DISNEYLAND PARIS VLOG JULI 2024 | HOTEL NEW YORK - THE ART OF MARVEL & LION KING 30 JAAR SNACKS!

• Опубликовано: 13 сен 2024
  • Hi! In deze video neem ik je mee naar Disneyland Paris op 20 juli 2024. Op deze dag checkte ik uit bij Hotel EKLO (volledige review van het hotel vind je hier: • BUDGET HOTEL NAAST DIS... ) om vervolgens in te checken bij Disney Hotel New York - The Art of Marvel!
    Het inchecken was zo ontzettend leuk met een geweldige cast member van Disneyland Paris, we hadden gelijk het gevoel alsof we op handen gedragen werden. De ultieme Disney beleving! Er komt nog een volledige video online over het Disney Marvel hotel - waarin ik je álles van het hotel laat zien!
    Na het inchecken gingen we richting het park, maar niet voordat we een koffietje haalden bij Brasserie Rosalie (bekijk volledige video over het ontbijt hier: • ONTBIJTEN BIJ BRASSERI... ) en de winkels in Disney Village bezochten (Disney Store en World of Disney). Er was nog Soldes in het park en ik was op zoek naar afgeprijsde Pixar merchandise, maar ik kon niet vinden wat ik zocht.
    Eenmaal in het Disneyland Park bekeken we het mooie station, en liepen we via de Discovery arcade richting It's A Small World.
    Daarna bezochten we het snoepwinkeltje van Disneyland Paris (achter het kasteel omdat de Boardwalk Candy Palace momenteel gesloten is) en daarna ging ik zelf even op pad om nieuwe merchandise op Main Street U.S.A. te filmen. Er was nieuwe Disneyland Paris merchandise uitgekomen met oog op de Olympische Spelen in Paris die nog plaats moesten vinden (een sport collectie hadden ze daarom uitgebracht!). Vervolgens liep ik ook nog naar Ribbons & Bows om de nieuwste Loungefly tassen te bewonderen en daarna ging ik weer samen met Soraya op stap.
    We gingen naar Adventureland om nieuwe Lion King snacks in Disneyland Paris te proberen! Ter ere van de verjaardag van de Lion King (30 jaar) waren er nieuwe snacks te vinden! Bij Hakuna Matata probeerden we een Lion King cupcake en Lion King ijsje - bekijk de volledige taste test in de video!
    Daarna hadden we iets leuks op de planning staan, namelijk de Pop-Up Surprise! Als jaarpashouders kunnen we ieder kwartaal een speciaal character ontmoeten op een speciale plek en deze keer waren dat Terk (van Tarzan) en Robin Hood (van Robin Hood). Ontzettend leuke meets met deze bijzondere Disneyfiguren! Daarna vielen we met de neus in de boter omdat er een adapted versie van A Million Splashes of Colour langskwam (het was te warm voor de gewone versie).
    Vervolgens gingen we naar Victoria's Homestyle Restaurant om nóg een Lion King snack te proberen, namelijk het King Simba taartje!
    Daarna gingen we even terug naar het hotel want onze kamer was klaar! We kwamen er in het Marvel Hotel achter dat we echt een ontzettend mooie kamer hadden gekregen met Lake Disney uitzicht (uitzicht op het water én het andere hotel: Newport Bay Club)! Echt fantastisch.
    Niet veel later hadden we een reservering bij Downtown restaurant om te genieten van het beste buffetrestaurant van Disneyland Paris (vind ik). Ook dit zie je helemaal terugkomen in de uitgebreide video van Disney Hotel New York - The Art of Marvel - binnenkort!
    Daarna hebben we nog een rondje om Lake Disney gelopen, bezochten we Newport Bay Club, gingen we op de foto met Goofy(!) en sloten we af in de Skyline Bar met een heerlijke mocktail.
    Het was een fantastische dag! Kijk je binnenkort ook mee naar dag 2?
    Mocht je vragen hebben, let me know! Ik vind het ook heel erg leuk om te weten hoe je de vlog vond en of je binnenkort zelf misschien ook naar Disneyland Paris gaat. Veel kijkplezier! 💖
    --------------------------------------------------------
    Meer Disneyland Paris vlogs zien?
    Bekijk de playlist van alle vlogs uit 2024: • Disneyland Paris vlogs...
    Bekijk de playlist van alle vlogs uit 2023: • Disneyland Paris vlogs...
    Bekijk de playlist van alle vlogs uit 2022: • Disneyland Paris vlogs...
    Instagram: / milouonmainstreet
    E-mail: milouonmainstreet@gmail.com
    Muziek: Some College - National Sweetheart, Never Slow Me Down - Everet Almond via RUclips Studio
    #disneylandparis #hotelnewyorktheartofmarvel #lionking30 #disneylandparis2024
    Disneyland Paris vlogs Nederlands

• @cindybr269
    @cindybr269 27 дней назад +2

O wat grappig stukje met ons. Was leuk je weer te zien/spreken. Nov gaan we weer. En voor volgend jaar staan mei en okt op de planning. Disneyland blijft magsich. Lekker bliiven vloggen dan bliiven wij op de hoogte van alles..

@milouonmainstreet  27 дней назад +2

Superleuk dat jullie me even aantikten! Haha. 🥰 Wat een heerlijke vooruitzichten! Wie weet zien we elkaar dan weer!

• @charissamelaniehuizenga841
    @charissamelaniehuizenga841 20 дней назад

Super leuk om je te volgen! Wij hebben een zoontje met 3 zeldzame ziektes en nu een jaarpas 😍😍

• @xoMoonn
    @xoMoonn 25 дней назад

Ziet er zo mooi uit als het zomer is en je dan naar Disney gaat

• @IndiVandewerken
    @IndiVandewerken 25 дней назад

Love it

• @natasja1481
    @natasja1481 24 дня назад

Zalige vlog weer 😍

• @sannie1208
    @sannie1208 26 дней назад

Zulke castmembers maken echt je disneydag ❤

• @lisannevdheijden
    @lisannevdheijden 26 дней назад

Ik heb weer zo genoten van de video!! 🫶🏼

• @Noelle2123
    @Noelle2123 26 дней назад

Lekkerr lange vlog, weer na uitgekeken! 😁🥰
    Wat leuk dat jullie in het Marvel hotel sliepen, echt een mooi hotel. We slapen er voor eerst in November, we kijken er zo na uit!😁🩷

• @Homemadepicturemania
    @Homemadepicturemania 27 дней назад

Top zo een leuke en gezellige vlog ❤
    De bags zijn prachtig.
    Prachtige foto met Goofy

• @julieroses1295
    @julieroses1295 26 дней назад

Yesss een nieuwe video!! Je zal eens naar Frankrijk capfun campings moeten! Ik kom daar nu t zoveelste jaar en ze draaien altijd als muziek de parade en attractie liedjes bij shows !! ❤ ik ga in september voor t eerst alleen dus deze muziek hier en jou filmpjes (die ik nog steeds binge) laten me zoveel zin krijgen!!! ❤❤

• @amyverbogt5028
    @amyverbogt5028 27 дней назад

Aahhh keek zo uit naar een nieuwe video van jou. Die passie voor Disney waar je het over hebt, ja die voel ik en i love it🥰🥰 afgelopen zomervakantie al jouw video's gebinged. Heerlijke ontspanning tussen het inpakken van verhuisdozen door. Zo blij🥰🥰

@milouonmainstreet  27 дней назад

Ah dit is zo leuk om te horen! 🥰 Blij dat de video’s het inpakken wat gezelliger heeft gemaakt haha ❤️

• @nicolevanslooten4536
    @nicolevanslooten4536 26 дней назад

Super leuke video ❤❤❤

• @bjornmerx9737
    @bjornmerx9737 27 дней назад

Erg mooi dat glas kunst 😊

• @kqkim
    @kqkim 26 дней назад

Ik kijk weer in delen, maar het is nu al een leuke vlog en Sharona is een schat. Als je dit leest, hallo❤️🥰 Soraya is ook aardig hoor haha.
    Wat fijn van deze toffe castmember. Dat het zo ook kan❤️
    Ahh hoe jullie altijd losgaan bij AMSOC… ik geniet er zo van🥰🥰🥰 Ik ben ook zo hahaha😂❤️
    Zo leuk dat jullie elkaar gewoon de ruimte geven om elkaars ding te doen. Ik hou ervan❤️
    Wat gaaf met het glas😍😍😍 Ja Leerdam is idd glasstad hahaha. Waar vind je deze man?
    Wauwwwww, wat een uitzicht😍🤩😍🤩
    Hoe weet je hoe laat de meetings zijn in de hotels? Ben hier wel benieuwd naar😄
    Dobble ken ik helemaal niet! Ga even uitzoeken hoe het werkt haha.
    Dankjewel voor deze leuke vlog❤️😘

@krab.1988 27 дней назад

Ik keek alweer uit naar je video’s, haha. Leuk dat er weer het één en ander aankomt.
    Is de concierge alleen voor als je daar verblijft? Ik hoop ook nog een reservering te kunnen krijgen voor downtown, alleen we slapen niet daar. Het zit echt al maanden helemaal vol, helaas. Hoop dat het last minute nog gaat lukken.

@milouonmainstreet  27 дней назад +1

Ja klopt, alleen als je er verblijft! Al heb ik weleens geprobeerd in Newport Bay Club om een reservering te maken voor Cape Cod, zonder dat ik er sliep, en als er ruimte is willen ze best helpen hoor! Maar je kunt sowieso de app altijd goed in de gaten houden want daar komen continu plekken vrij 😊

@krab.1988 27 дней назад

@@milouonmainstreet dat doe ik inderdaad dagelijks, haha. Maar helaas nog geen geluk. We hebben nog even 🤞🏻kan het anders altijd proberen te vragen, bedankt!

@milouonmainstreet  26 дней назад +1

Mij lukte het op de dag ervoor om een reservering bij Downtown te krijgen! Op het laatste moment zeggen altijd heel veel mensen af 😄

@krab.1988 26 дней назад

@@milouonmainstreet dan heb ik goede hoop! 🤞🏻🤞🏻

• @karinminderhoud9214
    @karinminderhoud9214 27 дней назад

Leuke vlog weer! En wat gaaf om in het Marvel hotel te slapen! Je gaf aan dat je ook als passhouder de aanbieding kon gebruiken. Is dat dan room only en heb je daarvoor moeten bellen? 14-15 september ga ik dan eindelijk weer voor het eerst met mijn jaarpas, ik kan niet wachten! Ook tussen kerst en oud en nieuw een dag gereserveerd (en hotel en eurostar) en hopelijk kan ik er nog een halloween reisje inproppen....en dan heb ik de pas er alweer bijna uit! 🙂

@milouonmainstreet  27 дней назад +1

Tegenwoordig heb je op de website van Disneyland Paris zelf een omgeving waar je room only kunt boeken. 🙂 Als je inlogt op de website kun je op ‘Disneyland Pass’ klikken en daar kun je dan alles vinden! Dit was overigens niet de Disney+ actie maar een andere zomeraanbieding voor de jaarpashouders. 😄 Heel veel plezier met je aankomende reisjes! 🥰

• @JacolinevdHeuvel
      @JacolinevdHeuvel 27 дней назад

Super leuke video weer, wij gaan van 1 tot 3 november weer naar disneyland en slapen in marvel hotel we hebben er zo zin in.. 😊

• @karinminderhoud9214
      @karinminderhoud9214 27 дней назад

@@milouonmainstreet ah gevonden. Thanks!

@milouonmainstreet  26 дней назад

Aah heel veel plezier! 💕

• @UwCenterParcsgids
    @UwCenterParcsgids 25 дней назад

Hey, Milou! Wat is jou top 3 Disneyland hotel's?