Tap to unmute

VLC player kanal atlamasi sorununu çözmek..

Share
Embed
  • Published on Jan 19, 2017
  • VLC player kanal atlamasi sorununu çözmek için yapilmasi gereken islem..
    Plex media server nedir?? Plex media merkezinin nasil çalıştığı ve yüklemesi anlatımı.. Uygulamanin indirme linki aşağıda verilmiştir
    Link: www.plex.tv/
    Umarım faydalı bir video olmuştur..😀
    Beğenmeyi unutmayin👍👍👍

Comments • 37

  • murat yıldız
    murat yıldız Year ago +1

    çok tesekkürler , sorun çözüldü.

  • Flight Dispatcher
    Flight Dispatcher 2 years ago +2

    Çok teşekkür ederim arkadaşım. IP TV aldım maç için olmadık yerde kanal atlayıp duruyordu. Emeğine sağlık 👍

  • şengül aşık

    ayrıca medya oynatıcılar simple tv dışında m3u listesinde sadece kanal ismini veriyor linki vermiyor.

  • Ali Oruc
    Ali Oruc 5 years ago +1

    eyvallah emegine saglık dogru tespit ....

  • djuğur Yasar
    djuğur Yasar 4 years ago

    Helal kardes guzel tespit ise yaradi

  • Fatih Ceylan
    Fatih Ceylan 4 years ago +24

    kanal değişmeye çalısıyor o ara takılıyor .tekrar devam ediyor

  • Ömür Çetinkaya
    Ömür Çetinkaya 3 years ago

    teşekkürler kanal atlama sorunum çözüldü videon sayesinde

  • Seckin Dere
    Seckin Dere Year ago +1

    tamam kanal atlamıyor ama çok duraksıyor

  • Oytun demir
    Oytun demir 5 years ago

    Birde vlc player açılışlarda ekran bir küçülüyor bir büyük oluyor sabit bir ayarda kalmıyor

  • Ercan Durmaz
    Ercan Durmaz 5 years ago +2

    hocam drive olarak facebookta paylaştıgınız dosyayı açıyorum kasıyor ve başka kanala atlıyor filmlerde dahi nasıl cözeriz bunu

  • Berkan
    Berkan 3 years ago

    Telefonda da aynısı var onu nasıl çözeceğiz

  • Emre Bayramoğlu
    Emre Bayramoğlu 3 years ago

    kardeşim trvod m3u atabilirmisin bana

  • Tolgabdk24
    Tolgabdk24 4 years ago +4

    kardeşim sorun bu değil sorun şu vlc player ile m3u açıyorsun diyelim ki 15-20 saniye sonra kendini yeniliyor tekrar devam ediyor yani izlenmiyo kötü oluyor öyle çözümü var mı

  • Firat Yuzuak
    Firat Yuzuak 3 years ago

    ruclips.net/video/JwK9b2DgyDo/video.html

  • Oktay Çetinkaya
    Oktay Çetinkaya 4 years ago

    Hocam seni dediklerin yaptim sorun devam ediyor

  • şengül aşık
    şengül aşık 2 years ago +1

    o dediğin sorunu çözmüyor sorun ordan değil çözemiyoruz çoğuda açılmıyor.bu sefer atlamadan durmadan kesilip geliyor tekrarlıyor donuyor donmadan video izleyemiyoruz.vs. yani şurda bir film dizi izlemenin içine paralı izlettirmek için zulm zarar edip burda durmadan boş yere birşey yapamadan kota elektrik sağlık para vs yiyorlar yat kat geziyorlar herşeyi cep telefonu para bilgi erişime döktüler...videolarda yabancı dille yazı vs uğraşıyoruz .yasadışı iş yapan her tarafı reklam oynayan para istiyor.boktan bir internete dünya para niye para ödüyoruz.internete vpn ile bağlatmak için ayrı para istenme ne demek.ben film,dizi müzik izleyip indiremiyeceksek buna niye para veriyoruz gözleri doymuyor birde kota aştınla hızımızı düşürüp aynı para yükseltelimle fatura şişiriyorlar.allah belalarını versin haram zıkkım olsun..

  • Yiğit Söyler
    Yiğit Söyler 4 years ago +1

    bende yine oluyo

  • Efsane Gamer
    Efsane Gamer 4 years ago

    2 sidemi tikli olucak