدخل غرفه و تقفل على نفسها من الحزن ؟
احساس شاهيناز بمحمد نوميني مية في المئة طلع صح.و الاكاديمية لو بقي عبدالله كان يكون نوميني مع قويدر يدل شاهيناز و قويدر و كان يدل بالنهائي شاهيناز وعبدالله وقويدر وسعد ....لكن احساس نادر قال شاهيتاز وقويدر نوميني طلع صح مية في المئة
كانوا ناويين يحطوا اربعة في الفاينال يعني انسحاب عبد الله خربط كل شي فيا اما كانوا رح يكونوا اربع ذكور اللي هم سعد و نادر و قويدر و عبد الله في الفينال او كان رح يطلع عبد الله و ترجع شاهيناز و يصيروا ثلاثة اولاد مع بنت نادر و سعد كانوا مجهزينهم من زمان للفينال هذا طبعا لو كنتي متابعة كلام الاساتذة بس القصاص كان قويدر و عبد الله بسبب مشاكلهم خصوصا انه الخمسة المتبقيين اصواتهم قوية فاختاروا اخر شي على حسب تعاملهم في الاكاديمية و لانه عبد الله فهم هالشي و حس انه النومينيشن بينه و بين هالاثنين قرر ينسحب لانه حظوظه كانت رح تروح اقل من قويدر و ما كان عنده ثقة و حط براسه انه الاكاديمية ناوية تعطي اللقب لقويدر. بس برايي لو كمل احتمال وارد جدا ياخذ اللقب لانه النتيجة في الاخير بين قويدر و نادر و سعد كانت كثير متقاربة
@@rolaosama9276 هو اصلا ف الاول شاهيناز كانت اعده تحكى وحش عن مريهان لعبدلله وراحت نادت نادر تحكيله اعدو يحكو هما التلاته وعبدلله كان مع شاهيناز ف كل كلمه قالتها عن مريهان
نادر كان طيب اووووى بس مشكلته ان شخصيتة كانت ضعيفة وكان مش بيحب يكسف حد ويقعد يسمع النميمه وشاهيناز منها لله كانت زي الشيطان بينه وبين ميما بس بعد حوار ميرهان ولما رجعت واتحط فى موقف بايخ قدام العالم متاكده انه اتعلم درس كبيييير ❤ بس عشان الحق هو فعلا حب ميما جدا مش تمثيل زي مافى ناس بتقول
كويس ان مريهان ماجابت سيره عبدالله في الرساله ..لانو مايستاهل حتى انو تعطيه قيمه.كانت بتعامله حرفيا على انو اخوها الصغير وتدلع وتحايل عشان يرضى واخرتها يتكلم في شرفها مع شاهيناز الحاقدة . النوعيه دي من البشر تخوف والله.
وياريتها اتهنت فرحت بخروج مريهان قام قامت حرب بلبنان ورجعوها على الاكادمى وخرجت هى ومريهان فضلت لحد اخر اسبوع فى الاكادمى لحالها مع الشباب واتدلعت دلع من قويدر 😂 والشباب بهدلوها بعد ما عرفو كلامها عن مريهان وسعد قال لها هيحدفوكى بالطماطم فى مطار القاهرة وقويدر قاله لاء هيحدفوها بالزيتون ونادر عصب عليها وقال لها انتى السبب فى زعل مريهان منى يعنى حتى اليومين اللى قعدت فيهم لحالها اكلت بهدلة من الشباب بدل ما تتدلع وخلوها تبكى وتنوح😂 وعبد الله عبودى انسحب
تحليلي انو نادر بيحاول يقنع نفسه انو ميما مابتهمو وانو كان اعجاب وراح لانو عارف انو ضعيف قدامها وحبها تعب وعذاب وهي بارده تجاهه . كان حابب يصدق انو هي سيئه فعلا زي ماقالت شاهيناز في فيديو النميمه مع عبد الله ونادر (اللي ماشافه يكتب في البحث كلام شاهيناز ونادر على ميرهان بالسوء). نادر نفسو يكون كلام شاهيناز صح عشان يقدر ينساها ويكمل حياتو بس بعد رسايل ميما حاله حينقلب راسا على عقب وهنا اظن هو اتاكد تماما انو بحبها وانو قصة منال انتهت للابد. سبحان الله بعد الاكاديمي جاها مصر وكتير شافوهم سوا وبعدها هي راحت تونس وكان بينهم مشروع خطبه بس للاسف مااستمر .شخصية نادر غيورة بزياده وطبيعة ميرهان متهورة وبتعمل اللي بمزاجها ومن الصعب تنجح علاقتهم.
شاهيناز مو حاقدة ع ميما ولا بتكرها بس هي و اكيد كل واحد فينا شاف هالشي ع ارض الواقع لما يكون في شلة كبيرة و فيها شخص مميز و عليه العين و الكل بحبو وبدو رضاه و عليه اهتمام اكيد اكيد الشخص الي عندو قلة ثقة بنفسو حتى لو ١٪ رح يصير متل شاهيناز انا مش مع شاهي باللي بتعملو بس هي موجودة دايما بالحياة وبين الناس و بحالة ستاراك كان الاهتمام مصبوب صب ع ميما من الاكاديمي و الاستاذة و مدام رولا و الشباب اقل شي هيك تحس شاهي انو تحررت
شعور الغيره طبيعى لما يكون فى حد مميز كلهم كانو بيغيرو من بعض حتى الشباب كل واحد حابب يبان هو الاحسن وكمان البنات الباقين دي بتتسمى غيرة شريفة لكن شاهيناز تركيبة شخصية كانت معقده بطريقة بشعة بحس كل ده بسبب انفصال مامتها وبابها يعنى الموضوع مش فى ان ميرهان مميزه فقط بدليل ان شاهيناز كانت بتغير كمان من امل بشوشة يعنى من الاخر شاهيناز شخصية مريضة بمعنى الكلمة واعتقد اللى خلها تكره ميرهان زيادة حب نادر لميما لان شاهيناز كانت بتحب نادر جدا واللى كانو عارفين الموضوع ده نادر نفسه وزاهر وميرهان وامل محلاوى حوار انها حبت قويدر ده كلام فاضي عشان الاكاديمية بتفرض عليهم يعملوا ثنائيات لكن هى حبت نادر وكانت بتموت من حبه لميرهان فكرهتها اضعاف يعنى مش فكرت انها مميزه بس لا واللى بتحبه بيحب ميرهان 😂 ده كويس انها ماقتلتهاش
ولو المسالة مسالة انها حاسة انها اتحررت عشان الاهتمام كان كله لميرهان مايوصل الامر لدرجة انها تجيب نادر مخصوص تقوله ميرهان كانت سكرانه فى عيد ميلادها هو ده لو مش حقد هيتسمى اااايه كانت عايزه تكرهه نادر فى ميما باي طريقة واتكلمت بمنتهى قلة ادب ومافكرتش ثانيه انها قاعده فى اكاديمية فيها ٥٠٠ كاميرا وان اللى بتتكلم عليها دي بنت وعندها اهل بيتابعه وكمان بنت بلدها
كلام صح لما شفت باقي حلقات و المواجهة و كلام شاهيناز عن ميما تأكدت انو كان حقد اسود و حطت حالها بموقف بايخ جدا قدام الكل و خاصة بس ميما رجعت و عطوها دبل الاهتمام بس انا مازلت ع انها تحررت لانو من لغة الجسد انتبهوا انو شاهيناز صار عندها ثقة بقعدتها و كلامها و لبسها و طريقتها مع الشباب يعني حست صارت الكل بالكل و فجاة انقلب السحر ع الساحر برجوع ميما 😂😂
@@danaabdeen9757 صح كلامك 👍 عموما الحاجات دي من زمان جدا اتمنى تكون شاهيناز اتغيرت لان لو هى لسه بنفس السواد ده فربنا يكون فى عون اي حد قريب منها او يعرفها 😅❤️
محمد كان في نهائي ونومنيه كان بين عبدالله ونادر لكن خروج عبدالله غير كل شي ومحمد طالع عشان عبدالله مثل انو هو سبب في خروج وطلعو محمد كتذيب ولا من يطلع واحد نفس صوت محمد نومنيه
تقل دم غير طبيعي من شاهيناز يسبب cringe! أكتر حاجة سخيفة لما حد يقرر يقلد حد تاني و يستظرف. كانت بتحاول تبقى ميرهان بأي طريقة لكن مش لايق عليها و دمها يلطش من 0:24 لحد آخر الحلقة.
علشان كدة رولا مستحملتش تقل دم امها ورجعت مريهان الاصلية😂
@@esraanew9917عندك حق😂
الثرثرة و النميمة بتخلي المراة تفقد انوثتها و جمالها ...الاخلاق و الثقافة تاج للمراة عن جد
صح فعلا👍
شاهيناز لطف ملا ثقلا ، ممسطها و مخيبها و تموت من ميرهان من الغيرة ، للاتها ميرهان
يسلمووو كتير خلود وبليز كاملي اليوميات ستار اكاديمي 5
ديما تحاول تفرق بين اي تنين يحبو بعض ولكن دايما تقع في شر اعمالهامهما عملت نادرماحبها وفضل يحب ميرهان
شاهيناز بالليل تكلمت عن ميرهان المقطع مو موجود وثاني يوم تقول لنادر عن البيانو انت قوي وبتنسى وماتسمح لشخص يلعب بمشاعرك كانت راح تموت ومنهاره من حب نادر لميرهان وكانت بتغير من ميرهان بالعموم ، حتى بالحلقات السابقه قالت لعبدالله احس ميرهان ماتحبني قال لها عبدالله حرام عليك البنت تحبك لكن هي سيئه ونفسيتها مو كويسه
عملت محزنة اما ضياء مشيت وانهارت وطبعا انهارت عشان كانت تتمنى ضياء تكسب ودلوقتي عملت فرح اما مشيت وكان باين عليها جدا السعادة منها لله
@@rolaosama9276 فرحت انه مريهان خرجت وهتفضل هى البنت الوحيدة قام قامت حرب بلبنان ورجعوها على الاكادمى وخرجت هى ومريهان لوحدها فضلت لحد اخر اسبوع لا والشباب بهدلو شهيناز بعد كلامها على مريهان وسعد قال لها هيحدفوكى بالطماطم فى المطار وقويدر قاله لاء هيحدفوها بالزيتون ونادر هاجمها وقال لها انتى خليتى مريهان زعلت منى ومريهان لو كلمتيها هتقفل السكة فى وشك يعنى حتى اليومين اللى قعدتهم لوحدها قبل رجوع مريهان اكلت بهدلة من الشباب بدل ما يدلعوها😂😂على نوياكم ترزقون
@@rolaosama9276 الحب من الله مو عشانها بنت بلدها غصب تبيها تقعد معاها! فاهمه غلط تراك 😅 هي حرّه تفرح و تهيص
4:27 شاهيناز بدها تشكك نادر ف مشاعره تجاه ميرهان عشان ينساها ومش زابط معها حاجة
وكل شوية تزكره ف منال عشان يبعد عن ميرهان.
جورج يحب مريهان كثير
حتي المدرب بيقولها ميريهان بدل شاهيناز 😂😂
شاهيناز دمها سم سبحان الله، بتمثل طول الوقت
شاهيناز كلامها مع نادر عالبيانو كله تلقيح على ميرهان ونادر بجد نوكومنت عليها المريضة😷😷
ماحد عرفلها غير قويدر. لمن قالها انتي بمية وجه كان معاه حق 😂
شخصية نادر مرا ضعيفه وملهاش وجود . بس يسمع في كلامها عن ميرهان دون ردة فعل عشان كذا ميرهان كانت تحب مصطفى بسبب شخصيته القوية رغم انه صغير
فرحت انه مريهان خرجت وهتفضل هى البنت الوحيدة قام قامت حرب بلبنان ورجعوها على الاكادمى وخرجت هى ومريهان لوحدها فضلت لحد اخر اسبوع لا والشباب بهدلو شهيناز بعد كلامها على مريهان وسعد قال لها هيحدفوكى بالطماطم فى المطار وقويدر قاله لاء هيحدفوها بالزيتون ونادر هاجمها وقال لها انتى خليتى مريهان زعلت منى ومريهان لو كلمتيها هتقفل السكة فى وشك يعنى حتى اليومين اللى قعدتهم لوحدها قبل رجوع مريهان اكلت بهدلة من الشباب بدل ما يدلعوها😂😂على نوياكم ترزقون
ما فهمت ؟ ميرهان ليش سمحوا انها ترجع و شاهيناز طلعوها الكلام غريب قامت حرب و شاهيناز تسفرت على مصر طيب كان بطريقها سفروا ميرهان معاها ؟
@@tota4074كان توقف فالرحلات الجوية بسبب الحرب
شاهيناز هيبرت من فرحتها بخروج ميريهان انسانه سودة
انا ما احب شاهيناز بس احس الكلام كثير ظالمها. طبيعي بتتنطط و تتحرك لانها البنت الوحيده و الاضواء بتكون دبل الدبلات عليها 😅 تبغينها تدخل غرفه و تقفل على نفسها من الحزن ؟
احساس شاهيناز بمحمد نوميني مية في المئة طلع صح.و الاكاديمية لو بقي عبدالله كان يكون نوميني مع قويدر يدل شاهيناز و قويدر و كان يدل بالنهائي شاهيناز وعبدالله وقويدر وسعد ....لكن احساس نادر قال شاهيتاز وقويدر نوميني طلع صح مية في المئة
كانوا ناويين يحطوا اربعة في الفاينال يعني انسحاب عبد الله خربط كل شي فيا اما كانوا رح يكونوا اربع ذكور اللي هم سعد و نادر و قويدر و عبد الله في الفينال او كان رح يطلع عبد الله و ترجع شاهيناز و يصيروا ثلاثة اولاد مع بنت نادر و سعد كانوا مجهزينهم من زمان للفينال هذا طبعا لو كنتي متابعة كلام الاساتذة بس القصاص كان قويدر و عبد الله بسبب مشاكلهم خصوصا انه الخمسة المتبقيين اصواتهم قوية فاختاروا اخر شي على حسب تعاملهم في الاكاديمية و لانه عبد الله فهم هالشي و حس انه النومينيشن بينه و بين هالاثنين قرر ينسحب لانه حظوظه كانت رح تروح اقل من قويدر و ما كان عنده ثقة و حط براسه انه الاكاديمية ناوية تعطي اللقب لقويدر. بس برايي لو كمل احتمال وارد جدا ياخذ اللقب لانه النتيجة في الاخير بين قويدر و نادر و سعد كانت كثير متقاربة
شكرا ياخلود ع التنزيل السريع واليومى ده يارب منحسدكيش بس وياريت تنزللنا اعتذار شاهيناز لمريهان
شفتي وش شاهيناز اما جورج قالها ميرهان 😂😂😂
@@rolaosama9276 بتموت منها وهيا مكنتش بتحاول تخبى حتى كله كان عارف انها بتغير منها اوى
@@marwaali540 طب عبدالله قال ايه عن ميرهان لان الغريب ان ميما بعتت مسج لنادر وشاهيناز وسعد وقويدر بس وعبدالله كان لسه موجود بس معبرتوش بكلمة
@@rolaosama9276 هو اصلا ف الاول شاهيناز كانت اعده تحكى وحش عن مريهان لعبدلله وراحت نادت نادر تحكيله اعدو يحكو هما التلاته وعبدلله كان مع شاهيناز ف كل كلمه قالتها عن مريهان
@@marwaali540 طب في رايك ليه عاتبت نادر وشهيناز وعبدالله ولا عبرته بكلمه حتى هو في ال اس ام اس اتخرس
بليز خلود كاملي اليوميات ليه اليوم مانزلت يوميات ستار اكاديمي 5
نادر كان طيب اووووى بس مشكلته ان شخصيتة كانت ضعيفة وكان مش بيحب يكسف حد ويقعد يسمع النميمه وشاهيناز منها لله كانت زي الشيطان بينه وبين ميما بس بعد حوار ميرهان ولما رجعت واتحط فى موقف بايخ قدام العالم متاكده انه اتعلم درس كبيييير ❤ بس عشان الحق هو فعلا حب ميما جدا مش تمثيل زي مافى ناس بتقول
شاهيناز كان لازم تنحط ف موقف تتأدب عشان من أول البرنامج وهي ما وقفت نميمة
ميريهان خرجت خلاص سكيب ياخلود وينها بترجع بأي يوم ماناقصني الا افتكر ذكريات المصروعه شاهيناز بلاقيكم بالحلقه الي بترجع ميما فيها 😂
يارب شهيناز تشوف كومنتك وتنجلط😂
كويس ان مريهان ماجابت سيره عبدالله في الرساله ..لانو مايستاهل حتى انو تعطيه قيمه.كانت بتعامله حرفيا على انو اخوها الصغير وتدلع وتحايل عشان يرضى واخرتها يتكلم في شرفها مع شاهيناز الحاقدة . النوعيه دي من البشر تخوف والله.
اديش شهيناز مستفزه وعم تقلد حركات ميرهان خبط لزق عنجد وبتفرض نفسها بقوه ع الولاد وبتضلها مبسوطه انو هيي لحالها ف الاكاديمي كرمال يديروا بالهم عليها يييييي شو سقيله
دمها يلطش
@@meryemLux اي كتييييير 🤪
وياريتها اتهنت فرحت بخروج مريهان قام قامت حرب بلبنان ورجعوها على الاكادمى وخرجت هى ومريهان فضلت لحد اخر اسبوع فى الاكادمى لحالها مع الشباب واتدلعت دلع من قويدر 😂 والشباب بهدلوها بعد ما عرفو كلامها عن مريهان وسعد قال لها هيحدفوكى بالطماطم فى مطار القاهرة وقويدر قاله لاء هيحدفوها بالزيتون ونادر عصب عليها وقال لها انتى السبب فى زعل مريهان منى يعنى حتى اليومين اللى قعدت فيهم لحالها اكلت بهدلة من الشباب بدل ما تتدلع وخلوها تبكى وتنوح😂 وعبد الله عبودى انسحب
@@esraanew9917 كم مره عدتي الكلام 😮
بليزززززز ستار ٦ وبرايم ١٤ احسن واجمل برايم ليه منزلتهوش نزلى بليززززززز ردى عليه الله يوفقك خلودى 😍😍😍😍😍😍
ان شاء الله كل اليوميات والبرايمات بتنزل
@@Khsulii اوكى خلود راح نستنا ما نام لحتى تنزلى يوميات والبرايم ١٤ ستار ٦ بنحبك خلودى😍😍😍😍😍😍
جورج كرهان شاهيناز وزعلان على طلوع ميما . برد قلبي والله ماخلاها تتهنا بالتسريحه الجديده😂😂😂
الدقيقه 24:27 شاهيناز لو لاقيه فرصتها او اللي يعبرها والله كان شفنا البدع😂😂😂
10:46 هي بتتكلم عن مين شاهيناز؟ هي حد كان معبرها عشان تنساه وترجع تفتكره
عبدالله هرب عشان محمد عرف انو من جماعة الالوان 😂 وكان خايف يفضحه
نادر على نياته واحس ما يعرف يحقد هههههههههههه حتى كلامه مو مفهوم
و شخصيته كثير كثير ضعيفه! مره ما ينفع يكون زوج ميرهان عشان كذا ما ضبط المشروع
تحليلي انو نادر بيحاول يقنع نفسه انو ميما مابتهمو وانو كان اعجاب وراح لانو عارف انو ضعيف قدامها وحبها تعب وعذاب وهي بارده تجاهه . كان حابب يصدق انو هي سيئه فعلا زي ماقالت شاهيناز في فيديو النميمه مع عبد الله ونادر (اللي ماشافه يكتب في البحث كلام شاهيناز ونادر على ميرهان بالسوء). نادر نفسو يكون كلام شاهيناز صح عشان يقدر ينساها ويكمل حياتو بس بعد رسايل ميما حاله حينقلب راسا على عقب وهنا اظن هو اتاكد تماما انو بحبها وانو قصة منال انتهت للابد. سبحان الله بعد الاكاديمي جاها مصر وكتير شافوهم سوا وبعدها هي راحت تونس وكان بينهم مشروع خطبه بس للاسف مااستمر .شخصية نادر غيورة بزياده وطبيعة ميرهان متهورة وبتعمل اللي بمزاجها ومن الصعب تنجح علاقتهم.
شاهيناز مو حاقدة ع ميما ولا بتكرها بس هي و اكيد كل واحد فينا شاف هالشي ع ارض الواقع لما يكون في شلة كبيرة و فيها شخص مميز و عليه العين و الكل بحبو وبدو رضاه و عليه اهتمام اكيد اكيد الشخص الي عندو قلة ثقة بنفسو حتى لو ١٪ رح يصير متل شاهيناز انا مش مع شاهي باللي بتعملو بس هي موجودة دايما بالحياة وبين الناس و بحالة ستاراك كان الاهتمام مصبوب صب ع ميما من الاكاديمي و الاستاذة و مدام رولا و الشباب اقل شي هيك تحس شاهي انو تحررت
شعور الغيره طبيعى لما يكون فى حد مميز كلهم كانو بيغيرو من بعض حتى الشباب كل واحد حابب يبان هو الاحسن وكمان البنات الباقين دي بتتسمى غيرة شريفة لكن شاهيناز تركيبة شخصية كانت معقده بطريقة بشعة بحس كل ده بسبب انفصال مامتها وبابها يعنى الموضوع مش فى ان ميرهان مميزه فقط بدليل ان شاهيناز كانت بتغير كمان من امل بشوشة يعنى من الاخر شاهيناز شخصية مريضة بمعنى الكلمة واعتقد اللى خلها تكره ميرهان زيادة حب نادر لميما لان شاهيناز كانت بتحب نادر جدا واللى كانو عارفين الموضوع ده نادر نفسه وزاهر وميرهان وامل محلاوى حوار انها حبت قويدر ده كلام فاضي عشان الاكاديمية بتفرض عليهم يعملوا ثنائيات لكن هى حبت نادر وكانت بتموت من حبه لميرهان فكرهتها اضعاف يعنى مش فكرت انها مميزه بس لا واللى بتحبه بيحب ميرهان 😂 ده كويس انها ماقتلتهاش
ولو المسالة مسالة انها حاسة انها اتحررت عشان الاهتمام كان كله لميرهان مايوصل الامر لدرجة انها تجيب نادر مخصوص تقوله ميرهان كانت سكرانه فى عيد ميلادها هو ده لو مش حقد هيتسمى اااايه كانت عايزه تكرهه نادر فى ميما باي طريقة واتكلمت بمنتهى قلة ادب ومافكرتش ثانيه انها قاعده فى اكاديمية فيها ٥٠٠ كاميرا وان اللى بتتكلم عليها دي بنت وعندها اهل بيتابعه وكمان بنت بلدها
كلام صح لما شفت باقي حلقات و المواجهة و كلام شاهيناز عن ميما تأكدت انو كان حقد اسود و حطت حالها بموقف بايخ جدا قدام الكل و خاصة بس ميما رجعت و عطوها دبل الاهتمام بس انا مازلت ع انها تحررت لانو من لغة الجسد انتبهوا انو شاهيناز صار عندها ثقة بقعدتها و كلامها و لبسها و طريقتها مع الشباب يعني حست صارت الكل بالكل و فجاة انقلب السحر ع الساحر برجوع ميما 😂😂
@@danaabdeen9757 صح كلامك 👍 عموما الحاجات دي من زمان جدا اتمنى تكون شاهيناز اتغيرت لان لو هى لسه بنفس السواد ده فربنا يكون فى عون اي حد قريب منها او يعرفها 😅❤️
@@h.h8260 هههههههههه اي ولله يا رب تكون تغيرت 😂❤️
محمد كان في نهائي ونومنيه كان بين عبدالله ونادر لكن خروج عبدالله غير كل شي ومحمد طالع عشان عبدالله مثل انو هو سبب في خروج وطلعو محمد كتذيب ولا من يطلع واحد نفس صوت محمد نومنيه
وين كلام نادر شاهيناز علي ميما
21:45 ايه القعده دي 😏😏
مين لاحظ في الدقيقة 13:36 لهجة شاهيناز قلبت تونسيه 😅
ده مش تونسي.. لبناني.. بدي اضعف يعني اخس بالمصري
ضحكونا هههههههه كلهم محمد وهو افضل منهم ايش الغييره دي 😂
يقلع ام الطفش جيبوا ميرهان بس
شهيناز تستهل تؤخد ستار انا من الجزائر ❤