صعبة عليا ميرهان اوى لما نادر قال وراس امى انا بعزك راحت هى قالتله عارفه بغصة كده😢 هى كانت بتحبه جدا وكان قريب لها وعارفه ان بيحبها بس اللى حصل منه كان اكيد شى جارح بالنسبالها بس هى بجد طيبة اوووى وسامحته بسرعة وهو كمان كان طيب وغلبان جدا بس كان لسه مش ناضج وبيحط نفسه فى مواقف بايخه بسبب عدم النضوج ده اكيد دلوقتى كبر واتغير لكن ماشاء الله ميرهان من زمان عندها نضوج
على فكرة نادر انا مصدقتو ! من اول البرنامج ما حدا زعل منو ابدا ولا شفناه متزاعل مع احد لكن هو شارك في الحديث بين شاهيناز وعبد الله بدون حتى ما يعرف شو القصة وطلعت الزعلة براسو كمان
سعد لما كان ماشى مع جورج قال لميرهان حاجه على نجاة وهى قالتله ماتتكلمش بصوت عالى كل حاجه هيسمعوها كان بيحب نجاة حبيبته وعامل نفسه بيحب ضياء عشان جمهور المغرب 😂
ياااااه فين ايام العز و الروقان و الحفلات و المشاكل التافهة ياريتها الايام دي بقيت شوفو دلوقتي حرب و دمار و دول بتعلن افلاسها و كهربا قاطعة و ماية بقت شحيحة و اقتصاد في الارض و حاجة هم استغفر الله العظيم الحمد لله رب العالمين على كل حال اللهم ارفع الغمة
@@sirinaleila3788 لا هي طلبت تبقى ب لبنان رغم الازمة قالت احب لبنان وما أتركها بوضعها الصعب قررت تبقى بالاوتيل بعدها رولا خابرتها كلتها رجعي ع الاكاديمي
من الاخر وباختصار شاهيناز كانت غيرانه من ميرهان
بالضبط حتى ضياء
لأنها جميلة
شاهيناز بتغير من بنت بلادها كثير
ياليت في بحياتنا كاميرات زي ستار اكاديمي عشان نعرف مين الطيب ومين الي زي شاهيناز وعبدالله يضحكو بوجههك ومن وراك ينهشو لحمك
أحسن موسم هو الخامس بقويدرمان ومريهان والبقية ..أحسن شخصية هي شخصية قويدر الذي حاربه الكل وفي الأخير ظلموه وحرموه من اللقب
اجمل صديق هو قويدر
@@youn1969 قويدر احسن مافيها لي على قلبه على لسانه ما يحب يتكلم خلف ظهر احد
مساكين صكت عليهم بزاويه
صاروا كلهم يقولون والله انا غلطان والشيطان لعب علي ههههههههههههههههههههههه كفو ميرهان
صاحب الحق دائما اقوى
صعبة عليا ميرهان اوى لما نادر قال وراس امى انا بعزك راحت هى قالتله عارفه بغصة كده😢 هى كانت بتحبه جدا وكان قريب لها وعارفه ان بيحبها بس اللى حصل منه كان اكيد شى جارح بالنسبالها بس هى بجد طيبة اوووى وسامحته بسرعة وهو كمان كان طيب وغلبان جدا بس كان لسه مش ناضج وبيحط نفسه فى مواقف بايخه بسبب عدم النضوج ده اكيد دلوقتى كبر واتغير لكن ماشاء الله ميرهان من زمان عندها نضوج
عمري قويدر واقف مع ميرهان
نادر مسكين ميت على ميرهان اما شاهيناز قوية عين فوق حقارتها
ده كان موسم أمل بوشوشة ؟؟؟
على فكرة نادر انا مصدقتو ! من اول البرنامج ما حدا زعل منو ابدا ولا شفناه متزاعل مع احد لكن هو شارك في الحديث بين شاهيناز وعبد الله بدون حتى ما يعرف شو القصة وطلعت الزعلة براسو كمان
هذا الموسم بعام 2008 موسم قويدرمان
سعد لما كان ماشى مع جورج قال لميرهان حاجه على نجاة وهى قالتله ماتتكلمش بصوت عالى كل حاجه هيسمعوها كان بيحب نجاة حبيبته وعامل نفسه بيحب ضياء عشان جمهور المغرب 😂
ياااااه فين ايام العز و الروقان و الحفلات و المشاكل التافهة ياريتها الايام دي بقيت شوفو دلوقتي حرب و دمار و دول بتعلن افلاسها و كهربا قاطعة و ماية بقت شحيحة و اقتصاد في الارض و حاجة هم استغفر الله العظيم الحمد لله رب العالمين على كل حال اللهم ارفع الغمة
نادرا ذا اهبل يتسمع مع الناس النمامه ويشارك معهم وتجي على راسه😂😂
شخصيته مو قد كذا
هو طيب ومحترم لكن شخصية ضعيفة وماعندوش سرعة البديها و
ميرهان كانت روح هالموسم عشان كذا رجعوها
بعيدا على انه ميرهان كانت شاطرة وانا شخصيا بحبها بس البنت لما طلعت كانت الحرب بلبنان والمطار مسكر قعدت بالاوتيل وبعدها رجعوها بعد اربع ايام بالاوتيل
@@sirinaleila3788 لا هي طلبت تبقى ب لبنان رغم الازمة قالت احب لبنان وما أتركها بوضعها الصعب قررت تبقى بالاوتيل بعدها رولا خابرتها كلتها رجعي ع الاكاديمي
شهيناز وعبدالله رؤوس الفتنة ههه
ميرهان من زمان مالهاش حظ
اهي ميرهان رجعت عقب عبدالله ماطلع
عبدالله انسحب ورجعو ميرهان
@@mooon941 ضيفه
جايبينها ضيفه
اصلا ميرهان ايامها مارجعت لمصر لانه الحرب بلبنان والمطار مسكر وقعدت بالاوتيل ايام ورجعت
@@sirinaleila3788 مش حرب ولكن حزب الله دخل في اشتباكات وسط بيروت مع تيار المستقبل عقب رغبة الحكومة في نزع اتصالات حزب الله .