Jezero puno GRANJA i prepreka (Šaranski ribolov)

• Опубликовано: 14 окт 2024
  • Naš Branko posjetio je prvi puta ovo zanimljivo jezero u Vinkovcima. Radi se o vinkovačkom bajeru i količina granja u njemu je zbilja nevjerojatna a prizori ostavljaju bez daha. Srećom u njemu pliva lijepi broj šarana pa se vrijedi pohrvati sa vodenim preprekama.
    BEZBROJ GRANJA u ovoj avanturi (Šaranski ribolov) | NAGRADNA IGRA
    U ovom videu možete i sudjelovati u NAGRADNOJ IGRI i osvojiti FOX POWER PACK 48K, kako sudjelovati možete provjeriti u videu, a izvlačenje dobitnika možete očekivati za nekih 2 tjedna uživo na našoj Facebook stranici...
    Sretno i Bistro!
    NE ZABORAVITE SE PRETPLATITI
    Lajkajte nas na Facebooku: bit.ly/Fox-on-F...
    Zapratite nas na Instagramu: bit.ly/fox-cro...
    FoxFishing TV je mjesto gdje želite biti ako ste ljubitelj šaranskog ribolova. Ovdje možete pronaći svašta, od osnovnih značajki, preko savjeta, tehnika i taktika do najnovijih i najboljih proizvoda vezanih za šaranski ribolov! Na ovom kanalu upoznat ćete neke od najboljih svjetskih ribolovaca i uz pomoć njihovih savjeta podići svoj ribolov na višu razinu, a nadamo se i više uživati u prirodi!
    Fox International jedna je od najvećih svjetskih firmi koja proizvodi opremu za šaranski ribolov, opskrbljujući ribolovce s više od 3000 kvalitetnih proizvoda izrađenih po najvišim standardima.
    Opremamo ribolovce stvarima kao što su šatori, ležaljke, štapovi, role, torbe pa sve do udica, vrtilica, špaga za predveze i svega ostaloga što se koristi u šaranskom svijetu danas. Nadamo se da ćete uživati u našim videima i pretplatiti se na naš kanal, stisnuti like ili ostaviti komentar.
    #Fox#Foxinternational#Carpfishing#Foxcroatia#Šaranskiribolov

• @matijahorvatek2857
    @matijahorvatek2857 Год назад

Nisam u životu pecao, al ovaj video sam odgledao od početka do kraja... Svaka čast

• @bogdanlazic7010
    @bogdanlazic7010 Год назад

Kako tebe lepo slušati kako pričaš, pravo ribolovacki,nema sta pravi si profesionalac sarandzija, a prijatan čovek.Pozdrav i bistro.Kladovo

• @DeTocas.Krematorium
    @DeTocas.Krematorium Год назад +3

Nisam ribič al nakon ovog videa žalim za nedostatkom vremena i da isti postanem..svaka čast na produkciji i naravno, na Buddhi..Veliki pozdrav velikom

• @nikoladjordjevic9244
    @nikoladjordjevic9244 Год назад +1

Pozdrav iz Srbije lagano snimas sve zanimljivo
    👍

• @emanuelpuhanic1140
    @emanuelpuhanic1140 Год назад +1

Bok Brane doktorski video moj najuspješniji ribolov je bio na moru kad sam u jednom danu ulovi 5 strijelki preko kilu i jedu od 2 i po tehnikom spin.

• @matorugasevic
    @matorugasevic Год назад +1

Pozdrav Budha frende...napokon si dosao, bilo mi je drago vidjeti te na Bajeru. Svaka cast, rekao sam ti kad smo se vidjeli a sad kazem i javno, sto si jedan od rijetkih ribica koji je kao gost odnosno na vikend dozvolu dosao i potpuno postovao i poslusao savjete, i za debljinu najlona i za udaljenost sistema od granja i jos puno toga.
    Moj najbolji ribolov u zivotu, i sam si vidio, bio je prije tjedan dana upravo na Bajeru, na meni novoj poziciji sa ostvarena 32 poteza, 6-7 lijepih vretenaca, nekoliko debelih riba, ali i veleljuskavih riba te ribom kampanje i osobnim rekordom, golaćem od 26,600 kg. Strasno iskustvo i vrlo teska ali uspjesna kampanja. Pozdrav. Bistro

• @cuturav
    @cuturav Год назад +1

Bravo za video.Moja najbolja kampanja je bila na nekadasnjem jezeru Čonoplja.Pozdrav.

• @dariokovacic8854
    @dariokovacic8854 Год назад +2

Odličan video, bravo Buddha svaka čast👏najuspješnija ribolovna avantura...pa prije jedno 3 godine, negdje u ovo doba, želio sam ići na Borovik prvi puta otpecati vikend..te godine sam se i počeo baviti šaranskim ribolovom pa je sve bilo još nejasno. Odlazim na Borovik, stajem na poziciju i pitam se šta sad? Izmarkirao, nahranio i čekao. Nakon 2-3h dobivam prvu ribu, ogromnu ljusku koja je bila nešto više od 15+kg, sreći nema kraja. Pred mrak dobivam još jednu manju ribu, cca 6-7kg. Drugi dan je prošao mirno, promjena vremena i pad temperature je utjecalo na ribu..😑. Ovo mi je bila nauspješnija kampanjica jer sam prvi puta otišao, probao i potrudio se da nešto upecam, u čemu sam i uspio. Velihi pozdrav cijelom Fox Teamu🤗🦊bistro🎣

• @stefanjanjic3562
    @stefanjanjic3562 Год назад +1

Pozdrav Fox ekipi, super video.
    Moj najbolji ribolov je bio pre 15-ak dana kad sam upecao mladicu od 7kg I soma od 14kg u razdoblju od 10 minuta na drini

• @vedranpleli4561
    @vedranpleli4561 Год назад +1

Sa Legendom BigBuddha 2020 godina na Lapovcu poz. hrasticu✌️👍 reci hrana brane

• @zdenkadarabus4001
    @zdenkadarabus4001 Год назад

Pozdrav
    Odlična avantura bila mi je na ribnjaku ŠRK Vinica, gdje smo ulovili puno riba.

• @SUDzoni
    @SUDzoni Год назад +4

Svaka cast momci! Najuspesnija kampanja jezero Treset, Subotica. Uz gomilu uliva, bio je i jedan od 24 kg 👌👌

• @labasnikola8
    @labasnikola8 Год назад

Pozdrav ekipa Fox. Definitivno najbolji i najzanimljiviji ribolov na finzuli kad sam bio sam na pozici a dobio 3 run. Ludo i nezaboravno👍🎣

• @karlo_roki9105
    @karlo_roki9105 Год назад +2

imam 15 godina i skoro sve od foksa najljepsa avantura ili ribolov mi je bio zapršic velike ljepe ribe i naj veca riba mi je bila 31.132kg i stvarno bi mi bio potreban foks helou pawer beng 48k jer se zadržavam na ribolovu po 3 čak i 5 6 dana. i svaka čast decki iz fox Croatia fishing

• @valentinpavlovic5399
    @valentinpavlovic5399 Год назад +1

Svaka cast

• @tihomircapalija8794
    @tihomircapalija8794 Год назад +8

Bravo ekipa👏👏
    Najuspjesnija kampanja je skoro svaka kada odmoris glavu od svakodnevnih problema..obaveza..

• @dusancvjeticanin1471
    @dusancvjeticanin1471 Год назад +1

Pozdrav,Odličan video.
    Moj najuspešni ribolov ove god Peskara Čepel 30h 8riba od 12do 19 kg

• @floki8495
      @floki8495 4 месяца назад

umes ti i bolje pogotovo kad si pored sremaca u jarku kad krste ludaci stapove rakijom LJUBI TE BRAT

• @alenkiralj1149
    @alenkiralj1149 Год назад +3

Čestitke 🦊 timu na odličnim videima!!
    Definitivno najuspješnija kampanjica je bila na jezeru Jošava prije cca 10godina, sa čovjekom koji nas je pre rano napustio, no ostavio dubok trag u hrvatskom šaranskom ribolovu, Pave Vukelić - Pajo, gdje smo u 16h ribolova uspjeli prevariti 49 šaranskih ljepotana.. 🙌🙏❤

• @janmohar9578
    @janmohar9578 Год назад +1

Pozdrav ekipa💪 odličan video.
    Moja najuspešnija kampanija je bila u Sloveniji gdje sam na jezeru Krog upecao 10 riba u jednoj noči i to je bilo decembra najjači šaran je bio 20.8 kg.
    Ekipa želim vam sve dobro 💪👏

• @zoransinjeri3480
    @zoransinjeri3480 Год назад +7

Lijep pozdrav Fox timu,kao i našem slavoncu Branku, big budhi, prelijep video,još nisam bio na Vinkovačkom bajeru što mi je velika želja,poslje ovoga videa želja je još jača.... moj najbolji a ujedno i najzahtjevniji ribolov bio je na jezeru Grabovo,kraj Vukovara... prvi puta dosao na jezero i to na poziciju broj 2,malo ribiča odabire baš tu poziciju zato što je široka,velika i do trske preko ima 120+ metara... kako sam čuo priće drugih ribiča da znaju imati 20 i više riba za dan,znao sam da dolazim na vodu punu ribe....nije me bilo briga, računao sam da imam 5 riba za 24h bio bi zadovoljan za prvi puta.... bio sam sam' na poziciji,sreća imao sam 2 meredova,igranka je krenula cim sam zabacio štapove,nisam uspio ni 5 spombova zabaciti,amur, pa amur,pa amur itd, bilo je svega double pa čak i triple runova,a ja sam,sta da vam više pričam... u 20h provedenih na vodi( nisam uspio izdržati 24h) imao sam 27 grizeva, uspio sam usačiti 23 amura i samo jednog šarana, sam hranio,sačio,slikao... poslje tog ribolova su me ruke boljele dobra 3 dana ali se isplatilo, nezaboravan ribolov.... pozdrav iz Višnjevca ❤️

• @danijelcaleta3430
      @danijelcaleta3430 Год назад

Nije ti bilo lako... Ja ode sutra tamo.... Naleti na pivo

• @zoransinjeri3480
      @zoransinjeri3480 Год назад

@@danijelcaleta3430 koju pozz ideš? Šaranija ili feeder? Ja ode sutra na Borovik

• @danijelcaleta3430
      @danijelcaleta3430 Год назад +1

@@zoransinjeri3480 e neznam koju će kolega ulovit poziciju..... 2 ću na šaranske bacit i 1 feeder ako budem imo šanse s njim probat

• @josipfric359
    @josipfric359 Год назад +1

Bravo legendo, samo naprijed...
    Najuspjesniji ribolov, hmmmm..... tesko je izdvojiti nesta sto je naj kad je svaki odlazak na vodu top zbog micanja iz svakodnevnice... al ajd, naj ribolov je bio prije nekih 2 godine kad sam ulovio prvu ribu 20+

• @ivanosubic5551
    @ivanosubic5551 Год назад +1

Lijep video i dobri ulovi👍. Moja najbolja avantura je sa mojim bratičem na jezeru lapovac kada samo ja i bratić skoro u isto vrijeme uhvatili ja 10 kg šarana a on 15 kg šarana i oba ih zajedno pustili.

• @davidzgela8108
    @davidzgela8108 Год назад +2

Pzdrav, najuspješnija avantura je bila na jezeru Borovik kada smo se mučili sa ribom na nekih 150m koja je zapela u granje, ali na kraju se završilo dobro po nas i izvadili smo ljuskaša od 25kg. LP.

• @marioabramovic5358
    @marioabramovic5358 Год назад

Pozz Budha...najdraža kampanja mi je bila na grabovu 3 dana prvi mjesec..Znači sve sam imao sunce,kišu,snijeg,vjetar....nakon 15 min ribolova došla babuška...nakon toga tek u noći krasna ljuska..16kg...nakon toga još 2 ribe ...sve u svemu volim ekstreman ribolov i to mi je ono bilo...najjači ostaju...drugi po redu od najdražih mi je borovik ..u 3 dana 64 griza preko 30 riba vani ..među kojima i smuđ koji mi je bio prvi u životu...pozz i bistro svima...

• @borna675
    @borna675 Год назад

Odlican video! Bravo dečki! Najbolji ribolove koje sam imao i lovio prekrasne ribe bili su na starom toku Drave zvano Bara Budakovac! Prekrasne ribe i velike ribe! Pozdrav! 🎣🐟🐟

• @dominikkunic1172
    @dominikkunic1172 Год назад

Odličan video, najuspješnija ribolovna avantura mi je bila 1. kampanja na Vranskom jezeru gdje sam i ulovio svog prvog šarana.

• @sergejpolupanov8530
    @sergejpolupanov8530 Год назад

Odličan video
    Moja najbolja kampanja je bila na početku kad sam počeo loviti šarane i to dok još odma dobiješ šarana nakon par minuta

• @josipdukmenic1588
    @josipdukmenic1588 Год назад

Odličan video! Definitivno jedan od boljih izlazaka na vodu je bio borovik prije 7-8 godina, sa preko 50 poteza i 40-ak ulovljenih riba!

• @matijavlahovic2495
    @matijavlahovic2495 Год назад

Bravo Foxekipa ;) najljepša i najuspjesnija kampanja bila mi je na jezeru Finzula Rakitje...prvi puta napravio svoje boile i stvarno se napecao i bio odusevljen :)

• @mariozeljkovic7403
    @mariozeljkovic7403 Год назад +1

Pozdrav Buda tebi i tvom timu. Odličn video.
    Najbolji ribolov do sada mi se dogodio baš na ovogodišnjoj šaranskoj ligi di sam po prvi puta osvojio medalju i to za prvo mjesto i najveću ribu. Osjećaj fenomenalan.

• @davidbicanic7602
    @davidbicanic7602 Год назад

Odličan ulov jedva sam doceko ovaj video meni je naj uspjesniji ribolov je na također na Bajeru Vinkovci

• @crozippo1369
    @crozippo1369 Год назад

Kao i uvijek odlični 💪💪,a najuspješniju kampanija definitivno Kneginec 48h ,62 poteza 57 realizirano ,412 kg ribe od 3-11 kg ...nadamo se ubuduće i boljemu a naravno i većem ulovu ..
    LP

• @zdravkofricensaft2909
    @zdravkofricensaft2909 Год назад

Sjajan video, po običaju. Najbolji ribolov ove sezone mi je bio na Ođenici, 21 riba i sve na Dumbelse na Drigu, Boilie academi. Bistro🐬

• @domagojb.2852
    @domagojb.2852 Год назад +1

Nema loše kampanje u ribolovu..svaka je najbolja 😉💪🎣 Video je vrh!!!!

• @petarhuis7043
    @petarhuis7043 Год назад +2

Lijepo je vidjeti ribolov i na nekim slavonskim vodama, pogotovo nama slavoncima!
    Najuspješnija kampanja mi je bila na jezerima Savica, gdje još uvijek stoji osobni rekord od 15,5kg.

• @antoniokey4090
    @antoniokey4090 Год назад

Svaka cast..

• @matija1405
    @matija1405 Год назад

Super video i lijepe ribe. Najuspjesnija avantura bila je na jezeru Mokrice gdje sam u jednom danu izvadio preko 15 prelijepih sarana, ujedno i svoj PB 13.800.
    Pozdrav cijelom Fox timu👊

• @stelataritas3832
    @stelataritas3832 Год назад

Svaka cast na videu
    Jedan od boljih ali i tezih ribolova je na rijeci Mreznici, u tri dana legao je jedan saran od 14kg te dva lijepa linjaka, pva se pokazao kao dobitna kombinacija u gustom pojasu lopoča

• @diablo125ccm
    @diablo125ccm Год назад +2

Pozdrav cijelom Fox timu!!!! Svaki novi video vam je bolji od predhodnog samo tako nastavite!!!!🦊🦊🦊
    Najuspiješnija kampanja mi je na omiljenim jezerima šljunčare u ozlju gdje smo na jezeru broj 7 uhvatili jako jako puno riba i to većinu 15 + bilo je ekstremno vruće ali smo si dali truda i jezero nas je nagradilo kao i uvijek.Bistro i ljep pozdrav svima.....

• @awesomemen2092
    @awesomemen2092 Год назад +6

Najuspješnija avantura bila je na rijeci Bitulji kod Kladavca kad sam uhvatio svog prvog šarana ikad. Imao je nešto više 4 kg. Od tada sam zavolio ribolov

• @bugo1985
    @bugo1985 Год назад +1

Extra video,ljepi ulovi,Budda kao i uvjek zna i nasmijati,potezanje pogresnog stapa,to se i meni desilo🤣🤣....moja jedna od uspjesnijih kampanji,ona na pocetku moje sportske ribolovne kariere🤣🤣,grabovo,kolega tihomir i ja ,preko 30tak riba u 48h,na pocetku je to bilo ono zbog cega sam zavolio pecanje toliko da je na prvom mjestu u mom zivotu......ne racunam obitelj,naravno....

• @markogajic9791
    @markogajic9791 Год назад +2

Ubedljivo naj uspesnija ribolovna avantura bila je sa mojim sinom. To je bilo jednokratno pecanje sarana na malom komercijalnom jezeru. Ja nisam pecao nesto mnogo jer san zeleo da svku ribu izvuce moj sin. Prvo je izvukao sarana od 7 kg i tada je osetio pravu borbu posle je upecao jos dva jednog od 8 i od 6 kg. Za kralj je doboio jednog prelepog ljudskog sarana od 9,5 kg. To pecanje je za mene bilo naj uspesnije jer sam mu pokazao koliko je ribolov lep sport

• @Sm0th1e
    @Sm0th1e Год назад

Odličan video! Najbolja kampanja mi je bila na jezeru Ježevo gdje sam za 6 sati ribolova dobio 7 šarana od 5-8 kila i jednoga 13 330.

• @tinmauhar9567
    @tinmauhar9567 Год назад

Odličan video i vrlo zanimljiv🦊🦊
    Najlijepši ribolov mi je bio na Ilovskom jezeru gdje sam ulovio jako puno krupne ribe i rušio svoje rekorde.

• @dinojankovic6005
    @dinojankovic6005 Год назад +3

Klasično simpatičan budda kao i uvijek!! Ribolov života mi je prvi ozbiljan odlazak na vodu s ocem, gdje je on uhvatio šarana 19kg, dok sam ja gledao, i uzivao... tu se rodila ljubav, koja traje i danas i sve je jača.... pozdrav svima!

• @igorkaranfilovski3896
    @igorkaranfilovski3896 Год назад +1

Svaka cast za video,jako jako zanimljivo I prijatno za gledanje.sto se tice pogresnog stapa ahahahhhaha (rekao si da mozemo :) ). Najbolja kampanja jezero bambi austrija I saran 22kg.Poz I svako dobro

• @tomislavspoljaric1231
    @tomislavspoljaric1231 Год назад

Odličan video
    Najbolja kampanja upravo na jezeru Bajer u Vinkovcima, gdje sam oborio svoj PB sa šaranom od 24kg 🐟🐟

• @cuki5661
    @cuki5661 Год назад +1

Pozdrav moja najveća avantura je kada sam sa prijateljem išao pecati babuške i kedere a pritom nam se zakačio ogroman šaran na malom jezeru i strgao naravno sve.

• @ludipleyer3428
    @ludipleyer3428 Год назад

Sve cestitke,najuspesnija avantura mi je bila na reci Djetinji,mala reka u zapadnoj Srbiji,pecao sam celim tokom reke i upecao sam tridesetak pastrmki a neke su imale preko kilo ipo.

• @irenabee6575
    @irenabee6575 Год назад +1

Odličan video, dečki, jako zgodan glavni glumac.

• @martinmikolaj7463
    @martinmikolaj7463 Год назад +1

Moja najuspjesnija avantura je tek sami početak šaranije... kad sam ulovio šarana teškog 10 kg s štapom i mašinicom u kompletu iz dekatlona u vrijednosti 150 kn

• @valentinprajo6211
    @valentinprajo6211 Год назад

Svaka cast 👍💪

• @aleksandarsalegeric8685
    @aleksandarsalegeric8685 Год назад

Jedan od boljiv videa koji ste snimili. Najvecu ulov mi je 16kg, nije velik, ali mi je adrenalin radio pun gas. Inace koristim fox fx11 masine i super su se pokazale. Svaka cast 👌

• @mihaelzlodi1653
    @mihaelzlodi1653 Год назад

Svaka je na svoj način najdraža Još pogotovo ako je se sjećam

• @tomislavmisic9004
    @tomislavmisic9004 Год назад +2

Jedva cekam otiči na ovu vodu. A sada kako sam se vratio nazad u Hrvatsku nadam se da ce biti to uskoro. Bistro

• @topfisching4981
    @topfisching4981 Год назад

Tek sam krenu i prva riba mi je bila amur od 6kg i naj veći doživlja je ogrmni šaran ali nažalost je zapeo u travi i otpao🎣🎣BISTRO🎣🎣

• @miroferro2608
    @miroferro2608 Год назад

I kad se lovi ,i kada ne ribarija uvjek uživancija.sretno

• @karlo655
    @karlo655 Год назад

Svaka čast na videu!! 👍👍🎣🎣 Moja najuspješnija kampanja je jedno malo jezero u okolici Varaždina, u 5 sati ribolova 20+ riba od 1-12 kila.

• @jovananikolic8077
    @jovananikolic8077 Год назад

Moja najuspresnija ribolovna avantura je bila na toploj Mlavi kod Kostolca gde sam upecao sa drugarom puno deverika babuska...I bio je bas lep osecaj,Pozdrav.

• @Kraparsi
    @Kraparsi Год назад +1

Pozdravljeni,
    Odlični video, ter vedno odlični Fox proizvodi, kateri so mi pripomogli ze mnogokrat pri mojih ribolovnih avanturah... Več kot 30 let lovim že na domači reki Dravi in seveda najboljša kampanja je bila 2020, kjer sem uspel ujeti v 48urah 20 rib od tega 14 krapov do 16kg❤️

• @karlov7499
    @karlov7499 Год назад

Najuspješnija ribolovna avantura bila mi je sam prvi ribolov šarana gdje sam upoznao top ekipu koja me uvela u sam šaranolov i dala mi je top savjete te sam danas tu di jesam 🙂.lp

• @vlatkopecaver116
    @vlatkopecaver116 Год назад

Bravo Brankec.Moj najuspješniji ribolov je bio na rijeci Kupi prije par god. sa ljuskom u podmetaču od 18,300kg. nezaboravni dril od sat vremena

• @mataribic3033
    @mataribic3033 Год назад

Svaka cast! Video brutala👍👍

• @josipsiladi7227
    @josipsiladi7227 Год назад

Exstra video,početak jedne kampanje na finzuli krenuo sa tri indijanca i odmah grizevi na sva tri,prekrasne ribe i odmah smo morali sjesti i odmoriti pol sata....

• @markoliscevic6585
    @markoliscevic6585 Год назад

Moja najuspješnija kampanja je bila na grabovu-kaiševac
    48 sati pecanja 36 poteza 31 riba vani
    Dečki svaka čast na odličnim videima pozdrav Fox timu ✌️🦊🦊

• @filipondrasek1137
    @filipondrasek1137 Год назад +1

Biser Slavonije 🎣🎣
    Najuspjesnija kampanja mi je bila ove godine kad sam nakon 3.mjesta na boroviku otisao na posao i onda tako sretan od vikenda šef mi dingne tlak,ja dam otkaz i sljedeci dan odma odem.nazada na borovik..preko 50 poteza u 4 dana i zadnju noc uhvatim pb šarana 24,650😁😁😁

• @nerkobiserovic3751
    @nerkobiserovic3751 Год назад

Mnogo dobar video..a ribe same po sebi zdrave i jake kao sto je i poznato za Bajer 😃
    Jedan od ribolova zivota bas na ovom jezeru u 3 mjesecu..dnevna temperatura 10-12...noci -6 do -8..za divno cudo kampanja od 48 sati sa 23 ribe vani 😃

• @gabrielfilkovic5415
    @gabrielfilkovic5415 Год назад

Bok Brane moj najuspješniji ribolov je bio na malom jezeru Zajarki gdje sam ulovio moj osobni rekord na tom jezeru 12,100 kg ljuskaša. Odlićan video i lijep pozdrav!

• @bvskrilaxx2297
    @bvskrilaxx2297 Год назад +2

Svaka cast,mnogo zanimljiv video i pun adrenalina ne samo za Branka nego i gledaoce od iscekivanja😂
    Svaka kampanja je uspjesna ako se poklope svi uslovi,odabir pozicije,preciznost hranjenja,pritisak i mnostvo drugi stvari..
    Izdvajam jednu moju uspjesnu kampanju gdje jednoga jutra ne da nisam mogao popiti kafu nego ni doruckovati od udaraca ribe,ali valjda to je cilj svake kampanje?😄

• @TompaHR
    @TompaHR Год назад +1

Odlican video, svaka cast momci :)
    Jedan od drazih ribolova bio je krajem svibnja prosle godine gdje smo se kompa i ja u pola sata spontano dogovorili i zapicili na Finzulu.
    U dva dana ribolova obojca smo po par puta rusili svoje PB-eve, riba za ribom, puno adrenalina, veselja i naravno zabave, neke stvari najbolje ispadnu kad su neplanirane :)

• @bornalesic5997
    @bornalesic5997 Год назад +1

Pozz Budha, definitivno najuspjesnija ribolovna avantura je na Bajeru u Vinkovcima, gdje je srusen moj pb😁✌️

• @davidpeic533
    @davidpeic533 Год назад +1

Najuspiješnija avantura za mene je bila definitivno u pocetku pecanja tamo 2017 kad smo ja i moj dobar kolega Edi isli pecat na ribnjak u Đurđenovcu tamo krajem 11mjeseca.Kad ni zivotinje ne izlaze a ja i Edi idemo na kampanju koja je trajala svega 3 dana. U toj kampanji smo se ispecali na trećoj tabli ko nikad i ako smo se jos toliko smrzli ali definitivno najbolji ribolov ikad,jer sam tu uhvatio i svoj prvi Pb koji je bio 12.500kg i to mi je bilo nesto woww.Tako da nije pecanje samo odes i zabacis ima tu i 100 i jedan drugi faktor koji moze dosta utjecat.Brane prijatelju video ti je odlican i mogo bi gledat svaki dan drugi video sa tobom jer si ti takva legenda od čovjeka da je malo za rec to.

• @mateopranjic4671
    @mateopranjic4671 Год назад +1

Najuspijesnija kampanja to jest ribolov mi je bio u lipiku na,pjeskari sa 30 uhvacenih riba a ujedno i obranjem nekih osobnih rekorda

• @renemuhvic6006
    @renemuhvic6006 Год назад +1

Svaka cast Budda na ovom "cupavom" ribolovu. Nisi jedini koji zna potegnut krivi stap 😂💪🦊
    Najuspjesniji ribolov do sad Ilovsko jezero definitivno. Naravno razlog je PB sto je nedavno "legao". Pozdrav ekipa i samo jako 😎🦊🔥

• @leonvanjek3770
    @leonvanjek3770 Год назад

Bok moja najbolja avantura je bila 48 sati Pjeskara Lipik gdje sam uhvatio svog najvećeg šarana 19kg bilo je odlično i nezaboravno uhvatio sam i amura 16kg isto najvećeg do sad .Odličan video i bravo.

• @carpangler96
    @carpangler96 Год назад +1

Bravo 😉
    Najuspjesnija kampanja upravo na tom jezeru na poziciji 5. uz puno velikih riba pao je moj novi PB golac 26.300kg
    😉🎣

• @CTCroatiaCarp
    @CTCroatiaCarp Год назад

Super video, bas mi je bilo zanimljivo jer ima isto ovakva pozicija na jezeru na kojemu ja cesto lovim😁. Najuspjesnija ribolovna avantura mi je bila ovi ljeto kada sam ulovio 19 šarana u pola dana. Bistro!👍🐟

• @gabrijelmajstorovic8259
    @gabrijelmajstorovic8259 Год назад +1

Moj najuspiješniji ribolov je kada sam upecao svoju nejvecu ljusku od 15 kg i jos prekrasnih riba.BISTRO🎣

• @jakovgorscak6469
    @jakovgorscak6469 Год назад +1

Čestitke na odlično objavljenom ribolovu!! Moja najuspješnija kampanja trajala je 5 dana u kojoj sam uhvatio 4 ribe preko 10 kg , 3 ribe 7kg i jednu ribu 25+ kg, to se odvijalo na rijeci u 7 mjesecu, to je moj najbrutalniji te moj rekordni ribolov šarana. POZDRAV 🤜

• @simunlimun7082
    @simunlimun7082 Год назад

Najbolja ribolovna avantura mi je na Grabovu,gdje sam imao u 70 sati ribolova po najvećem suncu na čuvenoj jedanaestici bez trunke hlada 😊
    U tih 70 sati ribolova sam imao preko 100 riba
    Najveći mi bio divljak 19,800

• @ivanjakobi6691
    @ivanjakobi6691 Год назад +1

Svaka kampanja mi je uspjesna dok god si sa prijateljima!
    To je onda ribolov!
    Pozz 🦊

• @patrikjelencic7495
    @patrikjelencic7495 Год назад +1

Najuspješnija kampanja na jezeru Borovik, prelijepo jezero i priroda i naravno ribe za koje se treba potrudit. Nekoliko grizeva lijepih šarana i mega deverika🐟

• @bornaurisic661
    @bornaurisic661 Год назад +3

Pozdrav ekipa👋🦊
    Najuspješnija kampanja mi je bila na jezeru Grabovo-kaiševac gdje sam lovio nekih 36h i u navedenon vremenu izvadio 42 ribe sa ukupnom težinom od preko 300kg.😁 Pamtim ju kao najbolju kampanju u zivotu ali ujedino i najgoru za ruke i leđa jer sam tjedan dana nakon ribolova osjećao posljedice🤣🤣🤣🎣🎣🎣🔝🔝

• @denismorovic5164
    @denismorovic5164 Год назад +3

🦊 Ehhh daaa..ribolov koji definitivno nikada neću zaboraviti 🦊
    Prije koju godinu.
    Jedna moja kampanja je ostavila veliki trag u mome ribolovnom životu ☺️☺️
    Uz hrpu grizeva i prekrasnih riba od 5-28 kg sjela je i riba života !!!
    Šaran težak 40.200kg !!!!!!
    Nevjerojatna riba 🤯🤯🤯
    Definitivno jedan od favorit ribolova 🥶🦊

• @lukataras1012
    @lukataras1012 Год назад

Pozdrav branko, video je odličan. Moja najdraži ribolov bio je prošlog ljeta u ozlju, gdje sam u kratkom dnevnom ribolovu od 10 sati uspješno usačio 13 riba od 15 grize a. 😁

• @mariomargic1049
    @mariomargic1049 Год назад

Odličan video!!!👏👏👏
    Najbolji ribolov sam imao s kumom na Keču. On PB 20 kila golač, a ja PB 24 kila ljuskaš

• @antoniobracun6435
    @antoniobracun6435 Год назад

Najbolja kampanja mi je bila na ilovskom jezeru u Kutini posto sam tamo dobio svoj PB 18.100kg i jos uvijek mi je to najveca riba uz to jos sam isprobavo novi pribor i odlicno se pokazo. Bistro ekipaa 🐟🐟

• @nenadzoricic8423
    @nenadzoricic8423 Год назад

odlican video i sportski ribolov,iako je igra vjerojatno zavrsila moj najsretniji ribolov je bio prije dvije godine..u devetom mj. od sest ujutro do devet navecer 26 sarana ukupno 86kg zapisano ali nesmijem napisat di...uglavnom sljedeca dva dana od upale misica nisam mogao lovit...

• @juricamzg3948
    @juricamzg3948 Год назад

Svaka cast Brane.
    Najuspješnija kampanja mi je bila na Rakitju( jezero Keč) di sam u jedno danu dva put oborio svoji rekord. Prva riba 16kg a druga ljuska 21kg. 😀

• @playingandfishing770
    @playingandfishing770 Год назад +1

Pozdrav, najuspješniji ribolov mog života bio je sa mojim tatom na jezeru Tribalj.Pozicija 20 i puno trganja zbog nepogoda na poziciji.
    Ribolov je bio predivan,a manekeni sa Triblja su nas došli posjetiti vise puta, a najveći je bio 29,650.
    Bilo mi je zadovoljstvo sudjelovati vadenju te ribe.
    Drago mi je bilo sto je desno od nas bio Dalibor Banaj.
    Svaka Vam čast i bistro.

• @fricer2602
    @fricer2602 Год назад

Moja najuspješnija ribolovna avantura je bila na jezeru Raminac u Lipiku, gdje sam dolazio od ponedjeljka do petka hraniti spod mixom, a stari ribiči se smijali da razbacuje hranu. Došao je vikend i riba je počela udarat. Dok su stari ribiči čekali cijeli dan na jednog šarana, ja sam u svega sat vremena uhvatio jednog amura od 11.600kg i dva manja šarana. To su bili početci i taj dan neću zaboraviti nikada 😀

• @ivanvukomanovic7303
    @ivanvukomanovic7303 Год назад +2

Pozdrav ekipa i svaka čast mom prijatelju Branku :)
    Moja najuspješnja kampanja je bila kad sam bio djete od 12 godina ja i moj brat kad samo pecali u velik parku na jezeru Našicama, cjeli dan pecnja nismo ništa ulovili 😂

• @FCKSystem42
    @FCKSystem42 Год назад

Ribolovna avantura mi je da još nisam dobijo ribe . ribolovni pozz👌👏

• @sebastiannezic7816
    @sebastiannezic7816 Год назад +1

Pozdrav, ribolovci moja najuspješnija avantura bila je na jezeru Novaki,kod Jastrebarskog ,jer smo sva dva stapa imali sarane.

• @maarko43
    @maarko43 Год назад +2

Moje najbolje pecanje je bilo kada sam sa drustvom ulovio prvog sarana a svaki od nas je imo po promil u sebi!

• @balkankliper0017
    @balkankliper0017 Год назад

Najuspjesnija ribolovna anvantura bila prije par mjeseci na Laminicma u Gradiskoj, 30h ribolova, 17 riba, prvih 7 sati ribolova nismo culi ni bip pa kada je krenulo nije nam dala da jedemo ahah, pozdrav i bistro

• @ivankatovic4043
    @ivankatovic4043 Год назад +1

pozdrav iz AUSTRALIJE MELBOURNA uzivancija je gledati ovaj video ..........

• @karlokos3688
    @karlokos3688 Год назад

Pozdrav, moja najuspješnija kampanja je bila prije nekih tri godina na jezeru raketarna kod samobora, kada sam u 24 sata ribolova ulovio 52 ribe.

• @patrikhercig1785
    @patrikhercig1785 Год назад

Pozdrav svima u Fox🦊temu. Odlican video.
    Najbolji ribolov je bio nenadano kada smo ja i kolega odradili malu kampanju na Bajeru u Vrbovcu. Te kampanje nisam se nadao nicemu i na kraju ulovio prekrasnog špigla od 22.300. 🎣 Bistro svima i lijep pozdrav🎣👍🏽

• @josipbuzgo2945
    @josipbuzgo2945 Год назад +1

Pozz svima. Odličan video ✌🏼. Meni najuspješnija kampanja nije ona s najviše riba ili s najvećima, nego ona provedena u dobrom društvu i kvalitetnom vremenu. Stoga mi je jedna od dražih bila na jezeru Tempo. Skupilo se par bliskih prijatelja ribolovaca nakon dugo vremena. Uz odličan ribolov i zezanciju tri dana su prosla u sekundi. Ponovilo se što prije ✌🏼😊