قصة : انا اسمي جود فأسمي شوي صبياني لما كنت صغيرة اخي كان دائما يقولي أني أنا ولد وأهلي خبوا هذا الشي علي لأنهم كانو يحبو البنات أكثر وكنت أزعل وأبكي وكان حتى يقولي أنه قال رفقاته أن عنده اخ اسمه جود وكنت اعصب بشكل مو طبيعي وضليت مقتنعة إني ولد لمدة سنة بعدين فهموني أهلي إني بنت ملاحظة : كنت صغيرة كان عمري أقل من ٥ سنين أتمنى تقرأيه يا لوزا ❤❤❤
والله انا كل ما اشوف فيديو ليكي اكتبي تعليق قستي ❤انا كنت في السرير و بتفرج على اليوتيوب و طلعلي فيديو عن النبي محمد صلى الله عليه وسلم و تضكرت رغبتي الكبيرة اني اشوف النبي و أعدت علي السرير ابكي و ادعي اني اشوف النبي و نمت و حلمت انو النبي كان لابس ثوب لونو زي لون الرمل البني و كنت بعيدة عن النبي مترين تقربآ و كان في رجل ماسك النبي من ثوبو عشان ما يجي علي و كان لابس ثوب أعمق من ثوب النبي شوي و فجأة النبي ركض علي و مسك ايدي و حط ايدو علي كتفي و قعد يدعيلي و قال ربنا يهديك ٣مرات و الرجل بيتفرج علينا و مع العلم انا ما كنت ملتجمة دينيآ وماكن بصلي وكمان ما كنت اعرف مين الرجل الي منع النبي انو يجيلي انصحيني بالله عليكي ❤❤
والله العظيم انا ثاني مره اكتب لك تعليق انا كتبت لك نفس التعليق على فيديو قديم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ مره كنت في كافيه انا والعيله الكريمه😂 فقلت لبابا انا عايزه اروح الحمام رحنا كافيه ثاني عشان الكافيه اللي كنت فيه ما فيهوش حمام فالمهم رحنا الكافيه دخلت الحمام لقيت صراصير بتطير وانا طبعا قعدت اصوت زي الهبله😂😂 فرحنا حمام ثاني واحنا راجعين قلت لبابا يا بابا ما تقولش لحد وهو قال لي حاضر طبعا حاضر دي كانت عكس كده خالص😂😂 اول ما روحنا بابا قال كل حاجه من ساعتها مش بقعد معاهم ثاني❤❤😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ملحوظه انا اسمي سجى ملحوظه ثانيه انا اول مره اكتب لك تعليق بليز اختاريني ❤❤❤❤❤🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
اقول لك على قصتي المحرقه😅 لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂 ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅 وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂 ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂 ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة وبحبك❤
لوزا بليز اعملي قصتي 😢😢😢😢😢😢 قصتي هي في يوم من الايام طعميت قطة 😺 🐈 بعد اسبوع طعميت نفس القطة بعديها استمر الموضوع كدا فصارت القطة تلحقني كنت مع صحابي فجأة في العمارة الي جنبنا شافوا قطة سودة 😮 عينها حمرة بعديها اغمى على احد صحابي جات القطة الي كنت اطاعميها و تشاجرة مع القطة السودة بعديها سبحان الله صحيت من النوم و انا مفزوع لانو احد صحابي في حلمي دخله جن والقطة السودة كانت الطير وتكلمت معايا قالتلي اصحى يا كلب 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اخوي شافني ابكي من الفزعة صورني نشر صورتي لانو وجهي لما ابكي يكون مثل الغوريلا و مات من الضحك والي شافو الصورة كتبو ايموجي 😂😂😂😂😂😂🦍🦍🦍🦍🦍🦍 انشاء الله تدخلي للجنة اذا عملتي قصتي 😢😢قدري تعبي 😢😢😢😢😢😢بليز حطي قصتي😢😢😢😢😢😢😢😢😢 تعديل:صرت مشهور بلايك مني😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لوزا بليز طلعب قصتي: في مرا وانا عندي خمس سنين سافرت مع اهلي ع سعودية وفي مرة كنت زهقانة فماما حكتلنا اذهبوا العبوا برا الفندق بس ما تنزلوش ع الاصنصيل واختي كان عندها اربع سنين مردناش ع ماما بدنا ننزل عند صحبيتنا بالدور 23واحنا بدور29 اجيت بدي اكبس ع واحد و23مطقتش حاولت امسك اختي وهي تكبس برضو ما عرفتش ضلينا حوالي خمس دقايق بالاصنصيل بعدين اجى واحد حكالنا وين بدكم تروحوا حكينالو دور23 ودانا واحنا راجعين رحنا ع دور29ويلي هوا دورنا ما عرفناش انا واختي انو باب بيتنا ف فتحت الباب وهو ما كامش فندقنا فناس استغربوا وانا دخلت ادور ع ماما حكالي انتي وين اهلك حكيت لو انا ماما قالتلي احنا بدور29 غرفة رقم3 حكالي هاي غرفة رقم2 وداني عند اهلي وبس❤❤❤❤❤
يا لوزه انا عايزه احكي لك موقف انا مش عارفه هو موقف مضحك ولا بيخوف ولا موقف ايه حكايته بس هو مش رعب يعني 😊😊😊 انا واخويا كنا بنتخانق فبعدين ربنا هدانا وقعدنا وبابا وماما كانوا قاعدين واحنا بنتخانق بابا وماما راحوا يجيبوا حاجه من المطبخ وبعدين اخويا كان برة في المدخل واحنا ساكنين في الدور الارضي واخويا كان جاي بيجري وانا كنت قاعده في امان الله برسم ملحوظه صغيره انا كنت في ثانيه ابتدائي فكان في كرسي قدام الباب وهو بيجري عشان كان عايز يقول لبابا حاجه قامت دماغه وجايه مخبوطه في الخشبه بتاعت الكرسي اخويا دماغه اتفتحت واخويا عنده سيوله في الدم في دماغه قعدت تجيب دم كتير وانا دخلت قلت لبابا يا بابا الحق اخويا دماغه بتجيب دم وبابا طلع يجري على الصاله وماما كانت عماله بتصوت وكتموا الدم اللي في دماغه وابن خالتي كان واقف بره فالجزء الكوميدي اللي في الحوار ده ان هم كانوا يبعتوا يقولوا له يجيب حاجه من الصيدليه يروح يجيب حاجه ثانيه يقولوا له يبعتوا يجيب حاجه يروح يجيب حاجه ثانيه لحد لما ماما وبابا زهقوا منه قاموا جايين كاتبين له الحاجات في ورقه وقالوا له ادي الورقه دي للصيدلي وخليه يجيب الحاجه انا بقى كنت قاعده في امان الله برسم بابا لما طلع ولا اخويا دماغه عامله كده قام بابا جاي رافع ايده ونازل بحته قلم على وشي القلم علم انا دلوقتي في اولى اعدادي ولما جيت سالت بابا من كم يوم وبقول له يا بابا ليه لما اخويا دماغه اتفتحت انت ضربتني بالقلم مع ان انا ما كانش ليا ذنب وكنت قاعده ساكته قال لي عشان انتوا كنتوا بتتخانقوا من قبلها فانا لما طلعت فكرت انه انتم بتتخانقوا انت عورت اخوك😂😂😂😂😂 انا غلطانه دلوقتي في حاجه يا لوزه انا ما عملتش حاجه😂😂😂 ملحوظه بحبك قوي يا لوزه❤❤❤❤
يا لوزا أنا اترجاكي 💖 يا رب تدخلين الجنة وتشوفي الرسول في المنام و الله يرزقك كل خير 😚 بس بدي تقولي قصة الشجرة والطيران والدراجة لي في جزء ٣٥٤ بليز 😘 أحبك ❤️
يا لوزا حأحكيلك قصتي بس انا حاشمة اقولها علشان دي محرجة لكل بنت في يوم من الأيام وانا عمري 11سنة كنت خارجة من البيت رايحة جيب حاجة واروح ورنا ماشية سمعت صوت قطة فوقفت على فكرة انا بحب القطط بصيت لقيت جنبي شب وصحبه طلعت على القطة فوق الصور فعيطلها راح الشب بص لصاحبه وقاله دي مجنونة ولا اي فأنا تحرجت جدا وجريت ومن يومها وانا معنديش من قدام اذاك البيت غير لما تكون في شغلة ضروري اتمنى تقولي قصتي يا لوزا أرجوك ملحوظة انا اسمي لينة واول مرة اكتب تعليق ❤❤🎉
انا اسمي ملك ـ انا كل يوم كنت اطلع عندي امي احنا بيتنا طابقين وانا كنت نازله كنت بحس ان حاجه بتلحق ورايا بس كنت بجري بجري لحد ما اوصل للاوضه انا بحبك كملي❤😂😂
يا لوزا ارجوكيييييييى احكي قصتي 😢😢 انا بحبكككك اوي يا لوزا هقول قصتين قصيرين 😁 القصه الاوله انا عندي واحده صحبتي مش هقول اسمها اسمها رقيه وانا من النوع اللي بيكسف جدا من ابسط الحجات بس بجد اللي حصل ده مكنش بسيط انا رنيت على صحبتي ولسه بقول السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لقيت والدها بيرد علي وانا اتكسفت جداا وسالني انتي أمه الله ف انا اتلخبط اوي وقلت نعم🙈 بدل ما اقول اه او ايوه قلت نعم ومن ساعتها وصحبتي دي كل ما تشوف حد تقولو على الموقف😂😂😢 القصه الثانيه مع نفس صحبتي دي كنا في حصه الانجليزي وانا مش شاطره ابدا في الانجليزي والمس كانت عامله لنا زي جروب بتبعت لنا فيه الواجب المهم انا اليوم ده كنت خلصت كل الواجبات اللي عليا وكنت خلاص رايحه ارتاح شويه لقيت المس بعتت لنا الواجب واحنا يوم السبت كانو ضامين فصل 1/2 و 1/1 أولى اعدادي مش ابتدائي 😂 والمس وهي بسأل على الواجب بتقول انا كنت شايفه ناس حاطه ايموجي اللي بيبكي على الواجب ليه الواجب مش عاجبكم وسبحان الله المس ساعتها مفتكرتش غير اسمي وقالت بأعلى صوت وسهولة العسولة دي مين ملحوظه المس كانت عارفه اسمي أمه الله ومتعرفش اسمي التاني سهيله المهم صحبتي الزفته اللي انا لسه فاكره اللي عملته لحد دلوقتي قالت بصوت عالي دي أمه الله يا مس واحنا بنقولها سهيلة انا اتحرجت جدا لانه حتى مكنش فصلنا بس لا دول كانو ضامين الفصول وقعدت ابرر للمس ان انا وقتها كنت مخلصه كل الواجبات اللي عليا ولاقيت المس بعتت الواجب قلتلها بكل عفويه😂😂 وانا كنت حليت الواجب وممكن المس عدتلي الموقف عشان كده 😅 بعدها بشويه والمس بتشرح قالت كلمه شبه البوتيتو اللي هو اللي هو البطاطس وقالت حد يعرف معناها فراحت صحبتي رقيه قالت بصوت عالي بطاطس محمره والمس قالت لها لا مش كده 😏 وصحبتي اتحرجت شوي بس مش اوي لأنها مش حساسه اوي زيي انا مسمعتهوش لاني كنت مغطيه وشي وعني كانت هتدمع من الحزن وكنت ناويه اخاصم صحبتي دي لان اللي عملته ده مكنش ظريف ابدا😢 بعد الحصه ما خلصت لميت ادواتي وشلت شنطتي وكنت رايحه امشي فاا صحبتي جات تشوفني وقالت لي خلاص متزعليش والله انتي شكلك دعيتي علي لاني اتحرجت اكتر منك بكتير وهي بتضحك وانا كنت مش فاهمه حاجه ف هي حكتلي على اللي حصل معاها وانا فطست ضحك وقعدت اضحك اضحك عليها مع اني مكنتش سمحتها اوي يعني الكلام ده كان السنه اللي فاتت وفي آخر الترم الثاني
هحكيلك قصة صحبتي على انها بتاعتي اتمنى جد انك تقوليها 🙂🫶 انا اسمي سيلية من الجزائر و انا كنت راجعة البيت بالميكروباص بس مشفتش هو رايح اي منطقة فالمهم ركبت و على ما يتملي حطيت السماعات و محسيتش بنفسي الا و انا نايمة فبعد وقت طويل صحيت و لقيت ان الطريق مش نفس الى بجي منه عادة فسألت الست الى قاعدة جنبي و قالتلي أنه احنا رايحين مكان تاني خالص فكنت صراحة حبكي من الموقف و الكل في الميكروباص رجالة و يحرام وقفوا السواق و لما جيت أدفع عشان انزل امشي البيت لقيت أنه معنديش فلوس تكفي يمه كنت عاوزة ابكي من الموقف 😭 شكرا لك على قصصك الحلوة احبك ❤
في يوم و انا صغيرة بابا و ماما نزلوا يشتروا حاجات و انا و اختي اللي اكبر مني كنا قاعدين مع نانا و كنا قاعدين في الأوضاع بتاعتي انا و اختي و مش هقول اسمك يا نور 😂 و فجأة ببص في السقف لقيت برص و مش عايزة اقولك الصوتيه بتاعتي لمت العمارة كلها لدرجه ان جارتنا اللي في الدور السابع سمعتني و احنا في الدور الاثناشر طبعا كلمنا بابا و الحمد لله موتنا البرص بمساعدت البواب 😂😂انا اسمي لارا و بحبك اوي يا لوزة❤❤
لوززه والنبي تطلعي قصتي: بحبك اوي اوي❤❤❤❤ فا مره وانا صغير بابا كان مشتري عربيه جديد ملحوظه :احنا كان في السواعديه المهم انا كانت صغير جدا فا خلص خرجنا من المول فا كان في عربيه نفس عربيتن القاديمه فا انا جريت عليه و عمو صحب العربيه ال شبه بتعتن القاديمه فا انا بجري وهم عيزين يمسكوني وانا اجري وعمو يضحك بس الحمدلله في الاخر ركبت العربيه بتعتن الجديدة ثاني قصه : كانت بعمل اندومي وكان معي الشوب استكيس (اعواد الطعام) ملحوظه : الشوب استكيس كانت حديد فا كان فيش كهربائي في المطبخ فا مسكت الشوب استكيس (اعواد الطعام)وحطيت في الفيش وطبع انتو عارفين البقي شوي كهرباء بس الحمدلله انا تمام دلوقتي بس كده خلصت القصه: يالوزه بليزه تطلعي قصتي
الموقف ده اكتر موقف محرج في حيااااااااتييييي 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 انا طبيعت شخصيتي ان لما يحصل خناق انا لسلاني بي ينقتع 😂 و مبعرفش انتق 😂 ف كانت في خنافه معايا انا و صحبتي في المدرسه و طبعا معرفتش انتق 😢 فرجعت البيت و انا مكسوره 😢 و دخلت أوضي و طلعت كل الي جوايا أبيت اشتم و اضرب المخده و اعتبر اكن البنت الي اتخانقت معاها هي المخده و أبيت أهزق و اشتم شتايم و تهزيق قوي علشان اتفي النار الي جوايا 😂 و بعد ما خلصت بابص ورايا لقيت بابايا و رايا و بيضحك 😂 بحبك يا لوزا اتمنى انك تطلعيني ❤
ارجوكي يا لوزا قولي قصتي 😟 من ٣ سنين و نص تقريبا جدي من امي الله يرحمه بمرض خطير 😢 سعتها كنت في ٣ ابتدائي فبنت خالتي اسمها رويدة كانت صغيرة اوي لسا مدخلتش كي جي فهي سالتني سيدو راح فين انا قولتلها بكل براءة عمو حطو تحت الارض بس بعد شوية الدود هييجي و ياكله 😮بنت خالتي اتصدمت بس مش بينتلي انها خايفة (معلومة في البيت عندي الصالة من نصها كدة تقريبا ميلة شوية ) اخويا الصغير كان عنده عجلة صغيرة بلاستيك فالعجلة اتحركت شوية عشان هي كانت في نص الصالة فانا خفت و سئلت اختي هي اكبر مني بسنة قالتلي تقريبا في جني زقها 😂 فانا خفت و معرفتش انام كنت كل شوية اتخيل جني قدامي 😂 اليوم الي بعده خالتي سئلت مامتي مين قال لرويدة ان الدود هياكل جدي مامتي قالتلها مش عارفة بعدين اكتشفت ان رويدة معرفتش تنام من كتر الخوف و فضلت تعيط 😂 وطبعا انا اتكسفت جدا من خالتي 😅 هنا عرفت معنى جملة انقلب السحر على الساحر 😂😂 انا بحبك اوي يا لوزا ممكن تقولي قصتي 😊
انا نورين كان عمري 8 سنين و الموقف ده كان مرعب جدا و كنت كيوت اوي و مره نيمت العرائس بتاعتي كلها جمبي و نمت على سريري و صحيت لقيت نفسي في سرير ماما وبابا و اختي ال مش هقول اسمها ليديا 😂 و قالتلي انت صحيتي و رحتي تشربي بعد كده رحتي نمتي في سرير ماما وبابا و انا متاكد ان انا مصحتش اصلا و لا شربت😢😢..... بحبك يا لوزا❤❤❤
لوزة اتمنى أنك تسمعي قصتي:قصتي هي أن فمرة حلمت انو جا يوم القيامة وانا وعائلتي دخلنا الجنة وانا بعدها طلعت من الجنة ورحت عشان أشوفت النار و النار كانت فتحة في الأرض ومن وفيها النار والجمرة المكسر وبعدها حلمت نفس الحلم بس متغير حبتين (ملاحظة: انا مش ملتزمة أوي و أحيانا أنسى أصلي)
روزا من اول ما نزلتي الفيديو سرقوا القصة بسرعة البرق بجد حاولي امنعيهم عشان دي فكرتك مش فكرتهم انا شفت الفيديو التقليد قبل الاصلي (تبعك)حاولي امنعيهم عشان خاطري انا بحبك اوي يا لوزا ❤
يارب يخسروا قناتهم و مشتركينهم سارقين قصص لوزة الحلوه انا بحبك جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا ❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😅
الله يخليلك امك و ابوك و يدخلهم جنة الفردوس العلية امين قولوا كلكم امين: القصة حقيقية: انا و بنت عمتي الي مارح اقول اسمها مريم 😂 المهم يوم العيد اجت عمتي هي وبنت عمتي علشان يشوفوا الخروف و انا وبنت عمتي كنا في 4ابتداءي كنا نلعب مع الخاروف و الخاروف. كان كتير بعصب و يضرب فأنا و بنت عمتي حجم علينا و الحبل كان طويل الحمد للله احنا هربنا و انا و بنت عمتي توقعنا ان الخبل أتفك (توقنا الحبل انفك لانوا الحبل طويل وانا وبنت عمتي كنا بنظنوا انوا قصير) فرحنا هربنا وقلنا الامي وامها انوا الخبل تفك و امي صرخت بعد بحت و تأكدات الحمدلله طلع متفكش و امي و امها سألونا ليش خوفتونا وانا وياها قلنا من كتر الخوف مقلب و الحمدلله مضربوناش 😂😂
قصص رعب : في يوم انا و صحباتي كنا بنتمشى بعد المدرسة المهم واحد صحبتنا عوزة تخش الحمام مش هقول اسمها اسمها ألين دخلنا مدرسة غير مدرستنا لان مدرستنا قفلت المهم دورنا على الحممات لقينا مدبحة 😱 ف ألين شافت جن لكن رحنا الحمام لحد اما افتكرنا ان المدرسة مسكونة روحنا اول اما رجعة البيت شفت و انا نايمة عين و لما ادخل اي حمام اشوف العين 😱😱😱 انا مش لاقية تفسير روزة اتمنى تطلعيني❤ ملحوظة ده حقيقي
انا الاولى للمره المليون اقول لك قصتي في مره انا كنت في المدرسه والكل عارف انه لما يدق جرس الفسحه او الصرفه يكون زحمه للدرج ومن حظي نحس ان انا كنت في الدور الثالث ونزلت الدور الاول عادي والثاني عادي جيت الدور الاخير ولا واضح على وجهي ما اوريك الفاشله والبنات عشان ثاني يوم حسبوا ان رجلي انكسرت بس الحمد لله جت سليمه ومبروك على السنه الجديده واحبك مره❤❤🎉🎉😊😊
الاول بحبك ❤ انا اسمي كوكي كنت في مره نازله الشارع انا واختي ومامتي وبقيت اخواتي ولكن بابا متوفي ادعوله بالرحمه وقفنا تاكسي ❤ الراجل روحنا من العاشر للقاهره كان واخد 4000 جنيه ساعتها مام كان معها الفلوس دي سعتها اديتها له لما شافت على النت لقيت الحساب بيبقى 400 بس فراحت اتصلت بالشرطه الموضوع مش مستاهل بس هو نصب عليا 3600 قلنا لا يستاهل طبعا فرحنا اخذنا ال 4000 حتى مخدناش المواصلات
من المواقف المحرجة الي حصلت معيا :ف مرة كان بابا عندو موعد عن الدكتور ف راح هو ماما بعداه بساعات شفت راجل لابس زي بابا بلظيط فنا شفته اقلت ده بابا بعدها شفت شعرو شايب فقولت مستحيل يكون ده بابا بس رجعت ب قراري و رحت جري و انا فتحا ايديا علشان الفو و عينك متشوف الى النور طلع فعلا مش بابا فنا علشان كنت صغيرة سويت نفسي طياارة وكان منظري زييي الزفتتتت 😂😂😂😂بحبك يا لوزا الزوزة بليززززززز طلعيلي قصتي ف قصصك يا جماعة حطو لايك 🤍♾️🥺 عشان لوزا تشوف التعليق و تطلعلي قصتي 😂❤
دي المره المليون اللي احكي لك قصتي: في مره كنت لوحدي بالبيت و امي و ابويا و اخواتي الاتنين عند جدتي و كنت في اوضتي بذاكر فجأه سمعت صوت مشي ف فكرت ان ابويا رجع كملت مذاكره و شويه و رحت اشرب و اسلم على بابا و ملقتش بابا انا خفت اوي بس قلت اكيد تخيلت و رجعت اكمل مذاكره و صوت الاقدام زاد و سمعت صوت تكسير و خيال اسود عدا من جمب الاوضه جبت عصايه خشب و خرجت من اوضتي عشان فكرته حرامي بس ملقتش حد ساعتها انهرت من العياط و اخدتها جري على بيت تيتا و حلفت اني مش هرجع غير لما ماما و بابا و اخواتي الاتنين يرجعو معايه ملحوظه كان عمري 11 سنه بحبك اوي يا لوزه اتمنى تطلعي قصتي ❤❤
كل القصص اللي انتي حكيتها كوم وهذه القصه كوم خالص 😂 انا مريم من الجزائر لما كان عمري خمس سنين كنت مشاغبه اوي و كانوا ينادولي المشاغبة الصغيرة ملاحضة انا كنت آخر العنقود مرة كان اخي الكبير و اخي الاوسط يلعبوا ملاحظه كنا في فصل الشتاء وانا قلت يعني ايش راح يصير لو حطيت ورقه في النار يعني النار تبع التدفئة وانا اسكت لا طبعا عملت هيك بعدين شفت الورقه اشتعلت نار فانا خفت كثير ورميتها في الارض ولو ما دخلتش امي لكان البيت راح واحنا رحنا 😂 وفي الاخير تعرفوا طبعا نهايتي كيف كانت😂😂😂.
في مرة انا كنت في اختبار و عادة في الاختبارات الي يخلص الاول كأنه مشهور كل التلاميذ بيبصولوا المهم انا لصت الاولى و لما قمت عشان اعطيها الورقة اتزحلقت و اقع فين؟ في الزبالة 🗑 و كل الفصل حتى المعلمة قعدوا يضحكوا عليا و انا اتمنيت الارض تنشق و تبلعني 😂 و كنت شوي و اعيط 😭 لما قمت و اعطيتها الورقة اتزحلقت مرة ثانية و السبب كان ان صحبتي الي مش هقول على اسمك يا لينا حطت قدمها قدامي و انا وقعت في حضن الولد الي كل البنات تحبه و مخبيش عليكم انا كمان احبه 😅 و اتميت انا اليوم ميسوئش اكثر بس كانت دي البداية لما رجعت البيت انا و اختي التوأم الي كانت حاضرة و من باب الخصوصية مش هقول على اسمك يا امنية قالت لكل البيت الي جرا و انا من هذاك اليوم افضل اضرب في اختي أمنية و صحبتي لينا لحد ما دخلوا للمستشفى و كل البيت يفضل ذكرني بهاذا الموقف لحد ما انجنيت 😂😂😂😂😂 اتمنى طلعي قصتي يا لوزا للعلم انا متابعة قديمة 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 يا ربي تشوفي النبي (ص) في المنام مقابل انك تطلعي قصتي
يلوز لو سمحتي انشري هي القصه لان دي قصه حقيقيه بجد 😢بصي بقى المعروف ان البنت حبيبت ابوها انا بقى كنت الدلوعه اوي يعني لما كنت صغيره بابا سالني سؤال لو رجع في الزمن عمري ما حقول ايوه السؤال هو اي ريأك يا حبيبتي ازوج على ماما؟ انا كنت صغيره ومش فاهمه السؤال فقلت ماشي يبابا الي انته عايزوا 😢وهنا اتندمت على هذا الرد لان دلوقتي انا مش بشوف بابا وبابا اشوفه مره بالاسبوع ومش يعني مره يخرجنا لا هي يجي يدينا فلوس ويروح 😢انا لما كنت صغيره كنت اعمل بطايق لبابا من ورق وكرتون واتعب فيها اوي لان كنت صغيره فكنت اتعب عليها عشان تعجب بابا وفجأه بابا لما ازوج كبهن كلهن وانا فضلت اعيط لان كل دا كانت غلطتي انا لما كنت صغيره كان بابا اي حاجه يعملها ياخذ رأيي اتخيلي زمان بابا مش بيتركني دلوقتي امنيتي اشوفو وانا حتى معنديش اخوات انا كنت الوحيده عند اهلي اتذكر اول مره سافر بدوني فضلت اعيط لحد ما جالي 😢 اقول لكل الناس محدش يزعل اهلهم وخاصتا البنت مع ابوها ❤😢❤😢❤😢❤😢❤
على فكره انا كل شويه ابعتلك تقولي قصتي مش بتقوليها اتمنى ان انتي تقوليها المره دي في يوم لا مؤاخذه كنت بعمل حمام قاعده كده بصيت كده على الحيطه لقيت بصي كده لونه احمر في برتقالي فخفت جدا وهو استخبى وانا طلعت اجري على طول على بره لقيت بابا وماما عاملين يضحكوا عليا من يومها بيفكروني من كل يوم بيها وكمان في قصه ثانيه انا واحده بحب المقالب جدا فعملت في ابن خالد بابا مقلب هو اكبر مني ممكن يكون في الثلاثينات كده المهم يعني جبت الشوكه وهو جاي من جوه بس كان قاعد على الموبايل فعملت كاني هقتله وراح صوت بس بابا يعني الحمد لله مش في مصر ما اقدرش يعملي حاجه❤ وبجد انا بحبك جدا وبتابع كمان وبعمل لك لايك انا كل فيديو انا بشوفه اتمنى من كل قلبي اللي انت تشوف القصه دي يا روحي 💋
لوزا الله يخليكي احكي قصتي هاي خامس مرة 😢 في مرة كنت بالمدرسة وقررت احرب من الحصة الإنجليزي لأني ما بحبهاش فقمت استأذنت من ميس عشان أروح الحمام دخلت الحمام وقعدت جوه وقفلت الباب عليا بعد شوية سمعت صوت أولاد يتكلموا فقلن لنفسي إللي جاب أولاد في حمام البنات وهنا اكتشفت الكارثة 😂أنا دخلت حمام أولاد من كثر الإحراج مطلعتش ولا عملت صوت فضليت قعدت جوا لحد اليوم خلص المدرسة كلها كانت مقلوبة بدور عليا و ما حدش كان عارف أنا فين فجا لقيت واحد كسر الباب الحمام ولقيت كل الفصل والمدرسين قدامي لما شافوني فطسوا من ضحك 😂 وأكيد أهلي عرفوا بالموضوع وأخدت علقة محترمة 😂 أحبك لوزا❤
قصتي محرجة أوي: مرة كنا بالمدرسة و خبرونا ان في نادي تاريخي يعني يتكلم عن شخصيات تاريخية و أنا من بين الأعضاء لأني دافورة المهم قالوا لنا اننا نجي قبل أبكر من المعتاد علشان نكتب المعلومات ، و أنا رحت فطرت و رجعت و كنت كل الأقسام أبوابها مقفولة بس في واحد مفتوح حسبتوا ان فصل النادي التاريخي ( انا جديدة في النادي لهيك ما اعرف ) و دخلت بكل ثقة و ذي الثقة عمري ما حسيت فيها الا في ذي اللحظة المهم دخلت و قعدت على الطاولة و لما أفتح عيني ألاقي رياضيات و أستغرب و أقول ليش النادي التاريخي ندرس رياضيات و بعدين كل الفصل قاعد يشوف فيا و أنا مصدومة و سألني المعلم شو عم أبحث قلت نادي تاريخي و هو قالي ان الفصل يلي جنبنا تمنيت تنشق الأرض و تبلعني و لما خرجت كل القسم ماتوا على نفسهم من الضحك 😂😂😂😂😂 نكسب حسنات : أستغفر الله و الحمد لله و لا إله إلى الله و الله اكبر اللهم غفر لجميع المسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات أحياء منهم و أموات
يارب يدخلك الجنة إحكي قصتي أنا ولدعندي 11سنة ولما كان عندي10 سنوات كنت بحب وحدة مش هقول إسمها إسمها نورهان وكنابنحب بعضنا جدا فيعيد ميلادها أهديتها دفترجميل وحضنتني بحب وفي نهايةالعام الدراسي أخدت صور معهاولما عدت للبيت أخدت علقة محترمةمن أمي وبس بحبك جدا جداجدا جداجدا جداجدا جداجدا جدا وأتمنى أن تنزلي قصتي من كل قلبي ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
ال قصة: في يوم وانا صغيره كان عندي خمس سنين كنا متجمعين تجمع عائلي فجاه لقيت جدي واقف وبيصلي وانا ساعتها ماما كانت بتحاول تعلمني ازاي اصلي بالرغم ان انا ما كنتش فاهمه اي حاجه فرحت وانا كنت بحب اصلي جدا فرحت بسرعه اتوضيت وقفت جمب جدي اصلي ملحوظه : انا دلوقتي عندي 11 سنه شعري ومش لابسه اي طرحه فجاه جدتي قالت لي انت المفروض تلبسي طرحه فانا افتكرت وراحت بسرعه على ماما وقلت لها ماما هاتي طرحه عشان انا عايزه اصلي ورحت صليت جنب جدي بسرعه جدا وكلهم كانوا قاعدين بيضحكوا عليا(ملحوظه:انا بحبك اوي يا لوزا❤) اتمنى تعرضيها في الفيديو الجاي
لوزة ارجوكي طلعي حكيتي قصتي: انالماكنت صغيرة كنت بنت بخاف قصدي ان اي احد يجي يعملي مشكلة انا بسكت ومش باخد حقي من حد ففيوم حصلتلي مشكلة ورحت قلتها لماما وكان وقتها ليل فمامة عملتلي محضرة على الشجاعة والدفاع عن النفس و❤انا فهمت وقتها طول الليل متحمسة وبدعي ربنا لتحصلي مشكلة بكرة😂 وبكرة خرجت وسبحان الله جولي بنتين والي هم صحاب اختي الصغيرة وقلولي في بنت ضربتنا وحنا خيفين منها فرحتلها ولقتها بنت بتع مشاكل وكل الناس متقربش منها لانهم خيفين 😅 فنا عشان متحرج قدمهم رحتلها وادتها بلقلم وهي بصتلي بصة مخيفة وانا خفت بس هي مسكتتش ورتلي الضربة وقتها عملنا مشكلة حتى الناس اتجمعت وبعد مخلصنا مر تقريبا اسبوع 😂 ون وقتها بقت صحبتي وكل مرة اذكرلها الموقف نموت من الضحك😅😅 ربنا يحفظها يارب انا بحبك اوي يا لوزة متابعتك من 🇩🇿يارب اكون اتكلمت اللهجة المصرية كويس ❤❤❤❤ احبببببببك
ارجوكي قولي قصتي قصتي هي : القصة حصلت لمن كنت في رابع ابتدائي وكان اخر يوم في العام الدراسي فا انا و صحبتي كنا نتجول في المدرسة اما انا كنت بفكر في اي مسلسل حبدأ لدرجة اني كنت في العالم الموازي فا انا و صحبتي مرينا قدام مجموعة اولاد كان ولد منهم يتكلم بس انا كنت في العالم الموازي فا ما سمعت ايش هو قال و لمن مشينا من قدامم صحبتي قالت لي الولد قال بحبك فا انا من الوقت داك صرت اعمل نفسي كول لاني كنت متوقعة ان كل الاولاد مثله ( ملحوظة انا ما شفت وجه الولد من شدة ماكنت في العالم الموازي )😅😅
بحبك اوي يا لوزه أنا اسمي ساندي ياريت تحكي حكيتي كان في منطقتي عقار ادهدهم وللأسف مات ناس 😢 وكان عدد كتير جدا وانا كنت صغيره وقتها ورحت معا اهالي المنطقه نحول انقاذ الناس شفت ناس كتير ميته ومصابه بعد الحادث طلعت اشعات ان الناس اللي ماتوا هيطلعاهم عفاريت والبعض بدأ يفتي ويقول ان في صوت سوق شغال طول الليل لأن العقار وقع يوم السوق بعدها بحولي اسبوع كررت ان اروح اصلي الفجر في جامع النساء والمسجد كان لازم يمر جانب العقار اللي وقع ماشيه في آمان الله وكل الكلام اللي الناس كانوا بيقلوا كان بيجي في بالي جدا قربت جدا من العقار ولحظه النور قطع وفي الحظه دي حسيت اكن فيه كمين من العالم السفلي الدنيا بقت ظلام دامس ومش عارفه ارجع ولا اكمل طريقي للمسجد وقفت مكاني وحاولت اتماسك فضلت ماشي علي مهلي لحد اما لمست الحيط وسندط عليها وفجاه سمعت صوت خربشه وحك على الارض كان حد ماشي الصوت كان بيزيد ومعايه الرعب جوايه بيزيد اكتر وفجأة حاجه خبطط فيا من الخوف واعت علي الارض لكن بعدها علي طول النور رجع وبصيت لقيت جارنتا رايحه تصلي هي كمان وكانت هي السبب في الاصولت اللي سمعتها طبعا هي كمان كانت في حاله رعب زي ومن بعضيها معتش بمشي من الطريق ده خالص واليوم ده عمري ما هنساه لاني فعلا عشت في حالة رعب 😂😂
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
هادي قصة اختي في مرا لما ماما جبت اختي الصغيرا كنت مرا متعلق فيها و احبها و ماما كانت تنام في الصلة هي و اختي الصغير عشان النونو بكأها صوت عالي المهم قررت في مرا أني انام جنب ماما و اختي النونو و هي فضلة تبكي بصوت عالي و أنا مقدرتش انام و بكر كانت عندنا مدرس فنا نمة في الحص و الاستاد زعأ في وشي عشان اصحا وأنا كنت نص نايم و نص صحيا فالت للاستاد يلا امشي من هنا أنت معندكش أخت بتبكي طول الليل و كول الي في القسم فضلو يضحكو و أنا صحصحت بسبب ضحكهم و الأستاذ وقفني ورا طول حصة و من وأتها حرمت انام معاهم أنا احبك اوي واتمنا انك تقريها ❤😊
خامس مره اكتبها بليز 😢 قصتي في يوم اختي الصغيره كانت عاوزه تنزل تشتري بس كانت خايفه عشان في قطه والده علي السطح واحنا اغلبية البيت كان مش بيحب القطط فاختي الصغيره دخلت عند ابي وقالتله تعالى معايا عشان انا خايفه انا مره وحده نطيت وقولتلها متحصلش انا موجوده تعالي وقولت لابي متتحركش دول شوية عيال فافي واختي الي اكبر مني بتلات سنين قالتلي خليكي احلي ابي هينزلها قولتلها مش هيحصل واختي دي برضو بتخاف من القطط المهم انا خدت اختي الصغيره ونازلين علي السلم سمعت صوت القطه لسه بنجري اختي الكبيره كانت فاتحه الباب وبتفرج علينا راحت دخلت اختي الصغيره وقفلت الباب في وشي 😂 وانا كنت مش عارفه اعمل ايه فوقفت علي صور السلم والقطه جات وعضتني في ايدي روحت رجعت لوره وكنت هقع من علي الصور مسكت في الصور بإيد وحده والتانيه كانت بتوجعني وفضلت اصوت واقول يا ناس الحقوني هموت ابي طلع وشدني ودخلني جوه وانا فضلت اعيط 😂 وبعدها عمي وابنه طلعو بيقول بتصوتو يعني روحت قولتله انت لسه فاكر ايوه ما انتو شكلكم صدقتو عاوزين تخلصو مني عمي بيقولي يعني انتي كنتي هتموتي وفيكي حيل تخانقي ابن عمي اكبر مني بسنتين قال ايوه تستاهلي وانا فضلت اخانق معاه.عشان انا وهو دايما بنخانق وانا معتبراه زي اخويا ملحوظه احنا وعمي عايشين في بيت مع بعض يعني كل واحد ليه شقتين اختي قالتلي تستاهلي عشان تعملي فيها جامده بعد كده وبعد ما سكت اختي الكبيره بتقولي يعني انتي لو كنتي موتي كنا هنقول للناس ماتت من قطه 😂 واخويا اتصل عليا وفضل يضحك وقالي وانا اللي كنت ناوي اجبلك قطه قولتله لا خلاص حرمت قطه اه😂😂😂
يا لوزه اتمنى انك تطلعي قصتي لاني عارفه انها ما راح تجيب لايكات انا الصراحه مش ملتزمه بالصلاه ولكن بفضل ربي حلمت في يوم اني انا و مجموعه كبيره من النساء في غرفه زي المجلس و كان في وسطنا النبي محمد ﷺ و النساء اللي قدرت اتعرف عليهن هن ماما و خالتي ف كان الرسول بيسلم علنا و بعدها بندخل الجنه ف ذاك اليوم صحيت و انا فرحانه جدا و حاليا انا بحاول اني التزم... اتمنى انكم تدعولي و التزم ❤
سلام عليكم شوفي بحكي لك موقف صار معايا قبل يومين نحن ساكنين بامانه عائله وانا منقبه الحمد لله انا باعدتي لما ارجع من الكليه اخلع النقاب قبل ما ادخل بيتنا كنت طالعه على بيتنا وكم في بيت خالي في الدور الاول وكنت طالعه وخلع النقاب في بيدي لقب غني اغنيه ما ابغى مؤدبه العصبيه الثعلبه ما انتبهت وضربت واحد براسي ولما رفعت راسي لقيت لقيت ابن خالي ما اهتميت انصدم في يومها ما من يومها حلمت اني اخلع النقاب من فوق السجاده كل ما اروح بيت اهلي يذكرني في النوم ويضحك مع ان الموضوع الذي سنتين ما اعرف ايش اسوي له
لوزا انا هحكيلك قصة في يوم كنا عند جدتي وتجمعنا كلنا سوا في الليل اصحيت على صوت مامتي وخلتي الي اسمها ماكانش سهيلة خالص كانت تحكيلها على قصة مرعبة اوي وكانت بتقول انا عندي جارتي مسكونة (اللهم عافنا) لانها كانت تمشي من الطريق قدام حفرة المجاري فدعست على ابن الشيطان ولما طلع الجن منها قام قلها مش هتركك لانك دعستي ابني فانا خفت اوي انا اسكت لا طبعا فكرت انو خالتي متعاونة مع الجن فحبيت اني انا اكشفها بطريقتي ملاحظة خالتي ملتزمة جدا ولابسة الاسدال وعشان كدا شكيت فيها خليتها لحد مانمت امت جايبة طوبة ودرباها على راسها هي فائت بس محصلش حاجة لراسها امت ايلا لامي انها عفريت وطبعا اكلت علائة مش محترمة ومن ساعتها كل بيت جدي بينديلي ياشيطانة انا بريئة جدا والله مش عارفة لي هم كدا بليييز طلعي تعليقي
قصه حلو و مخيفه شويه كان في مره ماما راحت مشوار وقالت لي اوعي تفتحي الباب لحد وكان معايا اخويا كان أكبر مني بسنه طبعا كنا فرحانين لأن ماما مشيت و هنت علي الكنب براحتنا فجأة الباب بيخبط اقول مين محدش يرد. انا خفت اوي و اخويا ماكنش عارف يعمل ايه ف اتصلت على ماما وقلت له في حد بيخبط على الباب ف ماما تقولي اوعي تفتحي الباب لحد و انا جيه بسرعه فقلت لاخويا ملحوظه هو كان عنده 10 وانا 9 سنين قلت له تعالى معايا بسرعه طبعا جه معايا قال لي لما نشوف اخرتها ايه معاكي خته و استخبينا تحت السرير هو طبعا استغرب وانا قلت له اسكت عشان ما الحرامي مايسمعناش هو قالي انتي ايش عرفك أن هو حرامي قلت له اسكت اسكت.وبعد نص ساعة ماما جت ودخلت البيت بل مفتاح وكان كل الوقت ده حد غلطان في العنوان و هو كان بيشتغل صيدلي اخويا قال لي اهو يا فلحه وقعد يضحك على 😅😅 بحبك اوي يا لوزه تعديل والله يا لوزا ما طلعتني ابدا والله ازعل بس مهما حصل انا بحبك قوي❤❤❤❤ على العموم انا هصق فيكي أنشأ الله تطلعيني
هحكيلك موقف محرج جدا كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
انا عندي كسرتين اول قصه حصلت لي امبارح كنت بجري ورا واحد يعني قربنا فكان في راجل معدي فرحت اتخبطت فيه وكان راجل كبير جدا وانا مت من احراج وفضلوا يضحكوا عليا ثاني قصه اني انا كنت قاعده في البيت لوحدي واهلي راحوا فرح وسابوني وانا اللي ما رضيتش اروح عشان كنت وانا صغيره بحب اقعد لوحدي لوحدي فالنور قطع فانا ماما كانت سايبه لي التليفون بتاعها وطبعا ده كان زمان فكان سايبه لي تليفونها فالنور قطع احنا ساكنين في الدور الثاني والبيت ده كله بيت عيله فاللي في قرايبنا اللي كانوا تحت كانوا بردك ايه مش موجودين بس ما كانش فيه غير جدي فانا قررت انزل واقعد معاه ونزلت وجدي سمع صوت باب بيتخبط عشان انا كنت نازله وهو ما يعرفش ان انا فوق وفجاه نزلت قال لي يا بنت انا افتكرتك حراميه😂
انا اسمي نهال من انا كنت صغيرة كنت أعمل زي الاولاد اليوم ذا كنت رايحة للبقالة كنت لابسة جاكيت و سروال بتاع فستة وكنت مخبية شعري بالةب بتاع الجاكيت لما وصلت جو عندي 2 اولاد و سألوني بنت ولا ولد 😂😂😂😂😂 نهل من المغرب بحبك أوي أوي
في مرة لما كنت صغيرة كنت مشكلجية اوي و اتعصب على اتفه الاسباب للمعلومة انا اسمي سارة المهم انو في يوم من الايام جا اخوي و فضل يرمي علي بالشباشب و الاحذية بتعت البيت فانا حاولت اتجاهلو بس هو ما رضيت يخليني فحالي فانا لقيت لوحة كبيرة عالارض و ضربت بيها عدماغو و دا الي خلاه يتعصب علي و انا بجري هاربة منو و اضحك و اتحشرت بس الحمد لله ماما كانت واقفة بيناتنا فانا هربت منو و رحت عالدش و استخبيت هناك و ببص من فوق الباب عليه المهم ماما بعتتو عشان يشتري حقات للبيت و الحمد لله ادرت اخرج و لما رجع اخوه طلع انو نسي الموضوع تسدقي انو عجبني صوت الوحة لما ضربت في دماغو اولي يا لوزا انا شيطانة صح؟ بليز احكيها و لقبيني بصرصورة الامورة
انا بحبك اوي او كلش بس عندي فكرة رح تغيير مجر القناة وتصير احلى ان تقسيم القصص مثل قبل ان يبدأ بكتابة القصة يكتب نوع القصة مثل رعب او مضحك او رومانسي وايضا يكتب يريد يطلع اسمه لو لا وبس اتمنى تنجحي في القناة قدر تعبي بأن يوصل التعليق للوزة 😢 وبس ❤
ارجوكي قولي قصتي : في يوم من الايام اجوي تعب جدا فرحنا على الدكتور نشوف مالو ف الدكتور فحصو فقال بدو عمليه خوالي 5 ساعات فاخوي عمل العمليه ونجحت فرحت انا وأهلي نزورو ف وصلنا المستشفى واحنا قاعدين في الغرفه انا رحت الحمام فعلقت في الحمام فصرت اصرخ عشان يفتحو الباب ففتحو الباب فطلعت من الحمام الله يكرمك بغني فلقيت الدكتور بنص وجهي فكل العيله قعدت تضحك علي وانا ضحكت على نفسي 😂😂😂😂
انا كنت في المدرسه فا كان اي حد يشفني يلعب في خودي مش اي حد يعني بس كتير كانو بلعبو في خودودي فمره واحده شافتني راحت لعبه في خدودي فمره انا كنت بكلم زملتي فبعديها فبعديها في بنت شدني من شعري جامد معلومه الي بلعبو في خودودي بسشفوني كيوت اصلن هي شتني من شاعري عشان هي شيفاني كيوت معلومه اني مش كيوت بس معرفش لي بي شوفوني كيوت المهم من قو ت الشده رحت وقاعت على الارض من سعتها كل ما اشفها مبسلهاش وجري معلومه انا في مدرست بنات بحبك يا لوز ❤❤❤❤❤
قصتي:انا اسمي فرح وعمري 9 و المهم مره رحنا بيت جدتي و نمت وبعده صحيت الصباح وكلهم نايمين و انا دخلت الحمام الله يكرمكم وقبل ما ادخل لحمام لفيت وشفت واحد دخل غرفت جدتي انا خفت رحت الحمام ورجعت الغرفه نمت وبعدها العائله الكريمه صحيت و اكلنا واقت الاكل خالي وامي بداو يتكلمو عن قصص رعب حصلت معاهم وفجأه انا قلتلهم عن قصتي واقالولي اكيد تتخيل وذا خالك وانا متاكده انو صدق والله ماكنتش احلم وسالت خالي وخالي قال لا وانا خفت و من الان محد مصدقني ملاحظه:القصه حقيقيه و القصه حصلت وانا عمري 8 سنين✨️🫀
يارب تعرضي قصتي دي😢 انا لما كنت في الصف الثالث تقريبا كنت في المدرسه ورحت ااحمام واحنا كنا بنحب الحمام المخصص بالمعاقين والمعلمين عشان كان بيكون واسع وفيه مرايه ومغسله نضاف جواه المهم وانا اخترت واحد من الحممات ذول الي هم هق الموعاقين والمعلمين المهم لما جيت اغسل ايدي بمغسله الحمام لاحظت ان في نقطتين حمر من ورايا ولي المعلوميه انا ما كنت بدخل الحمام بتاع المدرسه كثير فا انا قاعده ابص لي النقط الحمره وخايفه وطلعت من الحمام بجري من الخوف وفي الصف السادس في امتحانات منتصف السنه رحت الحماما عشان اشوف صحبتي ونتبادل لاجابات بس هي ما جت لقيت بدالها بنت من صفها بكرها وتكرهني المهم بعدين سمعت صوت بكي واضح لدرجه اني فكرتها وحدة من الطالبات بتعيط بسبب ان لاختبار صعب وقررت اني اطلع راسي من بوابت الحمامات عشان اشوفي في ايه ولي الملاحظه البنت الي كانت معايه كانت برضو مصدومه من الصوت المهم لما قربت مت المدخل اختفى الصوت وماكان اه اذر انا بعديها خفت وقررت اني اطلع من الحمام والبنت كانت ورايه بتشوف في ايه وانا بمشي عشان ارجع لصفي اتلفت عسان اشوف البنت الي ورايا لقيتها مش موجودا انا جريت على صفي😢 يارب تطلعي قصتي تعبت وانا اكتبها❤❤
انا هي اخر مرة اقول فيها قصتي😢 انا مره كنت بالمدرسه كان عنا حصه رياضه كان انا ورفيقتي بدنا نروح نفوت على الحمام بعدين سمعنا صوت من حمام الصبيان وكان الباب عم يفتح ويتسكر بعدين بطلنا نفوت والمشكله انه في مره رفيقي كمان كان بده يفوت عالحمام وشاف كمان باب الحمام تبع البنات عم يفتح ويتسكر فتح الباب ما لقا حدا والمشكله انه انا متاكده انه بسبب لانه مره كانوا بالصف تبعنا عم يلعبوا لعبه العروسه تشارلي هي هي القصه بتمنى تكوني فهمتي و انا اسفة اني ازعجتك بحبك اوي اوي اوي❤️🩹 القصة حقيقية و انا صارت معي مرة ومتت انا و رفقاتي من الخوف😢 اذا مكنتيش فاهمة احكي عني في قصة❤ بحبك اوي اوي❤😊 انا عيد ميلادي اليوم❤ بليز طلعيني و قولي يلي انا قلته❤😊
في مره كنت طالعه سلم المدرسه بعد الفسحه والمهم لقيت ولدين من فصلي اعدين أدام فصل فقلت بااااس هو ده الفصل ودخلته وقعدت على الدسك وفجأه لقيت الولدين بيبصولي باستغراب مهتماتش بيهم بس بعد اشويه لقيت ولدين غير الي شفتهم دخلين الفصل وقلولي انتي له اعده هنا 😮 بصيت على رقم الفصل وعرفت انه ده مش فصلي اصلا انصدمت وطلعت بره الفصل وانا في قمه الخجل ورحت فصلي وانا ساكته والمشكله انيو الفصل الي انا دخلته كان غريب خالص يعني انا ازاي ما لاحظت اه الهبل ده 😅ومن سعتها اول ما افتكر الموقف او اشوف الفصل او الولدين مبكنش عرفه أعيت ولا اضحك على نفسي😊❤😂😂😂😂
بحبك يا لوزا ❤ قبل كده كنت انا و اللي كانت صحبتي البيست و اللي مش هقول اسمها اسمها جني كنا قاعدين جمب بعض و كنا في سيشن الدراسات و احنا متعودين ان احنا نزين الورقه اللي هنكتب عليها و انا كنت عايزه ازين بلون بينك بس انا ما كنش معايا قلم بينك مع العلم ان انا مش باخد منها حاجات كتير و هي بتاخد مني حاجتي من غير استاذاني و كانت بتاخد مني حاجات كتير و انا اخد منها قلم بينك و انا بزين راحت هي مغيرالي تسريحه شعري من غير استاذاني و كانت عايزه توريها لوحده صحبتنا اسمها رودينا بس انا فكتها قبل ما توريها لرودينا و راحت هي زعلت و قالتلي ان انا بارده و رخمه و راحت واخده مني القلم بتعها و حلفت ان انا مش هاخد القلم رحت قايلالها انا مش محتاجه حاجه منها و زعلت منها و خاصمتها لحد سيشن السينس و هي كانت بتتاسفلي في السيشن الدراسات كامله و انا سامحتها و هي اول ما سامحتها راحت وعدتني ان هي مش هتزعلني تاني علشان دي ما كانتش اول مره تزعلني فيها و حلفت بالله و قالتلي بحياه مامتها و اليوم اللي بعديها كنا متفقين ان احنا هنعمل غديوه و هي كانت عايزه الغديوه تبقي في المدخل بتاع العماره و انا قولتلها هشوف ماما و اقولك و ماما رفضت علشان انا كبيره و في سنه سته ابتدائي و انا اصلا بنت و ماما قالتلي اعملوا الغديوه في البريك و انا لما قولتلها الكلام ده في اليوم اللي بعد اليوم اللي هي كانت مزعلاني فيه و هي راحت قايلالي بكل طريقه مستفزه و قالت خلاص مش هنعمل حاجه و انتي كلي حاجتك مع اخوكي وانا هعمله مع اخواتى تضايقت وقعدت وما كلمتهاش ساعتها وبعدين هي لحظه ان انا قعدت هاديه وقالت لي انت زعلانه مني بطريقه مستفزه رحت مردتش عليها راحت قايله لي مسامحاني ولا لا بطريقه مستفزه رحت مردتش عليها راحت عدالي لحد ثلاثه وانا برده ما ردتش عليها راحت راحت مزغرته وقالت اخيرا هرتاح من قرفك يا شيخه رحت اتضايقت منها ومن ساعتها وانا مش بكلمها والمشكله ان نفس اليوم ده لما روحنا الفصل راحت شتمني بان انا جاموسه ان انا بقرا وان انا زباله وراحت قالت للمستر ان انا اللي بكلمها وحاليا انا مش بكلمها ومش قاعده جنبها وفي نفس اليوم واحنا في الباص واحنا راجعين للبيت راحت عامله معايا خناقه ثاني وراحت قايله لي في ناس مش بطقها حسبي الله ونعم الوكيل في واحده قدامي وشعرها قصير وناعم وهي شعرها عامل زي سلك المواعين هو محسساني انها ملكه جمال مصر وشها اللي مليان حبوب وشعرها العامل زي سلك المواعين واكتشفت من صحابي انها بتقعد تشتمني من ورايا وبتتكلم عني وحش جوجل برده بتقول عليا ان انا بارده وكلحه واساسا مش عايزه اصالحها وانا ملاحظه من الفتره اللي فاتت انها بقت بتتكلم ولاد كتير وانا مش عايزه صاحبها عشان ما تعلمش قله الادب منها و راحت قالت عليا pacme ومعنى الكلمه دي البنات الدلوعه اوي هو البنات القليلات الادب اوي بجد انا تعبت منها دي حتى ساكنه معايا في نفس العماره ونفس الباص ونفس الفصل وانا مش حابه كده انصحوني اعمل ايه بليز عشان بجد انا تعبت😢 وهل انا غلطانه ولا هي الغلطانه؟
امبارح كنت طالعة مع امي و طلعنا في السلم الكهربائي و بعد ما نزلنا منه اتكحبلت و وقعت لى وشي و المول كله ناس و عمالين يضحكو وبعدها رحنا نشتري خضرة و كنت ما سكة كياس تقيلة اوي و نزلت الدرج و وقعت على وشي في الشارع و الشارع كله اعدو هيضحكوا علي بصوت عالي
قصتي: أنا إسمي خديجة و من كم أسبوع أمي أعطت لي مبلغ كبير شوية و قالت لي إشتري الأشياء دي و أنا لما وصلت المحل حطيت كل الحجات يلي قالتلي عليها ماما في كيس عشان أحاسب و لما جاء دوري عشان أحاسب و لما أجيت أعطيه الفلوس ما لقتهاش😱و بديت أعيط و الكاشير يسألني ايه يلي يحصل و أنا مش قادرة أتكلم من كثر العياط لما قلت للكاشير أنو فلوسي ضايعة قالي عادي جيبيلي الحساب بعدين و أنا أقوله لا ماما ما تخليني أدخل البيت مع أنو ماما و الله انها طيبة و متفهمة المهم جاتني فكرة و قلت للكاشير يشوف الكاميرات و لما إتصل بصاحب المحل عشان يشوف الكاميرات و أتضح أنو أنا حطيت له الفلوس قبل ما أحط الأشياء في الكيس😳😰 و نسيت أقول أنو لما كنت أصيح أجتني مرأة و أعطتني فلوس و أنا من كثر العياط ما قدرت أشوف كم عطتني و لما لقيت فلوسي رحت اشوف المرأة كم عطتني و إلا ألاقيها أعطتني مبلغ كبيييير أنا أتكلم بلهجة بيضاء يعني مو لهجتي فأتمنى أنو نطقت الكلمات صح و إذا غلط صححيها و بس تعبت و انا أترجم بلييييز طلعي قصتي💫🗿 متابعتك من الجزائر 🇩🇿🇩🇿 قلتلك قصتي ألف مرررة ليش ما عم تقوليهاا
انا حلمت حلم اتمني كله يحلم بيه يا رب ❤ انا حلمت الي انا كنت مع الرسو ل محمد وكنت معاه في كل حاجه فلما كان رايح كده مكان مش فاكره فين كان في ناس قاعدين يضحكو عليه ملحوظه الرسول كان مغطي وشه فانا قمت مزعقالهم وهما لسه بيضحكو فقومت قايلالهم الي هو الرسول فسكتو سكوت تام وفي الحلم انا والنبي روحنا كهف فانا قولت للنبي عاوزه اشوف وشه وهو كان لسه رايح يوريني قمت من الحل فلما قومت عايط عياط السنين ولي لانا عرفته الي هو كان روفيع اوي يارب كله يحلم بنفس الحلم ده ويشوفه كامل يا رب بحبكم وانتي اكتر يا لوزا❤
لوزة انا بنت عمري 14 مرة كنت بروح سفرة من العراق الى الكويت مع ماما و بابا و اخوي الكبير و كانو تيتة و جدو معانة يودعونه و كانت ارحلة 8:00 وانا كنب بروح الحمام ورح و ركعت ما لقيت حد و رجعت عل بيت مع تيتة و جدو ما رحت اي سفرة و امي و ابي سبوني كنو معندهم بت 😂😂😂😢 ومن دلوقتي من نروح سفرة ما اروح حمام 😂😂 انا اتابعك من العراق❤
القصه دي بتاعت اخويا مره كان بيلعب في الجنينه و فجأة سمع صوت ابن خالتي بينادي على بصوت عالي جدا وكمان شافه من الشباك و اصلا ابن خالتي مندهش على ولا طلع من الشباك انا بحبك جدا يا لوزا
انا اسمي لارا و بحبك اوي اوي اوي يا لوزة و في يوم من الايام كنت قاعدة مع جدتي و نور اختي و كنت قاعدة في الاوضه و إذ فجأة ببص في السقف لقيت برص و ما ادراكي ما الصويته 😂😂بس موتناه الحمد لله ❤😂
انا اسمي سماء و لما كان عمري 8 طلعت من البيت انا و اختي و ابويا و جيت اسبق اختي و ابوي و جريت من المصعد و طحن على وجهي والناس كانو يضحكو و اختي و ابوي يضحكو وبس انا احب جداً جداً و انا من السعوديه 🌕
قصتي للمرة الثالثة انا اسمي سلوى لما كنت في سادتا ابتدائي كان عندي ميس ربنا يجازيها خير كانت بتحببنا في الصلاة❤ و انا فعلا حبيتها وبقيت بصلي😊 فا الميس دي كانت كل يوم لما بتدخلنا كانت بتسأل مين مصلاش الفجر و سعات كانت بتسأل مين صلى الفجر فيوميها هي سألت مين مصلاش الفجر فأنا سمعتها مين صلى الفجر فرفعت ايدي✋️ و كنت بطلع حجاتي من الشنطة و ملحوظة انا كنت طالبتها المفضلة🫶 فهي قالت معقول يا سلوى ليه مصليتيش فأنا قولتها مش حضرتك بتسألي مين اللي صلى الفجر بس كانت كسفة لأن كل الفصل كان بصص عليا 😶🌫️🫠ملحوظة تانية كنا في مدرسة مختلطة🏫 😅
أنا كتبتها اكتر من مره 😢 ممكن تطلعيني ❤ ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا وبحبك يا لوزا❤
اللي يخاف يروح للحمام😂😂😂😂
انا😂😂😂
اناااااااااا😂😂😂😂😂
انااااااا
انا 😂😂
كلنااااااااااااااا😂❤
قصة : انا اسمي جود فأسمي شوي صبياني لما كنت صغيرة اخي كان دائما يقولي أني أنا ولد وأهلي خبوا هذا الشي علي لأنهم كانو يحبو البنات أكثر وكنت أزعل وأبكي وكان حتى يقولي أنه قال رفقاته أن عنده اخ اسمه جود وكنت اعصب بشكل مو طبيعي وضليت مقتنعة إني ولد لمدة سنة بعدين فهموني أهلي إني بنت
ملاحظة : كنت صغيرة كان عمري أقل من ٥ سنين
أتمنى تقرأيه يا لوزا ❤❤❤
شكلي وانا اسمي جود😭🫣🙂
حتى انا اسمي جود 😅😅
اغرب قصه وافطس قصه
والله انا كل ما اشوف فيديو ليكي اكتبي تعليق قستي ❤انا كنت في السرير و بتفرج على اليوتيوب و طلعلي فيديو عن النبي محمد صلى الله عليه وسلم و تضكرت رغبتي الكبيرة اني اشوف النبي و أعدت علي السرير ابكي و ادعي اني اشوف النبي و نمت و حلمت انو النبي كان لابس ثوب لونو زي لون الرمل البني و كنت بعيدة عن النبي مترين تقربآ و كان في رجل ماسك النبي من ثوبو عشان ما يجي علي و كان لابس ثوب أعمق من ثوب النبي شوي و فجأة النبي ركض علي و مسك ايدي و حط ايدو علي كتفي و قعد يدعيلي و قال ربنا يهديك ٣مرات و الرجل بيتفرج علينا و مع العلم انا ما كنت ملتجمة دينيآ وماكن بصلي وكمان ما كنت اعرف مين الرجل الي منع النبي انو يجيلي انصحيني بالله عليكي ❤❤
اكيد هاذا احد اصحابه الشرفاء ، ممكن يكون ابو بكر او عمر او علي رضي الله عنهم❤
❤❤❤
يا لوزا انا بدي طلب انك تعطيني اي نصيحة او دعاء يخليني احب نفسي😢❤ بحبك كتير
يا حبيبتي ازاي متحبيش نفسك واحنا ربنا بيحبنا ربنا كرمنا بكرمه وخلقك عشان تعبديه وتدخلي جنته مهما هفضل اوصف مش هقدر اوصفلك ربنا بيحبك اد ايه ف ازاي متحبيش نفس ربنا عز وجل هو اللي خلقها.. ربنا يتولاكي ويبعد عنك الهم والشيطان يارب .. بصي انا بحب الدعاء ده اوي .. قولي يا حي يا قيوم برحمتك استغيث أصلح لي شأني كله ولا تكلني الى نفسي طرفه عين ❤️ قربي من ربنا كتير وصلي واستغفري وافرحي انك مسلمه ❤️
@with_loza شكرا كتير
ممكن طلب يا طنط لوزا انا كان ليا فيديو في سلسلة مواقف البنج ممكن تمسحيه من علي القناه عشان مأخدش سيئات انا ولا إنتي❤❤ @@with_loza
والله العظيم انا ثاني مره اكتب لك تعليق انا كتبت لك نفس التعليق على فيديو قديم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مره كنت في كافيه انا والعيله الكريمه😂 فقلت لبابا انا عايزه اروح الحمام رحنا كافيه ثاني عشان الكافيه اللي كنت فيه ما فيهوش حمام فالمهم رحنا الكافيه دخلت الحمام لقيت صراصير بتطير وانا طبعا قعدت اصوت زي الهبله😂😂 فرحنا حمام ثاني واحنا راجعين قلت لبابا يا بابا ما تقولش لحد وهو قال لي حاضر طبعا حاضر دي كانت عكس كده خالص😂😂 اول ما روحنا بابا قال كل حاجه من ساعتها مش بقعد معاهم ثاني❤❤😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ملحوظه انا اسمي سجى
ملحوظه ثانيه انا اول مره اكتب لك تعليق بليز اختاريني ❤❤❤❤❤🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
اقول لك على قصتي المحرقه😅
لما كنت في الرابع الابتدائيه كنت بنت مرحه وكيوت جدا كنت كل ما ادخل اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره😂
ومره دخلت الصف ورانا ولما عملت حركه مايكل جاكسون الشهيره وانا بسال صاحبتي عليكم اي الدرس ده لقيت معلمه العربي اللي بتحبني قاعده عندهم وانا لما شفتها ان انحرجت قوي😅
وطلعت برا اجري بنات الصف كلهم بيضحكوا علي😂
ومن اليوم عمري ما اعمل حركه مايكل جاكسون الشهيره ا😂😂
ملاحظه مهمه؛ ارفع تعليقي عشان لوزه تشوفه وتطلعي عشان دي المليون مرة وبحبك❤
لوزا تدخل الى القلب بدون استئذان احبك ياقمر❤❤❤❤❤❤❤❤❤
لوزا بليز اعملي قصتي 😢😢😢😢😢😢
قصتي هي في يوم من الايام طعميت قطة 😺 🐈 بعد اسبوع طعميت نفس القطة بعديها استمر الموضوع كدا فصارت القطة تلحقني كنت مع صحابي فجأة في العمارة الي جنبنا شافوا قطة سودة 😮 عينها حمرة بعديها اغمى على احد صحابي جات القطة الي كنت اطاعميها و تشاجرة مع القطة السودة بعديها سبحان الله صحيت من النوم و انا مفزوع لانو احد صحابي في حلمي دخله جن والقطة السودة كانت الطير وتكلمت معايا قالتلي اصحى يا كلب 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اخوي شافني ابكي من الفزعة صورني نشر صورتي لانو وجهي لما ابكي يكون مثل الغوريلا و مات من الضحك والي شافو الصورة كتبو ايموجي 😂😂😂😂😂😂🦍🦍🦍🦍🦍🦍
انشاء الله تدخلي للجنة اذا عملتي قصتي 😢😢قدري تعبي 😢😢😢😢😢😢بليز حطي قصتي😢😢😢😢😢😢😢😢😢
تعديل:صرت مشهور بلايك مني😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لوزا بليز طلعب قصتي: في مرا وانا عندي خمس سنين سافرت مع اهلي ع سعودية وفي مرة كنت زهقانة فماما حكتلنا اذهبوا العبوا برا الفندق بس ما تنزلوش ع الاصنصيل واختي كان عندها اربع سنين مردناش ع ماما بدنا ننزل عند صحبيتنا بالدور 23واحنا بدور29 اجيت بدي اكبس ع واحد و23مطقتش حاولت امسك اختي وهي تكبس برضو ما عرفتش ضلينا حوالي خمس دقايق بالاصنصيل بعدين اجى واحد حكالنا وين بدكم تروحوا حكينالو دور23 ودانا واحنا راجعين رحنا ع دور29ويلي هوا دورنا ما عرفناش انا واختي انو باب بيتنا ف فتحت الباب وهو ما كامش فندقنا فناس استغربوا وانا دخلت ادور ع ماما حكالي انتي وين اهلك حكيت لو انا ماما قالتلي احنا بدور29 غرفة رقم3 حكالي هاي غرفة رقم2 وداني عند اهلي وبس❤❤❤❤❤
يا لوزه انا عايزه احكي لك موقف انا مش عارفه هو موقف مضحك ولا بيخوف ولا موقف ايه حكايته بس هو مش رعب يعني 😊😊😊
انا واخويا كنا بنتخانق فبعدين ربنا هدانا وقعدنا وبابا وماما كانوا قاعدين واحنا بنتخانق بابا وماما راحوا يجيبوا حاجه من المطبخ وبعدين اخويا كان برة في المدخل واحنا ساكنين في الدور الارضي واخويا كان جاي بيجري وانا كنت قاعده في امان الله برسم ملحوظه صغيره انا كنت في ثانيه ابتدائي فكان في كرسي قدام الباب وهو بيجري عشان كان عايز يقول لبابا حاجه قامت دماغه وجايه مخبوطه في الخشبه بتاعت الكرسي اخويا دماغه اتفتحت واخويا عنده سيوله في الدم في دماغه قعدت تجيب دم كتير وانا دخلت قلت لبابا يا بابا الحق اخويا دماغه بتجيب دم وبابا طلع يجري على الصاله وماما كانت عماله بتصوت وكتموا الدم اللي في دماغه وابن خالتي كان واقف بره فالجزء الكوميدي اللي في الحوار ده ان هم كانوا يبعتوا يقولوا له يجيب حاجه من الصيدليه يروح يجيب حاجه ثانيه يقولوا له يبعتوا يجيب حاجه يروح يجيب حاجه ثانيه لحد لما ماما وبابا زهقوا منه قاموا جايين كاتبين له الحاجات في ورقه وقالوا له ادي الورقه دي للصيدلي وخليه يجيب الحاجه انا بقى كنت قاعده في امان الله برسم بابا لما طلع ولا اخويا دماغه عامله كده قام بابا جاي رافع ايده ونازل بحته قلم على وشي القلم علم انا دلوقتي في اولى اعدادي ولما جيت سالت بابا من كم يوم وبقول له يا بابا ليه لما اخويا دماغه اتفتحت انت ضربتني بالقلم مع ان انا ما كانش ليا ذنب وكنت قاعده ساكته قال لي عشان انتوا كنتوا بتتخانقوا من قبلها فانا لما طلعت فكرت انه انتم بتتخانقوا انت عورت اخوك😂😂😂😂😂
انا غلطانه دلوقتي في حاجه يا لوزه انا ما عملتش حاجه😂😂😂
ملحوظه بحبك قوي يا لوزه❤❤❤❤
انا بحبك اوي جداً ❤
انا من سوريا الله يوفقك ❤❤❤
يا لوزا أنا اترجاكي 💖 يا رب تدخلين الجنة وتشوفي الرسول في المنام و الله يرزقك كل خير 😚 بس بدي تقولي قصة الشجرة والطيران والدراجة لي في جزء ٣٥٤ بليز 😘 أحبك ❤️
@@wahibaboussaha4796
موجودة بحسابها على فكرة
يا لوزا حأحكيلك قصتي بس انا حاشمة اقولها علشان دي محرجة لكل بنت في يوم من الأيام وانا عمري 11سنة كنت خارجة من البيت رايحة جيب حاجة واروح ورنا ماشية سمعت صوت قطة فوقفت على فكرة انا بحب القطط بصيت لقيت جنبي شب وصحبه طلعت على القطة فوق الصور فعيطلها راح الشب بص لصاحبه وقاله دي مجنونة ولا اي فأنا تحرجت جدا وجريت ومن يومها وانا معنديش من قدام اذاك البيت غير لما تكون في شغلة ضروري اتمنى تقولي قصتي يا لوزا أرجوك ملحوظة انا اسمي لينة واول مرة اكتب تعليق ❤❤🎉
انا اسمي ملك ـ انا كل يوم كنت اطلع عندي امي احنا بيتنا طابقين وانا كنت نازله كنت بحس ان حاجه بتلحق ورايا بس كنت بجري بجري لحد ما اوصل للاوضه انا بحبك كملي❤😂😂
كملي كملي افضل لوزا
يا لوزا ارجوكيييييييى احكي قصتي 😢😢
انا بحبكككك اوي يا لوزا هقول قصتين قصيرين 😁
القصه الاوله انا عندي واحده صحبتي مش هقول اسمها اسمها رقيه وانا من النوع اللي بيكسف جدا من ابسط الحجات بس بجد اللي حصل ده مكنش بسيط انا رنيت على صحبتي ولسه بقول السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لقيت والدها بيرد علي وانا اتكسفت جداا وسالني انتي أمه الله ف انا اتلخبط اوي وقلت نعم🙈 بدل ما اقول اه او ايوه قلت نعم ومن ساعتها وصحبتي دي كل ما تشوف حد تقولو على الموقف😂😂😢
القصه الثانيه مع نفس صحبتي دي كنا في حصه الانجليزي وانا مش شاطره ابدا في الانجليزي والمس كانت عامله لنا زي جروب بتبعت لنا فيه الواجب المهم انا اليوم ده كنت خلصت كل الواجبات اللي عليا وكنت خلاص رايحه ارتاح شويه لقيت المس بعتت لنا الواجب واحنا يوم السبت كانو ضامين فصل 1/2 و 1/1 أولى اعدادي مش ابتدائي 😂 والمس وهي بسأل على الواجب بتقول انا كنت شايفه ناس حاطه ايموجي اللي بيبكي على الواجب ليه الواجب مش عاجبكم وسبحان الله المس ساعتها مفتكرتش غير اسمي وقالت بأعلى صوت وسهولة العسولة دي مين ملحوظه المس كانت عارفه اسمي أمه الله ومتعرفش اسمي التاني سهيله المهم صحبتي الزفته اللي انا لسه فاكره اللي عملته لحد دلوقتي قالت بصوت عالي دي أمه الله يا مس واحنا بنقولها سهيلة انا اتحرجت جدا لانه حتى مكنش فصلنا بس لا دول كانو ضامين الفصول وقعدت ابرر للمس ان انا وقتها كنت مخلصه كل الواجبات اللي عليا ولاقيت المس بعتت الواجب قلتلها بكل عفويه😂😂 وانا كنت حليت الواجب وممكن المس عدتلي الموقف عشان كده 😅 بعدها بشويه والمس بتشرح قالت كلمه شبه البوتيتو اللي هو اللي هو البطاطس وقالت حد يعرف معناها فراحت صحبتي رقيه قالت بصوت عالي بطاطس محمره والمس قالت لها لا مش كده 😏 وصحبتي اتحرجت شوي بس مش اوي لأنها مش حساسه اوي زيي انا مسمعتهوش لاني كنت مغطيه وشي وعني كانت هتدمع من الحزن وكنت ناويه اخاصم صحبتي دي لان اللي عملته ده مكنش ظريف ابدا😢 بعد الحصه ما خلصت لميت ادواتي وشلت شنطتي وكنت رايحه امشي فاا صحبتي جات تشوفني وقالت لي خلاص متزعليش والله انتي شكلك دعيتي علي لاني اتحرجت اكتر منك بكتير وهي بتضحك وانا كنت مش فاهمه حاجه ف هي حكتلي على اللي حصل معاها وانا فطست ضحك وقعدت اضحك اضحك عليها مع اني مكنتش سمحتها اوي يعني الكلام ده كان السنه اللي فاتت وفي آخر الترم الثاني
قصيرين اوي 😂😂😂
آسفة مقريتهمش بس حسيتهم حلويم❤😂
@zinakahmone3351 شكرا 😊🌹🌹
هحكيلك قصة صحبتي على انها بتاعتي اتمنى جد انك تقوليها 🙂🫶
انا اسمي سيلية من الجزائر و انا كنت راجعة البيت بالميكروباص بس مشفتش هو رايح اي منطقة فالمهم ركبت و على ما يتملي حطيت السماعات و محسيتش بنفسي الا و انا نايمة فبعد وقت طويل صحيت و لقيت ان الطريق مش نفس الى بجي منه عادة فسألت الست الى قاعدة جنبي و قالتلي أنه احنا رايحين مكان تاني خالص فكنت صراحة حبكي من الموقف و الكل في الميكروباص رجالة و يحرام وقفوا السواق و لما جيت أدفع عشان انزل امشي البيت لقيت أنه معنديش فلوس تكفي يمه كنت عاوزة ابكي من الموقف 😭
شكرا لك على قصصك الحلوة احبك ❤
في يوم و انا صغيرة بابا و ماما نزلوا يشتروا حاجات و انا و اختي اللي اكبر مني كنا قاعدين مع نانا و كنا قاعدين في الأوضاع بتاعتي انا و اختي و مش هقول اسمك يا نور 😂 و فجأة ببص في السقف لقيت برص و مش عايزة اقولك الصوتيه بتاعتي لمت العمارة كلها لدرجه ان جارتنا اللي في الدور السابع سمعتني و احنا في الدور الاثناشر طبعا كلمنا بابا و الحمد لله موتنا البرص بمساعدت البواب 😂😂انا اسمي لارا و بحبك اوي يا لوزة❤❤
لوززه والنبي تطلعي قصتي: بحبك اوي اوي❤❤❤❤
فا مره وانا صغير بابا كان مشتري عربيه جديد
ملحوظه :احنا كان في السواعديه
المهم انا كانت صغير جدا فا خلص خرجنا من المول فا كان في عربيه نفس عربيتن القاديمه فا انا جريت عليه و عمو صحب العربيه ال شبه بتعتن القاديمه فا انا بجري وهم عيزين يمسكوني وانا اجري وعمو يضحك بس الحمدلله في الاخر ركبت العربيه بتعتن الجديدة
ثاني قصه :
كانت بعمل اندومي وكان معي الشوب استكيس (اعواد الطعام)
ملحوظه : الشوب استكيس كانت حديد
فا كان فيش كهربائي في المطبخ فا مسكت الشوب استكيس (اعواد الطعام)وحطيت في الفيش وطبع انتو عارفين البقي شوي كهرباء بس الحمدلله انا تمام دلوقتي بس كده خلصت القصه:
يالوزه بليزه تطلعي قصتي
انت مضحكه قصصي
@@TrikiKhaoula-h3v شكرا
علي كل الايك
اول لايك و اول تعليق
ملاحظة انا بحبك جداً و دايماً بتريحي نفسيتي❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
الموقف ده اكتر موقف محرج في حيااااااااتييييي 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
انا طبيعت شخصيتي ان لما يحصل خناق انا لسلاني بي ينقتع 😂 و مبعرفش انتق 😂 ف كانت في خنافه معايا انا و صحبتي في المدرسه و طبعا معرفتش انتق 😢 فرجعت البيت و انا مكسوره 😢 و دخلت أوضي و طلعت كل الي جوايا أبيت اشتم و اضرب المخده و اعتبر اكن البنت الي اتخانقت معاها هي المخده و أبيت أهزق و اشتم شتايم و تهزيق قوي علشان اتفي النار الي جوايا 😂 و بعد ما خلصت بابص ورايا لقيت بابايا و رايا و بيضحك 😂
بحبك يا لوزا اتمنى انك تطلعيني ❤
ارجوكي يا لوزا قولي قصتي 😟
من ٣ سنين و نص تقريبا جدي من امي الله يرحمه بمرض خطير 😢
سعتها كنت في ٣ ابتدائي فبنت خالتي اسمها رويدة
كانت صغيرة اوي لسا مدخلتش كي جي فهي سالتني سيدو راح فين انا قولتلها بكل براءة عمو حطو تحت الارض بس بعد شوية الدود هييجي و ياكله 😮بنت خالتي اتصدمت بس مش بينتلي انها خايفة
(معلومة في البيت عندي الصالة من نصها كدة تقريبا ميلة شوية )
اخويا الصغير كان عنده عجلة صغيرة بلاستيك
فالعجلة اتحركت شوية عشان هي كانت في نص الصالة فانا خفت و سئلت اختي هي اكبر مني بسنة قالتلي تقريبا في جني زقها 😂
فانا خفت و معرفتش انام كنت كل شوية اتخيل جني قدامي 😂
اليوم الي بعده خالتي سئلت مامتي مين قال لرويدة ان الدود هياكل جدي مامتي قالتلها مش عارفة
بعدين اكتشفت ان رويدة معرفتش تنام من كتر الخوف و فضلت تعيط 😂
وطبعا انا اتكسفت جدا من خالتي 😅
هنا عرفت معنى جملة انقلب السحر على الساحر 😂😂
انا بحبك اوي يا لوزا ممكن تقولي قصتي 😊
انا نورين كان عمري 8 سنين و الموقف ده كان مرعب جدا و كنت كيوت اوي و مره نيمت العرائس بتاعتي كلها جمبي و نمت على سريري و صحيت لقيت نفسي في سرير ماما وبابا و اختي ال مش هقول اسمها ليديا 😂 و قالتلي انت صحيتي و رحتي تشربي بعد كده رحتي نمتي في سرير ماما وبابا و انا متاكد ان انا مصحتش اصلا و لا شربت😢😢..... بحبك يا لوزا❤❤❤
لوزة اتمنى أنك تسمعي قصتي:قصتي هي أن فمرة حلمت انو جا يوم القيامة وانا وعائلتي دخلنا الجنة وانا بعدها طلعت من الجنة ورحت عشان أشوفت النار و النار كانت فتحة في الأرض ومن وفيها النار والجمرة المكسر وبعدها حلمت نفس الحلم بس متغير حبتين (ملاحظة: انا مش ملتزمة أوي و أحيانا أنسى أصلي)
يالهوي على الخوف 😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂😅😅😅🤕🤕🤕وانت كنت هتموتي😵😵😵😵😵😵🤫🤫🤫🤕🤕😢😢😢😭😭😭
اي 😂
روزا من اول ما نزلتي الفيديو سرقوا القصة بسرعة البرق بجد حاولي امنعيهم عشان دي فكرتك مش فكرتهم انا شفت الفيديو التقليد قبل الاصلي (تبعك)حاولي امنعيهم عشان خاطري
انا بحبك اوي يا لوزا ❤
يارب يخسروا قناتهم و مشتركينهم سارقين قصص لوزة الحلوه انا بحبك جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا ❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😊❤😅
الله يخليلك امك و ابوك و يدخلهم جنة الفردوس العلية امين قولوا كلكم امين: القصة حقيقية: انا و بنت عمتي الي مارح اقول اسمها مريم 😂 المهم يوم العيد اجت عمتي هي وبنت عمتي علشان يشوفوا الخروف و انا وبنت عمتي كنا في 4ابتداءي كنا نلعب مع الخاروف و الخاروف. كان كتير بعصب و يضرب فأنا و بنت عمتي حجم علينا و الحبل كان طويل الحمد للله احنا هربنا و انا و بنت عمتي توقعنا ان الخبل أتفك (توقنا الحبل انفك لانوا الحبل طويل وانا وبنت عمتي كنا بنظنوا انوا قصير) فرحنا هربنا وقلنا الامي وامها انوا الخبل تفك و امي صرخت بعد بحت و تأكدات الحمدلله طلع متفكش و امي و امها سألونا ليش خوفتونا وانا وياها قلنا من كتر الخوف مقلب و الحمدلله مضربوناش 😂😂
مرحبا لوزا اليوم تيتا ماتت
4/1 المهم ممكن تنشري فيديو تخلي الناس يدعولها😞💔
قصص رعب :
في يوم انا و صحباتي كنا بنتمشى بعد المدرسة المهم واحد صحبتنا عوزة تخش الحمام مش هقول اسمها اسمها ألين دخلنا مدرسة غير مدرستنا لان مدرستنا قفلت المهم دورنا على الحممات لقينا مدبحة 😱 ف ألين شافت جن لكن رحنا الحمام لحد اما افتكرنا ان المدرسة مسكونة روحنا اول اما رجعة البيت شفت و انا نايمة عين و لما ادخل اي حمام اشوف العين 😱😱😱
انا مش لاقية تفسير
روزة اتمنى تطلعيني❤
ملحوظة ده حقيقي
انا الاولى للمره المليون اقول لك قصتي في مره انا كنت في المدرسه والكل عارف انه لما يدق جرس الفسحه او الصرفه يكون زحمه للدرج ومن حظي نحس ان انا كنت في الدور الثالث ونزلت الدور الاول عادي والثاني عادي جيت الدور الاخير ولا واضح على وجهي ما اوريك الفاشله والبنات عشان ثاني يوم حسبوا ان رجلي انكسرت بس الحمد لله جت سليمه ومبروك على السنه الجديده واحبك مره❤❤🎉🎉😊😊
الاول بحبك ❤ انا اسمي كوكي كنت في مره نازله الشارع انا واختي ومامتي وبقيت اخواتي ولكن بابا متوفي ادعوله بالرحمه وقفنا تاكسي ❤ الراجل روحنا من العاشر للقاهره كان واخد 4000 جنيه ساعتها مام كان معها الفلوس دي سعتها اديتها له لما شافت على النت لقيت الحساب بيبقى 400 بس فراحت اتصلت بالشرطه الموضوع مش مستاهل بس هو نصب عليا 3600 قلنا لا يستاهل طبعا فرحنا اخذنا ال 4000 حتى مخدناش المواصلات
من المواقف المحرجة الي حصلت معيا :ف مرة كان بابا عندو موعد عن الدكتور ف راح هو ماما بعداه بساعات شفت راجل لابس زي بابا بلظيط فنا شفته اقلت ده بابا بعدها شفت شعرو شايب فقولت مستحيل يكون ده بابا بس رجعت ب قراري و رحت جري و انا فتحا ايديا علشان الفو و عينك متشوف الى النور طلع فعلا مش بابا فنا علشان كنت صغيرة سويت نفسي طياارة وكان منظري زييي الزفتتتت 😂😂😂😂بحبك يا لوزا الزوزة بليززززززز طلعيلي قصتي ف قصصك يا جماعة حطو لايك 🤍♾️🥺 عشان لوزا تشوف التعليق و تطلعلي قصتي 😂❤
دي المره المليون اللي احكي لك قصتي:
في مره كنت لوحدي بالبيت و امي و ابويا و اخواتي الاتنين عند جدتي و كنت في اوضتي بذاكر فجأه سمعت صوت مشي ف فكرت ان ابويا رجع كملت مذاكره و شويه و رحت اشرب و اسلم على بابا و ملقتش بابا انا خفت اوي بس قلت اكيد تخيلت و رجعت اكمل مذاكره و صوت الاقدام زاد و سمعت صوت تكسير
و خيال اسود عدا من جمب الاوضه جبت عصايه خشب و خرجت من اوضتي عشان فكرته حرامي بس ملقتش حد ساعتها انهرت من العياط و اخدتها جري على بيت تيتا و حلفت اني مش هرجع غير لما ماما و بابا و اخواتي الاتنين يرجعو معايه
ملحوظه كان عمري 11 سنه
بحبك اوي يا لوزه اتمنى تطلعي قصتي ❤❤
كل القصص اللي انتي حكيتها كوم وهذه القصه كوم خالص 😂
انا مريم من الجزائر لما كان عمري خمس سنين كنت مشاغبه اوي و كانوا ينادولي المشاغبة الصغيرة ملاحضة انا كنت آخر العنقود مرة كان اخي الكبير و اخي الاوسط يلعبوا ملاحظه كنا في فصل الشتاء وانا قلت يعني ايش راح يصير لو حطيت ورقه في النار يعني النار تبع التدفئة وانا اسكت لا طبعا عملت هيك بعدين شفت الورقه اشتعلت نار فانا خفت كثير ورميتها في الارض
ولو ما دخلتش امي لكان البيت راح واحنا رحنا 😂 وفي الاخير تعرفوا طبعا نهايتي كيف كانت😂😂😂.
واضح انك كنتي مشاغبة 😂😂😂.
في مرة انا كنت في اختبار و عادة في الاختبارات الي يخلص الاول كأنه مشهور كل التلاميذ بيبصولوا المهم انا لصت الاولى و لما قمت عشان اعطيها الورقة اتزحلقت و اقع فين؟ في الزبالة 🗑 و كل الفصل حتى المعلمة قعدوا يضحكوا عليا و انا اتمنيت الارض تنشق و تبلعني 😂 و كنت شوي و اعيط 😭 لما قمت و اعطيتها الورقة اتزحلقت مرة ثانية و السبب كان ان صحبتي الي مش هقول على اسمك يا لينا حطت قدمها قدامي و انا وقعت في حضن الولد الي كل البنات تحبه و مخبيش عليكم انا كمان احبه 😅 و اتميت انا اليوم ميسوئش اكثر بس كانت دي البداية لما رجعت البيت انا و اختي التوأم الي كانت حاضرة و من باب الخصوصية مش هقول على اسمك يا امنية قالت لكل البيت الي جرا و انا من هذاك اليوم افضل اضرب في اختي أمنية و صحبتي لينا لحد ما دخلوا للمستشفى و كل البيت يفضل ذكرني بهاذا الموقف لحد ما انجنيت 😂😂😂😂😂
اتمنى طلعي قصتي يا لوزا للعلم انا متابعة قديمة 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
يا ربي تشوفي النبي (ص) في المنام مقابل انك تطلعي قصتي
امين
لوزا عادي تحكي قصتي علشان يدعو لصحبتي بالرحمة ابل سنة 2025 بيومين موعد اذان المغرب صحبتي البست نزعة شعرها وصارة مثل الولد ويعديها مسكت خمار امها و علقة في السقف وو...... امها رجعت من برا وشافتها بذيك الحالة وماتت صحبتي الله يرحمها😢 لوزا انا بحبك اوي وبتمنى تحطي القصة علشان انا في حالة نفسية مث اد كده
ام وابكي كتير مهضومين ياريت ماما وبابا زيهم اللع يحفضهملك واحبك يا لوزا❤❤😅😊
يلوز لو سمحتي انشري هي القصه لان دي قصه حقيقيه بجد 😢بصي بقى المعروف ان البنت حبيبت ابوها انا بقى كنت الدلوعه اوي يعني لما كنت صغيره بابا سالني سؤال لو رجع في الزمن عمري ما حقول ايوه السؤال هو اي ريأك يا حبيبتي ازوج على ماما؟ انا كنت صغيره ومش فاهمه السؤال فقلت ماشي يبابا الي انته عايزوا 😢وهنا اتندمت على هذا الرد لان دلوقتي انا مش بشوف بابا وبابا اشوفه مره بالاسبوع ومش يعني مره يخرجنا لا هي يجي يدينا فلوس ويروح 😢انا لما كنت صغيره كنت اعمل بطايق لبابا من ورق وكرتون واتعب فيها اوي لان كنت صغيره فكنت اتعب عليها عشان تعجب بابا وفجأه بابا لما ازوج كبهن كلهن وانا فضلت اعيط لان كل دا كانت غلطتي انا لما كنت صغيره كان بابا اي حاجه يعملها ياخذ رأيي اتخيلي زمان بابا مش بيتركني دلوقتي امنيتي اشوفو وانا حتى معنديش اخوات انا كنت الوحيده عند اهلي اتذكر اول مره سافر بدوني فضلت اعيط لحد ما جالي 😢 اقول لكل الناس محدش يزعل اهلهم وخاصتا البنت مع ابوها ❤😢❤😢❤😢❤😢❤
لوزا احبك أويييييي ❤❤❤❤❤
على فكره انا كل شويه ابعتلك تقولي قصتي مش بتقوليها اتمنى ان انتي تقوليها المره دي
في يوم لا مؤاخذه كنت بعمل حمام قاعده كده بصيت كده على الحيطه لقيت بصي كده لونه احمر في برتقالي فخفت جدا وهو استخبى وانا طلعت اجري على طول على بره لقيت بابا وماما عاملين يضحكوا عليا من يومها بيفكروني من كل يوم بيها
وكمان في قصه ثانيه
انا واحده بحب المقالب جدا فعملت في ابن خالد بابا مقلب هو اكبر مني ممكن يكون في الثلاثينات كده المهم يعني جبت الشوكه وهو جاي من جوه بس كان قاعد على الموبايل فعملت كاني هقتله وراح صوت بس بابا يعني الحمد لله مش في مصر ما اقدرش يعملي
حاجه❤ وبجد انا بحبك جدا وبتابع كمان وبعمل لك لايك انا كل فيديو انا بشوفه اتمنى من كل قلبي اللي انت تشوف القصه دي يا روحي 💋
لوزا الله يخليكي احكي قصتي هاي خامس مرة 😢
في مرة كنت بالمدرسة وقررت احرب من الحصة الإنجليزي لأني ما بحبهاش فقمت استأذنت من ميس عشان أروح الحمام دخلت الحمام وقعدت جوه وقفلت الباب عليا بعد شوية سمعت صوت أولاد يتكلموا فقلن لنفسي إللي جاب أولاد في حمام البنات وهنا اكتشفت الكارثة 😂أنا دخلت حمام أولاد من كثر الإحراج مطلعتش ولا عملت صوت فضليت قعدت جوا لحد اليوم خلص المدرسة كلها كانت مقلوبة بدور عليا و ما حدش كان عارف أنا فين فجا لقيت واحد كسر الباب الحمام ولقيت كل الفصل والمدرسين قدامي لما شافوني فطسوا من ضحك 😂 وأكيد أهلي عرفوا بالموضوع وأخدت علقة محترمة 😂 أحبك لوزا❤
يا لهوي على الاحراج😅
عملتها ي حبيبتي من فتره ❤️
آه تذكرت😅
قصتي محرجة أوي:
مرة كنا بالمدرسة و خبرونا ان في نادي تاريخي يعني يتكلم عن شخصيات تاريخية و أنا من بين الأعضاء لأني دافورة المهم قالوا لنا اننا نجي قبل أبكر من المعتاد علشان نكتب المعلومات ، و أنا رحت فطرت و رجعت و كنت كل الأقسام أبوابها مقفولة بس في واحد مفتوح حسبتوا ان فصل النادي التاريخي ( انا جديدة في النادي لهيك ما اعرف ) و دخلت بكل ثقة و ذي الثقة عمري ما حسيت فيها الا في ذي اللحظة المهم دخلت و قعدت على الطاولة و لما أفتح عيني ألاقي رياضيات و أستغرب و أقول ليش النادي التاريخي ندرس رياضيات و بعدين كل الفصل قاعد يشوف فيا و أنا مصدومة و سألني المعلم شو عم أبحث قلت نادي تاريخي و هو قالي ان الفصل يلي جنبنا تمنيت تنشق الأرض و تبلعني و لما خرجت كل القسم ماتوا على نفسهم من الضحك 😂😂😂😂😂
نكسب حسنات :
أستغفر الله و الحمد لله و لا إله إلى الله و الله اكبر
اللهم غفر لجميع المسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات أحياء منهم و أموات
بصراحة باباكي عسل😭❤
يارب يدخلك الجنة إحكي قصتي أنا ولدعندي 11سنة ولما كان عندي10 سنوات كنت بحب وحدة مش هقول إسمها إسمها نورهان وكنابنحب بعضنا جدا فيعيد ميلادها أهديتها دفترجميل وحضنتني بحب وفي نهايةالعام الدراسي أخدت صور معهاولما عدت للبيت أخدت علقة محترمةمن أمي وبس بحبك جدا جداجدا جداجدا جداجدا جداجدا جدا وأتمنى أن تنزلي قصتي من كل قلبي ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
أنا بحبك جدا يا لوزا❤❤
انا يا لوزاهقول قصة بتاعتي في يوم كنت عند ستي ام ابوي واجو اخو جدي وعمي انا سلمت بس على عمي بس ف كنت بغرفة تانية وكنت عاوزة اشرب مية رحت اشرب مية قالي اخو جدي تعالي قالي انتي بنت مين قلت انا بنت بابا فقالي انتي بنت باباوماما وتاتاوسيدو وانا مقدرتش امسك ضحكتي خالص وقالي انتي بتضحكي علية قام بهزار ضربنيب خفيف انا محرجة جدا😂😂😂😂😂😂😂❤😅
بحبك اوي يا لوزا وبحب قصصك طلعيني❤😊
انا بحبك يا احلا واجمل لوزا في الدنيا كلها ❤❤
انا ما شفتش احلى منك يا لوزا❤❤❤❤❤❤🎉😊
ال قصة: في يوم وانا صغيره كان عندي خمس سنين كنا متجمعين تجمع عائلي فجاه لقيت جدي واقف وبيصلي وانا ساعتها ماما كانت بتحاول تعلمني ازاي اصلي بالرغم ان انا ما كنتش فاهمه اي حاجه فرحت وانا كنت بحب اصلي جدا فرحت بسرعه اتوضيت وقفت جمب جدي اصلي ملحوظه : انا دلوقتي عندي 11 سنه شعري ومش لابسه اي طرحه فجاه جدتي قالت لي انت المفروض تلبسي طرحه فانا افتكرت وراحت بسرعه على ماما وقلت لها ماما هاتي طرحه عشان انا عايزه اصلي ورحت صليت جنب جدي بسرعه جدا وكلهم كانوا قاعدين بيضحكوا عليا(ملحوظه:انا بحبك اوي يا لوزا❤)
اتمنى تعرضيها في الفيديو الجاي
يحبك أويييييي😊❤
لوزة ارجوكي طلعي حكيتي
قصتي: انالماكنت صغيرة كنت بنت بخاف قصدي ان اي احد يجي يعملي مشكلة انا بسكت ومش باخد حقي من حد ففيوم حصلتلي مشكلة ورحت قلتها لماما وكان وقتها ليل فمامة عملتلي محضرة على الشجاعة والدفاع عن النفس و❤انا فهمت وقتها طول الليل متحمسة وبدعي ربنا لتحصلي مشكلة بكرة😂 وبكرة خرجت وسبحان الله جولي بنتين والي هم صحاب اختي الصغيرة وقلولي في بنت ضربتنا وحنا خيفين منها فرحتلها ولقتها بنت بتع مشاكل وكل الناس متقربش منها لانهم خيفين 😅 فنا عشان متحرج قدمهم رحتلها وادتها بلقلم وهي بصتلي بصة مخيفة وانا خفت بس هي مسكتتش ورتلي الضربة وقتها عملنا مشكلة حتى الناس اتجمعت وبعد مخلصنا مر تقريبا اسبوع 😂 ون وقتها بقت صحبتي وكل مرة اذكرلها الموقف نموت من الضحك😅😅 ربنا يحفظها يارب
انا بحبك اوي يا لوزة متابعتك من 🇩🇿يارب اكون اتكلمت اللهجة المصرية كويس ❤❤❤❤ احبببببببك
♥️
استمري قصص المتابعين حلوه جدا 😂😂❤❤❤😊
ارجوكي قولي قصتي
قصتي هي :
القصة حصلت لمن كنت في رابع ابتدائي وكان اخر يوم في العام الدراسي فا انا و صحبتي كنا نتجول في المدرسة اما انا كنت بفكر في اي مسلسل حبدأ لدرجة اني كنت في العالم الموازي فا انا و صحبتي مرينا قدام مجموعة اولاد كان ولد منهم يتكلم بس انا كنت في العالم الموازي فا ما سمعت ايش هو قال و لمن مشينا من قدامم صحبتي قالت لي الولد قال بحبك فا انا من الوقت داك صرت اعمل نفسي كول لاني كنت متوقعة ان كل الاولاد مثله
( ملحوظة انا ما شفت وجه الولد من شدة ماكنت في العالم الموازي )😅😅
بحبك اوي يا لوزه أنا اسمي ساندي ياريت تحكي حكيتي كان في منطقتي عقار ادهدهم وللأسف مات ناس 😢 وكان عدد كتير جدا وانا كنت صغيره وقتها ورحت معا اهالي المنطقه نحول انقاذ الناس شفت ناس كتير ميته ومصابه بعد الحادث طلعت اشعات ان الناس اللي ماتوا هيطلعاهم عفاريت والبعض بدأ يفتي ويقول ان في صوت سوق شغال طول الليل لأن العقار وقع يوم السوق بعدها بحولي اسبوع كررت ان اروح اصلي الفجر في جامع النساء والمسجد كان لازم يمر جانب العقار اللي وقع ماشيه في آمان الله وكل الكلام اللي الناس كانوا بيقلوا كان بيجي في بالي جدا قربت جدا من العقار ولحظه النور قطع وفي الحظه دي حسيت اكن فيه كمين من العالم السفلي الدنيا بقت ظلام دامس ومش عارفه ارجع ولا اكمل طريقي للمسجد وقفت مكاني وحاولت اتماسك فضلت ماشي علي مهلي لحد اما لمست الحيط وسندط عليها وفجاه سمعت صوت خربشه وحك على الارض كان حد ماشي الصوت كان بيزيد ومعايه الرعب جوايه بيزيد اكتر وفجأة حاجه خبطط فيا من الخوف واعت علي الارض لكن بعدها علي طول النور رجع وبصيت لقيت جارنتا رايحه تصلي هي كمان وكانت هي السبب في الاصولت اللي سمعتها طبعا هي كمان كانت في حاله رعب زي ومن بعضيها معتش بمشي من الطريق ده خالص واليوم ده عمري ما هنساه لاني فعلا عشت في حالة رعب 😂😂
انا لما كنت في الابتدائي كنت اكثر بنت مشاغبه في المدرسه وأحب اسوي مقالب بخوياتي وأتجسس على الكبار وهن يدرسن ومره المديره في وقت الخروج نادتني ويوم رحت على مكتبها بدت تمعط أذني بقوه وتقول لي أنتي ليش ما تتأدبين وانا من الوجع وشوفة انها مو راضيه تترك أذني فعطيتها كف على الوجه والمشكله انه اغلب المعلمات والطالبات ومن ظمنهم اخواتي كانو موجودين يتفرجون وانا ألف ألاقيهم مصدومين فسألتهم بكل برود ايش فيه كاني مو فاهمة وش سويت وبعده امي سجلت كمعلمه عندي عشان مايصير الي صار 🫣🫣😂😂😂😂
هادي قصة اختي
في مرا لما ماما جبت اختي الصغيرا كنت مرا متعلق فيها و احبها و ماما كانت تنام في الصلة هي و اختي الصغير عشان النونو بكأها صوت عالي المهم قررت في مرا أني انام جنب ماما و اختي النونو و هي فضلة تبكي بصوت عالي و أنا مقدرتش انام و بكر كانت عندنا مدرس فنا نمة في الحص و الاستاد زعأ في وشي عشان اصحا وأنا كنت نص نايم و نص صحيا فالت للاستاد يلا امشي من هنا أنت معندكش أخت بتبكي طول الليل و كول الي في القسم فضلو يضحكو و أنا صحصحت بسبب ضحكهم و الأستاذ وقفني ورا طول حصة و من وأتها حرمت انام معاهم
أنا احبك اوي واتمنا انك تقريها ❤😊
خامس مره اكتبها بليز 😢
قصتي
في يوم اختي الصغيره كانت عاوزه تنزل تشتري بس كانت خايفه عشان في قطه والده علي السطح واحنا اغلبية البيت كان مش بيحب القطط فاختي الصغيره دخلت عند ابي وقالتله تعالى معايا عشان انا خايفه انا مره وحده نطيت وقولتلها متحصلش انا موجوده تعالي وقولت لابي متتحركش دول شوية عيال فافي واختي الي اكبر مني بتلات سنين قالتلي خليكي احلي ابي هينزلها قولتلها مش هيحصل واختي دي برضو بتخاف من القطط المهم انا خدت اختي الصغيره ونازلين علي السلم سمعت صوت القطه لسه بنجري اختي الكبيره كانت فاتحه الباب وبتفرج علينا راحت دخلت اختي الصغيره وقفلت الباب في وشي 😂 وانا كنت مش عارفه اعمل ايه فوقفت علي صور السلم والقطه جات وعضتني في ايدي روحت رجعت لوره وكنت هقع من علي الصور مسكت في الصور بإيد وحده والتانيه كانت بتوجعني وفضلت اصوت واقول يا ناس الحقوني هموت ابي طلع وشدني ودخلني جوه وانا فضلت اعيط 😂 وبعدها عمي وابنه طلعو بيقول بتصوتو يعني روحت قولتله انت لسه فاكر ايوه ما انتو شكلكم صدقتو عاوزين تخلصو مني عمي بيقولي يعني انتي كنتي هتموتي وفيكي حيل تخانقي ابن عمي اكبر مني بسنتين قال ايوه تستاهلي وانا فضلت اخانق معاه.عشان انا وهو دايما بنخانق وانا معتبراه زي اخويا ملحوظه احنا وعمي عايشين في بيت مع بعض يعني كل واحد ليه شقتين اختي قالتلي تستاهلي عشان تعملي فيها جامده بعد كده وبعد ما سكت اختي الكبيره بتقولي يعني انتي لو كنتي موتي كنا هنقول للناس ماتت من قطه 😂 واخويا اتصل عليا وفضل يضحك وقالي وانا اللي كنت ناوي اجبلك قطه قولتله لا خلاص حرمت قطه اه😂😂😂
يا لوزه اتمنى انك تطلعي قصتي لاني عارفه انها ما راح تجيب لايكات انا الصراحه مش ملتزمه بالصلاه ولكن بفضل ربي حلمت في يوم اني انا و مجموعه كبيره من النساء في غرفه زي المجلس و كان في وسطنا النبي محمد ﷺ و النساء اللي قدرت اتعرف عليهن هن ماما و خالتي ف كان الرسول بيسلم علنا و بعدها بندخل الجنه ف ذاك اليوم صحيت و انا فرحانه جدا و حاليا انا بحاول اني التزم... اتمنى انكم تدعولي و التزم ❤
يا حرام❤😂😂
لوزا أنا عندي 12 سنة وكنت مش بصلي أوي وكنت بضيع معظم الفروض 😢
ف في يوم صحيت الفجر وقلت أصلي صليت وقرأت جزء قرآن وسبحت وحسيت براحة نفسية وبقيت أصلي كل الصلوات والسنن الرواتب ❤
القصص بتاعتك جميلة جدا😊
سلام عليكم شوفي بحكي لك موقف صار معايا قبل يومين نحن ساكنين بامانه عائله وانا منقبه الحمد لله انا باعدتي لما ارجع من الكليه اخلع النقاب قبل ما ادخل بيتنا كنت طالعه على بيتنا وكم في بيت خالي في الدور الاول وكنت طالعه وخلع النقاب في بيدي لقب غني اغنيه ما ابغى مؤدبه العصبيه الثعلبه ما انتبهت وضربت واحد براسي ولما رفعت راسي لقيت لقيت ابن خالي ما اهتميت انصدم في يومها ما من يومها حلمت اني اخلع النقاب من فوق السجاده كل ما اروح بيت اهلي يذكرني في النوم ويضحك مع ان الموضوع الذي سنتين ما اعرف ايش اسوي له
أنا بحب محتواكى جدا جدا جدا جدا جدا ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊
لوزا انا هحكيلك قصة في يوم كنا عند جدتي وتجمعنا كلنا سوا في الليل اصحيت على صوت مامتي وخلتي الي اسمها ماكانش سهيلة خالص كانت تحكيلها على قصة مرعبة اوي وكانت بتقول انا عندي جارتي مسكونة (اللهم عافنا) لانها كانت تمشي من الطريق قدام حفرة المجاري فدعست على ابن الشيطان ولما طلع الجن منها قام قلها مش هتركك لانك دعستي ابني فانا خفت اوي انا اسكت لا طبعا فكرت انو خالتي متعاونة مع الجن فحبيت اني انا اكشفها بطريقتي ملاحظة خالتي ملتزمة جدا ولابسة الاسدال وعشان كدا شكيت فيها خليتها لحد مانمت امت جايبة طوبة ودرباها على راسها هي فائت بس محصلش حاجة لراسها امت ايلا لامي انها عفريت وطبعا اكلت علائة مش محترمة ومن ساعتها كل بيت جدي بينديلي ياشيطانة انا بريئة جدا والله مش عارفة لي هم كدا بليييز طلعي تعليقي
قصه حلو و مخيفه شويه
كان في مره ماما راحت مشوار وقالت لي اوعي تفتحي الباب لحد وكان معايا اخويا كان أكبر مني بسنه طبعا كنا فرحانين لأن ماما مشيت و هنت علي الكنب براحتنا فجأة الباب بيخبط اقول مين محدش يرد. انا خفت اوي و اخويا ماكنش عارف يعمل ايه ف اتصلت على ماما وقلت له في حد بيخبط على الباب ف ماما تقولي اوعي تفتحي الباب لحد و انا جيه بسرعه فقلت لاخويا ملحوظه هو كان عنده 10 وانا 9 سنين قلت له تعالى معايا بسرعه طبعا جه معايا قال لي لما نشوف اخرتها ايه معاكي خته و استخبينا تحت السرير هو طبعا استغرب وانا قلت له اسكت عشان ما الحرامي مايسمعناش هو قالي انتي ايش عرفك أن هو حرامي قلت له اسكت اسكت.وبعد نص ساعة ماما جت ودخلت البيت بل مفتاح وكان كل الوقت ده حد غلطان في العنوان و هو كان بيشتغل صيدلي اخويا قال لي اهو يا فلحه وقعد يضحك على 😅😅
بحبك اوي يا لوزه تعديل والله يا لوزا ما طلعتني ابدا والله ازعل بس مهما حصل انا بحبك قوي❤❤❤❤ على العموم انا هصق فيكي أنشأ الله تطلعيني
هحكيلك موقف محرج جدا
كنا لسه ناقلين البيت جديد وصاحب بابا جه عندنا يياركلنا ويتفرج ع البيت وملقاش وقت غير ونا ف الحمام وياريت بابا قال الحمام مشغول أو مش دلوقتي أو لما يفضى لا دخلوا عليا وكل العيله الكريمه بيتفرجوا عليا وما كانو يبصوا ع الحمام لا يبصو عليا ولحد دلوقتي بسجد شكر اني كنت صغيره 😂😂
انا عندي كسرتين اول قصه حصلت لي امبارح كنت بجري ورا واحد يعني قربنا فكان في راجل معدي فرحت اتخبطت فيه وكان راجل كبير جدا وانا مت من احراج وفضلوا يضحكوا عليا ثاني قصه اني انا كنت قاعده في البيت لوحدي واهلي راحوا فرح وسابوني وانا اللي ما رضيتش اروح عشان كنت وانا صغيره بحب اقعد لوحدي لوحدي فالنور قطع فانا ماما كانت سايبه لي التليفون بتاعها وطبعا ده كان زمان فكان سايبه لي تليفونها فالنور قطع احنا ساكنين في الدور الثاني والبيت ده كله بيت عيله فاللي في قرايبنا اللي كانوا تحت كانوا بردك ايه مش موجودين بس ما كانش فيه غير جدي فانا قررت انزل واقعد معاه ونزلت وجدي سمع صوت باب بيتخبط عشان انا كنت نازله وهو ما يعرفش ان انا فوق وفجاه نزلت قال لي يا بنت انا افتكرتك حراميه😂
حتى اول ما يروحو اكل ثلج 😂
انا اسمي نهال من انا كنت صغيرة كنت أعمل زي الاولاد اليوم ذا كنت رايحة للبقالة كنت لابسة جاكيت و سروال بتاع فستة وكنت مخبية شعري بالةب بتاع الجاكيت لما وصلت جو عندي 2 اولاد و سألوني بنت ولا ولد 😂😂😂😂😂
نهل من المغرب بحبك أوي أوي
في مرة لما كنت صغيرة كنت مشكلجية اوي و اتعصب على اتفه الاسباب للمعلومة انا اسمي سارة المهم انو في يوم من الايام جا اخوي و فضل يرمي علي بالشباشب و الاحذية بتعت البيت فانا حاولت اتجاهلو بس هو ما رضيت يخليني فحالي فانا لقيت لوحة كبيرة عالارض و ضربت بيها عدماغو و دا الي خلاه يتعصب علي و انا بجري هاربة منو و اضحك و اتحشرت بس الحمد لله ماما كانت واقفة بيناتنا فانا هربت منو و رحت عالدش و استخبيت هناك و ببص من فوق الباب عليه المهم ماما بعتتو عشان يشتري حقات للبيت و الحمد لله ادرت اخرج و لما رجع اخوه طلع انو نسي الموضوع تسدقي انو عجبني صوت الوحة لما ضربت في دماغو
اولي يا لوزا انا شيطانة صح؟
بليز احكيها و لقبيني بصرصورة الامورة
انا بحبك اوي او كلش بس عندي فكرة رح تغيير مجر القناة وتصير احلى ان تقسيم القصص مثل قبل ان يبدأ بكتابة القصة يكتب نوع القصة مثل رعب او مضحك او رومانسي وايضا يكتب يريد يطلع اسمه لو لا وبس اتمنى تنجحي في القناة قدر تعبي بأن يوصل التعليق للوزة 😢 وبس ❤
انا بحبك اوي يا لوزا ♥️♥️
ارجوكي قولي قصتي : في يوم من الايام اجوي تعب جدا فرحنا على الدكتور نشوف مالو ف الدكتور فحصو فقال بدو عمليه خوالي 5 ساعات فاخوي عمل العمليه ونجحت فرحت انا وأهلي نزورو ف وصلنا المستشفى واحنا قاعدين في الغرفه انا رحت الحمام فعلقت في الحمام فصرت اصرخ عشان يفتحو الباب ففتحو الباب فطلعت من الحمام الله يكرمك بغني فلقيت الدكتور بنص وجهي فكل العيله قعدت تضحك علي وانا ضحكت على نفسي 😂😂😂😂
قصة : مرة وانا صغيره كنت رايحه احضر حفلة التخرج بتاعتي انا وماما معايا
فماما قالتلي اطلعي واقرأي قرآن فطلعت
وغنيت اغنية ماما جابت بيبي😂😂
ودخلت فماما راحت طلعتني تاني عشان اقرأ قرآن 🙂
انا كنت في المدرسه فا كان اي حد يشفني يلعب في خودي مش اي حد يعني بس كتير كانو بلعبو في خودودي فمره واحده شافتني راحت لعبه في خدودي فمره انا كنت بكلم زملتي فبعديها فبعديها في بنت شدني من شعري جامد معلومه الي بلعبو في خودودي بسشفوني كيوت اصلن هي شتني من شاعري عشان هي شيفاني كيوت معلومه اني مش كيوت بس معرفش لي بي شوفوني كيوت المهم من قو ت الشده رحت وقاعت على الارض من سعتها كل ما اشفها مبسلهاش وجري معلومه انا في مدرست بنات بحبك يا لوز ❤❤❤❤❤
انا بحبك اوي و استمري يا لوزا❤
قصتي:انا اسمي فرح وعمري 9 و المهم مره رحنا بيت جدتي و نمت وبعده صحيت الصباح وكلهم نايمين و انا دخلت الحمام الله يكرمكم وقبل ما ادخل لحمام لفيت وشفت واحد دخل غرفت جدتي انا خفت رحت الحمام ورجعت الغرفه نمت وبعدها العائله الكريمه صحيت و اكلنا واقت الاكل خالي وامي بداو يتكلمو عن قصص رعب حصلت معاهم وفجأه انا قلتلهم عن قصتي واقالولي اكيد تتخيل وذا خالك وانا متاكده انو صدق والله ماكنتش احلم وسالت خالي وخالي قال لا وانا خفت و من الان محد مصدقني
ملاحظه:القصه حقيقيه و القصه حصلت وانا عمري 8 سنين✨️🫀
يارب تعرضي قصتي دي😢
انا لما كنت في الصف الثالث تقريبا كنت في المدرسه ورحت ااحمام واحنا كنا بنحب الحمام المخصص بالمعاقين والمعلمين عشان كان بيكون واسع وفيه مرايه ومغسله نضاف جواه المهم وانا اخترت واحد من الحممات ذول الي هم هق الموعاقين والمعلمين المهم لما جيت اغسل ايدي بمغسله الحمام لاحظت ان في نقطتين حمر من ورايا ولي المعلوميه انا ما كنت بدخل الحمام بتاع المدرسه كثير فا انا قاعده ابص لي النقط الحمره وخايفه وطلعت من الحمام بجري من الخوف وفي الصف السادس في امتحانات منتصف السنه رحت الحماما عشان اشوف صحبتي ونتبادل لاجابات بس هي ما جت لقيت بدالها بنت من صفها بكرها وتكرهني المهم بعدين سمعت صوت بكي واضح لدرجه اني فكرتها وحدة من الطالبات بتعيط بسبب ان لاختبار صعب وقررت اني اطلع راسي من بوابت الحمامات عشان اشوفي في ايه ولي الملاحظه البنت الي كانت معايه كانت برضو مصدومه من الصوت المهم لما قربت مت المدخل اختفى الصوت وماكان اه اذر انا بعديها خفت وقررت اني اطلع من الحمام والبنت كانت ورايه بتشوف في ايه وانا بمشي عشان ارجع لصفي اتلفت عسان اشوف البنت الي ورايا لقيتها مش موجودا انا جريت على صفي😢
يارب تطلعي قصتي تعبت وانا اكتبها❤❤
انا هي اخر مرة اقول فيها قصتي😢
انا مره كنت بالمدرسه كان عنا حصه رياضه كان انا ورفيقتي بدنا نروح نفوت على الحمام بعدين سمعنا صوت من حمام الصبيان وكان الباب عم يفتح ويتسكر بعدين بطلنا نفوت والمشكله انه في مره رفيقي كمان كان بده يفوت عالحمام وشاف كمان باب الحمام تبع البنات عم يفتح ويتسكر فتح الباب ما لقا حدا
والمشكله انه انا متاكده انه بسبب لانه مره كانوا بالصف تبعنا عم يلعبوا لعبه العروسه تشارلي
هي هي القصه بتمنى تكوني فهمتي و انا اسفة اني ازعجتك بحبك اوي اوي اوي❤️🩹
القصة حقيقية و انا صارت معي مرة ومتت انا و رفقاتي من الخوف😢
اذا مكنتيش فاهمة احكي عني في قصة❤
بحبك اوي اوي❤😊
انا عيد ميلادي اليوم❤
بليز طلعيني و قولي يلي انا قلته❤😊
دي مصايبنا أنا و بنات خالتي 😂😂😂😂
إلي بقوي إيمانه في ربنا مينفعش يخاف من حاجة إلا رب العالمين
بس في هيك حالات ينفع نخاف جدا😂😂😂😂
انه بحبك اوي اوي اوي❤❤ استمري❤❤❤
انا لما كان عمري 6 كنت بخاف من القطط وكنت رايحه للمطبخ الساعه 12 اشرب ماء ونطت علي قطه سوده وانا فضلت اصوط وقول جني جني وطلعت مش قطه ابويه رمه عليه كيس اسود علشان بيخدني
والحمدلله الآن عمري 14 وبحب القطط وعندي 2 😊
ملاحظه اني عراقيه وحاولت اكتب مصري علشان تفهمي بحبك يا لوزا ❤
اسفه على لاخطاء لاملائيه في الصطر الي مفروض بيقول( المهم لما قربت من مدخل الحمامات الصوت اختفى )😅
في مره كنت طالعه سلم المدرسه بعد الفسحه والمهم لقيت ولدين من فصلي اعدين أدام فصل فقلت بااااس هو ده الفصل ودخلته وقعدت على الدسك وفجأه لقيت الولدين بيبصولي باستغراب مهتماتش بيهم
بس بعد اشويه لقيت ولدين غير الي شفتهم دخلين الفصل وقلولي انتي له اعده هنا 😮
بصيت على رقم الفصل وعرفت انه ده مش فصلي اصلا انصدمت وطلعت بره الفصل وانا في قمه الخجل ورحت فصلي وانا ساكته
والمشكله انيو الفصل الي انا دخلته كان غريب خالص يعني انا ازاي ما لاحظت اه الهبل ده 😅ومن سعتها اول ما افتكر الموقف او اشوف الفصل او الولدين مبكنش عرفه أعيت ولا اضحك على نفسي😊❤😂😂😂😂
منهم لله 😂 😂 😂 😂
بحبك يا لوزا ❤
قبل كده كنت انا و اللي كانت صحبتي البيست و اللي مش هقول اسمها اسمها جني كنا قاعدين جمب بعض و كنا في سيشن الدراسات و احنا متعودين ان احنا نزين الورقه اللي هنكتب عليها و انا كنت عايزه ازين بلون بينك بس انا ما كنش معايا قلم بينك مع العلم ان انا مش باخد منها حاجات كتير و هي بتاخد مني حاجتي من غير استاذاني و كانت بتاخد مني حاجات كتير و انا اخد منها قلم بينك و انا بزين راحت هي مغيرالي تسريحه شعري من غير استاذاني و كانت عايزه توريها لوحده صحبتنا اسمها رودينا بس انا فكتها قبل ما توريها لرودينا و راحت هي زعلت و قالتلي ان انا بارده و رخمه و راحت واخده مني القلم بتعها و حلفت ان انا مش هاخد القلم رحت قايلالها انا مش محتاجه حاجه منها و زعلت منها و خاصمتها لحد سيشن السينس و هي كانت بتتاسفلي في السيشن الدراسات كامله و انا سامحتها و هي اول ما سامحتها راحت وعدتني ان هي مش هتزعلني تاني علشان دي ما كانتش اول مره تزعلني فيها و حلفت بالله و قالتلي بحياه مامتها و اليوم اللي بعديها كنا متفقين ان احنا هنعمل غديوه و هي كانت عايزه الغديوه تبقي في المدخل بتاع العماره و انا قولتلها هشوف ماما و اقولك و ماما رفضت علشان انا كبيره و في سنه سته ابتدائي و انا اصلا بنت و ماما قالتلي اعملوا الغديوه في البريك و انا لما قولتلها الكلام ده في اليوم اللي بعد اليوم اللي هي كانت مزعلاني فيه و هي راحت قايلالي بكل طريقه مستفزه و قالت خلاص مش هنعمل حاجه و انتي كلي حاجتك مع اخوكي وانا هعمله مع اخواتى تضايقت وقعدت وما كلمتهاش ساعتها وبعدين هي لحظه ان انا قعدت هاديه وقالت لي انت زعلانه مني بطريقه مستفزه رحت مردتش عليها راحت قايله لي مسامحاني ولا لا بطريقه مستفزه رحت مردتش عليها راحت عدالي لحد ثلاثه وانا برده ما ردتش عليها راحت راحت مزغرته وقالت اخيرا هرتاح من قرفك يا شيخه رحت اتضايقت منها ومن ساعتها وانا مش بكلمها والمشكله ان نفس اليوم ده لما روحنا الفصل راحت شتمني بان انا جاموسه ان انا بقرا وان انا زباله وراحت قالت للمستر ان انا اللي بكلمها وحاليا انا مش بكلمها ومش قاعده جنبها وفي نفس اليوم واحنا في الباص واحنا راجعين للبيت راحت عامله معايا خناقه ثاني وراحت قايله لي في ناس مش بطقها حسبي الله ونعم الوكيل في واحده قدامي وشعرها قصير وناعم وهي شعرها عامل زي سلك المواعين هو محسساني انها ملكه جمال مصر وشها اللي مليان حبوب وشعرها العامل زي سلك المواعين واكتشفت من صحابي انها بتقعد تشتمني من ورايا وبتتكلم عني وحش جوجل برده بتقول عليا ان انا بارده وكلحه واساسا مش عايزه اصالحها وانا ملاحظه من الفتره اللي فاتت انها بقت بتتكلم ولاد كتير وانا مش عايزه صاحبها عشان ما تعلمش قله الادب منها و راحت قالت عليا pacme ومعنى الكلمه دي البنات الدلوعه اوي هو البنات القليلات الادب اوي بجد انا تعبت منها دي حتى ساكنه معايا في نفس العماره ونفس الباص ونفس الفصل وانا مش حابه كده
انصحوني اعمل ايه بليز عشان بجد انا تعبت😢
وهل انا غلطانه ولا هي الغلطانه؟
امبارح كنت طالعة مع امي و طلعنا في السلم الكهربائي و بعد ما نزلنا منه اتكحبلت و وقعت لى وشي و المول كله ناس و عمالين يضحكو وبعدها رحنا نشتري خضرة و كنت ما سكة كياس تقيلة اوي و نزلت الدرج و وقعت على وشي في الشارع و الشارع كله اعدو هيضحكوا علي بصوت عالي
وانا كمان بعشق التلج 😍🍧
قصتي:
أنا إسمي خديجة و من كم أسبوع أمي أعطت لي مبلغ كبير شوية و قالت لي إشتري الأشياء دي و أنا لما وصلت المحل حطيت كل الحجات يلي قالتلي عليها ماما في كيس عشان أحاسب و لما جاء دوري عشان أحاسب و لما أجيت أعطيه الفلوس ما لقتهاش😱و بديت أعيط و الكاشير يسألني ايه يلي يحصل و أنا مش قادرة أتكلم من كثر العياط لما قلت للكاشير أنو فلوسي ضايعة قالي عادي جيبيلي الحساب بعدين و أنا أقوله لا ماما ما تخليني أدخل البيت مع أنو ماما و الله انها طيبة و متفهمة المهم جاتني فكرة و قلت للكاشير يشوف الكاميرات و لما إتصل بصاحب المحل عشان يشوف الكاميرات و أتضح أنو أنا حطيت له الفلوس قبل ما أحط الأشياء في الكيس😳😰
و نسيت أقول أنو لما كنت أصيح أجتني مرأة و أعطتني فلوس و أنا من كثر العياط ما قدرت أشوف كم عطتني و لما لقيت فلوسي رحت اشوف المرأة كم عطتني و إلا ألاقيها أعطتني مبلغ كبيييير
أنا أتكلم بلهجة بيضاء يعني مو لهجتي فأتمنى أنو نطقت الكلمات صح و إذا غلط صححيها و بس تعبت و انا أترجم بلييييز طلعي قصتي💫🗿
متابعتك من الجزائر 🇩🇿🇩🇿
قلتلك قصتي ألف مرررة ليش ما عم تقوليهاا
انا بحبك كثير يا لوزا ❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊 ممكن تطلعي تعليقي❤❤❤❤
😂الله يهدكم يا ماما وبابا خرشتوني وبغيتو تموتون البنت 😂😂😂😂
لوز حببتي خدي بلك لان في حد بيسرق القصص بتعتك و كمان بنفس الطريقه ❤❤❤ انا بحبك❤❤❤
انا حلمت حلم اتمني كله يحلم بيه يا رب ❤
انا حلمت الي انا كنت مع الرسو ل محمد وكنت معاه في كل حاجه فلما كان رايح كده مكان مش فاكره فين كان في ناس قاعدين يضحكو عليه ملحوظه الرسول كان مغطي وشه فانا قمت مزعقالهم وهما لسه بيضحكو فقومت قايلالهم الي هو الرسول فسكتو سكوت تام وفي الحلم انا والنبي روحنا كهف فانا قولت للنبي عاوزه اشوف وشه وهو كان لسه رايح يوريني قمت من الحل فلما قومت عايط عياط السنين ولي لانا عرفته الي هو كان روفيع اوي
يارب كله يحلم بنفس الحلم ده ويشوفه كامل يا رب بحبكم وانتي اكتر يا لوزا❤
انا بحبك كثير يا لوزا❤❤❤ و مشترك في قناتك و بتابع كل فيديوهاتك ❤❤❤ ممكن تطلعي تعليقي ❤❤❤😊
لوزة انا بنت عمري 14 مرة كنت بروح سفرة من العراق الى الكويت مع ماما و بابا و اخوي الكبير و كانو تيتة و جدو معانة يودعونه و كانت ارحلة 8:00 وانا كنب بروح الحمام ورح و ركعت ما لقيت حد و رجعت عل بيت مع تيتة و جدو ما رحت اي سفرة و امي و ابي سبوني كنو معندهم بت 😂😂😂😢 ومن دلوقتي من نروح سفرة ما اروح حمام 😂😂 انا اتابعك من العراق❤
القصه دي بتاعت اخويا مره كان بيلعب في الجنينه و فجأة سمع صوت ابن خالتي بينادي على بصوت عالي جدا وكمان شافه من الشباك و اصلا ابن خالتي مندهش على ولا طلع من الشباك انا بحبك جدا يا لوزا
انا اسمي لارا و بحبك اوي اوي اوي يا لوزة و في يوم من الايام كنت قاعدة مع جدتي و نور اختي و كنت قاعدة في الاوضه و إذ فجأة ببص في السقف لقيت برص و ما ادراكي ما الصويته 😂😂بس موتناه الحمد لله ❤😂
انا اسمي سماء و لما كان عمري 8 طلعت من البيت انا و اختي و ابويا و جيت اسبق اختي و ابوي و جريت من المصعد و طحن على وجهي والناس كانو يضحكو و اختي و ابوي يضحكو
وبس انا احب جداً جداً و انا من السعوديه 🌕
بحبك❤❤❤ يالوزا❤❤❤❤
قصتي للمرة الثالثة
انا اسمي سلوى لما كنت في سادتا ابتدائي كان عندي ميس ربنا يجازيها خير كانت بتحببنا في الصلاة❤ و انا فعلا حبيتها وبقيت بصلي😊 فا الميس دي كانت كل يوم لما بتدخلنا كانت بتسأل مين مصلاش الفجر و سعات كانت بتسأل مين صلى الفجر فيوميها هي سألت مين مصلاش الفجر فأنا سمعتها مين صلى الفجر فرفعت ايدي✋️ و كنت بطلع حجاتي من الشنطة و ملحوظة انا كنت طالبتها المفضلة🫶 فهي قالت معقول يا سلوى ليه مصليتيش فأنا قولتها مش حضرتك بتسألي مين اللي صلى الفجر بس كانت كسفة لأن كل الفصل كان بصص عليا 😶🌫️🫠ملحوظة تانية كنا في مدرسة مختلطة🏫 😅
ماما بابا اشقياء جدا😂😂
انتي محترمه بسم الله ماشاءالله ونفسي تطلعي تعليقي في الفيديو الجاي بحبك اوي❤
أنا كتبتها اكتر من مره 😢
ممكن تطلعيني ❤
ده اكتر موقف محرج حصلي أنا السنه اللي فاتت كنت باخد في سنتر وكنت قاعده في مكان الإنتظار واخويا كان جمبي ومختش بالي أن هو طلع بلكونه السنتر وواحد تاني قعد مكانه وانا مش واخده بالي لحد دلوقتي 😂وبعد كده رحت حطيط ايدو على الولد على أساس احط ايدي على اخويا مره واحده لقيته بيقولي في حاجه أول ميصيت لقيتو مش اخويا و ده كان اكتر موقف محرج جدا
وبحبك يا لوزا❤