Insula GILI AIR Lombok - PLAJE de pe insula intr-o zi insorita & VARANI (soparle „monitor lizard”)

• Опубликовано: 7 окт 2024
  • Insula GILI AIR Lombok - PLAJE insorite de pe insula Gili Air & VARANI (soparle „monitor lizard”)
    EXCURSIA în GILI AIR, LOMBOK:
    1. Întoarcere dupa 8 ani în Gili Air. Drumul cu fastboat, reîntalniri & schimbari după cutremur - • GILI AIR Lombok - into...
    2. Turul insulei Gili Air pe plajă, substanțe interzise & clădiri abandonate - • GILI AIR Lombok - turu...
    3. Revelion 2023 în Gili Air - snorkeling compromis, mi-am schimbat cazarea & ploaie torentială - • REVELION 2023 in GILI ...
    4. Plaje de pe insulă într-o zi însorită & varani (șopârle monitor lizard) - • Insula GILI AIR Lombok...
    5. Healing sau terapie prin lene pe insula exotica Gili Air - • Insula GILI AIR Lombok...
    6. Transport cu fast boat la întoarcere în Bali & Plaja Blue Lagoon - • Insula GILI AIR, Lombo...
    În 3 ianuarie 2023, vremea s-a îmbunătățit. A fost o dimineață însorită pe Gili Air, astfel m-am plimbat pe plajele de pe insulă. Oceanul arată mai bine, dacă e luminat în razele soarelui. Nuanțe de albastru de azur alei apei mării erau amestecate cu albul nisipului și verdele crud al vegetației.
    De când am ajuns pe insulă mi-am dorit să văd varani. Știam de la vizitele trecute că sunt o prezență obișnuită pe insulele Gilis. În acea zi am văzut 3 pui de șopârlă varan (monitor lizard). Șopârlele „monitor” sunt rude cu varanii de Komodo, dar care pot crește până la 2 metri lungime.
    Dupămasa s-a înnorat din nou. Am mai intrat cu localnicii în vorbă, în timp ce mă plimbam pe străzile sau aleile de pe insulă. La finalul zilei am prin un prins apus de soare mai colorat, pe coasta vestică a insulei Gili Air.
    Gili Air este una dintre cele trei insule frumoase din arhipelagul Gili, situate în largul coastelor insulei Lombok, din Indonezia. Celelalte 2 insule se numesc Gili Trawangan (cea mai mare, mai populate și cea mai turistică) și Gili Meno (cea mai mică și mai puțin locuită).
    Gili Air se situează la mijloc din punct de vedere al aglomerației. Gili Air este adesea considerată cea mai potrivită opțiune pentru călătorii în căutare de relaxare, întimitate și experiențe autentice. Cu o atmosferă liniștită și un ritm de viață mai lent, Gili Air este ideală pentru cei care doresc să scape de agitația urbană și să se bucure de plajele superbe și de apele cristaline. Insula este relativ mică, permițându-vă să o explorați în întregime pe jos sau cu bicicleta în câteva ore.
    Plajele din Gili Air sunt cu adevărat spectaculoase, cu nisip alb și fin, oferind un cadru perfect pentru a vă relaxa și a vă bucura de soare. Apa de un albastru turcoaz închis ascunde o lume subacvatică uimitoare, ceea ce face ca snorkeling-ul și scufundările să fie activități populare printre turiști. Puteți explora recifurile de corali, întâlnindu-vă cu pești colorați și alte specii marine fascinante.
    Insula Gili Air este, de asemenea, recunoscută pentru ospitalitatea sa. Aici veți găsi o comunitate locală prietenoasă și veți avea oportunitatea de a experimenta cultura și tradițiile sasak. Există numeroase restaurante și baruri pe insulă, care oferă mâncăruri locale delicioase, inclusiv fructe de mare proaspete și preparate tradiționale indoneziene.
    Playlists:
    Indonesia - Lombok & gili islands: • Trecerea cu vaporul di...
    Indonesia - Bali island: • The Amazing Kecak danc...
    Romania: • TRANSFAGARASAN & TRANS...
    Georgia: • GEORGIA 01: Drumul di...
    Italia: • BOLOGNA 2019 - obiecti...
    Peru: • Excursie in JUNGLA AMA...
    Indonesia - Sumatra island: • Cum se face sapun natu...
    Indonesia - Jawa island: • Trecerea cu vaporul di...
    Malaysia & Singapore: • Visiting the underwate...
    Cum se mananca? • Cum se mananca POMA RO...
    PlecatiDeparte.ro - experiențe, călătorii, fotografii, filme și nu numai…
    PlecatiDeparte.ro :: www.plecatidepa...
    Facebook :: / plecatideparte
    Instagram: / plecatideparte
    Twitter :: / plecatideparte
    Stock photography :: raulbaldeanpho...
    English: PlecatiDeparte.ro (tr. "gone far away") - travel experiences, photos, movies and more...
    DON'T FORGET TO SUBSCRIBE! - ruclips.net/user/Pl...