بصراحه النهايه ريحتني وأسعد قلبي لو النهايه كانت برجوعهم لبعض جان انقهرت لانه شخصية ياسر مستفزه وشخصيه أنانيه من بدايه القصه وكل حلقه يزيد من استفزازه بيستاهل
والله قصه حلوووه وعجبتني انها مميزه مارجعو لبعض واذا الجد بعدايه ندم وحرام يخذو فلوسه وفي الشرع مايجوز يكتب احد ورثه لاحد ثاني لان فيه ظلم وربنا مايرضى بالظلم فشرع تقسيم الورث بين الورثه سبحانه مااعظمة القصه عادله هو جرح البنت وهي غفلته ومعهم جدهم اللي ظلم الاثنين بس غلطو لما اخذو فلوسه وايش صار لياسر ؟وفعلا خذي اللي بيحبك مش اللي بتحبيه استفادت نجوى من حبها إلاالذل والرخص الاحسن كل واحد يتزوج غير الثاني شكراااالك اختي سما القصه 👍👍👍👍👍👍
اول مره تكون في قصه تبين قوه الست مش بتكون زي الكلبه بالعاكس نار الواحد بردت ديم تكون نهايه القصه الست تنهان وتنضرب وتتكسر ويمحسو بكرمته الارض وفي الآخير تجي واحده تقول احبه وما اقدر استغنا يعني بتكون خدامه وجاريه وتسامح والدنيا تمشي عادي اول مره نستمتع بالست القويه الـ قدرت تدوس علي الدكر وقامت ووقفت علي رجله اكثر من الاول ليت كل البنات والستات تكون عندها كرامه
هي اللي ذلت نفسها واسترخصتها لما عرضت نفسها و غصب تزوجته بمسمى الحب وهو كان ما يباها و لا يطيقها تزوجته غصب فطبيعي كان ما يتقبلها و يوم شافت منه الجفى قالت عندي كرامة و بنتقم منه !!؟ تراچ من البداية كنت. من غير كرامة ألحينه تنتقمين وادورين كرامتچ !!؟ صح هو مب زين بس بالي سوته هي أصلا تستاهل اللي استوا فيها و مو من حقها تاخذ نصيبه و الجد طرطور قاعد بينهم شو ما قالت البنت وراها الغلط كله عليه أعرف انها قصة مب حقيقية بس قهرتني 😅
اشكرك بجد علشان نزلتي الحلقه الاخيرة❤
أكثر من رائع
بصراحه النهايه ريحتني وأسعد قلبي لو النهايه كانت برجوعهم لبعض جان انقهرت لانه شخصية ياسر مستفزه وشخصيه أنانيه من بدايه القصه وكل حلقه يزيد من استفزازه بيستاهل
عليه افضل الصلاه والسلام عليه افضل الصلاه والسلام
قصة تحفة تحفه بوركتم
شابو سماء بالتوفيق دايما ❤❤❤❤
والله قصه حلوووه وعجبتني انها مميزه مارجعو لبعض
واذا الجد بعدايه ندم وحرام يخذو فلوسه وفي الشرع مايجوز يكتب احد ورثه لاحد ثاني لان فيه ظلم وربنا مايرضى بالظلم فشرع تقسيم الورث بين الورثه سبحانه مااعظمة القصه عادله هو جرح البنت وهي غفلته ومعهم جدهم اللي ظلم الاثنين بس غلطو لما اخذو فلوسه وايش صار لياسر ؟وفعلا خذي اللي بيحبك مش اللي بتحبيه استفادت نجوى من حبها إلاالذل والرخص الاحسن كل واحد يتزوج غير الثاني شكراااالك اختي سما القصه 👍👍👍👍👍👍
لو سمجتى احنا عايزين نعرف ازاى نجوى خسرت وزنها ومتى بالضبط ولاهى كانت من الاصل مش تخينة
The story is so beautiful💖😻
قصه روعه
❤❤❤ عاااش
بصراحه هوه يستاهل الي اتعمل فيه لانه كان فظيع اوي في تفكيره وتربيته😮😢😢
صح والله ❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉
الف سلامه عليكي حبيبتى ❤❤❤
اول مره تكون في قصه تبين قوه الست
مش بتكون زي الكلبه بالعاكس
نار الواحد بردت
ديم تكون نهايه القصه الست تنهان وتنضرب وتتكسر ويمحسو بكرمته الارض
وفي الآخير تجي واحده تقول احبه وما اقدر استغنا يعني بتكون خدامه وجاريه
وتسامح والدنيا تمشي عادي
اول مره نستمتع بالست القويه الـ قدرت تدوس علي الدكر وقامت ووقفت علي رجله اكثر من الاول ليت كل البنات والستات تكون عندها كرامه
لأنهم ناقصات عقل ودين
ههههههههه
الناقص هو اليقول كدا @@فيفيقدح
قصة جميلة جدا جدا وقصصك كلها جميلة بس نجوي الي عملته فيه صح لاانو هو هانا كتير
نبى قصه منها حق الرحمه
❤
كيف تحولت بشكل غريب وقابلته بالصعيد وهي شكلها القديم كيف اتغيرت
هي اللي ذلت نفسها واسترخصتها لما عرضت نفسها و غصب تزوجته بمسمى الحب وهو كان ما يباها و لا يطيقها تزوجته غصب فطبيعي كان ما يتقبلها و يوم شافت منه الجفى قالت عندي كرامة و بنتقم منه !!؟ تراچ من البداية كنت. من غير كرامة ألحينه تنتقمين وادورين كرامتچ !!؟
صح هو مب زين بس بالي سوته هي أصلا تستاهل اللي استوا فيها و مو من حقها تاخذ نصيبه
و الجد طرطور قاعد بينهم شو ما قالت البنت وراها الغلط كله عليه
أعرف انها قصة مب حقيقية بس قهرتني 😅
يا خساره خلصت
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
هو لو حوال يرجعه
هو هيرجه علاشان الشخصيه ال حبه
مش شخصيت بنت عمه الـ ما كان شايفه اصلنا
❤